یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اهمیت تست اپلیکیشن موبایل برای ارائه یک تجربه کاربری عالی

۱۱ بازديد

یقین از کارکرد درست
آزمایش نرم افزار تلفن همراه به شما امداد می‌نماید تا از کارکرد درست نرم افزار خویش اعتقاد نتیجه ها نمایید. با ایفا آزمایش‌های کافی، میتوانید اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که نرم افزار شما به صحت فعالیت می‌نماید و هیچ مشکلی طراحی اپلیکیشن در مشهد در آن نیست.

بهبود تجارب کاربری
با آزمایش نرم افزار گوشی، می توانید به یافتن اشتباهات و اشتباهات خرد در نرم افزار خویش بپردازید و آنان را برطرف فرمایید. این به شما امداد می‌نماید تا تجربیات کاربری بهتری را برای یوزرها خویش ارائه دهید.

ارتقا متکی بودن یوزرها
با آزمایش نرم افزار تلفن همراه، می توانید به یوزرها خویش یقین نتایج نمایید که نرم افزار شما به صحت شغل می‌نماید و هیچ مشکلی در آن نیست. این منجر ارتقا اتکا یوزرها به نرم افزار شما و در فیض ارتقا تعداد یوزرها و سعی آن می شود.

کاهش هزینه‌ها
با ایفا آزمایش‌های کافی، می توانید از هزینه‌های ناشی از اشتباهات و خطاهای جان دار در نرم افزار خویش کاسته و هزینه‌های بیشتری که برای رفع آن ها می بایست صرف گردد، را کاهش دهید.

رقابت‌پذیری بیشتر
با ارائه یک تجربیات کاربری بهتر، میتوانید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در بازار رقابتی، رده بهتری را برای خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید.


آیا آزمایش نرم افزار گوشی می بایست در هر مرحله از مراحل پیشرفت صورت پذیرد؟
آزمایش نرم افزار گوشی می بایست در هر مرحله از روند گسترش صورت پذیرد. در واقع، آزمایش نرم افزار تلفن همراه یک کدام از نصیب‌های حیاتی مراحل گسترش نرم افزار میباشد که بایستی در هر مرحله از آن صورت پذیرد. این مشتمل بر پروسه اپلیکیشن‌نویسی، پیاده سازی و پیشرفت، آزمایش و آنالیز، به روزرسانی و محافظت میباشد.

در مرحله اپلیکیشن‌نویسی، آزمایش‌های واحد برای آزمایش کارکرد هر بخش از کد مندرج ایفا میشود. در مرحله پیاده سازی و گسترش، آزمایش‌های کارکردی و کاربردی برای آزمایش نرم افزار در واکنش با وضعیت‌های متعدد و متنوع ایفا میگردد. در مرحله آزمایش و نظارت، آزمایش‌های کارکردی و کاربردی برای آزمایش همگی نصیب‌های نرم افزار و نظارت چگونگی و سعی آن اعمال می گردد. در مرحله به روزرسانی و محافظت، آزمایش‌های واحد و کارکردی برای آزمایش هر تغییری که در نرم افزار ساخت و ساز میگردد اعمال میشود.

اجرای آزمایش‌ها در هر مرحله از فرایند گسترش نرم افزار، به شما امداد می‌نماید که از کارکرد درست و همت با صرفه نرم افزار خویش اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید. همینطور به شما یاری می‌نماید تا ایرادات زودتر شناسایی و برطرف شوند و تجارب کاربری بهتری برای یوزرها خویش ارائه دهید. براین اساس، آزمایش نرم افزار تلفن همراه در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم افزار بسیار اصلی میباشد و نباید از آن غافل شد.

زبان برنامه نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی وب اپلیکیشن ها

