یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

انواع نرم افزار موبایل

۱۸ بازديد

امروزه تلفن های هوشمند صرفا برای برقراری ارتباط استفاده نمیشوند، آن ها چندین نیاز ما را پوشش داده و در حل اشکال خطاها کمک می کنند. طراحی اپ به ما امداد کرد تا بتوانیم از امکانات بیشتری چون مطالعه و بازی، انجام بخش اعظمی از کارهای اصلی در عرض یک سری ثانیه منفعت ببریم. با دقت به آمار منتشر شده درباره‌ی بازاریابی تلفن همراه، سال 2017 کاربران به طور معدل 69 درصد از مجال خود را صرف تلفن های هوشمند کرده اند که این آمار به طور مداوم در حال رشد است. امروزه اولی و آخرین کاری که مردم در طول روز اعمال میدهند نگاه کردن به تلفن همراه همراه است. تا به حال بیشتراز تعدادی میلیارد نرم افزار در مغازه های اپل استور و گوگل پلی منتشر شده است و این آمار علامت دهنده محبوبیت اپلیکیشن ها بین مردم است.

ثبت توصیه و مشاوره
در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا دوستداشتنی ترین انواع نرم‌افزار های تلفن های یار، کارایی و مزایای آنها‌را با هم مرور کنیم. ( طراحی برنامه در مشهد )

اشکال نرم افزار موبایل
نرم افزارهای تلفن همراه به تیم های گوناگونی تقسیم میگردند که عبارت اند از:

نرم افزارهای کمکی
این نوع از اپلیکیشن ها شاید بزرگترین و مالامال کاربردترین نوع نرم افزارهای تلفن همراه باشد. این اپ ها به کاربران امکان می دهد یک نقص‌ خاص را حل کنند. استفاده از این برنامه ها به ما یاری می کنند تا در وقت و تلاشمان صرفه جویی کنیم. به عنوان مثال این برنامه ها می توان به ماشین حساب، ساعت، زنگ هشدار، چراغ قوه، اسکنر بارکد، ابزارهایی برای تبدیل و مدیریت رمز عبور، قفل صفحه و غیره اشاره کرد. این نرم افزار ها در زندگی روزانه به ما خیلی کمک می کنند.

نرم افزار های لایف استایل
این نرم افزار ها به حوزه های متفاوت فعالیت های ما در زندگی مربوط می شوند. معمولا آن‌ها مضمون ها، موضوعات و خدمات به طور کامل عمومی را پوشش می دهند. این نرم افزارها به کاربران یاری می کنند تا مسیرهای خود را پیدا کنند و ظاهر و شم نه داشته باشند. در‌حالتی که نرم‌افزار شما درباره‌ی املاک و مستغلات، مد ، تربیت فرزند باشد در این دسته قرار دارد.

نرم افزار های نویکیشن
این نرم افزار ها به شما امداد می کند تا طرز خود را پیدا نمایید و یا بتوانید بهترین مسیر را برگزینید.

نرم افزارهای غذایی و آشامیدنی
در‌این نرم‌افزار ها همه چیز راجع‌به خوردن و آشامیدن، پخت و پز، غذای سالم، طعام تناول کردن در خانه و موارد دیگر را می توان پیدا کرد. بدین ترتیب، اینگونه نرم افزارها، اپ های متنوعی می‌باشند که دستور العمل ها و منوها، حقایق تغذیه ای، تفحص وعده های غذایی، آب میوه، رستوران ها، کافه ها را به کاربران ارائه می‌دهد. راهنمای غذاهای کشورهای متعدد درین دسته قرار دارا هستند.

نرم افزار های کتاب
این نرم افزار به کاربر امداد می کند تا بتواند در کمترین فرصت ممکن کتاب مورد نظرش را تهیه و تنظیم و آن را بخواند.

اپلیکیشن های آموزشی
در این اپ ها همه چیز درباره ی یادگیری و آموزش وجود دارااست، مقصود اصلی در پشت آن ها اشتراک دانش به روش تعاملی است. برنامه های گوناگون با اهداف آموزشی را پیدا خواهید کرد. درین گروه مبانی چون قرائت، نوشتن، رنگ، الفبا، طبیعت، حیات وحش، نجوم، زبان، نرم افزارهای آماده سازی آزمون، درگاه های مدرسه و ... یادگرفتن داده میشود.







نرم افزار های سرگرمی
این اپ ها با هدف سرگرمی ساخت و ساز شده اند، نرم‌افزار های تلویزیونی و فیلم ها در این دست قرار دارا هستند.

نرم افزارهای بازی
یک مجموعه دیگر که هم برای سرگرمی و هم آموزش مورد به کارگیری قرار می گیرند بازی ها می‌باشند. این نوع از برنامه ها متنوع ترین سبک بصری در اپلیکیشن های گوشی را به خود اختصاص میدهند.

نرم‌افزار های موسیقی
برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان، موسیقی جزء جدایی ناپذیر از زندگی می باشد، بنابراین نرم‌افزار های موسیقی متنوعی طراحی و ارائه گردیده است.

نرم افزار های تجاری
این برنامه های تلفن همراه از کسانی که در شغل های تجاری مشارکت دارند حمایت می کند. آنها به ردیابی و تجزیه و نظارت داده ها، ارائه سعی برای همکاری، رئیس منابع و برنامه ریزی کمک می کنند. نرم‌افزار هایی چون استخدام، جستجوی شغل، نرم افزار های اشتراک فولدر و ابزارهایی با ارتقا عمل تیمی دراین گروه قرار خواهند گرفت.

اپلیکیشن های مالی
این اپ ها معاملات مالی را انجام می دهند و از کاربران در امر شرکت و موارد مالی تامین می کنند. اپ های بانکی تلفن همراه، بیمه و ... درین دسته قرار دارا‌هستند.







نرم افزارهای ورزشی
نرم افزار های این شرکت مربوط به گونه های کارهای ورزشی مانند شغل های ماهر، آماتور، دانش کده یا تفریحی میباشد. آن ها ممکن هست برای مجموعه ها ، لیگ ها و مسابقات ورزشی خدمت کنند، اطلاعاتی در خصوص ورزشکاران، امتیازات پیگیری، راهبرد ها و خبر‌ها ورزشی ارائه دهند.

نرم افزارهای سلامتی و تناسب اندام
این نوع اپ ها برای زندگی سلامت استفاده کننده است. اپلیکیشن ها می‌توانند به بازرسی بر شرایط تندستی، ردیابی و تجزیه و پژوهش این نوع داده ها، کاهش یا ارتقا وزن، در اختیار گرفتن استرس، تناسب اندام، استراحت یا تفریحات متانت قسمت کمک کنند. ردیاب های تمرینی، دویدن و دوچرخه سواری، نرم افزار هایی برای کاهش وزن، نرم افزار های پیلاتس و یوگا ، اپ های بارداری و کلیه این کمک های مفیدی در این گروه هستند.

نرم افزار های پزشکی
در مقایسه با گروه قبلی، این نرم افزار ها از نظر نگهداری های بهداشتی و درمان پزشکی حرفه‌ای تر هستند. آن‌ها بر روی آموزش پزشکی، مدیریت و مرجع بهداشتی برای بیماران و پزشکان متمرکز شده اند. بدین ترتیب، در اینجا با اپلیکیشن هایی روبرو خواهید شد که درباره ی بیماری ها و علائم اطلاع رسانی کرده و به کشف آناتومی و پیگیری وضعیت بهداشتی عمیق تر از ردیاب های بهداشت عمومی یاری می کنند.







نرم افزار مجلات و روزنامه ها
این نام کلیه چیز را میگوید: این مجموعه معمولاً دارای نرم افزار هایی هستند که محتوایی را ارائه میدهند که ما معمولاً در مجله ها، مجلات یا سایر نشریات پیدا می کنیم. معمولاً مطالب به طور خودکار تمدید میگردند و ممکن است موضوعات متنوعی را پوشش دهند. همچنین، این ها ممکن می باشد نرم افزارهایی باشند که نسخه آنلاین نشریات چاپی را ارائه میدهند یا ممکن است اپ فقط به صورت آنلاین اخبار و مقاله ها را ارائه دهد و هیچ ارتباطی با نشریه جان دار فیزیکی نداشته باشد.

نرم‌افزار های خبری
هدف این اپلیکیشن ها ارائه اطلاعات به کاربران در امر رویدادهای جاری در بخشها متفاوت مورد عشق و علاقه از سیاست و سرگرمی گرفته تا فناوری، تجارت، علوم و سایر مورد ها می باشد. نرم افزاری از این نوع معمولاً محتوا را در قالب خواننده خبر یا قالب خلاصه ارائه می دهد، یا ممکن می‌باشد یک رسانه دیجیتال باشد که دارای به روزرسانی مداوم مطالب می‌باشد. به این ترتیب، این گروه برنامه هایی برای اخبار تلویزیون و رادیو، خواننده‌گان RSS، اپلیکیشن های خبری و رسانه ها ارائه میدهد.

نرم افزارهای عکس و فیلم
این اپ ها به تشکیل داد، رئیس، ذخیره، دستکاری و به اشتراک گذاری محتوای عکس و کلیپ یاری می کنند. افزودن جلوه های ویژه، چاپ، ایجاد کارت تبریک سفارشی و پست های شبکه اجتماعی، دستکاری محتوا با افزودن متن، تصاویر، ساخت کلاژ و موارد دیگر.

اپلیکیشن های خرید (تجارت الکترونیکی)
بیشتر کاربران مشغول خرید اینترنتی خود هستند و بخش عمده ای از آنها این کار را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود اجرا می دهند یا حداقل از نرم افزار هایی به عنوان راهی برای حصول سریع و سهل و آسان به اطلاعات مربوط به محصول به کارگیری می کنند. طبق تحقیق، 80٪ خریداران از گوشی به کارگیری می کنند. کاربران از این طریق یا به بازرسی محصولات میپردازند یا بها ها را با هم مقایسه می کنند. در نظر گرفتن های جاری ساختن گرفته بر روی کاربران گوشی نماد میدهد تا نقطه نهایی سال 2021 بیشتر افراد از این نرم‌افزار ها برای خرید خود به کارگیری می کنند. پس جای تعجب نیست که تنوع برنامه های کسب و کار الکترونیکی با گونه های رویکردها و ترفند های طراحی کاربری روز آپدیت در اینک افزایش باشد. این اپ ها از چرخه بی نقص خرید تامین می کند و یا سبب فروش فیزیکی در یک ناحیه خاص میشوند.

نرم افزار های شبکه های عمومی
در‌این شبکه ها افراد با استعمال از متن، عکس، فیلم، صدا و ... با یکدیگر متصل می شوند. این اپلیکیشن ها ممکن می باشد هم درباره ی شخصی و هم درباره ی با جامعه باشد.

توده بندی

طراحی اپلیکیشن برای هر کسب و کاری مهم و ضروری می باشد و با دقت به اشکال نرم افزارهای آورده شده در‌این نوشته ی علمی می بایست با استراتژی و برنامه ریزی دقیق اقدام به طراحی اپلیکیشن فرمائید. از این رو می توایند با مشاوران طراحی نرم‌افزار رایا پارس تماس گرفته تا با دور اندیشی بیشتری اقدام به این کار فرمایید.

ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن حرفه ای چیست؟

۱۷ بازديد

با توسعه و گسترش چشمگیرعرصه تکنولوژی و تشکیل داد روزافزون موبایل های پیشرفته، باعث گردیده تا کارایی و به کارگیری از آن بالاتر و همچنین خیلی ساده تر و قابل دسترس تر برای تمامی ی اقشار جامه باشد. فعلا با تمرکز به این زمینه بسیاری از حصول و کارهای اینترنتی به دلیل شل تر بودن دسترسی کاربران، کارایی دراین مورد دارند که کسب و کارهای خود را با طراحی نرم‌افزار به مردم معرفی کنند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ثبت توصیه و مشاوره
نرم‌افزار چیست؟
طراحی و ساخت نرم افزارهای زیر موبایل منجر می گردد که شما در هر وضعیت و مجال و مکانی، فقط با مراجعه به گوشی خود می‌توانید هر چیزی که در بستر اینترنت باشد و برای آن نرم افزاری طراحی نموده باشند به آن دسترسی داشته باشید.

