پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مقایسه Golang و NodeJs از لحاظ ابزارهایی که به برنامه نویس ارائه می دهند

۳۹ بازديد
جاوا اسکریپت یکی قدرتمند ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد در عالم میباشد که در آن همگی چیز در حیث گرفته گردیده‌است، به همین انگیزه میباشد که NodeJs در هر موردی دارنده جذابیت های خاص خویش است. در‌این گویش نرم افزار نویسی سیستم ها، کتابخانه ها، سبک ها و تمرینات مختلفی وجود دارااست که میتوانید برای یادگیری از آن ها امداد بگیرید و همین قضیه منجر گردیده است که اکثری از اشخاص عشق مند به اپ نویسی با این گویش اپلیکیشن نویسی باشند.
Golang با این که دارنده بعضا از کتابخانه های موءثر است ولی به لحاظ میرسد که فرصت بسیار متعددی را نسبت به NodeJs از دست داده میباشد و همین مورد قادر است سبب گردد که در آتی نتواند به خیر با آن رقابت نماید. تحت عنوان یک نرم افزار نویس چنانچه شما قصد داشته باشید که مهارت های نرم افزار نویسی خویش را بهبود ببخشید بایستی یک کدام از این دو را تعیین فرمایید، مجموعه اشخاصی که NodeJs را گزینش می نمایند بسیار هوشیارتر از کسانی می‌باشند که Go را تعیین می نمایند، این پاراگراف ذکر می نماید که برخلاف اکثری از گمان ها در بعدی NodeJs همچنان به کار خویش ادامه خواهد بخشید.

کار کردن با فریم ورک QT در فرانت اند

۳۱ بازديد
در نصیب فرانت اند این قاب ورک عملکردهایی را برای شما طراحی اپلیکیشن در مشهد مهیا می نماید مبتنی بر WebSocket است.
ارسال پیام به سرور:
ارسال یک حرفه بی آلایش به سرور با استعمال از WebSocket. شما می‌توانید این فعالیت را با استعمال از یک درخواست HTTP POST معمولی نیز اعمال دهید.
استارت و توقف زمان‌سنج:
یک WebSocket بسازید و یک زمانسنج را در سمت سرور استارت نمائید تا به طور منظم پیام هایی را به کلاینت ارسال نمایید.
آپلود فولدر:
یک پوشه را در سمت سرور آپلود فرمائید که‌این پوشه در home directory مخاطب ذخیره می‌گردد و در سمت سرور نیز جاری ساختن میشود.
در صورتیکه در حین کامل شدن کردن کد و سازگار کردن کدها با پیاده سازی خویش با خطایی مشابه به خطای پایین رو به رو شدید:
در repository که داخل mysite/template قراردارد می‌توانید پیوند WASM_Client.html را ملاحظه کنید که در مسیر روت جای دارد. محتوای استاتیکی که در mysite/template قراردارد به مسیر روت repository لینک و پیوند گردیده‌است. حالا در صورتی‌که شما کد خویش را سازگار کردید و مجدد آن را کامپایل کردید صرفا کافی میباشد که Eventlet به روزرسانی نمایید تا محتوا برای یوزرها شما به روزرسانی خواهد شد.
نکته ای اساسی درباره نصیب گذشته
Eventlet از رابط کاربری Web Server Gateway که برای پایتون میباشد به کارگیری می نماید. این تابع عملکردهای خاصی را برای شما آماده می نماید که میتوانید آنها‌را توسعه و گسترش دهید.
لطفا به‌این نکته نیز دقت داشته باشید که‌این یک طراحی سمت سرور کمینه میباشد. به این ترتیب شما نمی توانید آن را برای نرم افزار های یک سری کاربره نیز طراحی نمایید به دلیل آن که هنگامی که زمانسنج برای یک مخاطب آغاز می شود دیگر نمی تواند برای یک استفاده کننده دیگر نیز استارت گردد مگر این که زمانسنج پیشین متوقف گردد.
حرف آخری
شما می‌توانید بدین نمونه به دیده یک نقطه آغاز بهتر برای آشنا شدن با WebAssembly و همچنین قاب ورک QT نگاه نمایید سوای آن که نیاز داشته باشید فرصت خویش را بر روی چیزهای بیهوده صرف نمائید. اینجانب ادعایی بر بی نقص بودن این نمونه ندارم و شما بعداز پژوهش این مقاله بی شک مستلزم این میباشید که داده ها خویش را کامل شدن فرمایید. با این وجود به لحاظ اینجانب این مقاله قادر است نقطه شروعی فوق العاده برای شما باشد.

