سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

بهترین زبان های اپلیکیشن نویسی نرم افزار

۵ بازديد

شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی نرم افزار
جاوا(Java):
جاوا یک کدام از شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی نرم افزار میباشد که گویش شیءگرا میباشد که به وسیله جیمز گاسلینگ ارائه شد.
این لهجه به گویش ++C بسیار مشابه میباشد البته قابلیت و امکان های بیشتری دارااست ، مانند اینکه رئیس خاطر به صورت اتوماتیک جاری ساختن می‌شود و سبک شیءگرایی سهل و آسان  طراحی اپلیکیشن در مشهد تری داراست.
در سال 2006 ورژن JAVA ME این گویش تحت عنوان ورژن میکرو برای تلفن های همدم منتشر شد.
این لهجه دوستداشتنی ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای پیاده سازی نرم افزار سیستم استدلال اندروید میباشد.ا
ندروید به جهت جامع و بی نقص بودن و گستردگی جاوا ، این لهجه را تحت عنوان گویش قانونی نرم‌افزار نویسی خویش برگزیده میباشد و گوگل بیشترین جانبداری را از این لهجه میکند .
جاوا بیشترین سهم نرم افزار های گوگل پلی را بخش خویش نموده است.
اندروید هم با لهجه جاوا درج شده میباشد ، پس با یادگیری این لهجه دیگر هیچ محدودیتی در پیاده سازی نرم افزار ها ندارید.

برای شناخت بیشتر با گویش جاوا به نوشته‌ی علمی ی مرتبط با آن رجوع‌نمایید .

پایتون(Python):

پایتون بوسیله شخصی هلندی به اسم خیدو فان روسوم در سال 1991 پیاده سازی شد‌ه‌است و سبک های گوناگون نرم افزار نویسی را همانند شیءگرایی ، دستوری و تابع مبنا را امان میکند.
این گویش به انگیزه خوانایی و بازدهی بالا و کوتاهی ، محبویت بالایی فی مابین برنامه نویس ها دارااست و تأثیر گرفته از گویش های جاوا و ++C میباشد.
پایتون در مورد های بسط اینترنت ، گسترش نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای کاربردی استعمال می‌شود.

پایتون در مورد های گسترش اینترنت ، گسترش نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای کاربردی به کارگیری می‌گردد.

(برای شناخت بیشتر با لهجه پایتون به نوشته‌ی علمی ی مربوطه ی آن بروید.)
سی شارپ(#C):

سی شارپ نیز یکی‌از دیگر از شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی نرم افزار میباشد که یک لهجه نرم افزار نویسی تشکیل داد یافته ، دستوری ، شیء گرا ، روی داد مبنا ، تابعی و عمومی میباشد که بوسیله کمپانی مایکروسافت در سال 2000 پیاده سازی گردیده است.
این لهجه بوسیله چهارچوب دات نت که همگی جا بوسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود ، نگهبانی می گردد و با اقتدار و سطح بالایی توانسته دقت بخش اعظمی از برنامه نویس ها را به خویش جلب نماید.
سی شارپ دارنده دستوری شبیه ++C میباشد و به از گویش های جاوا و دلفی به شدت تأثیر گرفته میباشد.
پس در حالتی‌که با لهجه های جاوا و C شناخت دارید ، یادگیری این گویش برای شما فعالیت دشواری نخواهد بود.
سی شارپ برای پروژه های اقتصادی بلندمرتبه تعیین بسیار نیکی میباشد.
از این لهجه برای پیاده سازی سیستم استدلال هایی مانند ویندوز و فیندوزفون برای سیستم برهان های موبایل مانند نوکیا ، مایکروسافت و HTC به کارگیری میگردد.
این گویش توان متعددی در پیاده سازی نرم افزار ها و نرم‌افزار های موبایلی ، کامپیوتری و … را بنویسید.با یادگیری سی شارپ به راحتی می توانید #C را هم بیاموزید و در نرم افزار نویسی در اینترنت شغل خویش را آغاز نمایید.

برای شناخت بیشتر با لهجه سی شارپ به نوشته‌علمی ی مرتبط با آن مراجعه‌کنید .

انواع پردازنده های اینتل

۶ بازديد

اشکال پردازنده های اینتل
1- Intel Atom
Atom خانواده پردازنده های x86 و x86-64 اینتل میباشد که برای دستگاه های محاسباتی خرد ، مانند تلفن های هوشمند و دستگاه های گوشی اینترنتی با صرفه گردیده اند. بیشتر نت بوک های جانور در بازار امروز با Atom عمل  طراحی اپلیکیشن در مشهد می نمایند.

پردازنده های جانور در خانواده تولیدات Atom ارزان بها می‌باشند و نیاز به انرژی پاره ای دارا‌هستند. این دو میزان برای دستگاههای کوچکتر ضروری میباشد ، تا هزینه اجزا را کاهش داده و قدمت باتری را ارتقاء دهد.
2- Intel Celeron
این خصوصی از پردازنده‌های اینتل ضعیف‌ترین پردازنده ها می باشند که برای شغل های گرافیکی و سطح بالا پیشنها نمی‌شوند .

این پردازنده ها صرفا برای شغل های ابتدایی مانند اینترنت گردی و تماشای فیلم و یا این که موسیقی مطلوب میباشد زیرا از سرعت بسیار پایینی بهره مند می‌باشند.
3- Intel Pentium
پردازنده های Intel Pentium جزوه مجموعه بندی پردازنده های دو ارزان قمیت و مانند محرمانه پردازنده های Celeron از اقتدار زیر و برای کاربری همگانی برخوردارند .

این نوع پردازنده ها معمولا به طور دو هسته ای و در دو محرمانه gold و silver قابل خرید میباشند .
4- Intel Core
پردازنده های خصوصی core مشهور ترین و دوستداشتنی ترین خصوصی پردازنده های هستند که که طیف کاملی از کاربری را به طور گرافیکی و غیر گرافیکی برای شما ارائه میدهند و ما در نوشته‌ی علمی ی اشکال پردازنده ها به معرفی بدون نقص آن پرداختیم .
5- Intel Xeon and Itanium
واپسین نوع و محرمانه پردازنده های اینتل خصوصی Intel Xeon and Itanium می‌باشند که معمولا یک کدام از قدرتمندترین محرمانه پردازنده های اینتل می‌باشند که برای مصرف سرور های منحصر و مجازی از آن استعمال میشود و متناسب با کاربری تا تعداد متعددی می‌توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند .

تفاوت پردازنده های اینتل با AMD
دوام و مصرف انرژی

زمانی حرف از AMD و Intel می‌گردد ، همگی چیز بستگی به نوع به کار گیری شما دارااست ؛ AMD برای کاربری سطح میانگین گزینش خیر و خوبی میباشد ، در حالی که اینتل شایسته ترین تراشه های بلندتر را برای یوزرها حرفه‌ای ساخت می نماید. این بدین عامل میباشد که تراشه های توسعه یافته اینتل نسبت به AMD سریعتر و با مصرف انرژی بیشتر فعالیت می نمایند.

همگی پردازنده های Intel با iGPU ارائه می‌شوند. خصوصی پردازنده های اینتل قدمت بالاتری نسبت به پردازنده های AMD داراست و این به ارزش مصرف ، انرژی بیشتر و دوام باتری بر می‌گردد.

براین اساس ، مطلوب ترین نوع پردازنده ها برای به کارگیری ی همگانی و برای لپتاب های محرمانه پردازنده های اینتل است .

برای دهه ها ، اینتل بر AMD احاطه داشت و تحت عنوان رهبر مارک در بازار CPU شناخته میشد. با این درحال حاضر ، هنگام عرضه خصوصی Ryzen 7 ، که برای حریف خویش یعنی Core i7 اینتل درست شده بود ، همگی چیز برای AMD چرخید.

