پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو مهر ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

افزودن افزونه Countdown Timer Ultimate به وردپرس

۲۴ بازديد
در‌این نصیب به طریق اضافه کردن شمارش معکوس به وردپرس با به کار گیری از پلاگین Countdown Timer Ultimate میپردازیم. کلیه تم‌های این پلاگین، به راحتی از روش یوزرها قابل ردوبدل میباشد.
این پلاگین، پلاگین‌ای عکس العمل گرست که به دو شکل مجانی و پرمیوم  طراحی اپلیکیشن در مشهد در دسترس یوزرها قرار میگیرد. از مختصات آن می‌قدرت به تغییر و تحول تصویر موضوع، تبدیل به اسلایدر و… اشاره نمود.
او‌لین کاری که می بایست به کارگیری از این پلاگین جاری ساختن دهید، نصب و راه‌اندازی آن میباشد. در صورتی در اجرا این شغل خلل دارید، می توانید نوشته ی علمی پایین را استیناف فرمائید.
فراگیری نصب پلاگین در وردپرس
بعداز فعال سازی پلاگین بایستی از منوی مهم پیشخوان وردپرس روی مورد Countdown Timer کلیک کرده و از پایین رایاپارس دسته آن مورد Add Timer کلیک فرمائید.
در‌این کاغذ آغاز می بایست اسم رویدادی را که می خواهید برای آن شمارش معکوس بگذارید، در قاب اولیه بنویسید. دقت داشته باشید که زمان‌سنج از ناحیه هنگامی تهیه گردیده در وردپرس به کارگیری می‌نماید. بدین ترتیب در‌حالتی که می خواهید ناحیه وقتی را تغییر و تحول دهید می بایست به پیکربندی همگانی وردپرس مراجعه نمایید. بعداز آن میتوانید به نصیب تحت کاغذ اسکرول نمائید تا بتوانید تاریخ، روز و ساعت واقعه روی داد را معلوم نمایید.
در مرحله سپس میتوانید از قاب Choose Animation نوع برنامه کودک زمان‌سنج را معلوم فرمائید.
همینطور میتوانید پهنا زمان‌سنج را نیز در‌این مرحله مشخص و معلوم فرمایید. بعداز آن میتوانید رنگ پس‌مسئله و پیش‌قضیه را برای زمانسنج شمارش معکوس اضافه فرمائید. همینطور به طور مستقل رنگ را برای ایام، ساعت ها، دقیقه‌ها و ثانیه تغییر تحول دهید.
در نقطه پایان بعداز ایفا پیکربندی متبوع روی دکمه نشر کلیک فرمائید.
اکران شمارش معکوس در تارنما
در حال حاضر که زمان سنج شمارش معکوس خویش را ساخت کردید، زمان‌سنج را به تارنما خویش اضافه فرمائید. آغاز از منوی اساسی پیشخوان وردپرس روی مورد Countdown Timer کلیک فرمائید. درین ورقه تایمری را که در مرحله گذشته ساخت کردید مشاهده خواهید کرد.
در کنار اسم زمان سنج کد کوتاهی وجود دارااست که می بایست آن را اسکن فرمائید. کد اسکن گردیده را در متن نوشته یا این که ورقه موردنظر خویش بچسبانید و در غایت آن را ذخیره نمائید. فعلا میتوانید به تارنما خویش مراجعه کرده و زمان‌سنج شمارش معکوس خویش را مشاهده کنید. شما همینطور میتوانید این زمانسنج را به منوی کناری وبسایت خویش اضافه نمایید. برای اجرا این فعالیت به قسمت اکران بعد ابزارک‌ها رفته و از آنجا یک ابزارک متن ساخت فرمایید. بعد کد اسکن گردیده را در متن ابزارک تولید گردیده بچسبانید.