چرا حتی از ابزارهای محتوای SEO استفاده می کنید؟

۳۴ بازديد
برای بعضا از افرادمتخصص، تایپ کردن محتوای بهتر طبیعی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد. آنان تنها با کلمه و واژه کلیدی می‌توانند یک محتوا کامل ساخت‌و‌ساز نمایند.
ولی برای سایر ما، تولید محتوای جالب و قابل کلیک، شاید پاره ای مشقت بار باشد. در‌صورتی‌که ابهام های سئو برای موتورهای کاوش را نیز اضافه فرمایید، تولید محتوا بسیار بغرنج خیس به حیث می‌رسد.
ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا، منجر میگردند که ما محتواهای گران بها خیس و مفیدتری را ساخت و ساز کنیم و مخاطبان بیشتری جذب خویش کنیم.
ساخت محتواهای دیدنی مستلزم یک‌سری اصول و قواعد است. و با دقت به نوع محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله برای اعمال دادن خوب فعالیت نیاز به یکسری ابزار داریم.

چند راه آسان برای افزایش سرعت بارگذاری وب‌ سایت تا 350 درصد

۳۵ بازديد
چرا سرعت لود کاغذ اینترنت اساسی میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد 
یوزرها انتظار یک اینترنت‌تارنما سریع را دارا‌هستند؛ البته چرا؟
این با یک معنی اصلی در UX همدم میباشد: در اختیار گرفتن.
تحت عنوان بشر، ما دوست نداریم هر نوع کنترلی را در دور و اطراف خویش از دست بدهیم.
سرعت بالای لود برگه به یوزرها دیده‌اندازی را میدهد که در اختیار گرفتن بیشتری بر اینترنت‌تارنما داشته باشند. بدین ترتیب لود سریع‌ وب سایت به معنای داشتن یوزرها شادتر میباشد.
علاوه‌براین، بر سکو‌بندی موتور کاوش اثر می گذارد. گوگل از سال 2010 گفته میباشد سرعت بارگذاری کاغذ یک سیگنال بلندمرتبه در الگوریتم مرتبه‌بندی میباشد.
تحت عنوان طراح ما گه گاه به جهت تصمیم به زیبایی، بار گذاری سریع صفحه های را قربانی زیبایی می کنیم. ولی هنگامی 80% فرصت شیت اینترنت صرف دانلود مواقعی مثل تصاویر، استایل‌ها و اسکریپت‌ها (که تمامی این‌ها ابزاری برای پیاده سازی ما میباشند) می شود، مسئولیت بهبود مجال بارگیری شیت و تجارب کاربری از فی مابین می‌رود، صراحت دارد؟
اکنون طراحان قصد به روش جامع‌تری دارا‌هستند.
این‌ها تنها مواقعی نیستند که ما بایستی برای بهبود سرعت اینترنت‌وب سایت بر آن ها تمرکز کنیم، این تک تک پروسه پیاده سازی میباشد. در اینجا نکاتی راجع به کیفیت سرعت بخشیدن آسوده به اینترنت‌تارنما را ذکر میکنیم:
1. با اندیشه در باب غرض اینترنت‌تارنما آغاز نمائید
غرض ورقه شما چیست؟
آیا میخواهید بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما‌تان یک آزمون مجانی بدهند و یا این که برای ارسال نشانی پست الکترونیک میباشد؟
با آغاز راجع‌به فیض‌ای که می خواهید در آن ورقه به دست آورید، می توانید در شایسته ترین جای تغییرات را تولید فرمایید.
حتی پیش از اینکه استارت به دست‌کاری تصاویر، فشرده‌سازی تصاویر، برداشتن HTML، یا این که تایپ کردن اسکریپت فرمائید، اصلی میباشد مجال کافی برای شعور هدف ها ذینفعان و یوزرها پایانی صرف نمایید.
پیش از اینکه پیکربندی را ایفا دهید، هنگامی را صرف اپ‌ریزی فرمائید تا مطمئن گردید سود آخری به شایسته ترین موقعیت ممکن ایجاد خواهد شد.
به سوالاتی مانند سوال ها ذیل تصور کنید:
به اجرا کدام اقدامات نیاز دارم؟ (آزمون تصاحب کردن، خرید، قرائت پست‌های وب لاگ)
عنصرها ضروری که می بایست با آنها فعالیت کنم کدام می‌باشند؟ (تصاویر با کیفیت عالی و غیره)
همینطور سفارش می کنیم وقت خویش را صرف تحقیق صفحه های شبیه در تارنما‌های حریف خویش نمایید. به ویژه تخت گاز بارگیری آنان با استعمال از ابزار سرعت اعتنا نمائید. دقت داشته باشید موادسازنده گزینه به کارگیری آن‌ها برای جذب بازدیدکنندگان جهت اجرا اقدامات چیست. چه‌طور صفحه ها خویش را برای درگیر نگه داشتن یوزرها ساخت و ساز کرده‌اند؟