۱۵ بازديد
هر سال زبان های نرم‌افزار نویسی جدیدتری به بازار طراحی نرم‌افزار موبایل معرفی می گردند، با‌گاز جای روش های گذشته را گرفته و تبدیل به دوست داستنی ترین ترندهای دنیای نرم افزار نویسی می گردند. استفاده از تکنولوژی روز فقید و گویش های نو نرم افزار نویسی یکی از چالش های جدی برنامه نویسان و موسسه ها رفیعتر طراحی برنامه در دهه های اخیر هست.
در این نوشته‌علمی به سه زبان نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد پرطرفدار ساخت نرم افزار که در چندین سال اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند، می پردازیم.
زبان برنامه نویسی PHP و محبوبیت آن در ساخت وب سایت برنامه ها
شاید یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش های اپلیکیشن نویسی دربین توسعه دهندگان، لهجه PHP باشد. با تمرکز به مزایا و ویژگی های PHP در بازار طراحی وب سایت اپ ها تقاضای بالایی برای برنامه نویسان مسلط به‌این گویش وجود دارد.
از مزایای این لهجه اپلیکیشن نویسی می توان به کدنویسی آسان و سریع، وجود کادر ورک های کاربردی و متنوعی اشاره کرد که بسیاری از آنها open source بوده و بدون پرداخت هزینه ای برای لایسنس قابل استفاده می باشند.
JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای طراحی نرم‌افزار گوشی
در سال 2018 جاوا اسکریپت از پرطرفدارین گویش های نرم افزار نویسی مجموعاَ عالم شناخته شد و موقتی بیشتر از نصفی از برنامه نویسان در سراسر فقید از این زبان برای ساخت نرم‌افزار و توسعه نرم افزار های هوشمند استفاده می کنند.
مزایای طراحی برنامه با JavaScript
سرعت بالا، همت مناسب، رابط کاربری قوی، سازگاری بالا، ارائه طیف وسیعی از امکانات کاربردی و جذاب و همچنین قابلیت به کار گیری برای گسترش front-end و back-end هم‌زمان، تنها نمونه ای از جذابیت های زبان اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت برای توسعه دهندگان به شمار می رود.
از دیگر مزایای جاوا اسکریپت امکان طراحی سایت های تعاملی با جلوه های بصری جالب می‌باشد که تاثیر زیادی در جذب کاربر و بازار هدف و ارتقاء نرخ جستجو در وبسایت ها دارد. گوگل، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب از معروفترین وبسایت هایی می‌باشند که برای بسط آنها از جاوا اسکریپت مستعمل می‌باشد.

با این تکنولوژی گسترش دهندگان کار کشته به طراحی وب برنامه یا وب ویو، سرورهای backend و طراحی نرم‌افزار گوشی هستند. می قدرت بیان کرد این لهجه به تنهایی توان جاری ساختن یک سری کار متعدد را امکان پذیر می کند و همین زمینه سند بر اقتدار و اقتدار جاوا اسکریپت میان دیگر زبان های اپلیکیشن نویسی می‌باشد.
جاوا یکی‌از منعطف ترین گویش های نرم افزار نویسی برای طراحی اپ گوشی
جاوا به عنوان یک کدام از قدیمی ترین زبان های نرم‌افزار نویسی در دانا توانسته می باشد با بروزرسانی مدوام و اضافه کردن ویژگی های تازه در بازار طراحی نرم‌افزار گوشی جای خود را در میان دیگر رقبا مراقبت کند.
مزایای طراحی نرم افزار موبایل با زبان نرم افزار نویسی جاوا
با نوشتن یک نرم افزار به زبان جاوا می توان از آن در اشکال پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS استفاده کرد که این انعطاف پذیری از مهم ترین خصوصیات و مزایای ساخت نرم افزار موبایل با لهجه جاوا به حساب میآید.
شاید دلیل اینکه بسیاری از شرکت ها تعالی فی مابین المللی از جاوا به عنوان لهجه اساسی اپ نویسی استعمال می کنند این باشد که با کمک این لهجه می توان به راحتی پوشه های سیستمی، گرافیک یا صدا را بر روی هر سیستم عاملی کنترل و بازبینی نمود.
برای مثال شرکت گوگل برای بسط نرم افزار نویسی اندروید اقدام به ساخت قاب ورک اندروید استودیو کرده که تماما بر اساس زبان جاوا میباشد.



کدام زبان برای طراحی برنامه گوشی حرفه‌ای تر می باشد؟
بایستی به‌این نکته دقت کرد که هر زبان نرم افزار نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارای معایب و نقاط ضعفی نیز میباشد. این زمینه نشان می دهد برای آغاز مراحل طراحی و بسط یک اپ، اول باید احتساب و تحقیقات عظیم ای در مسئله تکنولوژی های تازه و هوشمند ایفا بخشید زیرا تصمیم نهایی درباره چگونگی پیشرفت و ساخت اپ، آینده پروژه را تضمین می کند. برای رسیدن به یک ایده درست و تعیین گویش نرم افزار نویسی مناسب بهتر هست از فرایند پایین پیروی فرمائید تا بدون‌شک قدم در مرحله آن‌گاه بگذارید.
1- شناسایی توان های فنی تیم پیشرفت دهنده، گزینش بهترین برنامه نویس ها و طراحی نرم افزار موبایل متناسب با مهارت های شناسایی شده
2- بررسی مشقت و عدم وضوح پروژه و انتخاب زبان اپلیکیشن نویسی مناسب
3- مشاوره با صاحبکار و صاحبان پروژه درباره زبان نرم افزار نویسی مورد نظر و رسیدگی جوانب فعالیت برای رسیدن به یک راهکار جامع و بی نقص