فعال سازی ******* در SDK manager اندروید

۳۰ بازديد
وقتی که شما SDK Manager اندروید را اعمال میکنید، به صورت پیش فرض Android Repository و Third Party Add-ons را نظارت می نماید و پکیج جانور را به شما اکران میدهد.
در حالتی‌که گرایش داشته باشید می‌توانید طراحی اپلیکیشن در مشهد با کلیک کردن روی Tools–>Options در منو از پروکسی استعمال نمایید. زمانی که روی آن کلیک می‌کنید، ورقه ی تحت را مشاهده خواهید کرد :
در‌این حالت بایستی ******* را وارد نمایید و SDK manager خویش را اعمال فرمایید.
روش تغییر تحول سطح API SDK در اندروید استودیو
اساسا سطح API در معنای ورژن اندروید (Android Version) میباشد. رایاپارس این سطح مشخص و معلوم می نماید که در چه ورژن ای نرم‌افزار خویش را غرض قرار می دهید و دست کم سطحی از نسخه اندرویدی که نرم افزار شما در آن جاری ساختن گردد چقدر میباشد. برای تهیه و تنظیم دست کم سطح و حداکثر سطح، دو تا اصطلاح در اندروید استودیو مطرح می‌شود.
minSdkVersion در معنای دستکم ورژن سیستم استدلال Android میباشد که نرم افزار شما‌را هواخواهی می نماید.
targetSdkVersion به معنای ورژن ای میباشد که شما در واقع نرم‌افزار خویش را تنظیم میکنید. نرم افزار شما با آحاد ورژن های اندرویدی که فی مابین دست کم سطح SDK و SDK غرض قرار میگیرند سازگار میشود.
همینطور بخوانید :
معرفی همگی ورژن های اندروید (او‌لین تا واپسین ورژن اندروید)
پروسه تغییر و تحول سطح API SDK :
برای تغییر و تحول سطح API در اندروید، دو رویه مختلف داریم، بگذارید هر دو را یک به یک نظارت کنیم:
منش ۱ برای تغییر و تحول سطح APK SDK در اندروید استودیو :
مرحله نخستین: اندروید استودیو (Android Studio) را گشوده نمائید.
مرحله دوم: در منوی اندروید استودیو مسیر File > Project Structure را دنبال فرمائید.
مرحله سوم: در سمت چپ پنجره گشوده گردیده ی Project Structure، آیتم ی app module را تعیین کنبد.
مرحله چهارم: درین نصیب روی تب Flavors کلیک نمائید. میبینید که در بخش دو قست برای تهیه “Min Sdk Version” و“Target Sdk Version” وجود داراست.
میتوانید علاوه بر تعیین سطح API ، اسم ورژن را نیز در لیست کشویی محاسبه نمائید که تعیین را برای هر کسی بدیهی خیس می نماید. چون برخی اوقات به حافظه آوردن اعداد عالی میباشد.

حتما باید از فرگنت ها در برنامه نویسی اندروید استفاده کنیم؟

۲۱ بازديد
شاید شما تحت عنوان نرم‌افزار نویس اندروید برای تشکیل داد نرم افزار اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد از فرگمنت ها به کار گیری نمیکنید و میگید ما فارغ از اون هم کارمون جاری ساختن میشه. آری البته به کارگیری از فرگمنت ها سبب می گردند نرم‌افزار شما تبدیل به یک اپلیکیشن اصیل و حرفه‌ای خواهد شد و چنانچه از فرگمنت در کد نویسی اندروید به کارگیری نمایید مزیت های ذیل را برای شما دارا‌هستند:
ماژولار بودن: کدهای غامض‌ی هر اکتیویتی میان چندین فرگمنت تقسیم می شود رایاپارس و فعالیت سازماندهی و رئیس آنها را معمولی‌خیس می‌نماید.
قابل به کار گیری‌ی دوباره بودن: رفتارها و رابط کاربری‌ای که در یک فرگمنت پیاده‌سازی میشوند را می‌اقتدار در یکسری اکتیویتی آیتم به کارگیری قرار بخشید.
سازگار بودن: می‌قدرت بخشی از رابط کاربری را در یک فرگمنت قرار اعطا کرد و در اندازه‌ها و حالات متعدد شیت اکران، پوسته شیت را تغییر تحول بخشید.
فیض گیری از فراگیری fragment اندروید
با استعمال صحیح از ساختار Fragment در اندروید اکثری از محدودیت ها در اپ ها رفع می گردد. در‌این فراگیری شما‌را با فرگمنت در اندروید آشنا کردیم. در حالتی که جدید اپلیکیشن نویسی را استارت کردید و می‌خواهید حرفه‌ای عمل فرمایید می بایست چندین از یادگرفتن ها را برای تشکیل داد هر اپلیکیشنی بلد باشید تا بتوانید تحت عنوان یک اپلیکیشن نویس اندروید در جایی سرگرم گردید یا این که پروژه بگیرید. سفارش می شود زمان تحت را تنظیم نمایید. در‌این زمان فراگیری بدون نقص فرگمنت ها (Fragment) در اندروید به شما توضیح داده می‌شود.