نکاتی درباره برنامه نویسی با استفاده از چند زبان مختلف

۳۰ بازديد
روی هم رفته تصحیح کردن یک اطراف اپلیکیشن نویسی یک‌سری طراحی اپلیکیشن در مشهد زبانه با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی گوناگون کاری تدریجی میباشد که مستلزم طی کردن یک پروسه میباشد. وقتی که یک کمپانی یک کمپانی دیگر را خریداری می نماید همگی تکنولوژی های آن را به تدریج به تکنولوژی هایی که خویش دارا است اضافه می نماید. گویش های اپلیکیشن نویسی نیز این چنین هستند، هنگامی که تغییراتی در مدیر یک کمپانی به وجود میاید رئیس تازه ممکن میباشد همگی تکنولوژی ها را گزینه تغییر تحول قرار دهد، البته در لهجه های نرم افزار نویسی فناوری هایی که با اعتنا به بسط گویش های اپلیکیشن نویسی از مد می‌افتند می بایست محافظت شوند. یک گوشه و کنار چندین زبانه یک چاقو دو حاشیه برای موسسه ها بلندمرتبه میباشد به دلیل آنکه منافع بسیار متعددی را برای کمپانی داراست ولی بی شک معضل های بسیار رنج را نیز دارا است که ممکن میباشد خطاها بسیار متعددی را برای شما به وجود بیاورد.

چه زمانی ما باید از فریم ورک ها استفاده کنیم و چه زمانی نباید استفاده کنیم؟

۳۵ بازديد
اینجانب به شدت از غرض اپ نویسی یک ابزار امان می‌کنم، طراحی اپلیکیشن در مشهد در شرایطی‌که غرض ما در واقع مخلوط کردن دو ابزاری میباشد که به طور موقت وجود داشته اند در این مکان ممکن میباشد مهندسی این ابزار موضوع خیلی مهمی نباشد البته در صورتیکه ما در ادامه یک شغل بلند مقطع هستیم اینجانب پندار میکنم به کارگیری از قاب ورک های جاوا اسکریپت چیزی میباشد که ما به شدت به آن ها نیاز داریم، به کارگیری از یک قاب ورک علی الخصوص وقتی که کتابخانه های متعددی به آن متصل میباشند شغل مشقت است، در حالتی‌که فقط یک یا این که دو روز ارتفاع بکشد تا راهکار خویش را پیدا فرمایید اینجانب به شخصه به آن متکی بودن میکنم و از آن به کار گیری می‌کنم البته در صورتی یک هفته و یا این که بیشتر ارتفاع بکشد ممکن میباشد این لحاظ تغییر‌و تحول نماید.
یک کدام از دیگر از دلایلی که سبب میشود تا به شما پیشنهاد کنیم که قاب ورک خویش را پیاده سازی نمائید این میباشد که بقیه قاب ورک های جاوا اسکریپت از آن جایی که به طور خاص برای پروژه شما پیاده سازی نشده اند ممکن میباشد هزینه متعددی برای شما داشته باشند، البته با این درحال حاضر در شرایطی که قصد دارید یک قاب ورک توسعه یافته مانند integrating PDF support پیاده سازی نمایید عالی میباشد که از کادر ورک های مهیا برای این فعالیت استعمال فرمائید.
نرم افزار نویسی دقیقا مانند ساختمان سازی میباشد، درصورتی که یک منزل خرد بسازید در حین تشکیل داد هر کاری که اجرا دهید به طور تقریب شغل صحت میباشد اما درصورتی که قصد تشکیل داد یک افق خراش را داشته باشید بی‌شک نیاز دارید که فرصت بیشتری را صرف فرمائید.

