سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اپلیکیشن های موبایل چگونه فراگیر شدند؟

۱۷ بازديد

دنیای جدیدی که کسب و کار الکترونیک با به کار گیری از اپلیکیشن های گوشی و نرم افزار های کاربردی بسیار زیادی که در دست صاحبان مشاغل و استخراج و کارهای کوچک و بزرگ قرار داده، توانسته بعدازظهر نوینی برای ارتقاء و رونق اقتصاد فعالان بازارهای متفاوت در بر داشته باشد.
کسب درآمد سوای بیزنس الکترونیک تا کجا؟ کسب درآمد سوای به کار گیری از برنامه های تلفن همراه و نرم‌افزار های کاربردی تا چه وقت؟ و سوال هایی از این دست امروزه کاملا منسوخ می‌باشند به این دلیل‌که هر استخراج و کاری که هیچ ارتباطی با این حوزه برقرار نکرده باشد به زودی محکوم به سقوط و نزول در بازار فروش و ارائه ی خدمات متعدد به مخاطبین و مشتریان بالقوه میباشد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


آنچه خواهید خواند [نهفته]
1 ضرورت استفاده از نرم افزار های گوشی:
2 فردای طراحی نرم افزار های گوشی:
3 نرم‌افزار های تلفن همراه چگونه محصل شدند؟
4 بحران تکنولوژی ها و اپلیکیشن های موبایل:
ضرورت استفاده از اپ های تلفن همراه:
امروزه حوزه های تعالی اقتصادی در سراسر دانا اعم از بورس های بزرگ عالم، بازارهای طلا و سکه، جواهرات و اکثری از خرده فروشان معتبر به‌این گزینه پی برده اند که از چه طریقی می‌توانند رابطه نزدیک و صمیمی تری با مشتریان خود داشته باشند. این استحصال و کارها که به طور ویژه به تجارت الکترونیک و کاربرد برنامه های تلفن همراه نگاه می کنند بدین گزینه رسیده اند که با به کار گیری از این ابزار های نسبتا کم هزینه تر می‌توانند خیلی شل و ول و سهل وآسان در جیب مردم جای بگیرند تا بخشی از سهم بازار خود را از این‌راه ارتقاء دهند.
امروزه یافت کردن رویکرد های جدید و نفیس مانند استعمال از نرم افزار های گوشی برای استخراج و کارها و رونق اقتصادیشان از نان شب نیز واجب‌تر هست به دلیل آن که ضمانت محافظت ثبات و تلاش بهتر آن‌ها بین مخاطبین و کاربران حقیقی و واقعی آنهاست.
دنیای تجارت الکترونیک به مرزی از بسط و توسعه و گسترش رسیده که نرم‌افزار‌های موبایل و به کارگیری از آن‌ها در نزدیکی های مختلف تخت‌گاز در موقتا رشد هست. بخش اعظمی از کسب و کارها بر این نکته تأکید دارا هستند که بتوانند مشتریان خود را به نه در مراحل خود مشغول کنند یا در حقیقت بتوانند آن ها را بخشی از دسته اقتصادی خود قلمداد کنند.


آمارهای جان دار از ایجاد کرد نرم‌افزار های گوشی در سال قبل، شتاب غیر قابل تصوری را آرم می‌دهد به طوری که ترازو یا تعداد دانلود های انجام یافته برای این اپلیکیشن ها، رقمی فراتر از تعداد افراد روی این کره خاکی میباشد. نگاه داهیانه ی کسب و کارهایی که رویت کرد بازی به بعدی دارا‌هستند به یک کدام از طرز‌هایی ختم میشود که در نهایت کسب و کار الکترونیک پیش پای آنان قرار می دهد.
نرم‌افزار های تلفن همراه را می توان مسیر روشن امروز و فردای مشاغلی دانست که به‌دنبال استخراج فایده بیشتر و ارتقاء سهم بازار خود می باشند.


فردای طراحی نرم افزار های گوشی:

تشکیل داد یک اپلیکیشن تلفن همراه شاید اولین و ابتدایی ترین گام برای توسعه و گسترش یک تجارت قلمداد گردد. بعداز ایجاد کرد یک برنامه کاربردی می بایست به نه بدین قضیه پرداخته شود که چگونه و با طی کردن کدام مسیر می توان به موفقیت رسید؟ در دوران ای که شاید در هر ثانیه یکسری گزینه اپ موبایل با موضوعات گوناگون در سراسر دانا ساخت شود، چه عنا وین و موضوعاتی می باشد که موجب بسط پله پله یا مرگ نابهنگام و زودرس یک اپلیکیشن کاربردی تلفن همراه میگردد؟
جهشی در بازار ایجاد و مصرف اپلیکیشن های موبایل در موقتی تشکیل داد می‌باشد که مداقه مطالعه راجع‌به چگونگی کارکرد ابزارهای متعدد برای رشد را بیشتر از قبلی می کند. اینکه با چه سبک و نگاه از کاربرانی روبرو می‌باشید یا اینکه آجل نرم افزار تلفن همراه شما به چه سمت و سویی خواهد بود، میتواند اثربخشی قابل توجهی در روند توسعه و گسترش یا سقوط اپ نخستین شما باشد.






اپ های تلفن همراه چه‌طور طلبه شدند؟

مراحل پرورش و توسعه و گسترش پلتفرم های همدم به خصوص تلفن همراه‌های تلفن همراه و فناوری‌های ایجاد کرد آن به اندازه ای بوده که خیلی سریع به متن زندگی دولت ها مختلف ورود کرده است. این قضیه هنگامی که به دغدغه اول ارتباطی مردم تبدیل شود، می‌تواند به راحتی بر سر لهجه‌ها بیفتد تا لزومِ داشتن آن بیش از هر ابزار دیگری برای افراد اصلی باشد.
هنگامی که تلفن همراه های موبایل تا سطح ها ساخت نرم افزار های گوناگون، بازی های دیدنی و درگیر کننده و استفاده از فضای آنلاین و اینترنت بسط پیدا کردند، به قدری تکامل یافتند که از این به آن‌گاه به طور خاص وسیله ای برای برقراری تماس یا ارسال پیامک محسوب نمی شوند. تلفن های یار امروزه با استفاده از نرم‌افزار های موبایلی بسیار پیشرفته و البته به صورت کلی حوزه‌ هایی که به ذهن می‌رسد، وسیله ای برای برقراری ارتباطات متفاوت تصویری، پرداخت های تلفنی و اینترنتی، جستجو برای یافتن ابزارها و امکانات مختلف، مسیریابی و اکثری دیگر از عناوین جذابی شدند که تقریباً به طور روزانه در در حال حاضر بسط میباشد.



بحران تکنولوژی ها و اپلیکیشن های موبایل:

تکنولوژی های طراحی و تشکیل داد عناوین متفاوت و جالب در تلفن همراه های هوشمند، برنامه های گوشی و موضوعات متفاوت جان دار در آن را به شدت به معضل کشانده می‌باشد. این چالش در نهایت به ساخت عنوان ها نو و نرم افزار های خلاقانه سبب می گردد.
بد نیست نگاهی به بعضا از موضوعات و رغبت‌های پرمخاطب کاربران بیندازیم تا به اهمیت و این آیتم که اپلیکیشن های تلفن همراه چه‌طور موجب رویش حصول و کارهای مختلف می شوند پی ببریم:
⦁ ذخیره سازی داده ها:
این نرم‌افزار ها در بخشی به عنوان تشکیل داد امنیت و فضایی برای ذخیره امن داده های افراد و در بخشی نیز جهت دریافت خود کار و ذخیره سازی هوشمند داده ها برای استفاده‌های آینده ایفا می‌گیرد.
⦁ ساخت و ساز ارتباطات عمیق و بزرگ:
شاید مهمترین و برجسته ترین مورد در نرم افزار های گوشی طرز تعاملات و وسعت آن برای مخاطبین بسیار زیاد تلفن همراه‌ باشد.
⦁ سهولت در دادوستد:
وبسایت های معتبر زیادی سالهاست که راجع به دادوستد اینترنتی فعالیت می‌کنند. این تارنما ها امروزه به عنوان یک برند میتوانند نرم‌افزار های موبایل را برای دسترسی بهتر در اختیار کاربران قرار دهند.
⦁ برنامه ریزی های روزانه و والا کاری:
شکل زندگی و مشغله زیاد افراد به نحوی شده که بسیاری از کارها ممکن می باشد در زمان روز به ذهنشان نیاید، نرم افزار های موبایل با شناسایی این بستر به شکلی به طور کاملً با صرفه و کاربرپسند، وظیفه اپلیکیشن‌ریزی و مجال‌بندی ها را برعهده دارا‌هستند.

زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن اندروید

۱۰ بازديد

توضیح کوتاهی درباره لهجه های تشکیل داد نرم‌افزار اندروید
در دنیای دیجیتالی امروزی ما افراد زیادی میباشند که به فعالیت نرم‌افزار‌ نویسی عشق و علاقه دارا هستند و کوشش می‌کنند به بهترین نرم افزار‌نویس تبدیل شوند ولی با نقص‌ ممکن می‌باشد واکنش کنند. اختلال آنها این است که زیاد با گویش‌های برنامه‌نویسی آشنایی ندارند و دقیق نمی‌دانند هر زبان اپلیکیشن ‌نویسی برای چه کاری به کارگیری می شود؟ پیرو این مقاله ما می‌خواهیم این ایراد را حل کنیم و بیشتر درباره لهجه‌ های تشکیل داد نرم‌افزار اندروید صحبت بگوییم پس با ما یار باشید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ویدئو پییشنهادی : آموزش اندروید

در گذشته برنامه نویسان ساخت برنامه موبایل برای شروع کار خود فقط نیاز داشتند که دو لهجه نرم افزار‌نویسی را بیاموزند یک کدام از اندروید دیگری iOS. اما امروزه زبان‌های زیادی به وجود آمده‌اند و برای ساخت نرم‌افزار اندروید بایستی آنها‌را آموخت.



زبان های اپ نویسی برای ساخت نرم‌افزار اندروید
تلفن‌های اندروید در جامعه امروزی ما بوسیله‌ای تبدیل شده‌اند که در همه گوشه و کنارهای سراسر جهان موجود می باشند و هر فرد دستکم یک تلفن همراه یار و همدم برای خود دارااست. با افزایش تعداد کاربران اندروید، تقاضا برای پیشرفت و ایجاد کرد اپلیکشن‌های جدید برای این سیستم عامل ارتقاء پیدا کرده است.

زمانی نوبت به توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های اندروید می رسد، طیف گرانقدر‌ای از سیستم برهان‌ها وجود دارا‌هستند که از بسط اندروید نگهبانی می‌کنند اما تعیین گویش مناسب برای ساخت و گسترش نرم افزار‌های اندروید کار دشواری است. تعیین لهجه‌ های ایجاد کرد اپ اندروید ممکن می باشد مبتدیان را گیج کند و آن ها دقیق ندانند از کدام زبان به کار گیری کنند اما همین آیتم به پیشرفت‌دهندگان باتجربه این امتیاز را می‌دهد که بتوانند از تجارب خود به بهترین شکل استعمال کنند و خود را با زبان‌ های ایجاد کرد برنامه اندروید بروز کنند.