ساختار فرگمنت در برنامه نویسی اندروید به چه صورت است؟

۲۱ بازديد
هر فرگمنت در اندروید نویسی از دو بخش تشکیل‌شده میباشد. یعنی برای هر فرگمنت طراحی اپلیکیشن در مشهد که میخواهید داشته باشید، بایستی دو فولدر مستقل بسازید:
فولدر ظواهر یا این که Layout با پسوند xml: هر فرگمنت دارنده یک پوشه Layout میباشد که در فولدر res در مسیر پروژه قرار می گیرد. این فولدر مشتمل بر همگی المان هایی میباشد که در رابط کاربری، روی ورقه نمایش داده می شود. این فولدر با به کارگیری از ساختار XML نوشته می‌شود. در‌این فولدر تمامی المان ها، استایل ها، اندازه ها، فونت ها، جاگذاری ها و سایر مواقعی که در رابط کاربری بایستی تهیه شوند، وجود دارا هستند.
فولدر کلاس جاوا با پسوند class: این فولدر اساسا مسئول رایاپارس تمامی عملیات ها، وقایع و سعی هایی میباشد که در فرگمنت فیس می دهد. داخل این پوشه کدهایی به گویش جاوا وجود داراست که سعی فرگمنت را مشخص و معلوم میکنند. یعنی سوای این کلاس جاوا، Fragment صرفا یک قالب خالی میباشد که هیچ واکنشی ندارد و هیچ کاری را نمیتواند ایفا بدهد. همگی متدها، متدهای چرخه قدمت، کلاس ها، رابطه با سرور ها، ذخیره سازی داده و همگی و کلیه درین کلاس ایفا می‌شوند.
یادگرفتن ایجاد کرد فرگمنت اندروید:
برای تشکیل داد فرگمنت اندروید بایستی دو عمل را مجموعاَ اعمال بدهیم:
آغاز می بایست تصمیم بگیرید که activity دربرگیرنده چندین فرگمنت باشد،برای مثال دو فرگمنت را برای رئیس وضعیت عمودی و افقی دستگاه در حیث می‌گیریم.
آنگاه بر پایه ی تعداد فرگمنت ها کلاس هایی برای بسط فرگمنت ها ساخت و ساز می گردد.
هر کلاس فرگمنت دارنده متدها و توابع چرخه ی سیکل خویش میباشد که میتوانید بر طبق نیاز از آن‌ها به کار گیری نمایید.
با اعتنا به هر فرگمنت تعریف و تمجید گردیده بایستی طرح آن را نیز در پوشه XML تعریف و تمجید فرمایید.
در غایت فولدر activity را بر پایه ی با تعریف‌و‌تمجید فرگمنت ها تغییر و تحول دهید.
فرگمنت در اندروید استودیو
برای تصحیح کردن یک فرگمنت در اندروید استودیو روی app راست کلیک فرمایید و مسیر ذیل را طی فرمایید:
New -> Fragment -> Fragment (blank)
در پایان یک layout از مال xml و یک Activity جاوایی صحیح فرمایید.
برای رسیدگی جزئیات به زمان یادگرفتن ایجاد کرد نرم افزار های اندروید رجوع کنید.