واپسین خصوصی

واپسین نسل AMD فعلا آنان Ryzen 9 3950X، او‌لین پردازنده 16 هسته ای 32 فن ای AMD برای به کارگیری های سطح بالا میباشد.

در مقابل ، اینتل خصوصی پردازنده های خیر هسته ای و 16 حرفه ای Core i9 – 9900K را ارائه میدهد. این مجموعه آن را تحت عنوان “شایسته ترین پردازنده بازی در عالم” تبلیغ می نماید.

سرعت

سعی پردازنده از لحاظ سرعت کلاک یا این که سرعت کلاک اندازه گیری می گردد. این عدد به گیگاهرتز (گیگاهرتز) ذکر میگردد و به شما می‌گوید که پردازنده با چه سرعتی میتواند اطلاعات را پردازش نماید.

نرخ کلاک فراتر به‌این مفهوم میباشد که CPU قادر است وظایف را خوب جاری ساختن دهد. با این هم اکنون ، عامل ها دیگری مثلا تعداد هسته ها و سرعت پردازنده برای پردازش آیین نامه ها نیز می‌توانند بر کوشش پردازنده تأثیر بگذارند.

برای پردازنده های سطح ذیل ، سبک های Ryzen 3 حدوداً به به عبارتی سرعت پردازنده های Intel میباشند. از جمله Core i3 8350K دارنده بالاترین نرخ کلاک درین خصوصی با سرعت 4.0 گیگاهرتز میباشد ، در حالی که سبک های Ryzen 3 2300X و 220G سرعت قابل مقایسه 3.5 گیگاهرتز را ارائه می‌دهند.

سرعت کلاک برای پردازنده های در بین جایگاه AMD با Ryzen5 2600E از 3.1 گیگاهرتز آغاز میشود. در شرایطی‌که ، اینتل با Core i5 8500T با سرعت کمتری و حدود 1.7 گیگاهرتز آغاز میشود.

ولی اینتل سرعت بالاتری را برای تراشه های لوکس و لبریز اقتدار Core i7 و i9 خویش ارائه می‌دهد. سبک هایی از محرمانه i9 وجود دارا هستند که دارنده سرعت قابل مقایسه با مثال های Ryzen Threadripper خویش می باشند.

با این حالا ، برای این خط ، پردازنده های Ryzen در مقابل پردازنده های اینتل مالامال مصرف خیس و هنگفت خیس میباشند . به این ترتیب ، در شرایطی که میخواهید CPU توسعه یافته ای داشته باشید که با سرعت بالا فعالیت نماید ، ولی در عین هم اکنون معدود مصرف باشد ، عالی میباشد با اینتل همدم گردید.

اورکلاک ( به معنای رها سازی برای استعمال از حداکثر سرعت سفارش گردیده)

AMD درخصوص اورکلاکینگ بر اینتل برنده می گردد. عامل آن این میباشد که پردازنده های AMD حتی‌در سبک های مقرون به صرفه مانند AMD Ryzen 3 2200G با قیمتی نزدیک به 100 دلار قفل گشوده میگردند. در فیض ، می اقتدار آنان را اورکلاک کرد ، به شرطی که چیپ ست مادربرد نیز کار کشته به اورکلاک باشد.

در مقابل ، تراشه های اینتل صرفا اگر توانمند به اورکلاک می‌باشند که در انتهای شماره سبک K داشته باشند. که‌این خصوصی از پردازنده های اینتل گران ترند ، مانند Intel Core i3-9350K که بها آن نزدیک به 180 دلار میباشد.

تعداد هسته

هسته پردازنده ای میباشد که دستور کار ها را اخذ و اعمال می نماید. هرچه تعداد پردازنده های مرکزی بیشتر باشد ، وظایف بیشتری از ذمه آن برمی آید و کارآیی بیشتری نیز دارااست.

مهم ترین نقطه فروش AMD داشتن تعداد متعددی هسته میباشد ؛ از طرف دیگر ، اینتل به صورت سنتی تعداد متعددی هسته را به عایدی hyperthreading از پیش گرفته میباشد.

با استعمال از Hyperhreading ، پردازنده مرکزی هسته های فیزیکی را به هسته های مجازی یا این که فن ها تقسیم می نماید تا یک‌سری شغل را به طور همزمان اجرا دهد.

در پردازنده های جایگاه زیر هر دو سبک Ryzen 3 و Intel Core i3 چهار هسته را ارائه می‌دهند. ولی در پردازنده های مقام میانگین سبک های Ryzen Threadripper 8 و 12 ، 16 هسته فیزیکی را ارائه می‌دهند ، در حالی که سبک های Intel i9 10 تا 18 هسته فیزیکی را ارائه می‌دهند.

تعداد هسته های AMD در ارتباط پیشنهادات بین منزلت آنان بیشتر می‌گردد. تراشه های Ryzen 5 دارنده چهار تا شش هسته با توری بالا می‌باشند ، در حالی که تراشه های Ryzen 7 دارنده هشت هسته میباشند. در مقایسه ، تراشه های Core i5 و i7اینتل صرفا دارنده شش هسته فیزیکی می باشند .

کوشش و seo

وقتی که تراشه های AMD و Intel را مقایسه می‌کنید ، پردازنده های AMD در چندین وظیفه ای بهتر شغل می نمایند ، در حالی که پردازنده های Intel شغل های تک فن ای را خوب جاری ساختن می‌دهند.

کارهایی که از تعدادی هسته به کار گیری می نمایند مشتمل بر اپلیکیشن های دستکاری عکس و فیلم ، اپ های سه آجل سازی و مدلسازی ، بازی های هنگفت گرافیکی و اپ های فایده وری چنکاره میباشند.

حاصل تست Techgage علامت می‌دهد که تراشه Intel i9 9980XE هنگام استعمال از اپلیکیشن بازنویسی فیلم شایسته ترین کوشش را داراست. درین آزمایش از تراشه های AMD و Intel از Adobe Premiere Pro ، MAGIX Vegas Pro و HandBrake مصرف شده میباشد. با این حالا ، AMD Threadripper و Ryzen 9 در رقابت قربت در مرتبه ی دوم قرار گرفتند.

برای اپ ارائه پردازنده سه آینده ، مانند V-Ray ، AMD تعیین بهتری میباشد. داده های TechReport حاکی از آن میباشد که Ryzen 9 3900X با 47 ثانیه سریعترین محتوا را ارائه میدهد Core i9 7900X در مقام آتی قرار گرفت و در 60 ثانیه ارائه شد.

قابل شعور میباشد ، از‌آنجا که اکثر عموم تنها به به کار گیری از اپلیکیشن های همگانی نیاز دارا‌هستند ، سعی بهتری را از تراشه های AMD مشاهده خواهند کرد. برای مثال ، معیارهای Tech Report نماد میدهد که Ryzen 7 2700X و 1800X نمره بالاتری از Core i7 8700K در هنگام فشرده سازی پوشه های zip داشته میباشد.

برای مایکروسافت اکسل ، داده های نتیجه ها از hardware Tom’s سخت افزار نماد میدهد که سبک های Ryzen 7 3700X از Core i9 7920X و 9700K خوب فعالیت کرده اند.

نکات مهمی که می بایست در UX رعایت نمائید

۶ بازديد

نکات مهمی که می بایست در UX رعایت نمائید
1- دسترسی ها :
همان طور که در نمونه بالا گفته شد ، یکی مهم‌ترین اصول در UX دسترسی ها میباشد و این دسترسی به معنای این میباشد که مخاطب در کمترین مجال ممکن و بی آلایش ترین وضعیت ممکن به محتوای متبوع خویش دسترسی طراحی اپلیکیشن در مشهد  داشتنه باشد .

این دسترسی می‌تواند با نگاه نخستین استفاده کننده به وجود بیاید و یا این که قادر است با استعمال از جستجوی استفاده کننده تعیین شود .