پروژه های مختلف و JVM

۳۹ بازديد
اکثری از موسسه ها پلتفرم انتخابی خویش برای اجرای نرم افزار های طراحی اپلیکیشن در مشهد مرتبط با کمپانی خویش را به وسیله موتور مجازی JVM استانداردسازی کرده اند و به همین انگیزه میباشد که امروزه سپرده گذاری های کلانی بر روی JVM انجام یافته میباشد، براین اساس بخش اعظمی از سازمان ها امروزه در ادامه یک ران تایم جاوا اسکریپت مطابق JVM باشند.
ابزار Eclipse Vert.x یک ابزار ری اکتیو و ران تایم میباشد که بر روی JVM انجام می گردد به کار گیری از این ابزار با استعمال از لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت بسیار گوناگون خیس از آن چیزی میباشد که شما از Node.js انتظار دارید، در‌این ابزار محدودیت هایی وجود داراست که از جمله می شود به این گزینه اشاره نمود که‌این ابزار با موتور JVM ورژن ES6 به طور بدون نقص سازگار وجود ندارد، البته دقت داشته باشید که شما میتوانید همه ماژول های Node.js را در آن ایفا فرمائید و از آن‌ها به کارگیری فرمایید، ضمن این ها این ابزار خصوصیت های منحصربه‌فرد زیاد دیگری را نیز دارا است.
چرا بایستی از ابزار Eclipse Vert.x به کارگیری کنیم؟
دارا بودن سپرده گذاری های بزرگ به وسیله JVM و همچنین عدم تصمیم به تغییر‌و تحول موتور ران تایم خویش میتواند عامل کافی برای شرکت ها متعدد برای به کار گیری از این ابزار باشد، ولی به کارگیری از این ابزار مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شرکت های داراست که مثلا این ابزار قادر است با هر طرحی که به لهجه جاوا درج شده میباشد رابطه برقرار نماید و این قضیه یکی‌از مهم‌ترین و شایسته ترین عملکردهای Eclipse Vert.x است.
برای خوب متوجه شدن این قضیه بیاید بدین زمینه اعتنا کنیم که‌این ابزار چه‌گونه با استعمال از ضوابط تجاری مو جود عمل می نماید، برای یک لحظه فکر کنید که شما مالک یک کمپانی تخیلی می‌باشید و این موسسه دارنده یک اپ بسیار کاربردی و اصلی میباشد که در JBoss Drools جای‌دارد، فعلا ما می بایست بتوانیم یک نرم افزار پایین اینترنت تولید کنیم که بتواند به خیر و خوبی با این اپلیکیشن رابطه برقرار نماید.