مقاله پییشنهادی : ایجاد کرد بازی اندروید

اندروید پذیرفته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین سیستم دلیل در عالم هست. اندروید توسط گوگل درست شده و یک سیستم دلیل منبع باز بر اساس لینوکس (Linux-based open source) می باشد. هر شرکت یا فردی میتواند از اندروید برای فروش و تبلیغات تولیدات خود به کارگیری کند.

در اصل، سیستم برهان اندروید به وسیله Android Inc برای دوربین‌های دیجیتال و گوشی ایجاد شده است.بعداز این محبوبیت چشمگیر، شرکت Android Inc به وسیله گوگل در سال ۲۰۰۵ خریداری شد. امروزه نسبتاً بیش از ۲٫۳ میلیارد گوشی هوشمند Android در عالم وجود دارد.

فعلا اجازه دهید شما را با بهترین و پرکاربردترین زبان‌های نرم افزار نویسی آشنا کنیم.

زبان نرم‌افزار‌نویسی جاوا (Java)
جاوا محبوب‌ترین و رسمی‌ترین زبان برای توسعه اپ‌های اندروید می‌باشد. بیشتر اپ‌های تلفن همراه مو جود در Play Store با به کار گیری از این لهجه توسعه یافته‌اند. زبان جاوا توسط Google دفاع می‌شود و ادله مهم محبوبیت آن همین هواخواهی گوگل می باشد.

مقاله پییشنهادی : شبیه سازهای اندروید

نکته: جاوا یک زبان اپ ‌نویسی منبع باز (open-source) می‌باشد و از مجال فعال‌ساز‌ی سیستم بررسی ها، گویش مهم برنامه‌نویسی اندروید بوده است. لهجه نرم افزار‌نویسی جاوا بوسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) در سال ۱۹۹۵ در Sun Microsystems ساخت‌و‌ساز شد که امروزه این لهجه برنامه‌نویسی متعلق به شرکت Oracle هست.

جاوا برای افراد مبتدی و تازه کار سهل و آسان نیست و برای تولید اپلیکیشن‌های پیچیده تلفن همراه و رسیدگی به فرآیند توسعه و گسترش آن ها، زبان اپلیکیشن نویسی جاوا به تجربیات نیازمند می‌باشد. البته همیشه تامین آنلاین برای جاوا در دسترس می‌باشد، بنابراین توسعه و گسترش‌دهندگان مبتدی یا حتی پیش کسوت‌ها میتوانند در صورت گیج شدن در کد یا هر مشکلی از امان آنلاین جاوا کمک بگیرند.



در جاوا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد با به کار گیری از زبان جاوا می‌توان طعم لذت‌نصیب پیشرفت و تشکیل داد اپلیکیشن اندروید را چشید. جاوا یاروهمدم با گویش اپلیکیشن‌نویسی C ++ بهترین زبان نرم افزار‌نویسی برای دانش آموزان و بسط‌دهندگان مبتدی و تازه کار هست زیرا آنان به راحتی با این دو لهجه میتوانند اصول برنامه‌نویسی را بیاموزند.

نوشته ی علمی پییشنهادی : بهترین گوشی اندروید

برخلاف Swift ،Kotlin و C #، جاوا ممکن است یک زبان برنامه‌نویسی مدرن نباشد و مرتباً ارتقا پیدا نکند. با این فعلا، جاوا نقطه شروعی برای توسعه و گسترش‌دهندگان می‌باشد. جاوا در مقایسه با Kotlin بسیار آسوده‌تر است. در صورتی شما یک توسعه و گسترش‌دهنده‌ی جدید می باشید که می‌خواهد پیشرفت و تشکیل داد اپلیکشن‌های اندروید را بیاموزید، جاوا می تواند یکی از ساده‌ترین طریق‌ها برای شروع شغل شما باشد.

اپلیکیشن نیتیو یک انتخاب یا یک ضرورت؟

۹ بازديد

امروزه پیاده سازی نرم افزار های گوشی به یک الزام برای اکثر شرکت ها تبدیل گردیده‌است. یوزرها انتظارات متعددی هنگام کاربری با گوشی دارا‌هستند و بایستی همگام با منظور های در اکنون تغییر تحول یوزرها نرم افزار ها را بروزرسانی کرد. از این بین نرم افزار های نیتیو گزینش اکثری از شرکت ها میباشد چون آزادی کار و مزیت های بیش تری نسبت به هایبرید و اینترنت در چنگ یوزرها قرار میدهد. بسط دهندگان در پی منش های برای پیشرفت نرم افزار نیتیو میباشند تا هر چه بیشتر رضایت مشتری را جلب نمایند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


پیاده سازی نیتیو مختص سیستم استدلال های گوشی میباشد. این نوع نرم افزار را میتوانید از روش برنامه های گوگل پلی استور، آپ استور و ….. دانلود فرمائید و به آسانی روی گوشی تان نصب نمائید. همان دیگر بسط نیتیو به معنای تشکیل داد نرم افزار برای هرکدام از سیستم دلیل های تلفن همراه به طور مستقل است.
در بسط نرم افزار نیتیو برای هرمورد از سیستم استدلال های گوشی ( آی وی اس – اندروید ) از گویش های اپلیکیشن نویسی اختصاصی به خویش به کار گیری میگردد. که درین فی مابین برای سیستم دلیل IOS از گویش های نرم‌افزار نویسی Objective-C یا این که Swift و برای سیتم دلیل اندروید از گویش های نرم افزار نویسی جاوا و کاتلین یاری گرفته می‌گردد.
کوشش و کارآیی نرم افزار های نیتیو
از‌آنجا‌که در گسترش نرم افزار های نیتیو آنها‌را برای یک پلتفرم خاص پیاده سازی و seo می نمایند، سعی خوب و قادر تری دارا هستند. سرعت انجام و برخورد گرایی نرم افزار نیتیو بسیار بیشتر میباشد. خلال این که در صورتی نرم افزار به صورت اصولی و مبنی بر استاندارد های پلتفرم درست شده باشد داده های اطلاعاتی در امنیت بیشتری قرار دارا هستند. در شرایطی‌که بخواهیم مقایسه ای در میان اینترنت نرم افزار ها و پیاده سازی نرم افزار نیتیو از نظر امنیت داشته باشیم، موفق نرم افزار های نیتیو میباشند.
مزایای به کار گیری از نرم افزار های نیتیو
تجارب کاربری بهتر و قادر از اثر گذار ترین مزایای این نرم افزار ها است.
این نرم افزار از تجهیزات مشقت بار افزاری تلفن همراه مانند جی پی اس، دوربین، میکروفن و غیره استعمال می نماید. و سبب ساز ارتقا سرعت جاری ساختن میگردند.
ایجاد کرد نرم افزار نیتیو به جهت این که جدا از هم و برای هر سیستم عاملی مستقل میباشد ،سهل و آسان میباشد.
احتمال بروز غلط و باگ نادر تری در طی پیشرفت و ایجاد کرد نرم افزار های نیتو است.


گسترش نرم افزار های نیتیو

برای گسترش هر تخصص و یا این که حرفه‌ای بایستی در بالا بدین نکته دقت داشت که آیا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؟ آیا توجیه اقتصادی دارااست؟ در گسترش نرم افزار نیتیو معمولا هزینه و میزان دارایی متعددی مصرف میشود. البته چنانچه که شغل را به صورت درست و اصولی اعمال دهید، همگی هزینه ها در حین مجال جبران گردد. برای سود گیری خوب می قدرت از تجارب کاربری و قابلیت و امکان های سیستم برهان بهره برد و آنان را در دست یوزرها قرار اعطا کرد.

شاید مهم‌ترین خصوصیت نرم افزار نیتیو تجارب کاربری نیکی میباشد که یوزرها را به خویش جلب می نماید. توسعه و گسترش نرم افزار های نیتیو در نرخ تبدیل مخاطب به مشتری موثر میباشد و فرایند فروش محصول ها یا این که سرویس ها را ارتقاء می‌دهد.

تصمیم به ساخت اپلیکیشن iOS گرفته‌اید؟

۱۰ بازديد

چطور برای ساخت برنامه اندروید یا IOS تصمیم بگیریم؟
در‌صورتی‌که تصمیم دورازشوخی برای ایجاد کرد برنامه گوشی دارید، او‌لین و سخت‌ترین تصمیمی که بایستی بگیرید تعیین سیستم عاملی می‌باشد که میخواهید بر پایه ی آن نرم‌افزار را بسازید. مایحتاج می باشد فی مابین مغازه Apple و فروشگاه Google Play یکی از را انتخاب فرمایید. به هیچ عنوان تعیین آسانی نیست. چرا؟ 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


چون علاوه بر تفاوت‌های در طرز ساخت اپلیکیشن‌های این دو نوع سیستم استدلال، خلق کاربران نرم افزار‌های Android و iOS هم با یکدیگر گوناگون می باشند. به همین دلیل در حالتی‌که تعیین اشتباهی داشته باشید، کاربران خود را از دست می‌دهید. پس مایحتاج می باشد با شناخت تفاوت‌ها تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.
تحقیق تفاوت‌های نرم افزار‌های Android و iOS
1. لهجه برنامه نویسی
سیستم عامل اندروید و iOS لهجه اپ نویسی متفاوتی دارند. این اصلی‌ترین و گرانقدر‌ترین تفاوت این دو سیستم استدلال هست. اپ‌های iOS به زبان Objective-C / Swift نوشته می‌شود، در حالی که نرم افزار‌های اندروید با جاوا نوشته میشوند. برنامه‌های ‌آی‌او‌اس که با سوئیفت نوشته میشود نیاز به کدگذاری کمتری دارد و سریع‌تر از نرم افزار‌های ساخته شده برای اندروید بی نقص می شوند. اما با وجود این ویژگی‌ها، سوئیفت پلتفرم محدودی دارااست.
در مقابل با لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا میتوانید کارهای مربوط به سرور، پیشرفت وب و همچنین تشکیل داد برنامه تلفن همراه را اجرا دهید، بدین ترتیب در صورتیکه در این فکر هستید که نرم افزار درست شده شما به صورت کراس پلتفرم در دسترس همه باشد، جاوا گزینش مناسب‌تری می باشد.