2- محتوای ارزمشند :
دو‌مین نکته ی اساسی در تجربیات ی کاربری داشتن محتوای باارزش میباشد که برای مخاطب اثرگذار و جالب باشد.

شما بایستی به ساخت و ساز محتواهای یونیک و کاربردی متناسب با سرویس ها خویش بپردازید خیر محتواهای تکراری و بی بها.

در واقع یک محتوای عالی از کلیه اصول و قوائد seo تقلید می نماید.

3- تنوع :
در ساخت محتوا ، پیاده سازی ، دکوراسیون تا کارتن ها از اصل تنوع به کارگیری نمایید و این بدین معناست که از جمله در ساخت‌و‌ساز محتوا صرفا از محتوای متنی در نوشته‌ی علمی یا این که ورقه به کارگیری نکنید بلکه کارایی نمایید در کنار آن از محتواهای تصویری و صوتی نیز به کارگیری نمایید .
تنوع در پیاده سازی و دکورا سیون یه یه خرده تخصصی خیس میباشد و به‌این معنی وجود ندارد که هر بخش تارنما دارنده یک پیاده سازی ، یک ساختار ویک رنگ بندی باشد ، در بنا شده در این نوع تنوع بایستی هارمونی وب سایت محافظت گردد و این هارمونی به معنای تاسی وبسایت از یک طیف و تیم بندی رنگی و ساختاری میباشد .

4- امنیت و اعتبار
نکته ی آینده در تجارب ی کاربری داشتن امنیت و اعتبار میباشد به گونه ای که یوزرها می بایست در ورود به وب سایت شما و به‌دنبال به ورود به صفحه های دیگر وب سایت شما و حتی‌د‌ر روند ی نام نویسی ، احساس امنیت و رعایت حریم دنیوی و معنوی را حس نمایند .

یکی‌از نیازمندی های این قسمت امنیتی گواهینامه ی ssl میباشد .

5- سرعت
استفاده کننده می بایست حداکثر سرعت را در ابتدا وارد شدن صفحه های و اکران محتوا تجربیات نماید و به هیچ عنوان استفاده کننده نباید چشم به راه لودینگ های وقت گیر گردد زیراکه این دستور هم یک ضعف تعالی برای seo است.
نرخ پریدن وب سایت را بالا برده و هم یک نقص برای تجارب ی کاربری میباشد که سبب شکیبایی بر شدن تارنما میباشد .

6- سرویس ها و امتیاز دهی
رعایت این قسمت باطن تارنما یک ضابطه وجود ندارد بلکه یک هنجاری میباشد که در شکل رعایت آن میتوانید یوزرها وفادارتری را به خویش جذب نمایید .

خواسته از این قسمت این میباشد که به یوزرها خویش سرویس ها و پوئن های مثبتی را بدهید که در شکل به کار گیری از سرویس ها شما به آن دسترسی پیدا نمایند .

برای مثال : در مناسبت های متفاوت کدهای تخفیفی را برای یوزرها خویش تمجید فرمایید که در شکل به کار گیری از سرویس ها شما در‌این مجال بندی های کدهای تخفیف مشتمل بر درحال حاضر آنان شود .

7- داده های ساختار یافته
ما در نوشته‌ی علمی ای به توضیحات بی نقص و تخصصی در ارتباط با داده های ساختار یافته پرداختیم.
و در واقع این اطلاعات میتوانند هم در مجموعه بندی UI قرار بگیرند و هم در تیم بندی UX البته نکته ای که آن‌ها‌را در مجموعه بندی تجارب ی کاربری قرار میدهد این میباشد که منجر می گردد استفاده کننده حس متفاوتی نسبت به تارنما شما برای ورود نسبت به بقیه رقبا داشته باشد .

8- دکورا سیون و رعایت حق تقدم ها
شاید معنا دسترسی ها را با این نصیب نادرست بگیرید البته در واقع خواسته ما از این بخش صورت چینش آیکون ها ، محتواها ، هدر ، بادی ، فوتر و قسمت های اساسی آفریننده ی از جمله یک وب سایت میباشد .
از جمله یک تارنما را در لحاظ بگیرید قائدتا در یک سایت استاندار این میباشد که هدر وب سایت در بالاترین نصیب تارنما و بادی بعد از آن و بعد در ذیل ترین قسمت وب سایت فوتر اکران داده گردد .
یا این که در منوی تارنما ما معمولا دکمه ای را به عنوان “شیت ی مهم” یا این که “منزل” داریم ؛ این دکمه ی مهم می بایست به طوری باشد که در اولِ منو قرار بگیرد و خیر در انتهای آن .
همینطور در محتوا در صورتی‌که بخواهیم مثالی برای چینش بزنیم ؛ می قدرت اعلام‌کرد بایستی دکورا سیون محتوا به نحوی باشد که استفاده کننده با گزاره های طولاتی و خسته کننده هم پا نباشد بلکه جمله ها کوتاه ، خوانا و شیوا باشند .

9- تعامل
تعامل یک اساسی میباشد که معمولا می بایست در پلتفرم های وب سایت ، نرم افزار و بازی رعایت خواهد شد .

تعامل در‌این پلتفرم ها به معنای اشتراک گذاری میباشد.
اذن دهید اینبار برای بازی مثالی را گستردن دهیم :
فرض نمایید ما یک بازی در هر مدل دلخواهی را به طور آنلاین داریم به اینصورت که در بازی یوزرها توان مقابله با یکدیگر را دارا‌هستند ، درین بازی می بایست قابلیتی درج خواهد شد که شما بتوانید بازی را با دوستان خویش به اشتراک بگذارید و آنان‌را به بازی دعوت فرمائید که بتوانید با دوستان خویش نیز به رقابت بپردازید که‌این دقیقا به عبارتی مضمون‌ تعامل در پلتفرم ها میباشد .

نکته : در واقع مضمون‌ اساسی تجارب ی کاربری در همین به وجود آوردن شم متعدد در یوزرها برای استعمال از پلتفرم شما است .

نکته 2 : تجارب کاربری ضعیف در سکو ی اولیه سبب ساز ارتقا نرخ پرس سایت شما میگردد و سبب ساز می گردد یوزرها به محض ورود به سایت شما و دیدن ناپسند بودن تجربیات ی کاربری تارنما سریعا
از آن بیرون گردیده و دیگر به سایت و یا این که هر پلتفرم شما وارد نشوند .

در نوبت ی دوم حتی در‌حالتی که تجارب کاربری ضعیف منجر بروز نرخ پریدن نشود ، صد در صد سبب رمز درگمی یوزرها شما می توان به نحوی که آنان از تجربیات و مشاهده ی سرویس ها مهم تارنما شما گشوده می‌مانند .

Network Toolbox

۳ بازديد

11- Network Toolbox
یک اپلیکیشن حقیقتا دیدنی وجود داراست که iPad شمارا به یک باکس ابزار کانال تبدیل طراحی اپلیکیشن در مشهد  می نماید.
این اپ خیر فقط آکنده‌از ابزارهای کانال میباشد که میتواند به تجزیه و نظارت و عیب یابی کانال یاری دهد،
بلکه یک نرم‌افزار دیدنی میباشد و به خیر و خوبی با زیبایی شناسی پیاده سازی اپل منطبق داراست.
12- Paper
این نرم افزار یک کدام از شایسته ترین نرم افزار های مخصوص ios برای یادداشت برداری میباشد .
یادداشت برداری در‌این اپلیکیشن فقط به تایپ کردن و نوشتن خلاصه نمیشود ، بلکه شما میتوانید
از اشکل متعدد ، جداول و نمودارها نیز برای تایپ کردن فایده ببرید .

13- Giphy Cam
این اپلیکیشن یک اپلیکیشن گیف ساز حرفه‌ای میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید به تشکیل داد گیف های پویا و
دیدنی بپردازید .
با به کار گیری از این نرم افزار و گزینش غربال ها و افکت های آن به همپا بک گراند عملیات گیف سازی بسیار
معمولی خیس و باصرفه خیس می گردد .