آیا React جامعه قدرتمندی دارد؟

۴۶ بازديد
گسترش‌دهندگان React را دوست دارا‌هستند، و این نماد می دهد که طراحی اپلیکیشن در مشهد جامعه آن حاذق میباشد. اینترنت‌وبسایت قانونی React جامعه ها مختلف React را لیست نموده است، که هرمورد هزاران مخاطب دارااست که مایل میباشند تجربه خویش را به اشتراک بگذارند، نکات مفیدی را ارائه دهند، و به سوال ها مرتبط با کد جواب دهند.
همینطور تعداد متعددی از منابع React بدون‌پول و مقرون‌به‌صرفه‌ای در وبسایت‌هایی مثل YouTube، Udemy، Coursera و غیره وجود داراست.
از آنجایی که React بر اساس جاوااسکریپت، یک کدام از قابل دسترس‌ترین گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی در عالم، میباشد، می توانید مطمئن باشید که جامعه پیرامون آن چیزی جز محیطی صمیمانه و مالامال استقبال وجود ندارد.
5. React تکنولوژی زودگذری وجود ندارد
فعلا، تایید سازمانی React بسیار بالا میباشد که می‌قدرت با اعتمادبه‌نفس ذکر کرد، React یک تکنولوژی زودگذر وجود ندارد. از چهره‌بوک تا Netflix تا Khan Academy، و هزاران کمپانی پر رنگ که به طور توفیق‌آمیزی React را پذیرفته‌اند و از آن برای ساخت‌و‌ساز تولیدها دیجیتالی چیره به کارگیری می‌نمایند.
React یک سری سالی میباشد که آمده میباشد، و ضمانت گردیده‌است که به زودی از میان نخواهد رفت. ولی، معمولا روزی میرسد که یک چیزی بوسیله چیز بهتری جایگزین گردد، البته این تنها بدین برهان میباشد که تکنولوژی در زمان مجال بسط می‌نماید.
عده‌بندی
به عبارتی‌طور که دیدید، React یک کتابخانه جالب جاوااسکریپت میباشد که منجر ساخت رابط‌های کاربری تعاملی می‌گردد و اجزای کپسوله‌گردیده‌ای را می‌سازد که داده‌های باارزشی را جابجایی داده و شرایط را فارغ DOM نگه می دارد.
صحیح همچون خویش جاوااسکریپت، استارت React نیز آسوده میباشد ولی مدرس شدن در آن دشوار میباشد، که به همین ادله میباشد که بخش اعظمی از استحصال و امور گسترش‌دهندگان ماهر React را استخدام می‌نمایند تا به آنها یاری نمایند ایده‌های تجاری‌شان را به محصول ها بدون نقص تبدیل نمایند.

شروع کار با انیمیشن های React Native

۳۶ بازديد
عمل با برنامه کودکان های ری اکت نیتیو مستلزم فهمیدن نکات طراحی اپلیکیشن در مشهد مهمی میباشد، درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره برنامه کودکان های ری اکت نیتیو کلام کنیم.
برنامه خردسالان های ری اکت نیتیو یک زمینه جالب برای کلاس ها و سوله ها هستند، شاید برهان این قضیه این میباشد که امروزه پیشرفت دهندگان بسیار متعددی با آن سرگرم می‌باشند، در حالی که امروزه بخش اعظمی از تارنما های آموزشی بر روی جنبه عملکردی ری اکت نیتیو تمرکز کرده اند تعداد یه خرده از آن‌ها مفاهیم اساس ای را در چنگ شما قرار میدهند، به همین انگیزه اینجانب در‌این مقاله قصد دارم مقداری بیشتر درباره مبانی طریق طراحی کارتن های ری اکت نیتیو کلام کنم. در صدر اذن دهید درباره بعضی از پیش موضوع ها و تاریخچه سخن کنیم.
تاریخچه و سیر تکاملی
برای شغل کردن با کدهای کراس پلتفرم جاوا اسکریپت و کامپوننت های نیتیو موبایل خویش می بایست دربین داده ها از روش یک عنصر که bridge یا این که پل نامیده میشود رابطه برقرار نمائید. از آنجایی که‌این عنصر ناهمگام میباشد سبب میگردد تا نرم افزار هایی که با استعمال از جاوا اسکریپت مندرج اند تانی یا این که لگ داشته باشند، به این دلیل‌که این درخواست ها زیرا ناهمگام میباشند سبب ساز انسداد لحظه ای مسیر ارتباطی جاوا اسکریپت و قسمت های نیتیو می گردند.
برای استحصال به بالاترین همت کارتون های ری اکت نیتیو می بایست در thread مرتبط با UI رندر گردد. از آنجایی که اطلاعات می بایست در عنصر پل تروتمیز شوند این عمل، برخی اوقات منجر انسداد thread مرتبط با جاوا اسکریپت میشود، این نقص‌ از سال 2015 شایع بوده میباشد که به کارگیری از برنامه خردسالان های ری اکت نیتیو یک کدام از مطرح ترین محدودیت های ری اکت بوده اند.
خوشبختانه این حالت از هنگامی که جامعه به کار گیری کنندگان از کارتن های ری اکت نیتیو آن را ساپورت کرده اند بهبود پیدا نموده است، حصول به 60 کادر بر ثانیه امروزه برای کارتون های ری اکت نیتیو رایج است. API هایی که در این مورد وجود دارا هستند مانند Animated فرصت پردازش کارتن های ری اکت نیتیو را به معیار متعددی کاهش داده اند.

