سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت نرم افزار پیاده سازی گردیده با قالب آماده و اختصاصی

۲ بازديد

تفاوت نرم افزار پیاده سازی گردیده با پوسته مهیا و پوسته منحصر
امروزه،در بعد از ظهر پیوندها به راز میبریم و همانگونه که می‌دانید بیشتر تجارت ها بصورت الکترونیک تعبیه می گردند مانند مغازه های آنلاین ، تارنما منحصر و نرم افزار های اندروید.دعوا امروز نیز در زمینه‌ی نرم افزار پیاده سازی گردیده با پوسته فراهم اندروید و پوسته منحصر است.یک اپلیکیشن ی اندروید کاربردی یک بستر ارتباطی و همینطور یک کدام از بستر تبلیغاتی بسیار مطلوب و حاذق طراحی اپلیکیشن در مشهد  برای بیزنس شما میباشد.



پیاده سازی نرم افزار اندروید امروزه بصورت کلی به دو شکل ایجاد می گردد.نوع نخستین به عبارتی اندروید سازهایی می باشند که تعدادشان معدود وجود ندارد.مهمترین خصوصیت این قابل انعطاف افزارها در دفعه نخستین این میباشد که درین نوع دور و بر فعالیت شما کم کم اپ نویسی می‌کنید و بیشتر امور بصورت گرافیکی و به اصطلاح ویزاردی ایفا می گردد.



عیب والا این اندروید سازها این میباشد که خصوصیت های آنان محصور میباشد در‌حالتی که که قابل انعطاف افزاری مانند اندروید استودیو که یک نرم افزار ساز مخصوص برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار اندروید به حساب آورده می شود و عمده ی شغل های آن با اپلیکیشن نویسی بوده،خصوصیت های مختلف و مطلقا بیشتر از نرم‌افزار سازهای مهیا داراست.به‌دنبال بیشتر با مزیت و معایب این دو گوشه و کنار آشنا میشویم.

درصورتی که قصد ساخت‌و‌ساز نرم افزار ی کاربردی دارید،از پوسته مخصوص(مانند اندروید استودیو)استعمال فرمایید:

خواسته چیست؟آیا اپ سازهای مهیا برای ساخت اپلیکیشن های کاربردی مطلوب نیستند؟اما که خیر! زیرا در نرم‌افزار سازهای فراهم نرم افزار نویسی خیلی معدود مستعمل و به نوعی تمامی ی کارهایی که درین نوع اطراف ها انجا می گردند،صرفا با زدن چندین کلیک قابل پیاده سازی میباشد!خب مبرهن میباشد که نمی قدرت خیلی روی کاربردی بودن خروجی ساخت و ساز گردیده بوسیله این دور و بر ها اکانت کرد.در‌صورتی‌که که نرم‌افزار نویسی با پوسته مخصوص و با اپ هایی مثل اندروید استودیو که به طور کامل دارنده نرم‌افزار نویسی می‌باشند یک تصمیم سنجیده برای ساخت و ساز یک نرم‌افزار ی کاربردی در راستای نقط ی اوج به چنگ آوردن حصول وکار شما است.

حمایت:

مقاله بسیار مهمی که در اندرویدسازها کم کم به چشم می‌خورد موضوع پشتیانی میباشد.در لحاظ بگیرید شما اپ ی کاربردی برای شغلتان نیاز دارید که قابل دفاع سوای محدودیت مجال باشد که‌این مورد در عملکرد اپ شما اثر مثبتی دارااست.در حالتی که میخواهید از این قابلیت و امکان برای ساخت و ساز نرم‌افزار ی خویش به کار گیری نمائید پس مبرهن میباشد که بایستی از پوسته منحصر به فرد فایده ببرید.

طرز های مختلف کدنویسی:

در ایجاد اپلیکیشن گاهی نیاز می گردد که فرد اپلیکیشن نویس از یک طرز جایگزین و خوب به مکان شیوه اساسی استعمال نماید که‌این نوید از هوش بالای اپ نویس و همینطور همت بیشتر نرم‌افزار نیز میشود.همان طور که در ابتدا نیز گفته شد در اپلیکیشن سازهای مهیا به‌تدریج اپلیکیشن نویسی می‌شود.پس این خصوصیت در آنان نبوده و در صورتی شما سعی در تلاش بیشتر نرم‌افزار خویش دارید بعد از پوسته منحصربه‌فرد استعمال نمائید.

سفارشی شدن گرافیک در نرم افزار:

مشاجره اساسی دیگری که مخاطب را بیشتر جذب و شیدا ی نرم افزار شما می نماید،مشاجره گرافیک خوشگل و مربوط به ماهیت شغل نرم افزار میباشد.در شرایطی که شما بخواهید از پوسته مهیا برای ایجاد اپلیکیشن خویش به کارگیری نمایید مطمئننا یک پوسته از پیش تمجید گردیده جلو روی خویش دارید.واضح میباشد که برای قالبی که گزینه پسند شما باشد بایستی شما بتوانید خودتان آن را ساخته و فراهم نمایید.

سفارشی و موردپسند بودن اپلیکشن شما به به عبارتی اندازه اصلی میباشد که همت آن میباشد.

مزایای استفاده از React Native در پیاده سازی نرم افزار گوشی

۲ بازديد

مزایای به کار گیری از React Native در پیاده سازی نرم افزار گوشی
آدر پیاده سازی یک نرم افزار گوشی Native یا این که محلی، اپلیکیشنی میباشد که برای یک پلتفرم خاص پیاده سازی میگردد. این روز‌ها دو پلتفرم تلفن همراه وجود دارا‌هستند که از سایر مورد ها بسیار دوستداشتنی‌خیس و پر کاربرد‌خیس می‌باشند، ما این دو را با اسم ios و Andriod می شناسیم. هنگامی میخواهید اپلیکیشنی محلی را برای اندروید بنویسید این فعالیت را می بایست در اندرویداستدیو و با به کار گیری از جاوا ایفا دهید،کاتولین نیز یکی‌از تعیین‌هاست. برای ios نیز از ابزار Xcode و هر دو لهجه Objective-C و Swift به کارگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد  میکنید.

از طرفی دیگر، React Native یک فریمورک جاوااسکریپتی متن گشوده میباشد که از طرف فیسبوک بسط داده گردیده، با استعمال از این فریمورک میتوانید مفاهیم گسترش اینترنت را در توسعه و گسترش گوشی قرار دهید. توسعه و گسترش این نرم افزار با به کار گیری از جاوااسکریپت جاری ساختن می شود ولی اصلی میباشد که بدانید سود، یک نرم افزار محلی یا این که Native خواهد بود.

و البته می خواهیم بدانیم مزایای به کارگیری از React Native در پیاده سازی برنامه گوشی چیست؟

یک اساس کد

همان گونه که تا قبل از این اشاره شد در React Native شما نیازی ندارید که دو نرم افزار غیروابسته از همدیگر را بسط دهید. بجای این‌عمل کدهای اساس شما می توانند در هر دو پلتفرم آیتم استعمال قرار گیرند. به حیث میاید که‌این یک مزیت بهتر میباشد که بدون چاره نیستید دو گویش گوناگون از همدیگر را برای بسط نرم افزار‌های متعدد خاطر بگیرید، فقط کافی‌ست یک گزینه را بدانید.

دسترسی به تجهیزات ساکن

React به شما اذن می دهد به قابلیت و امکان‌ها و مولفه‌های مخصوص پلتفرم‌ها همانند ویجت‌های ساکن دسترسی داشته باشید. فارغ از این دسترسی محلی در شرایطی که کارایی نمائید تا ویجت‌های مستقر را از روش html، cssو جاوا اسکریپت پیاده‌سازی دوباره فرمائید، فیض مناسب و دلخواه خویش را اخذ نخواهید کرد.

فرصت

هنگامی که از React Native به کارگیری می کنید، همواره برای ساختن یک نرم افزار بی آلایش و تکثیر آن در مارکت، سرعت بیشتری دارید و این به نسبت نرم افزار‌های Native به شما قابلیت تسریع در فرایند گسترش را میدهد. این زمینه به این ترتیب در حیث گرفته گردیده که شما فقط یک نرم افزار را برای دو کاربرد متعدد ساخت و ساز میکنید.