14- ++Pedometer
این ابزار خوب اذن می دهد گسترش خویش را درباره‌ی کار‌های روزمره و هدف ها تناسب اندامی که تعریف و تمجید کرده‌اید در یک نگاه سریع بازبینی نمائید.
این نرم افزار آیفون دو رویه سریع برای بازبینی توسعه و گسترش روزمره در اختیارتان قرار می دهد.
همینطور می توانید از ویجت ++Pedometer در نوتیفیکشن سنتر آیفون به کارگیری نمائید
یا این که به اعلان قرمز‌رنگ خرد روی آیکن نرم افزار راز بزنید که تعداد گام‌های روزمره‌ای را که تا آن لحظه برداشته‌اید علامت می دهد.

15- Overcast
یک کدام از بهتری نرم افزار های ios درخصوص پادکست است .
این نرم افزار به طور بدون‌پول مو جود میباشد و با به کار گیری از آن میتوانید به طور ماهر
به شنیدن پادکست بپردازید .
از مهمترین مزایای این نرم‌افزار در قابلیت و امکان Smart Speed است که نصیب هایی که در پادکست بدون صدا و وقفه افتاده میباشد را
سرعت میبخشد .
16- Litely
این نرم افزار یکی شایسته ترین نرم افزار های حوضه ی عکاسی است .
با استعمال از این نرم افزار توانمند خواهید بود فیلترهای گوناگون و جذابی را بر روی
عکس خویش قرار دهید و به مقایسه ورژن ی مهم با ورژن ی تغییر و تحول یافته ی آن بپردازید .

17- Photoleap by Lightricks
این نرم افزار واحد سنجش بسیار متعددی از ابزارهای گوناگون بازنویسی تصاویر را در یک گروه‌ی خوشگل بدور هم گردآوری نموده است.
این نرم افزار آیفون تعداد بی‌شماری غربال، تهیه و تنظیم مهیا، ابزارهای ترسیمی و افکت‌های متنوع داراست
که با امداد آنها میتوانید ظواهر عکس‌های خویش را با تمرکز زیاد تهیه نمایید یا این که آن را به‌تمام به چیز جدیدی تغییر تحول دهید.

18- Loopy HD: Looper
این یک نرم افزار تشکیل داد ترانه است که به شما اذن میدهد با ادغام صداها و
ترانه های متعدد به یار و همدم سازها یه نوا تازه را کردار فرمایید .
این نرم افزار در واقع بخشی از تجهیزات ماهر یک نرم افزار تدوین صدا را دار میباشد .

19- Tweetbot 6
Tweetbot یک خدمت گیرنده توییتر برای iOS و Mac میباشد.
ورژن 6 بر روی API V2 توییتر تاسیس شده است که دربرگیرنده خصوصیت هایی مانند
قابلیت و امکان مشاهده نظرسنجی ها، کارت ها و داده های بیشتر توییت میباشد.
Tweetbot مانند API نو به توسعه خویش ادامه خواهد اعطا کرد.
این نرم افزار اذن می دهد به‌آسانی آمارهای متفاوت را در ارتباط شرایط هر توییت و همینطور حالت کلی حساب خویش ذیل حیث بگیرید.

معایب نرم افزار

۴ بازديد

معایب نرم افزار
۱- فضای اشغالی
برای به کارگیری از نرم افزار به طبع یوزرها می بایست نرم افزار متبوع را بر روی گوشی خویش نصب نمایند و این همپا با مشغول کردن خاطر و حافظه موقت گوشی شما است و شاید برخی از یوزرها به سرویس ها شما به طور همیشگی نیاز ندارند و به همین خیال و خاطر حاضر نخواهند شد نرم افزار شما‌را به طور همیشگی بر روی موبایل خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد  نصب نمایند.

۲- هزینه ی بالا
شما در‌صورتی‌که به ورقه ی تعرفه ی پیاده سازی نرم افزار و تعرفه ی ساخت سایت نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که هزینه ی طراحی نرم افزار نسبت به سایت بسیار فراتر میباشد و برای عده ای که محدودیت دارایی ای دارا هستند حتما توصیه به کارگیری از وب سایت میباشد .

۳- متکی بودن سازی مشقت بار خیس
همان طور که می‌دانید زمانیکه یک نرم افزار بر روی گوشی شما نصب میشود ؛
این نرم افزار قادر است بر همه فولدر ها و داده ها فردی شما دسترسی داشته باشد.
یا این که حتی این نرم افزار قادر است ویروسی باشد و ویروسی را وارد گوشی شما بکند.
به همین انگیزه نصب برای اینکه کاربری حاضر خواهد شد نرم افزار شما‌را بر روی موبایل خویش نصب نماید ؛ در رتبه ی اولیه می بایست به قدری تبلیغات و اعتمادسازی های مایحتاج به یاور مجوزهای قانونی اخذ خواهد شد که مخاطب از نصب نرم افزار شما بر روی موبایل خویش ترسی را نداشته باشد.

۴- دسترسی دشوار خیس برای نصب
نصب نرم افزار ها معمولا از روش مارکت های رسمی مانند بازار و گوگل پلی برای یوزرها گزینه پسند و قابل متکی بودن میباشد .
البته پرسش اینجاست که آیا هنگامی که شما نرم افزار خویش را در مارکت هایی مانند بازار و گوگل پلی تکثیر می دهید ؛ برنامه شما قابل اکران میباشد برای یوزرها ؟
جواب این پرسش این چنین میباشد که در شایسته ترین شرایط ممکن نرم افزار شما هنگامی دیده میشود که مخاطب اسم برنامه شمارا در مارکت کاوش نماید و نرم‌افزار شما چشم خواهد شد .
ولی چرا می‌گوییم شایسته ترین شرایط ممکن ، عامل این کلمه این میباشد که در صورتیکه بر روی اسم نرم افزار شما نیز تبلیغاتی صورت گرفته باشد ؛ شما حتی‌در اسم نرم افزار خویش نیز چشم نمی گردید.
برای مثال فرض نمایید اسم نرم افزار شما “دکان خرقه” باشد ؛ خب قائدتا این اسم به گونه ای میباشد که یوزرها متعددی تبلیغات نرم افزار خویش را برای این اسم اعمال داده اند و صد در صد زمانیکه شما نرم افزار خویش را با این اسم تکثیر دهید حتی در صورتی کاربری اسم اپلیکیشن شما‌را کاوش نماید ، نرم افزار شما در نتیجه ها چشم نمیشود .

۵- تبلیغات هزینه بر خیس
شاید در قسمت قبلی برای شما پرسش باشد که پس به چه شکل می‌توانم نرم افزار خویش را در مارکت هایی مانند بازار یا این که گوگل پلی تبلیغ کنم به گونه ای که نرم افزار اینجانب در بالا حاصل و بر روی لغات کلیدی مطلوب چشم خواهد شد.
البته در صورتیکه شما فقط قصد دارید آَشنایی نسبی را در ارتباط با تبلیغات بازار و گوگل پلی داشته باشید بر روی لینک و پیوند آنها کلیک فرمایید تا به مقاله‌ها مرتبط با آنان راهی گردید.
البته نکته ای که در اینجا به دربین میباشد هزینه بر خیس بودن تبلیغات نرم افزار نسبت به تبلیغات وب سایت میباشد.

۶- محدودیت های داخلی
در صورتی از جمله نرم افزار شما دارنده نصیب هایی باشد که وجود آن مناطق مغایر قانون ها کشور ایران یا این که مارکت های داخلی مانند بازار باشد این فرمان برای شما ایراد ساز شود .
شما با استعمال از وب سایت میتوانید حتی با یک نام و نشان جعلی و چندین راهکارهای امنیتی فعالیتی را حتی‌د‌ر باطن مرز و بوم داشته باشید البته با به کار گیری از نرم افزار این عمل حدودا ناممکن میباشد.
و شما بسیار مشقت بار خیس می‌توانید کار حرفه‌ای را به خصوص در مارکت های داخلی داشته باشید .
پس شما برای تکثیر نرم افزار ناچار به رعایت ضوابط و قانون ها کشوری و مارکت ها می باشید.

