سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کدنویسی چیست؟

۱۶ بازديد

همانگونه که می‌دانید، هر اصطلاح یا کلمه‌ای معنای خاص خود را در زندگی روزمره دارااست. در موسسات توسعه برنامه نیز این قانون راست گو هست: اصطلاح گوناگون معانی مختلفی دارند. تمایز در میان مفهوم کد نویسی و نرم افزار نویسی نمونه‌ای از این اصطلاحات هست که از قضا یک کدام از رایج‌ترین اصطلاحات در حوزه توسعه و گسترش نرم افزار نیز هستند.

در حالتی که در نصیب بسط نرم‌افزار نیستید، صحبت کردن طراحی اپلیکیشن در مشهد درمورد تفاوت کدنویسی و اپلیکیشن نویسی بی مضمون‌ می باشد. ولی درصورتی که از فعالان دورازشوخی این حوزه میباشید بهتر می باشد تا هر چه سریعتر با این دو معنی و تفاوتی که با یکدیگر دارا‌هستند آشنا شوید؛ چرا‌که در صورتیکه از این تعاریف غافل شوید، هنگام کاریابی دچار ایراد شده و نمی‌توانید وظایف و انتظاراتی که صاحب کار از شما دارااست را به خیر و خوبی متوجه شوید. به همین دلیل در این نوشته ی علمی تصمیم گرفتیم که به تحقیق موردی تفاوت کدنویسی و نرم‌افزار نویسی بپردازیم. پس با ما یار باشید.

کدنویسی چیست؟
کدنویسی فرایند تبدیل کدها از زبان آدم به گویش قابل فهم و شعور توسط ماشین می‌باشد. از آنجایی که کدنویسی مبنا برنامه نویسی هست، ممکن می باشد به عنوان زیرمجموعه برنامه نویسی نیز شناخته گردد. یک کدنویس (coder) می‌تواند بسته به وظیفه‌ای که دارااست، به یک یا چندین گویش مسلط باشد و حاذق به نوشتن کد به زبانهای مختلف کامپیوتری برای مثال جاوا، سی، پایتون و R باشد. در نهایت با استفاده از کدنویسی شیوه نامه‌ها و اطلاعات کامپیوتری انتقال داده می گردد. “کد منبع” اصطلاحی است که برای تمجید این دستورالعملها به کارگیری میگردد.

اغلب مراحل کدنویسی به زبانهای نرم‌افزار نویسی دارای سه نصیب مشترک است:

هنگام بسط کد، برخی از قوانین آن گویش اپ نویسی باید رعایت شود.
برای ترجمه کد منبع به کد ماشین نیاز به یک کامپایلر و یا مفسر می باشد.
نتایج اجرای کد برگردانده می‌شود.
یک کامپیوتر تنها می‌تواند کد ماشین را که به صورت باینری (در مبنای دو یا همان صفر و یک) نوشته شده هست تعبیر کند. هدف یک کدنویس این می‌باشد که مختصات مایحتاج را به یک زبان قابل فهم و شعور توسط ماشین تبدیل کند. خلال این، برخی از برنامه نویسان از یک زبان برای انتقال منطق به اپ‌های قابل درک به وسیله ماشین به کارگیری می‌کنند. پس از یک جهت، کدنویسی همان نرم‌افزار نویسی می‌باشد زیرا نرم افزار نویسی بدون کدنویسی ناقص می‌باشد و از آن برای پیاده سازی مبانی برنامه نویسی کامپیوتری استفاده می‌شود. از سوی دیگر، نرم افزار نویسی در معنای پهناور‌تری (مشتمل بر پیاده سازی، اشکال زدایی، تست و تجزیه و نظارت کیفیت) انجام می گردد که در بخش آتی آن را توضیح می‌دهیم. بیایید نگاهی دقیقتر به وظایف یک اپلیکیشن نویس بیندازیم.

دلایل حذف اپلیکیشن توسط کاربران

۱۵ بازديد

امروزه بیشتراز ده ها هزار برنامه روزانه ساخته و روانه مارکت های موبایل میگردند.ولی درین نوشته ی علمی به استیناف این مورد می‌پردازیم که چه زمان طول میکشد تا استفاده کننده یک برنامه را در گوشی خود نگه دارااست و همچنین دلایل حذف برنامه به وسیله کاربران را رسیدگی خوا هیم کرد. پیرو با یاروهمدم باشید.
مارکت های معروفی در زمینه ی دانلود اپ ها وجود دارد که از معروفترین آنان می توان به گوگل پلی ، اپل برنامه استور ، آمازون اپلیکیشن استور و .. اشاره کرد . روزانه هزاران اپلیکیشن و بازی در این مارکت ها لود می‌شود . درین میان بازی ها از دوستداشتنی ترین گروه بندی ها هستند و گروه بندی معروف بعدی مربوط به اپ های کسب و کار میشوند.
میانگین نرخ نگه داری مشتری دراپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد در سال ۲۰۱۹ را مشاهده می‌کنید :
روزهای استعمال از برنامه اندروید اپل
۱ ۲۶% ۲۶%
۷ ۱۱% ۱۲%
۲۱ ۷% ۷%
۳۰ ۶% ۶%


بر طبق تحلیل ها ۹۴ درصد کاربران بعداز ۳۰ روز به کار گیری از برنامه آن را از تلفن همراه خود حذف می کنند ، هزاران دلار خرج تولید این نرم افزار ها می گردد البته با تمرکز به تحقیقات نمی توانند اعتنا کاربران را جلب کنند.به عنوان کسی که میخواهد یک اپ را طراحی کند می بایست عملکرد بیشتری بیشتری کنید و اپلیکیشن زیرکانه تری برای ایحاد یک نرم‌افزار داشته باشید تا استفاده کننده آن را حذف نکند.البته به پژوهش ۵ مورد از مهمترین دلایل حذف برنامه بوسیله کاربران می‌پردازیم.