مفاهیم اینترنت

برای یک گسترش‌دهنده اینترنت، فعالیت روی گسترش تلفن همراه مقداری دشوار میباشد. React Native از آنجایی که از جاوااسکریپت توان میگیرد، این جابجایی یا این که تغییر تحول طریق را بی آلایش‌خیس می‌نماید. بیشتر توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت مطمئنا با جاوااسکریپت عمل کرده‌اند، به همین عامل فرآیند بسط نرم افزار گوشی برای‌شان فهم و شعور‌پذیر‌خیس و بی آلایش‌خیس میباشد.

بار گذاری دوباره سریع

هنگامی سرگرم گسترش یک نرم افزار در React Native می باشید و یک فولدر را ذخیره میکنید، تغییرات تخت گاز در دستگاهی که نرم افزار روی آن جای‌دارد ایفا می‌گردد، این سرعت سعی در پاسخگویی به فییدبک‌ها یکی مورد ها بسیار عالی میباشد.

متن گشوده

React Native یک فریمورک متن‌گشوده میباشد که به شما این اذن را میدهد تا بتوانید کدها را رسیدگی فرمائید. این مسئله برای فهم بیشتر فریمورک بسیار اثر گذار میباشد، البته جدای از آن به شما امداد می‌نماید تا بتوانید باگ‌ها را صحیح نمایید و خصوصیت‌های جدیدی را نیز به آن اضافه نمائید.

شرایط اعلانی (Declarative style)

وضعیت کدنویسی به مدل اعلانی،یکی مهم ترین دلایل محبوبیت React و React Native بوده میباشد.به واسطه آن‌ به پیشرفت‌دهندگان اذن می دهد کدهای خوانا و انعطاف‌پذیری که بازنویسی نمی شوند را بنویسند.کدهایی که رابط‌ های کاربری شگفت‌انگیزی را ایجاد کرده که فقط با یک نگاه معمولی به آنها متوجه سعی آنها می شوید.

حقیقت افزوده AR چیست ؟

۲ بازديد

حقیقت افزوده AR چیست ؟

برای اکثر عموم ، فناوری حقیقت افزوده تماماً انتزاعی و تعجب آور میباشد ، که اکثر وقت ها تحت عنوان علمی تخیلی از فیلم های هالیوود فهم و شعور میگردد. حقیقت افزوده (AR) به معنای افزودن چیزی میباشد که در آن گرافیک، صدا و برخورد لمسی به دنیا طبیعی ما اضافه میگردد. دراین مورد مغایر حقیقت مجازی که شما در یک دور و بر تماما مجازی(VR) می‌باشید، حقیقت افزوده از دور و بر طبیعی شما به کار گیری کرده طراحی اپلیکیشن در مشهد  و به آسانی داده ها مجازی را در بالای آن قرار میدهد.

حقیقت افزوده ، اکثر زمان ها با به کارگیری از دوربین روی تلفن هوشمند ، عنصرها دیجیتالی را به یک اکران زنده اضافه می نماید به نحوی که امروزه اکثر زمان ها موبایل های هوشمند از نرم‌افزار های هنگفت AR تامین می نمایند. به صورت نمونه، با به کارگیری از تکنولوژی حقیقت افزوده AR، میتوانید دوربین موبایلتان را بر روی قسمتی از ایوان منزل خویش بگیرید و در آنجا ضمن تراس خانه با مجموع جزئییات معمولی، تعدادی خصوصیت دیگر مانند گلدان، اتومبیل و یا این که حتی آدم‌های فضایی را ملاحظه کنید.
کاربرد های نرم افزار حقیقت افزوده یا این که AR

حقیقت افزودهAR)) تحت عنوان یک کدام از محرکهای اساسی اقتصاد فناوری در هم اکنون ظهور میباشد. طبق بعضا برآوردها ، پیش گویی میگردد قیمت مجموع بازار AR تا سال 2020 به 100 میلیارد دلار رسد.این دستور بدین ادله میباشد که نرم‌افزار های AR ، هدست و عینک های هوشمند این نوید را دارا هستند که به طور تقریبً در هر صنعت ، از خرده فروشی گرفته تا ساخت و ساز صنعتی ، مالیات بر ارزش افزوده میگیرند. حقیقت افزوده خیر فقط در آوردن شی ها مجازی به دنیای حقیقی وواقعی بسیار بهتر میباشد بلکه کاربردهای بخش اعظمی را برای معاش روزانه و هم در قضیه های حصول وکار ساخت می نماید، مانند بسط مال ، ساخت ، لجستیک ، بازاریابی و فروش ، مدیر سرویس ها یا این که منابع انسانی وهمچنین خط مش هایی برای تمایز کالا ، اثربخشی ،هزینه و رابطه با ذینفعان شما ساخت و ساز می نماید.

چندین گزینه از شایسته ترین مفاد استعمال برای فناوری AR :

1.فراگیری پزشکی

از کارکردن امکانات MRI گرفته تا اجرا جراحی های بغرنج ، فناوری AR پتانسیل ارتقا عمق و اثربخشی فراگیری پزشکی در اکثری از بخشها را دارااست. از جمله ، دانشجوها در کلینیک کلیولند در دانش گاه Case Western Reserve ، آناتومی را با به کارگیری از یک هدست AR حافظه می‌گیرند و به آن‌ها اذن میدهد تا با یک هیبت سه آینده تعامل ، وارد تن آدم شوند.
2.تعمیر و مراقبت

یکی‌از مطرح ترین موردها به کار گیری صنعتی AR برای تعمیر و محافظت امکانات غامض میباشد. خواه این یک موتور اتومبیل باشد یا این که یک دستگاه MRI ، کارگر تعمیر و محافظت در حالی که عمل خویش را اعمال میدهند از هدست و عینک AR استعمال می نمایند تا داده ها مفیدی را در محل ارائه دهند ، اصلاحات بالقوه را ارائه دهند و به بخش ها اختلال احتمالی اشاره نمایند. با استعمال از رشته آوری IoT قادر است داده ها را به صورت بی واسطه به هدست های AR وارد نماید.
3.پیاده سازی و سبک سازی

از پیاده سازی داخلی گرفته تا معماری و ایجاد ، AR به متخصصان یاری می نماید تا تولیدها آخری خویش را در طول مراحل خلاقانه تجسم نمایند. استعمال از هدست ها معماران ، مهندسین و متخصصان پیاده سازی را قدرتمند می سازد تا مستقیماً وارد ساختمان ها و فضاهای خویش شوند تا ببینند طرح های آن‌ها چه طور به حیث می‌رسد و حتی سبب ساخت‌و‌ساز فضایی مجازی در نقاط متفاوت می‌شوند. اپ ریزان شهری حتی می‌توانند سبک نمایند که چه طور می قدرت طرح های آحاد شهر را با به کار گیری از تجسم هدست AR ظواهر کرد. هر نوع پیاده سازی و یا این که مشاغل سبک سازی که دربرگیرنده ارتباط ها مکانی میشود یک گزینه کاربردی مطلوب برای فناوری AR میباشد.
4.تدارکات تجاری

AR مجال های مختلفی را برای ارتقاء منفعت وری و صرفه جویی در هزینه در بخش اعظمی از بخش ها تدارکات تجاری ارائه میدهد. این دربرگیرنده حمل و نقل ، انبارداری و seo مسیر میباشد. کمپانی حمل و نقل DHL اینک عینک های هوشمند AR را در برخی از انبارهای خویش پیاده نموده است ، جایی که لنزها کوتاهترین مسیر را در یک انبار برای کارگران نشانه می‌دهند تا بتوانند کالای خاصی را که نیاز به حمل و نقل داراست ، تعیین نمایند. ارائه راهکارهای کارآمدتر برای فعالیت در شغل خویش یکی‌از شایسته ترین مفاد استعمال ROI در فضا بیزنس امروز میباشد.
5.یادگرفتن کلاس

در حالی که فناوری مانند تبلت ها در بخش اعظمی از مدرسه های و کلاسهای درس اشاعه یافته میباشد ، معلمان و مربیان اینک تجربیات یادگیری علم آموزان با AR را ارتقا می‌دهند. مثلا نرم افزار Aurasma تا قبل از اینً در کلاسهای درس آیتم به کار گیری قرار میگیرد تا علم آموزان بتوانند کلاسهای خویش را از روش تلفن هوشمند یا این که رایانه لوحی برای یک گوشه و کنار یادگیری بی نیاز خیس مشاهده نمایند. علم آموزانی که درباره نجوم آموزش می بینند ، ممکن میباشد نقشه جامعی از منظومه خورشیدی را مشاهده نمایند ، یا این که عده ای که در یک کلاس موسیقی می‌باشند ، هنگام یادگیری نواختن ساز ، می‌توانند نت موسیقی را در طی حقیقی ببینند.
تحت عنوان واپسین نکته می بایست گوشزد کنیم که تکنولوژی حقیقت افزوده AR و فناوری حقیقت مجازی دو زمینه متعدد بوده و نباید آنها‌را به جهت شباهت اسمی، یک کدام از بدانید.