اوایل معرفی و به کارگیری از نرم افزار های تلفن همراه، این طرح و ایده تنها برنامه ریزی که برای آن مدنظر بود، پیاده سازی بازی و اپلیکیشن های معمولی بود اما بعداز گذشت مدتی و مشاهده علاقه و راحتی مردم نسبت به به کار گیری از اپ موبایل، بسط دهندگان مبتنی بر شناخت نیازهای جامعه که دربرگیرنده خرید پوشاک، خانه، خرقه و... است آن‌ها را بصورت اینترنتی پیاده سازی کردند که امروزه شاهد داشتن نرم افزارهای گوشی در همگی مسئله ها برای رفع نیازهای مردم می باشیم.

سیستم استدلال تلفن همراه
تعداد کثیری از تلفن های یار در بدو شروع، تنها نیازهای نخستین مانند: تماس گرفتن و ارسال پیامک را برطرف می کردند، اما بعد از مدتی شروع به کار بیشتر روی بخش نرم افزاری تلفن های هم پا داشتند.

بعداز اینکه کمپانی اپل سیستم عامل تحت تلفن همراه خود را به جهانیان عرضه کرد برای توسعه و گسترش نرم افزاری آن هم نرم‌افزار هایی اندیشیده بود، ولی این اتفاق برای سیستم ادله اندروید بصورت تلخی داشت با شکست مواجه می شد به دلیل آن که محیط خیر برای بسط این اپلیکشین ها تعریف‌و‌تمجید نشده بود .

برای حل این نقص‌ کلان موسسات java ، سیمبین پا به حضور گذاشتند و این مسیر را هموار نمودند البته لازم بذکر میباشد که این دو شرکت نیز نتوانستند به صورت ماهر و تخصصی در مسئله نرم‌افزار فعالیت نمایند.

بعد از آن سال های 2007 که تلفن های همپا هوشمند وارد بازار شدند، مرحله آن گاه برای شرکتهای و موسسات تکنولوژی این بود که یک پلتفرم (سیستم برهان) مالامال توان و کار کشته برای این ابداع قرن 21 پیاده سازی نمایند. از سال 2008 به صورت تقریبی دوران قدرت نمایی این دو سیستم استدلال نام برده استارت گردید که سپس پلتفرم های سامسونگ و ویندوز فون مایکروسافت نیز دوامی نیاوردند.

لهجه های نرم‌افزار نویسی
برای طراحی نرم‌افزار بایستی از یک دور و بر ماهر برای ساخت آن ها بهره مند شد.

از مورد های موجود می توان به سه مورد اشاره نمود:

Python: این یکی از قوی ترین گزینه های مناسب برای پیاده سازی دیدگاه ها میباشد و برای ایجاد کرد ایده در فضای تحت وب، تلفن همراه های یاور، چک داده های عددی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
Java: ازاین کهنه شغل نیازی به تعریف‌و‌تمجید نیست، به دلیل آنکه ایجاد خود سیستم عامل اندروید هم با همین گویش برنامه نویسی اساس ریزی و اجرا شد.
PHP: این زبان هم یکی از دور و اطراف های دیرین آیتم علاقه برنامه نویسان میباشد که با تولید نرم افزار برای سیستم برهان اندروید و IOS بسیار آیتم اعتنا هست.

مقاله مرتبط: بهترین لهجه نرم افزار نویسی برای طراحی اپ اندروید چیست؟
ویژگی های اپلیکیشن حرفه ای
علاوه بر اینکه توسعه و گسترش دهنده و رقبا بدانند که با یک نرم‌افزار موبایل ماهر مواجه می باشند، کاربران هم باید در زمان شغل با این ذهنیت آشنا شوند که این جریان مقدار بسیار زیادی به رعایت پروتکل ها و استادارد های مربوطه میباشد به دنبال خیلی از این پارامترها را مورد تحلیل و مطالعه قرار خواهیم داد .






سرعت اپلیکیشن
بعداز اجرای یک اپلیکشین به وسیله مخاطب یکی از ویژگی هایی که برای کاربر آن برنامه اصلی هست؛ باز شدن و اجرای سریع آن می‌باشد که این موضوع به تعداد پوشه هایی که شما برای آن تعریف و تمجید نموده اید؛ بستگی دارد. لذا تا حد امکان که می توانید این فولدر ها را کاهش دهید تا سبب تولید یک ذهنیت بد برای مخاطب نشود.

گرافیک برنامه
به کارگیری از عکس ها و رنگ های مجذوب کننده منجر جذب کاربر میشود. برای پیروزی دراین مورد می توان نسبت به استعمال کنندگان نرم افزار خود دانایی داشت که با لحاظ سنجی فراهم می گردد و همچنین ضمن همه ی این مورد ها سن مخاطب خود را برای به عمل به دست آوردن در طراحی گرافیک خود، بایستی حائز اهمیت دانست.

جمع بندی

درین نوشته ی علمی به نکات مهم برای طراحی برنامه اشاره کرده ایم اما فراموش نکنید که بروزرسانی و نوآوری در این دستور نسبت به خیلی از گزینه های دیگر اصلی تر و ارجح تر میباشد. در حالتی‌که نیاز به استحصال اطلاعات بیشتر دارید، با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن مشاوره برای مهاجرت

۱۲ بازديد

اپ مطلوب برای اشخاص مجرد
همان گونه که میدانید، متاسفانه یا این که خوشبختانه امروزه سن تزویج در مرز و بوم ما بالا رفته می باشد. بخش اعظمی از اشخاص مجرد در بعدی ای خیر چندان بدور به تجرد قطعی خواهند رسید. بدین ترتیب عملکرد کنید اپلیکیشنی پیاده سازی فرمایید که برای اشخاص مجرد جذاب باشد و به نوعی نیازهای آنان‌را برطرف سازد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



نرم افزار مطلوب برای علم آموزان
در مرزوبوم ما تعداد 12 میلیون محصل وجود دارد. متاسفانه هنوز هم هیچ اپلیکیشنی که برای علم آموزان کاربردی باشد تشکیل داد نشده میباشد. با تمرکز به اینکه امروزه حتی خردسالان هم از تلفن همراه های هوشمند استفاده میکنند، میتوانید با برنامه ریزی که برای تک تک علم آموزان از کلاس اولیه تا مبنا دوازدهم مطلوب باشد، اثر متعددی در فرایند آموزشی آنها داشته باشید و در کنار آن خودتان هم به درآمد قابل توجهی برسید. با پیاده سازی یک اپلیکیشن که مطلوب علم آموزان باشد می توانید مورد توجه پدر و مادر، مدیران و علم آموزان قرار بگیرید که عملا تعداد آنها بیش از 12 میلیون نفر می‌گردد.

پیاده سازی اپلیکیشن برای دانشجو ها
تعداد دانشجویان سرزمین ما از کاردانی تا دکترا حدود 4 میلیون نفر می‌باشد که در 31 استان در موقتا علم آموزی میباشند. البته متاسفانه هیچ اپلیکیشن کاملی برای رابطه در بین دانشجویان یا این که استاید دانشکده های متعدد نیست. برای مثال می‌توانید اپلیکیشنی پیاده سازی فرمائید تا اساتید بتوانند جزوه های خویش را در آن بارگذاری نمایند و دانشجو ها از سراسر سرزمین پوشه آن را دانلود نمایند.

پیاده سازی برنامه برای پزشکان و دندان پزشکان
ما در کشورمان حدود 180 هزار نفر پزشک معالج و دندان پزشک داریم، با‌یقین پیاده سازی یک اپ که صرفا در آن پزشکان و دندان پزشکان عضو باشند برای آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود. اکثری از آنان گرایش دارا هستند در کانال اجتماعی عمل نمایند که در آن نوپا ها، زنان منزل دار و افرادی که تخصص پزشکی ندارند، حضور نداشته باشند. بدین ترتیب پیاده سازی اپلیکیشنی با این آیتم می‌تواند جذابیت خاص خویش را داشته باشد.

طراحی برنامه برای بورس
تا همین لحظه بیش تر از 11 میلیون نفر اهل ایران دارنده کد بورسی هستند. درین تعداد از شخص 11 ساله تا شخص 80 ساله حضور دارا‌هستند. براین اساس می‌توانید با پیاده سازی اپلیکیشن که مطلوب بورس باشد، سیل عظیمی از یوزرها را به سمت خویش جذب کنید و داده ها مفیدی در مشت آن‌ها قرار دهید. امروزه عموم به احتساب بازار سپرده گذاری علاقه متعددی دارا‌هستند، بنابراین پیاده سازی این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

برنامه ریزی برای شرکتهای
در کشور ایران صدها هزار کمپانی وجود داراست که در سراسر مرز و بوم درگیر کار هستند. خوشبختانه هنوز اپلیکیشنی برای مشورت کردن به صاحبان این موسسه ها نیست. بخش اعظمی از اشخاصی که مالک کمپانی هستند در پرداخت حق بیمه، مالیات، عوارض و ... نقص‌ دارا هستند که میتوانید با پیاده سازی یک نرم افزار در این باره تعداد متعددی از مخاطبین را به سمت خویش جذب فرمائید.







پیاده سازی نرم افزار مشورت کردن برای مسافرت
امروزه نرم افزار های متعددی به طور ناقص یا این که بی نقص در حوزه علم آموزی، مسافرت و... وجود دارااست، البته خوشبختانه یا این که متاسفانه هیچکدام از آن‌ها به طور تخصصی به مورد مشورت برای سفر بپرداختند. طراحی برنامه با گزینه مشاوره برای مسافرت، ایده خیر است که می‌توانید آن را اجرایی نمایید.

پیاده سازی نرم افزار بازی
ممکن میباشد پیاده سازی یک اپلیکیشن بازی وقت متعددی از شما بگیرد، البته واقعیت این است که امروزه بخشی از معاش عموم به بازی های دیجیتالی اختصاص داده می‌شود. به این ترتیب میتوانید با پیاده سازی یک بازی روی درآمد بلند زمان آن اکانت فرمائید. در شرایطی‌که همت کنید نرم‌افزار شما از حیث گرافیکی رابط کاربری جذابی داشته باشد، پس از مدتی شرکت ها تبلیغاتی به سراغ شما خواهند آمد و شما می توانید از روش تبلیغات درآمد خیر داشته باشید.

پیاده سازی نرم افزار مذهبی
همانگونه که می‌دانید تمدن اکثر عموم ایران برپایه آیین اسلام است. به این ترتیب می‌توانید با پیاده سازی یک نرم افزار مذهبی که سرویس ها متنوعی هم ارائه دهد، نصیب بزرگی از یوزرها را به سمت خویش بکشید. نرم‌افزار های مذهبی مانند نرم‌افزار نهج البلاغه، آیت الکرسی، قرآن و ... کاربر خاص خویش را داراست و مانند بازی ها و بقیه نرم‌افزار ها به راحتی از تلفن همراه کاربر حذف نمی شود. همینطور می‌توانید در مناسبت های مذهبی تعداد یوزرها خویش را تا حد دیده گیری افزایش دهید.

برنامه ریزی تناسب اندام
با دقت به بیماری های موجود، امروزه اشخاص متعددی به سالمی و تناسب اندام خویش عنایت میدهند و در پی روش های مختلفی برای مراقبت تناسب اندام خویش هستند. برای توفیق در پیاده سازی نرم افزار تناسب اندام بایستی نکات متعددی را در لحاظ داشته باشید. به کار گیری از نصیب هایی مانند مطالعه رژیم غذایی، بازرسی بر معیار مصرف غذا و آب، واحد سنجش کارهای فیزیکی و ... برای توفیق یک نرم افزار در حوزه تناسب اندام اجباری است.







پیاده سازی اپ برای رئیس هزینه های
متاسفانه با تمرکز به تورم و نوسانات بازار، امروزه اکثری از اشخاص قدرت مدیریت هزینه های خویش را ندارند. از جمله برخی از اشخاص مسائلی مانند تاریخ غیر نقد که صادر کرده اند یا این که مبلغی که قرض گرفته اند را فراموش میکنند. این ایده میتواند هوا داران متعددی داشته باشد بنابراین می توانید با پیاده سازی این اپلیکیشن فروش خیر داشته باشید و درآمد خویش را افزایش دهید.