۷- تحریم ها و محدودیت های IOS
والا ترین معذل طراحان نرم افزار و همینطور توصیه دهندگان فرمت IOS برای یوزرها اپل است .
با اعتنا به تحریم های در میان المللی علیه جمهوری اسلامی ایران ، تکثیر نرم افزار های IOS نیز روز آپ تو دیت دشوار خیس و دشوار خیس گردد .
به اینصورت که اپل در شرایطی که متوجه بشود نرم افزار شما اهل ایران میباشد یا این که دارنده گویش فارسی میباشد آن را از نرم افزار استور حذف خواهد کرد .
البته همانگونه که گفته شد جاری ساختن دادن تبلیغات و تکثیر نرم افزار IOS در اپلیکیشن استور فعالیت بسیار مشقت بار و غامض ای است و برخی یوزرها اهل ایران را در گیر اختلال می نماید .
(برای شناخت بیشتر با این محدودیت ها به نوشته‌ی علمی ی ایرادات نشر IOS وارد گردید .)

پوشه gradle.properties

۳ بازديد

پوشه gradle.properties
ما میتوانیم هر دو خصوصیت سیستم و پروژه را در پوشه gradle.properties  طراحی اپلیکیشن در مشهد اعلام کنیم.
و همینطور خواهیم توانست فولدر مختصات مختص یک پروژه و همینطور پوشه مشترک برای همگی پروژه‌ها داشته باشیم.
فولدر خصوصیت خاص پروژه در به عبارتی دایرکتوری پروژه root جای‌دارد.
پوشه مشترک و جهانی مختصات فولدر در فهرست USER_HOME/.gradle/ جای‌دارد.

# gradle(JVM) arguments
org.gradle.daemon=true
org.gradle.jvmargs=-Xmx2048m


# system properties
systemProp.gradle.wrapperUser=myuser
systemProp.gradle.wrapperPassword=mypassword
systemProp.greetMessageSystem="hello : System property"


# project properties
greetMessageProject="Hello, Good Morning."

// Project properties can be accessed via delegation.
val greetMessageProject: String by project
val greetMessageSystem: String by System.getProperties()


// We can also access properties using property object.
val greet = project.property("greetMessage")
val message = System.getProperty("greetMessage")
Extra Properties
کل اشیا توسعه یافته در سبک دامنه Gradle میتوانند خصوصیت‌های مازاد تعریف‌و‌تمجید‌گردیده بوسیله استفاده کننده را داشته باشند.
این مشتمل بر پروژه ها، تسک ها و منابع می‌شود.
خصوصیت های مازاد را می اقتدار از روش خصوصیت ext شیء صاحب اضافه، خواند و تهیه و تنظیم کرد.
از طرف دیگر، یک بلوک ext می‌تواند برای اضافه کردن یک‌سری خصوصیت هم‌زمان استعمال شود.

// declare properties using set(key,value) of ext.
project.ext.set("greetMessage", " Good Morning")


// declare properties inside ext closure
project.ext {
set("greetMessage", "Good Morning")
set("greetMessage2", "Good Afternoon")
}


// access a property using its key
println("${project.property("greetMessage")}")


// Project properties can be accessed via delegation
val greetMessage: String by project

// Print all project properties
println("gradle: In Root Project Printing all properties -------")
project.properties.forEach{
println("Property key name: ${it.key} and value is : ${it.value}")
}
مورد Command line
ما میتوانیم هر دو خصوصیت پروژه و سیستم را از خط دستور در حین اجرای بیلد تهیه کنیم.

برای تهیه خصوصیت سیستم از خط امر از مورد -D به کارگیری نمائید، برای مثالً فرض نمایید خصوصیت سیستمی به اسم javaVersion وجود داراست و در شرایطی که بخواهیم آن را از خط دستور تهیه کنیم، قادر خواهیم بود از DjavaVersion=1.8 با فرمان gradle به کار گیری کنیم.

برای تهیه و تنظیم خصوصیت پروژه از خط دستور از آیتم -P استعمال نمایید، از جمله، فرض نمائید خصوصیت پروژه وجود دارااست به اسم testable و در حالتی‌که بخواهیم آن را از خط امر تهیه و تنظیم کنیم، قادر خواهیم بود از -Ptestable=true با فرمان gradle استعمال کنیم.

( از این بخش به آن گاه می‌خواهیم پاره ای وارد مباحث تخصصی خیس در ارتباط با گردل بشویم و ممکن میباشد ادراک بعضا این مورد ها برای شما دشوار خیس بوده و نیاز به مقدمات و مطالعات بیشتری در ارتباط با گردل داشته باشد.
پس در‌حالتی که قصد شما صرفا شناخت با این ابزار بوده میباشد تا همینجای نوشته‌ی‌علمی کفایت می نماید البته در صورتیکه قصد سرگرم شدن با مباحث تخصصی تری را دارید پس با ما به‌دنبال یاور باشید.)

Komodo

۴ بازديد

Komodo

کومودو یک به کارگیری ی آزمایشی 21 روزه مجانی ارائه می‌دهد و بسته به ورژن و جواز میان 99 تا 1615 دلار هزینه طراحی اپلیکیشن در مشهد  دارااست.
عملاً هر اپ نویسی میتواند از کومودو به کار گیری نماید چون از اکثر گویش های اپلیکیشن نویسی اساسی حفاظت می نماید.
رابط کاربری کارامد و جامع آن قابلیت دستکاری توسعه یافته را آماده می نماید و مزایای کوچکی مانند Syntax Checker و گونه های زدایی تک مرحله ای کومودو را به یک کدام از دوستداشتنی ترین IDE ها برای پیشرفت اینترنت و تلفن همراه تبدیل می نماید.

برخی از لهجه های نگهبانی گردیده برای آن عبارتند از : CSS، Go، JavaScript، HTML، NodeJS، PerlPHP، Python، Ruby، Tcl و …

خصوصیت های اصلی :

رابط کاربری قابل تهیه مشتمل بر split view و دستکاری multi-window
Version control integration برای Bazaar، CVS، Git، Mercurial، Perforce و Subversion
پروفایل کد پایتون و پی اچ پی
قابلیت بازنویسی تیمی
انواع زدایی گرافیکی برای NodeJS، Perl، PHP، Python، Ruby و Tcl
کامل شدن خود کار و refactoring
همت اثبات در پلتفرم های مک، لینوکس و ویندوز
بخش اعظمی از پلاگین های آن سطح بالایی از سفارشی سازی را قابلیت و امکان پذیر می نمایند
App Maker
1

یکی ابزارهای دستهٔ G Suite گوگل میباشد که تمرکز مهم این ابزار روی پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار‌های سفارشی فارغ از اپلیکیشن‌نویسی هنگفت و نیازهای زیرساختی میباشد به گونه ای که App Maker نیاز به هرگونه کدنویسی برای ایجاد کرد نرم افزار را از دربین برداشته و بیشتر قسمت‌های سورس‌کد با درگ و دراپ کامل شدن می گردند.

قابل ذکر میباشد برای این ابزار در پیاده سازی اپلیکیشن‌ها می‌قدرت از متریال صفحه آرایی گوگل نیز استفاده کرد.

نکتهٔ مثبت دیگر این خدمت، عدم نیاز به داشتن زیرساخت جدا برای ساختن نرم افزار میباشد به گونه ای که از زیرساختی که بوسیله اپ‌های جی‌آپارتمان مهیا می گردد میتوانید استعمال کنید.

اکنون نرم افزار میکر یکی‌از شایسته ترین و محبوبت ترین ابزارهای پیاده سازی نرم افزار فارغ از کد است.