شناخت پنل مدیر

۲ بازديد


شناخت با مضمون‌ پنل مدیر
هر وب سایت ، سیستم اینترنت یا این که نرم افزار اینترنت دارنده یک پنل رئیس میباشد که دسترسی به آن از روش تایید صلاحیت استفاده کننده ایفا می‌گردد. مسئول دستکاری و مالامال کردن وبسایت با داده ها ، اسم استفاده کننده و سر عبور را از روش پیوند اینترنت مطلوب وارد می نماید و به سیستم رئیس محتوای CMS (از سیستم رئیس محتوای انگلیسی) دسترسی پیدا می نماید. همان پنل رئیس یک پلت هیبت منحصر به فرد سرپرست در طرحی میباشد که قابلیت و امکان دسترسی و بازنویسی اطلاعات در رابط کاربری وب سایت را مهیا می نماید. پنل سرپرست می‌تواند به عملکردهای مرتبط با مخاطب مانند ارائه بینشی در زمینه ی اخلاق و رفتار استفاده کننده ، واکنش با نمایه هایی که حالت و قانون ها وب سایت را نقض می نمایند و ردیابی تراکنش ها یاری دهد. البته می بایست بدانید که وبسایت های مدیریت تنها به شغل های مرتبط با مخاطب طراحی اپلیکیشن در مشهد  محصور نمیشوند.

یک پنل مدیریتی خوش تشکیل داد می‌تواند به داشبورد تبدیل گردد تا هم معیارهای شغلی و تجزیه و نظارت را سوای تایپ کردن یک بیت از کد بوسیله بیننده علامت دهد و هم داده های هفتگی را که قادر است برای ساخت و ساز گزارش مصرف شود ، صادر نماید.

پنل مدیر (یا این که قسمت رئیس) رابطی میباشد که به وسیله تمامی موسسه ها پایین اینترنت برای در اختیار گرفتن داده های نرم افزار خویش و تعقیب کردن معیارهای تجاری (KPI) آن ها به کارگیری میگردد. گروه های عملیاتی به صورت مداوم از آن برای وارد کردن و به روزرسانی اطلاعات در نرم‌افزار خویش استعمال می نمایند. آحاد شرکتهای با شایسته ترین کارایی داشبورد گزارش را در پنل رئیس خویش دارا‌هستند. آن ها از آن ها استعمال می نمایند تا به مجموعه های تجاری و عملیاتی خویش 360 مرتبه داده ها کلیدی را که برای تصمیم گیری مبنی بر داده هر روز نیاز دارا هستند ، ارائه دهند.

یک شیوه امروزی برای تولید تارنما ها و اپ های اینترنت محدودیت های فوق را برطرف نموده است. در حال حاضر معمول میباشد که از الگوهای فراهم پنل مدیر مبنی بر چارچوب استعمال می گردد. آن‌ها با پیش گویی چگونگی مایحتاج پیاده سازی UX / UI ، همه عملکردهای ما یحتاج برای رئیس محتوا را قابلیت و امکان پذیر می‌سازند.پنل مدیر امروزی یک وب سایت و نرم افزار می بایست ظاهری جالب و بصری داشته باشد ، با مرورگرهای متفاوت و دستگاه های گوناگون نیز سازگار باشد و در تلفن همراه های متفاوت نیز گشوده گردد.


چه چیزی یک پنل رئیس عالی برای نرم افزار ساخت می نماید؟
هنگامی تصمیم گرفتید که میخواهید یا این که بایستی یک پنل رئیس ساخت و ساز فرمایید ، بایستی تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید مدیر نمایید و چه اطلاعاتی را از این پنل می خواهید به دست آورید. پس یک پنل رئیس بهتر می بایست به طوری پیاده سازی گردد که در کمترین مجال بیشترین داده ها را به شما بدهد اطلاعاتی مانند خوی مخاطبان شما ، در آمدو فروش شما و … همینطور دسترسی به بخش های متعدد را برای شما ریلکس خیس نماید . برای رئیس عالی نباید فرصت را از دست بخشید .

عنایت پنل مدیر برای نرم افزار اندروید
1.رئیس ادمین ها

رئیس کاربرانی که به پنل مدیر دسترسی دارا هستند با قابلیت تغییر تحول نوع دسترسی و نصیب هایی که یوزرها به آن دسترسی دارن .

2.رئیس یوزرها

دسترسی به خصوصیات یوزرها و ارزیابی کردن فعال و غیر فعال کردن آن ها

3.رئیس تولیدات و سرویس ها

مشاهده لیست محصول ها ، ایده ها ، امتیازات ، معیار فروش

4.ارسال پیام فردی و گروهی

5.دفاع و تیکت ها (crm)

با اتصال کارل ایدی میتوان به در اختیار گرفتن تماس های ورودی پرداخت و سرویس ها مشتریان یا این که همان مشتری مداری را با بالاترین چگونگی ایفا بخشید .

6.داده های عددی تراکنش ها و معیار نصب گردیده ها

7.مشاهده یوزرها آنلاین

8.رئیس ورژن نرم افزار

9. رئیس داده ها پایین ساختی و کلی نرم افزار سوای آپ تو دیت رسانی نرم افزار

هدف از نرم افزار خدماتی چیست؟

۲ بازديد

مراد از نرم افزار خدماتی چیست؟
نرم افزار های خدماتی گروه ای از نرم افزار ها می باشند، که به خواسته ارائه سرویس ها به مشتریان و یا این که یوزرها یک وبسایت منتشر می گردند. این نرم افزار ها برای عده ای مطلوب میباشد که می خواهند سرویس ها خویش را از بستر گوشی برای یوزرها ارسال نمایند.چندین هنگامی است که با توسعه و گسترش فضای دیجیتال، در هم اکنون مشاهده به روی فعالیت وارد شدن نرم افزار های خدماتی هستیم مانند: اسنپ، تپسی، اوبر، نرم افزار های بانکی و جابجایی پول ، معلم‌عمل، سنجاق ، آچاره طراحی اپلیکیشن در مشهد  و اکثری دیگر

ولی حقیقتا ایا این نرم افزار ها مزایا بیشتری نسبت به استحصال از طریق های دیگر به‌این سرویس ها دارا‌هستند؟ یکی‌از مهم‌ترین مزایا های نرم افزار های خدماتی دسترسی بسیار سریع به سرویس ها سازمان و یا این که کمپانی متبوع میباشد.
نرم افزار های خدماتی معمولا ذیل پلتفرم های مختلفی قابل پیاده سازی و جاری ساختن میباشند. ولی برای اینکه پیاده سازی و توسعه و گسترش یک نرم افزار به شایسته ترین صورت ممکن صورت پذیرد بایستی در گزینش پلتفرم مطلوب اعتنا نمود. برای تعیین شایسته ترین پلتفرم ممکن بایستی به نوع خدماتی که میخواهید ارائه دهید و طرز کاربرد نرم افزار دقت داشته باشید. مجموعاَ پلتفرم ها به سه مجموعه تحت تقسیم بندی میشوند:

نرم افزار های رایانه های فردی
نرم افزار های ذیل اینترنت
نرم افزار های موبایل
در حالتی‌که که‌این پلتفرم ها برای پیاده سازی و اجرای نرم افزار متبوع به صدق گزینش شوند میتوانند شایسته ترین سعی و بازدهی ممکن را داشته باشند. برای مثال شایسته ترین پلتفرم برای نرم افزار سرویس ها پزشکی پلتفرم رایانه فردی و پلتفرم های ذیل اینترنت میباشند، این در حالی میباشد که نرم افزار های موبایلی و زیر اینترنت شایسته ترین پلتفرم های ممکن به مراد داد و ستد گونه های جنس محسوب می گردند.