دلایل حذف اپلیکیشن :
ابهام ثبت نام
عملیات پیچیده برای ثبت نام در اپلیکیشن یک کدام از شایع ترین دلایل حذف برنامه توسط کاربران می‌باشد. مطابق تحقیق وبسایت ITR ، حدود ۱۵٫۶ درصد از دلایل حذف اپلیکیشن ها مربوط به ضعف در بخش ثبت نام می باشد. اما از ایرادات در بخش ثبت نام میتوان به‌این مفاد اشاره کرد:

اجبار کاربران برای ورود به برنامه با به کار گیری از شبکه های مردمی یکی دلایل حذف آن می باشد. برای خودداری از این نقص‌ کافیست شیوه های متعدد برای ثبت نام در دست کاربر قرار دهید.
پرسیدن بیش تر از حد اطلاعات از مخاطب منجر هدر رفتن مجال مخاطب می‌شود. می توان بعداز استعمال کاربر از اپلیکیشن این سوالهای پرسیده شود.
همیشه باید تفاوت های مبنی بر مرز و بوم ، گویش و فرهنگ را در لحاظ بگیرید زیرا امکان دانلود نرم‌افزار شما در سراسر دانا وجود داراست.
خطاها امنیتی
این مورد یکی از مهم ترین دلایل حذف برنامه توسط استفاده کننده است. استفاده کننده می بایست بتواند به اپ اعتماد کند و آن را حذف نکند.در نرم‌افزار طراحی شده بایستی از پرسیدن سوالهای شخصی متفاوت ، و همچنین دسترسی های زیاد قیدش را زد همچنین نرم افزار می بایست یک بخش privacy policy مناسب و قابل دسترسی داشته باشد تا در کاربر حس امنیت تشکیل داد کند .مجموعاَ چنانچه اطلاعات یا دسترسی هایی که می‌خواهید در نرم‌افزار قرار دهید ارتباطی به نرم‌افزار شما ندارد آن ها را از اپ حذف نمائید.

تبلییغات بیش از حد در نرم‌افزار
تبلیغات از طریق برنامه های گوشی یک کدام از شیوه های نوین و بسیار کارآمد در مسئله بازاریابی هست .ولی این موضوع گاهی بسیار آزار دهنده می شود تا جایی که استفاده کننده تصمیم به حذف نرم افزار می گیرد. این تبلیغات مخصوصا در بازی ها بسیار زیاد و مبرهن هست.

تحقیقات نماد میدهد که حدود ۵۰ درصد کاربران به دلیل تبلیغات بیشتراز حد اپ را از موبایل خود حذف می کنند. برای این که بتوانید هم از تبلیغات به کار گیری فرمایید و هم مخاطب را راضی نگه دارید باید یک استراتژی مناسب برای بازاریابی خود داشته باشید.یک کدام از رایجترین دلایل حذف نرم‌افزار ها در موبایل های اندرویدی همین آیتم است.




باگ و ارور های اپلیکیشن
اپلیکیشنی که از نگاه نرم افزار نویسی و طراحی دارای مشکلاتی باشد طبیعتا مورد توجه کاربر قرار نمی گیرد و قادر است از دلایل حذف اپلیکیشن توسط کاربرباشد .فکر کنید از برنامه ای به کار گیری می‌کنید و این نرم افزار بار ها هنگ کند یا از نرم افزار خارج شود ، به طبع درین‌موقعیت‌ اپلیکیشن را حذف خواهید کرد.۶۲ درصد از کاربران در حالتی‌که هرگونه ارور، باگ یا هنگ کردن در نرم افزار را مشاهده کنند آن را حذف خواهند کرد.

لندینگ پیج یا صفحه فرود اپلیکیشنتان را بسازید

۱۷ بازديد
توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار اکثر اوقات از بازاریابی برای اپ شان دیده پوشی می نمایند. اینکه شما اپلکیشن فوق العاده ای بسازید بدین معنی وجود ندارد که عموم مطلقا آن را پیدا و از آن استعمال می نمایند. درحال حاضر شاید بپرسید سایر افراد چطور می بایست از وجود نرم افزار شما باخبر شوند و آن را کشف نمایند؟

در موقعیت ایده آل طراحی اپلیکیشن در مشهد و پیش از اینکه نرم افزار خودتان را بسازید دست کم می بایست یک شیت فرود ساخت و ساز فرمایید. به نمونه پایین نگاه نمائید:



این سایت وابسته به نرم افزار Crest اینجانب میباشد. در اینجا به صورت خلاصه توضیح داده که‌این نرم افزار چه کاری اعمال میدهد، آیتم به کار گیری چه افرادی قرار می‌گیرد و چرا اپ مفیدی میباشد. این ورقه همینطور مشتمل بر دکمه فراخوان (CTA) برای نام نویسی در لیست انتظار نرم افزار است.

این تارنما به شما قابلیت می‌دهد پیش از اینکه نرم افزار تان در نرم افزار استور قرار بگیرد با یوزرها بالقوه آن رابطه برقرار نمائید. یادتان باشد شما هنوز شیت فروشگاهی برای اپلیکیشنتان ندارید؛ به این ترتیب داشتن یک سایت کاغذ فرود بسیار اصلی میباشد.

شما تحت عنوان یک بسط دهنده اپ می بایست میان خودتان و مشتری های احتمالی تان پل ارتباطی ساخت و ساز نمایید. زمانی بتوانید به طریقی با مشتریان مکالمه نمایید، این گفت‌و‌گو قادر است باعث به تست نرم افزار شما بوسیله یوزرها یا این که مشتریان خواهد شد.

برگه نرم افزار شما به اجزای ذیل نیاز دارااست:

۱- یک تیتر بدیهی در بالای شیت

۲- یک جمله مقدماتی مختصر یا این که یک فیلم توضیح دهنده

۳- تصویر ورقه نرم افزار یا این که موکاپ آیفون

۴- آیتم فراخوان برای مبادرت، یعنی نام نویسی یا این که نصب اپ

۵- تفکیک مشخصات و مزایای نرم‌افزار

۶- داستانی درباره سازندگان نرم افزار یا این که بخشی با تیتر “درباره ما”

اما خودتان میتوانید ترتیب این ارکان را عوض نمائید؛ البته عالی میباشد تیتر و مورد فراخوان را بالای ورقه بگذارید. برای تولید رابطه تک به تک با اشخاص هم معمولا از بخشی با تیتر “درباره ما” در بالای کاغذ استعمال میشود.

برگه معرفی نرم افزار شما تحت عنوان راهی برای شناخت و ترغیب سایرافراد برای به کار گیری از نرم افزار شماست. زمانی هنوز نرم افزار تان به اپلیکیشن استور نرفته و در دسترس یوزرها قرار نگرفته می بایست از اینگونه کاغذ ای برای جذب مشتریان بالقوه به کار گیری فرمایید.