عده بندی
به صورت کلی در‌این نوشته ی علمی سعی در آن داشتیم تا ایده های مختلفی برای برنامه ریزی به شما ارائه دهیم. کافیست یه خرده روی این نظریات تصور کنید و با پاره ای بال دادن به آن ها نرم‌افزار خویش را پیاده سازی کنید. بدین ترتیب در شرایطی‌که به دنبال طراحی برنامه می باشید امیداواریم ایده های ارائه گردیده در این نوشته‌ی علمی برای شما عزیزان اثر گذار واقع گردیده باشد. اگر‌که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با مشاورین ما در رایا پارس تماس حاصل نمایید و از سرویس ها ما در حوزه پیاده سازی نرم افزار و طراحی وب سایت بهره مند گردید. همینطور از شما عزیزان خواهشمندیم نظر ها خویش را با ما فی مابین بگذارید.

تاثیر طراحی اپلیکیشن بر کسب و کار های کوچک

۱۶ بازديد

در شرایطی که به دور و اطراف و پیرامون خویش نگاه کنید، متوجه می شوید که تکنولوژی روی مجموع کارهای ما اثر خویش را گذاشته می باشد. پس شایسته ترین تلاش در بعدازظهر حاضر این است که خویش را به تکنولوژی روز فقید نزدیکتر نمایید تا از عرصه رقابت در حوزه اینترنت عقب نمانید. شاید تصور کنید پیاده سازی نرم افزار فقط برای موسسات بزرگ و دستیابی و شغل های کبیر منطقی به لحاظ می آید، اما اینطور وجود ندارد. شما با این سبک اندیشه، بازدارنده رویش و توسعه و گسترش استحصال وکار خویش می شوید و بازار بزرگی از مشتریان که در این بستر شغل می نمایند را از دست می دهید. با این شغل نمی توانید به بهره بیشتر تصور کنید، چون فایده بیشتر در گرو مشتری بیشتر می باشد. ( پیاده سازی اپلیکیشن در مشهد ) 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



تصویب سفارش و مشاوره
اثر پیاده سازی نرم افزار بر بیزنس های خرد
یکی چاره هایی که امروزه میتواند شما را به بهره بیشتر برساند پیاده سازی نرم افزار است. با این کار شما خیر فقط مشتریان قدیم خویش را شگفت زده می‌کنید، بلکه میتوانید روی مشتریان جدید هم اکانت فرمایید. چون امروزه اکثر فعالیت ها از روش اپلیکیشن های گوشی اجرا می شود. همینطور دیگر کمتر کسی به طور حضوری شغل های روز مره خویش را اجرا می‌دهد. یکی‌از برنامه های رمز شناس درین حوزه را می قدرت دیجی مال دانست که توانسته نیاز قشر اکثر اشخاص جامعه را جواب بدهد.

مثال فرنگی این سبک آمازون می‌باشد که معرف حضور مجموع اشخاص دانا میباشد. شما با پیاده سازی نرم‌افزار برای کسب و کار خویش، می‌توانید از مزیت هایی برخوردار گردید که تا به حال به آن پندار هم نکرده بودید. این مزایا مشمول لیست ذیل میشود:

شناسایی بازار مقصود و تمرکز روی آن، با پیاده سازی و ساخت نرم‌افزار امکان پذیر می‌گردد.
ما یحتاج وجود ندارد شما استراتژی های نو را تجربه فرمائید. بلکه عملکرد نمائید، با گزینش استراتژی های پیروز تجربیات گردیده روی پروژه خویش، هدفمند خیس شغل را جلو ببرید.
زمانیکه شما پیاده سازی نرم افزار را اجرا می دهید. علاوه بر مشتریان محلی خویش، روی مشتریان تمام شهر و حتی استان های دیگر هم می‌توانید اکانت نمایید. با این عمل جمعیت بیشتری میتوانند از شما سرویس ها اخذ کرده و شما روی کیفت و سرعت خویش تمرکز نمایید.
شاید بعضی وقت ها مشتریان از شما یادشان برود و یا این که به اپلیکیشن شما راز نزنند. شما می توانید از روش پوش نوتیفیکیشن به آن‌ها تخفیف ها و حراجی هایی که در نظر گرفته اید را آگهی فرمایید و آنان‌را تشویق به خرید فرمائید.
بستر اعمال شدن آحاد امور در فضای آنلاین و اینترنتی آماده گردیده است. شما می‌توانید با تعبیه کردن قابلیت و امکان خرید آنلاین برای مشتری ها، صرفه جویی متعددی هم در وقت خویش و هم در وقت آن‌ها انجام دهید. این شغل موجب رضایت مشتریان گردیده و به توسعه و گسترش بیزنس خویش کمک میکنید.
زمانیکه شما این فرآیند را شروع می کنید، باگ و اشکالات شغل را پیدا میکنید. حل نمودن این اشتباهات خیلی وا رفته خیس از خطاها فیزیکی می باشد. به عنوان مثال هنگامی که فروش شما ذیل میباشد، می توانید از روش بهینه سازی استراتژی فروش، رونق کسب و کار خود را بیشتر از گذشته راز و سامان دهید.






تعامل بیشتر با مشتری هنگام پیاده سازی نرم افزار
هنگامی شما برنامه ریزی را اعمال می دهید. میتوانید از بستری که وب برای شما فراهم کرده به کار گیری نماییدتا مشتریان بیشتری بتوانند با تجارت شما آشنا شوند.

با در دست داشتن داده ها مشتریان به عنوان مثال حوزه‌ معاش، مقام سنی به کارگیری کنندگان از سرویس ها یا این که تولید ها شما و جمعیت کاربر از نرم افزار و ... می‌توانید روی فروش یک مال خاص برای نوجوانان تمرکز کنید یا این که خدمتی ارائه فرمائید که برای اشخاص سالخورده موثر باشد.

نوشته ی علمی مرتبط: نحوه هایی کاربردی برای ارتقاء تعامل کاربر با اپلیکیشن

در چنگ داشتن این داده ها، می تواند تقلبی برای شما باشد تا بتوانید شایسته ترین استراتژی ممکن برای رونق تجارت خویش را طراحی فرمائید.

وقتی که شما طرز طراحی شایسته ترین استراتژی را بدانید، عالی میتوانید با مخاطب تعامل داشته باشید. از روش این تعامل، مشتری حس وا رفته تری با نرم‌افزار شما کرده و در غایت تبدیل به یک مشتری متعهد میشود.







رجوع سرمایه با پیاده سازی برنامه
راجع‌به سپرده گذاری روی طرح ریزی مشاجره های فراوانی وجود داراست. یکی از مسائلی که سبب ساز دلشوره و دلواپسی اشخاص در‌این شغل میشود، نبود میزان دارایی کافی برای انجام این فعالیت و همینطور اضطراب از طریق بازگشت سرمایه می باشد.

طبق واپسین تحقیقاتی ایفا گرفته، معین شده است معیار سرمایه ای که سرگرم این فعالیت می‌گردد؛ کمتر از یک درصد از در آمد مشاغل میباشد.

در اوایل هر کاری دلهره وجود داراست، اجرا این کار هم از سایر استثنا ندارد و نگرانی های خاص خودش را داراست؛ البته زمانیکه شما روند را شروع می زنید. در کوتاه ترین فرصت ممکن متوجه میشوید خیر صرفا فروش شما بیشتر گردیده، بلکه شما درخصوص مارک سازی هم توانسته اید گام محکمی بردارید.

پس در سود سپرده گذاری روی پیاده سازی نرم افزار علاوه بر منطقی بودن، فروش شما‌را بالا برده و سبب ارتقا مشتری میگردد. همینطور می‌توانید طیف کبیر تری از مخاطبان فضای اینترنتی را پوشش دهید.







صرفه جویی در هزینه و مجال با پیاده سازی نرم افزار
هنگامی شما برای تجارت خویش نرم افزار پیاده سازی میکنید؛ در واقع چند از فعالیت های روتین و ساده را حذف مینمایید که باعث می گردند فرصت متعددی از شما تلف گردد. تهیه و تنظیم گزارش فروش و لیست موجودی تولید ها، که تا قبل از این به طور سنتی ایفا می شد؛ قادر است به طور خود کار و از روش نرم افزار بدست آید.

با انجام این شغل صرفه جویی به سزایی در طول خویش ایفا می دهید. همینطور می‌توانید زمان ذخیره گردیده را صرف عمل های مهمتر نمائید.

وقتی که شما گزارش فعالیت را از روش اپ عده می کنید، در واقع جلوی پیش وارد شدن یک‌سری خطای انسانی را میگیرید.

عده بندی
با پیاده سازی نرم افزار می‌توانید علاوه بر تولید تعامل با مشتری، نسبت به سپرده گذاری روی تجارت خویش مبادرت فرمائید که قابلیت و امکان رجوع و برگشت آن بسیار زیاد میباشد. از مزایایی دیگر پیاده سازی برنامه صرفه جویی در طی میباشد. با این شغل در واقع دست شما در رئیس کردن فرصت برای اجرا کار های مهم بیشتر می‌شود.

ابزار های بررسی و انتخاب نام دامنه را بشناسید

۱۷ بازديد

انتخاب نام دامنه قبل از طراحی بسایت و ورود به بازار دستیابی و کارهای دیجیتال، از مهمترین کارهایی می باشد که شما باید به عنوان مدیر، مشاور و یا دارای تخصص در تعیین آن دقت کنید. از آنجایی که تعویض اسم دامنه پس از مدتی (به هر دلیل) سریع ترین راه برای نابود کردن بیزینس شماست، پس خوب است قبل از هرکاری با وسواس و البته استعمال از ابزارهایی که در ادامه خدمت شما معرفی خواهم کرد آحاد فیلترهای مایحتاج برای گزینش یک نام دامنه عالی برای استحصال وکار خود را در نظر بگیرید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


نکته: برای ورود به تارنما های ذکرشده در این نوشته‌ی علمی، کافی می‌باشد بر روی اسم آن ها که با رنگ متعدد مشخص گردیده است کلیک فرمایید.
آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت
دامنه چیست؟
نام دامنه چیست؟
ابزار های مطالعه و انتخاب نام دامنه
۱) Lean Domain Search
۲) Domainr
۳) Dot-o-Mator
۴) NameBoy
۵) Wordoid
۶) BustAName
۷) Impossibility
۸) Domain Typer
۹) Name Mesh
۱۰) NAMES4BRANDS
۱۱) DomainsBot
۱۲) NameStall
۱۳) Panabee
۱۴) Domain Puzzler
۱۵) Name Station
جمع بندی
مولف
علی سخا
دامنه چیست؟
دامنه اساسا، همان آدرسی هست که شما آن را در مرورگر لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود وارد کرده تا وارد یک وبسایت شوید. برفرض: amanjacademy.com. برای همین اسم دامنه شما می بایست خاص، معمولی و مرتبط با بیزنس شما باشد.
نام دامنه چیست؟
نام دامنه نامی مخصوص، جذاب، با امکان به خیال سپاری و از تمامی اصلی تر تجاری هست که شما می‌باست در زمان فرصت حیات بیزنس خود از آن برای هرگونه تعامل در فضای دیجیتال به کار گیری فرمایید.
پژوهش مقاله ها پایین در حوزه مطالعه و آنالیز سایت و دامنه وبسایت به شما عزیزان پیشنهاد می شود:
ده نکته قابل توجه برای گزینش نام و دامنه سایت
پنج حقیقت مهم راجع‌به اعتبار دامنه که مجموع کارشناسان بهینه سازی باید بدانند
ابزار های استیناف و انتخاب نام دامنه
۱) Lean Domain Search
Lean Domain Search یکی‌از ابزارهای بدون پول و پر کاربرد در مورد تولید نام دامنه است. این وب سایت یکی از بهترین ها در نوع خود برای ایجاد نام دامنه می‌باشد.
فقط کاری که موردنیاز می‌باشد شما با ورود به این سایت اعمال دهید این می‌باشد که کلمه خود را وارد فرمایید و فهرستی از دامنه‌های پیشنهادی که بر اساس محبوبیت، طول و الفبا آراسته شده اند را مشاهده کنید.

درین وب‌وبسایت شما می‌توانید از فیلترها و مورد‌های متعددی برای ایجاد کرد نام دامنه مناسب به کار گیری نمایید. کاربری سهل، هوش بالا برای تولید نام دامنه و… از ویژگی هایی می باشد که این وبسایت را به عنوان یک فیلتر و پیشنهاد دهنده عالی درین لیست قرار می‌دهد.

