سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل در 12 مرحله

۱۲ بازديد
خط مش های مختلفی برای کسب درآمد با اپ ها وجود دارااست: برای استارت میتوانید از اپ موبایل، برای کسب درآمد بیشتر از بیزنسی که اکنون دارید (به عنوان مثال فروشگاه) به کار گیری کنید.
همچنین می توانید با دریافت یک بار هزینه طراحی اپلیکیشن در مشهد از کاربران برای دانلود اپلیکیشن، درآمد دستیابی فرمائید.
هزینه subscription ماهانه یا سالانه نیز، یک طریق عالی برای ایجاد کرد درآمد مکرر از کاربران می‌باشد.
طرز دیگر برای کسب درآمد از اپلیکیشن، فروش فضای تبلیغاتی (advertising space) است. این روش درست مانند اجرای ads در وبسایت ها میباشد.
در بعضی موارد، انواع خاصی از نرم‌افزار ها لزوما درآمدزایی نمیکنند، اما به صرفه جویی در هزینه ها کمک می نمایند. برای مثال، اپلیکیشن برای کارمندانی که ریموت شغل می کنند یا ارتباطات داخلی پرسنل، قادر است در هزینه های سود وری کمپانی شما صرفه جویی نماید.
طرز ایجاد کرد برنامه تلفن همراه در 12 مرحله

با اینکه استارت سریع به تشکیل داد نرم‌افزار های موبایل، بسیار وسوسه انگیز می باشد، اما روند مختلفی وجود دارند که باید قبل از آغاز کار بسط، از آن‌ها بگذرید. در واقع می توان ساخت اپلیکیشن موبایل را به سه قسمت تقسیم کرد:

قبل از گسترش (pre-development)
بسط (development)
پس از فعال‌ساز‌ی (post-launch)
همه این روند برای موفقیت اپ در بازار، حیاتی بوده و نباید از آنها صرف نظر نمایید.

1- ایده ای برای اپ ارائه دهید

در آستانه عمل، شما می بایست اعتقاد حاصل کنید که یک ایده اپ قابل اجرا دارید. شاید زمانی به میلیون ها اپلیکیشن موجود در بازار می‌پندارید، این مرحله اندکی ترسناک به لحاظ برسد. البته یادتان باشد که در این مرحله شما نیازی به ایده 100٪ اورجینال ندارید. در واقع بسیاری از اپلیکیشن های بهتر که هر روز می‌بینید، انواعی از ایده های جان دار می‌باشند.

شاید شما ایده ای داشته باشید که Yelp آجل برای محصول ها B2B یا Uber آتی برای petها باشد. ایده هر چه که باشد، بایستی باور نتایج نمایید که اپلیکیشن موردنظر، می بایست مشکلی را حل کند. آن گاه باید مطمئن شوید شخص دیگری، کاری را که شما موقتی می خواهید به آخر و عاقبت برسانید، جاری ساختن نداده باشد. در صورتی این چنین است، پس اینک باید تمایزهایی را ساخت‌و‌ساز نمایید تا به سبب ساز آن‌ها، ایده شما از رقبا غیروابسته شود.

همچنین شایان ذکر می‌باشد که لازم نیست هر ایده یک ابداع جدید یا معنی جدید باشد. زیرا بسیاری از نرم‌افزار ها، فقط پیشرفت تجارت جان دار می باشند. در صورتی شما در حال حاضر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید، از جمله می توانید اپلیکیشنی بسازید که شیوه خرید مشتریان از طریق موبایل را سهل وآسان تر نماید. در صورتیکه هم سالن زیبایی دارید، میتوانید اپلیکیشنی بسازید که رزرو مشتری، مدیریت قرارهای ملاقات و پرداختی ها را بهبود ببخشد.

2- اهداف خود را مشخص فرمائید
فرایند توسعه و گسترش نرم‌افزار، باید با اهداف معلوم و اشکار آغاز گردد. به‌این منظور برای سوالاتی از این دست، باید پاسخ خیر و خوبی داشته باشید:

در نهایت به چه چیزی می خواهید دست پیدا فرمایید؟
کوشش دارید چه مشکلاتی را حل فرمائید؟
بدانید که همین اهداف مشخص شده، در نهایت مجموع مراحل توسعه و گسترش را رقم می زنند. در منفعت در شرایطی که این مورد ها از شروع به وضوح تعریف نشده باشند، هنگامی که شروع به پیشرفت اپلیکیشن خود می‌کنید، به راحتی ممکن می باشد در نیمه مسیر، نحوه خود را گم نمائید و مبتلا سردرگمی شوید.

دقت داشته باشید که نباید هر هدفی را انتخاب نمایید، این اهداف قابل اندازه گیری (measurable goals) می باشند که برای ما مهم هستند. از این آیتم به عنوان یک راهنما استفاده کرده تا مطمئن شوید همیشه در مسیر درست جنبش می کنید. در غیر این صورت، از تایم، انرژی و منابع خود به طور اثرگذار به کارگیری نخواهید کرد. همچنین شما میتوانید اهداف مربوط به کاربر آخری (end-user) و همچنین اهداف مرتبط با تجارت خود را گزینش نمایید.

در اینجا برای اعتقاد و باور از دستیابی به اهداف توسعه و گسترش برنامه، می بایست تفاوت در بین goal و objective را ادراک کنید:

goal: آرم دهنده سود نهایی می‌باشد که می‌خواهید به آن برسید.
objective: گام هایی می‌باشند که برای رسیدن به آن اهداف برمی دارید.
objectiveها را نیز به SMART تقسیم نمایید:

ویژه (Specific)
قابل اندازه گیری (Measurable)
قابل استخراج (Achievable)
واقع دربین (Realistic)
به موقع (Timely)
این یک اشتباه رایج بین مردم هست که اهداف را در معنای پولی تعریف می کنند، به عنوان مثال داشتن درآمد بیشتر. طبیعتا این مورد شمارا از سایر مشاغل متمایز نمی کند. هر هدفی باید KPI یا شاخص های کلیدی همت (key performance indicators) واضحی داشته باشد. به این ترتیب باور نتایج نمایید که اندازه گیری های از پیش تعریف و تمجید شده برای کسب به موفقیت را دارید. اعتنا داشته باشید که KPIها هنگامی بهترین عملکرد را دارند که عددی باشند. احتمالا اندکی این مورد برایتان پر‌نور نیست، نگران نباشید آیتم را برایتان روشن می کنیم.

مثلا، فرض نمایید می‌خواهید یک برنامه برای فروشگاه اینترنتی خود بسازید و یکی از اهداف شما برای مثال کاهش نرخ آزاد کردن سبد خرید در گوشی ها باشد. برای اطمینان از رسیدن بدین هدف، می بایست نرخ فعلی آزادکردن سبدهای خرید را بدانید، تا بتوانید آنان‌را با اعدادی که در نهایت بعد از فعال سازی اپ بدست می‌آورید، مقایسه فرمائید.

2- در بازار، تحقیقات فرمائید

هنگامی که اهداف خود را مشخص و معلوم کردید، بایستی باور نتایج فرمایید که بازار به اپلیکیشن شما نیاز دارد. هر ایده اپلیکیشن، از نگاه تئوری بهتر به نظر می رسد، ولی قبل از ادامه شغل باید این ایده های به ظاهر جالب، تایید اعتبار خواهد شد. تشکیل داد یک نرم‌افزار بدون تحقیقات در مارکت مربوطه، قادر است باعث به اتلاف تایم، پول و دیگر منابع شود. به همین عامل:

نظرسنجی به طریق بیندازی (surveys)
گفتمان جاری ساختن دهید (interviews)
یک گروه متمرکز برپا فرمائید (focus group)
راجع به رقابت تحقیق نمائید (competition)
طریق ساخت اپلیکیشنی که تجربه مشتری را بهبود می بخشد، بیابید (customer experience)
در صورتی‌که نرم‌افزار شما، پیشرفت دهنده تجارت فعلی شماست، به راحتی میتوانید از مشتریان فعلی خود به عنوان منبعی برای این تحقیقات به کار گیری فرمائید. از طرفی در شرایطی که اپ بر اساس یک ایده کاملا جدید هست، باید با کاربران احتمالی متناسب با مخاطبان هدف (target audience)، ارتباط برقرار فرمائید.

3- ویژگی های اپلیکیشن خود را گزینش نمایید

به کوشش مهم اپ خود فکر کنید. اینجاست که خصوصیات بایستی متمرکز شوند. بسیاری از افراد وسوسه میگردند که ویژگی های اضافی و غیر ضروری را به یک اپلیکیشن اضافه کنند. اما این نوشته‌ی‌علمی را فراموش می کنند که بعضا از خصوصیات، غرض مهم برنامه را از در بین می‌برند و ولی هر افزونه (add-on)، هزینه و تایم توسعه را نیز بیشتر می کند. نمونه هایی از ویژگی های محبوب برنامه ها عبارتند از:

Push notifications
Community wall
GPS capabilities
Surveys and questionnaires
Video, image, and audio hubs
Booking capabilities
Calendar integrations
Ecommerce carts
Menu ordering system
Customer loyalty
User directory
دقت داشته باشید که سادگی، مهم ترین جنبه پروسه اولیه توسعه و گسترش می‌باشد. مثلا در حالتی‌که تلاش اصلی اپلیکیشن شما، به مکان دقیق یا لوکیشن استفاده کننده نیاز ندارد، می توانید از ویژگی GPS صرفنظر نمایید.

4- یک Wireframe تشکیل داد نمایید

اصولا وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از اپلیکیشن تلفن همراه شماست. ما یحتاج نیست این طرح خیلی رسمی باشد و در این مرحله حتی نیازی نیست که نگران طراحی گرافیکی اپ خود باشید. شما می توانید یک وایرفریم را روی یک تکه ورقه، وایت بورد، دستمال کاغذی کشیده و یا از Digital Wireframing Tool استعمال کنید.

به عبارتی مقصود وایرفریم این هست که به سادگی هر چه تمام تر، ویژگی‌های برنامه و طرح بندی آن را علامت دهد. نگران موادتشکیل دهنده طراحی اپلیکیشن در وایرفریم نباشید. زیرا این ابزار قرار نیست که ظاهر پایانی اپ را نشان دهند. در عوض، تمرکز وایرفریم باید بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما می بایست به گونه ای نقشه سفر استفاده کننده را ترسیم نمایید. یعنی علامت دهید که در صورتی روی دکمه خاصی کلیک کنند چه اتفاقی می افتد. پیج آینده چه شکلی خواهد بود؟ زمانی مخاطب روی گزینه A در مقابل مورد B کلیک می کند، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم یاری می کند تا مجموعه نیز، از زاویه روءیت کرد شما در مورد طرز شغل و کارایی اپلیکیشن، به صفحات نگاه کنند.