راهنمای تخصصی نرم افزارهای Open Source یا متن باز

۱۹ بازديد
مشاغل خرد مدام درپی خط مش‌هایی برای صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه‌های عملیاتی حصول‌و شغل خویش میباشند. یکی طرق ایفا این عمل استعمال از نرم‌افزار اوپن سورس (OSS) برای فعال‌سازی تجارتشان میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد صاحبان استخراج‌وکارهای خرد می توانند کدهای اپلیکیشن متن گشوده را به سیرتکامل‌ای تغییر و تحول دهند که به یک اپلیکیشن دلخواه و لازم آن ها تبدیل گردد.
این شیوه سبب ساز کاهش اکثری در هزینه‌های ایجاد کرد برنامه می شود. اپ اوپن سورس یار و همدم با یک انجمن داخلی میباشد که به صورت مداوم کد منبع را اصلاح و بهبود می بخشد و هنگام بروز نقص‌  رایاپارس می‌قدرت از روش انجمن اختلال خویش را برطرف کرد. بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارهای بلندمرتبه و دارای اعتبار مانند موزیلا فایرفاکس منبع گشوده می باشند.
درین نوشته ی علمی قصد دارم اپ منبع گشوده، مزایا، معایب و کاربردهای آن را به صورت کامل برای شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم با تلاوت این نوشته‌علمی جواب تک تک سوال ها خویش را درخصوص قابل انعطاف افزارهای منبع گشوده بیابید.
نرم‌افزار اوپن سورس یا این که متن گشوده چیست؟
برنامه اوپن سورس قابل انعطاف‌افزاری با کد منبع میباشد که هرکسی می‌‍تواند آن‌را رسیدگی، اصلاح و تقویت نماید.
اپلیکیشن منبع گشوده (OSS) قابل انعطاف‌افزاری میباشد که با کد منبع خویش توزیع میشود و با به کار گیری از دستمزد اساسی خویش آن را برای به کارگیری، اصلاح و توزیع در دسترس قرار میدهد. کد منبع بخشی از اپلیکیشن میباشد که اکثر یوزرها کامپیوتر هیچوقت نمی‌بینند. این کد برنامه نویس ها رایانه میباشد، که برای در دست گرفتن طریق کردار یک اپلیکیشن دست‌کاری می‌نمایند.
اپ‌نویسان که به کد منبع دسترسی دارا‌هستند میتوانند با اضافه کردن به نرم افزار، تغییر‌و تحول آن یا این که اصلاح بخش‌هایی از نرم افزار که به صدق فعالیت نمی کنند، نرم‌افزار را تغییر تحول دهند. OSS به صورت معمول دربرگیرنده مجوزی میباشد که به اپ‌نویسان اذن می دهد تا اپ را متناسب با نیاز خویش تغییر و تحول دهند و روش توزیع اپلیکیشن را در اختیار گرفتن نمایند.
نرم‌افزار اوپن سورس اکثر زمان ها ارزان‌خیس ، انعطاف‌پذیرتر میباشد و از ماندگاری بالاتری نسبت به همتایان مخصوص خویش برخوردار‌است، چون بوسیله یوزرها پیشرفته‌میباشد خیر یک تالیف کننده یا این که کمپانی واحد. منبع گشوده به یک تکان و روشی تبدیل شده است که بالاتر از ایجاد اپ میباشد. حرکت منبع گشوده از قیمت‌ها و سبک ایجاد غیرمتمرکز اپ منبع گشوده، برای یافتن طرق نو برای حل ایرادات در دولت ها و صنعت های خویش به کار گیری می‌نماید.