در تشکیل داد نرم افزار خدماتی بایستی اجزای زیادی پیاده سازی شوند که هر جزء آن بایستی باهم ترکیب شوند تا یک پیاده سازی بدون نقص ساخت گردد. سه جزء مهم که درساخت نرم افزار خدماتی نقش مهمی دارا هستند دربرگیرنده مفاد ذیل میباشد:

عموم:
این جزء مشتمل بر عده ای میباشد که سرویس ها را ساخت می‌نمایند و یا این که از آن به کار گیری می‌نمایند هم‌اینگونه اشخاصی که به‌طور غیرمستقیم زیر تأثیر قرار می گیرند را در برمی‌گیرد مثل پرسنل و مشتریان.

غرفه:
این مؤلفه به اجزای فیزیکی و دیجیتالی اشاره دارااست که برای توفیق در ساخت‌و‌ساز طرح ضروری میباشد مثل داشتن فضایی برای ساخت‌و‌ساز طرح‌ها و هم‌اینگونه گوشه و کنار دیجیتالی که در آن سرویس ها ارائه و تحویل داده میشوند مثل صفحه ها اینترنت و رسانه‌های اجتماعی.

مراحل:
این اصل تکنیک‌ها و طریق‌های اجرا‌گردیده به وسیله شما یا این که یوزرها میباشد که در خدمت خدماتی خویش از آن به کارگیری کرده‌اید مثل به اشتراک‌گذاری پوشه‌ها.
مزایای به کار گیری از نرم افزار های خدماتی
تلاش را ارتقا میدهد:
نرم افزار خدماتی سبب ساز میشود که اکثری از فرایندهای دستی که نیاز به یک سری نیروی کار داشت در یک فضای محصور مجازی تصویب و ضبط گردد و این دستور به تمرکز داده‌ها و ارتقا سود وری نیروی کار سازمان نیز امداد می نماید. منبع ذخیره عالی اطلاعات به حساب می‌آید و یکپارچگی داده‌ها را ضمانت می نماید. سازمان با استعمال از نرم افزار‌های خدماتی نیاز به بایگانی کاغذی داده‌ها ندارد و کلیه داده ها و آیتم‌های خویش را در فضای قابل انعطاف افزاری ذخیره می نماید. براین اساس داده‌ها به راحتی قابل دسترسی میباشند، به سهولت به‌روز رسانی و به روز می‌شوند، در شکل نیاز به تغییر و تحول یا این که اصلاح داده‌ها این شغل به راحتی اجرا میگردد و کلاً در طی، پرسنل دارای تخصص و هزینه‌های ناشی از تغییر و تحول داده‌ها به صورت بارزی صرفه جویی می گردد.

ثبات و پایداری در رئیس داده‌ها و داده ها:
سیستم به هم پیوسته و یک دست نرم افزار‌های خدماتی این قابلیت و امکان را برای سازمان مهیا میاورد که به راحتی داده‌های خویش را پایش نماید، از مشتریان برخورد (فیدبک) بگیرد، اشتراک گذاری و مدیر علم را تسهیل می نماید، خطاها تکراری را شناسایی پذیرتر کرده و مجال تغییر تحول و اصلاح آنان‌را آماده می نماید و براین اساس خلال حذف اکثری از مجدد کاری‌ها، به سازمان اذن میدهد که فازهای گسترش و ارتقای اپلیکیشن به مراد جلب بیشتر رضایت مشتری را شناسایی و طراحی نماید.

مشتری پسند:
نرم افزار خدماتی در دنیای امروز مناسب‌ترین ابزار ارتباطی و ارائه سرویس ها به مشتری به‌حساب می‌آید. تجربیات کاری عالی، عجله بالای سرویس رسانی به مشتری، بهبود چگونگی ارائه سرویس و ارائه محصول ها و سرویس ها با سرعت بالا خلال کاهش هزینه و مجال مراوده و تبادل متاع و سرویس، به عنوان مثال این مزایاست. از طرفی دیگر نرم افزار خدماتی مشتری را تبدیل به مخاطب اپلیکیشن کرده و اورا وارد فضای سازمانی بنگاه می نماید. این مراوده قابلیت و امکان دریافت برخورد از مشتری به مراد شناسایی ضعف‌ها و اصلاح آن ها را مهیا می نماید.

منفعت وری فراتر:
مراد از سود وری، نسبت دستاوردها و آورده‌ها در مقایسه با ورودی‌ها و امکاناتی میباشد که سازمان آماده می نماید. با پیاده سازی نرم افزار خدماتی، در حین فایده وری می گردد و فرصت ارائه سرویس ها کاهش می‌یابد. همینطور از تراکم و تعدد نیروی انسانی به صورت وافری کاسته می گردد و نیروهای فعال نیز زیر یک آیین نامه معمولی، فرایندهای خدماتی را به پیش میبرند. این فرمان در ارتباط مشتریان نیز درستی می نماید و آنان نیز میتوانند با صرف هزینه و مجال کمتر، سرویس ها خویش را اخذ و از آنان منفعت ببرند.

کاهش هزینه ها:
کاهش مجال، شناوری و انعطاف پذیری بالا، ارتقا عملکرد واحد IT و هزینه کمتر جابجایی داده‌ها و سرویس ها به مشتریان از دست اندرکاران کاهش هزینه ها میباشد. با نرم افزار‌های خدماتی وسعت بالایی از مراودات و مراجعه‌های حضوری کاسته می‌گردد و همین دستور، هزینه کمتری را جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان به سازمان زور خواهد کرد.

SOAP چیست؟

۳ بازديد

SOAP چیست؟
پروتکل دسترسی به شی معمولی (SOAP) یک پروتکل پیشرفت API میباشد که برای تولید ثبات و سازش در مراحل جابجایی داده میان اپ های کاربردی تشکیل شده با استعمال از گویش ها، ابزارها و اطراف های نرم افزار نویسی متنوع  طراحی اپلیکیشن در مشهد پیشرفته میباشد.

دسته ای از دستور کار های شناخته گردیده جهانی را ارائه میدهد که می بایست به وسیله هرکسی که مایل به اعتقاد و باور از تعامل بی عیب و نقص مشتری و سرور میباشد دنبال گردد. درخواست های SOAP در پوسته بسته ها تحویل داده میشوند. این بسته ها مشمول داده ها حیاتی برای پردازش درخواست میباشند. اجزای مهم بسته SOAP عبارتند از هدر و خصوصیت های بدنه.

Software development kit (SDK) چیست؟
SDK دسته ای از ابزارهای توسعه و گسترش نرم‌افزار میباشد که به پیشرفت دهندگان اذن می‌دهد تا به راحتی اپلیکیشن های قابل انعطاف افزاری ساخت‌و‌ساز نمایند. این کیت مشتمل بر کامپایلرها، دور و بر‌های فرصت انجام، مستندات، گونه های‌زداها و یک چارچوب خاص پلتفرم یا این که گویش یا این که تیم‌ای از کتابخانه‌های کد میباشد. معمولاً با یک API نیز یار میباشد.

مزیت SDK این میباشد که گسترش دهندگان از به عبارتی آغاز نیازی به ایجاد کرد اپ ندارند. ارسال هشدارهای گوشی و تهیه کردن داده های تجزیه و بررسی کلیه توابع کد گذاری گردیده سفارشی میباشند. در سود، اپلیکیشن ها با سرعت بیشتری بسط می‌یابند و در حین و هزینه تجارت صرفه جویی می نمایند.