۲) Domainr
شما با وارد کردن نام پیشنهادی خود در این وبسایت میتوانید پیشنهادات بسیار دیدنی و خیر و خوبی از دامینر domainr دریافت نمایید. این وبسایت علاوه بر معرفی دامنه ، دامنه های آزاد و غیر آزاد ( اسامی که به نام دامنه شما مربوط نیست) را نیز معین می کند. دامینر علاوه بر معرفی بیش از۲۰۰۰ دامنه با مرتبه بندی بالا، دارای دو رابط خارجی برای سرویس دهی به مشتریان از سرور های گوناگون هست.

یکی‌از بارزترین مشخصه‌های این وب‌وبسایت برخورداری از قدرت جستجو می‌باشد. قدرت جستجو برای نام‌های متفاوت در پسوندهای متعدد برای ثبت یا رسیدگی شرایط دامنه از ویژگی‌های بارز این وب‌تارنما می باشد. میتوانید همین الان به پژوهش وب‌وبسایت‌های متعدد بپردازید، حتی ارزش ثبت آنها را هم داشته باشید.



۳) Dot-o-Mator
دومین سازی در تارنما dotomotor مقداری متفاوت هست. مخلوط کلمات و جدول اطلاعات لغات، دو ستون برای عبارات اولیه و دوم مورد نظر شما دست‌یابی به یک دومین بهتر را درین وب سایت رقم خواهد زد.

روشی که در‌این وب‌سایت در حیث گرفته شده است در دو سطح کار می‌کند آماتور و ماهر در صورتی‌که استفاده کننده آماتوری باشید قادر است از فی مابین موضوعاتی که برای وب‌سایت‌ها در نظر گرفته شده مبنا عمل وب‌وب سایت خود را تعیین نمایید سپس در مرحله بعدی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که میان آنها نیز حق تعیین دارید در نهایت روی دکمه ترکیب یا کمباین Combine کلیک کرده تا مواردی را به دست آورید.
اما برای حرفه ای ها شما می‌بایست کلمه ها خود را در ستون اول وارد ‌نمائید در ستون بعدی هم لغت ها دیگر خود را وارد کنید تا دامنه‌هایی که آزاد هستند و دامنه‌هایی که اشغال شده‌اند برای شما نمایش داده گردد.



۴) NameBoy
NameBoy ابزاری هست که به شما این امکان را می‌دهد ، با وارد کردن یک یا دو کلمه و واژه ی کلیدی، لیستی از مخلوط های متفاوتی از اسامی ، دامنه ی هم قافیه با لغت ها مورد نظر خود و بسیاری از حالت های دیگر را در دست داشته باشید
برای عمل با این وبسایت شما می بایست، واژه و کلمه‌ی کلیدی و توضیح مورد نظر خود را وارد فرمایید تا این وب سایت حالت دامنه های متفاوت را به شما اعلام کند. همچنین برای دامنه هایی که از قبلی ثبت شده اند گزینه ای تعریف‌و‌تمجید شده که شما می توانید با انتخاب آن پیشنهادی جهت دریافت دامنه به شخص مالک امتیاز اعلام کنید. بنابراین شانسی برای داشتن دامنه های از پیشین ثبت شده را نیز خواهید داشت.

انتخاب نام دامنه

۵) Wordoid
وب سایت wordoid یک کدام از ابزارهای متخصص است که می ‌توانید از آن برای جستجوی حرفه ای به کار گیری فرمایید. در نخستینِ عمل شما می‌توانید تعداد حروف دامنه، تغییر کلمه شما، به کارگیری از واژه در اولیه و اواسط نام دومی، زبان و موردها دیگری را تهیه کرده بعد دست به جستجو بزنید و بهره بگیرید.
این وب‌تارنما همه کارهای لازم را در همان صفحه از شما منظور بعد از آن نتیجه ها خیر را نیز نمایش میدهد. همچنین شما می‌توانید دامنه ها را به سادگی تفکیک کرده و نام دامنه مناسب خود را پیدا کنید. دامنه‌هایی که در این وب‌وب سایت مشخص شده است در دو پسوند .com و .net نمایش داده می شود.





۶) BustAName
BustAName ابزاری می‌باشد که با مخلوط کردن لغت ها مورد نظر شما بهترین دامنه را به شما توصیه می‌دهد. این سایت همچنین گزینه هایی دارد که شما با گزینش آن ها میتوانید وضعیت متفاوتی را برای دامنه ی خود در نظر بگیرید. شاید وقتی به این وب‌وب سایت وارد شوید، طراحی رابط کاربری و ظاهر آن چنان که باید حرفه‌ای نباشد. ولی Bust a Name دسته ای از ابزارهایی پیشرفته با شیوه استعمال شل را در مشت شما قرار می دهد.

۷) Impossibility
Impossibility سایتی می‌باشد که با اضافه کردن اسم، صفت و فعل به نخستین یا نقطه پایان کلمه ی کلیدی مورد نظر شما دامنه ی مناسب را به شما توصیه می کند . این تارنما برای بهره و سرعت عالی از چندین سرور هم‌زمان به کار گیری می کند. به شما پیشنهاد می‌کنم استفاده از این وب سایت را اصلا فراموش نکنید.





۸) Domain Typer
سایت Domain Typer یک وبسایت سریع برای انتخاب نام دامنه می باشد که به شما آرم می‌دهد آیا دامنه شما قابل خرید هست یا خیر. از ویژگی های جالب این وب سایت این است که شما می‌توانید نام کلمه مورد نظر خود را علاوه بر جستجو با پسوندهای گوناگون در شبکه های عمومی هم جستجو کرده و حالت نام مورد نظر برای دامنه (دامین) خود را نیز در شبکه های متفاوت اجتماعی مشاهده کنید.
نکته: شما با به کار گیری از این ابزار میتوانید از قیمت جهانی دامنه خود با پسوندهای متفاوت نیز آگاه شوید.



۹) Name Mesh
وب‌تارنما name mesh ابزاری دارد که برای ایجاد کرد نام دامنه به نحوه شگفت انگیزی به دور از عدم وضوح است و کاربری معمولی‌ای دارد. برای استفاده از این سایت کافیست دو کلمه و واژه کاری خود را تایپ کرده تا نام دامنه‌ای تازه تحویل بگیرید. این وب‌وبسایت نام دامنه شما را با پسوند های گوناگون دامنه ها مثل com, .org. و از این قبیل برای‌تان فراهم می‌کند. همچنین نام دامنه در این ابزار، بعداز ساخت‌و‌ساز، در دسته‌بندی های گوناگون برای شما نمایش داده می‌گردد. دسته‌بندی هایی مثل فانتری، بهینه، ادغام، جدید و کوتاه و مفاد دیگری که در وب‌وب سایت و بعد از به کار گیری با آن ها آشنا خواهید شد.



۱۰) NAMES4BRANDS
وب سایت names4brands یک وب سایت بهتر و کاربردی برای سفارش اسم دامنه می‌باشد. وقتی که شما وارد این تارنما می شوید آدرس های پیشنهادی برای ثبت دامنه را مشاهده می‌کنید که در بسیاری از مواقع خیلی از آنها آزاد هستند و همچنین نام های پیشنهادی منحصر به فردی را می توانید در بین آنان پیدا کنید.



۱۱) DomainsBot
domain bot ابزاری است که کلمه مورد نظر شما را دریافت و به اسم های مضمون‌ دار، خلاقانه و دیدنی تبدیل کرده و دامنه هایی را به شما نمایش می دهد که قابل ثبت و قابل خرید باشند.
ضمن این موارد دامین بات برای حساب کاربری شبکه های عمومی شما نیز کاربرد داشته و شما می‌‌توانید از این ابزار جهت بازرسی و انتخاب نام کاربری در سوشال مدیاهایی نظیر فیسبوک و توییتر به کارگیری نمائید.



۱۲) NameStall
NameStall وبسایتی می باشد که با دریافت واژه ی کلیدی شما، پسوند و پیشوند مناسب، و مجموعه بندی آن ها بیش از ۱۸۰ پیشنهاد متعدد در اختبار شما قرار می دهد.
این ابزار با ساختن لغت ها ۲ یا ۳ کلمه و واژه ای و پیشنهاد 5 گروه گوناگون دامنه ه صورت همزمان پیشنهادات متنوعی به شما ارائه می‌کند. از مزیت های این ابزار این می باشد که اطلاعات دامنه های آزاد و همچنین سختی نام دامنه از نگاه موتور جستجو را نیز به شما ارائه می‌کند.



۱۳) Panabee
Panabee ابزار ساده ای است که شما می توانیدبا به کار گیری از آن نام دامنه ، نام اپلیکیشن، اسم برند و یا شرکت خود را انتخاب فرمائید. این وبسایت نیز مثل وب سایت namestall با استفاده از کلمه و واژه کلیدی اصلی و ادغام آن با پسوندها و پیشوندهای گوناگون اسامی زیادی را به شما پیشنهاد خواهد بخشید.



۱۴) Domain Puzzler
Domain Puzzler یکی از سایت هایی می باشد که با ارائه یک سری آیتم متفاوت در گزینش اسم، سیاق متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارها پیش گرفته است. شما با ورود به این وبسایت و وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خود با سه مورد ریلکس، پیشرفته و جادویی مواجه خواهید شد. آیتم ی سهل وآسان فقط می تواند بررسی کند که آیا این واژه به صورت دامنه قابل ثبت می‌باشد یا خیر.آیتم ی پیشرفته هم امکان انتخاب کلمات اضافی و کمکی را به شما می دهد و با ادغام آنها با یکدیگر لیستی از دامنه آزاد و ثبت شده را ارائه می کند.



سایت های به حساب آوردن دامنه
۱۵) Name Station
این سایت امکان مطالعه گونه های اسم ها و لغت ها را به شما میدهد. شاید این گزاره در نگاه اول مفهومی نداشته باشد ولی با وارد کردن واژه ی مورد نظر خود در Name Station خواهید مشاهده کرد که این سایت با سرعت بالا دسته ای از واژه های مترادف و کلمات کلیدی مرتبط را به شما پیشنهاد می کند. علاوه بر این شما میتوانید مضمون‌ لغات را مورد نظر خود را در آن بیابید و به این ترتیب بهترین واژه و کلمه را برای معرفی عمل خود انتخاب فرمایید. این تارنما نیز همانند وب سایت های دیگر با دریافت واژه ی مورد نظر شما به همدم پسوند و پیشوندهای مناسب مخلوط های جالبیرا به شما ارائه خواهد بخشید.



گردآوری بندی
با توجه به التفات انتخاب اسم وب سایت و نام دامنه برای ورود یک بیزینس به فضای دیجیتال و ساخت سایت، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی جامع ۱۵ ابزار کاربردی که به شما در انتخاب اسم دامنه کمک می‌‌کند، بپردازیم.
ممکن می‌باشد با رسیدگی این نوشته‌ی‌علمی این سوال در ذهن شما تشکیل داد خواهد شد که آیا به کارگیری از تمام این ابزارها برای انتخاب اسم دامنه موردنیاز می‌باشد؟ خیر! چندین آیتم از این ابزارها همان گونه که خدمت شما توضیح داده شد وظایف یکسانی داشته و به طور معمول پیشنهادات مشابهی نیز می دهند.

پس برای استفاده بهینه از این ابزارها چکار کنیم؟
واژه کلیدی خود را در تعدادی از این ابزارها، که مطابق اهمیت نیز خدمت شما معرفی شد‌ه‌است، وارد کنید و اسامی که توجه شما را به خود جلب می‌کند و فعال نیز میباشند را در یک فولدر اکسل جمع فرمائید.
آن گاه با ابزارهایی نظیر moz و semrush مشقت هر کلمه و واژه را به دست آورده و بر طبق آن کلماتی که سختی پایینی دارا‌هستند را انتخاب فرمائید.
به صورت کلی با گذراندن لغت ها از چنین فیلتر هایی، شما می‌توانید از میان هزاران کلمه نهایت به ۳-۴ واژه رسیده و از دربین آن با تمرکز به سلیقه شخصی، نظر ها مشتریان، نظر نیروی کار شرکت و … بهترین لسم را برای دامنه و همچنین شبکه اجتماعی خود گزینش فرمایید.
 