چند دلیل برای اینکه شما باید برنامه دسکتاپ Electron بسازید

۲۹ بازديد
Electron چیست؟
Electron که همینطور Electron JS نامیده میشود، یک قاب‌ورک طراحی اپلیکیشن در مشهد گسترش نرم افزار برای تشکیل داد اپ‌‌های ساکن یا این که native (نرم‌افزار‌هایی که به طور مستقر بر روی Windows، macOS و Linux ایفا میگردند) با استعمال از تکنولوژی‌های اینترنت، مثل JavaScript، HTML و CSS میباشد. خویش الکترون نیز منبع گشوده (open source) میباشد و بوسیله گیت‌هاب و یک جامعه فعال از همیاران در سراسر دنیا محافظت میگردد.
او‌لین ورژن الکترون در سال 2013 تحت عنوان Atom Shell منتشر شد، و این قاب‌ورک از آن فرصت به آن‌گاه به وسیله اکثری از نرم افزار‌های دسکتاپ پذیرفته گردیده است، که بخش اعظمی از آن ها open source می‌باشند. دراینجا 5 نرم‌افزار الکترون دوستداشتنی وجود داراست که احتمالا راجع‌به برخی از آنها شنیده‌اید:
Atom: یک ویرایشگر سورس کد و متن بدون پول و open-source که همیاری در کد را آسوده می‌سازد.
Discord: اپلیکیشن VoIP و پلت‌هیبت توزیع دیجیتال که برای دولت ها بازی‌های ویدیویی پیاده سازی گردیده‌است.
Slack: یک تیم بر اساس ابر (cloud) از خدمت‌ها و ابزارهای همیاری تیمی منحصر به فرد که پیوندها و همیاری تیمی را در یک جای به ارمغان می آورد.
Trello: یک اپلیکیشن لیست‌سازی بر پایه ی اینترنت برای سازماندهی شغل و معاش شما.
Etcher: یک نرم افزار بدون‌پول و منبع گشوده سودمند که برای ضبط فولدر‌های image مانند پوشه‌های iso. و img. گزینه به کار گیری قرار میگیرد.
دلایل متعددی وجود داراست که چرا بسط‌دهندگان به الکترون رو میاورند و چرا تقاضا برای آن در سال‌های اخیر به صورت پیوسته در هم اکنون رویش میباشد. بیایید نگاهی به 5 عامل از اینکه چرا گسترش‌دهندگان الکترون را دوست دارا هستند و چرا گرایش دارا‌هستند در نرم‌افزار‌های دسکتاپ آجل خویش از آن به کار گیری نمایند، داشته باشیم.
چرا می بایست نرم‌افزار دسکتاپ Electron بسازید؟
1. مانع ها مقداری برای ورود به آن وجود دارااست
این روز ها بسط‌دهندگان ماهر تقاضای بسیار بالایی برای آن دارا‌هستند و تقریب زده میشود که تنی چند از شرایط‌های توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزاری می توانند تا سال 2020 تا یک میلیون ارتقاء یابند.
از آنجایی که الکترون از JavaScript، HTML، CSS و بقیه فناوری‌های اینترنت استعمال می‌نماید، حدودا مجموع پیشرفت‌دهندگان با مهارت‌های پیشرفت اینترنت میتوانند سوای کارایی متعددی استارت به شغل با آن نمایند. همینطور جواب قابل قبولی به کمبود شایستگی برای دستیابی و شغل های خرد و میانگین میباشد.
2. ارتقاء سرعت گسترش
تا قبل از این، فرصت متعددی ارتفاع میکشید تا حتی یک نرم افزار دسکتاپ نسبتا خرد را توسعه و گسترش دهیم، چون توسعه و گسترش‌دهندگان برنامه ناچار بودند تمامی قسمت‌ها را از آغاز، و با به کار گیری از لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی سطح زیر بنویسند.