2. تست
مرحله تست QA یکی‌از روند حساس در روند ساخت برنامه‌های گوشی می‌باشد که کیفیت آیتم انتظار کاربران و میزان همت برنامه را در گوشی‌های هوشمند نشانه می‌دهد. شبیه ساز iOS و شبیه ساز اندروید نمونه‌هایی می‌باشند که برای این تست مورد به کارگیری میباشند. شبیه ساز iOS بسیار سریع‌تر از همتای اندرویدی خود فعالیت می‌کند. ولی شبیه ساز Android این قابلیت و امکان را دارد که سعی اپ را واقع بینانه‌تر از نوع iOS نشانه دهد. در واقع شبیه ساز iOS تا امروز نتوانسته بازنمایی دقیق و واقعی از تلاش تلفن همراه‌های هوشمند اپل علامت دهد. به همین استدلال گاهی موردنیاز هست برای رسیدن به نتیجه ها دقیق‌تر برنامه به طور بدون واسطه روی گوشی تست شود.

3. رابط کاربری
رابط کاربری همان تفاوت بصری می باشد که میان اپلیکیشن ساخته شده در اندروید یا iOS مشاهده می‌کنید. از لحاظ فنی در ساخت اپلیکیشن اندروید از XML برای رابط کاربری استفاده میگردد که این رابط مشابهت بسیار زیادی با XIB در نرم‌افزار‌های iOS هست. ولی اپل همواره با نگاهی زیبایی شناسانه و تجارب گرایانه بر روی برنامه کودکان‌های غامض و قوی فعالیت می‌کند. به همین استدلال کیفیت انیمیشن و گرافیک در iOS از اندروید خوب هست. اما گوگل به جای دقت بدین جنبه بر شیوه سعی بهتر نرم افزار تمرکز دارااست.

یک کدام از‌از سایر از تفاوت پررنگ در دعوا رابط کاربری در سیستم عامل‌های اندروید و iOS دکمه بازگشت می‌باشد. در اندروید این دکمه همیشه وجود دارد ولی در iOS چیزی به عنوان دکمه رجوع و برگشت نخواهید مشاهده کرد. نبود این دکمه در ایجاد کرد برنامه iOS محدودیت به وجود می آورد. یعنی در طراحی نرم‌افزار بایستی این نکته در حیث گرفته گردد که مخاطب چه طور در نرم افزار به عقب برگردد و مطلقا راهی برای رجوع و برگشت نهاده خواهد شد.

یا در گفت و گو طراحی ظاهر، نرم افزار‌های iOS محدودیت‌هایی برای اندازه و وضوح تصاویر در نظر گرفته می باشد که با تمرکز به تنوع کم دستگاه‌ها مجهز به iOS، به راحتی در کل دستگاه‌ها قابل استفاده می‌باشد. در مقابل طراحان برنامه در اندروید بایستی از استراتژی خاصی برای ایجاد کرد برنامه استعمال کنند تا این اپ‌ها در دستگاه‌های متعدد با انداره‌های مختلف به راحتی نمایش داده شوند.





4. استراتژی‌های پول سازی
به طور مستقل مهم‌ترین غرض برای تشکیل داد برنامه پول درآوردن می باشد. استراتژی‌های مختلفی برای برای درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

اشتراک
خریدهای باطن اپلیکیشن
تبلیغات
پرداخت به ازای هر بار دانلود
ما یحتاج است تا بسته به نوع استراتژی مد نظرتان تصمیم به ساخت اپلیکیشن اندروید یا iOS بگیرید.

به طور کل تقاضای اپلیکیشن‌های اندروید به دلیل کاربرد بیشتر تلفن همراه‌های با سیستم استدلال اندروید بیشتر از نرم افزار‌های iOS می باشد.

با وجود ارائه مدل‌های متفاوت بازاریابی نرم‌افزار‌های موبایل، ساخت برنامه‌های iOS بیشتر روی برنامه‌های هزینه‌دار متمرکز می باشد در حالی که اکثر اپلیکیشن‌های اندروید درآمد خود را از تبلیغات به دست می‌آورند.

کاربران iOS به پرداخت هزینه بر پایه ی هر بار دانلود عادت کرده‌اند اما در مقابل کاربران اندروید عادت دارا‌هستند تا برنامه‌ها را بدون‌پول نصب کنند و سراغ نرم افزار‌های هزینه‌دار نمی‌روند.

پس چنانچه می خواهد مجموع هزینه تشکیل داد اپ را به یک باره جبران نمایید، به پندار طراحی برنامه iOS باشید ولی درصورتی که به تامل درآمدزایی از طریق تبلیغات هستید به طور قطع اندورید گزینش مناسب‌تری است. خیر پول سازی از تبلیغات این است که درآمدزایی به طور همیشگی و زمانبر مجال ادامه پیدا می‌کند.

ولی این ایام خرید‌های باطن نرم افزار‌ای در هر دو سیستم عامل رو به ارتقا می باشد. در‌این‌صورت‌ استارت نرم افزار را به صورت فریمیوم عرضه می‌شود و بعد از این که مخاطب رضایت کافی از اپلیکیشن داشت، مطمئنا برای به دست آوردن خدمات بیشتر درخواست خرید اپلیکیشن کامل را خواهد داشت. ولی نمی‌توانید زیاد به پول سازی به این طرز متکی بودن فرمایید.





5. محدودیت‌های در ساخت و کاربرد برنامه
اپل یک اکوسیستم بسته است. در واقع اپل ورودی‌های مربوط به سیستم ادله خود را محدود کرده است و فقط دستگاه‌های خاصی قابلیت به کار گیری از نرم‌افزار‌های IOS را دارند. بر همین اساس در شرایطی‌که به عنوان گسترش دهنده به درنگ طراحی اپ iOS هستید در لحاظ داشته باشید که درآمد شما محدود به مخاطب‌های تولیدها اپل گردد و از آنجایی که دستگاه‌هایی که روی اکوسیستم بسته عمل می‌کنند گران‌تر از سایر دستگاه‌ها هستند، کاربران کمتری هم خواهند داشت.

در مقابل اندروید روی اکوسیستم باز فعال می باشد و اپلیکیشن‌های آن قابلیت تغییر و اصلاح را دارا‌هستند. هر چند این گزینه منجر امنیت کمتر برنامه خواهد شد ولی برای ساخت اپلیکیشن اندروید محدودیت کمتری پیش رو خواهید داشت. و ولی این اکوسیستم باز میزان کاربران اندروید را هم ارتقاء داده می باشد تا سال 2019 سهم سیستم ادله اندروید در بازار جهانی 74 درصد از سهم آحاد بوده می باشد.





6. مغازه‌های اپ
گوگل پلی اصلی‌ترین و گران قدر‌ترین دکان اندروید است. برنامه‌های گوناگون فارغ از محدودیت در‌این فروشگاه منتشر می‌شوند. همچنین فروشگاه ‌های دیگری هم امکان انتشار اپ‌های اندروید را دارد. به دلیل این آزادی، متأسفانه نرم‌افزار‌های جعلی به طور مرتب در فروشگاه گوگل پلی و سایر مارکت‌ها دیده میشوند و کلاه‌برداران با تولید این اپ‌ها مانع از سودآوری نرم افزار اساسی میشود.

در مقابل نرم افزار استور تر و تمیز اپلیکیشن‌ها را تفحص می‌کند و نشر اپ‌های را در سایر فروشگاه‌ها مسدود کرده است. به علاوه حالت و راهبرد‌های خاصی برای نشر نرم افزار در برنامه استور وجود دارد. به عنوان بسط دهنده باید در نظر داشته باشید که هم هزینه ساخت اپ برای iOS بالاتر هست و هم فرآیند بررسی و انتشار آن تعدادی روز و گاهی تا چند هفته طول می‌کشد.



7. امکان کاربری در تبلت
یکی از مسائلی که در تشکیل داد اپلیکیشن‌های اندروید به آن نادر توجهی میگردد، میزان کاربری آنان در تبلت هست. برنامه‌های iOS به طور مناسبی با آی‌پد‌ها سازگاری دارا هستند. همین منجر شده آی‌پد دوستداران بیشتری نسبت به سایر تبلت‌ها داشته باشد. در شرایطی‌که به عنوان توسعه و گسترش دهنده دنبال اماده ساختن سود بیشتر در ساخت برنامه اندروید می‌باشید به تفکر برنامه‌هایی سازگار با تبلت‌ها باشید.



تصمیم گیری با خودتان است

تصمیم به تشکیل داد برنامه iOS گرفته‌اید؟
برای تشکیل داد برنامه اپل بایستی در ابتدا به تعداد کاربران دقت نمایید. در این که کاربران اندروید چندین برابر iOS میباشند، شکی نیست. اما نکته‌ای که بایستی به آن دقت کنید حالت مالی کاربران می باشد. با توجه به گران بودن محصول ها اپل، خریدان اپل اکثرا در سطح مالی خیر هستند. (البته شاید در کشور‌ایران این مورد جای پاره ای شک وتردید داشته باشد). این سطح مالی بالا باعث میشود این افراد برای خرید نرم‌افزار‌ها هم بیشتر هزینه کنند. به طور معدل کاربران اپل 40 درصد بیشتر برای خرید اپلیکیشن‌ها هزینه می‌کنند.

در عین درحال حاضر 95 درصد از کاربران اپل از نسخه‌های نو iOS به کار گیری می‌کنند به همین ادله نرم افزار‌های نو و به‌روز شده تقاضای بیشتری دارا هستند و می‌توانند درآمدزایی نه داشته باشند.

علی رغم تک تک ویژگی‌های iOS اعتنا داشته باشید که که شما وقت و هزینه بالایی برای تشکیل داد اپلیکیشن iOS صرف میکنید ولی این نرم افزار فقط برای کاربران اپل موءثر هست. به‌روز رسانی این نرم‌افزار‌ها هم نادر هزینه نیست. علاوه بر این هزینه‌های اشتراک، فضای سرور و سایر هزینه‌ها را هم نباید دست کم گرفت. با وجود تمامی این هزینه‌های ساخت برنامه iOS، شاید تشکیل داد این نرم‌افزار‌ها برای شرکت‌ها موثر باشد و از حیث منطقی برای یک شخص چندان مناسب نباشد.





در صورتی قصد به ساخت نرم‌افزار اندروید گرفته‌اید
تعداد کاربران اندروید بالاست به همین دلیل شانس بیشتری برای پول سازی از ساخت اپلیکیشن اندروید دارید. در عین درحال حاضر به طور معدل هزینه ایجاد کرد برنامه اندروید نصف هزینه تشکیل داد اپلیکیشن در iOS هست. براین اساس با ایجاد کرد این اپ‌ها نه تنها مخاطبان بیشتری خواهید داشت، هزینه کمتری هم صرف خواهید کرد.

از طرفی روند تکثیر نرم افزار در گوگل پلی سریع‌تر از نرم افزار استور است. روند نشر نرم افزار‌ها به طور خودکار انجام می‌شود و صرفا نرم افزارهای جاسوسی، بدافزارها، عدم رعایت نسخه برداری رایت و نرم افزار‌های با محتوای نامناسب اجازه نشر نمی‌گیرند.