Application programming interface (API) چیست؟
یک API به اپ شما قابلیت می‌دهد با به کار گیری از دستورها بی آلایش با یک منبع فرنگی رابطه برقرار نماید. به کارگیری از API به توسعه و گسترش دهندگان اذن میدهد تا عملکردهای خاصی را به اپلیکیشن های خویش اضافه نمایند و فرایند پیشرفت را سرعت بخشند.

APIها نسبت به SDKها مدل میباشند چون نیازی به مخلوط یک کتابخانه بدون نقص در نرم‌افزار ندارند و مستقر پلتفرم نرم‌افزار میباشند. API ها وقتی ایده آل می باشند که شما صرفا یک‌سری خصوصیت خاص SDK را به مکان یک تجربیات به طور کامل یک دست میخواهید.
شایسته ترین نرم‌افزار های فرنگی ورزشی
Personal fitness coach
اپ personal fitness coach به شکلی پیاده سازی گردیده که بیشتر تمرین هایتان به طور صوتی در دست یوزرها قرار میگیرد، پس در حالتی‌که نمی خواهید در طول ورزش کردن به ورقه موبایل نگاه فرمائید این نرم افزار شایسته ترین گزینش میباشد.

گونه های تمرین هایی که می‌قدرت با این اپلیکیشن ایفا اعطا کرد:

تمرین های خانگی، باشگاهی، یوگا، هیبت دهی عالی ردیف فقرات و تمرین های چربی سوزی

قابلیت و امکان به حساب آوردن میزن کالری bmi و ردیابی رژیم غذایی به عنوان مثال تجهیزات این نرم افزار میباشد

بها نرم افزار:

برای به کارگیری ازاین نرم افزار بایستی اشتراک ماهیانه تنظیم فرمایید.

نکته: این نرم افزار صرفا برای سیستم دلیل اندروید میباشد.



Workout trainer
فرقی نمی‌نماید ورزشکار حرفه‌ای باشید یا این که مبتدی و تازه کار این نرم افزار مطلوب شماست برای همه سنین، جنسیت ها و واحد سنجش استعداد جسمانیات به شما تمرین می دهد شما بعداز نصب این نرم افزار سوالاتی در اختیارتان قرار می گیرد. که بعداز جواب به آنها تمرین های مخصوصتان برایتان نمایان می‌گردد.

خصوصیت های نرم افزار:
سیستم پوش نوتیفیکیشن، تمرین های تناسب اندام در سطح های مبتدی و تازه کار، میانگین و توسعه یافته در اختیارتان قرار میگیرد

بها به کارگیری: دسترسی به بیشتر قسمت های این نرم افزار بدون پول میباشد ولی در شرایطی که مستلزم دسترسی بی نقص میباشید و میخواهید مانند یک آموزگار فردی در کنارتان باشد، بایستی اشتراک ماهیانه تهیه و تنظیم فرمایید. استعمال از این نرم افزار برای ایفون و اندروید میباشد. این نرم افزار از قابلیت به حساب آوردن bmi حمایت نمی‌نماید.
Nike training club
در صورتی‌که درپی یک نرم افزار ورزشی میباشید که همه سرویس ها آن مجانی باشد. ما نرم افزار nike training club را به شما توصیه می کنیم. هنگا نصب این نرم افزار از شما سوالاتی پرسیده میگردد. که بعد از جواب به آن ها نرم افزار ورزشی مناسبتان برایتان ساخته میگردد. از تجهیزات دیدنی این نرم افزار می‌اقتدار به حفاظت بی نقص از ساعت هوشمند اپل اشاره نمود. و فقط نقطه ضعف این نرم افزار این میباشد که مدام می بایست به وب دسترسی داشته باشی و آفلاین فعالیت نمی‌نماید.

درین نرم افزار ورزشی شما به بیش تر از ۱۹۰ تمرین و کار ورزشی دسترسی خواهید داشت. که ترکیبی از تکان های استقامتی، قدرتی ، حرکات یوگا و… می باشد. حتی قابلیت فردی سازی و غربال حرکات نیز درین نرم افزار وجود داراست.

نکته: این نرم افزار به حساب آوردن bmi را تامین نمی‌نماید.



Jefit
از سایر اپ های بدون‌پول و منماسب ورزشی می‌وان به نرم افزار JEFIT اشاره نمود. این نرم افزار خصوصیت های مختلفی داراست از

پاراگراف ارائه جدول های وقتی، عمل های ورزشی، امکاناتی برای ردیابی فرآیند توسعه و گسترش شغل ها و مواقعی دیگر از این سدت.

مثل سایر نرم افزار ها این نرم افزار هم از شما اطلاعاتی می‌گیرد تا طرحی مختض شما برایتان ساخت نماید.

این نرم افزار نیز بدون پول بوده البته برای رد شدن تبلیغات بایستی اشتراک تهیه و تنظیم نمائید. استعمال از این نرم افزار برای اندروید و ios آزاد میباشد. این نرم افزار منحصر به فرد تمرین های بدنسازی میباشد و شما میتوانید برای رفتم به باشگاه های تن سازی به مکان آموزگار فردی از آن به کار گیری فرمائید.میتوانید گزینش فرمائید که در کد ام عضله می خواهید دقت بیشتری داشته باشید.

نکته: این نرم افزار از محسابه bmi دفاع نمی‌نماید.

هاست عالی چه خصوصیت‌هایی دارد؟

۱ بازديد

هاست عالی چه خصوصیت‌هایی داراست؟
چنانچه قصد دارید صاحب خانه اینترنت برای وب سایت‌تان گزینش نمایید، قبل از هر چیز بایستی بدانید چه نوع میزبانی برای تارنما مطلوب میباشد. براین اساس فاکتورهای اساسی و نوع سایت را معین نمایید. چه نوع اینترنت سایتی دارید یا این که می خواهید چه اینترنت سایتی تولید نمائید؟ یک سایت فروشگاهی با سبد خرید، سایت فردی یا این که وب لاگ با استعمال از وردپرس؟ ممکن میباشد بخواهید باشگاه مشتریان فعال سازی نمائید یا این که در تارنما یک انجمن داشته باشید. بایستی به صورت مشخص و معلوم بدانید چه معیار ترافیک برای آغاز مایحتاج دارید. از چه فناوری برای طراحی وب استعمال میکنید؛ PHP، دات نت یا این که HTML؟ آیا برای اجرای تارنما به اسکریپت خاصی روی سرور نیاز دارید؟ چه نوع خزانه  طراحی اپلیکیشن در مشهد اطلاعاتی برای وب سایت به کار گیری میکنید؟

فضای کافی و پهنای باند
برای تعیین هاست بایستی به منابع سرور و پهنای باند آن اعتنا فرمائید. چون این دو فاکتور روی همت وبسایت تاثیر گذارند. درصورتی که سایت خاطر کافی در سرور نداشته باشد در ارائه محتویات و داده‌های تارنما مبتلا خلل می گردد. همچنین پهنای باند کافی روی سرعت دسترسی بازدیدکنندگان اثر گذار میباشد. پژوهش ها علامت داده وبسایت‌هایی که در سه ثانیه ابتدایی مراجعه به جهت سرعت تحت گشوده نمیشوند تا 50 درصد از بازدیدکنندگانشان را از دست میدهند.

پایداری و امکان باور سرور
این موضوع‌ای میباشد که بیشتر صاحبان سایت و دستیابی و شغل های آنلاین به آن التفات میدهند. برای اینکه سایت‌تان مدام در دسترس باشد می بایست هاستی مطمئن با کمترین ترازو فساد یا این که بیرون شدن از دسترس را گزینش فرمائید. یک هاست بهتر فرصت فعال بودن سرورها را در 9/99 درصد مورد ها ضمانت می‌نماید. پایداری و قابل باور بودن صاحبخانه اینترنت صرفا مرتبط با بازه فرصت فعال بودن آن وجود ندارد بلکه مواقعی نظیر سرعت دسترسی مطلوب، امنیت داده‌ها (مانند ارائه سرویس ها مانیتورینگ، دیوار حریق، به کار گیری از دیگر پلاگین‌های امنیتی) و امکان تنظیم ورژن حامی را نیز ضمانت می‌نماید.