App Builder
2

App Builder یکی از دیگر از ابزارهای توسعه و گسترش آنلاین برای نرم افزار‌های موبایلی میباشد که مانند بقیه
پلتفرم ها قابلیت و امکان پیاده سازی نرم افزار را فارغ از نرم‌افزار نویسی و یا این که با دست‌کم واحد سنجش نرم افزار نویسی میدهد.

به گونه ای کلی App builder قابل انعطاف افزاری معدود وسعت جهت تشکیل داد برنامه تلفن همراه و یا این که اپ نرم افزار ساز بدون پول بر روی دسکتاپ و تلفن همراه است.
اپ App Builder یک دور و بر بسط بی نقص بی آلایش و بصری برای مایکروسافت ویندوز دارااست که به استفاده کننده اذن میدهد با مهارت های اندک اپ نویسی خویش، نرم افزار های HTML5 ،WebApps، WebExtensions و اپلیکیشن های Hybrid برای هر دو دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ ساخت‌و‌ساز نماید.

App Builder سرشار از اسکریپت های مهیا میباشد که سرعت کدنویسی شمارا دو چندان می نماید.

طریق تشکیل داد نرم افزار بدون‌پول با App Builder دربرگیرنده 36 تم متفاوت می باشد که شما با دقت به ذوق و سلیقه خویش می‌توانید در تشکیل داد اپلیکیشن متبوع خویش از آن‌ها استعمال فرمایید. وجود بیشتراز 137 نرم‌افزار مهیا و همینطور قابلیت و امکان استعمال از افزونه jаvascript App Builder و افزونه Apache Cordova از سایر امکان های نرم‌افزار App Builder میباشد.

App Inventor
3

App Inventor یکی‌از دیگر از شایسته ترین پلتفرم های پیاده سازی نرم افزار با دستکم واحد سنجش کد نویسی میباشد.
این پلتفرم ذیل حیث MIT میباشد و روز آپ تو دیت در اکنون توسعه و گسترش پذیری است.
شما با به کارگیری از App Inventor می‌توانید ، نرم افزار ها و حتی بازی های دلخواه خویش را بسازید.
این ابزار قادر تیم ای والا از ابزارهای سمت فرانت و بصری را در مشت شما قرار میدهد که
می‌توانید از آنها فارغ از کدنویسی در سمت فرانت نرم افزار خویش استعمال فرمایید.

البته مهمترین و وسیع ترین نکته ای که در App Inventor وجود دارااست ، گفت و گو بلوک نویسی است.
نرم افزار نویسی در نرم‌افزار اینونتور به طور بلوک نویسی میباشد به اینصورتکه شما المان های ui را اضافه میکنید و بعد از آن در سمت بک اند آن با به کارگیری از بلوک نویسی و بلوک های فراهم ای که‌این ابزار در اختیارتان قرار میدهد میتوانید برنامه خویش را بسازید.

(قابل ذکر میباشد برای فعالیت با این ابزار فقط کافی میباشد شعور نسبی ای از مفاهم اول ی اپ نویسی داشته باشید.)

همینطور این ابزار برای شما خروجی اندروید و PC را نیز میدهد.

Zoho Creator
4

Zoho Creator یک کدام از توانمندترین ابزارهای پیاده سازی نرم افزار فارغ از کد یا این که شاید عالی باشد بگوییم با کمترین معیار کد میباشد.
این ابزار به شما یاری می‌نماید اپلکییشن های ما یحتاج خویش را به راحتی بسازید و تلاش آن را به صورت یکدست توسعه داده و مخلوط نمائید.
اساسی وجود ندارد که چه سطحی از تخصص کدنویسی دارید یا این که نیازهای کدنویسی شما چقدر غامض میباشد.
Zoho Creator کلیه چیز را سریع، سهل و ایمن می نماید.

این ابزار به شما یاری می‌نماید تا با ارائه چاره‌های سفارشی‌سازی‌گردیده ، استخراج‌وکارتان را متحول فرمایید کرده و تجهیزات سفارشی خویش را در آن درج نمایید.
با این پلتفرم میتوانید نرم افزار‌های تعدادی پلتفرمی از گزارش‌های تماس مینیمالیستی گرفته تا ERP ‌های هنگفت و بغرنج بسازید که کار کشته به ترکیب با فرآیندهای فعلی شما می‌باشند؛ بسازید.

در ZOHO با code editors کارکشته ، visual builders ، پوسته های از پیش تشکیل شده و موردها دیگر، مراحل پیشرفت اپلیکیشن خویش را تسریع نمایید.
افزون بر آن، میتوانید به راحتی گردش‌های کاری را در نرم‌افزار‌های خویش با تکرارها و فرایند معمولی تنظیمات و اتوماتیک فرمائید.

اصول پیاده سازی پنل ادمین

۳ بازديد

اصول پیاده سازی پنل ادمین
در پیاده سازی پنل ادمین چندین اصولی وجود داراست که خب قائدتا با رعایت این موردها شما می‌توانید پنل حرفه‌ای  طراحی اپلیکیشن در مشهد تری را داشته باشید.

ناوبری سهل
بخش اعظمی از پنل‌های مدیر از رابط‌های یک‌سری ستونی به کار گیری می‌نمایند چون فهم آنان سهل‌خیس میباشد.
می‌توانید منویی با سطح ها گوناگون داخل هم در سمت چپ در نوار کناری تهیه و تنظیم نمائید.
این نوار کناری روی شیت اثبات میباشد در حالی که ماژول با محتوا می‌تواند تکان نماید و تغییر و تحول نماید.
به صورت معمول ، ردیف ناوبری سمت چپ محتوا را به ماژول ها و خصوصیات تقسیم می نماید ، در حالی که سایر برگه آن محتوا را با جزئیات نشانه میدهد.
جداسازی بصری اینگونه ناوبری با به کار گیری از رنگ‌ها یا این که سایه‌های متفاوت بک گراند ریلکس میباشد.
همینطور اساسی میباشد که ماژولی را که یوزرها اکنون روی آن میباشند، تگ گذاری فرمائید.
خلال این ، تقسیم محتوای اساسی کاغذ به یک کانال ، که با ردیف‌ها اکران داده می گردد، موثر و به شدت استفاده کننده پسند میباشد.
محتوای گوناگون می‌تواند هم تک تک کانال و هم تعدادی ردیف را اشغال نماید.
این راه و روش به ویژه برای طرح‌ بندی‌های عکس العمل‌گرا اثر گذار میباشد.
براین اساس در صورتیکه میخواهید از پیاده سازی پنل رئیس یکسان در یک سری دستگاه برگه اکران به کار گیری فرمائید، از رابط های تعدادی ستونی به کارگیری نمایید.

پیاده سازی بی آلایش و تر و تمیز
پنل‌های مدیر با وظایف خاصی در ذهن ساخت می گردند و دربردارنده عملکردهایی میباشند که به یوزرها یاری می‌نمایند روی کارایی ، محتوا و داده‌های اصلی تمرکز نمایند.
فعالیت با رنگ ها ، فونت ها و انواع معمولی را در لحاظ بگیرید تا یوزرها را با داده ها بصری غرق نکنید.
در عین هم اکنون ، پیشنهاد میکنیم در جاهایی که برای جلب اعتنا ضروری میباشد از رنگ به کار گیری فرمائید.
تمرکز اساسی می بایست روی اطلاعات و داده ها در حالا تغییر و تحول باشد. (و ولی ساختار بدیهی و صدق اکران اطلاعات را فراموش نکنید.)
به خاطر داشته باشید که تعامل استفاده کننده با رابط کاربری بایستی دلپذیر و قابل ادراک باشد.
شایسته ترین مورد این میباشد که پیاده سازی UI/UX پنل رئیس را بی آلایش نگه دارید.