5- متد و طریق گسترش خود را گزینش نمایید
شیوه های مختلفی برای ایجاد کرد اپ وجود دارااست. قبل از شروع به ساخت یک اپلیکیشن، می بایست تعیین فرمایید که کدام نحوه برای وضعیت یونیک شما بهترین می باشد. به عبارتی بهترین گزینه برای من، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. تعیین متد مناسب بر پایه ی فاکتورهایی مانند لیست زیر است:

دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم‌افزار
تایم عرضه به بازار
به صورت کلی، پنج نحوه مختلف برای ساخت اپ موبایل وجود دارد. ما هر شیوه را با جزئیات در زیر توضیح خوا هیم داد، بنابراین به راحتی می‌توانید متوجه شوید که کدام مورد برای اپلیکیشن شخصی شما بهترین می‌باشد.

شیوه ایجاد نرم‌افزار با BuildFire

این اپلیکیشن تشکیل داد اپ تلفن همراه به این مراد ساخته شده است، که به کاربرانی که دانش و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت را بدهد، که به تنهایی با به کار گیری از یک مارکت پلیس پهناور و ویژگی های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم‌افزار بسازند. در صورتی کارایی منحصر به فردی وجود دارد که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده است، به راحتی می‌توانید از پیشرفت دهندگان بخواهید تا با استفاده از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. علاوه بر آن میتوانید از سرویس BuildFire’s white-glove استعمال فرمایید. در این مورد توسعه و گسترش دهندگان داخلی در BuildFire، میتوانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما ساخت‌و‌ساز نمایند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا دانش فنی نیاز ندارد. بنابراین شما نیازی به یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید یا هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می توانید همه چیز را خودتان به تنهایی با به کار گیری از یک پلتفرم مطابق وب، بطور همزمان برای فعال سازی اپ آیفون و اندروید بسازید. تنها کافیست یک تمپلیت را تعیین کرده و بعد از آن شروع به اضافه کردن فیچرها نمائید.

این بی آلایش ترین روش برای توسعه نرم‌افزار های iOS و Android و استقرار آن‌ها در App Store و مغازه Google Play می باشد. در واقع هر کسی قادر است پیاله برهه زمانی چندین دقیقه خیال بگیرد که چه گونه با استفاده از BuildFire یک برنامه بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه و تنظیم برای ایجاد کرد برنامه بوده، که عاری از چالش‌های مرتبط با ابزارهای RAD و hybrid است.

تحقیق مزایا و معایب ایجاد کردن نرم افزار منحصربه‌فرد هر کسب و کار

۱۳ بازديد

تحقیق مزایا و معایب ایجاد کرد نرم افزار منحصربه‌فرد هر دستیابی‌وکار

امروزه اکثری از صاحبان مشاغل مبادرت به تشکیل داد نرم افزار برای دستیابی‌وکار خویش می‌نمایند و از این طرز تلاش می‌نمایند تا بازار خویش را توسعه و گسترش داده و سهم بازار بیشتری را از ان خویش نمایند تا در غایت بهره بیشتری به دست آورند. در‌این نوشته‌ی علمی به پژوهش مزایا و معایبی که ایجاد کرد نرم افزار برای یک استحصال‌وکار ساخت‌و‌ساز می‌نماید، طراحی اپلیکیشن در مشهد  می پردازیم.

تحقیق مزایا و معایب ایجاد کرد نرم افزار مخصوص هر حصول‌وکار
مزایا تشکیل داد نرم افزار منحصر هر استحصال‌وکار
دسترسی ریلکس‌خیس
بحران‌های مختلفی برای اشخاص در جامعه وجود داراست که در شکل حضور فیزیکی آنان می تواند برایشان حادثه افتد و شم بدی در آنان ساخت نماید؛ مثلا ترافیک، سروصدا، آلودگی هوا، سرقت، زد خورد، منازعات لفظی و از این دست مسائل. اشخاص گرایش متعددی دارا‌هستند تا بتوانند شغل های خویش را با کمترین مراجعه حضوری برطرف نمایند. آن ها عملکرد می‌نمایند شغل های خویش را تا مکان ممکن به طور مجازی پیش ببرند.

هر چه این حصول‌وکارها بیشتر تمایل به ایجاد کرد نرم افزار بگیرند، امور با آسودگی بیشتری شکل می‌گیرد.

بخش اعظمی از اشخاص سالمند توانمند به مراجعه حضوری برای پیگیری شغل های خویش نیستند. بدین ترتیب مشاغل هرچه بیشتر از قابلیت و امکان‌های نرم افزار استعمال نمایند، میتوانند ایراد این دسته از اشخاص را نیز حل و به آن‌ها در جهت رفع مشکلاتشان امداد نمایند. اینکه یک سازمان و یا این که مارک تصمیم میگیرد تا برای خویش اپلیکیشنی داشته باشد، فقطً یک تصمیم مدیریتی و اقتصادی وجود ندارد بلکه یک تصمیم اجتماعی نیز میباشد، به این دلیل که مسئولیتی اجتماعی وجود دارااست که اشخاص را به همکاری نسبت به هم تشویق می‌نماید. تشکیل داد نرم افزار برای استحصال‌وکارها یک مسئولیت اجتماعی نیز به حساب میآید، چرا‌که با این تصمیم، توشه سنگینی از دوش اشخاص ناتوان و سالمند برداشته می شود.


دسترسی سریع‌خیس
فاکتور مجال برای بخش اعظمی از اشخاص یک دلیل کلیدی و اصلی میباشد و مدام تحت عنوان یک گرفتاری اصلی و کلیدی به حساب میآید. بخش اعظمی از اشخاص عمل‌های متعددی در طی روز و در معاش خویش دارا هستند و به صورت معمول با استحصال‌وکارهای متعددی روبرو میگردند و با آن‌ها تعامل و به کار گیری می‌نمایند.

در حین این مراحل در صورتیکه حصول‌وکارهای بیشتری تشکیل داد نرم افزار را پیگیری کرده تا بتوانند سرعت امور را بالا ببرند جامعه تا در غایت بعداز تشکیل داد نرم افزار استخراج‌وکار متبوع، کاربر و مشتری شم رضایت بیشتری حصول کرده و مجدد نیز به آن نرم افزار حصول‌وکار متبوع مراجعه نماید.

در‌پی استعمال از نرم افزار‌ها و بسط فناوری، مدل معاش اشخاص به سمتی جنبش کرد که سبب بهبود حالت عمل‌های معاش روزانه و بهبود مشاغل و دستیابی و امور شد و به‌دنبال آن، سرعت و اعتنا در آحاد امورات معاش آدم به روش شگفت آوری ارتقاء پیدا کرد. در فیض بخش اعظمی از گرفتاری‌ها و ایرادات بشر‌ها با پیدایش ایده ایجاد کرد نرم افزار، برای مدام نقطه نهایی یافت.

بنابراین، مشاغل و سازمان‌ها با تشکیل داد نرم افزار می توانند خلال ارتقا سودآوری، مدل معاش اشخاص را سرعت ببخشند و در سود، سرعت کار در امور برای اشخاص احساس خیر ساخت می‌نماید و به طور طبیعیً شم بهتر اشخاص در جامعه به یکدیگر منتقل میگردد و منجر کاهش تضارب‌های فکری گردد.


مرحله‌ی آشنایی و استخراج تدبیر
فرآیند مختلفی وجود داراست تا ما بتوانیم یک مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنیم. یکی فرایند اصلی و مهم پروسه خرید، آشنایی کشف کردن مشتری از آن متاع میباشد و همچنین تجزیه و محاسبه اطلاعات دردسترس درخصوص آن کالا و ولی در غایت مقایسه کردن آن با بقیه تولیدات.

معمولا اشخاص در مواجهه با فروشندگان در حین خرید، بیشتر تایم ها از اینکه فروشنده را پرسش و پاسخ نمایند شم بدی یار با شرم ساری دارا‌هستند که بخواهند داده ها مختلفی از کالاها و سرویس ها مو جود دستیابی نمایند. ولی حق طبیعی هر مشتریست که بخواهد درباره‌ی کالاها و سرویس ها جان دار در دکان داده ها دستیابی نمایند ولی در مراجعه حضوری این پروسه به طور بسیار جزئی و ناقص اجرا میگردد. به همین ادله، مشاغل بایستی روند ایجاد کرد نرم افزار خویش را هر چه سریع‌خیس ایفا نمایند به این دلیل که در‌این‌صورت داده ها و توضیحاتی جامع و بدون نقص، یک توشه برای مدام در دسترس مجموع مشتریان و مخاطبان قرار می گیرد و آنان می توانند با صرف هنگامی نادر، هر کالایی را که بخواهند تحقیق کرده و حتی با یکدیگر مقایسه نمایند و در سود، این مرحله از مراحل خرید را با گاز ایفا میدهند و خیلی سریع‌خیس و خوب به فیض می‌رسند. آن ها داده ها مختلفی را از کالاهای متنوع مو جود به دست آورده و با یکدیگر مقایسه می‌نمایند و تصمیم می گیرند که از این مغازه خرید نمایند فارغ از آنکه انرژی متعددی را چه از خویش و چه فروشنده بگیرند. ایجاد کرد نرم افزار برای استحصال‌وکار‌ها، یک استدلال تسهیل کننده و یک فروشنده به حساب می‌آید.


پاندمی بیماری
مسائلی که در پیشین فقطً تحت عنوان انتخابی خوب تیتر می‌شدند، در دنیای امروز با وجود پاندمی COVID-19 یک الزام محسوب می گردند. اکثری از اشخاص نگرانی ابتلا بدین بیماری را دارا‌هستند و یا این که در حالت بدی از ابتلا به‌این بیماری قرار گرفته‌اند و برای همین بدون چاره میباشند شغل‌های خویش را به طور مجازی اعمال دهند. همت‌های وسیع فی مابین استحصال‌وکارهای حریف وجود داراست. رقابت در حوزه‌‌هایی مانند چگونگی، تنوع محصول ها، واکنش بهتر نیروی کار و... . گرچه حمل و نقل در قبل نیز برهان مهمی بود، البته پس از به وجود داخل شدن پاندمی COVID-19 سبب شد که رقابت دور از شوخی‌تری فی مابین استخراج‌وکارها صورت گیرد و آن مجازی کردن فرآیند توصیه و اخذ فرآورده میباشد. در سود این فرایند، صاحبان استخراج‌وکار بایستی در جهت کاهش واحد سنجش ابتلای اشخاص، مبادرت به ایجاد کرد نرم افزار می‌نمایند که در غایت، مراحل این شغل‌ها تا حد ممکن مجازی شوند.