تامین سریع و ماهر
هنگامی که از صاحبخانه اینترنت به کارگیری می کنید ممکن میباشد با بخش اعظمی از مسائل فنی در قضیه پوشش اسکریپت‌های تارنما، مقر داده، اتصال به وب، نشانی اینترنتی، بدافزارها، امنیت و.. مواجه گردید. صاحب خانه اینترنت می بایست بتواند ایرادات مرتبط با سرور را برایتان مرتفع نماید به این ترتیب داشتن نگهبانی فنی قدرتمند هاست از مداقه بالایی شامل است. یک صاحب خانه اینترنت عالی شیوه‌های امان مختلفی مانند آدرس اینترنتی، ارتباط تلفنی، چت آنلاین و… را ارائه می دهد.
ساخت وب سایت با وردپرس: چرا و چه گونه؟
دنیای وب و فضای مجازی بر تک تک موادتشکیل دهنده و نصیب‌های معاش ما تاثیر گذارده و صورت کردار ما، از خرید تا رابطه با دوستان‌مان را تغییر‌و تحول داده میباشد. کمتر کسی را می‌قدرت یافت که تجارب‌ی خرید اینترنتی را نداشته باشد یا این که از روش کاوش در گوگل به رفع نیازها و یا این که کشف جوابِ سوال ها خویش نپرداخته باشد. همانگونه که وب مدل معاش ما‌را تغییر تحول داده، خویش نیز به گذر زمان تغییر تحول متعددی را تجارب نموده است.

مغایر قبل که ساخت یک اینترنت‌وبسایت آنلاین مستلزم صرف مجال و هزینه‌ی بالا بود، درحال حاضر و با به‌وجود وارد شدن سیستم‌های مدیر محتوا، این فعالیت سهل‌خیس و سریع‌خیس از هر فرصت دیگری ممکن و میسر میباشد. سیستم مدیر محتوای وردپرس یکی پرقدرت‌ترین و کیفیت بالا‌ترین سیستم‌های مو جود میباشد که قسمت بزرگی از اینترنت‌وبسایت‌های اینترنتی بر محور‌ی آن به‌وجود آمده‌اند.

سوای شک، وردپرس شایسته ترین گزینش جان دار برای فعال سازی هرگونه اینترنت‌وبسایت اینترنتی‌ست، و درین نوشته‌ی علمی عملکرد می کنیم که شمارا با دلایل قانع‌کننده‌ای در‌این خصوص متقاعد سازیم.

وردپرس چیست؟
برای ساخت وب سایت و ساخت‌و‌ساز صفحه های متعدد در گوشه و کنار اینترنت، مستلزم علم و مهارت بالایی در‌این حوزه خواهید بود. ولی سیستم‌های رئیس محتوا، این قابلیت را برای اشخاص غیرمتخصص آماده نموده است تا با کمترین علم فنی بتوانند وبسایت خویش را تولید نمایند.

وردپرس، یک سیستم رئیس محتوا در بستر اینترنت میباشد که به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا اینترنت‌وب سایت مایحتاج خویش با در هر حوزه و با هر هدفی فعال‌سازی و به آسانی هرچه تک تک‌خیس آن‌را مدیر نمایید. به ذکر دیگر، وردپرس یک نرم افزار میباشد که به شما امداد می‌نماید تا با آن، اینترنت‌تارنما خویش را ساخت‌و‌ساز و در دسترس مردم یوزرها قرار دهید.

دور و اطراف کاربری وردپرس، صحیح مشابه به قابل انعطاف‌افزارهایی‌ست که به صورت معمولی از آنان در دور و بر ویندوز به کارگیری می کنیم. استعمال از وردپرس سهل میباشد و به مهارت یا این که تخصص خاصی نیاز ندارد. با به کارگیری از آیتم‌های متعدد مو جود در ورپرس میتوانید بی‌غایت شیت‌ی نو بسازید، هزاران متاع را به فروشگاه آنلاین خویش اضافه فرمائید، با یوزرها خویش در باب باشید و با وی پیام بده بستان فرمائید.

شاید برای‌تان دیدنی باشد که بدانید از دربین ۱۰۰۰ وبسایت رفیعتر عالم، بیشتر از ۵۰ درصد آنها با امداد وردپرس تولید گردیده‌اند. در میان این اینترنت‌تارنما‌ها، از مجلات و تارنما‌های خبری گرفته تا تارنما‌های شرکتی و دولتی حضور دارا هستند. پس تردیدی برای تعیین وردپرس تحت عنوان سیستم مدیر اینترنت‌‌تارنما باقی نمی‌ماند و می توانید با خیالت شل به آن پشت گرمی فرمائید.

چرا وردپرس شایسته ترین گزینش میباشد؟
دلایل بخش اعظمی را می‌قدرت برای تعیین ورپرس برشمرد که به‌دنبال، به پنج ادله کلیدی خوا‌هیم پرداخت.

یک: مجانی و متن‌گشوده میباشد
سیستم‌ مدیر محتوای وردپرس بدون پول میباشد. یعنی موردنیاز وجود ندارد برای به کار گیری از هسته‌ی مهم آن هزینه‌ای را پرداخت نمائید. سیستم‌هایی با تجهیزات شبیه تا چندین ده میلیون تومان هزینه خواهند داشت که وردپرس همه آن‌‌ها را به بدون پول ارائه میدهد. ضمن بدون پول بودن، وردپرس متن‌گشوده میباشد و به وسیله ده‌ها هزار نفر در سراسر عالم توسعه و گسترش مییابد. این به معنای آن میباشد که اشخاص کارشناس بخش اعظمی میتوانند به شما در گسترش‌ی وب سایت‌تان یاری نمایند و محصور به یک شخص یا این که مجموعه خاص نخواهید بود.

دو: امن میباشد
امنیت وردپرس لهجه‌زد خاص و عام میباشد. سیستم مدیر محتوای ورپرس با فایده‌گیری از نرم افزار‌نویسی حرفه ای و چندلایه، امنیت داده ها شما‌را ضمانت کرده و خاطر‌تان را در‌این خصوص شل می‌نماید. فقط کافی‌ست نکات امنیتی ما یحتاج را در حیث بگیرید و به صورت دائمی سیستم خویش را به‌روز نگه دارید.

سه: بی نقص میباشد
همانگونه که پیش‌خیس تیتر شد، شما نسبتاً هرکاری که بخواهید می توانید با ورپرس جاری ساختن دهید. تجهیزات پهناور‌ی وردپرس موجب می‌گردد در هیچ حیطهای محصور نباشید و هرکاری که نیاز دارید را بتوانید با وردپرس اجرا دهید. ضمن تجهیزات محور‌ وردپرس، میلیون‌ها افزونه نیز وجود دارا هستند که سطح کاربری و تجهیزات وردپرس را ارتقا میدهند.

چهار: سریع میباشد
در صورتی در تفکر آن می‌باشید که از روش گوگل و موتورهای کاوش بتوانید یوزرها بی‌شماری را به سمت خویش جذب نمایید، می بایست تخت‌گاز اینترنت‌وب سایت خویش اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. مبنی بر تحقیق‌های زیادی که به وسیله کمپانی‌های دارای اعتبار جهانی صورت گرفته میباشد، وردپرس یکی‌از سریع‌ترین سیستم‌های رئیس محتوا در دنیا میباشد. با به کارگیری از سیستم وردپرس شما میتوانید یک وب سایت سریع را در چنگ داشته باشید. سرعت بالای اینترنت‌تارنما، یوزرها را نیز راضی‌خیس نگاه داشته و در غایت، موجب ارتقاء بازدید و رونق اینترنت‌وب سایت‌تان شود.

ولی اعتنا داشته باشید که سرعت اینترنت‌وبسایت وردپرسی ارتباط‌ی مستقیمی با طرز‌ی پیاده سازی پوسته وردپرس و پیاده سازی آن خواهد داشت. پس مایحتاج میباشد برای پیاده سازی پوسته منحصر تارنما خویش از تیمی با تجربه و کارآزموده یاری بگیرید تا این مزیت وردپرس را با اجرای ضعیف به باد ندهند!

