پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

توضیحات مقدماتی درباره یادگیری برنامه نویسی

۴۳ بازديد
درود دوستان امیدوارم که حالتون عالی باشه اینجانب میخوام توضیحات طراحی اپلیکیشن در مشهد مقدماتی بدم برای آغاز نرم‌افزار نویسی . که چطور یک لهجه رو بی نقص خاطر بگیرید.
درود دوستان !
میخوام بگم که برای استارت نرم‌افزار نویسی عالی میباشد پیرو عشق و علاقه ای که دارید بروید زیرا عشق تو یادگیری اثر داره ولی عشق و علاقه کم آب و خالی کفاف نمی دهد و شما نیز در طول فراگیری پشتکار داشته باشید در شرایطی‌که نمیتوانید به دانشسرا بروید خوب میباشد عصر های آنلاین تاپ لرن را ملاحظه کنید و همینطور می توانید از کتاب های آموزشی به کار گیری نمایید (اینجانب سفارش نمی کنم زیرا خسته کننده می‌باشد).
طرز بازرسی آنلاین : بهتره که نخستین ویدئوی پیشگفتار را دو توشه نگاه فرمایید نوبت ی نخستین سریال وار و وهله ی آتی بدون نقص فهم فرمایید بعد از آن یا این که خوشتون میاد زمان رو خریداری و نگاه می‌کنید یا این که خوشتون نمیاد و زمان ی دیگه یا این که اپ نویسی دیگه ای رو نگاه می کنید در طی یادگیری و کد زدن نوبت ی نخستین سریال وار نگاه نمائید و نوبت دوم ادراک فرمایید و حین یادگرفتن با مدرس کد بزنید تا بی نقص خاطر بگیرید و بعداز یادگیری استارت نمایید به تایپ کردن پروژه های خرد (این عمل منجر میگردد اختراع شما بالا رود)
نکته : کد رو ابدا مراقبت نکنید و تنها فهم و شعور کنیدو مطالب شفاهی و غیر عملی و نکته های مدرس رو هم ادراک فرمایید و چنانچه شم می‌کنید فراموش می‌کنید یادداشت نمائید یا این که میتونید همون رو با تکرار و تمرین بی نقص ملکه ذهنتون فرمایید.
برای آغاز چه زبانی : برای استارت لهجه نرم‌افزار نویسی زیاد اصلی وجود ندارد اصلی عشق است البته درصورتی که حیث منو بخواهید میگم از پایتون ( python ) استارت نمایید زیرا هم گویش بسیار بسیار توانا میباشد هم برای آغاز زبانی بسیار معمولی و بهتر می باشد .