اما در مشاجره درآمدزایی این نکته را مدنظر داشته باشید که کاربران اندروید نسبت به اپل میل کمتری به خرید برنامه‌ها دارند و شما مجبور می‌باشید درآمد خود را از رویکرد تبلیغات یا پرداخت‌های درون نرم افزار‌ای به دست بیاورید.

نکته‌ای که می بایست به آن توجه نمائید این می‌باشد که بخش اعظمی از کاربران گوشی‌های اندروید نسبت به به‌روزرسانی سیستم استدلال خود اقدام نمیکنند به همین دلیل هنگام ساخت اپلیکیشن می بایست در حیث داشته باشید که اپ شما با نسخه‌های سابق اندروید هم عمل کند.

مقایسه اندروید و iOS برای تشکیل داد برنامه
اندروید iOS
زبان برنامه نویسی : جاوا Objective-C و Swift
هزینه ثبت‌نام به عنوان توسعه دهنده اپ : لازم هست صرفا یک بار مبلغ 25 دلار برای ثبت در گوگل پلی پرداخت اجرا دهید توسعه دهنده‌های شخصی سالانه 99 دلار و شرکت سالانه 299 دلار بایستی به برنامه استور پرداخت کنند
مجال مجال موردنیاز برای نشر نرم‌افزار : طی چندین ساعت نرم افزار منتشر می شود. یک سری روز مجال ما یحتاج می باشد تا برنامه تایید و منتشر خواهد شد.
سهم بازار جهانی : از ژانویه سال 2018 تا ژانویه سال 2019، اندروید در بازار دربین المللی با سهم 45/74 درصد، پیشرو در قسمت پلتفرم تلفن همراه می‌باشد. از ژانویه 2018 تا ژانویه 2019، iOS 85/22 درصد از سهم بازار را در چنگ داراست.
در دسترس بودن اپلیکیشن‌ها : گوگل پلی فروشگاه اصلی اندروید می باشد البته فروشگاه‌هایی برای مثال بازار و مایکت هم در کشور ایران ارائه اپ‌های اندروید را انجام می‌دهند. App Store فقط مغازه رسمی iOS می باشد و سایر فروشگاه‌ها بوسیله Apple Inc مسدود شده‌اند البته در ایران دکان‌هایی به عنوان مثال سیب نرم افزار،‌ آی‌اپس و سیب ایرانی اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس را تکثیر میدهند.
امنیت : سیستم ادله اندروید امکان نشر برنامه‌ها را توسط دکان‌های دیگر فراهم کرده است ولی به همین ادله امکان هک شدن و نقص اطلاعات آن بالاست iOS از امنیت بالاتری شامل است زیرا App Store تنها فروشگاه رسمی نرم افزار می باشد.
یک پیشنهاد، نرم‌افزار هیبریدی بسازید
در شرایطی‌که برای انتخاب تشکیل داد در میان اپلیکیشن اندروید و iOS تردید دارید یک نرم افزار ترکیبی مشکل را حل می‌کند. این نرم‌افزار‌ها با استعمال از HTML5 و JavaScript در وب ساخته میشوند و در هر دو سیستم برهان فعالیت می‌کنند. تشکیل داد این برنامه‌ها نیاز به کد سازی ندارند به همین برهان هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی می گردد.





این که ساخت اپلیکیشن در کدام سیستم عامل بهتر می باشد، کاملا بستگی به استراتژی‌ها، توانگری‌ها و سلایق خودتان دارد. هر کدام از این سیستم استدلال‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. بهرحال هر تصمیمی بگیرید روی یاری تیم کارشناس برنامه حساب کنید.

چطور برای اپلیکیشن خود یک نام مناسب انتخاب کنیم؟

۱۱ بازديد

چطور برای اپ خود یک نام مناسب انتخاب کنیم؟
برای تعیین نام مناسب برای اپ، می‌توانید از وب‌وب سایت‌ها و همین‌طور شرکت‌های ساخت اپلیکیشن کمک بگیرید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


1. به کارگیری از خدمات وب‌وبسایت Business Name Generator
در‌حالتی که دوست دارید در سطح دربین‌المللی حصول‌‍‌وکارتان را بسط دهید، از وب‌وبسایت Business Name Generator برای تعیین نام مناسب برای برنامه‌تان به کار گیری نمایید. برای این فعالیت وارد قسمت Mobile App Name Generator شوید، در باکس سفید رنگ، یک سری کلمه و واژه که مرتبط با حصول‌وکارتان هست را وارد فرمائید، آنگاه بر روی دکمه Generate کلیک نمائید. اکنون با لیستی مانند آن‌چه در تصویر پایین می‌بینید، مواجه میشوید که نام‌های مختلفی را به شما سفارش داده‌می‌باشد. آنان‌را پژوهش فرمائید و نام گزینه علاقه‌تان را انتخاب کنید.
2. استعمال از خدمات شرکت‌های خالق اپلیکیشن
شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار چون تجربه زیادی دراین مورد دارا هستند، می توانند شما را راهنمایی کنند تا نام مناسبی برای اپلیکیشن‌تان انتخاب فرمایید. نرم‌افزار یکی این موسسه‌ها می باشد. شما می‌توانید به مدد اپ در واتس‌نرم‌افزار پیام دهید و از آن‌ها در تعیین نام مناسب امداد بگیرید.
درخواست مشورت
در‌صورتی‌که احتیاج به پند دارید شماره خود را ثبت نمائید تا کارشناسان اپ با شما تماس بگیرند.
درخواست مشورت کردن
نکات گزینش و مقررات نام گذاری برنامه
نامی که برای برنامه انتخاب می کنید، باید ویژگی‌های ذیل را داشته باشد.
1. نام اپلیکیشن بایستی نماد‌دهنده کوشش و ویژگی‌ اساسی آن باشد.
معمولا اسم نرم‌افزار‌های برنده به گونه‌ای است که نوع عملکردشان را نشان می‌دهد. برای مثال، با شنیدن نام نرم‌افزار WeChat سریعا به تامل اپلیکیشنی برای ارسال پیام می افتید. کاربران بیشتر وقت ها توضیحات برنامه‌ها را استیناف نمی‌کنند و بر طبق برداشت‌شان از نام نرم افزار درباره آن قضاوت می‌کنند. پس بهتر می‌باشد نامی برای برنامه‌تان انتخاب فرمایید که کاربر با شنیدن آن به راحتی بتواند از سعی و ویژگی‌های اپ اگاهی پیدا کند.
2. اسم برنامه هر چه بی آلایش‌تر باشد، بهتر می باشد.
در گزینش نام مناسب برای نرم‌افزار، مایحتاج نیست سراغ اسم‌های عجیب‌ و غریب یا بغرنج بروید. کاربران، اکثر زمان ها یک نام معمولی را خوب به خیال و خاطر می‌سپارند و در مواقع نیاز آن را وا رفته‌تر به خیال و خاطر می‌آورند. پس بدانید موفقیت در سادگی می باشد نه پیچیدگی!
3. از تعیین نام زمان بر برای اپلیکیشن‌، خودداری کنید.
یکی از عواملی که سبب ساز میگردد نام اپلیکیشن عالی در ذهن مخاطب باقی بماند، کوتاه بودن آن است. ایده‌آل‌ترین نام برای نرم‌افزار دارای 12 کاراکتر هست. اما در صورتی نام انتخابی‌تان تا 15 کاراکتر نیز پیش رفت، اشکالی ندارد. با این رنج کاراکتر، کاربر‌تان می تواند با یک نگاه، نام نرم‌افزار را به خاطر بسپارد. برای مثال، Skype، دارای نامی بسیار کوتاه، با تعداد کاراکتر بسیار کم می باشد. به طبع همین فرمان در محبوبیتش و تبدیل شدن آن به اپلیکیشنی میلیارد دلاری تاثیرگذار بوده ‌است.




4. نام اپلیکیشن را جزئی از مکالمات روزانه کنید.
مطمئنا تا کنون شنیده‌اید که اطرافیان می‌گویند: «آن مورد را گوگل کن» یا «آن فایل را تلگرام کن». همه این مفاد نماد می‌دهند که گوگل یا تلگرام هم کاربردی میباشند و هم نامی دارا هستند که می‌توان از آنها به راحتی در مکالمه‌های روزانه استفاده کرد. همین امر محبوبیت و ماندگاری آنها‌را ارتقاء می‌دهد و سبب می‌شود نام این برنامه‌ها به گوش همه مردم یک جامعه برسد.

پس در تعیین نام مناسب برای برنامه، این مسئله را مد نظر داشته باشید که چه گونه می‌توانید آن را جزئی از مکالمات روزانه افراد کنید و از این شیوه ماندگاری آن را ارتقاء دهید.

5. اسمی را برای اپلیکیشن انتخاب کنید که قابل سرچ باشد.
حدود 63 درصد از کاربران تلفن‌های همراه، اپ آیتم نظرشان را از طریق سرچ پیدا می‌کنند. آن‌ها کلیدواژه‌هایی را سرچ می‌کنند تا بتوانند نرم‌افزار موردنیازشان را پیدا کنند. پس هنگام انتخاب نام برای اپ، سعی کنید از آن کلیدواژه‌ها به کارگیری نمایید تا برنامه شما به‌سرعت به وسیله موتورهای جست‌وجو یافت خواهد شد، در دست مخاطبان غرض قرار بگیرد و آنان را به یکی مشتری‌های همیشگی استخراج‌وکارتان تبدیل کند.

6. در گزینش نام مناسب برای برنامه، احساسات کاربر را درگیر فرمایید.
همت نمائید نام اپ را به گونه‌ای گزینش نمائید که نشان دهید با مخاطب ملازمت و همراهی می کنید و از این نحوه بر احساسات او تاثیر ‌بگذارید. از جمله برنامه MyFitnessPal، دقیقا این حس را منتقل می‌کند که به عنوان یک دوست به محافظت تناسب اندام کاربرانش کمک می‌کند. مشغول کردن کاربر از نظر احساسی یک کدام از بهترین روش‌هایی می‌باشد که می‌توانید آن‌ها‌را به کاربرانی وفا دار تبدیل کنید.





حتما بخوانید: ” راهنمای تعیین رنگ مناسب در طراحی اپلیکیشن “

دو اشتباه رایج در انتخاب نام مناسب برای برنامه
1. نادیده گرفتن مخاطب هدف
مخاطب غرض هر حصول‌وکاری ویژگی‌های خاصی دارد. پس مخاطب غرض کسب‌وکارتان را بشناسید و مبتنی بر ذوق وسلیقه آن‌ها، نام اپ را گزینش فرمائید.

2. نسخه برداری‌ کردن قسمتی از نام اپلیکیشن‌های مشهور
گاهی ممکن می باشد فکر کنید درصورتی که نامی شبیه به نام اپ‌های مشهور انتخاب فرمایید یا از آن ها پیروی فرمایید، سریع‌تر توسعه و گسترش می‌کنید. البته این گونه نیست. خوب می باشد مسیر خودتان را بروید و از دیگران کپی‌برداری نکنید.