اولویت با طراحی اپلیکیشن است یا طراحی سایت

۱۸ بازديد

اولیه تارنما بزنیم یا این که اپلیکیشن؟
دوستی میاد و میگه اینجانب یک ایده دارم و میخوام برای این ایده یک سایت بزنم اینجانب هم با مشورت ای که بهش میدم میگم این بیشتر به نرم افزار نیاز داره تا وبسایت آنگاه هم دوستمون میگه زیرا اینجانب طراحی سایت بلدم میخوام سایت رو پیاده سازی کنم. بعضی وقت ها هم برعکس اتفاق میفته و ایده رو که میگن و اینجانب میگم به مکان نرم افزار به سایت نیاز دارین میگن آخه نرم‌افزار باکلاس تره ما میخوایم اپ داشته باشیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس



اینجانب هم در پاسخ به‌این دوستان میگم آخه مگر کسی به خاطر کلاس ایده رو به نابودی میده؟

تو این پوشه میخوام در مورد این مورد سخن کنم. آیتم هم اینه که کِی اول وب سایت بزنیم آنگاه بریم سراغ نرم‌افزار و یا این که کِی نخستین اپلیکیشن بزنیم بعد بریم سراغ تارنما و یا این که کِی هردو رو با هم بزنیم؟ و یااینکه مگر تنها همین دوتاس؟ تو جمهوری اسلامی ایران امکاناتی وجود داره که تو سرزمین های دیگه به این‌شیوه ازش به کار گیری نمیشه مثل اینستاگرام و تلگرام!

اینجانب تا جایی که مشاهده کردم تو هیچ جا فقیه مثل ایران از اینستاگرام تحت عنوان فروشگاه به کارگیری نمیشه .

پس ما اولیه اینجوری آغاز می‌کنیم که نخستین چه ایده هایی نیاز به اپ داره سایر میشن نخستین با تارنما. و یا این که کدوم نیاز به شبکه تلگرامی دارن و یا این که بایستی با اینستاگرام شروع نمایند..

اپ ها
درمورد دنیای نرم افزار ها اینجانب یک حیث دارم و کاملا هم فردی هست. دنیای نرم افزار به اون قشنگی که مقاله‌ها میگن و تو دنیای وب میبینین وجود ندارد. شاید شما هم در‌صورتی‌که کتاب هنر شفا بخشیدن رو خونده باشید ممکنه این خطاهای شناختی در زمینه‌ی نرم‌افزار رو چشم باشید. همونطور که پیش از این در موردش صحبت کردم شما صرفا نرم‌افزار های چیره جلو چشمتونه.

تو کتاب هنر شفا بخشیدن میگفت شما مدام نوازندگان راک برنده رو می بینید و قبرستان نوازندگان رو هیچ کس بهش سر نمیزنه.در قبال هر نوازنده راک و معروفی که شما میبینید 10000 نوازنده و یا این که خواننده شکست خورده می باشند که هیچ مجله ای در موردش نمینویسن.

نرم افزار های برنده
دچار این خطای شناختی نشین که فلان کمپانی یا این که فلان سایت برنامه زده 1 میلیون یا این که 2 میلیون نصب گردیده و منم بزنم همین مقدار نصب میشه . خیر اینجوری وجود ندارد.

3،4 سال پیش یک نرم‌افزار اومد به نام آفتابه و تو اون سال شنیدم که تو یک‌سری ماه 70 میلیون درامد داشتند. تمامی رفتن آفتابه بزنن البته تنها همون یدونه بود! یا این که همین چندین وقت پیش بازی کوییز اف کینگ اومد درآمد خیلی خیر داشت و پس از اون همگی میخواستن یدونه کوییز اف کینگز بزنن. الزاما تو یک کدام از مشابه اون بزنی و یا این که حتی عالی از اون بزنی غالب هلاکت ها.

نرم افزار های ناموفق
یک نکته مهم که فراموش میشه اینه که نسبت نرم‌افزار های نصب نشده و باخت خورده به اپ های دارنده نصب چندهزارتایی رو بگیرید نسبت غیر قابل اعتقادوباور است. شما عملا لیست بی نقص رو نمیبینید زیرا اپ هایی که معدود نصب میشن بعد از چندماه حذف میشن.

مدام تو سایتها و اخبار و اینور اونور خبر از برنامه های برنده میشنوید هیچ وقت در زمینه‌ی نرم‌افزار های غیر برنده نمیشنوید.

یک سری هزار اپلیکیشن نویسی که اپ میدن خارج و هی دارن fail میکنند.

Fail کردن در بیزنس
Fail کردن واژه ای میباشد که اینجانب به مکان باخت خوردن استعمال میکنم زیرا جناب مدرس محمد رضا شعبانعلی تو یکی‌از فایل های صوتیشون اعلام کردن که به مکان واژه و کلمه شکست کلمه و واژه Fail خوب است. دلیلش هم خیلی برهان قشنگی بود. میگفتن که Fail در گویش انگلیسی از فال میاد و هر افتادنی یک بلند شدنی در کنارش میباشد برای مثال شما میبینی که طرف زمین‌خورد در انتظار میمونی که طرف بلند شه اما تو گویش فارسی وقتی میگیم چیزی ناکامی انتظار صحیح شدن ازش نداریم.



برنامه نویش های ما Fail میکنن یک اپ مینویسن و Fail میکنن و گشوده هم بلند میشن. بعد از اون به تجربیاتشون اضافه میشه و آتی و آینده و آتی ...

فعلا تو این وضعیت شما فکر‌می کنی اولیه بایستی نرم افزار بنویسی؟ فرض میکنیم همگی داده های عددی و احتمالات رو برسی کردیم و باید نرم افزار بنویسیم. تو این گزینه چه زمانی بایستی ریسک نرم‌افزار رو بپذیریم؟ زمانی که چیزی تو اپلیکیشن باشه و توی تارنما نباشه و تو ایده شما بهش نیاز باشه.

استارت ایده با ساخت اپ
دقیقا مثل اسنپ. تا دوسال پیش همه میخواستن دیجیکالا بزنن البته الان کلیه میخوان یه برنامه مثل اسنپ بزنن. این تجهیزات اسنپ کاملا به نرم افزار نیاز داره. یا این که برای مثال یک ایده داریم که مادر ها یک اپ رو موبایل بچشون داشته باشن و کودک هرجا رفت متوجه بشن. این ایده به طور کامل لوکیشن بیس میباشد و به نرم افزار نیاز داره و به طور طبیعی نمیتونه تارنما باشه. این ایده ذاتا اپ است و اینجاس که میگیم باید اپلیکیشن بنویسیم.

وضعیت دیگه ای هم داریم؟ آری.

شرکتی می‌باشد که قدرتمند می باشد و پول کافی داره و میتونه نرم افزار نویس استخدام کنه و هم میتونه بره یه تفاهم نامه خیلی عالی بنویسه با یک کمپانی خیلی دارای شهرت ببنده.

این ایده نیاز به نرم افزار نداره، اما زیرا قدرت داره و مارک هستی بایستی ضمن سایت نرم افزار تو هم آماده باشه و تبلیغات هم داشته باشی و خیلی هنگفت و وزین میای جلو میره. تو این حالت هم میگیم نرم افزار رو همزمان با وب سایت بزنید.

آغاز ایده با طراحی سایت
به جز این ها اینجانب اکثر زمان ها پیشنهاد میکنم که ایده با تارنما باشه. به صورت نمونه برای فروشگاه آنلاین مدام میگم اول بایستی تارنما بزنین.

طبق آماری که اینجانب توی سایت های خودم دارم نسبت خرید از نرم افزار با سایت تو دکان های اینترنتی 1 به 3 تا1 به 10 می‌باشد . یعنی درصورتی که یک اپلیکیشن خیلی خوب نصب گردیده باشه و مغازه معروفی باشه به ازای 3 خرید از سایت یک خرید از نرم افزار میشه. پس توصیه میکنیم اولیه وب سایت نحوه انداری بشه.

مزیت های وبسایت نسبت به نرم افزار
وب سایت مزیت هایی داره که برنامه نداره. از جمله وب سایت که زدید میتونین از شبکه های اجتماعی بهش پیوند به‌این، از شبکه تلگرام بهش پیوند به این، تو اس ام اس لینک سایت رو میتونین بزارین، روی سایت شمارشگر میتونین بزارید.

شما حتی در‌صورتی‌که ایدتون نرم افزار بیس باشه قطعا باید یک وب سایت رو داشته باشید. پس عملا شما در 95 درصد موارد وب سایت رو بزنید. مثلا تو وبسایت اسنپ که برید شما تنها یک درباره ما و یک تماس با ما و یکسری توضیحات خواهید رویت کرد و چیز خاص دیگه ای نمیخواد داشته باشه البته در وبسایت مغازه تولیدات میبینید و غیره ...

سایت مزیت دیگه ای که داره اینه که سئو میشه و تو نتیجه ها کاوش میاین بالا، پس مزیت های متعددی وبسایت نسبت به نرم افزار داره.

آغاز ایده با اینستاگرام
چندین حوزه ها میباشد که فقط مختص ایرانه که اینجانب ابدا سفارش میکنم وب سایت نزنین. از جمله میخواد پوشاک بزنه اینجانب هم میگم هنگامی خیر بودجه ای داری و هم رقبایی مثل دیجی استایل و مودیسه هست تارنما زدن صحیح وجود ندارد. میتونی یک وب سایت بزنی و خودتو توش معرفی کنی اما وقتتو طرز نزار. آن گاه تمامی رو ارجاع بده به اینستاگرام. این ایده نمیتونه مدام صحیح باشه ولی هنگامی که بودجه ای وجود ندارد شایسته ترین راهه.

شما شاید بتونین وب سایت رو با بهینه سازی بیارین بالا و یا این که معرفیش فرمائید ولی مشکلی که برنامه ها داره اینه که نیاز به نصب داره.

اینجانب قبلا تو وبینار هم در موردش حرف کردم یک سبک تبلیغاتی هست به نام سی پی ای یا این که cost per action که میگه اینجانب بدین فعالیت ندارم که کجا تبلیغ می‌کنی یا این که چجوری! اینجانب به ازای هر نصب به تو برای مثال 50 هزار تومن میدم.



البته اینستاگرام این مشکلات رو نداره شما با وب سایت سرچ میشی و با چندتا هشتگ میتونی بیای بالا. اون اولیه هم که تو دیده نابودی میتونی چندتا عکس هم کپی کنی و یا این که چندین هزارتا فالوور فیک هم بگیری و یواش یواش جون بگیره کارت.

شما باید بدونین که سایتو اپ هم نیاز به محتوا داره اول تو اینستاگرام خودتو بسنج ببین میتونی متن خوب بنویسی. میتونی عکس بهتر بگیری و مشتری رو راغب کنی به محصولت آن گاه برو سمت تارنما.

خیلی ها بودن وب سایت زدن سپس ولش کردن چرا؟ زیرا تشکیل داد محتوا سخته و دشواری های خودش رو داره.

شروع ایده با تلگرام
به برخی ها هم سفارش میکنم ربات تلگرام بزنن. برای مثال برا سایتشون میتونن بجای اپلیکیشن از ربات استفاده کنن زیرا عضو به دست آوردن تو ربات خیلی آسون خیس از نصب نرم‌افزار می باشد. به یکی دوستان که پیشنهاد کرده بودم ربات صحیح کرد و یکسری روز پیش که دیدمش گفت روز اول با تبلیغات 30تومن 40تومنی که تو گروهها نهاده بودم 100 تا بازدید هم رسیدم و سومی توصیه هم گرفتم و پول تبلیغم هم دراومد. جالبیش هم این بود که ربات به ووکامرس وصل گردیده بود و به طور اتومات به محصول ها متصل می شد و سفارش میگرفت. برای درست کردن این ربات هم حدودا3 یا این که 4 تومن هزینه کرده بود که در قبال نرم افزار ها عدد کوچیکی می باشد.

در شرایطی‌که اپ هم نصب می‌کرد بایستی تبلیغ میکرد که عموم نصب کنن البته ربات تلگرام تنها یک دکمه می باشد و استارت میشه. تبلیغ های تلگرامی هم مفته برای مثال دربین 30 یا این که 40 تا 100نومن است. یک تبلیغ اینتورک بخوای داشته باشی تازه از 500تومن استارت میشه.

استارت ایده بدون نیاز به دنیای دیجیتال
یکی از دوستان یک ایده داشت که باری رو تحویل میگرفتن و میرفتن تحویل میدادن به شهرهای خاص و تجمیع توشه اجرا میدادن و برای این کار رفته بودن نرم افزار زده بودن با هزینه 50 60 میلیون تومن.