توسعه‌دهنده Front-End کیست؟

۴۳ بازديد
jQuery
جی‌کوئری یک کتابخانه جاوااسکریپت میباشد؛ گروه‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد از افزونه‌ها و پلاگین‌ها که بسط با جاوااسکریپت را سریع‌خیس و آسوده‌خیس می‌سازد. به جای‌اینکه همگی چیز را از آغاز کد گذاری فرمائید، جی‌کوئری به پیشرفت‌دهنده front end اذن می دهد تا موادسازنده فراهم را به پروژه بیفزاید، بعد از آن در شکل ضرورت میتوانید آن را سفارشی نمایید (یک کدام از دلایل اساسی جاوااسکریپت). شما میتوانید از جی‌کوئری برای مواقعی مانند تایمرهای شمارش معکوس، کامل شدن هیبت‌های کاوش به طور اتومات، و حتی تهیه و تنظیم دوباره اتوماتیک و تغییر و تحول اندازه طرح‌های گرید استعمال نمائید.
قاب‌ورک‌های جاواسکریپت
قاب‌ورک‌های JS (دربرگیرنده AngularJS، Backbone، Ember و ReactJS) یک ساختار مهیا به کد جاوااسکریپت شما می دهند. اگرچه چهار گزینه مذکور دوستداشتنی‌ترین کادر‌ورک‌ها در لیست‌های شغلی میباشند، البته اشکال مختلفی از قاب‌ورک‌های جاوااسکریپت برای نیازهای متفاوت وجود دارااست. این کادر‌ورک‌ها حقیقتا به گسترش سرعت می بخشند و میتوانند با کتابخانه‌هایی مانند جی‌کوئری گزینه استعمال قرار گیرند تا معیار کدنویسی از آغاز را به دست کم برسانند.
کادر‌ورک‌های Front End
CSS و کادر‌ورک‌های front end (دوست داستنی‌ترین قاب‌ورک front end بوت‌استرپ میباشد) برای CSS به عبارتی کاری را اعمال میدهد که JS Frameworkها برای جاوااسکریپت ایفا میدهند: آنان برای رمز گذاری سریع‌خیس نقطه پریدن شما میباشند. اکثر عمل‌های مرتبط با بسط front end انتظار دارا‌هستند که شما با طریق شغل و استعمال از این کادر‌ورک‌ها آشنا باشید.
تجربیات عمل با پیش‌پردازنده‌های CSS
پیش‌پردازنده‌ها عنصر دیگری میباشد که توسعه و گسترش‌دهنده front end میتواند برای سرعت بخشیدن به رمزنگاری CSS به کارگیری نماید. پیش‌پردازنده CSS قابلیت و امکان‌های اضافه‌ای را به CSS اضافه می‌نماید تا CSS را مقیاس‌پذیر نگه داشته و عمل با آن را شل‌خیس سازد. کد شما‌را پیش از تکثیر در اینترنت‌وب سایت‌تان پردازش کرده و آن را به CSS ای که به خیر و خوبی فرمت گردیده و با مرورگر سازگار میباشد تبدیل می‌نماید. SASS و LESS دو پیش‌پردازنده‌ای می باشند که بسیار آیتم تقاضا میباشند.
فعالیت با خدمت‌های RESTful و APIs
REST مخفف Representational State Transfer میباشد، که یک معماری مدل میباشد که رابطه کانال در اینترنت را بی آلایش می‌نماید و خدمت‌های RESTful و APIs آن مجموعه از خدمت‌های اینترنت میباشند که به معماری REST پایبند می باشند.
شاید این مورد به حیث غامض و فنی بیاید، ولی تیم بی آلایش‌ای از راهبرد‌ها و شیوه‌ها میباشد که انتظارات را تهیه و تنظیم می‌نماید تا بدانید چه گونه می توانید با یک اینترنت خدمت رابطه برقرار فرمایید. آن ها همینطور منجر میشوند که اینترنت خدمت سعی خوب و مقیاس‌بندی بهتری داشته باشد، با باور بیشتری فعالیت نماید و تغییر‌و تحول و اصلاح آن آسوده‌خیس گردد.
ریسپانسیو بودن و پباده سازی گوشی
امروزه اشخاص متعددی از روش دستگاه گوشی خویش به وب دسترسی دارا‌هستند، بدین ترتیب مکان تعجب وجود ندارد که مهارت‌های پباده سازی گوشی و ریسپانسیو بودن برای کارفرمایان بسیار اصلی میباشد. پباده سازی ریسپانسیو به‌این مضمون‌ میباشد که طرح وب سایت (و بعضی وقتها سعی و محتوا) مطابق اندازه ورقه و دستگاهی که فرد از آن استعمال می‌نماید تغییر تحول ‌نماید.
پباده سازی گوشی قادر است مشتمل بر پباده سازی ریسپانسیو باشد، ولی همینطور مشمول تولید پباده سازی‌های خاص گوشی میباشد. گه گاه تجربیات‌ای که شما می خواهید استفاده کننده هنگام بازدید از وبسایت شما از روش رایانه داشته باشد،‌ تماما متعدد از آن چیزی باشد که می خواهید هنگام بازدید از تلفن هوشمند ببیند و در این باره منطقی میباشد که وبسایت تلفن همراه به طور کامل مختلف باشد.