پرداخت
مرحله پرداخت یکی‌از پروسه خریدوفروش به حساب میآید و گاهی متاسفانه اشخاصی پول‌های جعلی به فروشنده میدهند و فروشنده نیز از راز بی حوصلگی، بیماری آلزایمر و یا این که حتی برای نگهداری احترام طرف مقابل آنها‌را ارزیابی نمی‌نماید و بعداً متوجه می‌گردد که بعضا از آن پول‌ها جعلی بوده‌اند.

بحران دیگر مرحله پرداخت، مشتریانی میباشند که فرصت متعددی برای تخفیف صرف می‌نمایند و فروشنده را پایین فشار قرار می دهند. در سود وی نیز بعداز مشاهده اکثری از این درخواست‌های تخفیف در زمان روز مبتلا خستگی بیشتری می شود و کارش را نیز آنطور که بایستی صحیح اجرا نخواهد اعطا کرد. همینطور صاحبان حصول‌وکار با ایجاد کرد نرم افزار می توانند این معضل را نیز به راحتی حل نمایند. به دلیل آن که در پرداخت اینترنتی دیگر این مسائل وجود نخواهد داشت و ایجاد کرد نرم افزار میتواند یک ضمانت مطلوب برای مرحله پرداخت نیز به حساب میآید.

پرکاربرد ترین اپلیکیشن ها و مزایای هرکدام

۱۳ بازديد

پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای به کار گیری از آنها

تشکیل داد برنامه در دنیای امروز به خودی خویش می­تواند از درآمدزا ترین شغل‌ها محسوب خواهد شد. تلفن‌های یاروهمدم با دوربین‌های ماهر، باتری­هایی با ارتفاع قدمت وقت گیر، بضاعت و توان پردازش داده ها فوق هنگفت به یکی ابزارهای جداگانه نشدنی معاش بشر امروزی تبدیل گردیده­اند. ولی این موبایل‌های گوشی فارغ از نرم افزار‌هایی که بتوانند معاش ما را معمولی نمایند، بها و طراحی اپلیکیشن در مشهد  اهمیتی چندانی ندارند.

ایجاد کرد برنامه
در سال‌های اخیر توانسته‌­ایم به امداد نرم افزار­‌ها شایستگی خویش را شکوفا کنیم، مدل معاش خویش را بهبود ببخشیم، به تندرست خویش بیشتر اعتنا کنیم و حتی‌در استحصال وکار برنده شویم. اصلی‌خیس از تمامی این­ها این‌که نرم افزار­‌ها در زمانه قرنطینه ویروس کرونا توانستند رابطه دربین بشر­‌ها را همچنان برقرار نگه‌دارا هستند به گونه ای که پردانلودترین نرم افزار­های سال 2020 مرتبط با رابطه و پیامرسان­‌های صوتی و تصویری بود. کمپانی‌های بخش اعظمی برای ارتقا همت یا این که سرگرمی آدم‌­ها مبادرت به ایجاد کرد اپلیکیشن کرده‌اند، در‌پی نوشته‌علمی با پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای به کارگیری از آنان آشنا خوا هیم شد.

1- نرم افزار صفحه کلید Grammarly
در صورتی مجال تایپ به گویش انگلیسی، دیکته درست عبارات را فراموش می­فرمائید یا این که نگرانید فعل و انفعالات با هم انطباق نداشته باشند یا این که نمی­دانید فعل و فرصت به عمل برده درآن درست میباشد یا این که نه. در عین حالا از تصحیح اتومات صفحه کلید پیش فرض دستگاه خویش راضی نیستید. جایگزینی این نرم افزار، قادر است به شایسته ترین صورت قادر است به شما یاری دهد.

صفحه کلید Grammarly یک کدام از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای اندروید در حوزه معین کردن خطاها تایپی و توصیه صورت درست تایپ کردن به اکانت می­آید. گسترش دهنده Grammarly, Inc با مقصود خودداری مشکلات سهوی هنگام کتابت، ایجاد کرد این نرم افزار پرداخت. این نرم افزار همینطور ابزارهایی برای فردی سازی ظواهر صفحه کلید در اختیارتان قرار می­دهد مانند طول صفحه کلید، تم پر‌نور و بدون نور و مورد­های مرتبط با دستکاری مشتمل بر تصحیح اتوماتیک و تایپ کردن حروف تبارک.
2 – نرم افزار دستکاری عکس و ویدئو PicsArt
Picsart یکی قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای ادیت عکس و ویدئو در موبایل میباشد. با این نرم افزار که تاکنون بیش تر از یک میلیارد دانلود داشته میباشد می­توانید عکس و ویدئو دستکاری نمائید، کلاژ و استیکر بسازید و با ابزار نگارگری آن ابداع خویش را بهبود ببخشید. بعداز ایجاد کرد برنامه picsart هوا داران به‌این حوزه دیگر برای دستکاری­های معمولی نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارد، یوزرها عشق مند به بازنویسی محتوای تصویری می­توانند از نصیب­های جالب این اپلیکیشن مثل فیلترها، منزه کننده تصویر مسئله، امکان روتوش، افزودن متن و بخش اعظمی از ابزارهای کاربردی دیگر استعمال نمایند. همینطور تجهیزات پهناور­ای در نصیب بازنویسی ویدئو جان دار میباشد به عنوان مثال افزودن ترانه، کراپ ویدئو، پوسته­های دیدنی و بسیار تجهیزات دیگر. دانلود این نرم افزار بدون‌پول میباشد البته برای به کار گیری از بخشی از تجهیزات بایستی اشتراک طلایی خریداری نمایید.
2- نرم افزار بهبود خاطر Elevant
Elevant قابل انعطاف‌افزاری برای تقویت سعی مغز میباشد. این اپ یاری می‌نماید تا مغز در جهت بهبود مهارت­های گفتاری، مهارت­های ریاضی، سرعت پردازش و مفاد دیگری ورزیده خواهد شد. elevant برای هر شخصی نرم‌افزار آموزشی خاصی ارائه می­دهد که در زمان مجال برای بهبود عملکر مغز بسیار موءثر میباشد. پیشرفت دهنده Elevate Labs با تشکیل داد اپلیکیشن elevant همت کرده تا با زد خورد قسمت­های گوناگون مغز یوزرها را ناچار به به کار گیری بیشتر از ذهن خویش نمایند.

این اپ دارنده دو ورژن مجانی و مبلغی میباشد و با بیشتراز 35 بازی و کار مرتبط مهارت­های تمرکز، ریاضی، توجه و ادراک مطالب را بالا می­پیروزی.
ایجاد کرد اپلیکیشن در دنیای امروز به خودی خویش می­تواند از درآمدزا ترین شغل‌ها محسوب خواهد شد. تلفن‌های یار با دوربین‌های ماهر، باتری­هایی با ارتفاع قدمت زمانبر، بضاعت و توان پردازش داده ها فوق هنگفت به یکی‌از ابزارهای مستقل نشدنی معاش بشر امروزی تبدیل گردیده­اند. البته این موبایل‌های گوشی فارغ از نرم افزار‌هایی که بتوانند معاش ما را بی آلایش نمایند، قیمت و اهمیتی چندانی ندارند.

ایجاد کرد برنامه
در سال‌های اخیر توانسته‌­ایم به امداد نرم افزار­‌ها شایستگی خویش را شکوفا کنیم، مدل معاش خویش را بهبود ببخشیم، به سالم خویش بیشتر دقت کنیم و حتی‌در استحصال وکار چیره شویم. اساسی‌خیس از همگی این­ها این‌که نرم افزار­‌ها در زمانه قرنطینه COVID-19 توانستند رابطه در بین بشر­‌ها را همچنان برقرار نگه‌دارا هستند به نحوی که پردانلودترین نرم افزار­های سال 2020 مرتبط با رابطه و پیامرسان­‌های صوتی و تصویری بود. کمپانی‌های اکثری برای ارتقاء تلاش یا این که سرگرمی بشر‌­ها مبادرت به ایجاد کرد نرم افزار کرده‌اند، پیرو نوشته‌ی علمی با پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای استعمال از آنان آشنا خوا‌هیم شد.

1- نرم افزار صفحه کلید Grammarly
درصورتی که مجال تایپ به لهجه انگلیسی، دیکته درست لغت ها را فراموش می­نمایید یا این که نگرانید فعل و انفعالات با هم انطباق نداشته باشند یا این که نمی­دانید فعل و فرصت به فعالیت برده درآن درست میباشد یا این که نه. در عین حالا از تصحیح اتوماتیک صفحه کلید پیش فرض دستگاه خویش راضی نیستید. جایگزینی این نرم افزار، می تواند به شایسته ترین صورت قادر است به شما یاری دهد.

صفحه کلید Grammarly یک کدام از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای اندروید در حوزه معین کردن مشکلات تایپی و توصیه صورت درست تایپ کردن به اکانت می­آید. گسترش دهنده Grammarly, Inc با غرض دوری مشکلات سهوی هنگام کتابت، تشکیل داد این نرم افزار پرداخت. این نرم افزار همینطور ابزارهایی برای فردی سازی ظواهر صفحه کلید در اختیارتان قرار می­دهد مانند طول صفحه کلید، تم پر‌نور و بدون‌نور و مورد­های مرتبط با دستکاری مشتمل بر تصحیح اتوماتیک و تایپ کردن حروف بلندمرتبه.

2 – نرم افزار بازنویسی عکس و ویدئو PicsArt
Picsart یکی‌از قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای ادیت عکس و ویدئو در گوشی میباشد. با این نرم افزار که تاکنون بیشتراز یک میلیارد دانلود داشته میباشد می­توانید عکس و کلیپ دستکاری فرمائید، کلاژ و استیکر بسازید و با ابزار نگارگری آن ابتکار عمل خویش را بهبود ببخشید. بعداز ایجاد کرد اپلیکیشن picsart هوا داران به‌این حوزه دیگر برای دستکاری­های بی آلایش نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارد، یوزرها عشق و علاقه مند به بازنویسی محتوای تصویری می­توانند از نصیب­های جالب این نرم‌افزار مثل فیلترها، منزه کننده تصویر موضوع، قابلیت و امکان روتوش، افزودن متن و بخش اعظمی از ابزارهای کاربردی دیگر به کارگیری نمایند. همینطور تجهیزات بزرگ­ای در نصیب بازنویسی ویدئو جانور میباشد به عنوان مثال افزودن نوا، کراپ کلیپ، پوسته­های دیدنی و بسیار تجهیزات دیگر. دانلود این نرم افزار بدون‌پول میباشد ولی برای به کارگیری از بخشی از تجهیزات می بایست اشتراک طلایی خریداری نمائید.