پنج: از گویش فارسی به نیکی تامین می‌نماید
گروه وردپرس، از ده‌ها لهجه متفاوت برای مثال فارسی، به نیکی و فارغ از هیچ مشکلی هواخواهی می‌نماید. مغایر اکثری از سیستم‌های رئیس محتوای دیگر، وردپرس هیچ مشکلی با لهجه فارسی نداشته و همه قسمت‌ها و تجهیزات آن با گویش فارسی همخوانی میباشد. گوشه و کنار کاربری و مدیریتی آن تماما به فارسی ترجمه گردیده و در به کار گیری آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

اینترنت‌وب سایت خویش را در یک‌سری دقیقه فعال سازی فرمایید
وردپرس این قابلیت را به شما میدهد که اینترنت‌تارنما خویش را طی چندین دقیقه و صرفا با چندین کلیک راه اندازی فرمایید. فقط کافی‌ست هاستینگ و دامنه‌ی خویش را تنظیم کرده باشید تا بتوانید در سریع‌ترین وضعیت ممکن به دنیای پیوندها متصل گردید. اما، آنچه تحویل خواهید گرفت احتمالا با آنچه نیاز دارید مسافت‌ی متعددی داراست.

Proto.io

۴ بازديد

۴. Proto.io
سازندگان این اپلیکیشن داعیه می‌نمایند مثال‌های اول‌ای که به وسیله برنامۀ آن ها ساخته می شوند، به طور کاملً احساس حقیقی و واقعی‌بودن را القا می‌نمایند. به همین ادله، می‌قدرت Proto را جزو شایسته ترین قابل انعطاف‌افزارهای پیاده سازی رابط کاربری طراحی اپلیکیشن در مشهد  به اکانت آورد.

قابلیت و امکان همیاری فی مابین گروه‌های گوناگون دخیل در پیاده سازی، درین ابزار به‌خیر مهیا گردیده‌است. همینطور بایستی به سازش با برخی نرم افزار‌های آزمایش مثل Userlytics هم اشاره کنیم.

نقاط قوت این ابزار:

سادگی در استعمال
کتابخانه‌های بی نیاز
۲ عیب گران قدر proto هم مورد ها زیرند:

یادگیری عمل با آن برای اشخاصی که اطلاعاتی در ارتباط با کدنویسی ندارند، پاره ای مشقت بار میباشد
گاهی در کارایی نرم افزار خلل ساخت و ساز میشود
۵. اکشر (Axure RP)
این ابزار پیاده سازی رابط کاربری، به ماهر‌های حوزه امداد می‌نمایند تا سوای محدودیت Prototype بسازند که بسیار حقیقی و واقعی و کاربردی می‌باشند! این نرم‌افزار کلی از امکان‌های مختص ایجاد کرد Prototype و ابزارهای پیاده سازی UI را ارائه می‌نماید.

طراحی سایت ریسپانسیو با اکشر، به‌آسانی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. به‌خیال و خاطر خصوصیت‌های این اپ، مثال‌های اولیۀ ایجاد‌گردیده با آن، جزئیات بخش اعظمی دارا هستند. همینطور، همۀ اشخاصی که روی پروژه عمل می‌نمایند، فورا در جریان هرگونه تغییری قرار میگیرند.

مزایای این برنامه:

تجهیزات خارق‌العاده‌ای که تشکیل داد نمونۀ نخستین یا این که Prototype را به شایسته ترین صورت پیش میبرند
برخورداری از تمپلیت‌ها و تم‌های بی‌شمار
این دو گزینه هم ایرادهای اصلی آن می‌باشند:

احتمال سردرگمی مخاطب در آستانه شغل
پیاده سازی ازمدافتادۀ رابط کاربری نرم‌افزار!
۶. InVision Studio
این نرم افزار، تک تک ابزارهای مایحتاج برای پیاده سازی پروتوتایپ‌های کاربردی یار و همدم با المان‌های پویا را در مشت طراحان قرار می دهد.

همینطور تولید رابطه با همیاران دیگر درین پلتفرم بی آلایش میباشد. به عبارتی‌ طور که فراتر هم گفتیم، این خصوصیت در قابل انعطاف‌افزارهای پیاده سازی رابط کاربری بسیار اصلی میباشد.

مزایای Invision Studio:

پیاده سازی‌‌های برخورد‌گرا
قابلیت‌ به‌اشتراک‌گذاری شل مثال‌های نخستین
مشکلات آن هم عبارت‌اند از:

قابلیت دسترسی سریع به امکان‌ها از روش کلیدهای دربین‌بر ممکن وجود ندارد
ترتیب‌بندی پروژه‌ها قادر است سرگردان‌کننده باشد
به کار گیری از این برنامه برای پیاده سازی ۱ پروتوتایپ بدون پول میباشد. درصورتی که قصد پیاده سازی مثال‌های بیشتر را دارید، بایستی برای تهیۀ پلن‌های دیگر آن مبادرت فرمایید: پلن استاندارد با هزینۀ ماهانه ۱۳ دلار و پلن توسعه یافته با هزینهٔ ماهانه 22 دلار
۷. Framer X
این اپ، آغاز نرم افزار‌ای برای کدنویسی و پیاده سازی رابط کاربری بود؛ اما هم اکنون یکی‌از شایسته ترین ابزارها میباشد که هرآنچه را که برای پیاده سازی UI نیاز داریم، در اختیارمان می گذارد.

همینطور افزونه‌های متعدد این برنامه، شمارا در پیاده سازی پروتوتایپ‌های عملگرا و آزمایش آن ها کمک می‌نمایند.

نکات مثبت Framer X:

در دست گرفتن بی نقص بر نصیب‌های متفاوت پیاده سازی پروتوتایپ
امکان‌های متنوع و کاربردی در تصویرسازی
معایب آن هم به تفصیل تحت میباشد:

مستلزم علم حداقلی از اپلیکیشن‌نویسی
دشوار بودن یادگیری عمل با اپ
۸. مارول (Marvel)
مارول کل عملکردهای مهم را که برای پیاده سازی تولیدات دیجیتال نیاز دارید، در اختیارتان می گذارد. با اعتنا به رابط کاربرپسندی که دارااست، مورد‌ای بسیار مطلوب برای مبتدی و تازه کار‌ها میباشد.

این ابزار ذیل اینترنت میباشد و برای به کار گیری از آن، نیازی به دانلود و نصب هیچ اپ‌ای نیست.

مزایا:

امکان کشیدن و ول کردن برای تسهیل فرآیند پیاده سازی
قابلیت و امکان جابجایی پیاده سازی‌های استاتیک از قابل انعطاف‌افزارهای دیگر مثل اسکچ
نقاط ضعف این برنامه عبارت‌اند از:

تصویرسازی ضعیف‌خیس نسبت به باقی رقبا
ابهام فهم بی نقص تک تک قابلیت و امکان‌ها
به کارگیری از مارول برای یک پروژه بدون پول میباشد. بعداز آن، می توانید با پرداخت ماهانه ۹ یا این که ۲۷ یورو، به‌شکل نامحدود پروژه ساخت و ساز فرمایید.

نکات مهاجرت به AndroidX در اندروید استودیو :

۳ بازديد

نکات هجرت به AndroidX در اندروید استودیو :
غیرفعال بودن مورد Use androidx.* artifacts تحت عنوان یادوآری برای پیشرفت دهندگان می‌باشد و به طبع در ورژن‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد  آتی اندروید استودیو ، حذف شود.

در شرایطی که می خواهید پروژه تازه در اندروید استودیو ساخت‌و‌ساز فرمایید ، کتابخانه تازه Appcompat در پروژه جای دارد و هنگام افزودن بقیه کتابخانه‌های Support نیز پکیج‌های androidx در لیست اکران داده می گردند.

البته برای بروزرسانی پروژه‌های سابق ، هم به طور دستی و هم با به کار گیری از قابلیتی که مختص همین مسئله در اندروید استودیو وجود دارااست می‌قدرت مبادرت کرد.
نکته خیلی اساسی : پیش از اعمال هرگونه تغییر و تحول در پروژه به طبع یک ورژن بکاپ از آن تنظیم فرمایید تا در صورتیکه در طول مسافرت با مشکلی مواجه شدید ، سورس اساسی پروژه را در دست داشته باشید.