حتی در صورتیکه برای مثال در برنامه استور هم شیت داشته باشید، نمی توانید در آن کاغذ بلاگ نویسی نمائید، روزنامه ارسال نمائید یا این که از پذیرندگان نخستین درخواست ارسال برخورد داشته باشید. یک کاغذ معمولی تارنما به شما امداد می نماید تا با کاربرانی که در آجل قرار میباشد از نرم‌افزار شما به کار گیری نمایند رابطه پایداری داشته باشید. ایده درخواست آدرس اینترنتی از اشخاص در کاغذ وب سایت هم ایده داهیانه ایست. براین اساس می‌توانید با آنان از روش نشانی اینترنتی در تماس باشید.

ابزارهایی که در ساختن کاغذ اینترنت به صورت اثر گذار و قابل توجهی به شما یاری نمایند وردپرس (WordPress) و لید پیجز (Leadpages) میباشند. هیچ کدام از این ابزارها نیازی به علم HTML ندارند. با اینکه در سال ۲۰۲۰ هستیم؛ ولی هنوز خیلی از کسانی که در حوزه تشکیل داد نرم افزار فعالند هنوز شیت اپلیکیشن استور را صرفا شبکه بازاریابی نرم‌افزار های خویش میدانند. در هم اکنون که با این تصور سایر مجال های بازاریابی شان را از دست می‌دهند. در واقع شایسته ترین گزینه برای ترغیب مشتریان بالقوه تشکیل داد برگه فرود میباشد.

چقدر مجال می بایست صرف نمائید؟ موردنیاز وجود ندارد وقت متعددی صرف فرمائید و وسواس به خرج بدهید!
چقدر بایستی هزینه فرمایید؟ برای ایجاد کرد یک وب سایت عالی، در شرایطی که که خودتان توانگری این شغل را نداشته باشید بایستی یه خرده هزینه نمایید.

نکاتی درباره استفاده از تب ها برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت

۱۹ بازديد
به کارگیری از روش innerHTML
نحوه دیگری که برای نوشتن محتوای جاوا اسکریپت وجود داراست استعمال از innerHTML میباشد. این ویژگی در واقع محتوای یک عنصر جانور در ورقه وب را به روز رسانی می کند. از جمله در‌حالتی که شما یک گزاره در وب سایت خود دارید میتوانید از innerHTML به کارگیری فرمائید تا محتوای جان دار در آن گزاره را به راحتی هرچه آحاد تغییر دهید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


در‌این شیوه نیز دقیقا مانند شیوه document.write از دو فولدر استعمال کردیم. اولین بار فایل جاوا اسکریپت که مشتمل بر محتوایی بود که در برگه وب قرار داشت بوسیله گوگل خزیده شد.
فولدر آزمایشی دوم محتوای جاوا اسکریپت در درون یک پوشه خارجی قرار گرفت.
سود استعمال از این راه نیز دقیقا مشابه طریق document.write بود. زمانی که محتوای جاوا اسکریپت در باطن صفحه وب بود گوگل آن محتوا را بدون نقص‌ ایندکس کرد. زمانی که محتوا در باطن یک فولدر خارجی قرار گرفت گوگل با وجود ایندکس کردن شیت وب آن محتوا را ایندکس نکرد.
تب ها و عملکردشان برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
بعد از آن که چند مثال معمولی را گزینه تفحص قرار دادیم اجازه دهید تا با جزئیات بیشتری درباره این قضیه صحبت کنیم. همان گونه که میدانید یکی‌از مهم‌ترین کاربردهای جاوا اسکریپت ساخت محتوای تب دار(tabbed content) می باشد. تب ها می‌توانند یک تجربیات کاربری فوق العاده را تشکیل داد کنند و به شکستن صفحه های وب زمان بر امداد شایانی کنند. شیوه های زیادی برای قرار دادن تب ها در برگه وب شما وجود داراست. ما برای این شغل از دو اسکریپت مختلف استفاده می کنیم که او‌لین تب های jQuery و دو‌مین تب های AJAX می باشند.
تحقیق دو نحوه متفاوت برای ایجاد کرد تب ها در جاوا اسکریپت
وقتی که اسکریپت ها در باطن مرورگر مشاهده میشوند خلق و خوی یکسانی را از خود علامت می دهند که این خوی در واقع همان تقسیم کردن محتوا به تعدادی تب متفاوت می باشد. با این فعلا شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید اسکریپت jQuery آحاد محتوا را در داخل یک ورقه قرار بخشید. در‌پی براساس تبی که شما روی آن کلیک می‌کنید این اسکریپت محتوای ما یحتاج را نمایش داده یا نهفته می کند. در ازای اسکریپت مربوط به تب های AJAX حتی چنانچه به لحاظ برسد که محتوا در داخل یک فایل در مرورگر مشاهده میشود آن را به فولدر های مختلفی تقسیم بندی می کند.


نکاتی درباره استفاده از تب ها برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
از آنجایی که شیوه تب jQuery محتوا را در یک برگه نگه می دارد گوگل می‌تواند که کل آن محتوا را به راحتی ایندکس کرده و به محتوای جاوا اسکریپت دسترسی کامل داشته باشد. اساسی تر از آن این می باشد که گوگل تک تک آن محتوا را به کاغذ مهم مرتبط می کند. براین اساس شما می‌توانید برای بهینه سازی وبسایت خود به آن محتوا تکیه کنید.

وقتی که از تب های AJAX به کارگیری می‌کنیم گوگل پوشه های خارجی را به صورت جداگانه ایندکس می کند. بدین ترتیب گوگل محتوای شما‌را به صورت چندین ورقه جداازهم ایندکس خواهد کرد. همین دلیل نیز باعث می‌شود تا محتوای داخل تب ها به یک برگه خاص مرتبط نشوند. به عبارت دیگر می توان ذکر کرد که گوگل نمی تواند متوجه گردد که تمامی تب های AJAX می بایست به یک صفحه خاص مرتبط شوند.


حرف پایانی
بله گوگل می‌تواند برای یافتن محتوای جاوا اسکریپت کمی از کدهای آن را اجرا کند اما باید دقت داشته باشید که گوگل محدودیت هایی را در باب این که دقیقا چه کاری می تواند انجام دهد و چه چیزی را قادر است متوجه گردد دارد. بهترین روشی که برای دسترسی گوگل به محتوای شما وجود داراست این میباشد که محتوای خود را به راحتی درون HTML قرار دهید. به عنوان مثال شما می‌توانید به جای به کار گیری از تب های AJAX که محتوا را در تعدادی فولدر مختلف پخش می کند از تب های جی کوئری برای قرار دادن محتوا در باطن یک پوشه استعمال فرمائید. روی هم رفته با این طرز ها شما می‌توانید دسترسی گوگل به محتوایی که در صفحات سایتتان دارید را ساده تر نمائید.

