پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ایجاد خودکار فیلدهای Private Readonly در ویژوال استودیو

۴۰ بازديد
در تزریق تعلق کانستراکتور در پروژه های NET/.NET Core. ، یک طراحی اپلیکیشن در مشهد فرایند سه مرحله ای برای اضافه کردن تعلق نو به یک کلاس وجود داراست.
1. یک فیلد private readonly در کلاس، با یک پیشوند خط زیر نوشته روی اسم متغیر میسازیم
2. کانستراکتور را برای پذیرفتن به عبارتی نوع بازنویسی می کنیم، البته سوای پیشوند اسم پارامتر
3. فیلد Private Readonly را ست میکنیم تا پارامتر ارسال گردیده در کانستراکتور باشد
در غایت، چیزی مشابه به‌این را میخواهیم:
public class UserService
{
private readonly IUserRepository _userRepository;
public UserService(IUserRepository userRepository)
{
_userRepository = userRepository;
}
}
بهتر، دست‌کم این مراحل پیش از این استعمال می‌گردیده‌است. اکنون یک‌سری سالی میباشد که ما از یک ترفند خیر در ویژوال استودیو به کارگیری میکنیم تا بیشتر این امور را برای ما اجرا دهد.
خصوصیت ساخت و ساز اتوماتیک متغیرهایی که به تولیدکننده ارسال می گردند، به صورت پیش فرض در ویژوال استودیو فعال میباشد، با این حالا private readonly با تفاهم نامه نامگذاری خط زیر نوشته نیست (که‌این قضیه یه خرده آزاردهنده میباشد چون این تفاهم نامه فعلا در استانداردهای خویش مایکروسافت برای کد سی‌شارپ وجود داراست!).
برای اضافه کردن این قضیه، ما بایستی شغل های پایین را در ویژوال استودیو اعمال دهیم. مسیر ظریف پیکربندی به‌این شکل میباشد:
Tools => Options => Text Editor => C# => Code Style => Naming
این مسیر می بایست شما‌را بدین ورقه برنده شود:
او‌لین کاری که می بایست جاری ساختن دهیم کلیک بر روی دکمه " Manage naming styles" میباشد، بعد بر روی به علاوه خرد کلیک نمائید تا اضافه خواهد شد. ما می بایست آن را مانند این لبریز کنیم:
ما میخواهیم این را در نمونه‌مان اضافه کنیم، ما یک فیلد camelCase را با پیشوند خط زیر نوشته جاری ساختن می دهیم، ولی چنانچه شما از تفاهم نامه نامگذاری خودتان به کارگیری می کنید، میتوانید این عمل را نیز در اینجا اجرا دهید. براین اساس چنانچه از پیشوند خط زیر نوشته به کار گیری نکنید، یا این که از kebab casing (مثل user-login-count) استعمال نمائید، یا این که از snake casing (مثل user_login_count) استعمال فرمائید، در واقع می توانید آن را در اینجا تهیه و تنظیم فرمائید.
آن گاه در شیت نامگذاری (Naming)، ویژگی ها را برای Private یا این که Internal، با به کارگیری از استایل fieldname_، اضافه نمائید. همگی این طرز را تا بالا ببرید:
و شغل ما به آخر رسید!
فعلا کافی میباشد به راحتی پارامترها را به کانستراکتور اضافه فرمایید و موشواره را به سمت چپ پنچره کد ببرید تا مورد Quick Actions ظواهر گردد و از مورد " Create and Assign Field" به کار گیری فرمائید.
شما در واقع می توانید این فعالیت را برای اکثری از اشکال دیگر فیلدها، پارامترها، حادثه ها و غیره ایفا دهید، و می توانید تک تک قراردادهای نامگذاری را به دلخواه خویش تنطیم نمایید.

