شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نرم‌افزار iDisplay

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نرم‌افزار iDisplay

۴ بازديد

نرم‌افزار iDisplay
iDisplay یکی از دیگر از نرم‌افزار‌هایی میباشد که برای تبدیل تلفن همراه به مانیتور ویندوز می‌قدرت از آن استفاده نمود. نرم افزار iDisplay در بالا برای سیستم استدلال macOS و iOS ساخت‌و‌ساز شد ولی به‌سرعت به بقیه سیستم ادله‌ها توسعه یافت. شما میتوانید این اپلیکیشن را بر روی ویندوز و اندروید نصب کرده و از آن به کارگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد  نمایید.

نرم‌افزار iDisplay از سرعت 60 کادر در ثانیه هواخواهی می‌نماید و به علاوه امکان تاچ اسکرین را نیز در مشت شما قرار میدهد. نکته ای که می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که فعلا صرفا قابلیت و امکان به کارگیری بی سیم در ورژن اندروید آن مهیا گردیده و نگهبانی USB هنوز برای تلفن همراه‌های اندروید در دسترس وجود ندارد. زمینه دیگری که بایستی به آن اعتنا نمایید این میباشد که برای خرید ورژن مهم نرم افزار iDisplay نیاز میباشد تا 18 دلار پرداخت فرمایید.

اپلیکیشن Air Display 2
Air Display 2 یکی از دیگر از نرم‌افزار‌هایی میباشد که می توانید از آن برای تبدیل تلفن همراه به مانیتور با اپلیکیشن استعمال نمایید. اپلیکیشن Air Display 2 از به عبارتی روشی که Spacedesk استعمال می‌نماید، برای تبدیل تلفن همراه به مانیتور فایده می برد. خصوصیت جذابی که Air Display 2 دارااست این میباشد که شما میتوانید از روش آن تا 4 دستگاه گوناگون را تحت عنوان مانیتورهای دیگر ویندوز به کارگیری نمائید. خلال این، اپلیکیشن Air Display 2 از نمایشگرهای فول اچ دی نیز حمایت می‌نماید.

نکته مثبتی که‌این اپلیکیشن داراست این میباشد که به لطف الگوریتم فشرده سازی پویا که Air Display 2 از آن به کار گیری می‌نماید، تجربیات بهتری را به شما ارائه میدهد. همینطور از برگه اکران شبکیه دیده امان می‌نماید، چیزی که در Spacedesk نیست. این اپلیکیشن همینطور دارنده مداد مخصوصی میباشد که می توانید از آن در دستگاه دوم برای کشیدن طرح‌ها به کار گیری نمایید. زمینه دیگری که می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که برای خرید ورژن اورجینال نرم‌افزار تبدیل موبایل به مانیتور Air Display 2 نیاز میباشد تا 15 دلار پرداخت فرمایید تا بتوانید به طور بدون نقص و رسمی از این اپ استعمال فرمائید.

نرم افزار Duet Display
Duet Display یک نرم افزار دوستداشتنی میباشد که در بالا برای موبایل‌های iOS ایجاد شد و به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید نمایشگر مک خویش را در iPad یا این که iPhone پخش نمائید. فعلا اپل این خصوصیت را به طور مستقر از روش Sidecar در چنگ یوزرها قرار میدهد تا یوزرها بتوانند نرم‌افزار Duet Display را روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی نیز نصب کرده و از آن به کارگیری نمایید.

Duet Display ورژن جدیدی دارااست که به شما اذن می دهد تا بتوانید از آن بر روی تلفن همراه‌های اندروید و سیستم ادله ویندوز استعمال نمائید. اما از آن جایی که ورژن اختصاصی ویندوز اپلیکیشن Duet Display در ورژن بتا قراردارد، هنوز با اشتباهات مختلفی مواجه میباشد.

خصوصیت اساسی دیگری که‌این اپلیکیشن دارااست این میباشد که شما میتوانید تلفن هوشمند اندرویدی خویش را به طور بی سیم به رایانه ویندوزی متصل نمایید البته درصورتی که می خواهید از اپلیکیشن تلفن همراه خویش تحت عنوان نمایشگر دوم سیستم ادله macOS به کارگیری فرمایید، نیاز میباشد تا از کابل USB به کار گیری نمایید. نرم‌افزار Duet Display ورژن بدون‌پول ندارد و برای این که بتوانید از ورژن مهم این اپ به کار گیری فرمایید نیاز میباشد تا مبلغ 9.99 پرداخت نمائید. با خرید ورژن بدون نقص این نرم‌افزار میتوانید به خصوصیت‌های گوناگون اپلیکیشن Duet Display دسترسی پیدا کرده و از طیف کبیر ای از دستگاه‌ها استعمال فرمائید.
تشخیص پردازنده تلفن همراه فارغ از برنامه
در‌صورتی‌که که قصد دارید تا مبادرت به شناسایی پردازنده گوشی خویش سوای اپ نمایید، دو شیوه پیش روی شما وجود دارااست. درصورتی که بخواهیم در ارتباط طرز شناسایی نوع پردازنده موبایل اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم، می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:
نظارت نصیب About phone
یکی‌از معمولی‌ترین طرز‌هایی که تحت عنوان نحوه شناسایی نوع CPU گوشی میتوانید از آن به کارگیری نمائید، پژوهش نصیب About Phone یا این که درباره تلفن میباشد. شما می توانید این قسمت را از روش پیکربندی موبایل خویش پیدا کرده و آن را تعیین نمایید. در حالتی‌که که وارد قسمت About Phone تلفن همراه خویش گردید، میتوانید در نصیب Processor مبادرت به تشخیص پردازنده تلفن همراه خویش فرمایید.
اما مسئله مهمی که به خواسته تشخیص پردازنده موبایل اندروید از روش این طریق می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که در شرایطی‌که چه در موبایل‌های متفاوت میتوانید اسم پردازنده دستگاه خویش را از این روش ملاحظه کنید، با این درحال حاضر در‌این بخش نوع ظریف پردازنده یا این که حتی معماری به شما آرم داده نمی شود. به همین برهان در‌حالتی که قصد دارید تا به طور بدون نقص مبادرت به تشخیص سی پی یو موبایل خویش نمائید، میتوانید به سراغ بقیه طرز‌ها آمده و از آنها به کارگیری فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.