کار نکردن کتابخانه والی روی اندروید ۹

۲۶ بازديد
چرا کتابخانه والی روی اندروید ۹ شغل نمی نماید؟ ارائه یک راهکار بی آلایش رفع این اختلال
از Android 9 ترافیک متن پر‌نور (clear text traffic) ممنوع گردیده است طراحی اپلیکیشن در مشهد و می بایست به طور دستی کدهایی را برای آشکار شدن آن اضافه نمایید.
حل اختلال شغل نکردن کتابخانه والی روی اندروید ۹
آغاز روی فایل res راست کلیک کرده و یک دایرکتوری  رایاپارس نو از نوع xml و با اسم xml بر اساس صورت های ذیل اضافه می‌کنیم :
بعد از آن روی پوشه xml که ساخته ایم ، راست کلیک کرده و یک پوشه نو با اسم network_security_config بر اساس صورت های پایین اضافه می کنیم :
پوشه network_security_config را به طور ذیل کد نویسی می کنیم :
در پایان فولدر منیفست را گشوده کرده و خط ذیل را به تگ application اضافه می‌کنیم :
android:networkSecurityConfig="@xml/network_security_config"
اندروید ۹ (سطح API 28) تغییرات متعددی را در سیستم اندروید ارائه میدهد. رفتارهای پایین منحصراً برای اپ هایی انجام می‌گردد که سطح API 28 یا این که فراتر را غرض قرار میدهند. نرم افزار هایی که targetSdkVersion را بر روی سطح API 28 یا این که فراتر تهیه و تنظیم می نمایند ، در شکل کاربرد نرم‌افزار ، می بایست به صدق گزینه استعمال قرار گیرند.
سرویس ها پیش مسئله :
نرم افزار هایی که اندروید ۹ یا این که فراتر را غرض قرار میدهند و از سرویس ها پیش مورد به کارگیری می نمایند ، می بایست اذن FOREGROUND_SERVICE را درخواست نمایند. این یک جواز بی آلایش میباشد ، بدین ترتیب سیستم به صورت اتوماتیک آن را به نرم‌افزار تقاضاکننده اعطا می نماید.
در‌صورتی‌که طرحی که Android 9 یا این که فراتر را مقصود قرار میدهد سوای ساخت و ساز درخواست FOREGROUND_SERVICE مبادرت به تولید یک خدمت پیش مورد نماید ، سیستم SecurityException را پرتاب می نماید.

برنامه نویسی اندروید چیست و چگونه آن را یاد بگیریم تا به درآمدزایی برسیم؟

۲۷ بازديد
اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟ چرا نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد طرز های درآمدزایی از نرم‌افزار نویسی اندروید چه گونه میباشد؟ شایسته ترین لهجه های اپ نویسی اندروید کدام ها می باشند؟ آیا نرم‌افزار نویسی اندروید دشوار میباشد؟ شایسته ترین دور و اطراف برای نرم افزار نویسی اندروید چیست؟ اینها سوالاتی می‌باشند که درین مقاله میخواهیم به آنان جواب دهیم پس تا انتها این فراگیری با ما یار و همدم باشید تا شمارا با دنیای پولساز اپلیکیشن نویسی Android آشنا کنیم.
اندروید چیست؟
اندروید(Android) یک سیستم استدلال متن گشوده (Open Source) میباشد  رایاپارس که بر اساس هسته لینوکس به وسیله گوگل منحصر تلفن های یاور و بقیه دستگاه های هوشمند پیشرفته میباشد.
متن گشوده بودن اندروید بدین مفهوم میباشد که سورس کد اساسی آن در دسترس مردم جای‌دارد. یعنی برای به کار گیری از آن نیازی به اخذ تایید صلاحیت و یا این که صرف هزینه وجود ندارد. متن گشوده بودن اندروید سبب ساز میگردد که سورس کد اساسی آن به راحتی در مشت یوزرها و گسترش دهندگان متعدد در سرتاسر عالم قرار گیرد. این خصوصیت سبب می گردد اندروید بوسیله گسترش دهندگان بیشماری سنجیده شود و در غایت ارتقاء یابد.
به جهت متن‌ گشوده بودن و بقیه خصوصیت ‌های اندروید، از این سیستم استدلال خلال موبایل های اندروید در دستگاه‌های متعددی مانند تبلت ها، سردخانه‌ ها، ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و بقیه دستگاه‌های هوشمند به کارگیری می‌گردد.
نرم‌افزار نویسی اندروید چیست؟
یک کدام از مزیت هایی که اندروید را از دیگر سیستم عوامل جداگانه کرده انعطاف پذیری آن میباشد و این خصوصیت منجر گردیده تا با تایپ کردن کدنویسی برنامه نویس ها بتوانند سریع و شل نرم افزار های اندرویدی را بسط دهند.
خلاصه خصوصیت های بهتر سیستم دلیل اندروید منجر گردیده تا برنامه نویس ها به وسیله نرم‌افزار نویسی اندروید نرم افزار های مختلفی با اعتنا به نیازهای متعدد یوزرها بسازند و آنها‌را در مارکت پلیس هایی مانند گوگل پلی (Google Play) منتشر نمایند و رویه کسب درآمد را برای خویش بگشایند.
از طرفی استقبال عموم از تلفن همراه های هوشمند اندرویدی و به کارگیری از نرم افزار های اندروید زیاد گردیده و عده ای که اپلیکیشن نویسی اندروید بلد می‌باشند میتوانند درامد خیر و خوبی از این فضای پولساز بدست آورند.