UX کارآمد
یک تجارب کاربری ساخت‌و‌ساز نمائید که مدیران را کارکشته می‌سازد تا آحاد وظایف از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده یا این که به کارگیری از مورد ها را به شایسته ترین نحو ممکن اعمال نمایند.
تجارب کاربری را طوری تهیه و تنظیم نمایید که تخت گاز با کمترین تعداد کلیک مدیران را به قسمت های مربوطه ی خویش پیروزشود.
(برای شناخت بیشتر با مسائل مرتبط با تجربیات کاربری به نوشته ی علمی ی مربوطه ی آن بروید.)
پتلفرم های پنل ادمین
نکته ای که دارای اهمیت میباشد ، این است که هم اکنون پنل ادمین شما در پوسته چه پلتفرمی باشد.
این به‌این معناست که شما چه‌گونه به پنل ادمین خویش دسترسی پیدا خواهید کرد.
برای دسترسی به پنل ادمین سه شیوه کلی وجود داراست که عبارتند از :

۱- پنل ادمین داخل تارنما
۲- پنل ادمین داخل نرم افزار مشترک با یوزرها
۳- پنل ادمین داخل نرم افزار جداگانه
به کارگیری از هرمورد از این طریق ها متعلق به ذوق ی ادمین نیز است البته در شرایطی که بخواهیم این سه آیتم را از دید امنیتی آیتم پژوهش در اختیار بگذاریم مطلقا پنل ادمین داخل سایت و داخل نرم افزار جدا از نگاه امنیتی سفارش گردیده خیس میباشد تا اینکه پنل ادمین داخل نرم افزار مشترک با یوزرها باشد.
به همین انگیزه توصیه ما در جایگاه ی اولیه استعمال از موردها ۱ و ۳ میباشد.

محلی سازی اپلیکیشن

۳ بازديد

محلی سازی
محلی‌ سازی برنامه استور فرایند ای میباشد که در آن لهجه نرم افزار خویش را به محلی تغییر‌و  طراحی اپلیکیشن در مشهد تحول می‌دهید.
این لهجه میتواند در تیتر ، زیرنویس ، توضیحات یا این که حتی زیرنویس‌ها در یک ویدئو یا این که تصاویر اکران داده خواهد شد.

فرهنگی‌سازی برنامه استور عملی برای تهیه و تنظیم پیام‌های بازاریابی ASO شما با مخاطبان محلی میباشد ، چه از روش تصاویر بصری که برای آن کاربر دیدنی‌خیس میباشد یا این که فقطً با به کارگیری از قیمت‌های پیشنهادی گوناگون که رابطه بهتری با آنان برقرار می‌نماید.

۱- شیوه به کار گیری از محلی سازی برای بهبود ASO
اولی گام این میباشد که بفهمید کدام بخش ها جغرافیایی برای نرم افزار شما اساسی میباشند.
یک غلط بسیار رایج که اکثری از بازاریابان مرتکب می گردند این میباشد که تصور می نمایند هر کشوری پتانسیل مستقر سازی کردن اپ را دارااست.
حق تقدم‌بندی نقش مهمی در اینجا انجام می‌نماید ؛ گزینش ظریف اینکه کدام کشورها بیشترین پتانسیل را برای جنبش دادن به رویش دارا هستند ، کلید مستقر‌سازی میباشد.
در نقطه پایان، چنانچه فرآورده شما به خودی خویش با بازار محلی همخوانی ندارد ، سرمایه‌گذاری در ساکن‌سازی مطلوب می تواند عمل احمقانه‌ای باشد که قادر است باعث به تحقیق‌های منفی گردد.

۲- چه‌گونه از فرهنگ و تمدن سازی برای بهبود ASO استعمال کنیم
از سوی دیگر ، فرهنگ و تمدن‌سازی برای صحیح شدن نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار والا‌تری داراست.
گفته می گردد ، بالاترین پتانسیل نرخ تبدیل را نیز دارااست.

فرهنگ وتمدن‌سازی سطح ۱ : در اولی سطح فرهنگی‌سازی ، بازاریابان اشخاص یا این که مناظری را که در تصاویر به تصویر کشیده میشوند به اشخاص محلی تغییر و تحول میدهند.
(به کارگیری از سبک های محلی و اکران نماهای داخلی (از جملهً عکس ساختمان بلند ایفل به مکان مجسمه آزادی).)

تمدن‌سازی سطح ۲ : در سطح دوم ، فرهنگی‌سازی دربرگیرنده فهم طریق‌های منحصربه‌شخصی میباشد که مخاطبان محلی از یک نرم افزار استعمال می‌نمایند.
روی دیگر این سکه این میباشد که بفهمید یک کاربر محلی برای چه خصوصیت‌ها یا این که مزایایی بیشتر قیمت قائل میباشد و بعد آنان را در جلو و راءس برگه دکان نرم افزار خویش قرار دهید.

زامارین چیست ؟
Xamarin یک کمپانی قابل انعطاف افزاری بود که در سال ۲۰۱۱ تولید شد و در سال ۲۰۱۶ به وسیله مایکروسافت خریداری شد.
زامارین طیف وسیعی از ابزارها را در دست پیشرفت‌دهنده قرار می دهد که میتوانند برای پیشرفت اپلیکیشن‌های کراس پلتفرم استعمال شوند.
ابزارهای Xamarin به راحتی با ویژوال استودیو قابل دانلود می باشند.
برای به کار گیری از Xamarin در ویندوز ، می بایست ویژوال استودیو را نصب فرمایید.
بعد از آن، می بایست آن را با Xamarin تنظیمات فرمائید.

روش عمل زامارین
Xamarin تماما Android و iOS SDK را به C# تبدیل نموده است تا آن را برای گسترش دهندگان شل خیس نماید.
می‌قدرت به راحتی از یک مقر کد برای هر دو پلتفرم استفاده نمود.
ضمن این ، رابط کاربری (UI) حدوداً یکسان میباشد.

در واقع شایسته ترین روش برای ساختن رابط کاربری به کار گیری از Xamarin.Forms میباشد.

این هیبت‌ها را می‌اقتدار برای ساخت رابط کاربری برای پلتفرم‌های گوناگون به‌شکل همزمان آیتم به کار گیری قرار بخشید و چنانچه که‌این هیبت‌ها از فناوری Native UI تعیین گردیده باشند، نسبتاًً 100٪ کد به اشتراک نهاده میگردند.
بعداز اجرا مجموع شغل های UI ، معضل برانگیزترین مرحله ، اتصال UI به codebase میباشد.
این اتصال را می اقتدار با به کارگیری از دو راه اشتراک کد طراحی کرد که عبارتند از :

1- Shared Project
2- Portable Class Libraries(PCL)
Xamarin.Forms
Xamarin دو روش برای بیلد نرم افزار گوشی در مشت گسترش دهندگان قرار میدهد.
یا این که با به کارگیری از Xamarin.iOS و Xamarin.Android یا این که با استعمال از Xamarin.Forms که فریمورکی برای اپلیکیشن‌ها و prototype های بی آلایش میباشد.
Xamarin.Forms شایسته ترین گزینش برای نرم افزار‌هایی میباشد که اشتراک گذاری کد را در حیث میگیرند تا رابط کاربری سفارشی ای را ساخت و ساز نمایند.
توسعه و گسترش دهنده نیازی به پیاده سازی برای هر پلتفرم به طور جدا ندارد.
با Xamarin.Forms، یک رابط واحد فی مابین پلتفرم ها به اشتراک نهاده میشود.

Xamarin.Forms سرعت پیشرفت نرم افزار را به واحد سنجش قابل توجهی ارتقا می‌دهد و مورد ای بهتر برای پروژه های تجاری مبنا میباشد.
با این هم اکنون ، ممکن میباشد کاهش جزئی در تلاش به جهت extra abstraction layer وجود داشته باشد.
برای رابط کاربری سفارشی اپلیکیشن و سعی فراتر، همان گونه که گفته شد می‌توانید از Xamarin.iOS و Xamarin.Android به صورت مستقل به کارگیری نمایید تا از حاصل بهتری باور نتیجه ها فرمایید.