2- نرم افزار بهبود خاطر Elevant
Elevant قابل انعطاف‌افزاری برای تقویت کارایی مغز میباشد. این اپ امداد می‌نماید تا مغز در جهت بهبود مهارت­های گفتاری، مهارت­های ریاضی، سرعت پردازش و مورد ها دیگری ورزیده خواهد شد. elevant برای هر شخصی نرم‌افزار آموزشی خاصی ارائه می­دهد که در طی مجال برای بهبود عملکر مغز بسیار موءثر میباشد. پیشرفت دهنده Elevate Labs با تشکیل داد نرم‌افزار elevant همت کرده تا با زد خورد نصیب­های متعدد مغز یوزرها را بدون چاره به به کارگیری بیشتر از ذهن خویش نمایند.

این اپ دارنده دو ورژن بدون پول و مبلغی میباشد و با بیشتراز 35 بازی و کار مرتبط مهارت­های تمرکز، ریاضی، اعتنا و فهم و شعور مطالب را بالا می­موفقیت.

3- نرم افزار فراگیری مجانی کدنویسی SoloLearn
همانگونه که می دانیم ایجاد کرد نرم‌افزار نیاز به علم نرم افزار نویسی دارااست. این اپلیکیشن دسته­ای گرانقدر از محتوای بدون‌پول یادگرفتن کد نویسی از تازه کار تا رشته­ای میباشد که دارنده گویش­های اپ نویسی محبوبی همانند پایتون، جاوا، PHP، SQL، C++ و گویش­های بسط اینترنت ازجمله HTML5, CSS3, JavaScript و موردها بسیار دیگری میباشد.

به امداد این نرم افزار خیر فقط می­توانید به علم تشکیل داد نرم افزار دست یابید بلکه می­توانید مهارت­های لهجه اپ نویسی پر استفاده­هم تمرین نمائید.

4- نرم افزار صدای طبیعت برای خواب Sleep Sound
در صورتی شما هم جزو اشخاصی میباشید که از بی­خوابی مشقت می­برید یا این که برهه زمانی متعددی ارتفاع می­کشد تا به خواب بروید کمپانی Craftsman Spirit با تشکیل داد نرم‌افزار Sleep Sound به امداد شما فراهم میباشد. این نرم افزار خیل عظیم و متنوعی از صداهای طبیعت مانند صدای باران، نویز سپید، صداهای منحصر به فرد خواب و مورد ها دیگری در دسترسی شما قرار می­دهد و این قابلیت و امکان را دارااست تا صداهای گزینه عشق و علاقه­تان را باهم میکس نمایید. از این برنامه میتوانید برای مدیتیشن هم به کارگیری نمائید.

رتبه بندی محتوا را انجام دهید.

۱۳ بازديد

4. مرتبه‌بندی محتوا را اعمال دهید:
برای این‌که اپلیکیشن شما جز برنامه‌های Unrated قرار نگیرد (که ممکن میباشد به حذف اپ بیانجامد)، می بایست یک پرسشنامه لبریز فرمائید و معلوم فرمائید که محتویات این اپلیکیشن برای چه کاربرانی تنظیم گردیده و آیا به عنوان مثال محدودیت سنی وجود دارااست یا این که خیر. این مرتبه‌بندی معمولا مطابق تعدادی ادله مانند محتواهای دربردارنده خشونت، مواد مخدر، قمار و ... جاری ساختن می‌گردد. در داشبورد Content Rating را بزنید و بعداز احتکار کردن آن، روی Submit کلیک نمائید تا درجه نرم افزار شما در گوگل طراحی اپلیکیشن در مشهد  پلی رقم بخورد.

5. نصیب ارزش‌گذاری و توزیع را کامل شدن فرمائید:
به نصیب Pricing and distribution رفته و داده ها تحت را راجع‌به نرم افزار وارد نمایید:

مبلغی یا این که مجانی میباشد؟

در چه کشورهایی در دسترس یوزرها خواهد بود؟

آیا محتوای حساس داراست و برای اشخاص پایین 13 سال مطلوب میباشد؟

آیا اپلیکیشن تبلیغات داراست؟

آیا صرفا برای دستگاه‌های خاص فعال میباشد؟

دقت فرمائید که نرم افزار مبلغی را می‌اقتدار بدون‌پول کرد؛ ولی برعکس آن ممکن وجود ندارد. پس در گزینش این آیتم توجه داشته باشید.
نرم افزار را آپلود فرمائید:
به مهم ترین مرحله نشر نرم افزار در گوگل پلی رسیدیم که می بایست فولدر APK اپلیکیشن یا این که App bundle را در کنسول وارد فرمایید تا گوگل آن را پژوهش و در شکل پذیرش منتشر نماید. ولی پیش از آپلود، بایستی نوع نشر نرم افزار (app release) را Release management معین فرمائید:

internal test: نرم‌افزار برای حداکثر 100 فرد تست‌کننده که تعیین می کنید، در دسترس خواهد بود.

close test: فعال تنها برای یکسری خاص

open test: فعال برای کلیه آزمایشگرها و کاربرانی که بخواهند ورژن آزمایشی را تحقیق نمایند.

production release: نرم افزار برای تمامی یوزرها گوگل پلی استور در کشورهای منتخب در دسترس خواهد بود.

سه ورژن نخستین، این قابلیت را به شما میدهد که بتوانید نرم‌افزار را روی تعداد محدودی از مخاطبان تست فرمائید و به همین خیال و خاطر آیتم‌های بهتری می‌باشند؛ چراکه میتوانید پیش از نشر برای همگی یوزرها، حاصل این تست را نظارت کرده و در شکل نیاز نرم افزار را اصلاح فرمایید. بعد از این‌که مورد موردنظر را تعیین کردید، به داشبورد رفته و روی Create a new release کلیک فرمایید. آن گاه فولدر نرم‌افزار را آپلود کرده و جزئییات مربوطه را کامل شدن نمایید.

7. نرم افزار را منتشر فرمایید:
آغاز همگی داده ها واردشده را بازبینی نمایید و از صدق آنان مطمئن گردید. بعد در پنل سمت چپ به نصیب App Releases رفته، تغییرات را با کلیک روی مورد Review پذیرش فرمایید و با گزینش Start rollout to production نرم افزار را برای پژوهش به گوگل بفرستید. نگران نباشید گوگل دستور کار‌ها و نکات موردنیاز را به شما علامت می دهد و در‌حالتی که گزینه مهمی فراموش گردیده باشد، قابلیت پست کردن نرم‌افزار برای پژوهش نیست. برای اولی ورژن از اپلیکیشن، قابلیت و امکان تهیه و تنظیم فرصت و نرم‌افزار‌ریزی برای تکثیر نیست و اپلیکیشن فورا بعد از گذراندن مرحله پژوهش (که معمولا در میان 2 تا 7 روز ارتفاع میکشد) منتشر گردد و در دسترس یوزرها قرار خواهد گرفت.
طرز نشر نرم افزار در گوگل پلی برای ایرانیان
به عبارتی‌طور که در متن اشاره شد، متاسفانه به جهت تحریم‌های متفاوت روند نشر نرم افزار برای اهل ایران‌ها، معضل‌های متعددی دارااست و می بایست مواقعی مانند شماره تلفن و مدارک شناسایی غیر اهل ایران، آی پی اثبات آن سوی مرز و راهی برای پرداخت ارزی را مهیا کرد. همین قضیه سبب می گردد که نرم افزار‌نویسان و صاحبان بیزنس اهل ایران، بعد از صرف مجال و هزینه‌ برای گسترش نرم افزار نتوانند اپلیکیشن خویش را به‌سادگی در گوگل پلی قرار دهند و از مزایای آن مانند ارتقاء استفاده کننده و درآمد منفعت ببرند.

چگونه برای نرم افزار خود اسم مناسب انتخاب کنیم؟

۱۴ بازديد

به چه شکل اسم مطلوب برای نرم افزار خویش گزینش کنیم؟

برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار می‌توانید از سایت ها و همینطور موسسه ها گسترش طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار امداد بگیرید.

1. از سرویس ها سایت Business Name Generator به کار گیری نمائید
در شرایطی که می‌خواهید بیزنس خویش را در سطح در میان المللی توسعه و گسترش دهید، از وبسایت Business Name Generator برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار خویش به کارگیری فرمایید. برای این فعالیت به نصیب Mobile Application Name Generator رفته و چندین کلمه و واژه مربوط به تجارت خویش را در قاب سپید وارد کرده و آن گاه دکمه Generate را بزنید. در حال حاضر لیستی مانند تصویر پایین مشاهده خواهید کرد که اسم های مختلفی را برای شما ارائه می نماید. آنان را مرور نمائید و اسم آیتم عشق خویش را تعیین نمائید.

۲. به کارگیری از سرویس ها شرکتهای پیشرفت نرم افزار
شرکتهای نرم افزار از آنجایی که تجارب متعددی دراین باره دارا‌هستند می‌توانند شمارا برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار خویش موعظه نمایند.
نکات گزینش اسم نرم افزار و ضوابط نامگذاری

نامی که برای نرم افزار تعیین میکنید بایستی دارنده خصوصیت های تحت باشد.

۱. اسم نرم افزار بایستی کارایی و خصوصیت های مهم آن را نشانه دهد.
نرم افزار های پیروز معمولاً مبنی بر نوع عملکردشان نامگذاری می گردند. مثلا، با شنیدن اسم نرم افزار WeChat، فورا به پندار نرم افزار ای برای ارسال پیام میفتید. یوزرها اکثر اوقات توضیحات نرم افزار ها را نمی خوانند و مبنی بر برداشتی که از اسم نرم افزار دارا هستند قضاوت می نمایند. پس عالی میباشد نامی برای نرم افزار خویش گزینش فرمایید که مخاطب به راحتی از تلاش و خصوصیت های نرم افزار بشنود.

۲. اسم نرم افزار بی آلایش خیس، خوب میباشد.
برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار، موردنیاز وجود ندارد در ادامه اسم های تعجب آور و غریب یا این که غامض باشید. یوزرها اکثر اوقات یک اسم معمولی را عالی به خیال و خاطر می‌آورند و در شکل نیاز شل خیس آن را به خیال و خاطر میاورند. پس بدانید که توفیق در آسانی میباشد خیر در عدم وضوح! مثال شغل های پیاده سازی نرم افزار را مشاهده کرده و از آنان ایده بگیرید.

۳. از گزینش اسم وقت گیر برای نرم افزار پرهیز کنید.
یک کدام از عواملی که سبب میشود اسم نرم افزار خوب در ذهن کاربر بماند، مختصر بودن آن میباشد. ایده آل ترین اسم برای نرم افزار دارنده ۱۲ کاراکتر میباشد. البته در حالتی‌که نامی که گزینش می‌کنید حداکثر ۱۵ کاراکتر باشد، مشکلی وجود ندارد. با این مشقت قهرمان، استفاده کننده شما قادر است در یک نگاه اسم نرم افزار را به خیال و خاطر بیاورد. از جمله، اسکایپ یک اسم بسیار کوتاه با کاراکترهای بسیار یه خرده دارااست. این مسلما آن را بسیار دوست داستنی نموده است و بها این نرم افزار یک میلیارد دلار میباشد.