در طراحی اپلیکیشن انعطاف‌پذیر باشید

۴۲ بازديد
شما تحت عنوان یک طراح، از ساخت و ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد الگوها و استانداردهای پباده سازی لذت میبیرید. کشف کردن تعادل صحیح در بین اینکه "اوووه، چقدر خوشگل و شگفت‌انگیز میباشد!" و "اذن دهید یوزرها شغل خویش را ایفا دهند" می تواند سخت باشد.
برخی اوقات، میپندارید شما به طور کامل متعادل می‌باشید، البته هنوز هم از شما منظور می‌گردد تا سازگاری نمایید. این ممکن میباشد ناامیدکننده باشد، به این ترتیب کارایی فرمایید به خاطر داشته باشید: ایجاد کرد اپ هزینه‌بر میباشد، و بعضی وقتها معدود کردن پاره ای لذت مایحتاج میباشد تا متاع نخستین به موقع مهیا گردد.
تصمیم به انعطاف‌پذیری داشته باشید (با منطق و استدلال) تا به دسته خویش امداد فرمایید به موقع برنامه خویش را مهیا نمایند. این به معنای معمولی و رمز راست نگه داشتن تعاملاتی که نادر به کارگیری میشوند میباشد، در ازای لحظات لذت خویش را برای جنبه‌هایی از کالا که تعاملی‌خیس میباشد بگذارید. به عنوان مثال در حالی که مجال بیشتری را صرف ساخت‌و‌ساز یک تجربیات داشبورد بی‌نظیر میکنید،‌ میتوانید منوی پیکربندی را معمولی نگه دارید.
همگی غرض مشترکی داریم
به خاطر داشته باشید، در نقطه پایان روز، مجموعه شما هم احتمالا برای به عبارتی عمل عملکرد کرده‌اند، تا یک قسمت بهتر از برنامه را در کنار محدودیت‌های هنگامی و میزان دارایی بسازند. سازمان‌یافته بودن، جفت شدن و انعطاف‌پذیر بودن به شما امداد می‌نماید به اینجا برسید.

بهینه‌سازی وب‌سایت

۴۱ بازديد
به طور کلی، یک ابزار مانیتورینگ اینترنت‌تارنما می تواند باصرفه‌سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد اینترنت را ایفا دهد. این ابزار می بایست عملکردها، استراتژی‌های توسعه یافته، و خصوصیت‌هایی برای افزایش عملکرد اینترنت‌تارنما را داشته باشد. می بایست بضاعت فهم و شعور تجربیات کاربری را داشته باشد و برای هدایت ترافیک و تبدیل بیشتر اطلاعاتی آماده نماید.
در مجموع، یک چاره مفید برای مانیتورینگ کوشش اینترنت‌وبسایت به شما امداد می‌نماید تا فعالانه شغل نمایید. به همین استدلال Retrace from Stackify یک راهکار بهتر برای رئیس کارایی میباشد. این تنها یک ابزار مانیتورینگ وجود ندارد بلکه یک راهکار بی نقص برای تشخیص، بهبود و تسریع سعی میباشد.
بیاید نگاهی به شایسته ترین طریق‌های پژوهش بر سعی وب سایت بیاندازیم.
شایسته ترین نحوه‌ها
اولی نکته‌ای که در تشکیل داد اینترنت‌وب سایت می بایست به آن اعتنا فرمائید، داشتن ایده‌ای درباره‌ی طریق سعی اینترنت‌وبسایت‌تان میباشد. بدانید سفری که مشتری از روش اینترنت‌تارنما می خواهد طی نماید چه گونه میباشد. علاوه‌براین انتخاب فرمائید که اینترنت‌تارنما‌تان چه تعداد مشتری را تحمل می‌نماید.
علاوه‌براین، مطمئن گردید که پیمایش‌ اینترنت‌وبسایت‌تان به سود کسب و کار‌تان یاری می نماید. یوزرها می بایست از محتوایی که شما می خواهید آنها داشته باشند استعمال نمایند.
کلیه این مورد ها برای ادراک مانیتورینگ همت وب سایت اثر گذار می باشند. در اینجا یک سری مفاد خاص در عکس العمل با شایسته ترین طرز‌های مانیتورینگ همت تارنما بیان شده میباشد.