قالب طرح تجاری برای اپلیکیشن موبایل

۱۵ بازديد

کاور طرح تجاری
جلد نخستین طرح تجاری نرم افزار گوشی شما نباید نادیده و نادر عنایت گرفته گردد، چون اولی و مهمترین چیزی میباشد که سرمایه گذاران یا این که خواننده گان شما با آن تعامل خواهند داشت. معمولاً صرفا با نگاه کردن به تصویر روی جلد طرح تجاری نرم افزار گوشی، می توانید درباره استخراج‌وکار خویش ایده بگیرید. پس وقت بگذارید و روی جلد جلویی طرح خویش سپرده گذاری نمایید. ابزارهای متعددی وجود دارااست که میتواند به شما در پیاده سازی ماهر آن یاری دهد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


بازرسی بیشتر: چه گونه یک بوم بیزنس برای ایده‌های نرم افزار تلفن همراه بسازیم ✔️
تحقیق نوشته‌ی علمی
فهرست مطالب
داشتن فهرستی از مطالب گنجانده گردیده در طرح تجاری شما، نمای کلی سریعی از محتویات این مدرک را ارائه می‌دهد و به خواننده امداد می نماید تا در قسمت های گوناگون آن ریلکس خیس جابجا گردد. ناگفته نماند که‌این آیتم می بایست در اولِ طرح تجاری شما، صحیح بعداز کاغذ جلد گنجانده خواهد شد.

خلاصه اجرایی
این او‌لین قسمت از طرح تجاری شما میباشد. خلاصه اجرایی معمولا در انتها نوشته می گردد چون پیشگفتار ای برای آحاد طرح تجاری میباشد. یک خلاصه اجرایی عالی در ادامه جواب به سؤالات پایین میباشد:

☜ چه مشکلی را می‌خواهید حل نمایید؟
☜ راهکار شما برای حل خلل چیست؟
☜ چه گونه بازار را تغییر‌و تحول خواهد اعطا کرد؟
☜ چهت نیل به چه هدفی کارایی می‌کنید؟

همینطور، یک خلاصه اجرایی بهتر موردها ذیل را پوشش می‌دهد:

☜ خلاصه ای از مشکلی که شما حل خواهید کرد
☜ تفصیل مختصری از هدف ها و منظره
☜ مروری بر مال و یا این که خدماتی که قرار میباشد ارائه دهید
☜ خلاصه ای کوتاه از رقابت و مزایای رقابتی شما
☜ حدس های مالی: هزینه ها و بهره
☜ لازمات مالی (در شکل وجود)

نکته: به خیال داشته باشید که بیشتر زمان ها، سرمایه گذاران پیش از قصد به سپرده گذاری یا این که عدم سپرده گذاری در یک طرح تجاری، صرفا خلاصه اجرایی را میخوانند. مطمئن گردید که‌این قسمت از طرح تجاری نرم افزار گوشی شما متمایز و پررنگ باشد و به نیکی مندرج میباشد.

استیناف بیشتر: راهنمای صفر تا صد فعال سازی فروشگاه آنلاین و مارکت پلیس
پژوهش نوشته‌علمی
تفصیل تجارت شما
این نصیب از طرح تجاری را تحت عنوان یک ورقه «درباره ما» در حیث بگیرید، این قسمت بایستی نمای کلی جذابی از کمپانی شما ارائه دهد تا کاربر بیشتر جذب گردد. نمای کلی کمپانی بایستی مفاد تحت را پوشش دهد:

✔️ داده ها نخستین درخصوص کمپانی شما (ساختار کمپانی، شرایط مکانی، اینکه آیا دسته شما از منش بدور فعالیت می نماید یا این که نه و غیره)
✔️ تاریخچه کمپانی (اشخاص دوست دارا هستند بدانند که به چه شکل به ایده جانبداری مالی کمپانی خویش رسیدید، با چه چیزی آغاز کردید و با چه معضل‌هایی در‌این مسیر راز و فعالیت داشتید. از آنجایی که عموم ماجرا سرایی را دوست دارا هستند، تاریخچه کمپانی خویش را به یک روایت جالب تبدیل فرمایید.)
✔️ دسته (طرح تجاری فعال سازی نرم افزار تلفن همراه شما بایستی دربرگیرنده توضیحات مختصری درخصوص دسته‌تان باشد، این دستور کمپانی را به خواننده مجاورت خیس می نماید. معرفی دسته میتواند به سرمایه گذار یاری دهد تا راجع به ورود به کمپانی شما تصمیم بگیرد، چون وی بدین وسیله با متخصصانی که روی پروژه شغل می نمایند و وظایف آن‌ها آشنا می گردد.)