۴. اسم نرم افزار را بخشی از مکالمات روزمره خویش قرار دهید.
قطعا شنیده اید که می‌گویند “این مورد را در گوگل” یا این که “این فولدر را تلگرام فرمائید”. همگی اینها آرم می‌دهد که گوگل یا این که تلگرام کاربردی می‌باشند و نامی دارا‌هستند که به راحتی می قدرت از آن در مکالمات روزانه بهره مند شد. این فرمان منجر ارتقا محبوبیت و ماندگاری آن ها می‌گردد و سبب می گردد اسم این نرم افزار ها به گوش همگی اشخاص یک جامعه رسد.
به این ترتیب هنگام تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار، به‌این نکته اعتنا داشته باشید که چه‌طور میتوانید آن را به بخشی از مکالمات روزمره اشخاص تبدیل فرمائید و در فیض استقامت آن را ارتقا دهید.

۵. نامی را برای نرم افزار خویش تعیین نمائید که قابلیت و امکان سرچ داشته باشد.
حدود ۶۳ درصد از یوزرها موبایل نرم افزار متبوع خویش را از گوگل پیدا می نمایند. آن ها لغت ها کلیدی را کاوش می نمایند تا بتوانند نرم افزار ما یحتاج خویش را پیدا نمایند. به این ترتیب هنگام گزینش اسم نرم افزار کارایی فرمایید از این کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمائید تا نرم افزار شما تخت‌گاز به وسیله موتورهای کاوش پیدا خواهد شد، به مخاطبان مقصود رسد و آن را به یک کدام از مشتریان دائمی بیزنس خویش تبدیل نمائید.

۶. کاربر را در تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار شرکت کردن دهید.
همت نمایید اسم نرم افزار را به طوری تعیین نمائید که آرم دهد استفاده کننده را ملازمت و همراهی میکنید و در فیض بر احساسات وی اثر می‌گذارید. برای مثال، نرم افزار MyFitnessPal به توجه این شم را منتقل می نماید که دوست بودن به یوزرها شما امداد می نماید تا خوش هیبت بمانند. جذب عاطفی مخاطبان یکی‌از شایسته ترین رویکرد ها برای تبدیل آن‌ها به مشتریان متعهد میباشد.
دو خطا لبریز تکرار هنگام تعیین اسم نرم افزار

در هنگام گزینش اسم برای نرم افزار ممکن میباشد اشتباهاتی را مرتکب گردید که برای شما گران به اتمام برسد و ابعاد منش برگشتی نداشته باشید و حسرت بخورید. پس به‌دنبال با ما یار و همدم باشید تا با این مشکلات آشنا گردید تا در طول تعیین اسم برای نرم افزار خویش از بروز این مشکلات پیشگیری نموده و نامی مطلوب را گزینش فرمائید.

۱- مخاطبان مقصود را نادیده می گیرید
مخاطبان هر بیزنس دارنده خصوصیت های خاصی میباشند. پس با مخاطبان مقصود بیزنس خویش آشنا گردید و اسم نرم افزار را بر طبق ذوق آن‌ها تعیین نمائید.

۲. بخشی از اسم نرم‌افزار های شناخته گردیده را نسخه برداری میکنید
گاهی ممکن میباشد تصور کنید که در شرایطی‌که نامی مشابه به اسم نرم افزار های پر اسم و رسم گزینش نمائید یا این که از آن ها تبعیت فرمایید، سریعتر گسترش خواهید کرد. البته این گزینه صحیح وجود ندارد و خوب میباشد راه و روش خودتان را بروید و از سایر افراد نسخه برداری نکنید.

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:

۱۱ بازديد

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:
همان گونه که گفته شد، اندروید و ios دو غول در دنیای سیستم‌دلیل‌های موبایل می‌باشند که به طور تقریب باقی سیستم‌ادله‌ها را از جایگاه بیرون کرده‌اند. رقابت در میان این دو بسیار تنگاتنگ میباشد و در حالتی‌که چه که اندروید توانسته دقت اکثری از کمپانی‌های خالق موبایل را جلب کند و سهم بیشتری از بازار جهانی را در چنگ بگیرد، البته شرکت اپل نیز با معرفی تولیدات فوق‌ماهر و کیفیت خوب خویش هوا داران اکثری را به طراحی اپلیکیشن در مشهد  سوی خویش کشانده میباشد.

روند ایجاد کرد نرم‌افزار ios یا این که اندروید زیر اثر تفاوت‌های این دو سیستم‌استدلال مطرح قرار گرفته میباشد، که در‌این نصیب به آنان اشاره میکنیم:

رابط کاربری:
شرکت اپل همانگونه که از ظواهر محصولاتش هم پیداست، بر آسانی و کاربردی بودن تمرکز داراست. به همین انگیزه، رابط کاربری سیستم‌ادله ios نیز در عین کاربردی بودن، بسیار معمولی و جاری میباشد. به گونه ای که اشخاص با دستکم سن یا این که سطح سواد، بضاعت فعالیت با این تلفن‌های همپا را دارا‌هستند.

ولی در مقابل سیستم‌ادله اندروید سعی خویش را بر ساخت‌و‌ساز حداکثر انعطاف‌پذیری گذارده میباشد و کدهای سورس خویش را به طور گشوده در دسترس کمپانی‌های متعدد قرار میدهد تا آنان بسته به نیاز و ذوق وسلیقه خویش آن را فردی‌سازی کنند.

امنیت:
اپل برای محافظت حداکثری امنیت دستگاه‌های تولیدی خویش، قضیه اپل آیدی را مطرح نموده است. با استعمال از اپل آیدی شما تحت عنوان صاحب یکی دستگاه‌های این شرکت اذن به کارگیری از سرویس ها آن را خواهید داشت.

به همین برهان برای طی کردن پروسه ایجاد کرد نرم افزار ios بایستی در رتبه اولیه اپل آیدی را در لحاظ بگیرید چون برای دسترسی به داده ها یوزرها بای از آن یاری بگیرید. ولی سیستم‌دلیل اندروید مجموع داده ها را از روش خدمت جیمیل مراقبت می‌نماید که به طور طبیعی امنیت زیر‌تری خواهد داشت.

جابجایی داده:
محصول ها اپل برای جابجایی داده و فولدر‌ها میان دو تلفن‌ همدم و یا این که در بین تلفن‌هم پا و سیستم کامپیوتر فردی‌تان، محدودیت بالایی را در لحاظ گرفته میباشد که‌این آیتم برای اکثری از یوزرها حقیقتا غیر مطلوب و آزاردهنده میباشد
پروسه پیاده سازی نرم افزار
گام اولیه : گزینش مقصود
مشخص و معلوم کردن غرض از روند پیاده سازی نرم افزار و اینکه نرم افزار در معاش یوزرها چه تاثیری داراست و یا این که یوزرها نرم افزار شما‌را برای چه کاری میخواهند پیش از درگیرشدن با جزئیات مورد نیاز میباشد.

برای آنکه روند توسعه و گسترش سریع خیس صورت بپذیرد می بایست یک مقصود بدیهی برای هر نرم افزار گوشی تعریف‌و‌تمجید کرد.

گام دوم : کشیدن طرح نرم افزار گوشی
برای آنکه قابلیت و امکان های مهم اپ شما معین گردد می بایست طرح اول نرم افزار را خیر بصورت ماهر بکشید.اعتنا فرمائید که‌این طرح اول از آن جهت که برای اعضای دسته پیشرفت هم یک منبع بهتر و هم برای عالی درک کردن ساختار نرم افزار به فعالیت می رود سبب ساز عنایت این مرحله میشود.

گام سوم : در زمینه‌ی طرح خویش بازرسی فرمایید
بعداز معین شدن غرض نرم افزار و طرح اول، پژوهش ها خویش را در ۴ نصیب پایین استارت نمائید :

نرم افزار گوشی دیگری که در مسئله طرح شما فعالیت دارد پیدا فرمایید.
تاکنون میلیون ها نرم افزار پیاده سازی گردیده است و ممکن میباشد اپلیکیشنی که در مسئله طرح شما فعالیت دارد وجود داشته باشد.ولی نباید ناامید گردید و بر روی طرح خویش تمرکز نمائید و با حدس خطاها رقیبان، آنان را در طرح خویش اصلاح نمایید و یک نرم افزار مخصوص پیاده سازی نمائید.

یک طرح سرمشق برای فرآیند پیاده سازی نرم افزار گوشی خویش پیدا نمائید.
وب سایت های متعددی در این مورد وجود داراست که میتوانید از آن ها برای پیداکردن یک طرح سر مشق به کار گیری نمائید.

در باب موقعیت فنی نرم افزار تلفن همراه خویش رسیدگی نمایید.
برای آنکه یک ایده را عملی نمائید شیوه های مختلفی وجود داراست که بایستی کوشش نمائید شایسته ترین راه و روش را گزینش فرمائید.همینطور بایستی مقررات بیزنس را پژوهش و مجوزهای لازم را تهیه و تنظیم نمائید.

استراتژی های درآمدزایی از نرم افزار خویش را تحقیق فرمائید.
راه و روش های متعددی دراین باره وجود دارااست و شما بایستی انتخاب نمائید برای اینکه مشتریان خویش را جذب نمائید از چه راهی به کار گیری خواهید کرد.این نحوه روی فرآیند گسترش نرم افزار شما اثر می‌گذارد.

گام چهارم : یک Wireframe برای نرم افزار تلفن همراه خویش پیاده سازی نمایید
به یاری ابزارهای آنلاینی مانند Moqups ، Balsamiq ، Mockingbot و HotGloo ، می‌توانید یک Wireframe از نرم افزار تلفن همراه خویش پیاده سازی فرمایید.

گام پنجم : برای نرم افزار تلفن همراه زیرساخت تمجید فرمایید
درین مرحله بایستی سرور، اینترنت خدمات و API ها و برنامه ای از مقر داده نرم افزار تلفن همراه را انتخاب فرمایید.با احتکار کردن این مفاد در روند آینده توسعه و گسترش پروژه می‌توانید به آن ها مراجعه‌نمایید.

گام ششم : مبادرت به تست مثال اول نرم افزار گوشی فرمایید
تست به‌این شکل میباشد که wireframe را در دست تنی چند از دور و بری ها خویش قرار دهید و حیث آن‌ها را بعداز عمل با نرم افزار بخواهید و در شکل وجود خطاها، لیستی از آن ها تنظیم نمایید و برای رفع ایرادات مو جود کوشش نمایید.