گردآوری‌بندی
گزینش نام مناسب برای نرم‌افزار، تاثیر زیادی بر محبوبیت استخراج‌وکارها داراست و می تواند تعداد کاربران‌ اپ را به صورت قابل توجهی ارتقا دهد. این مورد، سبب به ارتقا درآمد و ساخت جریان درآمدی پایدار شود. پس سعی فرمایید هنگام انتخاب نام برای اپ، نکاتی که در صدر به آنها اشاره کردیم، مانند کوتاه بودن، سادگی، قابل سرچ بودن و … را مد حیث قرار دهید. ضمن این، می‌توانید با شماره 02122631079 تماس بگیرید و با کارشناسان نرم‌افزار مشورت کنید، سوالهای‌تان را بپرسید، با آن ها هم‌فکری فرمایید و با پیش بینی مهمترین معیارها در انتخاب نام نرم‌افزار، مناسب‌ترین نام را برای برنامه‌تان انتخاب فرمایید.

هر چه این حصول‌وکارها بیشتر تمایل به ایجاد کرد اپلیکیشن بگیرند

۱۶ بازديد

امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل مبادرت به تشکیل داد نرم افزار برای کسب‌وکار خویش می‌نمایند و از این راه تلاش می‌نمایند تا بازار خویش را توسعه و گسترش داده و سهم بازار بیشتری را از ان خویش نمایند تا در غایت سود بیشتری به دست آورند. در این مقاله به رسیدگی مزایا و معایبی که ساخت اپلیکیشن برای یک استحصال‌وکار ساخت می‌نماید، می پردازیم. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


در نظر داشته باشید برای مشاهده و مطالعه دیگر مقاله‌ها مندرج مربوط به اینترنت‌وبسایت و برنامه در می توانید از اینجا وارد گردید.
مزایا تشکیل داد اپ منحصربه‌فرد هر استخراج‌وکار
دسترسی شل و ول‌خیس
معضل‌های مختلفی برای اشخاص در جامعه وجود دارد که در شکل حضور فیزیکی آنان میتواند برایشان اتفاق افتد و احساس بدی در آن‌ها ساخت و ساز نماید؛ از جمله ترافیک، هرج و مرج، آلودگی هوا، سرقت، زد خورد، منازعات لفظی و از این دست مسائل. اشخاص تمایل متعددی دارند تا بتوانند شغل های خویش را با کمترین مراجعه حضوری برطرف نمایند. آنها کارایی می‌نمایند شغل های خویش را تا مکان ممکن به طور مجازی پیش ببرند.

هر چه این استحصال‌وکارها بیشتر تمایل به تشکیل داد اپلیکیشن بگیرند، امور با آسودگی بیشتری شکل می‌گیرد.

بخش اعظمی از اشخاص سالمند قادر به مراجعه حضوری برای پیگیری شغل های خویش نیستند. بدین ترتیب مشاغل هرچه بیشتر از قابلیت‌های نرم‌افزار به کار گیری نمایند، می توانند نقص‌ این موسسه از اشخاص را نیز حل و به آنان در جهت رفع مشکلاتشان کمک نمایند. اینکه یک سازمان و یا این که مارک تصمیم می‌گیرد تا برای خویش اپلیکیشنی داشته باشد، صرفاً یک تصمیم مدیریتی و اقتصادی وجود ندارد بلکه یک تصمیم اجتماعی نیز هست، چرا‌که مسئولیتی اجتماعی وجود داراست که اشخاص را به همکاری نسبت به هم تشویق می‌نماید. ایجاد کرد اپلیکیشن برای حصول‌وکارها یک مسئولیت اجتماعی نیز به حساب می آید، به دلیل آنکه با این تصمیم، توشه سنگینی از دوش اشخاص ناتوان و سالمند برداشته میشود.



دسترسی سریع‌خیس
فاکتور زمان برای بخش اعظمی از اشخاص یک عامل کلیدی و اصلی میباشد و مدام تحت عنوان یک گرفتاری اصلی و کلیدی محسوب می‌شود. بسیاری از اشخاص کار‌های متعددی در حین روز و در معاش خویش دارند و به صورت معمول با کسب‌وکارهای متعددی روبرو می شوند و با آنان تعامل و استفاده می‌نمایند.

در حین این روند در حالتی‌که استخراج‌وکارهای بیشتری تشکیل داد نرم افزار را پیگیری کرده تا بتوانند سرعت امور را بالا ببرند جامعه تا در غایت پس از ایجاد کرد نرم‌افزار دستیابی‌وکار متبوع، استفاده کننده و مشتری احساس رضایت بیشتری کسب کرده و مجدد نیز به آن نرم افزار حصول‌وکار متبوع مراجعه نماید.

به دنبال استفاده از اپلیکیشن‌ها و پیشرفت فناوری، مدل معاش اشخاص به سمتی حرکت کرد که سبب بهبود موقعیت کار‌های معاش روزانه و بهبود مشاغل و استحصال و امور شد و به‌دنبال آن، سرعت و اعتنا جمعاًَ امورات معاش انسان به شیوه شگفت آوری افزایش پیدا کرد. در فایده بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات انسان‌ها با پیدایش ایده ایجاد کرد اپ، برای مدام نقطه نهایی یافت.

به این ترتیب، مشاغل و سازمان‌ها با ساخت نرم افزار می توانند علاوه بر ارتقا سودآوری، مدل معاش اشخاص را سرعت ببخشند و در سود، سرعت عمل در امور برای اشخاص شم نه تشکیل داد می‌نماید و به طور طبیعیً احساس عالی اشخاص در جامعه به یکدیگر منتقل می شود و منجر کاهش درگیری‌های فکری گردد.



مرحله‌ی آشنایی و استحصال درایت
مراحل مختلفی وجود دارااست تا ما بتوانیم یک مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنیم. یک کدام از پروسه مهم و مهم روند خرید، آشنایی پیدا کردن مشتری از آن فرآورده هست و همچنین تجزیه و احتساب اطلاعات دردسترس درباره‌ی آن کالا و ولی در غایت مقایسه کردن آن با بقیه تولید ها.

معمولا اشخاص در مواجهه با فروشندگان در طی خرید، بیشتر زمان ها از اینکه فروشنده را پرسش و پاسخ نمایند شم بدی یاروهمدم با شرم ساری دارا‌هستند که بخواهند داده ها مختلفی از کالاها و سرویس ها مو جود استحصال نمایند. اما حق طبیعی هر مشتریست که بخواهد در مورد کالاها و سرویس ها جانور در مغازه داده ها استخراج نمایند البته در مراجعه حضوری این پروسه به طور بسیار جزئی و ناقص اجرا می گردد. به همین برهان، مشاغل باید مراحل تشکیل داد اپلیکیشن خویش را هر چه سریع‌خیس جاری ساختن نمایند به دلیل آن که در‌این‌حالت‌ داده ها و توضیحاتی جامع و بدون نقص، یک توشه برای مدام در دسترس آحاد مشتریان و مخاطبان قرار میگیرد و آن ها می توانند با صرف وقتی نادر، هر کالایی را که بخواهند تحقیق کرده و حتی با یکدیگر مقایسه نمایند و در فایده، این مرحله از مراحل خرید را به سرعت اعمال می دهند و خیلی سریع‌خیس و خوب به فایده می‌رسند. آن‌ها داده ها مختلفی را از کالاهای متنوع مو جود به دست آورده و با یکدیگر مقایسه می‌نمایند و تصمیم میگیرند که از این دکان خرید نمایند سوای آنکه انرژی متعددی را چه از خویش و چه فروشنده بگیرند. تشکیل داد نرم افزار برای استخراج‌وکار‌ها، یک عامل تسهیل کننده و یک فروشنده محسوب میشود.



پاندمی بیماری
مسائلی که در پیشین تنهاً تحت عنوان انتخابی خوب تیتر می‌شدند، در دنیای امروز با وجود پاندمی COVID-19 یک الزام محسوب می شوند. بخش اعظمی از اشخاص نگرانی ابتلا بدین بیماری را دارا‌هستند و یا این که در حالت بدی از ابتلا به این بیماری قرار گرفته‌اند و برای همین بدون چاره می باشند فعالیت‌های خویش را به طور مجازی اجرا دهند. کوشش‌های پهناور در میان کسب‌وکارهای حریف وجود دارد. رقابت در حوزه‌‌هایی مانند چگونگی، تنوع تولید ها، برخورد عالی نیروی کار و... . گرچه حمل و نقل در گذشته نیز عامل مهمی بود، اما بعداز به وجود وارد شدن پاندمی COVID-19 سبب ساز شد که رقابت دور از شوخی‌تری فی مابین کسب‌وکارها صورت گیرد و آن مجازی کردن مراحل سفارش و اخذ متاع می‌باشد. در فایده این مراحل، صاحبان دستیابی‌وکار بایستی در جهت کاهش ترازو ابتلای اشخاص، مبادرت به ساخت نرم‌افزار می‌نمایند که در غایت، پروسه این عمل‌ها تا حد ممکن مجازی شوند.

همینطور برای داده ها بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی‌ی \\\\\\\" \\\\\\\" درج شده در وبلاگ وستا را از اینجا استیناف نمائید.



پرداخت
مرحله پرداخت یک کدام از روند داد و ستد به حساب میآید و گاهی متاسفانه افرادی پول‌های جعلی به فروشنده می‌دهند و فروشنده نیز از راز بی حوصلگی، آلزامیر و یا این که حتی برای حفظ احترام طرف مقابل آنها‌را تحقیق نمی‌نماید و بعداً متوجه میگردد که برخی از آن پول‌ها جعلی بوده‌اند.

معضل دیگر مرحله پرداخت، مشتریانی میباشند که مجال متعددی برای تخفیف صرف می‌نمایند و فروشنده را تحت فشار قرار میدهند. در بهره وی نیز پس از مشاهده اکثری از این درخواست‌های تخفیف در طول روز در گیر خستگی بیشتری می شود و کارش را نیز آنطور که بایستی صحیح اجرا نخواهد داد. همینطور صاحبان کسب‌وکار با تشکیل داد اپلیکیشن می توانند این معضل را نیز به راحتی حل نمایند. چرا که در پرداخت اینترنتی دیگر این مسائل وجود نخواهد داشت و ایجاد کرد اپلیکیشن می‌تواند یک ضمانت مطلوب برای مرحله پرداخت نیز به حساب میآید.