تجزیه و ارزیابی زمینه و راه‌حل
به عبارت دیگر، زمانی یک بیزنس را فعال‌سازی می‌کنید، یعنی نقص‌ اختصاصی به شخصی را که مشتریان بالقوه شما با آن مواجه می‌باشند شناسایی نموده اید. این قسمت برای توضیح این ایراد به طرح تجاری اضافه می‌شود. بی آلایش ترین شیوه برای توضیح این اختلال، جواب به سوال ها پایین میباشد:

⚌ چه کسی با این خلل مواجه میباشد؟
⚌ اثرات این خلل چیست؟
⚌ چرا حل این اختلال اساسی میباشد؟

زمانی که تفصیل اختلال خویش را می نویسید، تنها توضیح دهید که نقص‌ چقدر گران قدر میباشد و چرا می بایست حل خواهد شد. ممکن میباشد در یک مجال یک‌سری نقص‌ وجود داشته باشد، ولی مدام کوشش نمایید روی اختلال اساسی تمرکز فرمائید چون حل یک قضیه خاص بر حل مفاد خرد خیس ارجحیت داراست. گستردن اختلال را تا حد قابلیت معمولی نگه دارید و در جایی که میتوانید از اعداد نیز به کار گیری فرمائید.

وقتی که اختلال را توضیح دادید، گام‌بعدی این میباشد که راهکار پیشنهادی خویش را برای آن تعریف‌و‌تمجید نمائید. ما به شما سفارش می‌کنیم جزئیات راه‌حل را تا حد قابلیت بی آلایش نگه دارید و موقتاً وارد جزئیات فنی متعددی نشوید.

نکته مهمی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که ارتفاع قسمت "راه‌حل" بسته به ماهیت بیزنس شما مختلف میباشد. در صورتی چیزی که ارائه می‌دهید یک مال یا این که سرویس میباشد، بدیهی میباشد که بایستی درباره ی این مال (پیاده سازی، خصوصیت‌ها و غیره) بیشتر بنویسید. سوالاتی که نصیب راه‌حل شما می بایست به آنان جواب دهد:

⚌ آیا متاع/سرویس در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد یا این که فورا در دسترس قرار میگیرد؟
⚌ در صورتی فرآورده در دسترس نباشد، بازه تحویل آن چقدر میباشد؟
⚌ فرآورده شما چه تفاوتی با بقیه تولیدها جانور در بازار داراست؟

ارزیابی بازار
عامل ها متعددی در فعال‌ساز‌ی غالب یک نرم افزار دخیل میباشند که مهم ترین آن ها، شعور بدون نقص یک صنعت تازه میباشد. با جستجو در قبلی و هم اکنون، میتوانید طرز پرورش یک صنعت را خوب متوجه گردید! شما می بایست پیش از آغاز تجارت خویش مطمئن گردید که بازار قابل قبولی دارید. آنالیز بازار مهم‌ترین و کلیدی ترین عاملی میباشد که توفیق هر شرکتی را انتخاب می نماید.

غرض مهم بررسی بازار، شناسایی مجال ها و ریسک های مربوط به مال یا این که سرویس ها شما میباشد. این فرمان به شما امداد می‌نماید تا بفهمید چه مقدار سرمایه‌گذاری برای بازاریابی می بایست صورت بپذیرد، این سرمایه‌ها در کجا به شایسته ترین صورت خرج میگردند، و همینطور در باب استراتژی بازاریابی چه تصمیم‌هایی می بایست گرفته شوند. هنگامی در ادامه ارزیابی بازاریابی برای طرح تجاری نرم افزار گوشی خویش می باشید، می بایست مفاد ذیل را در حیث بگیرید:

بازار چقدر گران قدر میباشد؟
شما می بایست تقاضای بازار را برای نرم افزار خویش در حیث بگیرید. بازار در دسترس و قابل سرویس ها رسانی یعنی تعداد کاربرانی که می‌توانید با آن‌ها رابطه برقرار نمایید، و همینطور نصیب نخستین یوزرها خویش را نیز در لحاظ بگیرید. به عبارت دیگر، عددی که به دست می‌آید مشتریان بالقوه برای متاع/سرویس شماست.

آیا بازار عوض می شود؟ در شرایطی‌که اینگونه میباشد، چه گونه؟
بازار سال ها پیش چه‌گونه بوده و اینک چه گونه میباشد؟ چه چیزی عوض شده میباشد؟ چه تعداد از استحصال و امور در بازار پیروز بوده اند و چه تعداد تا به امروز باخت خورده اند؟ روندهای بازار در چه وضعیتی قرار دارا‌هستند و وضعیت فعلی کمپانی شما در امر این روندها چه گونه میباشد.

شخصیت مشتری (پرسونا)
صرفا راه و روش پیشرفت یک نرم افزار غالب این میباشد که از دیده مشتریان خویش به آن نگاه فرمائید. این بدان معنا میباشد که شما بایستی مخاطبان مقصود را شعور فرمایید و یک پرتره ظریف از فردی که نرم‌افزار شما به آن سرویس می نماید ساخت نمایید. شخصیت مشتری چیزی بیش تر از سن، عمل و سطح تحصیلات میباشد. این پروفایل مشمول مواقعی مانند جنسیت یا این که سرگرمی‌ها می شود تا توسعه و گسترش‌دهندگان تصور بهتری از اشخاصی که از این جنس به کارگیری می‌نمایند داشته باشند.