مزایای استفاده از flutter چیست؟

۲۳ بازديد
با امکاناتی مانند Hot reload ، تغییرات صورت گرفته در کدها  طراحی اپلیکیشن در مشهد بوسیله فلاتر قابل مشاهده میباشد و تغییرات را میتوان خیلی سریع در نرم افزار ها ایفا کرد.
نرم‌افزار هایی که در فلاتر ساخت میکنید بسیار قابل انعطاف و یک دست می باشند، یعنی در حین پیمایش هنگ نمی‌کنند.
معماری لایه ای قابلیت و امکان سفارشی سازی بی نقص را مهیا می نماید رایا پارس که سبب ساز به رندر فوق العاده سریع و طرح های رسا و انعطاف پذیر می گردد.
به انگیزه به کار گیری از گویش Dart در هسته خویش، قابلیت دسترسی به مخزن بزرگی از پکیج های اپ یرا در مشت داراست که همین فرمان منجر تقویت کلیه جانبه نرم افزار های پیاده سازی گردیده با آن می گردد.
درین کادر ورک گسترش دهنگان در دست گرفتن مطلوبی بر روی ویجت ها و چیدمان های فردی دارا‌هستند.
به انگیزه آسانی بیشتراز حد، فلاتر آیتم قابل قبولی برای بسط فوق سریع نرم افزار های تلفن همراه با میزان دارایی نادر است.
زمانی از فلاتر به کارگیری می‌شود، گسترش دهندگان نیاز وجود ندارد برای یادگیری اندروید زیاد وقت بگذارند و آزمایش های کمتری اعمال میدهند، چون کد مبنا ای نوشته می شود که برای هر دو پلتفرم اندروید و ios قابل به کارگیری میباشد. از این رو، پیشرفت دهندگان می‌توانند یک توشه آزمایش اتومات بنویسند و ضمانت چگونگی نیاز به مجال کمتری داراست.
برای وقتی که یک کمپانی استارتاپی می‌باشید و می‌خواهید محصولی را در طی کوتاه و بصورت دمویی برای جذب سرمایه گذاران آرم دهید می‌توانید از مزایای فلاتر به کارگیری فرمائید و نرم‌افزار بسازید.
همینطور بخوانید: Java با JavaScript فرق می نماید!
همینطور بخوانید: گونه های ورژن های جاوا
معایب به کارگیری از flutter چیست؟
همان طور که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم، مزایا Flutter زیاد میباشد البته مانند هر کادر ورک دیگری دارنده معایبی هم میباشد که در‌این نصیب میخواهیم آن‌ها را باهم پژوهش کنیم.
فلاتر یک پلتفرم تازه میباشد و برنامه نویس ها پاره ای دشوار خیس میتوانند با آن رابطه برقرار نمایند.
نرم‌افزار نویسانی که تا قبل از این تجارب عمل با جاوا و کاتلین و سوئیفت را دارا هستند، هم اکنون رجوع به فلاتر مقداری برای آن ها ایراد میباشد.
زیرا نو میباشد بخاطر همین منابع متعددی برای آن نیست.
کمپانی هایی که می‌خواهند از فلاتر در پروژه های گسترش نرم‌افزار های گوشی خویش به کار گیری نمایند به عده ای نیاز دارا‌هستند که گویش دارت بلد باشند و درین گویش تخصص داشته باشند و متاسفانه یافت کردن اینگونه نرم افزار نویسانی یه خرده سخت میباشد.
قاب ورک های امروزی غایت تلاش و کوشش خویش برای جداسازی رابط کاربری (UI) و Logic را به شغل گرفته اند ولی این زمینه در Flutter فرق می نماید به طوری که‌این دو در هم تنیده گردیده اند. ولی با استعمال از کد نویسی هوشمند و ماژول های سطح بالا می قدرت تا حدودی این خلل را برطرف کرد.
نقص‌ دیگری که وجود دارااست این میباشد که برای پروژه های خیلی گران قدر قابلیت و امکان طراحی کلیه مفاهیم نیست در شرایطی که همین پروژه های بلندمرتبه با لهجه جاوا اختلال ساز وجود ندارد.
استخدام عده ای که فلاتر بلد می‌باشند معمولا برای پروژه های کوچیکتر به کارگیری میگردد و برای پروژه های بلندمرتبه بایستی عده ای استخدام شوند که با گویش های جاوا و کاتلین شغل کرده باشند.