به مکان استعمال از گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی سطح زیر مثل C و C++، الکترون از جاوااسکریپت، یکی بی آلایش‌ترین و کارآمدترین گویش‌های اپ‌نویسی مدرن ،استفاده نمود. از‌آنجا که کد جاوااسکریپت به طور خط به خط تعبیر و تفسیر می گردد، توسعه و گسترش‌دهندگان می توانند سوای نیاز به جنبش از نقطه‌ای به نقطه دیگر نرم‌افزار را دیباگ و باصرفه‌سازی نمایند، که به آنها اذن می دهد اپلیکیشن‌ها را سریع‌خیس از آنچه که پیش از این می‌توانستند ارسال نمایند.
3. به روزرسانی‌های اتومات و نصب‌کننده‌های (installer) ریلکس
نرم‌افزار‌های تلفن همراه آنچه که ما انتظار داریم نرم افزار‌ها اجرا دهند را تغییر‌و تحول داده‌اند. به مکان دانلود آپ تو دیت‌ها از اینترنت‌تارنما، یوزرها انتظار دارا‌هستند به محض اینکه واپسین نسخه منتشر شد به طور خودکار ، ترجیجا در پس‌قضیه، نرم افزار‌ها آپ تو دیت شوند. آنان همینطور انتظار دارا‌هستند نرم افزار‌ها به طور نصب‌کننده‌های شل باشند که کلیه اجزای نرم افزار را با هم دارا‌هستند.
اپ‌های دسکتاپ الکترون می توانند به لطف اجزای autoUpdater خودشان به طور خود کار آپ تو دیت شوند و نصب‌کننده‌های ریلکس را برای اپ‌های دسکتاپ الکترون به لطف electron-builder، یک راه حل بی نقص برای بسته‌بندی و ایجاد کرد فراهم برای توزیع نرم‌افزار الکترون برای ویندوز، macOS و لینوکس، در حین بسیار یه خرده ساخت و ساز نمایند.
4. دفاع یک سری سکویی (Cross-platform)
هنگامی یک نرم افزار الکترون را می‌نویسید، میتوانید مطمئن گردید که بر روی کل سیستم دلیل‌های مهم دسکتاپ برای مثال ویندوز، لینوکس و macOS ایفا می شود. بخش اعظمی از سیستم استدلال‌های متفاوت اپلیکیشن‌ها را فارغ از هیچ تنظیمات خاصی پشتبیانی می‌نمایند مثل نوارهای منوی سیستم استدلال های مستقر، کلیدهای رسانه‌‌ای و غیره که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه توسعه و گسترش‌دهندگان میگردد.
به همین عامل اپلیکیشن‌های دسکتاپ الکترون به طور بی‌نقص فی مابین سیستم دلیل‌های گوناگون به آسانی اعمال می گردند. آن ها اصولا مثال‌ای از مرورگر اینترنت Chromium، پروژه منبع گشوده مرورگر اینترنت گوگل می‌باشند. به همین ادله میباشد که آنان قصد به مصرف یاد بیشتر نسبت به نرم افزار‌های دسکتاپ درج شده در لهجه‌های اپ‌نویسی دیگر دارا‌هستند.
5. جامعه والا توسعه و گسترش‌دهندگان و یوزرها
الکترون یک پروژه منبع گشوده والا میباشد که در سراسر عالم بزرگ شد‌ه‌است، و جامعه ها الکترون توسعه یافته‌ای از پیشرفت‌دهندگان و یوزرها در کلیه جا وجود داراست، که سبب فراوانی منابع آموزشی و ابزارهای گسترش میشود.
شاید به جهت اینکه الکترون مانع ها مقداری برای ورود به آن داراست، دولت ها الکترون رغبت متعددی به خوش‌آمدگویی به نو‌کاران دارا هستند، و آن ها هیچ زمان اعضای خویش را برای درخواست پرسش و کنجکاوی‌شان مجازات نمی کنند.
توده‌بندی
الکترون یک قاب‌ورک گسترش اپ پیش‌رونده میباشد که نرم افزار‌های دسکتاپ مشهوری را در چنگ ما قرار داده میباشد، ازجمله Atom، Discord، Slack، Trello وEtcher. دلایل اینکه چرا پیشرفت‌دهندگان حرفه ای Electron JS از استعمال از آن لذت می برند عبارت میباشد از سختی ها معدود برای ورود و آغاز به عمل با آن، سرعت سریع پیشرفت، آپ دیت اتوماتیک و نصب‌کننده‌های ریلکس، امان یک‌سری سکویی و جامعه والا توسعه و گسترش‌دهندگان و یوزرها آن.
در شکل میل می‌توانید از زمان یادگرفتن Electgron در وبسایت دیدن نمائید .