عامل ناکامی بخش اعظمی از حصول‌وکارها همین عدم شناسایی صحیح شخصیت مشتری میباشد (پرسونای استفاده کننده)، بیش تر از این نمی توانم به حیاتی بودن این عنصر برای توفیق هر استحصال‌وکاری تاکید کنم.

پروفایل شخصیت مشتری بایستی دربرگیرنده عنصرها تحت باشد:

☴ جامعه شناسی: سن، جنسیت، نژاد، درآمد، خانواده، فعالیت و غیره.
☴ جغرافیایی: حالت مکانی (محله، حیطه، شهری/روستایی، آنلاین)
☴ روانشناسی: مدل معاش، شخصیت و غیره
☴ علایق: سرگرمی ها، کار ها و غیره
☴ نیازهای مشتری
☴ چه طور کالا/سرویس شما نیازهای او‌را برآورده می نماید

نظارت رقابتی
آنالیز رقابتی را نباید با آنالیز بازار غلط گرفت. این قسمت در خصوص یافتن رقبای بی واسطه و غیرمستقیم، تجزیه و ارزیابی نقاط قوت و ضعف، سرویس ها، قیمت گذاری، حضور آنلاین، استراتژی های بازاریابی و فروش و غیره میباشد.

شناسایی رقبای شما میتواند با به کار گیری از ابزارهای خاص یا این که یک تاکسی صورت بپذیرد. همینطور می‌توانید پژوهش ها را خودتان هم ایفا دهید. با این حالا، رقبا را می شود به دو گروه بی واسطه و غیرمستقیم تقسیم کرد. رقبای بدون واسطه عده ای می‌باشند که سرویس ها/فرآورده/راهکار مشابهی را ارائه میدهند. رقبای غیرمستقیم آنهایی می باشند که به عبارتی اختلال شمارا با ارائه راهکار متفاوتی برای آن حل می نمایند.

در مرحله آینده بعد از شناسایی رقبا، می بایست در طرح تجاری نرم افزار گوشی خویش توضیح دهید که چرا و به چه شکل سرویس شما بلندتر خواهد بود و درباره مزیت رقابتی خویش توضیح دهید. با اعمال بررسی SWOT میتوانید به راحتی این شغل را اجرا دهید. SWOT مخفف عبارت های: Strengths، Weaknesses، Opportunities و Threats میباشد.

استراتژی بازاریابی
در حال حاضر مجال آن رسیده که توضیح دهید چه‌گونه نرم‌افزار شما به دست یوزرها بالقوه می‌رسد. استراتژی بازاریابی شما بایستی مورد ها تحت را پوشش دهد:

شناسایی شبکه هایی که میتوانید برای دسترسی و جذب مشتری از آن‌ها استعمال نمائید

در حالتی‌که از رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های مبلغی، صفحه ها غرض و یا این که تبلیغات گوگل به کارگیری می کنید، اطلاعاتی درباره‌ی شبکه‌هایی که ممکن میباشد مؤثرتر باشند را در دست خواننده گان قرار دهید. ناگفته نماند که seo تارنما و نرم افزار تلفن همراه برای بهبود seo امری ضروری میباشد. برای خودداری از اشتباهات، تا حد قابلیت و امکان از یک بسط دهنده سایت رتبه یک به کارگیری نمائید.

KPI خویش را انتخاب نمایید

چه‌گونه می‌خواهید توفیق خویش را اندازه گیری نمایید؟ با تعداد نصب نرم افزار یا این که نرخ تبدیل؟

دقت به همیاری در اپلیکیشن های رفرال گیری

اپ های رفرال گیری می‌توانند به سوختی برای پرورش شما تبدیل شوند. آیا میخواهید کمپانی‌های همکار شما انتخابی باشند یا این که نه؟ به خواننده گان طرح تجاری خویش توضیح دهید که‌این تعیین چه‌گونه به رویش و پیشرفت حصول‌وکار شما یاری می‌نماید.

قیمت گذاری
توضیح مختصری از روش بها گذاری بیزنس خویش ارائه دهید و همینطور بیان نمائید که چه گونه جنس شما خوب از رقبا بها گذاری میشود. همینطور، در زمینه ی مجانی، ارزان و یا این که پریمیوم بودن متاع خویش توضیح دهید و بگویید این تعیین چطور به توسعه و گسترش دستیابی‌وکار شما امداد می‌نماید و در عین اکنون تعداد کاربرتان را ارتقا میدهد.