وقتی پیش اینجانب اومد گفتم هیچ کدوم موردنیاز وجود ندارد و صرفا با تبلیغ تو سایتهایی مثل دیوار و شیپور و غیره شما میتونی بیشتر غالب باشی و الان هم غالب گردیده تو کارش و پس از سپری شد 1 سال موقتی اون نرم افزار هم که هزینه کرده بود یکسری نفری ازش خرید میکنن.

البته هنوز هم 95 درصد ادم ها ترجیح میدن زنگ بزنن به شماره 5 رقمیش و بگن ما یه بسته داریم ازینجا به اونجا و پیک بره بستشون رو بگیره

تولید فیلم برای معرفی محصول در اپلیکیشن چه تاثیراتی را به دنبال دارد؟

۱۸ بازديد

تبلیغات گونه های بخش اعظمی دارااست، البته می بایست بدانید شایسته ترین نوع تبلیغات را می قدرت کلیپ دانست. با به کارگیری از ساخت ویدیو می قدرت در بازاریابی های اینترنتی شایسته ترین تلاش را در جذب کاربر داشت. همینطور عالی میباشد بدانید که ساخت ویدیو می‌تواند ضمن seo وبسایت روی جذب استفاده کننده در نرم افزار هم بسیار اثر گذار واقع گردد. طبق داده های عددی بدست آمده، میان مجموع طرز های تبلیغاتی ویدیو شایسته ترین سعی را داشته و در حدود چهار موازی تاثیر بیشتری در نسبت به بقیه شیوه ها در جذب کاربر داراست. در‌پی با ما یار و همدم باشید تا تاثیرات ساخت‌و‌ساز فیلم برای معرفی فرآورده در نرم افزار را خوب بیاموزید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس



تصویب توصیه و مشورت
معرفی کردن یک متاع در ویدیو تبلیغاتی
کلیپ به خیال طریق اکران فرآورده که به مشابه سازی هرچه مجموع خیس کوشش آن میپردازد، خوب از دیگر شیوه های تبلیغاتی روی استفاده کننده تاثیر می‌گذارد؛ عاقبت به فهم و شعور عالی کاربر از کالا خاتمه می‌یابد. ویدیو به جهت اثر گذاری بالایی که روی استفاده کننده دارااست؛ سبب میگردد تا درصد کسانی که نسبت به کالا عکس العمل علامت میدهند، به مجاورت 46 درصد رسد. اثر گذاری آن به همینجا ختم نمیشود و می قدرت روی مشتری های بالقوه به طور تقریب تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.

طبق واپسین داده های عددی بدست آمده موسسات گرانقدر تلاش می نمایند، در دستیابی و کارشان برای معرفی هرجه خوب تولیدها از کلیپ استعمال نمایند. چون از این مسئله که یک ویدئو با وقتی نسبتاً کمتر از 60 ثانیه قادر است، دقت بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با تک تک این تفاسیر عالی میباشد هنگامی که پیاده سازی نرم افزار را اعمال می دهید، قسمتی برای معرفی محصول ها به طور کلیپ را در حیث بگیرید، این زمینه میتواند امداد شایانی به شما در ارتباط جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.







اثر روایت بسیار بیشتر از لیست خصوصیات در معرفی کالا میباشد
گاها چشم گردیده بعضا از شرکتهای والا برای معرفی محصول ها خویش به مشتری مبتلا اشتباهاتی می‌شوند که سبب فروش نادر خیس و اثر گذاری حداقلی روی مشتری میشود. آنان هنگام معرفی مال برای مشتری کارایی می نمایند تا مشخصات و مختصات تولید ها خویش را برای مشتری تیتر نمایند. اما آنان نمی دانند که‌این نوع از کلیپ یا این که فیلم کمترین اثر گذاری را روی مخاطب دارااست، بعضی وقت ها هم حقیقتا خسته کننده می‌شود. به همین ادله مخاطبان عشق و علاقه کمتری به نگاه کردن معرفی جنس انان دارا هستند، گه گاه هم این نوع از فیلم ها را نادیده میگیرند یا این که حتی بلاک می نمایند.

قصه چیزی میباشد که اکثر عموم دوست دارا هستند آن را بشنوند، به همین خواسته در‌حالتی که می‌خواهید به معرفی فرآورده خویش بپردازید؛ باید هنگام پیاده سازی نرم افزار به‌این مسئله اعتنا فرمائید و معرفی محصول ها را به طور ویدئویی و روایت سیرتکامل در برنامه خویش ارائه دهید.

هنگامی که برای معرفی جنس یا این که سرویس خویش از کلیپ استعمال می‌کنید، بایستی اعتنا فرمائید که طرز شغل با فرآورده یا این که خدمت را هم یادگرفتن دهید. همینطور هنگام تنظیم کلیپ بایستی فیلم طوری باشد تا مشابه سازی حل یک اختلال در آن مهیا خواهد شد. با این سبک ویدیو حتما فیلم شما آیتم دقت کلان قرار خواهد گرفت.







تشکیل داد یک قصه خرد و معمولی در کلیپ
وقتی که میخواهید ویدیو معرفی کالا خویش را فراهم نمایید، به کوتاه بودن مجال آن اعتنا ویژه ای داشته باشید. برای مثال زمانی شما درگیر تنظیم یک ویدیو تبلیغاتی میباشید، در صورتی مجال این ویدیو بیشتر از 60 ثانیه خواهد شد کاربر پس از 10 دقیقه دیگر داده ها ارائه گردیده در ویدئو به یادش نخواهد ماند.

هنگام ایجاد video بایستی صرفا پیام اساسی و کلیدی را در یک قصه کوتاه بگنجانید، دراین‌صورت ویدیو برای مخاطب جالب گردیده و پیام شمارا از ویدیو اخذ می نماید. همینطور مجموع نکات آن به یادش خواهد ماند. در تنظیم این Clip بایستی دقت کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی اجرا دهید که به پیام کلیدی و مهم اشاره داشته باشد، در‌این‌صورت وقتی که ویدیو هم به اتمام برسد کاربر همواره پیام شمارا به حافظه خواهد آورد.

ارائه روایت بایستی از نگاه استفاده کننده تیتر گردد
وقتی که میخواهید قصه خویش را پیاده سازی فرمایید، حواستان باشد که از حیث استفاده کننده به مورد نگاه نمایید، بعد از آن به پیاده سازی روایت بپردازید. بایستی سوالاتی همانند وی چه انتظاری از یک ویدیو ویدئو تبلیغاتی دارااست؟ را از خویش بپرسید. جواب این مورد بسیار معمولی است. خودتان را مکان کاربر بگذارید، انتظار دارید زمانی که معرفی کالا جاری ساختن می گردد بدانید، چه‌طور میتواند خلل شمارا حل نماید یااینکه بدانید این جنس چه خصوصیت های منحصربه‌فرد به شخصی داراست! طبق واپسین پژوهش ها انجام یافته دراین مورد مشخص گردیده است که 80 درصد یوزرها خواستار این می‌باشند که بدانند بوسیله این مال چه مشکلی از آنان حل گردد تا اینکه خصوصیت های منحصربه‌فرد آن را بدانند.

استعمال از اصطلاحاتی در کلیپ که کاربر به آن شناخت داشته باشد
یک کدام از مهم‌ترین نکات هنگام تهیه و تنظیم کلیپ ویدئو برای معرفی مال، به کارگیری از اصطلاحاتی میباشد که استفاده کننده نسبت به آن شناخت داشته باشد. وقتی که شما از این ترفند به کار گیری نمایید، کاربر ریلکس خیس با کلیپ شما رابطه برقرار کرده و سبب میشود شغل شما در ارائه توضیحات متاع بسیار سهل وآسان خیس صورت بپذیرد. همینطور عالی میباشد بدانید به کار گیری از اصطلاحات دشوار و غریبه قادر است به کلی اثر منفی روی تاثیر پذیری کلیپ تبلیغاتی شما در نرم افزار داشته باشد.

تهیه و تنظیم ویدیو تبلیغات با به کار گیری از هنر رشته ذکر
وقتی که پیاده سازی نرم افزار شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن محصول ها درون آن میباشد. درین مرحله می بایست از هنر رشته ذکر خویش در ارائه توضیحات مال استعمال فرمایید. این هنر که چه هنگامی در ارائه احساسات خویش را مطرح نمائید و یا این که هنگام کلام کردن با کاربر از چه کلماتی استعمال نمایید، در واقع به عشق و علاقه مندی مخاطبان و یوزرها به مال یا این که خدمت شما منتهی میشود.

راهنمای جامع برای طراحی و ساخت اپلیکیشن

۸ بازديد

تفاوت فی مابین یک نرم افزار بهتر و یک اپ بد در پیاده سازی نرم افزار گوشی ، معمولا چگونگی تجارب استفاده کننده (UX) میباشد. یک UX گوشی بهتر، چیزی میباشد که اپلیکیشن های غالب را از آن تیم از نرم افزار های ناموفق غیروابسته میکند. امروز، یوزرها موبایل انتظار متعددی از یک اپلیکیشن دارا هستند: مجال بار گذاری سریع، سهولت به کار گیری و لذت بردن در طول تعامل. در حالتی که می‌خواهید در کنار طراحی وب ، پیاده سازی نرم افزار گوشی شما به صدق صورت پذیرد، شما می بایست UX را خیر فقط تحت عنوان جزئی از پیاده سازی، بلکه جزء ضروری از استراتژی متاع در حیث بگیرید. چیزهای متعددی در هنگام پیاده سازی نرم افزار گوشی می بایست در حیث گرفته شوند. در‌این نوشته ی علمی، قصد داریم بخش اعظمی از سفارش های عملی را که شما میتوانید در پیاده سازی خویش جاری ساختن نمایید، توضیح دهیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس



تلنباری را برطرف سازید
از دربین بردن تلنباری یکی‌از سفارش های اساسی مذکور در " پیاده سازی بر طبق UX گوشی" میباشد. ضمن اینکه تلنباری یک کدام از بدترین معاندان طراحی وب سایت میباشد در پیاده سازی نرم افزار نیز به این شکل میباشد. با تلنبار شدن رابط کاربری اپلیکیشن شما، سبب ساز می‌شوید تا یوزرها با مقدار متعددی از داده ها مواجه شوند: هر دکمه ای که اضافه می شود، تصویر و آیکون کاغذ را بغرنج خیس میکند. تلنباری در دسکتاپ وحشتناک میباشد، ولی در موبایل بسیار بدتر میباشد. ضروری میباشد از هر چیز غیر ضروری در پیاده سازی نرم افزار گوشی خلاص شویم، چون کاهش تلنباری سبب بهبود فهم مقاله میشود. تکنیک مینیمالیسم قابلیت و امکان (کمینه سازی قابلیت و امکان های برنامه) قادر است به شما در حل اختلال UI تلنبار گردیده یاری دهد:

وسعت محتوا را به دستکم برسانید (به استفاده کننده تنها آنچه را که ما یحتاج میباشد بداند، ارائه دهید ).
موادتشکیل دهنده رابط کاربری را به دست کم برسانید. یک پیاده سازی بی آلایش، مخاطب را به راحتی با مال نگه می‌دارد.
شغل های اضافه را نادر نمائید
در ادامه چیزی در پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه باشید که نیاز به کارایی مخاطب داشته باشد (این ممکن میباشد دربرگیرنده وارد کردن اطلاعات، تصمیم گیری و غیره)، و در ادامه جایگزین ها باشد. برای مثال، در برخی مفاد بجای درخواست از استفاده کننده برای تایپ بیشتر،میتوانید از داده هاییکه تا قبل از این وارداتی اند به کار گیری نمائید یا این که از اطلاعات دردسترس برای تهیه پیش فرض هوشمند به کارگیری نمایید.

دکمه "برگشت" می بایست درست کار نماید
یک دکمه "برگشت" تولید گردیده نامناسب،میتواند سبب ساز بروز ایرادات متعددی برای یوزرها گردد. خودداری از وضعیت های متبوع در هنگام کلیک دکمه "رجوع" در یک پروسه یک سری مرحله ای، یوزرها را به سمت رجوع به برگه مهم می‌برد. یک پیاده سازی UX گوشی بهتر، سبب میگردد رجوع و برگشت به عقب برای یوزرها آسانتر خواهد شد تا اصلاحات مایحتاج را ایفا دهند. وقتی که یوزرها می‌دانند که می‌توانند مجدد به داده هایی که تنظیم کرده اند یا این که آیتم هایی که تعیین کرده اند نگاهی بیاندازند، این دستور به آنان قابلیت میدهد که به راحتی ادامه دهند.