استفاده از ابزارهای ساخت اپلیکیشن

۱۰ بازديد

در شرایطی که تصمیم به یادگیری کدنویسی ندارید و یا این که سرمایه کافی برای استخدام یک تیم کارشناس را ندارید، می‌توانید از نرم افزار سازها به کار گیری نمائید. خبر عالی این میباشد که‌این ابزارها به آسانی با به کار گیری از قابلیت و امکان کشیدن و آزادکردن برای شما یک نرم افزار پیاده سازی می نمایند. در‌این طرز دیگر خیر نیاز به تخصص خاصی دارید و خیر نیاز دارید تا سرمایه هنگفتی هنگام آغاز فعالیت صرف فرمایید.

این طریق آسوده میباشد و با‌گاز می‌توانید نرم افزار را در مارکت ها منتشر طراحی اپلیکیشن در مشهد نمایید و باتوجه به گزینش نوع سیستم تجهیزات متفاوتی برای شما مهیا میگردد. با دقت به‌این که طریق های ایجاد کرد اپلیکیش قابلیت و امکان های زیادی را عرضه میکنند البته نمیشود تحت عنوان یک طرح ایده آل برای عده ای باشد که دنبال ایجاد کرد نرم افزار های معلوم گردیده می‌باشند.

بعضی از شایسته ترین ابزارهای آنلاین عبارتند از AppyPie, Kinetixe و Nativ که طرح‎های گوناگونی را با بها‎های متعدد ارائه می‎ دهند تا شما به راحتی مبتنی بر نیاز خویش شایسته ترین آیتم را تعیین نمایید و عمل را پیش ببرید.

نقاط مثبت

تمامی می‌توانند از این شیوه با امداد به دست آوردن ار تجهیزات وب سایت نرم افزار متبوع خویش را بسازنند.
به طور کامل مقرون به صرفه میباشد و شما هم زمان میتوانید پلتفرم اندروید و ios را هزینه اش را پرداخت نمائید و اپلیکشن خویش را بسازید.
سرعت بالایی داراست و در کمتر از یک ساعت به غرض خویش خواهید رسید و دست شما‌را در طول بسیار گشوده می‌گذارد.
می‌توانید محتوای پویا داشته باشید و از روش پنل پایین اینترنت داده ها را بروزرسانی فرمایید.
نقاط منفی

در بعضی تجهیزات محدودیت خواهید داشت. به صورت نمونه چنانچه در نرم افزار نیاز به به کار گیری از سنسورها در تلفن همراه داشته باشید با سیستم‌های آنلاین نمی توانید این شغل را اجرا دهید اما تجهیزات محور‌ای در نرم افزار را تماما نگهبانی می‌نمایند.
این خدمات نیاز به تمدید هزینه دارا‌هستند و زمان فرصت تمدید هرمورد مختلف میباشد.

احتمال افزایش توده ای از داده ها با استفاده از spreadsheet ها

۱۴ بازديد

عدم پناه از دور و بر های تیمی در صفحه ها کلان
Fuehne در پی سخن های خود درباره صفحه های وسیع می گوید: این صفحات از گوشه و کنار های تیمی که یکسری نفر در آن‌ها عمل دارند و به روزرسانی ها و تغییرات زیادی را روی داده ها اجرا می کنند نگهبانی نمی کنند و معمولا ایرادات بسیار زیادی را در این زمینه به وجود می آورند. ترکیب این کارداران به‌این معناست که دستیابی و کارهایی که از این صفحه ها استعمال 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

می کنند نه تنها با ریسک های درآمدی بلکه با هزینه های بالای عملیاتی نیز مواجه می شوند که یک چالش بسیار بدون شوخی برای آن‌ها محسوب می‌شود.


احتمال افزایش جمعی از داده ها با استعمال از spreadsheet ها
یکی‌از دیگر از اشتباهات مهمی که استفاده از صفحات کلان می تواند به هم پا داشته باشد افزایش احتمال عده ای از داده ها است. هنگامی که تحلیلگران به منابع داده متصل می گردند، اقدام به دانلود کردن داده ها کرده یا فرمول ها، محورها و سایر عملیات های بر پایه ی داده را انجام می‌دهند در واقع به طور موءثر یک منبع داده ایزوله و مشتق شده می‌سازند. دقت داشته باشید که این فعالیت بدون اقداماتی در راستای ثبت پروسه پردازش داده و متمرکز کردن داده های مشتق شده صورت می‌گیرد که بعید هست دیگران در سازمان از این منبع داده اطلاع پیدا کنند. این چرخه می تواند تداوم داشته باشد و ضربه های بدون شوخی را به یک سازمان و بیزنس وارد کند.

البته خطاها شما زمانی جدی تر می شود که کارکنان spreadsheet ها را با مشتریان و شرکایی که به شبکه های شرکتی و سازمانی دسترسی ندارند نیز به اشتراک بگذارند. در بسیاری از مواقع این افراد فولدر ها را از طریق نشانی اینترنتی ارسال می کنند و همین ادله نیز باعث می گردد تا نگهداری از داده های حساس به یک کار بسیار سخت و چالش برانگیز تبدیل شود.

گروه داده های بزرگ اغلب کوشش خیر در spreadsheet ها ندارند

تا یک‌سری وقت پیش اکسل تنها از 65000 سطر پناه می کرد و زمانی که داده های شما ارتقا پیدا می کرد قابلیت استفاده از آن برای شما وجود نداشت. شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی امروز هم مایکروسافت صفحه ها پهناور را با مواردی مانند 1 میلیون ردیف، 16000 ستون، سلول هایی با عرض سلول 255 کاراکتری و اکثری از دست اندرکاران دیگر محدود می کند. اکثری از تحلیلگران با مجموعه داده های تعالی در حد گیگابایت یا ترابایت کار می کنند و همین ادله نیز سبب می شود تا قابلیت و امکان تجزیه و ارزیابی آن‌ها با استفاده از spreadsheetها وجود نداشته باشد. Fuehne درباره این مورد می‌گوید: این یک نگرانی گرانقدر برای بیشتر سازمان ها و دستیابی و کارها می‌باشد به دلیل آنکه این صفحات مقیاس پذیر نیستند. محاسبات پیچیده ای که به داده های بازار با حجم قابل توجهی از داده های تراکنشی متکی هستند دیر به روز میگردند و اکثر اوقات در صفحات گسترده با مشکلات زیادی در‌این خصوص مواجه می شویم.