اپلیکیشن مالی و نگهبانی مالی
حال وقت آن میباشد که درخصوص پول کلام کنیم. نرم‌افزار مالی مهمترین نصیب از طرح تجاری اپ موبایل شما میباشد. در صورتی‌که میخواهید از منابع مالی فرنگی یا این که وام‌های بانکی پول اخذ نمائید، نرم افزار مالی یک قسمت اجباری از طرح تجاری شما به حساب آورده می شود. داشتن یک پیش‌بینی مالی برای حصول به هدف ها و توفیق استخراج‌وکارتان بسیار اساسی و موءثر میباشد. در وضعیت ایده آل، اپ مالی شما بایستی درباره این مفاد حرف نماید:

سبک درآمدی: شما می بایست جریان‌های درآمدی متعدد حصول‌وکارتان را، به‌خصوص در فرایند اول، به وضوح برای خواننده نرم‌افزار تجاری توضیح دهید. وقتی که بیزنس شما آغاز به کسب درآمد کرد، می بایست این مدرک را آپ دیت نگه دارید.

نکات مالی اصلی: این نصیب به نقل از جریان های نقدی، ترازنامه، فایده و ضرروزیان، برآورد درآمد، مخارج عملیاتی و غیره اشاره دارااست. ضمن این، در حالتی‌که وجوهی را درخواست می‌کنید، می بایست موردها ذیل را در اپ مالی خویش در لحاظ بگیرید:

چه کسب و کارهایی به اپلیکشین نیاز دارند؟

۱۴ بازديد
در دنیای کسب و کارها نرم‌افزار ها یکی از مهمترین ابزارها برای رسیدن به مشتریان بیشتر و بهره بالاتر می باشند. با فیلتر شدن ایسنتاگرام و تلگرام، اکثری از استخراج و کارها و فروشگاه های اینترنتی به تشکیل داد و به کار گیری از برنامه رو آورده اند. با این وجود سوالی که برای بخش اعظمی از کاربران و صاحبان استحصال و کارها به وجود آمده، این می باشد که چه کسب و کارهایی به اپلیکیشن نیاز دارا هستند و میتوانند با به کارگیری از این اپلیکیشن های کاربردی، رشد بیشتری را تجارب کند؟ برای پاسخ به‌این سوال، با رایاپارس یاور شوید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ثبت توصیه و مشاوره

چرا این روز ها داشتن نرم‌افزار برای دستیابی و کارها ضروری می‌باشد؟
در عصر دیجیتال، جایی که موبایل های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند، برنامه های تلفن همراه به عنوان ابزاری کارکشته برای دستیابی و کارها برای تعامل با مشتریان، ساده سازی فرآیندها و پاداش رشد ظاهر شده اند. در حالی که ممکن است همه مشاغل به اپلیکیشن نیاز نداشته باشند، بیزنس های مختلفی وجود دارندد که داشتن یک نرم افزار موبایل می‌تواند برایشان بسیار اثرگذار باشد. درین نوشته‌ی‌علمی از رایاپارس، اهمیت نرم‌افزار های گوشی را تحقیق می کنیم و درباره انواع استحصال و کارهایی که می توانند از داشتن نرم‌افزار خود بهره ببرند، کلام خواهیم کرد.

این حصول و کارها می توانند از طراحی اپ بهره ببرند!
درک کردن این که کسب و کار شما به برنامه نیاز دارد یا خیر به تفحص های زیادی نیاز داراست ولی به شما اعتقادوباور می دهیم که طراحی اپلیکیشن بهترین سرمایه گذاری هست که می توانید برای بیزینس خود اجرا دهید. روی هم رفته می توان گفت دستیابی و کارهایی که درپی به آنان اشاره خوا‌هیم کرد، می توانند بیشترین فایده ممکن از برنامه ها را ببرند. با ما یار و همدم باشید تا لیست این بیزنس ها را بازرسی کنیم.



بیزنس الکترونیک و خرده فروشی و فروشگاه های آنلاین
بخش های کسب و کار الکترونیک و خرده فروشی شاهد تغییر تحول قابل توجهی به سمت پلتفرم های موبایل در سال های اخیر داشته اند. با راحتی خرید آنلاین در بسیاری از حوزه ها، مشتریان فعلا انتظار تجربه کاربری بدون نقص در موبایل های هوشمند را دارند. داشتن یک برنامه تلفن همراه یا اپلیکیشن به استخراج و کارها این امکان را می دهد تا یک رابط کاربری شخصی و کاربرپسند ارائه دهند و مرور تولید ها، خرید و پیگیری سفارشات را برای مشتریان سهل وآسان تر کنند. علاوه بر این، نرم افزار ها میتوانند از نوتیفیکشن ها استفاده کنند تا کاربران را در امر کالاهای مورد علاقشان، تخفیف ها یا تولیدها نو آگاه کنند. در کنار این موارد، وفاداری مشتریان را هم می توانید با استعمال از نرم‌افزار ها تقویت کنید و پایگاه مشتریان قدرتمندی داشته باشید.