تقسیم بندی مناطق در پیاده سازی نرم افزار گوشی
در حالتی که یک عمل دربرگیرنده بخش اعظمی از پروسه و اقدامات ما یحتاج از جانب استفاده کننده باشد، عالی میباشد اینگونه وظایفی را به چند شغل های-فرعی تقسیم فرمایید. این اصل در پیاده سازی گوشی بسیار اساسی میباشد، چون شما نمیخواهید بطور یکباره عدم وضوح بیش تر از اندازه برای استفاده کننده ساخت‌و‌ساز فرمائید. یک نمونه عالی یک گردش فعالیت برای تحقیق (خرید) مرحله به مرحله در یک نرم‌افزار کسب و کار الکترونیک میباشد، جایی که طراح، یک عمل بغرنج را به تکه های متناسب با وظیفه تقسیم می نماید، هریک از آن‌ها نیازمند مبادرت از سمت مخاطب میباشد.

قطعه بندی همینطور قادر است به اتصال دو کار گوناگون (مانند مرور لیست خرید و خرید) یاری دهد. وقتی که یک گردش کاربه تیتر تنی چند از فرایند منطقی به یکدیگر متصل میگردند، مخاطب میتواند با راحتی بیشتری از روش آن ادامه دهد.

از صفحه ها نمایشی آشنا استعمال نمائید
صفحه های آشنا صفحاتی می‌باشند که یوزرها در اکثری از اپ ها مشاهده میکنند. شیت اکران هایی مانند " Gettings started"، " What’s new" و " Search results" استانداردهای حقیقی وواقعی برای نرم افزار های تلفن همراه گردیده اند. آنان به توضیح مازاد نیازی ندارند چون یوزرها از قبلی با اینها آشنا می باشند. این اذن میدهد تا یوزرها از تجربیات پیشین سوای هیچ منحنی یادگیری برای برقراری رابطه با اپلیکیشن به کار گیری نمایند.

ورودی مخاطب را نادر فرمایید
نوشتن بر روی یک کاغذ اکران خرد گوشی، اکثر اوقات تجربیات راحتی وجود ندارد. در واقعیت، اکثر زمان ها مستعد اشتباه میباشد. متداول ترین آیتم ورودی مخاطب مالامال کردن یک هیبت میباشد. چندین پیشنهاد عملی برای پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه ارائه می‌گردد که‌این مراحل را سهل میکند:

با حذف هر فیلد غیر ضروری تا حد ممکن، هیبت ها را کوتاه فرمائید. نرم افزار بایستی صرفا دست‌کم داده ها سوای زائد از استفاده کننده درخواست نمایند.
فیلد های ورودی را ماسک دار تهیه و تنظیم فرمائید. ماسک گذاری فیلد تکنیکی میباشد که به یوزرها امداد می نماید تا متن ورودی را پوسته بندی نمایند. یک ماسک وقتی ظواهر می گردد که استفاده کننده روی یک فیلد تمرکز میکند و به محض اینکه فیلد پُر شد، متن را به صورت اتومات پوسته بندی میکند، و این به یوزرها یاری می نماید تا بر داده ها موردنیاز تمرکز نمایند و ریلکس خیس مشکلات را متوجه شوند.
از خصوصیت های هوشمند مانند کامل شدن خود کار استعمال فرمایید. برای مثال، پُر کردن یک فیلد نشانی اکثر وقت ها اختلال ترین نصیب هر هیبت نام نویسی میباشد. با استعمال از ابزارهایی نظیر هیبت کامل شدن اتومات محل نشانی (که از هر دو آیتم جای جغرافیایی و نشانی از پیش پُر گردیده برای ارائه پیشنهادهای ظریف براساس جای ظریف مخاطب به کار گیری میکند) یوزرها را حاذق می سازد تا با به کار گیری از یک فیلد ورودی معمولی، نشانی خویش را با ضربه های کمتری به کیبورد وارد نمایند.
مقادیر فیلد را به طریق پویا اعتبار سنجی نمائید، این ناامید کننده میباشد، بعد از ارسال اطلاعات، شما بایستی به عقب برگردید و ایرادات را تصحیح فرمایید. فورا بعداز ورود،هرگاه قابلیت و امکان پذیر باشد مقادیر فیلد را تحقیق نمائید تا یوزرها بتوانند آنرا اصلاح نمایند.
پیاده سازی را سازگار کنید
سازش یک اصل اصلی پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد. سازش سردرگمی را حذف میکند. نگهداری یک ظواهر کلی در سراسر یک نرم افزار ضروری میباشد. مسئله در ارتباط با اپ تلفن همراه، سازش بدین مفهوم میباشد که:

سازش بصری
اندازه و مدل فونت ها، دکمه ها و برچسب ها بایستی در سراسر اپلیکیشن سازگار باشند.

سازش قابلیت و امکان (کارائی)
موادتشکیل دهنده تعاملی بایستی به صورت یکسان در تمامی بخش های اپ شما فعالیت نمایند.

سازش فرنگی (بیرونی)
پیاده سازی در تولیدات- چندگانه، بایستی سازگار باشد. بدین ترتیب، استفاده کننده قادر است از اگاهی پیشین یک جنس برای فرآورده دیگر استعمال نماید.

در اینجا چندین پیشنهاد عملی در ارتباط کیفیت ساخت یک پیاده سازی سازگار (تجربیات کاربری گوشی)، معرفی میگردد:

موادتشکیل دهنده UI را از سیستم استدلال های دیگر تبعیت نکنید.
همانگونه که اپلیکیشن خویش را برای آندروید یا این که iOS ساخت‌و‌ساز میکنید، موادسازنده UI را از سیستم برهان های دیگر، جابجایی ندهید. آیکن ها، ارکان امکان اپ (فیلد های ورودی، محاسبه جعبه ها، سوئیچ ها) و مدل فونت ها می بایست یک شم سیستم ادله مستقر داشته باشند. تا حد ممکن بایستی از اجزای مستقر مصرف شود، بطوریکه عموم به نرم افزار شما پشت گرمی نمایند.

اپلیکیشن گوشی را با سایت سازگار نگه دارید.
این یک مثال از سازش بیرونی میباشد. در حالتی‌که شما یک خدمت اینترنت و یک اپ موبایل داشته باشید، مطمئن گردید که هر دو از ویژگیهای شبیه منتفع میباشند. این فرمان به یوزرها اذن می‌دهد تا از روش اپلیکیشن موبایل و اینترنت گوشی گوشی سوای هیچ سیرتکامل اصطکاکیگذر نمایند. عدم سازش در پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه (از جمله، یک طرح ناوبری مختلف یا این که طرح رنگ متعدد) ممکن میباشد سبب ساز سردرگمی گردد.

مطلبی که خواندید تهیه و تنظیم گردیده در مجموعه تحریریه کمپانی طراحی وب سایت ، سئو تارنما و پیاده سازی نرم افزار بود. امید داریم که از تلاوت آن غایت به کارگیری را کرده باشید.

ترفندهای طراحی تجربه کاربری (UX) موبایل

۸ بازديد

آیا شما جدیدا به اینترنت سایتتان بطور تحلیلی نگاه نموده اید؟ احتمالا نصیب قابل توجهی، حتی شاید بیشتراز نیمی از یوزرها شما از روش تلفن همراه به سایت شما میایند. صرف لحاظ از همت شما برای سایت مطلوب گوشی، می بایست اعتقادوباور نتیجه ها نمایید که پیاده سازی شما، یک تجربیات کاربری (UX) براق را برای هرمورد از آن یوزرها گوشی ساخت می نماید. درنگ کردن درباره تجربیات کاربری گوشی، و کیفیت رابطه آن‌ها با هم، امداد خواهد کرد طریق ای مطلوب پیاده سازی فرمایید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس



درین نوشته ی علمی پنج ترفند پیاده سازی وجود دارااست که میتوانید از آنان برای یاری به ساخت و ساز یک تجربیات کاربری (UX) تلفن همراه، آن طوری که یوزرها دوست دارا هستند، به کارگیری نمائید.

1. معمولی سازی ناوبری صفحه های
منوهای مگا ناوبری سابق هیچ مزیتی برای شما به ارمغان نمی آورد، یوزرها گوشی ممکن میباشد کوتاه ترین زمان مجال را برای پیمایش نسبت به هر دسته از یوزرها دیگر داشته باشند. آن‌ها میخواهند تارنما یا این که نرم افزار گوشی را بگشایند و بلافاصله آنچه را که نیاز دارا‌هستند بیایند.

منوهای ناوبری را فقط با تعداد اندکی مورد پیاده سازی فرمائید، به تجزیه و تحلیلهای خویش نگاه نمایید تا آنچه را که اکثریت یوزرها به‌دنبال آن می‌باشند، یا این که برای نخسین بار بر روی آن ناوبری می نمایند، را مشاهده کنید. وجود آیتم های کمتری برای تعیین، فضای کمتری را به اکران می گذارند، و به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا مکان آزاد بیشتری را در پیاده سازی وارد فرمایید، که‌این برای لمس و خوانایی مطالب، ایده آل میباشد.

2.به حرکات لمسی اعتنا فرمایید
یوزرها تلفن همراه، با دستگاه های خویش در مقایسه با یوزرها دسکتاپ، تعامل به طور کامل متفاوتی دارا‌هستند. پیاده سازی رابط کاربری شما می بایست بدین مسئله دقت داشته باشد. پیاده سازی می بایست از حرکات انگشتان برای ایفا اقدامات خاص منفعت غالب شود. یک رابط کاربری که از در اختیار گرفتن های معمول و بصری استعمال می نماید، یوزرها را راضی میکند.

این حرکات لمسی عبارتند از:

یک ضربه یا این که دو ضربه لمسی آرام (Tap and double tap)
فشار (Press)
نگهداشتن (Hold)
کشیدن و پرتاب کردن (drag & drop)
مرور پنجره (تک و دو انگشتی) Scroll (single and two-finger))
غلو و خرد نمایی (Zoom in and out)
تکان جارویی (Swipe) که در چهار جهت بالا، زیر، چپ و راست قابلیت و امکان پذیر میباشد.
پیمایش سریع (مثل ورق زدن عکس ) (Flick)
3. ساخت رابط کاربری خودمانی
رابط کاربری خودمانی، هیبت و صورت پیوندها انسان را تغییر‌و تحول داده میباشد، بگونه ای که مکالمه ای نرمال با شخص دیگری را تجارب میکنید. اکنون به کار گیری از رابط کاربری خودمانی به دو طریق ی تکلم مانند آلکسای آمازون یا این که از روش چت و نوشتن با چت بات مانند مسنجر فیسبوک اجرا می شود.

4. به کار گیری از عنصرها متحرک
به لحاظ میرسد موادتشکیل دهنده متحرک حدودا در هر وبسایتی که بازدید می‌کنید وجود دارا‌هستند، کارتون قادر است به یک طرح جان بدهد. موادسازنده متحرک بسیار جالب می‌باشند، چون آن ها اعتنا استفاده کننده را به خویش جلب می نمایند و میتوانند به یوزرها نماد دهند که چه‌طور با یک پیاده سازی رابطه بهتری برقرار نمایند. از جمله، نقشه گوگل (Google Maps) مشمول برنامه خردسالان های خرد میباشد. که میتوانید از آن در پیاده سازی تجربیات کاربری تلفن همراه به کارگیری فرمایید.

5. آشناسازی اول (با گوشی یا این که نرم افزار گوشی) و بکارگیری مطلوب پوسته
یک تجارب کاربری تلفن همراه به یوزرها امداد خواهد کرد تا کیفیت انضمام نمودن اکثر اوقات خصوصیت های جانور در تجربیات استفاده کننده را حافظه بگیرند. یک قسمت سؤال متداول را ضمیمه نموده تا یوزرها بتوانند در شکل بروز خلل، به آن بازگردند. با وجود سایت های تلفن همراه، دیگر آشناسازی اول، کمتر یک نگرانی عمده خواهد بود، البته ممکن میباشد هیبت پذیرش ورود یا این که نام نویسی همچنان یک مورد باقی بماند. پوسته ها در گوشی می بایست معمولی گزینش شوند. دقت داشته باشید که یوزرها هیبت های غامض و وقتگیر را دوست ندارند.