نکات پایانی درباره اشتباهات صفحه های کلان برای استخراج و کارها
شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی گروه داده های با اندازه معدل چالش اساسی تری فراتر از مسائل عملکردی در صفحات گسترده ایجاد می کنند. با وجود ابزارهای بصری سازی داده و امکان های یادگیری ماشین جانور راهکارهای کارآمدتر و هوشمندتر برای تجزیه و نظارت گروه داده های گرانقدر وجود دارااست که می توانید از آنان استعمال کنید.

به این ترتیب در‌صورتی‌که چه spreadsheetها همه کاره هستند و در زمینه‌ی ها مختلف قابل به کار گیری هستند البته مدیریت داده ها، بصری سازی داده ها و بسیاری از موردها دیگر را برای استحصال و کارها و سازمان های امروزی سخت تر کرده و حتی می‌توانند منجر نابودی یک تجارت شوند.

اقدامات انجام شده برای مقابله با این اکسپلویت ها

۱۴ بازديد

در اوایل این ماه دانشمندان امنیتی تنی چند از آسیب پذیری های بلندمرتبه را در برنامه Log4j جاوا که در ده ها هزار اپ ذیل اینترنت جاوا گزینه به کارگیری قرار میگیرد کشف کردند. اکسپلویت های Log4j می‌توانند آسیب متعددی را به قابل انعطاف افزارهای گوناگون وارد نمایند به دلیل آنکه این کد به صورت بزرگ ای در سیستم های گوناگون مصرف کننده سازمانی به عنوان مثال Minecraft، Steam، iCloud، Fortinet و Red Hat مصرف شده میباشد. یک تحلیلگر و دارای تخصص درین حوزه تقریب میزند که میلیون ها endpoint ممکن میباشد در خطر باشند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



اکسپلویت های Log4j را می اقتدار واپسین گزینه از تهاجم ها در حوزه زنجیره مدد قابل انعطاف افزاری به شمار آورد که در‌این لیست مواقعی مانند SolarWinds ( که در آن روند ایجاد کرد به خطر افتاده بود) و Kaseya( که هکرها در آن کدهای دربردارنده بدافزار را مکان کدهای اصلی قرار داده بودند) نیز وجود دارااست.

او‌لین نشان های اکسپلویت های Log4j
از هنگامی که او‌لین نشان های آسیب پذیری مرتبط با اکسپلویت های Log4j معلوم شد فروشندگان قابل انعطاف افزارهای امنیتی و تحلیلگران داده ها متعددی در سراسر جهان مطالبی را درباره این که چه کارهایی می بایست انجام دهید تا در عوض اکسپلویت های Log4j تقابل فرمائید منتشر کردند. شاید برای شما جالب باشد که بعد از این زمینه برخی از اشخاص سناریوهایی را نیز منتشر کردند که به نوع خویش جذاب بود. ولی بخش اعظمی از تحلیلگران نیز پیش‌بینی هایی با ریسک کمتر را درباره اکسپلویت های Log4j منتشر کرده بودند. کمپانی Check Point Software Technologies در در حدود نیمی از مشتریان خویش سوءاستفاده هایی را مشاهده کرده بود. Contrast Security بدین بهره رسیده میباشد که 58 درصد از اپلیکیشن های جاوا آن ها دارنده ورژن های شکننده در قبال اکسپلویت های Log4j می باشند البته نکته جذاب این میباشد که فقط 37 درصد از آنان از Log4j به کار گیری می نمایند.


اقدامات صورت گرفته برای رویا رویی با این اکسپلویت ها
چهار آیتم از مهمترین مسائلی که درباره‌ی اکسپلویت های Log4j به وجود آمده میباشد عبارت اند از: CVE-2021-44228 ، CVE-2021-45046 ، CVE-2021-4104 و CVE-2021-45105 . در یک کدام از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای مقابله با اکسپلویت های Log4j آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا ایالات متحده یک شیت اینترنت با لینک و پیوند هایی به بلاگ های فروشندگان این نرم افزار حفظ می نماید که در آنان فهرستی از نرم‌افزار هایی که زیر اثر اکسپلویت های Log4j می‌باشند معرفی می‌شود و عملکرد می نماید تا هرگونه اصلاحی درین قابل انعطاف افزارها را بنامد. هر کدام از این مسائل دارنده خصوصیت هایی از نرم افزار logging هستند که دربرگیرنده Java Naming، Directory Interface و پیغام های MSAppender event میباشد. آنچه که این شرکت از زخم پذیری ها را خطرناک می نماید این میباشد که هکرها برای فراهم کردن این دسترسی از طریق بدور نیازی به تخصص زیاد ندارند. جدیدا Blumira دسته ای نو از تهاجم ها مرتبط با اکسپلویت های Log4j را کشف نموده است که در آن سطح فعلی هجوم ها با به کار گیری از WebSocket پیشرفت پیدا می نماید.


حد آخری ضرر این اکسپلویت ها
به حیث می‌رسد که ما نقطه پایان اکسپلویت های Log4j را هنوز تماما فهم نکرده ایم. آنچه که درباره اکسپلویت های Log4j مبرهن می باشد این می باشد که تحت عنوان یک گسترش دهنده اپ راهکارهای مختلفی برای یافتن، برطرف کردن و خودداری از اکسپلویت های Log4j وجود دارااست که شما بایستی کلیه آنها‌را بیاموزید و در دراز بازه کوشش فرمایید تا آن را بهبود دهید.


ممکن میباشد فعلا نیز در معرض خطر باشید
قبل از آن که شروع به قفل کردن برنامه های خویش برای رویا رویی با اکسپلویت های Log4j نمایید می بایست تحقیق نمایید که آیا سازمان شما قبلا به انگیزه استعمال از Log4j هک شد‌ه‌است یا این که نه؟ هکرها ممکن است از اوقات قبلی به سازمان و قابل انعطاف افزارهای شما نفوذ کرده باشند. در این مورد سوالات کلیدی مطرح می‌شود که بایستی به آنان جواب دهید:

- آیا می دانید کدام یک از سرورهای شما از Log4j به کارگیری می نمایند؟

- چه بازه زمانی ارتفاع می‌کشد تا لیستی از این سرورها را تنظیم فرمایید؟

- آیا میتوانید همه این سرورها را در یک لحظه وصل نمائید؟

- آیا ابزارهای اتوماتیک برای تحقیق سرورها دارید و یا این که یک فرد باید به طور دستی به آن ها وصل گردیده و پژوهش های مایحتاج را انجام دهد؟

- آیا طرحی برای وصل کردن سرورهای اجرای زنده در طی نقطع ی عطف به کار گیری از سرورها دارید؟

برای باور بیشتر در حین جواب دادن به این سوالهای کمی بیشتر تصور کنید.