صفحات گوگل یا Excel

۳۸ بازديد
اگر‌که پلتفرم regex برای کنسول جستجوی گوگل طراحی اپلیکیشن در مشهد اعمال خواهد شد ، واحد سنجش غربال شدن داده ها و پرس و جوها به وسیله لغات کلیدی گوناگون همزمان تسریع گردد. تاهنگامیکه این رخداد نیفتد ، میتوانید پرس و جوهای خویش را در تارنما ها منتشر فرمائید و از صفحه ها گوگل یا این که Excel برای غربال کردن آن ها برای جای یابی سوال ها در مقیاس هایی که برای لوکیشن در لحاظ گرفته گردیده‌است استعمال نمائید.
برای داده های بیشتر ، میتوانید از یک پلاگین های گوگل Sheets مانند Search Analytics for Sheets به کارگیری فرمایید ، که به شما قابلیت میدهد بیشتراز 1000 ستون از GSC را به گوگل Sheets وارد فرمایید (معمولا به کار گیری از این قابلیت و امکان گوگل گوگل به 1000 ستون محصور می‌شود).

در طراحی سایت فضای سفید را پر نکنید

۴۱ بازديد
یک خطا که اکثری از مشاغل در ساخت سایت مرتکب میگردند، طراحی اپلیکیشن در مشهد سعی برای لبریز کردن فضای سپید میباشد. البته بدانید که شما بدون چاره نیستید از تصاویر متعددی به کارگیری فرمائید یا این که داده ها متعددی را در تارنما خویش مکان دهید. تارنما خویش را معمولی و کلان بسازید، چیز خیر میباشد. فضای به هم ریخته ممکن میباشد بازدیدکننده شمارا مضطرب نماید. تنها اطلاعت اساسی را بگذارید. درباره‌ی تولید چگونگی و خیر کمیت، به ویژه در ورقه مهم خویش تصور کنید.
تارنما مانند ویترین مغازه وجود ندارد. نباید عملکرد نمائید به هم ریخته به حیث رسد، بدون نقص به لحاظ رسد، طوری به لحاظ رسد که چیزهای متعددی را برای فروش و عرضه دارید. وبسایت بیشتر مشابه یک کارمند میباشد، بایستی بی آلایش، مؤدب و سودمند باشد که علامت دهنده خلق و خوی همگانی در تجارت شماست.
پیمایش راحت را رعایت نمایید
نحوه فوق در لبریز نکردن فضای سپید به پیمایش نیز امداد می‌نماید. بازدیدکنندگان تارنما شما صرفا در یک‌سری ثانیه تصمیم می گیرند که آیا می خواهند در آنجا بمانند یا این که به قسمت های دیگر بروند. بدین ترتیب شما می بایست مطمئن گردید که یافتن همگی چیز برای بازدیدکنندگان سهل و آسان میباشد. این یعنی داشتن پیمایش سهل وآسان. یافتن سرویس ها، تولید ها یا این که داده ها هیچ گاه نباید غامض باشد. این عمل را بی آلایش ایفا دهید و مطمئن گردید که خویش را مکان مشتری‌تان قرار داده‌اید.
داشتن یک نوار جستجوی بدیهی سودمند میباشد. بعضی از مشتریان پیش از اعمال هر کاری فورا از آن به کارگیری می نمایند یا این که حتی در صورتیکه سایت پیمایش سادگی داشته باشد، قادر است تحت عنوان واپسین بخشی که به آن مراجعه میشود از آن بهره مند شد.