گام هفتم : اپلیکیشن نویسی پروژه را آغاز فرمائید
در‌این مرحله اعضای مجموعه بسط بایستی اپ نویسی را شروع و طرح های نقل شده در مرحله پنجم را فعال سازی نمایند.

گام هشتم : گرافیک نرم افزار گوشی را پیاده سازی فرمائید
درین بخش طراحان آغاز به پیاده سازی قالب نرم افزار می نمایند و وظیفه آن ها پیاده سازی قالب به امداد wireframe با با کیفیت است.

گام نهم: نرم افزار را در پلتفرمهای دارای اعتبار منتشر فرمایید
بعد از طی کردن کل فرآیند ایجاد کرد برنامه ios و آزمایش و آنالیز آخری، بایستی متاع خروجی را در پلتفرم‌های دارای اعتبار منتشر فرمائید تا شناخته خواهد شد و به سودآوری مجاورت گردید. تکثیر نرم افزار روزنه‌ای میباشد که اسم تجاری شما‌را در معرض رویت کرد میلیون‌ها استفاده کننده قرار داده و مشتریان بخش اعظمی را مجذوب تجارت شما می‌نماید!

انواع هوش مصنوعی

۱۲ بازديد

اشکال هوش تصنعی و مصنوعی
هوش تصنعی عکس العمل‌ گرا
این نوع از هوش تصنعی برای مبنا داده های محصور شغل می نمایند ، بدین مفهوم که نمی توانند آجل را حدس نمایند و این بدین معنی میباشد که از اقتدار منطق و سازگارسازی با عملکردهای فرد و فضا دور و بر منتفع نبوده و فقط دستوراتی که برای آنها درج شده میباشد را جاری ساختن می نمایند ، از جمله میتوان به هوش تصنعی بازی ها اشاره نمود که در‌حالتی که شما با هوش تصنعی بازی به رقابت بپردازید ، بر پایه ی با عملکردهای شما هوش تصنعی و مصنوعی نیز برخورد نشانه داده و فقط برای آن اوامر داخل بازی برای رویارویی با شما تعریف طراحی اپلیکیشن در مشهد  و تمجید گردیده است .
هوش تصنعی و مصنوعی خاطر محصور
تکنولوژی هوش تصنعی یاد محصور به طوری فعالیت می نماید که قادر است باطن خویش و با به کار گیری از خاطر ی محصور متعلق به موقعیت فضا ، برخورد هایی را به خیال و خاطر ودیعت و با به کار گیری از اپ هایی که برای آن تعریف و تمجید گردیده است ری اکشن علامت دهد .

تعالی ترین نمونه برای این نوع از هوش تصنعی می شود به رانندگی خودکار و هوشمند اتوموبیل های تسلا اشاره نمود ، که کلیه سختی ها برای آنان از عابرین پیاده تا اتومبیل ها تعریف و تمجید گردیده‌است و خودرو مبنی بر مورد ها تعریف و تمجید گردیده ری اکشن علامت می‌دهد .

هوش تصنعی بر اساس تئوری ذهن
این نوع از هوش تصنعی و مصنوعی یکی‌از غامض ترین اشکال هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که هنوز نتوانسته میباشد گسترش به سزایی بکند و در واقع برای فهم و شعور احساسات و عاطفه ها انسانی به شغل می رود و به طبع وقتی هوش تصنعی و مصنوعی به نقط ی اوج خویش خواهد رسید که‌این نوع از هوش تصنعی و مصنوعی نیز به مرحله ی مناسبی دست یابد .

هوش تصنعی خودآگاه
این نوع از هوش تصنعی و مصنوعی بغرنج ترین و واپسین تکنولوژی هوش تصنعی در دنیا است که هنوز آدم چیره به ایجاد کرد آن نشده میباشد و به‌این شکل فعالیت می نماید که سوای دخالت آدم بتواند تصمیمات در هر قضیه ای را بگیرد و کلیه قوه های درک آدم در موقعیت متعدد را دارا باشد .

شاخه های هوش تصنعی و مصنوعی
یادگیری ماشین
یادگیری ماشین یا این که ماشین لرنینگ (Machine Learning) یک کدام از مطرح ترین ذیل گروه‌های هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که به سیستم‌ها این قابلیت را می‌دهد تا به طور خود کار یادگیری و توسعه داشته باشند سوای اینکه به نرم افزار نویسی صریحی برای آن نیاز داشته باشند.
تمرکز اساسی یادگیری ماشینی بر پیشرفت اپلیکیشن‌هایی میباشد که بتوانند به داده‌ها دسترسی پیدا نمایند و از آن برای یادگیری خویش به کارگیری نمایند.
فرایند یادگیری با مشاهدات یا این که داده‌ها استارت می شود، مانند نمونه‌ها، تجربه بی واسطه و یا این که فرمان العمل‌ها، تا به یک سر مشق در داده‌ها برسند و بر پایه ی این نمونه‌هایی که ارائه می‌دهیم، تصمیمات بهتری بگیرند.
غرض مهم آن میباشد که به کامپیوتر این اذن را بدهیم که فارغ از دخالت و امداد آدم به صورت اتومات یادگیری داشته باشند و بتوانند اقدامات خویش را بر بر اساس با آن تهیه و تنظیم نمایند.

پردازش لهجه
پردازش لهجه طبیعی یک کدام از حوزه ‌های علم ها کامپیوتر، هوش تصنعی و لهجه شناسی است که به تعامل کامپیوتر و لهجه آدم (طبیعی ) می‌ پردازد.
در واقع این شاخه به تعامل در میان بشر و ماشین ربط پیدا می نماید.

اکثری از بحران ‌های پردازش گویش طبیعی به شعور گویش طبیعی مربوط می ‌خواهد شد ؛ یعنی ساخت‌و‌ساز بضاعت در کامپیوتر برای دستیابی مضمون‌ و ادراک ورودی گویش انسانی یا این که طبیعی.

کانال عصبی
کانال های عصبی سبک های الهام گرفته گردیده از مغز میباشند که برای تشخیص الگوریتم هایی مانند : تاثیر انگشت ، امضا و بقیه مواقعی که مختص به یک شخص خاص است به فعالیت گرفته می‌شوند .

روباتیک
روباتیک یک کدام از دیگر از بغرنج ترین شاخه های تکنلوژی هوش تصنعی و مصنوعی میباشد ، که رمز عمل آن با ایجاد کرد ماشین های مشابه سازی گردیده از روی بشر میباشد که قوه ی فهم و تصمیم گیری در حوضه ی درست شده را دارا باشند.
همان گونه که گفته شد شاخه ی روباتیک در آجل ای خیر چندان به دور جایگزین بشر در شاخه های صنعتی – علمی – معماری و حتی شاخه هایی مانند پزشکی شود .

ژنتیک
الگوریتم‌ های ژنتیکی به طبقه ‌ای گرانقدر ‌خیس از الگوریتم ‌های تکاملی وابستگی دارا‌هستند که با به کار گیری از الهام گیری از تکامل طبیعی، مانند ارث ‌بری، جهش، تعیین و عبور، راه حل‌ هایی را برای مسائل باصرفه‌ سازی ایجاد می ‌نمایند.

حدس
خواسته از نوع حدس در شاخه های هوش تصنعی در واقع بضاعت و توان ادراک هوش تصنعی از آتی ی یک فیلده خاص میباشد ، مثلا یک بازار بورس را فرض فرمائید ، با استعمال از برخی ربات های هوش تصنعی و مصنوعی می اقتدار الگوریتم ها و نوسانات احتمالی بازار را در نظر گرفتن زد که در واقع یکی گرانقدر ترین کاربرد های این شاخه از تکنولوژی هوش تصنعی ، تبادلات مالی است .

کدام دسته از اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی مناسب‌تر هستند؟

۸ بازديد
کدام مجموعه از نرم افزار‌ها برای کسب درآمد مطلوب‌خیس می‌باشند؟
احتمالاً برای شما هم سؤال باشد که کدام تیم از نرم‌افزار‌های موبایلی برای درآمدزایی مطلوب‌خیس میباشند و یا این که چه دسته از نرم افزار‌ها درآمد بیشتری دارا‌هستند. نرم افزار‌ها و طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه‌های موبایلی را می‌اقتدار در گروه بندی‌های مختلفی قرار اعطا کرد. در‌حالتی که از حیث موضوعی بخواهیم آنان را تیم بندی کنیم پژوهش ها و آمارها نماد میدهد که معمولاً نرم افزار‌هایی که در حوزه بازی و سرگرمی قرار دارا هستند نسبت به بقیه اپلیکیشن‌ها درآمد بیشتری برای پیشرفت دهندگان خویش به ارمغان می آورند. همینطور طبق همین داده های عددی نصیب متعددی از نرم افزار‌های موبایلی را بازی‌ها تشکیل میدهند و در تیم پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها قرار میگیرند.

این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید: پی پال چیست؟ یادگرفتن بدون نقص تشکیل داد اکانت پی پال
یکی دلایلی که شما در‌این حوزه قابلیت و امکان درآمدزایی بیشتری نیز دارید همین میباشد. هر چه واحد سنجش بازدید و دانلود و نصب در نرم افزار شما بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر می شود. حالا فرق نمی کند که‌این درآمد از روش خرید اشتراک و پرداخت داخل نرم افزار‌ای باشد و یا این که از روش نشر تبلیغات. در هر شکل وجود استفاده کننده زیاد در نرم افزار شما موازی میباشد با درآمد بالا از آن نرم افزار. اکنون چنانچه بخواهیم برخی از ناحیههای پرطرفدار در پیاده سازی برنامه را اسم ببریم قادر خواهیم بود به ترتیب به منطقههای بازی و سرگرمی، پزشکی و تندرست، کانال‌های اجتماعی، ورزشی و خبرها اشاره کنیم.

هم اکنون در‌پی نوشته‌ی‌علمی به صورت مختصر به نظارت بعضا از حیطههای پیاده سازی نرم افزار می پردازیم.

بازی و سرگرمی
یکی اساسی‌ترین منطقههای پیاده سازی برنامه‌های موبایلی حوزه بازی و سرگرمی میباشد. امروزه که قسمت وسیع‌ای از جامعه به موبایل هوشمند دسترسی دارا هستند و بخش اعظمی از زمان ها خویش را در گوشی خویش میگذرانند اپلیکیشن‌های بازی میتواند بسیار پرطرفدار باشند. در صورتی‌که حتی نگاهی بی آلایش به دور‌وبری ها خویش بیندازید و آمارهای ظریف را نادیده بگیرید متوجه خواهید شد که داده های عددی بالایی از اشخاص در گوشی خویش دست‌کم یک یا این که دو نرم‌افزار بازی سرگرمی دارا هستند.