بازرسی دلایل تاثیر طراحی اپلیکیشن بر روی کسب و کارهای کوچک

رستوران ها، کافی شاپ ها و تجارت های مشابه
رستوران ها، کافه ها و خدمات تحویل طعام می‌توانند از داشتن یک اپلیکیشن موبایل مخصوص برخوردار شوند و فایده خود را چندین برابر کنند. نرم افزار ها به مشتریان این امکان را می دهند که به راحتی منوها را مرور کنند، توصیه دهند و پرداخت های خود را انجام دهند. ادغام این نرم‌افزار ها با پلتفرم های تحویل آنلاین، تجربیات کاربر را بیشتر می کنند. اپ های موبایل همچنین به کسب و کارها این قابلیت را می دهند تا اپلیکیشن های وفاداری، تخفیف ها و توصیه های شخصی سازی شده را مطابق ترجیحات کاربر ارائه دهند و در سود تعامل و نگهداری مشتری را افزایش دهند. مجموعه رایاپارس می تواند در این باره به شما کمک کند تا برای رستوران یا کافی شاپتان، یک برنامه کاربردی تهیه کنید.



سرویس های مربوط به هجرت و هتل
صنعت هجرت و توریسم یکی از از سایر از قسمت هایی هست که می تواند از توان اپ های تلفن همراه استفاده کند. آژانس های مسافرتی، هتل ها و خطوط هوایی می توانند یک راهکار بی نقص برای رزرو پرواز، اقامت و سایر خدمات مسافرتی به مشتریان ارائه دهند. برنامه های این حوزه می توانند به روزرسانی های لحظه ای درباره برنامه های پرواز، در دسترس بودن هتل و برنامه های مسافرت امداد کنند و درصد رضایت مشتریان شما را بالاتر از همیشه ببرند. خلال این، اپلیکیشن هایی که برای این حصول و کارها طراحی شده اند می توانند مشمول ویژگی هایی مانند تورهای مجازی، راهنمای مهاجرت و پیشنهاد ها باشند که تجربه کلی مسافرت را برای مشتریان بهبود می بخشد.



سرویس های مرتبط با سلامتی و تندرستی
در دورانی که سالم و تناسب اندام اهمیتی باورنکردنی پیدا کرده است، استحصال و کارهای فعال درین بخش می توانند تا حد زیادی از برنامه های تلفن همراه منتفع شوند. مراکز تناسب اندام، مربیان شخصی و خدمات مرتبط با سالمی می‌توانند اپ هایی را ارائه دهند که روال تمرینی را به کاربران توضیح می‌دهد، روند گسترش آن‌ها‌را پیگیری می کند و نرم‌افزار های آموزشی شخصی سازی شده را مطابق جنسیت، وزن، سن، سابقه ورزشی، اهداف و ... ارائه می‌دهند. نرم‌افزار های مرتبط با تندستی همچنین میتوانند ویژگی هایی مانند کالری شمار، راهنمای تغذیه، و یاد‌آوری ها را برای اشاعه عادات سالم به کار ببرند. در نهایت نیز ادغام گجت های پوشیدنی و دستگاه های تناسب اندام با این برنامه ها می‌تواند تجربه استفاده کننده را بهتر از همیشه کند.



نرم‌افزار برای خدمات مالی
نرم افزار های کاربردی موبایل روش رئیس مالی را بعداز یک سری دهه متحول کرده اند. بانک ها، شرکت ها ارائه دهنده خدمت های پرداخت و شرکتهای فین تک میتوانند نرم‌افزار های موبایلی امن و کاربرپسند را برای مشتریان خود توسعه دهند.

این برنامه ها به کاربران این قابلیت را میدهد تا باقی مانده حساب ها را مطالعه کنند، تراکنش ها را اعمال دهند، قبوض را پرداخت کنند و در نهایت به ابزارهای برنامه ریزی مالی دسترسی داشته باشند. اپ های بانکداری تلفن همراه به دلیل راحتی و در دسترس بودن به طور فزاینده ای دوست داستنی شده اند و مشتریان را کارکشته میسازند تا امور مالی خود را در در حال حاضر حرکت انجام دهند. یادتان باشد بخش اعظمی از این برنامه ها برای کار به مجوزهای گوناگونی از طرف بانک مرکزی و ... احتیاج دارند.



حصول و کارهای خدماتی
صنایعی که خدمات خود را بر حسب تقاضا ارائه می دهند می توانند از برنامه ها سود ببرند. به عنوان مثال این استخراج و کارها می توان به سرویس های تاکسی و سواری، خدمات و تعمیرات خانگی و تحویل مواد غذایی و ... اشاره کرد. این استحصال و کارها می‌توانند به طور قابل توجهی از برنامه های موبایل منتفع شوند.

نرم‌افزار ها در‌این استخراج و کارها می توانند ارائه دهندگان خدمات را با مشتریان مرتبط کرده و فرآیندهای رزرو، رهگیری خدمات و پرداخت را راحت تر کنند. با یک دست سازی ردیابی موقعیت مکانی و ویژگی های ارتباطی، استخراج وکارها میتوانند از ارائه خدمات کارآمد اعتقادوباور نتیجه ها کنند، رضایت مشتری را ارتقا دهند و شهرت خود را بین رقبا افزایش دهند.