جزئیات فنی را یاد بگیرید به خصوص برای کار با داده ها، یادگیری ماشین و devops

۲۲ بازديد
به دنبال اشخاص مدبر باشید که در‌پی راه حل مسائل باشند
در رهبری گروه های توسعه نرم‌افزار مدیران بایستی به دسته های توسعه و گسترش دهنده نرم افزار تذکر نمایند که نیازی به اختراع دوباره راهکار هایی که تا قبل از این ایجاد گردیده اند ندارند. انبوهی از قابل انعطاف افزارهایی که تحت عنوان خدمت در دست شما قرار گرفته اند، کدهای متن گشوده، منابع ابری و ... میتوانند این راهکارها را به شایسته ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد صورت ممکن به شما ارائه دهند.
Marcus Merrell نائب رئیس استراتژیک تکنولوژی در کمپانی Sauce Labs بر التفات شناسایی جویندگان راه‌حل های مطلوب در طول مدیر و رهبری دسته های پیشرفت نرم افزار تاکید دارد. وی می گوید مواردی وجود دارد که تیزهوش ترین شخص با شایسته ترین الگوریتم کسی میباشد که شما به آن نیاز دارید. با این موقتی بیشتر زمان ها شما به کسی نیاز دارید که جواب مورد نیاز شمارا در کتابخانه یا این که ابزاری بیابد.


در رهبری مجموعه های بسط اپ انتظار نداشته باشید که مهارت های کدنویسی فارغ از مربیگری بهبود پیدا نماید
هنگامی که وهله به کدنویسی میرسد مدیران مجموعه های پیشرفت برنامه نقش بسیار مهمی در بازرسی عملکرد توسعه دهندگان، رعایت کردن استانداردها توسط آن ها و همچنین مسیر ارتقای مهارت های آن ها دارا هستند. Ravi Duddukuru مدیریت ارشد فرآورده در کمپانی DevGraph میگوید: کوچینگ و مربیگری برای تیم های گسترش دهنده نرم افزار از مداقه بسیار متعددی برخوردار است. کوچینگ خیر صرفا می‌تواند مهارت های اعضای دسته را افزایش دهد بلکه منجر صرفه جویی در زمان و هزینه این تیم ها نیز خواهد شد.

وی همینطور ادامه میدهد: مدیریت توسعه و گسترش در زمان رهبری تیم های گسترش نرم افزار باید کدها را تجزیه و بررسی نماید تا خطاهای خاصی که به وجود می آیند را شناسایی کرده و با گسترش دهندگان همیاری نماید تا الگوهای کدنویسی خویش را تغییر و تحول دهند تا از خطاها پرهزینه هجران شود. این چنین خیر فقط گسترش دهندگان مهارت های جدیدی را به دست میاورند بلکه مخارج مرتبط با آزمایش کد و خطاها فنی کدها نیز کاهش پیدا می نماید.


جزئیات فنی را خیال و خاطر بگیرید به خصوص برای عمل با اطلاعات، یادگیری ماشین و devops
بسط برنامه فقط مرتبط با کدنویسی وجود ندارد و مدیرانی که قصد رهبری تیم های پیشرفت نرم افزار را دارا هستند می بایست درباره جزئیات فنی مشتمل بر معماری های ابری، اتوماسیون استقرار، عملیات روی اطلاعات، رئیس چرخه بسط سبک های یادگیری ماشین و ... با خبر باشید. Michael Berthold مدیر عامل KNIME میگوید: مدیران باید تفاوت های ظریفی که میان MLops، modelops، dataops، devops و Xops را بدانند.

شناخت با dataops و همچنین سبک های یادگیری ماشین از عنایت بسیار متعددی برای رهبری تیم های توسعه و گسترش نرم‌افزار شامل است. وی همینطور ادامه میدهد: گسترش دهندگان اپ میتوانند دو ادله بسیار کلیدی و مهم را نادیده بگیرند: پیش پردازش اطلاعات بخشی از فرآیند ساخت است و استیناف بر سبک در دور و اطراف ساخت و ساز اکثر وقت ها ایستا و غیر واکنشی است

مزایا ئ معایب کار فریلنسری

۱۷ بازديد

کسب درآمد از نرم افزار نویسی اندروید با فریلنسری و انجام پروژه
یکی از طرق ایجاد درآمد برای نرم افزار نویس اندروید، کارکردن به صورت پروژه ای برای دیگران هست. درین روش پروژه‌ها به صورت آزادکاری و یا دورکاری ایفا می گردند. معمولا اکثر کسانی که به کار شرکتی علاقه ندارند، به این طریق از کسب درآمد روی می آورند. این شیوه به صورت تک نفره و یا گروهی اعمال می گردد. در شرایطی که پروژه بزرگ باشد و مهارت‌های بیشتری نیاز داشته باشد، تعدادی برنامه نویس بدور هم گردآوری می‌شوند و کار را اعمال میدهند. ولی پروژه‌های کوچک را یک نرم افزار نویس به تنهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد هم می‌تواند ایفا دهد. در این باره درآمد برنامه نویس اندروید به وسیله خود وی گزینش می شود.

در حالتی‌که که در اپلیکیشن نویسی اندروید به اندازه کافی فراگیری دیدید و چند پروژه تستی پیاده سازی کردید، می‌توانید به به دست آوردن پروژه‌های نرم افزار نویسی آزاد بپردازید. به‌این شغل فریلنسری یا دورکاری میگویند. طریق‌های زیادی برای فریلنسری وجود دارااست. مثلا معمولی‌ترین طریق جهت دریافت پروژه‌های فریلنسری، به کار گیری از روابطتان هست.

طریق دیگر مراجعه به وب سایت‌های فریلنسری و همان ارائه دهنده خدمات فریلنسری می باشد. با این نحوه حتی می‌توانید از طریق دریافت و انجام پروژه‌های خارجی به حصول درآمد دلاری از طریق اپ نویسی اندروید بپردازید! در کشور‌ایران سایت‌های فریلنسری زیادی مثل پونیشا، ایفا میدم و… فعالیت می‌کنند. شما به سادگی می‌توانید در این وب سایت‌ها ثبت نام کرده و رزومه بسازید. سپس کافی می باشد برای اجرا پروژه‌های مختلفی که دیگر افراد در وبسایت قرار می‌دهند اعلام استعداد کنید.