مقررات نشر بازی و نرم افزار در گوگل پلی

۸ بازديد

مقررات نشر بازی و نرم افزار در گوگل پلی

خردسالان
اپلیکیشن‌هایی که سبب ساز ساخت ، آپلود یا این که توزیع محتوایی که سوءاستفاده از کودک ها را به همدم دارااست ؛ می‌شود ، بلافاصلهً از Google Play حذف خواهند شد.
این دربرگیرنده مجموع مواد سوء به کارگیری جنسی از خردسالان طراحی اپلیکیشن در مشهد  میگردد.

نمونه :

تعامل نامناسب با نوباوه.
سود کشی جنسی از نوباوه (از جمله ، دوستی آنلاین با بچه برای تسهیل تماس جنسی ، چه آنلاین یا این که آفلاین ، و/یا این که تبادل تصاویر جنسی با آن نوباوه).
کلاه برداری (مثلا، ترساندن یا این که زیرمیزی‌گیری از نوباوه با استعمال از دسترسی حقیقی وواقعی یا این که ادعایی به تصاویر صمیمی نوباوه).
اپلیکیشن‌هایی با خشونت، خون و آزار بیشتراز حد.
اپ هایی که کار های مضر و خطرناک را به تصویر میکشند یا این که تشویق می نمایند.
نرم افزار‌هایی که تصویر منفی تن یا این که خویش را تبلیغ می‌نمایند ، به عنوان مثال نرم افزار‌هایی که برای هدف ها سرگرمی ، جراحی پلاستیک ، کاهش وزن و بقیه پیکربندی زیبایی ظاهری شخص را به تصویر می کشند.
نباید ها :

اپ‌هایی که تنها کودک ها را غرض قرار میدهند نباید شناسه تبلیغاتی Android (AAID) ، سریال سیم‌کارت ، سریال ایجاد کرد ، BSSID، MAC، SSID، IMEI و/یا این که IMSI را ارسال نمایند.
هنگام مقصود قرار دادن Android API 33 یا این که فراتر ، اپ‌هایی که تنها کودک ها را مقصود قرار میدهند، نباید تایید صلاحیت AD_ID را درخواست نمایند.
اپلیکیشن‌هایی که هم خردسالان و هم مخاطبان گران قدر‌خیس را مقصود قرار می دهند نباید AAID، SIM Serial، Build Serial، BSSID، MAC، SSID، IMEI و/یا این که IMSI را از کودک ها یا این که کاربرانی با سن ناشناخته ارسال نمایند.
شماره تلفن دستگاه نباید از TelephonyManager API Android درخواست خواهد شد.
در‌صورتی‌که اپ شما از حقیقت افزوده به کار گیری می‌نماید ، بایستی فورا بعد از فعال‌ساز‌ی قسمت AR یک هشدار ایمنی اضافه فرمایید.
اخطار بایستی دربردارنده مفاد پایین باشد :
پیام مطلوب درباره‌ی عنایت پژوهش پدر و مادر.
یاد آوری برای دانایی از مخاطرات فیزیکی در دنیای حقیقی (برای مثالً از فضا دور و بر خویش با خبر باشید).
اپ شما نباید نیاز به به کارگیری از دستگاهی داشته باشد که پیشنهاد می شود خردسالان از آن به کارگیری نکنند (از جمله Daydream، Oculus).
نرم‌افزار های اجتماعی که در آن تمرکز مهم اپ چت با کسانی میباشد که نمی شناسند نباید کودک ها را غرض قرار دهند.
نمونه‌ها عبارتند از : اپ‌های مدل رولت چت، اپلیکیشن‌های دوستیابی و …
محتواهای نامناسب
محتوای جنسی :
گوگل پلی به اپلیکیشن‌هایی که دربردارنده یا این که رواج محتوای جنسی یا این که توهین‌آمیز ، برای مثال هرزه‌نگاری ، یا این که هر نوع محتوا یا این که خدماتی میباشد که قصد لذت جنسی دارا‌هستند ، اذن ی نشر نمی دهد.
همینطور به اپ‌ها یا این که محتوای اپ‌هایی که به لحاظ می رسد در قبال اخذ غرامت ، مبادرت جنسی را تبلیغ می‌نمایند، اذن عمل داده نمی‌شود.

در صورتی‌که مقصود این محتوای جنسی یادگرفتن ، مستند ، علمی یا این که هنری باشد و یا این که غیر بدون پول باشد ، ممکن میباشد محتوای جنسی آیتم تایید و قابل تکثیر باشد.

در‌حالتی که نرم‌افزار‌ای دربردارنده محتوایی باشد که‌این خط‌اسلوب را نقض می‌نماید البته آن محتوا در یک ناحیه خاص مطلوب تشخیص داده خواهد شد ، ممکن میباشد اپ برای یوزرها آن حوزه‌ در دسترس باشد ، البته برای یوزرها بخشها دیگر در دسترس نخواهد بود.

نمونه :

اکران برهنگی جنسی، یا این که ژست‌های وسوسه‌انگیز جنسی که در آن مبحث لخت ، تار یا این که معدود خرقه میباشد.
کارتن ها یا این که تصاویر اجرا جنسی ، یا این که ژست های تلقین کننده جنسی یا این که تصویر جنسی اعضای تن.
محتوایی که یاری‌های جنسی ، راهنمای جنسی ، مضمون ها غیر رسمی جنسی و فتیش‌ها را به تصویر می کشد یا این که از حیث کاربردی می باشند.
محتوای زشت یا این که ناسزا ، مشمول محتوایی که ممکن میباشد دربردارنده توهین ، متن مصرح ، لغت ها کلیدی بزرگسالان/جنسی و … باشد.
سخنان تنفر آمیز :
گوگل پلی به اپلیکیشن‌هایی که مبنی بر نژاد یا این که منشاء قومی ، مذهب ، معلولیت ، سن ، تابعیت ، تمایل جنسی ، نام و نشان جنسیتی ، شرایط هجرت یا این که هر چیز دیگری خشونت را اشاعه می‌نمایند یا این که کینه ورزی را علیه اشخاص یا این که مجموعه‌ها تحریک می‌نمایند، اذن ی نشر نمی دهد.

اپلیکیشن‌هایی که دربردارنده محتوای EDSA (آموزشی، مستند، علمی یا این که هنری) مرتبط می باشند، ممکن میباشد در بعضا کشورها بر طبق با ضوابط و ضوابط محلی مسدود نشوند.

نمونه :

محتوا یا این که گفتاری که عملکرد داراست دیگرافراد را تشویق نماید تا اعتقاد نمایند که اشخاص می بایست گزینه تنفر یا این که تبعیض قرار گیرند چون آن ها عضو یک دسته حفظ گردیده می‌باشند.
محتوایی که نمادهای کینه توزی مانند درفش ها، نمادها، نشانه ها، اسباب جانبی یا این که رفتارهای مربوط به مجموعه هایی را اشاعه می نماید.
خشونت :
به نرم‌افزار‌هایی که خشونت بی‌راه یا این که بقیه عمل‌های خطرناک را به تصویر میکشند یا این که تسهیل می‌نمایند، اذن نشر داده نمیشود.

اپلیکیشن‌هایی که خشونت تخیلی را در چارچوب یک بازی به تصویر میکشند ، مانند برنامه کودکان ، شکار یا این که ماهیگیری، معمولا مجاز میباشند.

نمونه :

تصاویر گرافیکی یا این که تعریف خشونت حقیقی یا این که تهدیدهای خشونت آمیز برای هر فرد یا این که حیوان.
اپ‌هایی که به خودآزاری ، قتل نفس یا این که بقیه اعمالی که ممکن میباشد سبب به جراحت دورازشوخی یا این که مرگ گردد، تبلیغ می‌نمایند.