پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1400

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ویژگی های مهم زبان power platform

۴۰ بازديد
به کارگیری از این گویش در Power Platform قادر است طراحی اپلیکیشن در مشهد مزایای بسیار متعددی را به هم پا داشته باشد. یکی خصوصیت های اصلی این گویش دارنده یک ساختار استاندارد برای نرم افزار های unpacked است که به شما اذن میدهد تا کدها را وارد در اختیار گرفتن کننده سورس دلخواه خویش مانند گیت هاب فرمایید. مثلا با به کارگیری از آن شما میتوانید تغییرات را از فولدر های کاری محلی نسخه برداری کرده و وارد محیطی فرمایید که بوسیله یک در اختیار گرفتن کننده مانند گیت مدیر می گردد. این لهجه ابزارهای مدیریتی بسیار متعددی را برای رئیس کدها در چنگ شما قرار می‌دهد. این ابزار به شما اذن میدهد تا مطمئن گردید که فولدر msapp در شاخه مهم پروژه یا این که ریپازیتوری که گزینش نموده اید پکیج بندی گردیده‌است. وقتی که کدها مجدد پکیج بندی می‌شوند این گویش به شما اذن میدهد تا آن‌ها‌را وارد Power Apps Studio کرده و از آنان به کارگیری نمایید. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید این لهجه Power Platform به شما اذن میدهد تا از اکشن های گیت هاب برای رئیس پردازش ها به کار گیری فرمائید.

کدنویسی برای low code با استفاده از Power Fx

۴۸ بازديد
مایکروسافت جدیدا گویش جدیدی را برای Power Apps معرفی طراحی اپلیکیشن در مشهد نموده است که اسم آن Power Fx است. این گویش بر اساس فرمول های Excel و کوئری های SQL پباده سازی و تاسیس شده است و از YAML برای ساختاربندی کدها برای یک نرم افزار به کار گیری می نماید. این گویش به شما یاری می نماید تا بتوانید کلیه فرمول های Power Apps را در باطن یک فولدر در مشت داشته باشید. در‌این گویش شما به هر مورد از خطوط کد میتوانید تحت عنوان یک تابع مستقل نگاه فرمایید که به بقیه در دست گرفتن ها و اتصالات ارجاع داده میگردد و علاوه بر این به وسیله بقیه در دست گرفتن ها و اتصالات نیز تحت عنوان مرجع معرفی می گردد. هر خط از این کدها در واقع یک اکشن یا این که دسته ای از چندین اکشن می باشند که به صورت غیر وابسته و هم زمان انجام میگردند.
نکاتی در رابطه Power Fx در Power Platform
شما می‌توانید بخش اعظمی از مواقعی که در اکسل وجود داراست را در Power Fx نیز گزینه به کار گیری قرار دهید. شما می‌توانید به آسانی سطرهای گوناگون را جا به جا فرمائید و از یک سینتکس مانند SQL برای عمل کردن با داده ساختارها، مدیر جدول ها و ردیف های متعدد و ... استعمال نمایید. کدهای جان دار در Power Fx با به کارگیری از تایپ کردن فرمول های تازه و فردی سازی در اختیار گرفتن های جانور ساخت می گردند. سود ای که نتایج می‌شود نحوه معمولی ای میباشد که نماد می‌دهد چه چیزی به وسیله یوزرها پباده سازی شد‌ه‌است و علاوه بر این قابلیت فعالیت کردن با آن در بیرون از گوشه و کنار نرم افزار زیر اینترنت Power Apps Studio نیز وجود دارااست.