مزایای فعالیت فریلنسری
میزان درآمد اپلیکیشن نویسی در نقطه پایان هر ماه کاملا بستگی به خود نرم افزار نویس داراست. زیرا او می‌توانید در یک ماه با جاری ساختن پروژه‌های زیاد چندین برابر درآمد نرم‌افزار نویس اندروید در یک شرکت را دستیابی کند.
زمان ایفا اپلیکیشن نویسی دست خود نرم افزار نویس هست و می‌تواند هر زمانی که خواست استراحت کند و با اپلیکیشن نویسی کند.
نرم افزار نویس قادر است هنگامی را به یادگیری و بسط مهارت‌های نرم‌افزار نویسی خودش اختصاص دهد.
معایب عمل فریلنسری
در کار فریلنسری مانند کار شرکتی درآمد ثابتی برای اپلیکیشن نویس وجود ندارد، پس چنانچه چیره به یافتن پروژه نشد درآمدی نخواهد داشت.
در‌این نحوه خبری از قوانین شغل و بیمه نیست و اپلیکیشن نویس ذیل پناه هیچ سازمانی نیست.
ارتباط کمتری با برنامه نویسان دیگر خواهد داشت.
مسائل مالی در بین اپ نویس و کارفرما به عهده خود اپ نویس می باشد.
وظیفه جستن پروژه برای فعالیت به عهده برنامه نویس است.
کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با استخدام به عنوان یک نرم افزار نویس اندروید


یکی از طرق زود بازده برای کسب درآمد از اپ نویسی اندروید استخدام در شرکت‌های برنامه نویسی هست. چه تازه کار باشید و چه کهنه کار، معمولا شرکت‌های زیادی می‌باشند که شما را استخدام کنند و یا به عنوان کارآموز بپذیرند. پس رزومه خود را به حد قابل قبولی برسانید و آن را در یک کدام از وب سایت‌های کاریابی مانند جابینجا، کشور‌ایران استخدام و… آپلود نمایید. بعد از آن آگهی‌های استخدام نرم افزار نویس اندروید را دنبال نمائید و رزومه خود را برای مواردی که به نظرتان با شرایطتان سازگارتر می باشد، ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید :
چگونه در شرکت‌های برنامه نویسی استخدام شویم؟
همچنین می‌توانید به شرکت‌های گزینه علاقه خود که در مسئله نرم افزار نویسی برنامه اندروید عمل دارند رزومه ارسال کنید. استارت آپ‌ها هم همیشه با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد. نخست آپ‌ها می‌توانید به گنج تجربیاتتان اضافه کنید و با غنی کردن رزومه کاری خود، به تدریج حقوق دریافتی خود را افزایش دهید

مراحل طراحی برنامه اپلیکیشن موبایل

۱۴ بازديد

فهم منظره نرم افزار
کارخانه های فهم مشتری
پیاده سازی UX نرم افزار
پیاده سازی UI نرم افزار

بعد از اتمام این فرایند ، شما توانا خواهید بود معتبرترین ، مرتبط ترین و مخصوص ترین ، پیاده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی را اعمال فرمایید.

۱.فهم و شعور منظره نرم افزار
در نصیب بالا ، دعوا درباره‌ی منظره طراحی اپلیکیشن در مشهد از بینش طراحان بود. در اینجا میخواهیم به شما امداد کنیم تا به خیال و خاطر بسپارید که پیش از وصال به شیوه پیاده سازی یک اپلیکیشن موبایل ، می بایست یک منظره داشته باشید.

برای یک طراح نرم افزار ، تنظیم منابع اطلاعاتی تا آنجا که ممکن میباشد ضروری میباشد.

بعضا از جنبه هایی پیاده سازی که بایستی بر آنان تمرکز فرمایید عبارتند از:

نقاط ضعف جنس را برطرف می نماید
کاربر (سن ، حیطه ، ویژگی ها) را در حیث داشته باشیم
چرا این نرم افزار را بایستی بسازیم؟
علت ما از گسترش نرم افزار چیست؟

برای اخذ جواب بدین سوال ها ، به طبعً با صاحبکار و یا این که هر که ایده پیاده سازی نرم افزار داراست سخن نمایید.
به عبارت دیگر ، شما بایستی تحت عنوان یک گروه با موسس ، تحلیلگر بیزنس ، بسط دهنده و طراحان دیگر همیاری فرمایید.
هر مراحل برنده برنامه ریزی موبایل بایستی با همدلی دربین اعضای گروه ساخته خواهد شد. و همینطور بایستی همیاری مفید با سایر اعضای گروه داشته باشید.

۲.کارخانه ادراک مشتری نرم افزار
این مرحله دومی مرحله از چهار مرحله پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد. کشف مشتری کلید توفیق شما میباشد. سوای ادراک مشتری ، نمی توانید نرم افزار را راه‌اندازی نمائید و به بازار عرضه نمایید ، بفروشید ، درآمد استخراج فرمائید ، مقیاس بندی نمایید ، تبلیغ نمایید و غیره. هر بخش از فرآیند طرح ریزی به‌این مرحله متصل میباشد.

چون با این فعالیت ، به تناسب فرآورده/بازار به خصوصیت های فرآورده خویش پی خواهید موفقیت. ساخت محصولی که یوزرها را قانع نماید تا برای آن پول خویش را خرج نمایند چیزی میباشد که شما به آن نیاز دارید. البته برای اعمال این عمل ، بایستی یک تمرین منحصر ، بغرنج و در عین اکنون سرانجام ساز را پشت راز بگذارید.

در کارخانه فهم مشتری درباره ی طریق پیاده سازی یک نرم افزار گوشی ، پنج جنبه وجود داراست.

مشتریان یا این که مخاطبان خویش را شناسایی فرمائید
شعور و بازرسی راجع‌به مشتریان مقصود خویش
روندهای فعلی و آتی نرم افزار را معلوم فرمایید
رقابت خویش را تجزیه و ارزیابی فرمایید.
محدوده و حق تقدم بندی صفحه های را معین نمایید

این پنج مضمون‌ را می شود به دو تقسیم کرد:

کاوش و انجام

اذن دهید آغاز در ارتباط کاوش سخن کنیم. کاوش بدین مفهوم میباشد که آغاز بایستی به برخی از سوالهای مرتبط با مشتریان خویش جواب دهید.