از همین رو بازی‌ها یکی منابع اساسی برای درآمدزایی از روش نرم افزار‌ها میباشند. این روز ها بازی‌های دارای اسم و رسم متعددی در سطح کشور‌ایران و دنیا وجود دارا هستند که توانسته‌اند از روش تبلیغات و یا این که پرداخت‌های باطن اپ‌ای به درآمد بالایی دست پیدا نمایند.

اما فراموش نکنید که در پیاده سازی یک بازی چیره اختراع و گرافیک ماهر صحبت نخستین را می‌زند و شما می بایست بتوانید در دنیای کلان و نامحدود بازی‌های موبایلی رده خویش را در میان رقبا بیابید.

آموزشی
این ایام یک کدام از ناحیههای پرطرفدار در قضیه نرم افزار‌ها ناحیههای آموزشی میباشند. این برنامه‌ها معمولاً درخواست کنندگان اکثری دارا هستند و درصورتی که شما بتوانید یک نرم‌افزار کیفیت خوب با نوآوری و جذابیت را وارد مارکت نمائید مطلقا میتوانید به درآمد بالایی از این روش برسید. یکی‌از نمونه‌ها برای این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی نرم افزار‌های یادگرفتن لهجه میباشد. در سال‌های اخیر و با توسعه بیماری کرونا بخش اعظمی از اشخاص به سمت یادگرفتن مجازی و آنلاین رفتند. با تعطیلی کلاس‌های یادگرفتن گویش و آنلاین شدن آنان بخش اعظمی از اشخاص به اندیشه خودخوانی و به کارگیری از یک اپلیکیشن اثرگذار برای یادگیری گویش افتادند.

البته به خیال و خاطر داشته باشید که حتی بعداز نقطه پایان پاندمی این وضعیت همچنان پا برجاست و اکثری از اشخاص مدل معاش آموزشی خویش را با همین نرم افزار‌ها و به طور آنلاین ادامه خواهند بخشید. به نحوی که می‌قدرت اذعان کرد این پاندمی سبب به ساخت‌و‌ساز جهشی در صنعت یادگرفتن‌های مجازی و آنلاین شد. پس در حالتی‌که میخواهید به یک درآمد تضمینی و عالی از روش تبلیغات در برنامه‌ها و یا این که خرید داخل اپ‌ای که در نرم افزار‌های آموزشی هم رایج میباشد برسید بدین حوزه به صورت دورازشوخی تصور کنید!

ورزشی و تناسب اندام
احتمالاً شما هم اپلیکیشن‌های ورزشی را آزمون کرده‌اید. به عبارتی‌طور که در نصیب پیشین گفتیم پاندمی ویروس کرونا در سال‌های اخیر باعث به ساخت تحولی والا در مدل معاش اشخاص شد. بخش اعظمی از اشخاص دیگر برای ورزش‌هایی از قبیل تن سازی به باشگاه‌های حضوری مراجعه نمیکنند. آنان ترجیح می دهند تا در خانه خویش کارها ورزشی را دنبال نمایند و صرفا نیاز به یک نرم افزار روزمره معین و تذکر دارا‌هستند.

ولی چه ملازمت خوب از یک نرم‌افزار موبایلی ورزشی که بتواند به اشخاص نرم افزار ظریف بدهد، به فراگیری حرکات بپردازد و ساعت ها ورزش را به آنها تذکر نماید؟ این روز ها به کارگیری از این نرم افزار‌ها بسیار بسط پیدا نموده است. تعداد متعددی از اپلیکیشن‌های ورزشی را میتوانید در مارکت‌ها بیابید.

در هر هم اکنون این حوزه به عنوان مثال منطقههای قابل مانور برای درآمدزایی از روش نرم افزار‌هاست. کافی میباشد یه خرده اختراع به خرج دهید و بتوانید با تبلیغات کبیر اپلیکیشن خویش را به یوزرها معرفی نمائید.

کانال‌های اجتماعی
یک کدام از غول‌های صنعت نرم افزار‌ها در سال‌های اخیر کانال‌های اجتماعی یا این که سوشال مدیا بوده‌اند. شاید ورود بدین عرصه برای هر کسی ممکن نباشد به دلیل آنکه بزرگان تکنولوژی عالم این حوزه از نرم افزار‌ها را در چنگ دارا هستند و رقابت با آن ها شغل چندان معمولی‌ای وجود ندارد. خوب میباشد بدانید که‌این روز ها کانال‌های اجتماعی و اپ‌های ارتباطی توانسته‌اند رده ویژه‌ای فی مابین اشخاص پیدا نمایند و این منزلت سال‌هاست که ثبت شد‌ه‌است.

در همین سال‌ها دیگر کمتر کسی را می بینید که از نرم‌افزار‌های کانال اجتماعی متفاوت به کار گیری نکند. اپ‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس اپلیکیشن، توییتر و بخش اعظمی دیگر که توانسته‌اند توسعه و گسترش دهندگان و مالکان خویش را به درآمدهای اعتقاد نکردنی برسانند. در هر شکل رقابت با این نرم افزار‌ها بسیار سخت میباشد؛ البته این حوزه از اپلیکیشن‌های موبایلی یک کدام از اساسی‌ترین ناحیههای درآمدزایی میباشند. تحت عنوان مثالی بدیهی درین تیم میتوان به یک کدام از کارآفرینان این حوزه یعنی برند زاکربرگ اشاره نمود.

اورکلاک ( به معنای رها سازی برای به کارگیری از حداکثر سرعت پیشنهاد گردیده)

۱۱ بازديد

اورکلاک ( به معنای رها سازی برای به کارگیری از حداکثر سرعت پیشنهاد گردیده)

AMD درباره‌ی اورکلاکینگ بر اینتل موفق میگردد. برهان آن این میباشد که پردازنده های AMD حتی‌د‌ر سبک های مقرون به صرفه مانند AMD Ryzen 3 2200G با قیمتی نزدیک به 100 دلار قفل گشوده می گردند. در فیض ، می اقتدار آن‌ها را اورکلاک کرد ، به شرطی که طراحی اپلیکیشن در مشهد  چیپ ست  مادربرد نیز توانا به اورکلاک باشد.

در مقابل ، تراشه های اینتل صرفا در صورتی‌که قدرتمند به اورکلاک می باشند که در انتهای شماره سبک K داشته باشند. که‌این خصوصی از پردازنده های اینتل گران ترند ، مانند Intel Core i3-9350K که بها آن نزدیک به 180 دلار میباشد.

تعداد هسته

هسته پردازنده ای میباشد که شیوه نامه ها را اخذ و انجام می نماید. هرچه تعداد پردازنده های مرکزی بیشتر باشد ، وظایف بیشتری از عهده آن برمی آید و کارآیی بیشتری نیز دارااست.

مهم‌ترین نقطه فروش AMD داشتن تعداد متعددی هسته میباشد ؛ از طرف دیگر ، اینتل به صورت سنتی تعداد متعددی هسته را به عایدی hyperthreading از پیش گرفته میباشد.

با به کار گیری از Hyperhreading ، پردازنده مرکزی هسته های فیزیکی را به هسته های مجازی یا این که فن ها تقسیم می نماید تا تعدادی فعالیت را به طور همزمان جاری ساختن دهد.

در پردازنده های مقام تحت هر دو سبک Ryzen 3 و Intel Core i3 چهار هسته را ارائه میدهند. البته در پردازنده های منزلت میانگین سبک های Ryzen Threadripper 8 و 12 ، 16 هسته فیزیکی را ارائه می‌دهند ، در حالی که سبک های Intel i9 10 تا 18 هسته فیزیکی را ارائه می‌دهند.

تعداد هسته های AMD در امر پیشنهادات فی مابین جایگاه آن‌ها بیشتر می‌گردد. تراشه های Ryzen 5 دارنده چهار تا شش هسته با توری بالا می‌باشند ، در حالی که تراشه های Ryzen 7 دارنده هشت هسته می‌باشند. در مقایسه ، تراشه های Core i5 و i7اینتل فقط دارنده شش هسته فیزیکی میباشند .

تلاش و سئو

وقتی که تراشه های AMD و Intel را مقایسه می‌کنید ، پردازنده های AMD در یک‌سری وظیفه ای خوب کار می نمایند ، در حالی که پردازنده های Intel شغل های تک فن ای را خوب اعمال میدهند.

کارهایی که از یک‌سری هسته استعمال می نمایند مشتمل بر اپلیکیشن های دستکاری عکس و فیلم ، نرم‌افزار های سه آینده سازی و مدلسازی ، بازی های هنگفت گرافیکی و اپلیکیشن های فایده وری چنکاره میباشند.

حاصل تست Techgage علامت میدهد که تراشه Intel i9 9980XE هنگام به کار گیری از نرم‌افزار بازنویسی فیلم شایسته ترین همت را داراست. درین آزمایش از تراشه های AMD و Intel از Adobe Premiere Pro ، MAGIX Vegas Pro و HandBrake مصرف شده میباشد. با این اکنون ، AMD Threadripper و Ryzen 9 در رقابت قربت در سکو ی دوم قرار گرفتند.

برای نرم‌افزار ارائه پردازنده سه آجل ، مانند V-Ray ، AMD تعیین بهتری میباشد. داده های TechReport حاکی از آن میباشد که Ryzen 9 3900X با 47 ثانیه سریعترین محتوا را ارائه می‌دهد Core i9 7900X در منزلت آتی قرار گرفت و در 60 ثانیه ارائه شد.

قابل فهم و شعور میباشد ، از‌آنجا که اکثر عموم تنها به استعمال از اپ های همگانی نیاز دارا هستند ، تلاش بهتری را از تراشه های AMD مشاهده خواهند کرد. از جمله ، معیارهای Tech Report نماد میدهد که Ryzen 7 2700X و 1800X نمره بالاتری از Core i7 8700K در هنگام فشرده سازی پوشه های zip داشته میباشد.

برای مایکروسافت اکسل ، داده های نتیجه ها از hardware Tom’s سخت افزار آرم می‌دهد که سبک های Ryzen 7 3700X از Core i9 7920X و 9700K عالی شغل کرده اند.



بها

ده سال ها پیشرو بودن در بازار به اینتل این توان را داده میباشد تا ارزش های خویش را ارتقا دهد ؛ غرض مهم AMD استراتژی نرخ‌گذاری تهاجمی آن میباشد.

AMD هسته های بیشتر و کارایی عالی را با هزینه کمتری ارائه میدهد ، که‌این بضاعت اینتل را برای به چنگ آوردن بها های رفیعتر به بحران می‌کشد.

از مجال عرضه خصوصی Ryzen به وسیله AMD در سال 2017 ، اینتل بدون چاره گردیده است تولیدها را با بها های متفاوت معرفی نماید تا از کاهش بها پرهیز نماید.

