سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

چگونه برای نرم افزار خود اسم مناسب انتخاب کنیم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چگونه برای نرم افزار خود اسم مناسب انتخاب کنیم؟

۱۵ بازديد

به چه شکل اسم مطلوب برای نرم افزار خویش گزینش کنیم؟

برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار می‌توانید از سایت ها و همینطور موسسه ها گسترش طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار امداد بگیرید.

1. از سرویس ها سایت Business Name Generator به کار گیری نمائید
در شرایطی که می‌خواهید بیزنس خویش را در سطح در میان المللی توسعه و گسترش دهید، از وبسایت Business Name Generator برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار خویش به کارگیری فرمایید. برای این فعالیت به نصیب Mobile Application Name Generator رفته و چندین کلمه و واژه مربوط به تجارت خویش را در قاب سپید وارد کرده و آن گاه دکمه Generate را بزنید. در حال حاضر لیستی مانند تصویر پایین مشاهده خواهید کرد که اسم های مختلفی را برای شما ارائه می نماید. آنان را مرور نمائید و اسم آیتم عشق خویش را تعیین نمائید.

۲. به کارگیری از سرویس ها شرکتهای پیشرفت نرم افزار
شرکتهای نرم افزار از آنجایی که تجارب متعددی دراین باره دارا‌هستند می‌توانند شمارا برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار خویش موعظه نمایند.
نکات گزینش اسم نرم افزار و ضوابط نامگذاری

نامی که برای نرم افزار تعیین میکنید بایستی دارنده خصوصیت های تحت باشد.

۱. اسم نرم افزار بایستی کارایی و خصوصیت های مهم آن را نشانه دهد.
نرم افزار های پیروز معمولاً مبنی بر نوع عملکردشان نامگذاری می گردند. مثلا، با شنیدن اسم نرم افزار WeChat، فورا به پندار نرم افزار ای برای ارسال پیام میفتید. یوزرها اکثر اوقات توضیحات نرم افزار ها را نمی خوانند و مبنی بر برداشتی که از اسم نرم افزار دارا هستند قضاوت می نمایند. پس عالی میباشد نامی برای نرم افزار خویش گزینش فرمایید که مخاطب به راحتی از تلاش و خصوصیت های نرم افزار بشنود.

۲. اسم نرم افزار بی آلایش خیس، خوب میباشد.
برای گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار، موردنیاز وجود ندارد در ادامه اسم های تعجب آور و غریب یا این که غامض باشید. یوزرها اکثر اوقات یک اسم معمولی را عالی به خیال و خاطر می‌آورند و در شکل نیاز شل خیس آن را به خیال و خاطر میاورند. پس بدانید که توفیق در آسانی میباشد خیر در عدم وضوح! مثال شغل های پیاده سازی نرم افزار را مشاهده کرده و از آنان ایده بگیرید.

۳. از گزینش اسم وقت گیر برای نرم افزار پرهیز کنید.
یک کدام از عواملی که سبب میشود اسم نرم افزار خوب در ذهن کاربر بماند، مختصر بودن آن میباشد. ایده آل ترین اسم برای نرم افزار دارنده ۱۲ کاراکتر میباشد. البته در حالتی‌که نامی که گزینش می‌کنید حداکثر ۱۵ کاراکتر باشد، مشکلی وجود ندارد. با این مشقت قهرمان، استفاده کننده شما قادر است در یک نگاه اسم نرم افزار را به خیال و خاطر بیاورد. از جمله، اسکایپ یک اسم بسیار کوتاه با کاراکترهای بسیار یه خرده دارااست. این مسلما آن را بسیار دوست داستنی نموده است و بها این نرم افزار یک میلیارد دلار میباشد.

۴. اسم نرم افزار را بخشی از مکالمات روزمره خویش قرار دهید.
قطعا شنیده اید که می‌گویند “این مورد را در گوگل” یا این که “این فولدر را تلگرام فرمائید”. همگی اینها آرم می‌دهد که گوگل یا این که تلگرام کاربردی می‌باشند و نامی دارا‌هستند که به راحتی می قدرت از آن در مکالمات روزانه بهره مند شد. این فرمان منجر ارتقا محبوبیت و ماندگاری آن ها می‌گردد و سبب می گردد اسم این نرم افزار ها به گوش همگی اشخاص یک جامعه رسد.
به این ترتیب هنگام تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار، به‌این نکته اعتنا داشته باشید که چه‌طور میتوانید آن را به بخشی از مکالمات روزمره اشخاص تبدیل فرمائید و در فیض استقامت آن را ارتقا دهید.

۵. نامی را برای نرم افزار خویش تعیین نمائید که قابلیت و امکان سرچ داشته باشد.
حدود ۶۳ درصد از یوزرها موبایل نرم افزار متبوع خویش را از گوگل پیدا می نمایند. آن ها لغت ها کلیدی را کاوش می نمایند تا بتوانند نرم افزار ما یحتاج خویش را پیدا نمایند. به این ترتیب هنگام گزینش اسم نرم افزار کارایی فرمایید از این کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمائید تا نرم افزار شما تخت‌گاز به وسیله موتورهای کاوش پیدا خواهد شد، به مخاطبان مقصود رسد و آن را به یک کدام از مشتریان دائمی بیزنس خویش تبدیل نمائید.

۶. کاربر را در تعیین اسم مطلوب برای نرم افزار شرکت کردن دهید.
همت نمایید اسم نرم افزار را به طوری تعیین نمائید که آرم دهد استفاده کننده را ملازمت و همراهی میکنید و در فیض بر احساسات وی اثر می‌گذارید. برای مثال، نرم افزار MyFitnessPal به توجه این شم را منتقل می نماید که دوست بودن به یوزرها شما امداد می نماید تا خوش هیبت بمانند. جذب عاطفی مخاطبان یکی‌از شایسته ترین رویکرد ها برای تبدیل آن‌ها به مشتریان متعهد میباشد.
دو خطا لبریز تکرار هنگام تعیین اسم نرم افزار

در هنگام گزینش اسم برای نرم افزار ممکن میباشد اشتباهاتی را مرتکب گردید که برای شما گران به اتمام برسد و ابعاد منش برگشتی نداشته باشید و حسرت بخورید. پس به‌دنبال با ما یار و همدم باشید تا با این مشکلات آشنا گردید تا در طول تعیین اسم برای نرم افزار خویش از بروز این مشکلات پیشگیری نموده و نامی مطلوب را گزینش فرمائید.

۱- مخاطبان مقصود را نادیده می گیرید
مخاطبان هر بیزنس دارنده خصوصیت های خاصی میباشند. پس با مخاطبان مقصود بیزنس خویش آشنا گردید و اسم نرم افزار را بر طبق ذوق آن‌ها تعیین نمائید.

۲. بخشی از اسم نرم‌افزار های شناخته گردیده را نسخه برداری میکنید
گاهی ممکن میباشد تصور کنید که در شرایطی‌که نامی مشابه به اسم نرم افزار های پر اسم و رسم گزینش نمائید یا این که از آن ها تبعیت فرمایید، سریعتر گسترش خواهید کرد. البته این گزینه صحیح وجود ندارد و خوب میباشد راه و روش خودتان را بروید و از سایر افراد نسخه برداری نکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.