جرائم و اتفاقات احتمالی
در پروسه دادوستد حضوری، متاسفانه مواقعی وجود داراست که اشخاصی مبادرت به سرقت کالاهای یک دکان می‌نمایند، ولی راجع به ها فروشنده متوجه آن نمی‌شود و در غایت زیان آن متوجه صاحب و مالک حصول‌وکار خواهد بود. در صورتی مالک یک کسب‌وکار به تفکر تشکیل داد نرم افزار برای استحصال‌وکار خویش باشد، به‌این معنا است که می خواهد خلال استخراج مزایایی که ذکر شد به سطحی از ایمنی رسد که دیگر نگران سرقت شدن محصولاتی از گروه خویش نباشد. در کنار ایجاد کرد نرم افزار می‌اقتدار با یک سیستم انبارداری مطلوب و استعمال از اشخاص دارای تعهد، از محصول ها حفظ کرد. اما خلال جرایم عمدی مانند سرقت که ذکر شد اتفاقاتی غیر عمد نیز وجود دارا‌هستند، از جمله بعضا از خریداران فارغ از اینکه متوجه باشند به کالاها جراحت وارد می‌نمایند و اکثر زیان آن نیز متوجه فروشنده خواهد بود. ولی با ایجاد کرد نرم افزار، دیگر تولید ها در دسترس مشتریان نیستند و حتی به طور اتفاقی دچار زخم شوند. بنابراین مالک کسب‌وکار می تواند با ایجاد کرد نرم افزار مخصوص برای دستیابی‌وکار خویش از این واقعه‌های بد احتمالی نیز غربت نماید.





معایب تشکیل داد اپلیکیشن اختصاصی هر حصول‌وکار
احتمال ساخت باگ
مزایای مختلفی برای ساخت برنامه مشاغل ذکر شد که البته می بایست به برخی معایب جزئی آن نیز بپردازیم.

یک کدام از این معایب، ساخت باگ‌های پس از مرحله تشکیل داد اپ میباشد، به صورتی که شخصی که پروسه ساخت نرم افزار را اعمال داده که درین نمونه، صاحب و مالک حصول‌وکار میباشد، بدون چاره می شود مجدد به طراحان اپلیکیشن مراجعه کرده تا آن باگ را برطرف نماید.



احتمال هک شدن
برای دستیابی‌وکارهای خرد و غیر دارای اسم و رسم کمتر ممکن می‌باشد مسائل هک شدن پیش آید ولی از‌آنجا که حصول‌وکارهای پیشرفته از امنیت کانال مطلوب برای خویش استفاده می‌نمایند. به هر فعلا ممکن می‌باشد برای حصول‌وکارها بعد از ساخت نرم‌افزار موضوع هک شدن مطرح باشد و این می تواند به وسیله رقبای آنان شکل گیرد و داده ها مهمی از دستیابی‌وکار را در مشت رقبا قرار دهد به این دلیل که با تشکیل داد نرم‌افزار برای دستیابی‌وکار به نوعی یک مقر داده کلی از واحد سنجش خریدها، داده ها مشتریان و داده‌های اساسی دیگری ایجاد کرد گردیده که در حالتی‌که کسی به آنها دست پیدا نماید تا حدودی می‌تواند کمپانی را بیشتر از آنچه که باید تجزیه و محاسبه نمایند و این تحلیل‌ها در حالتی‌که به وسیله رقبا انجام شود می‌تواند خطرناک باشد.



سیستم آپ دیت رسانی موجودی تولید ها
دستیابی‌وکارهایی که پروسه ایجاد کرد نرم افزار را پشت سر نهاده اند و از اپلیکیشن استعمال می‌نمایند، بحران دیگری نیز دارا‌هستند و آن عدم بروزرسانی سروقت استعلام موجودی میباشد. به صورتی که اشخاص مشاهده می‌نمایند هنوز کالای متبوع آن‌ها یک‌سری موجودی داراست، در حالی که شاید یکسری روز باشد این متاع تمام شده است و به جهت نداشتن توجه کافی در استعلام موجودی کالاها و به روزرسانی تعداد تولیدات، این داده ها دیر به کاربر و مشتری رسیده‌میباشد. پس برای عبور از این معضل پیشنهاد می شود که صاحبان دستیابی‌وکار پس از ساخت اپ با تمرکز به ترازو گستردگی بازار هدف، انبار و یوزرها خویش، همواره شخص یا این که عده ای را مسئول استعلام ظریف موجودی‌ها نمایند تا بتوانند از این عدم انطباق جلوگیری کرده و مشتری نیز دچار نارضایتی نشود.



سود گیری
ایجاد کرد نرم‌افزار یک اهرم توان خواهد بود تا استخراج‌وکارها بتوانند صحنه بازاری بیشتری را از دنیای مجازی از ان خویش نمایند. همان طور که درین نوشته‌ی‌علمی تیتر شد، دیگر مشتریان مثل پیشین نخواهند بود و خیلی از اشخاص وجود داشتند و دارا هستند که عشق‌مند به خرید فیزیکی محصولات و سرویس ها می‌باشند البته حتی آن اشخاص نیز درین موقعیت دیگر این طور تفکر نمی‌کنند. به این ترتیب برای صاحبان کسب‌وکارها یک الزام قطعی میباشد تا هر چه سریع‌خیس در جهت تشکیل داد اپلیکیشن برای خویش مبادرت نمایند.

معایب طراحی اپلیکیشن با فلاتر

۱۳ بازديد
ساخت برنامه با فلاتر
با وجود اینکه فرصت فرصت کمی از طراحی فلاتر (Flutter) می‌گذرد اما با گاز توانسته اپ‌نویس‌ها را زیر تاثیر قرار دهد. استفاده از فلاتر مراحل ساخت اپلکیشن را بسیار ساده کرده‌میباشد به طوری که تنها کافی است یک بار کدنویسی نمائید و هم اپلیکیشن مناسب سیستم عامل اندروید و هم IOS را دریافت کنید.
تاریخچه فلاتر 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


فلاتر (Flutter) یک قالب کراس پلتفرم (cross-platform) است که بوسیله شرکت گوگل در دسامبر سال 2018 منتشر شد. نسبتاً 1‌سال زمان بر شد تا فلاتر بتواند نسبت به یکی از رقبای دیرین و توانا خود یعنی ری‌اکت‌نیتیو (React Native)، محبوبیت بیشتری پیدا کند. کاربران می توانند از این ابزار برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های زیبا و تلفیقی برای گوشی، وب و دسکتاپ از یک پایگاه داده به کار گیری کنند.
برهان محبوبیت فلاتر چیست؟
یکی از دلایل محبوبیت فلاتر وجود لهجه اپلیکیشن‌نویسی دارت در آن میباشد. این زبان از شروع برای طراحی برنامه‌ها به وجود آمده‌می‌باشد، ابهام زیادی ندارد و یادگیری آن نسبتا شل و ول است.
خلال این، فلاتر توانسته هم کیفیت اپلیکیشن‌هایی که به صورت ساکن ساخته می‌شوند را مراقبت کند و هم آن را با انعطاف‌پذیری گسترش کراس‌پلتفرم ادغام کند. اشخاصی زیادی این گزینه را دلیل محبوبیت فلاتر میدانند.

فلاتر (Flutter) بسیار آیتم دقت صاحبان استارتاپ‌ها نیز قرار گرفته‌میباشد. آنها برای ساخت کمینه کالا پذیرفتنی و ارائه آن به سرمایه‌گذار نیاز دارند برنامه خود را در کوتاه‌ترین مجال ممکن و با کمترین هزینه مهیا کنند. قالب فلاتر به خیر دراین باره به آن ها کمک می‌کند.



مزایای برنامه ریزی با فلاتر
· تلاش تلفیقی
فلاتر برای هر دو سیستم عامل اندروید وIOS مناسب میباشد و تمامی تفاوت‌های آنان از جمله فونت، آیکون‌ها، اسکرولینگ و … را پوشش می دهد.

· توسعه سریع اپ
استفاده از فلاتر این قابلیت را به کاربران می دهد که تخت‌گاز نرم افزار مورد نظرشان را پیشرفت دهند. فلاتر دارای هات ریلود (hot reload) است و همین به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و به سرعت آزمون و خطا کنند، رابط کاربری مناسبی ایجاد کنند، ویژگی‌های جذابی به اپلیکیشن خود اضافه کنند و اشکالات آن را رفع کنند.

· رابط کاربری خوشگل و مضمون‌‌دار
با استفاده فلاتر (Flutter) می‌توانید از ابزار طراحی زیبای آن، رابط برنامه‌نویسی حاذق و اسکرول سرازیر سود ببرید. همچنین هنگام به کار گیری از فلاتر، مجموعه متنوعی از ویجت‌ها در چنگ شما قرار می‌گیرد و خودتان نیز می توانید ویجت‌های جدیدی ایجاد کرد نمائید.

· کاهش هزینه‌ها
به کارگیری از فلاتر برای تشکیل داد نرم‌افزار بدون‌پول میباشد و نرم افزار‌نویس‌ها به راحتی می توانند در وب سایت https://flutter.dev از آن استفاده کنند. به همین خیال و خاطر صاحبان استخراج‌وکارها برای کاهش هزینه‌ تشکیل داد اپ و بسط سریع حصول‌وکارشان ترجیح می دهند نرم افزار‌ خود را با فلاتر طراحی کنند.

· متن‌باز بودن فلاتر
فلاتر یک اپ متن باز میباشد و به کاربرانش اجازه می دهد فارغ از هیچ محدودیتی از آن به کارگیری کنند. حتی کاربران میتوانند به راحتی کدها را تغییر‌و تحول دهند و آن‌ها‌را شخصی‌سازی کنند.

معایب طراحی نرم‌افزار با فلاتر
· فلاتر به طور کامل پرورش نکرده‌می‌باشد.
فلاتر (Flutter) قالبی تازه می باشد و مدت زمان زیادی از منتشر شدن آن نگذشته. به همین خیال و خاطر قابلیت‌های ماهر زیادی ندارد و برای اجرای پروژه‌های بلندمرتبه نمی‌توان از آن به کار گرفت.

· نرم افزار‌های ساخته‌شده با فلاتر حجم زیادی دارا هستند.
نرم‌افزار‌هایی که با استعمال از فلاتر ساخته میگردند، حجم زیادی دارا هستند و زمانی که در تلفن‌های یار و همدم کاربران نصب می گردند حجم زیادی از تلفن همراه آن‌ها‌را اشغال می‌کنند، در منفعت پروسه دانلود و آپ تو دیت کردن این برنامه‌ها وقت گیر می گردد و رضایت کاربران پایین میاید.

· فلاتر آتی‌ای نامعلوم دارااست.
قالب فلاتر و همین طور لهجه نرم افزار‌نویسی دارت پیوسته در اکنون تغییر و تحول میباشند. این موضوع می‎‌تواند محافظت کدها در بلند زمان را به خطر بیاندازد. به همین خاطر کسی از آجل این قالب یقین کافی ندارد.



خدمات تشکیل داد اپ با فلاتر در
نرم افزار‌نویس‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارند که خدمات تشکیل داد نرم‌افزار را ارائه می‌دهند. البته تشکیل داد نرم افزار با فلاتر گزینه جدیدی هست. به ویژه آنکه لهجه برنامه‌نویسی فلاتر دارت می‌باشد و افراد مقداری با این لهجه آشنایی کامل دارند.

