پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فراگیری طریق جابجایی فولدر میان اندروید و آیفون

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

فراگیری طریق جابجایی فولدر میان اندروید و آیفون

۴ بازديد

فراگیری طریق جابجایی فولدر میان اندروید و آیفون
امروزه مهم‌ترین داده ها ما دیتا های گوناگون و فولدر هایی میباشند که عمدتا در موبایل مراقبت می‌شوند. از این رو برای دسترسی پذیری هرچه بیشتر بدین دیتا ها، مقوله جابجایی فولدر عنایت متعددی برای یوزرها داراست و اکثری از ما به طور روزمره نیاز به منتقل کردن عکس، کلیپ و… نیاز داریم. در‌این در بین جابجایی فولدر میان آیفون و اندروید به جهت محدودیت های iOS شاید یکی بحران بر انگیز ترین اشتباهات یوزرها باشد. البته با این وجود اینکار ناممکن وجود ندارد و با چندین نحوه بی آلایش به راحتی قابل اجرا خواهد طراحی اپلیکیشن در مشهد  بود.
نحوه های جابجایی از اندروید به آیفونو برعکس
جابجایی فولدر‌ها از اندروید به آیفون با به کار گیری از اپ MobileTrans
جابجایی عکس از اندروید به آیفون

در‌حالتی که در ادامه اپلیکیشن جابجایی پوشه دربین آیفون و اندروید میباشید، یکی نرم افزار‌هایی که می توانید به سراغ آن بیایید، اپلیکیشن MobileTrans میباشد. این برنامه به میلیون‌ها مخاطب امداد می‌نماید تا بتوانند داده‌ها را از یک موبایل به موبایل دیگر منتقل نمایند. از مهم ترین خصوصیت‌های این نرم‌افزار می‌اقتدار به رابط کاربری شیک و با کاربری راحت اشاره نمود.

در پایین می‌توانید فراگیری منتقل کردن فولدر از اندروید به IOS با استعمال از نرم‌افزار MobileTrans را بازرسی فرمایید:

ابزار MobileTrans – Phone Transfer را در کامپیوتر خویش نصب کرده و آن را گشوده نمائید.
تلفن همراه‌های اندروید و آیفون را با کابل USB به کامپیوتر وصل فرمایید. این ابزار به صورت اتوماتیک دستگاه‌ها را شناسایی می‌نماید.
برای جابجایی داده‌های خویش در بین دستگاه‌های متمایز، بایستی بر روی مورد Phone Transfer کلیک فرمایید.
آن‌گاه هر دو دستگاه متصل به صورت اتوماتیک به نماد داده میگردند و می توانید فولدر‌هایی را که می خواهید جابجایی دهید را تعیین فرمائید. در نوبت نخستین بایستی نوع پوشه‌هایی که میخواهید جا به جا نمائید را معین نمائید. از جمله درصورتی که قصد جابجایی عکس از اندروید به آیفون دارید، میتوانید تیک مورد Photos را بزنید و آنگاه بر روی دکمه Start کلیک نمائید.
جابجایی فیلم از اندروید به ios

با استعمال از این طرز، همه فولدر‌های موبایل شما که نوع آن را معین نموده اید، به طور بدون نقص به موبایل دیگر منتقل میگردد.
اموزش جابجایی فولدر فی مابین اندروید و ایفون

جابجایی فولدر‌ها از اندروید به اپل به وسیله iTunes
iTunes نرم‌افزار دیگری میباشد که به خواسته جابجایی فیلم از اندروید به ios و همینطور بقیه فولدر‌ها می توانید از آن استعمال نمائید. برای جابجایی پوشه‌های متبوع خویش از اندروید به آیفون و برعکس با به کارگیری از آیتونز نیاز میباشد تا فرایند تحت را طی فرمایید:

در صورتی قصد دارید تا فولدر‌های خویش را از اندروید به آیفون جابجایی دهید، بایستی فولدر‌های متبوع خویش از تلفن همراه اندروید به کامپیوترتان جابجایی دهید.
در قدم بعدی نیاز میباشد تا نرم‌افزار iTunes را بر روی کامپیوتر خویش نصب کرده و بعد از آن آیفونی را که می خواهید فولدر‌های خویش را به آن منتقل فرمائید نیز به کامپیوتر وصل فرمائید.
جابجایی فولدر در میان اندروید و آیفون

بعد بایستی اپلیکیشن آیتونز را گشوده کرده و منوی File را گشوده فرمائید و روی مورد Add Folder to Library کلیک فرمائید. بعد از آن می بایست فولدر‌هایی را که میخواهید جابجایی دهید در رایانه خویش تعیین کرده و فایل پوشه‌های متبوع خویش را تعیین فرمائید تا آحاد فایل با تک تک محتوای آن به کتابخانه iTunes اضافه می شود.
جابجایی فولدر فی مابین اندروید و آیفون

آن گاه این فولدر‌ها در لایبری iTunes لود گردیده و می توانید آنان را در آیفون خویش اسکن نمائید. برای اجرا این فعالیت می بایست در iTunes، دستگاه خویش را تعیین کرده و روی آیتم Sync Music بزنید تا موسیقی‌ها به آیفون شما منتقل گردد.
اپلیکیشن جابجایی فولدر میان ایفون و اندروید

در صورتی‌که فولدر‌های شما ویدئو و فیلم میباشد، می بایست تیک مورد Sync Movies را بزنید و بعد تک تک فولدر‌های ویدیویی را که می خواهید در آیفون خویش نسخه برداری نمایید، گزینش فرمایید.
جابجایی فولدر از آیفون به اندروید