مخاطبان خویش را شناسایی فرمایید
فرایند پیاده سازی و بسط نرم افزار شما با اعتنا به یوزرها پایانی تغییر میکند. فهم اینکه مشتری نسبت به جنس شما چه‌گونه کردار خواهد کرد اساسی میباشد؟

برای اینکه بتوانید ایده بهتری دراین مورد داشته باشید ، ما سوالاتی را مهیا کرده ایم که بایستی به آنان جواب دهید.

به عبارت دیگر ، ما می‌خواهیم شما مشتری غرض و یار و همدم با آن ویژگی ها بازار غرض را ساخت‌و‌ساز نمائید.

غرض جمعیتی شما چه کسی است؟

قسمت مشتری غرض خویش را مشخص و معلوم می نماید.
سن ، کالا ، حوزه‌ ، شرایط تاهل ، تحصیلات.

چه کسی کالا یا این که سرویس ها شما‌را خریداری می نماید؟

خصوصیات مشتریان.

چه اقدامی را از جانب مخاطبان خویش انتظار دارید؟

به جانبداری از کالا شما با طرز مطلوب امداد می نماید.

چه چیزهایی در نرم افزار را ایده آل میدانید؟

نکته مهمی در چارچوب بندی طرح مطلوب میباشد.
برای مثال ، یک کالا برای مدیران برهان و یک متاع برای مدیران علت متفاوتی خواهد داشت.

چه کسی از متاع یا این که سرویس ها شما بیشترین منفعت را خواهد پیروزی؟

این پرسش امداد می نماید تا طرح را برای نیروی کار خویش پیاده سازی فرمایید.

چه چیزی منجر می گردد مشتری جنس شما‌را بخرد؟

برای نسخه برداری نویسی و تبلیغات اصلی میباشد.

مشتریان اکنون از چه نوع مال مشابهی به کارگیری می نمایند؟

به ساخت کالا عالی و جذب بیشتر امداد می نماید.

زمانی جواب این سوال های را بدست آورید ، یک چیز پر‌نور می گردد. و این به عبارتی نوع استراتژی میباشد که برای پیشبرد آن نیاز به همت دارید.

تا حدی متعددی، این جواب ها در فرآیند برنامه ریزی موبایل ضروری میباشند. چون این جواب ها شمارا در انتخاب هدف ها و فرآیند دست یابی به آنان یاری می نماید.

مثلا ، پی بردن جواب به همین سال که “مشتری ایده آل شما چه کسی است” میتواند به ساخت‌و‌ساز طرح مطلوب یاری دهد.
زمانی ایده خویش را ساختید ، ممکن میباشد تا قبل از اینً ایده ای در امر مشتریان ایده آل خویش داشته باشید.

مانند این که شما در هم اکنون تولید یک نرم افزار کاربردی برای امداد به اشخاص در کشف کردن مکتب مطلوب برای فرزندان خویش میباشید ، می‌دانید که پدر و مادر مشتریان ایده آل شما میباشند.

ولی خصوصیت های والدینی که می‌خواهید آن‌ها‌را گزینه مقصود قرار دهید نیاز به پژوهش ها بیشتری داراست؟

مطمئناً نمی توانید انتظار داشته باشید که کلیه پدر و مادر در شهر از مال شما استقبال نمایند.

شعور و تفحص درباره ی مشتریان غرض خویش اعمال دهید
تمامی اینها فرایند در ساخت تجربیات کاربری خوب اثر گذار میباشد. در اولی نصیب از شیوه پیاده سازی یک اپ گوشی ، ما سوالاتی را که به گزینش نیازهای مشتری امداد می نماید ، آیتم دعوا قرار میدهیم.

در بخش دوم ، ما در ادامه اعتبار سنجی آن نیازها هستیم.

با شعور نیاز مشتری ، می‌توانید سه گزینه را پوشش دهید ؛

تناسب کالا یا این که بازار را انتخاب نمائید
در سطح احساسات با مشتریان همدلی نمایید
ایفا معاملات بیشتر

بازرسی درخصوص رقبا و مراحل بازار
با ادامه پیاده سازی و بسط نرم‌افزار موبایل ، بیایید در ارتباط شعور صنعت خویش حرف کنیم. خواسته ما از صنعت این میباشد که در کدام نصیب از بازار نرم‌افزار خویش را فعال سازی نموده اید. پژوهش ها می‌گوید ۷۲ درصد از تولیدات نرم افزار گوشی به جهت نداشتن سبک تجاری توانمند غالب نمی‌شوند.

3.پیاده سازی UX در نرم افزار گوشی


UX به معنای تجربیات مخاطب یا این که گستردن آنچه استفاده کننده هنگام تعامل با چیزی تجارب می نماید.محتوایی که در صدر مشاهده می‌کنید به شناسایی تجارب مخاطب یاری می نماید. البته UX برای شناسایی نیازهای استفاده کننده مطلوب میباشد. تفکر طراحی UX تلفن همراه ساخت تجربیات های مثبت برای استفاده کننده میباشد. این عمل سبب ساز میشود که مشتریان دارای تعهد به شما و محصولتان بمانند.

ارتباط در میان شناسایی کردار مشتری و UX به هم متعلق میباشد. در بعضا جنبه ها شناسایی UX مطلوب برای خلق مشتری ضروری میباشد ، در حالی که ممکن میباشد برعکس بقیه ارکان باشد.
در UX ، ما درباره خصوصیات و خلق مخاطب کلام میکنیم و ترجیحات مشتری را با نظرسنجی ها معلوم می‌کنیم.

تجارب مخاطب امکان استعمال از طرح ریزی و مراحل آن را گزینش می نماید.

بدین ترتیب ، در صورتیکه اپلیکیشن شما یک تجارب کاربری دارای انسجام به مشتری ارائه دهد ، با یقین به اپ شما متعهد خواهند بود.

هیچ کاربری به صورت شبیه با یک نرم افزار خوی نخواهد کرد. یوزرها گوناگون نظرها مختلفی راجع به بنامه شما خواهند داشت. به این ترتیب ، برای برآوردن مراد های استفاده کننده ، می بایست اخلاق مشتری را ساخت و ساز فرمایید ، که در سود به ارائه UX رضایت نصیب امداد می نماید.

در ارتباط با پیاده سازی و پیشرفت اپ ، سه گزینه مهم تجربیات کاربری وجود داراست.

خلق استفاده کننده
وایر قاب ها
مثال های اول