پوسته های تلفن همراه را برای ارتقاء کانورشن، معمولی و مؤثر بسازید. برای برقراری رابطه با یک مخاطب فیلد نشانی اینترنتی کافیست. چنانچه وبسایت یا این که اپلیکش شما نیاز به ورود به سیستم داشته باشد، به یک نشانی نشانی اینترنتی و سر عبور متوسل گردید. یک هیبت را چنان پیاده سازی فرمائید که کامل شدن آن به وسیله مخاطب به راحتی صورت پذیرد.

فیض گیری

پیاده سازی تجارب کاربری (UX) گوشی، یک کدام از مهم ترین مواقعی میباشد که بایستی هنگام ساختن وب سایت یا این که نرم افزار تلفن همراه، راجع‌به آن تصور کنید. و نیازهای یوزرها آن، بطور پیوسته نیاز تغییر و تحول داراست. یک رابط کاربری سهل وآسان برای به کارگیری ساخت و ساز فرمایید و از فناوری و خصوصیت های امروزی سود ببرید، تا چیزی را که یوزرها میخواهند با آن سرگرم شوند، اخلاق و رفتار نمایید.

۱۲ روند توسعه اپلیکیشن موبایل

۲۷ بازديد

در مقاله روند طراحی برنامه موبایل در سال 2017 به دعوا و بازرسی راجع به طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت متریال دیزاین (Material Design) جهت رابط کاربری خوب پرداختیم. در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به ۱۲ پروسه توسعه و گسترش اپلیکیشن گوشی در سال ۲۰۱۹ بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

رایا پارس


تغییر دسترسی از اینترنت و لپ تاپ به مرورگرهای گوشی‌های هوشمند نسبتاً سریع پیش رفته می‌باشد. با تمرکز به گزارش جامعه جهانی دیجیتال، تعداد کاربرانی که از تلفن هوشمند استفاده می‌کنند حدود ۵٫۱۳۵ میلیارد نفر است. اپلیکیش گوشی فرهنگی تشکیل داد کرده که تمامی‌ ما به آن ها عادت کردیم و باتوجه به نرم افزار‌های مبتنی برمکان توسعه خود را در مورد حقیقی و واقعی و مجازی ارتقاء داده که باتوجه به آمارها انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ درآمد جهانی از اپلیکیشن‌های موبایلی به ۱۸۸٫۹ میلیارد دلار برسد. سال ۲۰۱۹ احتمالاً بعدی‌ای روشن‌تر برای توسعه و گسترش نرم‌افزار تلفن همراه می‌باشد.
1) صفحات گوشی پر سرعت از طریق AMP و EMM
به دلیل تفاوت در سرعت‌ اینترنت موبایل، بارگذاری وبسایت ‌های سنگین ‌ تر با خلل روبرو می‌شود و کاربر در واقع جهت تفحص یک نوشته‌ی علمی می بایست برای بارگذاری کلیه اجزای تارنما، شکیبایی کند. براین اساس ممکن است زمانبر شدن این مراحل باعث گردد از دیدن آن نوشته‌ی‌علمی صرف ‌لحاظ کرده و bounce rate را بالا ببرد. گوگل برای رفع این نقص‌ در نصیب جستجوی گوشی، پروژه AMP را شروع کرده است. در واقع صفحاتی که با فرایند AMP سازگارند با سرعت بسیار بالایی بار گذاری شده و قابل مشاهده هستند. ویژگی این صفحات روی تلفن همراه، در واقع یک تصویر فوری و سریع از محتوا با کدنویسی بسیار سبک به همدم قالبی ساده و بهینه‌سازی شده را ایجاد می‌کند. با قرار دادن این عملگر در ذیل ساخت نرم‌افزار (اپلیکیشن موبایل)، گسترش دهندگان توانمند به به کارگیری از این نسخه HTML برای تجربه و نگهداری بهتر کاربران هستند.
2) یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی
هوش تصنعی و یادگیری ماشینی بیشتراز آنچه که تصورش را بکنید در نرم‌افزار موبایل حائز اهمیت شده اند. هوش تصنعی خود را به طور ربات های چت نشان می‌دهد. هوش تصنعی خود را در قالب chatboots علامت می‌دهد و این یکی از بزرگترین دلایلی می باشد که قسمت بزرگی از اپ ی تلفن همراه را بخود اختصاص داده هست. یکی از نیازهای رو به رویش یادگیری ماشینی و هوش تصنعی در قالب دستیار مجازی و chatboot، چیزی هست که ما میخواهیم و درسال ۲۰۱۹ بدست خواهد آمد.
3) افزایش تقاضا برای دستگاه‌های پوشیدنی و اینترنتی (IOT)
توسعه و گسترش دهندگان نرم‌افزار گوشی به‌دنبال توسعه و گسترش نرم افزار‌هایی برای دستگاه‌های پوشیدنی می باشند که اکثر وقت ها آنها ساعت های هوشمند میباشند. اکنون ، صنایعی همچون ساعت سازی و صنعت بدن سازی و رشد اندام هست که به دنبال ساعت های هوشمند میباشند، اما تعداد اندکی مانند Zomato و Uber در ساخت نرم افزار های پوشیدنی سرمایه گذاری کرده اند. هر یک سری بیشتر آنان فقط با سطح اندکی از بدن در تماس میباشند. سال ۲۰۱۹ وعده می‌دهد که ساعت‌های پوشیدنی، باندهای تناسب اندام، قدم سنج های حرکتی و غیره را به ارمغان بیاورد.

4) چت– بات ها کامل میگردند
طبق آمارها، پیش‌بینی میگردد که بازار جهانی چت- بات تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۵۰ میلیون دلار آمریکا برسد. می ‌توان به سادگی نتیجه گرفت که نانو روبات‌ها موقتا به خیر بخشی از واقعیت دیجیتال هستند. چت - ربات‌ها درحال حاضر به عنوان دستیاران مجازی در اپ موبایل عمل می‌کنند. با توجه به بسط هوش تصنعی، در حال حاضر ادغام چت – بات ها در نرم افزار‌ها سوای درگیر کردن نرم افزار‌نویسی بغرنج، عمل بسیار بی آلایش ای می‌باشد. یک اتاق بازرگانی دیجیتال نسبتا دیدنی علامت می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد خریداران B۲B خدمات CRM را ترجیح می‌دهند. چت بات ها، شیوه جدیدی برای توسعه و گسترش مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد.
5) واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، موثر بر استراتژی‌های تلفن همراه
بنا بر بررسی های مو جود، پیروز اساسی رقابت در بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شرکت های فعال در مورد بیزنس الکترونیک مانند آمازون، علی بابا و eBay هستند که کلاً بیشترین فایده را از بازار AR/VR به دست خواهند آورد.
6) کیف پول موبایل و درگاه های پرداخت
روش‌های پرداخت بدون تماس همان چیزی هستند که امروزه اکثر مشتریان از مجموع اپلیکیشن‌هایی که استفاده می‌کنند، انتظار دارا‌هستند. یک تغییر‌و تحول تدریجی ولی قابل‌توجه به طریق ای که کاربران ترجیح می‌دهند، خرید کنند. ما به طور تدریجی به کیف پول همدم و ارزهای دیجیتال عادت کرده ایم. تجارت همپا با موفقیت به یک موقعیت خرید ترجیحی تبدیل گردیده است. بنابراین، برای استخراج و کارها، ارائه یک تجارب app خوب، یکپارچه ‌سازی دروازه‌های پرداخت و همچنین کیف پول همراه (مانند آمازون پرداخت، گوگلwallet ، PayPal و غیره) که رمزنگاری مطمئن شده اند، در سال ۲۰۱۹ به اجزا اصلی فعالیت تبدیل خواهد شد.

7) بیزینس من ها بیشتر در انسجام ابری (Cloud Integration ) سرمایه‌گذاری می‌کند
سال‌ها زمان برد، ولی فقید در نهایت به فرضیات ارائه‌ شده از سوی رایانش ابری و یکدست‌ سازی تبدیل شد. ساده سازی عملیات، کاهش هزینه‌ها در میزبانی، ذخیره‌سازی خوب و ظرفیت لود، همدم با افزایش مراقبت کاربر، بخشی از مزایای توسعه و گسترش نرم‌افزار گوشی بر روی ابر است.

8) اپلیکیشن‌های فوری در حال داخل شدن می‌باشند
۲۰۱۶ سال ساخت برنامه‌های فوری – اپ های همدم ساکن – نرم‌افزار تلفن همراه که از لحاظ اندازه کوچک‌تر از اپلیکیشن‌های معمول، مخاطب پسندبودن، بسیار مناسب، و اینکه نیازی به بارگیری ندارند. همانطور که این نام علامت می‌دهد، آن‌ها نیازی به دانلود نداشتند. نرم‌افزار‌های فوری فرآیند خیر در ۲۰۱۹ طی خواهند کرد بدین ترتیب زمان انتظار برای نصب هم از میان می‌رود.
9) امنیت برنامه گوشی برای جلب اعتنا بیشتر
بله می دانیم که چیز تازه‌ای نیست، اما با وارد شدن Uber و قبول هک، و حتی اعتراف صورت بوک و گوگل به خطاهای امنیتی خود، توسعه دهندگان اپلیکیشن در‌پی سرمایه‌گذاری بیشتر در امنیت سایبری خواهند بود، با تمرکز به اینکه آن مستقیما با حریم خصوصی داده ها و قانون ها پشتیبانی مرتبط می باشد. ذهن‌های بلندتر در این صنعت بایستی روی کار بیایند تا هر گونه نا امنی در حوزه نرم‌افزار‌های گوشی را از دربین ببرند.
10) تکنولوژی Beacons (یک فرستنده رادیویی بلوتوثی کوچک)
تکنولوژی Beacons در سال ۲۰۱۹ با به عرصه خواهد گذاشت. ما این فناوری را بیشتر بصورت پایگاه‌های فعال نوری و حتی بیکن‌های اتوماتیک شخصی می‌بینیم. بنابراین شیوه‌های بیشتری جهت ایجاد کرد اپ موبایل برای استفاده از فناوری نوری و ساخت و ساز راهنماهای مجازی و شخصی سازی و اشتراک گذاری اطلاعات خواهد بود.
11) بررسی و رسیدگی پیشرفته و تاثیر آن برUI / UX تلفن همراه
Predictive Analytics در مبحث کلان داده‌ها، صنعت بزرگی است و شرکت‌ها از اطلاعات حاصل از آن به کار گیری می‌کنند. از طرفی Predictive Analytics مشمول فوت‌و‌فن اجرایی پژوهش آماری، پرسش‌های تحلیلی و الگوریتم‌های اتومات می‌باشد و قابلیت‌های پژوهش و نظارت پیشرفته را که مشتمل بر توده داده، احتساب داده، آمار و غیره است، در کنار هم گردآوری می‌کند. شکل بوک، گوگل و اپل در حال حاضر از هوش تصنعی برای احتساب های پیش گویانه به کار گیری میکنند تا تکان مشتری را در سطح واسط استفاده کننده افزایش دهند و سال ۲۰۱۹ شاهد توسعه هایی دراین مورد در طراحی اپلیکیشن موبایل خوا‌هیم بود.
12) افزایش محبوبیت برای اپلیکیشن‌های درخواستی
چیزی که زمانی به عنوان یک حباب غیر قابل‌ اجتناب در حوزه بسط و طراحی اپ موبایل محسوب می‌شد، موقتی پیش روی ما است . در حالی که صنایع مشمول یک مدل استخراج ‌و فعالیت بر طبق تقاضا مانند یک دوست سابق می گردند، افزایش UX و UI ، تسهیلات تجاری، احتساب پیش گویانه و ربات‌های تجاری، تا رویش نرم افزار های شرکت هایی چون Uber و Zomato را در سال ۲۰۱۹ میتوان انتظار داشت.
مطلبی که خواندید تهیه شده در مجموعه تحریریه شرکت ساخت وب سایت ، سئو وبسایت و طراحی اپلیکیشن بود. امید واریم که از قرائت آن نهایت استفاده را کرده باشید.