نرم افزار یکی‌از مراکزی است که می‌تواند به ارائه خدمات برنامه ریزی با فلاتر بپردازد. در‌حالتی که شما نیز مانند اکثری دیگر از افراد زیر تاثیر مزایای فوق‌العاده فلاتر (Flutter) قرار گرفته‌اید و دوست دارید با استفاده از این قالب، نرم افزار‌تان را طراحی نمایید، می‌توانید از خدمات اپلیکیشن به کار گیری نمایید.

تفاوت تشکیل داد نرم‌افزار با فلاتر با ساخت نرم‌افزار با اندروید
در این نصیب سه تفاوت ساخت نرم افزار با فلاتر و ساخت نرم‌افزار با اندروید را تحقیق میکنیم.

1. معماری فنی فلاتر با اندروید تفاوت داراست، به نحوی که گویش اپ‌نویسی فلاتر دارت و اندروید، جاوا است.

2. زمانی که بسط‌دهندگان در اپلیکیشن‌هایی که با اندروید تشکیل شده‌اند، تغییراتی ایجاد می‌کنند، بایستی نرم‌افزار را بازسازی کنند تا بتوانند آن تغییرات را در شبیه‌ساز یا در دستگاه‌ها مشاهده کنند و این فرایندی فرصت‌بر هست. اما در اپ‌هایی که با فلاتر ساخته می شوند، تغییرات ایجاد کرد شده با‌گاز در دستگاه‌ها یا شبیه‌سازها نمایش داده می گردند به دلیل آنکه فلاتر دارای هات ریلود (hot reload) میباشد. هات ‌ریلودها از طریق انتقال کدهای آپ تو دیت شده به ماشین مجازی دارت شغل می‌کنند. زمانی که ماشین مجازی تمامی کلاس‌ها را آپ دیت کرد، قالب فلاتر به طور خود کار درخت ویجت را نوسازی می‌کند و به شما این قابلیت را می‌دهد تا با‌گاز تغییرات‌تان را ملاحظه کنید.

3. برای ساخت‌و‌ساز رابط کاربری از طریق اندروید از ابزاری که در اندروید استودیو وجود داراست به کارگیری می‌گردد و این امر روند ایجاد کرد رابط کاربری را سریع‌تر می‌کند اما در فلاتر برای ساخت رابط کاربری از ویجت‌ها به کارگیری می شود.

توده‌بندی
امروزه طرز‌های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست. البته بخش اعظمی از این‌شیوه‌ها مجال‌بر و پرهزینه می باشند، به همین خیال و خاطر نرم افزار‌نویس‌های شرکت گوگل قالبی را طراحی کردند که روند تشکیل داد اپ را وارفته‌‌تر کرده و سبب ساز صرفه‌جویی در طی و هزینه نیز شده است. این قالب، فلاتر (Flutter) نام دارااست. مطالب بالا به شما کمک می‌کند تا شناخت خیر از فلاتر به دست آورید و با مزایا و معایب آن آشنا شوید. در نهایت، در صورتی‌که سوالی راجع‌به فلاتر دارید یا میخواهید از آن برای طراحی اپلیکیشن‌تان به کار گیری نمایید، می توانید با دفاع اپ در واتس‌نرم افزار ارتباط برقرار کنید تا به نه شما‌را در این باره موعظه کنند.

چرا از React Native استفاده می‌کنیم؟

۱۲ بازديد

React Native چیست؟
React Native یک فریم ورک UI متن گشوده برای تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه هست که به یاری آن و گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریت می‌قدرت برای iOS، اندروید، اینترنت و UWP (که یک پلتفرم برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های زیر ویندوز، XBOX و غیره میباشد) اپلیکیشن ساخت.
ری اکت نیتیو بر پایۀ خدمت دوستداشتنی فیسبوک، یعنی React میباشد و در پیاده سازی کاربری یا این که به عبارتی UI کاربرد دارااست. تمرکز اساسی React بر روی مرورگر می باشد، اما React Native برای تشکیل داد اپ تلفن همراه کاربرد داراست. درصورتی که جزو کسانی باشید که از لهجه جاوا اسکریپت خوشتان میاید، حتماً تجربۀ لذت بخشی را با React Native خواهد داشت. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


در واقع React Native مورد‌ای را برای اپلیکیشن‌نویسان اینترنت مهیا کرده که به کمک آن بتوانند اپ‌هایی بسازند که کاملاً شبیه با لهجه نیتیو (Native) باشد. اپلیکیشن‌های React Native با لهجه جاوا اسکریپت و JSX نوشته می گردند. درنهایت می‌قدرت از کدهای آن برای اندروید و iOS خروجی گرفت.
برنامه نویس ها با کمک React Native می توانند کدی که نوشتند را هم برای iOS و هم اندروید به‌عمل ببرند و دیگر نیازی به تایپ کردن دوبارۀ هریک از این‌ها به‌شکل جداگانه وجود ندارد. مهم‌ترین اتفاقی که با ری اکت نیتیو میفتد این است که اپلیکیشن‌هایی که با زبان‌های دیگر مثل C یا این که Java ساخته می‌شند، تفاوت چندانی با نرم‌افزار‌هایی که با امداد React Native ساخته میگردند، ندارند.
مزیت های ری اکت نیتیو (React Native)
ایجاد کرد اپ گوشی با ری اکت نیتیو مزیت‌های فراوانی دارد که در‌این نوشته‌ی‌علمی به چندین مورد از آن اشاره می کنیم:
صرفه‌جویی در حین و هزینۀ ساخت نرم افزار
95% یا این که بیشتر از 95% نرم‌افزار‌های موبایلی که با ری اکت نیتیو ساخته می گردند هم با اندروید و هم با آی وی اس سازگارند؛ در فایده، دیگر نیازی وجود ندارد برای هرکدام از اپلیکیشن‌های اندروید و آی وی اس به‌شکل غیر وابسته هزینه ایجاد کرد برنامه بدهید و زمان متعددی را صرف آن نمایید.
کسب و امور دیگر اهمیتی بدین‌که کدام اپلیکیشن موبایل (اندروید یا این که iOS) را زودتر منتشر نمایند نمی‌دهند. علاوه‌بر این، هر نوع به‌روزرسانی و تغییراتی که در نرم افزار صورت دهید، در هر دو نسخۀ آن به‌شکل هم زمان اعمال می‌گردد. در‌این‌حالت‌‌ هم دیگر نیازی به صرف مجال و هزینه‌های بعدی نخواهد بود.
کوشش فوق‌العاده
برنامه‌هایی که با ری اکت نیتیو ساخته میگردند دقیقاً عملکردی شبیه با نرم‌افزار‌های نیتیوی دارا‌هستند که در پلتفرم منحصر iOS و اندروید ساخته و فعال سازی می شوند. همینطور این نرم افزار‌ها سرعت بیشتری هم دارند زیرا گویش نرم افزار‌نویسی آن ها برای موبایل بهینه‌سازی گردیده‌است.
نرم افزار‌های React Native به‌مکان به کار گیری از مرکز واحد پردازش یا این که به عبارتی CPU از واحد پردازندۀ گرافیکی یا این که به عبارتی GPU به کارگیری می‌نمایند. این سبب ساز می شود تا این اپ‌ها از تکنولوژی میان پلتفرمی هیبرید هم سرعت بیشتری داشته باشند.
ارتقاء انعطاف‌پذیری
نوع رابطی که در ری اکت نیتیو به کار گیری می‌شود عمل را برای توسعه‌دهندگان دیگر خیلی وا رفته‌خیس می‌نماید؛ به آن ها این اذن را می دهد تا کار را از آن‌جایی که نفر قبلی رها کرده بود به‌راحتی ادامه بدهند. این به انعطاف‌پذیری در تیم کمک می‌نماید و فعالیت را برای به‌روز رسانی و ارتقای نرم افزار هم بسیار آسان‌خیس از قبل می‌نماید.
این مورد همینطور شغل را برای تسترها هم وارفته‌خیس می‌نماید و این اشخاص دیگر شل و ول‌خیس می‌توانند سناریوی آزمایش بچینند. همۀ این مزایا در غایت کمک می‌نمایند تا هزینه ساخت اپلیکیشن و هنگامی که برای آن صرف می‌شود، به‌طور شگفت‌آوری کاهش یابد.
قابل جابه‌جایی
در شرایطی‌که گسترش‌دهندگان اپ به هر دلیلی زمانی مایحتاج شود تا اپلیکیشن را به فریم ووک توسعۀ دیگری در آینده جابه‌جا نمایند، دیگر نیازی وجود ندارد تا از اول فعالیت را شروع نمایند. آنها میتوانند از برنامه در حوالی ری اکت نیتیو خروجی ما یحتاج را بگیرند و آن را به محیط اندروید استودیو یا این که Xcode صادر نمایند و از همانجا هم ادامه دهند. این گزینه یکی از مهمترین مزیت های ری اکت نیتیو محسوب می‌شود که سبب ساز به انعطاف‌پذیری بیشتر می‌شود.
انتشار هرچه سریع‌خیس آپ تو دیت‌های اپلیکیشن
به‌روزرسانی نرم افزار‌ها معمولاً زمان بیشتری می‌برد زیرا گسترش‌دهندگان باید کدهای برنامه را تحت و رو نمایند. با امداد React Native این فرایند شل‌خیس میشود. خیر صرفا هر دو نوع نرم افزار اندروید و iOS به‌طور به طور همزمان آپدیت می‌شوند، بلکه تک تک فرایند هم شل‌خیس و سریع‌خیس واقعه می‌افتد. هم‌زمان با اینکه در به روز تازه نرم افزار بهبودبخشی‌هایی اعمال می‌دهید، بسط‌دهندگان هم آنها را به‌شکل آپ تو دیت‌های OTA پیاده‌سازی می‌نمایند که در معنای استفادۀ هم زمان مخاطب از اپلیکیشن میباشد.
بعد دفعه آینده که کاربر نرم افزار را گشوده نماید، آپ تو دیت جدید برای وی فراهم می باشد. دیگر نیازی وجود ندارد تا هربار مخاطب برنامه را از روش نرم‌افزار استورها برزورسانی نماید، بلکه خویش برنامه به‌راحتی به‌روز می شود.
چرا از React Native استفاده می کنیم؟
نرم افزار برای تشکیل داد نرم افزار از ری اکت نیتیو استعمال می‌نماید زیرا مزیت‌های فراوانی برای مشتریان ما دارد. زمان متعددی در ساخت اپ با React Native صرفه‌جویی میگردد. در هزینه تشکیل داد برنامه هم صرفه‌جویی می گردد زیرا هزینۀ خیلی کمتری بابت هر دو نوع نرم افزار اندروید و آی وی اس اخذ می گردد.
چه نوع اپلیکیشن‌هایی را می‌توان با ری اکت نیتیو ایجاد کرد؟
خیر ری اکت نیتیو این هست که می‌توانید نسبتاًً تمامی نوع اپلیکیشن را با آن بسازید. از آنجایی که شرکت‌های معروفی مثل فیسبوک، اینستاگرام، تسلا و غیره از React Native استفاده می‌نمایند، می‌توان این فایده را گرفت که‌این قاب وورک، قابل اتکا، سریع و مقیاس‌پذیر می‌باشد.
توده‌بندی: آیا React Native گزینۀ خیر برای ایجاد کرد نرم افزار شما می باشد؟
با دقت به این که هزینه ساخت نرم افزار با React Native و وقتی که برای آن صرف می‌شود نسبت به سایر مفاد عالی و بهینه‌خیس هست و همچنین اشکال نرم‌افزار را می‌قدرت با آن ایجاد کرد، میتواند شایسته ترین مورد برای شما باشد.

مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها

۱۳ بازديد

چرا طراحی نرم‌افزار سوپر مارکت آنلاین؟
سابق‌ها در صورتیکه به‌صورت به طور کاملً تصادفی می‌دیدند که کودک‌هایشان از مغازه‌های اینترنتی آنلاین خرید می‌کنند، شاید قتل‌عام می‌کردند! به هیچ وجهً کسی به خرید اینترنتی باور نداشت. ولی حال چه فکری درباره ی خرید اینترنتی می‌کنند؟ 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



الان همگی به تفکر راحتی و آسایش خودشان میباشند. همه‌چیز را با جستجو در گوگل پیدا می‌کنند و در اولین فرصت خریدشان را تک تک می‌کنند. ولی در حال حاضر دیگر معدود‌تر کسی به خودش زحمت می دهد وبسایت فروشگاه اینترنتی را در گوشی یا کامپیوترش باز کند.

مردم ترجیح می‌دهند همه‌چیز را به‌صورت آماده برای خودشان داشته باشند؛ اکثر زمان ها هم پیرو کسب و کارهایی می‌روند که اپلیکیشن دارا هستند و قابلیت خرید و تهیۀ کالای موردنیازشان را به‌صورت آنلاین و به‌راحتی کل فراهم می‌کنند.

خریدهای سوپرمارکتی هم، جزو خریدهای همیشگی مردم هست. هیچ‌کس بدش نمی‌آید در هوای باد و بارانی یا حتی آفتابی و داغ، در خانه‌اش بشیند و سفارش نمک، فلفل و بقیۀ مفاد را بدهد و درب خانه‌اش تحویل بگیرد.

بگذارید کمی بیشتر در خصوص مزایای برنامه برای دستیابی و کارها حرف کنیم.

مزایای اپ برای کسب و کارها:
مزایای نرم‌افزار برای کسب و کارها بسیار زیاد می باشد و آن را در مطلبی دیگر پژوهش کرده‌ایم. درین نصیب به‌صورت خلاصه در زمینه ی آن سخن می‌کنیم.

افزایش فروش: وقتی که کسب و کار شما برنامه داشته باشد، خودبه‌خود دربین افراد دست به دست میگردد و فروش‌تان هم بیشتر خواهد شد.
به‌روز رسانی: مشتریان شما می‌توانند در هر لحظه، بروزرسانی‌های شمارا ببینند و از شما خرید کنند. تولیدها جدیدی که به لیست فروش‌تان اضافه می‌کنید را مشاهده می‌کنند و در حالتی که خوششان بیاید، آن را می‌خرند.
تصور برندتان ارتقا مییابد: هنگامی که برای تجارت خودتان برنامه بسازید، افراد میل بیشتری به برند شما علامت می‌دهند و مشتری‌های امروزی بیشتری به حصول و کارتان جذب خواهند شد.
دیگر نیازی به سرازیر شد و پاش برای تبلیغات نخواهید داشت: دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ و غیره نخواهید داشت. کاربران‌تان آحاد مجموعه‌بندی‌های مربوط به محصول ها فروشگاه‌تان را با یک‌سری کلیک معمولی از تلفن همراه‌شان می‌بینند.
از رقبایتان جلو می‌زنید: یکی‌از مهم‌ترین مزایای ساخت اپلیکیشن برای استحصال و کارتان این هست که چنانچه رقبایی داشته باشید که مثل شما نرم‌افزار نداشته باشند، شما شل‌تر می توانید خودتان را نشانه دهید و کاربران بیشتری هم خواهید داشت.
می‌قدرت اپلیکیشن پارک 724 را نمونۀ بارز و بسیار پیروز طراحی اپ سوپرمارکت نام توفیق. عکس‌های ذیل، مربوط به همین اپلیکیشن می باشد.





چه امکاناتی برای تشکیل داد نرم‌افزار سوپرمارکت آنلاین برای استخراج و کارتان مناسب می باشد؟
امکاناتی که برای ساخت برنامه سوپرمارکت آنلاین باید مدنظر داشته باشید را در پی لیست میکنیم:

امکان ثبت تولیدات را در نرم‌افزار خود خواهید داشت.
می توانید تا یک‌سری جنس را تعریف و تمجید و تشکیل داد فرمایید.
می توانید در اپ‌تان تخفیفات گوناگون را اضافه نمایید.
قابلیت پرداخت آنلاین را می توانید برای خود اضافه نمایید.
ثبت نام کاربران به‌راحتی اعمال می‌گردد.
سبد خرید و گزارشات خرید را می توانید در نرم‌افزار کسب و کارتان داشته باشید.
به‌راحتی میتوانید از موجودی انبارتان باخبر شوید.
می‌توانید امکان مقایسه تولید ها را به اپلیکیشن‌تان اضافه فرمایید.
قابلیت و امکان فیلترگذاری و جستجوی تولیدات برای شما فراهم می‌شود.
و خیلی از امکانات دیگری که هر اپلیکیشنی باید داشته باشد.
هزینه ساخت اپلیکیشن یک کدام از مهم‌ترین مواردی است که دغدغۀ همۀ صاحبان کسب و کار هست. می توانید در نصیب مشاورۀ تخصصی سایت برنامه، هر سوالی که دارید را بپرسید.

درخواست مشورت کردن
در شرایطی‌که احتیاج به پند دارید شماره خود را ثبت نمائید تا کارشناسان باشگاه نرم‌افزار با شما تماس بگیرند.

درخواست مشورت کردن
جمع‌بندی
هنگامی که به هرجایی که رمز می‌زنید اکثر وقت ها افراد سرشان در موبایل‌شان می باشد و کل سرگرمی‌شان و کارهایشان را از طریق گوشی‌های گوشی‌شان جاری ساختن می دهند، خیلی هم به دور از انتظار نیست که افراد به به کارگیری از اپ‌ یک حصول و کارواکنش نه نشان دهند.

ساخت اپلیکیشن موبایل برای بیزنس یک سرمایه‌گذاری ایمن محسوب میشود. لحاظ شما درباره ی آن چیست؟ برای ما بنویسید.

اپلیکیشن ساز آنلاین را فراموش کنید

۱۸ بازديد

به چه شکل اپلیکیشن اندروید (IOS) برنده بسازیم
به چه شکل نرم‌افزار بسازیم یا خوب بگوییم به چه شکل اپلیکیشن اندروید (IOS) چیره بسازیم ! دوستان عزیز خواسته ما از چگونگی تشکیل داد یک برنامه یا یک پروژه طراحی اپلیکیشن موبایلی زبان اپ نویسی نیست. در حقیقت با هر زبان نرم افزار نویسی و هر اپ می توان به منظور های کدنویس دست یافت. اما این که چه‌گونه اپلیکیشن را کدنویسی کنیم تا آتی موفقی داشته باشد گزینه مشاجره ما در‌این مقاله ازمی باشد. ما در بندهای گوناگون این مورد اصلی را برای شما تفصیل خواهیم داد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



طراحی اپ مدبرانه
دوستان عزیز پروژه ایجاد کرد اپ خود را به شکلی مدبرانه به پیش بگیرید. زمانی صحبت از ساخت آغاز آپ مدبرانه میشود، خیلی از فاکتورها در ذهن تداعی میشود. ولی فایده همگی تفکرات مدبرانه در ایجاد کرد استارتاپ ، مخاطب مبنا بودن پروژه طراحی آغاز آپ هست. یعنی شما در زمان طراحی استارتاپ می بایست همگی ریسک فاکتورهای نارضایتی کاربران را حذف فرمایید. در حقیقت تشکیل داد آغاز اپلیکیشن به طور داهیانه هزینه تبلیغات را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد. جالب میباشد بدانید در تمامی پروژه های طراحی آغاز اپلیکیشن در تیم تضمین مخاطب شالوده بودن ایده استارتاپی شما وجود داراست. یعنی دیگر شما نگران مسایل گوشه‌ای در طراحی استارت آپ خود نیستید. فعلا تا قسمتی موجه شدید چه طور اپ اندروید (IOS) غالب بسازیم.



طراحی نرم افزار تلفن همراه مدرن
طراحی اپ موبایلی از نخستینِ تاسیس سیتم دلیل های اندروید و اپل مبتلا تغییرات فراوانی شده است. به طبع به تغییرات استاندارد های اخیر سیستم کارداران با خبر هستید. طراحی اپلیکیشن تلفن همراه بایستی نواورانه و به روز با سامانه عاملیت خود در گوگل پلی و نرم افزار استور باشد. استاندارد های گوگل در تعیین کدهای هر دو سیستم ادله اصلی می‌باشد. ما در همگی استانداردهای طراحی را به شما توصیه می کنیم. ساخت اپلیکیشن موبایلی با آخرین تغییرات گوگل تضمین یک پروژه ایجاد کرد اپ تلفن همراه چیره است.



اپلیکیشن ساز آنلاین را فراموش نمایید
دوستان عزیز به دنبال رویکرد وا رفته نباشید. کدام استارتاپ چیره را به وسیله نرم افزار ساز آنلاین دیده اید ؟ پس فایده را منطقی رسیدگی نمائید. البته ما نفی همکارانی چون طراحی نرم افزار سه سوت وب را نمیکنیم. اما دانلود بالای 100 هزار در کدام یک از پروژه های نرم افزار ساز انلاین دیده اید ؟ پس در‌صورتی‌که هنوز سوال چه طور نرم‌افزار بسازیم را در ذهن دارید در زمینه‌ی این‌شیوه از طراحی برنامه گوشی قضاوت را به خودتان می سپاریم.

بهترین اپ ساز اندیشه شماست
کاربران عزیز ! شرکت طراحی اپ مانند ما وظیفه کد نویسی نرم افزار را به عهده داراست. در حقیقت شرکت طراحی استارتاپ علم و تجارب طراحی نرم افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی در نهایت اپ ساز خود شما میباشید. به این دلیل که این شمایید به اندیشه کدنویس جهت می دهید.