سرویس فایربیس Authentication برای احراز هویت

۲۶ بازديد
احراز نام و نشان Firebase تشکیل داد اپ های تأیید نام و نشان امن را برای پیشرفت دهندگان سهل وآسان می نماید و تجارب ورود امن به سیستم را برای یوزرها ارتقاء میدهد.
این خدمت firebase به شما یاری می نماید تا احراز نام و نشان استفاده کننده طراحی اپلیکیشن در مشهد را با به کار گیری از رابط کاربری (UI) از پیش ساخته یا این که سفارشی ایفا دهید.
با به کار گیری از این خدمت firebase احراز نام‌و‌نشان یوزرها را با حساب های پست الکترونیک و شبکه های مردمی مانند فیسبوک، توییتر و گیت هاب و گوگل قابلیت و امکان پذیر می نماید.
خدمت فایربیس Firebase Cloud messaging یا این که FCM
پیام ابری فایربیس یک ابزار پیام رسانی یک‌سری پلتفرمی میباشد رایا پارس که به شرکت های اذن میدهد تا پیام های قابل اتکا را در iOS ، Android و اینترنت فارغ از هیچ هزینه ای اخذ و ارسال نمایند.
خدمت فایر بیس Crashlytics-Firebase Crashlytics
یک گزارشگر تصادف در طول حقیقی میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان یاری می نماید مسائل مرتبط با ثبات را که چگونگی نرم افزار های آن‌ها را کاهش میدهد پیگیری ، حق تقدم بندی و برطرف نمایند. با به کارگیری از crashlytics ، بسط دهندگان فرصت کمتری را صرف سازماندهی و عیب یابی فساد ها و فرصت بیشتری برای ساخت و ساز خصوصیات برای اپلیکیشن های خویش می نمایند.
خدمت فایر بیس Firebase Performance
خدمت تحقیق بر همت Firebase به پیشرفت دهندگان در زمینه ی خصوصیت های سعی نرم افزار های iOS و Android گزارش میدهد تا به آن‌ها در گزینش جای و مجال کارایی نرم افزار های خویش یاری دهد.
خدمت فایر بیس Firebase Test lab برای آزمایش لابراتور
با استعمال از Test Labبا یا این که آزمایش لابراتور برنامه نویس ها می‌توانند پیش از تکثیر همگانی ورژن نرم افزار را در گونه های دستگاه ها در آزمایشگاه گوگل آزمایش نمایند. آن‌ها می‌توانند حاصل ، به عنوان مثال فیلم ، عکس از ورقه و گزارش ها را در کنسول Firebase مشاهده نمایند.
خدمت Test lab قابلیت و امکان دسترسی فیزیکی و مجازی به نرم افزار را در دست نرم افزار نویس قرار می‌دهد، به این ترتیب اپ نویس می‌تواند نرم افزار خویش را در محیطی حقیقی وواقعی تست نماید. این خدمت همینطور قابلیت و امکان مخلوط با پلتفرم های دیگر نظیر اندروید استودیو برای کد نویسی اندروید یا این که ابزارهای تستینگ مرورگرهای اینترنتی را نیز داراست.
در ورژن بدون پول روزمره میتوانید ۱۰ آزمایش در دستگاه‌های مشابه‌ ساز گردیده و ۵ آزمایش در دستگاه‌ های فیزیکی گوگل اعمال دهید.

