پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نرم افزار چیست؟

۵ بازديد

نرم افزار چیست؟
نرم افزار در دنیای دیجیتال به معنای برنامه یا این که ابزاری میباشد که ما قادر خواهیم بود آن را بر روی سیستم هوشمند خویش (کامپیوتر، موبایل، تبلت و …) نصب کرده و از آن برای جاری ساختن و یا این که سهولت در جاری ساختن بعضی امور و وظایف خویش به کار گیری طراحی اپلیکیشن در مشهد  می‌کنیم.
نرم افزار ها در کل به یکسری تیم بسیار اصلی تقسیم می شوند:
اپلیکیشن های آب و هوا، آشپزی و رستوران، آموزشی، ارتباطی، کارها مالی، پزشکی، تناسب اندام، خرید، رفت و آمد، مدل معاش، هجرت، شبکه‌های‌اجتماعی، فردی سازی، عکاسی و کلیپ، کتب و مطبوعات، طفل، مذهبی، موسیقی و ورزشی و …

وظیفه مهم نرم افزار ها چیست؟
نرم افزار ها برای آنکه بتوانند نیازهای ما‌را رفع نمایند ساخته می‌شوند، در واقع وظیفه اساسی این نرم افزار ها استعمال از منابع طاقت فرسا افزاری برای پیشبرد و ارائه هدف ها قابل انعطاف افزاری در جهت سهولت اعمال یک شغل میباشد.
به صورت خلاصه:
نرم‌افزار نویس های نرم افزار برای ساخت نیاز یا این که جواب به یک نیاز، با ادغام منابع دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری، نرم افزار های متنوع و خلاقانه ای ساخت و آن را ارائه می‌نمایند و در عوض آن پولی شایان توجه به دست می آورند.
پیاده سازی نرم افزار و پروسه آن چیست؟
روی هم رفته به آحاد قدم هایی که برای کدنویسی، پیاده سازی گرافیکی، آزمایش و کپی از یک نرم‌افزار اعمال میشود، پیاده سازی نرم افزار میگویند. این پیاده سازی روی هم رفته کاری بسیار تخصصی و گه گاه سخت میباشد، مخصوصا در‌صورتی‌که قرار باشد برای سیستم استدلال های گوناگون ارائه خواهد شد.
فرآیند پیاده سازی نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار روی هم رفته از ۸ قدم اصلی ساخته شده میباشد، که ولی بخش اعظمی از این پروسه جزلاینفک پیاده سازی، تشکیل داد و ارائه هر متاع یا این که خدماتی در بازار مالامال رقابت مدرن میباشد.



گام نخستین: آشنایی نیاز
در بالا شما می بایست بتوانید یک تصویر کلی از نیاز یا این که مشکلی که می تواند به وسیله ایده شما در پوسته اپ مرتفع گردد، داشته باشید. نرم‌افزار شما می بایست بتواند این نیاز را توام با کاهش هزینه، مجال و … برای استفاده کننده اعمال دهد و در عین اکنون بازدهی بالایی داشته باشد.



گام دوم: جامعه غرض
جای این که همت فرمائید تور خویش را در اقیانوس پهن فرمائید، وارد یک برکه گردید و آحاد ماهی ها را شکار فرمائید. داشتن جامعه مقصود مشخص و معلوم، شایسته ترین رویکرد برای بالا بردن بازدهی و به کارگیری از نرم افزار شما میباشد. در‌این گام بایستی بدانید جامعه غرض شما دارنده چه جنسیتی میباشد، چه مقطع سنی داشته و اصلی خیس از همگی از چه پلتفرمی برای رفع نیاز خودش بیشتر به کارگیری می‌نماید.
نکته: در صورتیکه کاربر شما ممکن میباشد از یکسری پلتفرم و یا این که سیستم ادله برای همگام سازی اپ شدما به کار گیری نماید، بایستی این آیتم را نیز مدنظر داشته باشید.



گام سوم: سبک درآمدزایی
نرم افزار شما قرار میباشد بر چه مبنا فایده آفرینی نماید؟ اینک چندین سبک مختلف برای بهره آفرینی از روش نرم‌افزار های کاربردی وجود دارااست:
نرم افزار های مبلغی
نرم افزار های بدون‌پول با پرداخت داخل طرحی
نرم افزار های تبلیغاتی
نرم افزار ها با حق دانلود

برای تعیین هر مورد از این سبک های درآمدزایی، دقت به جامعه مقصود عنایت بالایی داشته و غیروابسته از آن شما می بایست به مسائل مالی اعم از گسترش، بازاریابی، تبلیغات و تکثیر نیز مداقه بدهید.



گام چهارم: نرم افزار را پیاده سازی نمائید
در قدم چهارم شما بایستی در غایت دست به شغل گردیده و ایده خویش را از ورقه بیرون فرمایید. برای پیاده سازی نرم افزار شما دو منش مهم دارید:

ـ برون سپاری پیاده سازی به موسسات متفاوت
ـ یادگیری پیاده سازی نرم افزار

به شما پیشنهاد میکنم، در صورتی میخواهید کاری دورازشوخی و اصلی ایفا دهید و پیاده سازی نرم افزار برای شما از التفات بالایی برخوردار‌است، یادگرفتن نرم افزار نویسی نرم افزار را در نرم‌افزار خویش قرار داده و آن‌گاه با همیاری با مجموعه های مجرب، آنچه مدنظر دارید را تماما طراحی نمائید.



گام پنجم: گسترش مثال اول
بعد از پیاده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال نخستین از اپلیکیشن خویش را پیشرفت دهید.
البته این فعالیت چرا واجب میباشد؟
پیشرفت مثال نخستین اصولا تبدیل ایده شما به اپ با قابلیت و امکان های اساس ای آن میباشد. با این شغل شما میتوانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و پروسه بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل نمایید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: سوای ارائه ورژن اول، باگ ها و مشکلات فنی به دیده نمی آید، خطاها امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های نو میباشد از دید نهفته بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار مالامال رقابت نرم افزار شغل بسیار مشقت خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.