در سبک های دربین مقام می قدرت تفاوت ارزش را بیش تر از پیش روءیت کرد. برای مثال پردازنده AMD Ryzen 5 2600X با Wraith Spire Cooler با ارزش 150 دلار فروخته می‌شود ؛ در مقابل ، Intel Core i5 9600K با بها 250 دلار فروخته می‌شود.

در بالاترین سطح چگونگی و اقتدار ، ارزش پرچمدار اینتل ، Core i9 9900K، 550 دلار میباشد. از طرف دیگر ، مساوی AMD آن ، Ryzen 9 3900X ، 430 دلار بها داراست.

فیض گیری
طبق همه توضیحات بالا که به طور تماما تخصصی قسمت به نصیب این دو غول آفریننده ی پردازنده ها را مقایسه کرد بخواهیم سود گیری کنیم می بایست اعلام کرد که در صورتی برای شما بها ملاک مهمی میباشد و کاربری میانگین یا این که تحت و همگانی ای را دارید و یا این که کاربری های سطح بالا در تیم بندی چند کاربردی را دارید از پردازنده های AMD به کار گیری نمائید البته در حالتی‌که برای شما ارزش در نوبت های آتی آیتم مداقه میباشد و دوام – مصرف انرژی و اقتدار پردازنده برای به کار گیری های گرافیکی هنگفت در نوبت ی اولیه جای‌دارد ما به شما خصوصی پردازنده های اینتل را سفارش خوا هیم کرد.

پروسه پیاده سازی UI

۸ بازديد

ناوبری مطلوب :
رابط کاربری بهتر با ارائه مورد ای راجع‌به اینکه یوزرها کجا می‌باشند ، کجا بوده اند یوزرها را در حیطه طراحی اپلیکیشن در مشهد  امنی قرار می‌دهد:

این بدین معناست که شما می بایست طبقه بندی ها و تیم بندی های تماما صحیح و استانداردی در مطالب خویش داشته باشید به طوری که استفاده کننده شل ترین و در عین هم اکنون معین ترین محتوا را دنبال نماید .

از مهم‌ترین نمونه هایی که می اقتدار برای این استاندارد در رابط کاربری و برای پلتفرم وب سایت زد ، می توان به breadcrumbing اشاره نمود .


تغییر و تحول هنگام تعامل :
برخورد معمولاً با نقاط فعالیت مرتبط میباشد ؛ برای هر مبادرت استفاده کننده ، سیستم می بایست یک برخورد بدیهی و مضمون‌ دار نشانه دهد.
سیستمی با برخورد برای هر عملی به یوزرها امداد می نماید تا فارغ از جستجو و فهم و شعور ایفا شدن برخورد به هدف ها خویش برسند.

پیاده سازی UI بایستی ماهیت تعامل را در حیث بگیرد. برای اقدامات مکرر ، جواب می‌تواند درتوان اندکی مانند : یک برنامه کودکان زوم شدن باشد.

از جمله ، زمانی که یوزرها با یک شیء تعاملی (مانند یک دکمه) رابطه برقرار می نمایند ، ارائه بعضی از آرم ها برای پذیرش عمل ضروری میباشد.

این ممکن میباشد به آسانی دکمه ای باشد که هنگام فشردن رنگ تغییر میکند یا این که برنامه خردسالان زوم برای آن فعال خواهد شد (این تغییر تحول استفاده کننده را از تعامل آگاه می نماید). نبود اینگونه بازخوردی یوزرها را بدون چاره می نماید تا نظارت نمایند که آیا اقدامات متبوع آنان انجام یافته میباشد یا این که نه.

اکران بسط :
این نصیب بدین معناست که قائدتا یوزرها عشق دارا‌هستند ، فرآیند بسط یک روند را مشاهده نمایند و به طور همزمان با آن پیش بروند .

اذن بدهید با یک‌سری نمونه خواسته خویش را خوب گستردن دهیم :

فرض فرمایید شما در اکنون نصب یک نرم‌افزار می باشید ؛ در واقع این نوار سبز رنگی که به طور همزمان با طی شدن فرآیند های نصب رو به جلو تکان می نماید ، می‌تواند از نمونه های بارزی برای این قسمت باشد .

یا این که در یک نرم افزار پیام رسان وقتی که مخاطب شما در اکنون تایپ برای ارسال پیام میباشد ؛
در تحت اسم آن شرایط teyping نمایش داده میشود و این خویش یک شرایط اکران توسعه و گسترش در نرم افزار میباشد که سبب می‌گردد مخاطب در تایم انتظار مبتلا سردرگمی نشود که الان در چه مرحله ای به راز می‌برد .
دوری از تکرار :
یوزرها را ناچار نکنید ناچار شوند داده هایی را که تا قبل از اینً وارد کرده اند دوباره وارد نمایند.
یوزرها به راحتی از دنباله های خسته کننده ی ورود داده ها غمگین می‌شوند ، به ویژه وقتی که پیش از اینً آحاد داده ها لازم را ارائه کرده اند.
رابط کاربری بهتر حداکثر فعالیت را اجرا می‌دهد در حالی که به دست‌کم مقدار داده ها از یوزرها نیاز دارااست.
در واقع می اقتدار فیض گرفت که حتی خوب میباشد شما ، دستکم داده ها را از یوزرها اخذ فرمائید ، و دسترسی های مورد نیاز را به آنان بدهید زیراکه به غیر از کسل کننده بودن وارد کردن داده ها بیشتراز حد ، اکثری از یوزرها ترجیح می‌دهند داده ها فردی خویش را در جایی تصویب نکنند .

برای مثال برای نام نویسی و ورود یک مخاطب عملکرد نمایید با اخذ اطلاعاتی مانند : فقط شماره یاور و اسم و اسم خانوادگی آن را وارد فرمایید .

ارتقا بعد ها :
تجارب اثبات نموده است بعد ها بلندمرتبه ، چه در دکمه ها و چه در المان های وب سایت از المان های تصویری تا متن ها برای مخاطب از دید ظاهری دیدنی خیس بوده و همینطور استعمال و دسترسی به آنان نیز برای استفاده کننده شل خیس میباشد .

به کارگیری از استعاره :
به کار گیری از استعاره در پیاده سازی رابط کاربری به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد دربین دنیای حقیقی وواقعی و تجارب دیجیتالی رابطه برقرار نمایند.

استعاره های دنیای حقیقی وواقعی با اذن دادن به یوزرها برای جابجایی علم جانور در زمینه‌ی کیفیت ظواهر و شیوه کارکردن ، به یوزرها توان میدهد.

استعاره ها اکثر وقت ها برای آشنا ساختن ناآشناها به فعالیت میروند. مثلا سطل بازیافت روی دسکتاپ خویش را که دربردارنده فولدر های حذف گردیده‌است در لحاظ بگیرید ؛ این سطل ، سطل زباله حقیقی وجود ندارد ،
ولی از نگاه بصری به طوری نمایش داده میشود که به شما یاری می نماید معنا حذف شدن را ریلکس خیس ادراک نمایید.

کاهش پروسه :
هنگام پیاده سازی رابط کاربری ، تلاش نمائید تعداد آحاد اقدامات لازم استفاده کننده چهت نیل به مقصود را کاهش دهید.
شایان بیان میباشد که ضابطه سه کلیک را به خیال بسپارید ، که علامت می‌دهد مخاطب یک جنس بایستی بتواند با بیش تر از سه کلیک موس اطلاعاتی را بیابد.

صدق داده ها :
یوزرها هیچ زمان نباید درستی یک فرآورده را ذیل پرسش ببرند. رنگ ها ، فونت ها و نمادهای یکسان می بایست در سراسر مال وجود داشته باشد.

مطمئن گردید مدل های بصری را سوای برهان مشخص و معلوم در کالا خویش تغییر تحول نمی دهید. مثلا ، یک دکمه ارسال در یک ورقه از وب سایت شما بایستی در هر شیت دیگری یکسان به لحاظ رسد.

( ولی نکته ی قابل ذکر این میباشد که مدام اینطوری وجود ندارد و این گزینه به معنای عدم داشتن تنوع در صفحه های شما وجود ندارد.
بلکه به معنای داشتن یک هارمونی و پیوستگی دربین صفحه های گوناگون وب سایت شما است ، مثلا سایت ماناتاز را فرض فرمایید ، در هر نوشته‌علمی ممکن میباشد رنگ بندی ها متعدد باشد البته طیف رنگ بندی ها مختلف وجود ندارد و کلیه آن‌ها در مجموعه بندی رنگ های طلایی ، رنگ زرد ، کرمی و خردلی قرار دارا‌هستند و این دقیقا به عبارتی هارمونی میباشد.)

پروسه پیاده سازی UI
1- تهیه و تنظیم داکیومنت و کلیه موردها مایحتاج برای پیاده سازی و صفحه ارایی پلتفرم .

2- متناسب سازی پیاده سازی با نوع سرویس ها و کاربری .

3- طراحی داده ها پیاده سازی در قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی مانند : Adobe XD

4- تنظیم و بسط پروتوتایپ، wireframe، موکاپ و هر نوع دیگری از گونه های متفاوت مثال‌های نخستین خواهد بود.

5- آزمایش پروسه به اینصورت که معیار برخورد یوزرها و در غایت کوشش پیاده سازی در دیوایز های گوناگون را گزینه نظارت قرار می‌دهیم .

6- این مرحله، مرحله پیاده سازی مدل و اسلوب پایانی رابط کاربری به طور گرافیکی میباشد. درین مرحله نوع تعامل بصری را با استعمال از تایپوگرافی و به کارگیری از تصاویر و گزینه‌های گرافیکی گوناگون پایانی میکنیم و پیاده سازی UI را به سرنوشت می رسانیم.

عده بندی
فراید رابط کاربری نیز مانند تجربیات کاربری یک پروسه تجربی میباشد تا آموزشی.
یعنی شما روی هم رفته چندین استانداردهای اساس را یادخواهید گرفت البته استانداردهای متعلق ، با دقت به دسته ی شما مشخص و معلوم میگردد.
ولی یک نکته وجود دارااست.
این نکته این میباشد که شما در غایت می بایست به جایی برسید که یک رابط خاص را به وجود بیاورید.
یعنی رابطی که در پوسته استانداردها نباشد و یک مثال ی جدیدی باشد البته در عین درحال حاضر برای یوزرها استاندارد و جالب باشد.
وصال به اینگونه نقطه ای بسیار طاقت فرسا میباشد و در صورتی شما درین نوشته‌ی‌علمی جدید با مضمون‌ رابط کاربری آشنا گردیده اید بایستی بدانید که شیوه بسیار درازی را در پیش دارید.
شما می بایست انقدر با پلتفرم ها و پیاده سازی های گوناگون آشنا گردید که در غایت بتوانید پیاده سازی خاص خویش را به وجود بیاورید.