۱ . مسافرت به اندروید ایکس با بروزرسانی دستی :
برای سفر به اندروید ایکس به شیوه دستی احتمالا مجال متعددی را می بایست صرف کنیم.

پس از تغییر‌و تحول اسم کتابخانه‌ها در build.gradle مرتبط با ماژول برنامه می بایست import های مو جود در اکتیویتی‌ها نیز تصحیح شوند . برای مثال :

import android.support.v7.app.AppCompatActivity;

بایستی با :

import androidx.appcompat.app.AppCompatActivity;

جایگزین گردد. همینطور این تغییرات می بایست در تگ‌های لایه xml نیز صورت پذیرد .

مثلا :

android.support.constraint.ConstraintLayout

با

androidx.constraintlayout.widget.ConstraintLayout

جایگزین می گردد . افزون بر آن می بایست دو خط تحت نیز به gradle.properties اضافه خواهد شد تا androidx فعال گردد . طریق دستی برای مسافرت به androidx سفارش نمیشود.

android.useAndroidX=true

android.enableJetifier=true

خط نخستین یعنی useAndroidX مشخص و معلوم می‌نماید افزونه اندروید از androidx بجای support به کارگیری کند .

در خط آنگاه، افزونه اندروید توسط enableJetifier به طور خود کار با ویرایش دودویی (binary) کتابخانه‌های فرد سوم (کتابخانه‌هایی که به وسیله دیگر افراد و گروه‌های غیر از دسته گسترش اندروید منتشر می گردند) آن‌ها‌را برای استعمال از androidx مهیا می‌نماید.

دقت : برای به کارگیری از androidx نسخه اندروید استودیو بایستی دست‌کم ۳٫۲ باشد . همینطور (compileSdkVersion و targetSdkVersion) نیز می بایست ۲۸ و به بالا باشد. درضمن از API 29 و به بعد از آن صرفا بایستی از androidx استفاده نمود .

۲ . مسافرت به اندروید ایکس با بروزرسانی اتوماتیک :
از Android Studio نسخه ۳.۲ به آنگاه امکانی آماده گردیده که پروژه‌های پیشین را بتوان به طور اتوماتیک و سوای نیاز به دستکاری دستی به پروژه‌ای بر شالوده پکیج‌های androidx تبدیل کرد.

تفاوت جاوا و کاتلین

۲ بازديد

تفاوت جاوا و کاتلین
پیش از اینکه به توده بندی برسید که Java یا این که Kotlin بهتره؟ نخستین میخواهیم شما‌را با تفاوت های گویش کاتلین و جاوا برای تشکیل داد نرم افزار های اندرویدی  طراحی اپلیکیشن در مشهد آشنا کنیم:

اپلیکیشن نویسی جاوا چیست؟
جاوا لهجه مادری میباشد که بوسیله Android استعمال می‌گردد و گوگل آن را مدتهاست حفاظت می نماید، اپلیکیشن هایی که با سیستم ادله رابطه برقرار می نمایند و مستقیماً از hardware به کارگیری می نمایند از جاوا استعمال می نمایند. این لهجه اذن ساخت هر طرحی را می‌دهد و نسبتاًً از تمامی نوع پلتفرم ها حمایت می نماید اعم از اندروید، ویندوز یا این که لینوکس میباشد. جاوا بوسیله Sun Microsystems (که امروزه وابسته به Oracle میباشد) پیشرفته میباشد.

جاوا تیتر دومی لهجه فعال در Github را داراست و هیچ مکان تعجبی هم ندارد چون بیشتراز ۲۰ سال میباشد که وجود دارااست و به حیث میرسد محبوبیت آن همواره در هم اکنون پرورش میباشد.

تاریخچه جاوا:
گویش جاوا در بالا OAK نامیده می‌شد. اساسا، برای انتقال دستگاه های قابل حمل و ست تاپ جعبه ها توسعه و گسترش داده شد. OAK یک باخت والا بود.
در سال ۱۹۹۵، Sun اسم را به “جاوا” تغییر‌و تحول اعطا کرد و گویش را تغییر تحول بخشید تا از مزیت گسترش بیزنس در هم اکنون پرورش www (World Wide Web) به کار گیری نماید.

بعداً در سال ۲۰۰۹، کمپانی اوراکل Sun Microsystems را خریداری کرد و مالکیت سه میزان دارایی کلیدی برنامه Sun را به دست گرفت: Java، MySQL و Solaris.

مزایای جاوا :
یادگیری آن راحت میباشد و فهم و انعطاف پذیری آن زیاد میباشد.
گزینش خیر برای ساخت اپلیکیشن های cross-platform میباشد.
جاوا یک سری پلتفرمی میباشد و نسبتاًً روی هر دستگاه ، سرور یا این که سیستم برهان عمل می نماید.
نرم‌افزار نویسی آن کارکشته میباشد ، و غیر ممکن میباشد که آیین نامه جاوا خاطر را حاد کرده یا این که داده های بقیه نرم افزار های Operating System X را حاد نماید.
جاوا شی گرا میباشد و ساخت اپ های مدولار و به کار گیری دوباره از قطعاتی که به استحکام امداد می نماید را سهل می نماید.
برای عمل با جاوا میتوانید از کدهای اماده به کار گیری نمایید.
هنگام مقایسه همت Kotlin در مقابل جاوا ، با بقیه زبانها ، جاوا به راحتی قابل به کار گیری میباشد، کامپایل میگردد و گونه های زدایی و طراحی آن راحتتر میباشد.
جاوا یک لهجه منبع گشوده میباشد که ایمنی را ضمانت می نماید چون بخش اعظمی از کتابخانه های آن بوسیله موسسه ها معتبری مانند Google ، Apache و سایرافراد مدیر میشود.
معضل های جاوا :
کدنویسی در جاوا با جزئیات بیشتری میباشد.
مواردی وجود داراست که جاوا مشکلاتی را در پیاده سازی API اندروید تولید می نماید.
توسعه و گسترش مطابق تست برای جاوا نیازمند تایپ کردن کد بیشتر میباشد و مخاطرات و اشکالات اپ نویسی را بسیار بیشتر به یاور داراست.
جاوا نسبت به بقیه گویش های نرم‌افزار نویسی پاره ای کندتر میباشد و خاطر سیستم متعددی را میگیرد.
مثال هایی از نرم‌افزار هایی که در آن ها از جاوا مستعمل میباشد :
برای شناخت بیشتر با این لهجه اپ نویسی منبع گشوده می‌توانید اپ های دوستداشتنی که بوسیله جاوا مندرج میباشد را تحقیق نمایید:

Spotify
Twitter
Cash App
Signal
Amaze File Manager
اپ نویسی کاتلین چیست؟
کاتلین زبانی جدید احداث میباشد که از جاوا الهام گرفته میباشد، ولی ورژن بهبود یافته آن با بخش اعظمی از خصوصیت های مازاد همپا میباشد. این نرم‌افزار پاک، نسبتاً بی آلایش میباشد و تشریفات و قانون ها کمتری را در مقایسه با جاوا و بقیه گویش های اپلیکیشن نویسی به یاروهمدم داراست. برای استعمال از این گویش برای تشکیل داد اپلیکیشن ی اندروید ، توسعه و گسترش دهندگان هنوز بایستی مفاهیم و ساختارهای نرم‌افزار نویسی نخستین را فهم نمایند.

تاریخچه کاتلین:
در سال ۲۰۱۶، Kotlin v1.0 فعال سازی شد.
در سال ۲۰۱۷، اعلامیه گوگل درباره ی حمایت کارکشته از Kotlin برای تشکیل داد اپ های اندروید اعلام شد.
در سال ۲۰۱۸، ورژن Kotlin v1.3 منتشر شد که نرم‌افزار‌نویسی ناهمزمان یا این که نا همگام (Asynchronous) را به هم پا داشت.
در سال ۲۰۱۹، گوگل کاتلین را تحت عنوان گویش اپ نویسی استاندارد خویش برای توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار اندروید معرفی کرد.