جابجایی پوشه در بین اندروید و ios با shareit
طریق دیگری که در مقاله فراگیری طرز جابجایی پوشه دربین اندروید و ایفون بایستی شما‌را با آن آشنا کنیم، به کارگیری از اپلیکیشن shareit میباشد. Shareit یکی‌از دوست داستنی‌ترین نرم افزار‌های حوزه جابجایی پوشه میباشد و این نرم افزار به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا فولدر‌های متبوع خویش را دربین دو دستگاه به طور بی سیم و با سرعت بالا منتقل فرمائید. برای جابجایی فولدر فی مابین اندروید و iOS با Shareit، می بایست پروسه ذیل را دنبال فرمائید:

آغاز، نرم افزار Shareit را در هر دو دستگاه خویش نصب فرمایید.
بعداز نصب، نرم افزار را در هر دو دستگاه گشوده فرمائید.
در تلفن همراه خویش که قصد دارید تا داده ها را در آن اخذ فرمایید، روی Receive بزنید.
در تلفن همراه خویش که قصد ارسال داده ها از آن را دارید، روی Send بزنید.
جابجایی از اندروید به ایفون

بعداز مشاهده اسم موبایل متبوع خویش روی آن بزنید تا دو دستگاه با یکدیگر جفت شوند.
برای پذیرش اتصال می بایست در تلفن همراه دوم روی Connect بزنید تا دو دستگاه به یکدیگر وصل شوند.
آنگاه می توانید در موبایل اولیه خویش فولدر‌های متبوع خویش را تعیین کرده و روی Send بزنید.
آن‌گاه با گاز داده ها فی مابین موبایل‌ها جا به جا گردیده و از تلفن همراه نخستین شما به گوشی دوم منتقل شود.
برای جابجایی فولدر میان دو دستگاه با به کارگیری از Shareit، بایستی هر دو دستگاه را به یک کانال Wi-Fi متصل نمائید. اما هات اسپات کردن کانال تلفن همراه اندرویدی به iOS هم جوابگو است.
جابجایی فولدر‌ها از اندروید به آیفون و برعکس از روش نشانی اینترنتی
جابجایی داده ها اندروید به آیفون

یک کدام از طرز‌های نسبتاً معمولی که با استعمال از آن میتوانید پوشه‌ها را در میان اندروید و آیفون جا به جا فرمایید، به کار گیری از نشانی اینترنتی میباشد. این طریق برای به اشتراک گذاشتن پوشه‌های نادر وسعت مورد نیکی میباشد. صرفا کافی میباشد تا در نصیب پیوست نشانی اینترنتی خویش، پوشه‌هایی که قصد جابجایی دادن آن را دارید به پست الکترونیک اضافه کرده و بعد از آن پست الکترونیک را به تلفن همراه دیگر خویش ارسال نمایید. آن‌گاه می توانید با دانلود فولدر‌های پیوست، بدین محتواها دسترسی پیدا فرمایید.

جابجایی فولدر ها از اندروید به آیفون با به کارگیری از خدمت های کلود
جابجایی پوشه میان اندروید و ios با shareit

خدمت‌های ابری شیوه دیگری میباشد که می توانید از آنان برای اشتراک گذاری پوشه‌های به طور آنلاین به کارگیری فرمایید. یک کدام از شایسته ترین خدمت‌هایی که می توانید از آن به کارگیری فرمائید، گوگل درایو میباشد.

خدمت Google Drive یک فضای امن و فردی را برای ذخیره، اشتراک گذاری و دسترسی به پوشه‌ها از روش کلود مهیا نموده است و شما میتوانید به طور بدون پول در کلود خویش 15 گیگابایت محتوا آپلود کرده و آن گاه از دستگاه‌های دیگر بدین محتواها دسترسی پیدا نمایید. برای به کارگیری از اپلیکیشن Google Drive برای جابجایی پوشه‌ها از Android به iPhone، نیاز میباشد تا نرم‌افزار درایو را بر روی تلفن همراه‌های خویش نصب فرمایید. آنگاه نیاز میباشد تا فرآیند تحت را طی نمایید:

نرم‌افزار Google Drive را در تلفن همراه خویش گشوده کرده و از روش اکانت گوگل خویش وارد درایو گردید.
بعداز گشوده شدن نرم‌افزار گوگل درایو می بایست روی دکمه + در کناره ذیل سمت راست شیت بزنید. بعد از آن می بایست مورد Upload را گزینش کرده و پوشه‌هایی که قصد جابجایی دادن آن را دارید گزینش فرمائید. با گزینش این پوشه‌ها، آنها در گوگل درایو شما آپلود می گردد.
بعداز اتمام فرایند آپلود نیاز میباشد تا نرم افزار Google Drive را در دستگاه iPhone خویش دانلود و نصب کرده با اکانت گوگل خویش وارد آن گردید. آن‌گاه میتوانید آغاز به دانلود پوشه‌هایی نمایید که در حساب درایو خویش آپلود نموده اید.
در حالتی‌که یک موبایل اندروید و یک تلفن همراه ios دارید و نیاز دارید که همواره به پوشه های خویش در 2 تلفن همراه دسترسی داشته باشید، شایسته ترین آیتم ساخت یک فضای ابری مشترک با به کار گیری از گوگل درایو میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.