آیا AAB می‌خواهد کار را برای فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث سخت‌تر کند؟

۲۳ بازديد
نقص‌ دیگری که از اشتراک‌گذاری کلید محرمانه با Google تولید می گردد طراحی اپلیکیشن در مشهد این میباشد که ممکن میباشد عمل را برای دکان‌های اپلیکیشن فرد ثالث طاقت فرسا‌خیس نماید. مثلا، در شرایطی که اپلیکیشن‌ای را از Play Store نصب میکنید البته میخواهید از مغازه Play جایگزین دیگری (از جملهً مغازه App Amazon یا این که Aptoide Store) به واپسین ورژن به‌روزرسانی فرمائید، ممکن میباشد به جهت عدم انطباق امضا، نصب با ناکامی مواجه گردد.
بدین برهان میباشد که Google در حال حاضر کلید امضای سری را رئیس می نماید، رایا پارس براین اساس نمی توانید از به عبارتی کلید هنگام آپلود نرم افزار خویش در مغازه اپلیکیشن اندروید فرد ثالث استعمال فرمائید. شما بایستی از کلید سری دیگری به کار گیری نمایید و این منجر خطای عدم انطباق کلید محرمانه می‌گردد.
اپلیکیشن های اندروید به دکان مایکروسافت میایند
به غیر از آن، این فرض که AAB بازدارنده از آپلود فولدر‌های APK در مغازه‌های اپ فرد ثالث میگردد، غلط به حیث می رسد. گوگل تا قبل از این یک ابزار منبع گشوده به اسم bundletool ساخته میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان اذن می‌دهد پوشه های APK را از بسته های AAB ساخت نمایند. فقط خلل فعلا این میباشد که به اشتراک گذاری کلید امضای محرمانه بر یوزرها توانمند اندروید تأثیر میگذارد.
آیا میتوانیم AAB‌ها را مانند APK‌ها Sideload کنیم؟
با اعتنا به آنچه میدانیم، به حیث میرسد بار گذاری جانبی AAB ها در دستگاه های اندرویدی قابلیت پذیر میباشد، البته به اندازه لود جانبی APK ها ریلکس نخواهد بود. نصب کننده بسته اندروید اکنون از فرمت بسته بندی AAB مدد نمی نماید، به‌این مضمون‌ که نصب AAB روی دستگاه به طور ساکن قابلیت پذیر نخواهد بود. با این درحال حاضر، می‌توانید از نرم افزار های نصب کننده فرد ثالث برای نصب بسته AAB روی دستگاه به کار گیری نمائید.
از جمله، اکنون، APKMirror Installer (بدون پول، خرید باطن طرحی را ارائه می‌دهد) به شما قابلیت می‌دهد بسته های APKM (Base APK + Split APK) را با اپ نصب کننده خویش نصب نمایید. ما تا قبل از اینً راهنمای دقیقی در باب شیوه نصب Android App Bundles بر روی تلفن خویش داریم، به این ترتیب نوشته ی علمی مرتبط را تحقیق فرمایید.