چرا از Bulma CSS استفاده کنیم؟

۴۶ بازديد
CSS خالص، فارغ از JS: این کادر‌ورک کامپوننت‌های خودش را طراحی اپلیکیشن در مشهد در CSS خالص دارااست. در‌حالتی که میخواهید آن را به پروژه خویش اضافه نمایید، صرفا چیزی که نیاز دارید یک پوشه CSS سوای جاوا اسکریپت میباشد.
یادگیری سهل وآسان و کلیه کاره بودن: دارنده مستندات بی نقص میباشد، به این ترتیب گسترش دهندگان نیازی به جستجوی فراگیری‌های متعدد ندارند. Bulma با تایپوگرافی، هیبت‌ها، باتن‌ها، جداول، و اکثری مورد ها دیگر همدم میباشد.
Tailwind
Tailwind یک کادر ورک CSS سطح زیر و قاب‌ورک قابل سفارشی سازی CSS میباشد. برخلاف بوت استرپ که رابط کاربری همگانی ساخت‌و‌ساز می‌نماید، Tailwind به شما اذن می دهد طرح‌های خویش را سفارشی کرده و ظواهر و حس منحصربه‌فرد‌به‌شخصی ساخت نمایید.

سایر ویژگی های این نسخه از ویژوال استودیو در پیش نمایش 3

۴۲ بازديد
- به کار گیری از Breakpoints درین ورژن بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد معمولی خیس خواهد بود.

- اضافه شدن تم بدون‌نور برای بهبود شیوه به کار گیری از ویژوال استودیو یک کدام از دیگر از خصوصیت های اصلی به حساب می آید.

- قابلیت و امکان های جدیدی برای اجرای آزمایش های متفاوت در گوشه و کنار های بر طبق لینوکس مهیا گردیده است.

- شغل کردن با فضا هایی مانند container های لینوکس و تحت سیستم های ویندوز برای لینوکس برای آزمایش از خط مش به دور بازخوردهایی را از آزمایش های کراس پلتفرم آماده می نماید و به آن‌ها اذن میدهد تا از باطن ویژوال استودیو دیباگ شوند.

- یکی از دیگر از خصوصیت هایی که در پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022 ارائه گردیده است این میباشد که شما میتوانید از یک تجزیه و محاسبه کننده فردی در خاطر استعمال فرمائید تا بتوانید خطاها متداولی که در پروژه ها و نرم افزار های .NET دیده می شود را شناسایی نمائید.


پیش اکران های ویژوال استودیو 2022
پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022 پس از پیش اکران های منتشر گردیده در ماه های ژوئیه و ژوئن منتشر شد. با اعتنا به پیش اکران هایی تا به امروز ارائه شد‌ه‌است می اقتدار سود گرفت که ویژوال استودیو 2022 سعی 64 بیتی دارااست و سرعت بالاتری را نیز به شما ارائه میدهد. علاوه بر این، این ورژن از ویژوال استودیو استفاده کننده پسندتر میباشد و وسعت کمتری نیز نیاز دارااست.


حرف آخری
در صورتی‌که شما هم از ابزار ویژوال استودیو برای گسترش نرم‌افزار و اپ نویسی استعمال می‌کنید به شما سفارش میکنیم مطلقا پیش اکران 3 ورژن 2022 این ابزار را نیز دانلود کرده و از آن به طور آزمایشی استعمال فرمائید.

در فریلنسری به بازارهای محبوب بپردازید

۴۳ بازديد
پلت‌فرم‌های فریلنسری اکثری وجود داراست طراحی اپلیکیشن در مشهد که می توانید از روش آنان پروژه اخذ کرده و درآمد متعددی کسب فرمائید.
با این درحال حاضر، پیش از نام نویسی در هر وبسایت، می بایست تحقیقاتی در خصوص رسمی بودن یا این که عدم رسمی بودن آنان ایفا دهید. با مقایسه شایسته ترین بازارهای فریلنسرینگ، میتوانید یک پلتفرم قابل متکی بودن برای فریلنسرها پیدا فرمائید.
عده بندی
تبدیل شدن به یک فریلنسر سوای عدم قطعیت نمی‌تواند واقعه بیفتد و موانعی در زمان رویکرد وجود داراست که بایستی مراقب آنها باشید.
البته اذن ندهید این فعالیت شما‌را متوقف نماید، چون در غایت ارزشش را داراست. به خودتان اذن دهید از دیگر فریلنسرها الهام بگیرید و از مشکلات آنان درس گرفته و از تجربیات‌شان به کارگیری نمائید.
چنانچه بتوانید این شغل را جاری ساختن دهید، در مسیر توفیق‌آمیزتری در فریلنسری قرار خواهید گرفت.