یادگرفتن و یادگیری الکترونیکی
قسمت آموزش با وجود قابلیت های بیشمار اپلیکیشن های اندروید و آی او اس، توانسته توسعه فوق العاده ای داشته باشد. مؤسسات آموزشی، خدمات تدریس خصوصی و پلتفرم های آموزش الکترونیکی می‌توانند برنامه هایی را ارائه دهند که دسترسی به مطالب بعد از ظهر، کلاس های آنلاین و منابع یادگیری تعاملی را سهل تر می کنند. نرم افزار های موبایلی دانش آموزان و دانشجوها را توانا می سازد تا سرعت یادگیری را افزایش دهند و در هر فرصت به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند.

همچنین با استفاده از نرم افزار ها برای این کسب و کار ها دانشجو می‌تواند به روش های نوآورانه با محتوای آموزشی آشنا شود. این پایان ویژگی های اپ های کاربردی برای حصول و کارهای حوزه یادگرفتن نیستند و اپلیکیشن ها می‌توانند ارتباط میان دانش آموزان و معلمان را تسهیل کنند و در نهایت همکاری و اشتراک دانش را تقویت کنند.

روش‌های طراحی اپلیکیشن موبایل

۱۷ بازديد

انسان در دنیای امروز در طول‌های مختلف از اپلیکیشن‌های گوشی زیادی استعمال می کند. البته این نرم‌افزار های قابلیت‌های مختلفی دارا هستند تا ضمن سرعت بخشیدن به کارهای روزمزه، آن ها را شل و ساده کنند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


از اندروید گرفته تا آیفون، همه‌ی برند ها اپلیکیشن‌های تخصصی و مربوط به خود را دارا هستند که عمدتا بوسیله شرکت‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می شوند و می‌توانید از روش‌های مختلفی آن را دانلود و به کار گیری فرمائید.
یکی‌از طریق‌های کارآمد درآمدزایی و کسب سودهای عظیم برای استحصال و کارهای گوناگون استعمال از اپلیکیشن موبایل است. ادله این دستور هم سوای توجه به غرض مورد استفاده، راحتی و آسانی تعامل با مشتری‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل هست.



در عصر حاضر استفاده از گوشی موبایل دیگر مختص سن و سال خاصی نیست و از یک بچه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله تمامی از نرم افزار‌ها و برنامه‌های مختلفی به کار گیری می‌کنند، خصوصا از طریق تلفن‌های یار هوشمند، اقبال عمومی برای استعمال از نرم افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها با سرعت چشمگیر افزایش یافته هست. همین کافی است تا به این فکر باشید که از مزایای طراحی نرم‌افزار برای تجارت خود به کار گیری فرمائید.

پیشرفت روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه کسب و کار ها را به سمت طراحی اپ موبایل هدایت می‌کند. نکته حائز اهمیت این می باشد که طراحی، اصولی و از شالوده انجام شود که مستلزم آشنایی با انواع متفاوت طراحی اپ تلفن همراه میباشد.



سئو و بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی و seo تارنما
روش‌های طراحی برنامه تلفن همراه
برای طراحی برنامه موبایل می‌توان به یکی‌از سه شیوه زیر اقدام کرد:

نرم‌افزار بومی Native
اپلیکیشن وب Web app
نرم افزار ترکیبی Hybrid
در پی این مقاله، یک کدام از طریق‌ها یعنی طراحی اپلیکشین نیتیو را به طور بدون نقص توضیح خوا هیم داد.



تعریف‌و‌تمجید اپلیکیشن Native
همان گونه که از اسم آن معلوم می باشد، اپ‌های نیتیو به برنامه‌هایی گفته میگردد که از گویش‌های نرم افزار نویسی سیستم ادله استفاده می‌کنند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “بومی” هست. در واقعیت دستور برای ساخت اپلیکیشن‌های نیتیو وفاداری این نوع طراحی به گویش‌های اساس و ابتدایی سیستم برهان برقرار است.



درین نوع طراحی گویش نرم افزار نویسی برای سیستم برهان‌های متفاوت، گوناگون است. در‌حالتی که اپلیکیشن برای اندروید باشد معمولا این نرم‌افزار‌ها با زبان اپ نویسی JAVA طراحی اپ می شوند و در صورتیکه هم تشکیل داد اپ IOS باشد معمولا با زبان اپ نویسی objective-c اپلیکیشن طراحی می‌شود.

در چه مجال از اپلیکیشن‌های Native استفاده کنیم؟
نکته‌ای که باید در نظر گرفت، مشخص کردن واحد سنجش هزینه و میزان دارایی تان است. نکته آتی این می باشد که می‌خواهید برنامه‌تان را بر روی چه پلتفرم‌هایی تکثیر دهید.



و نکته آخرهم باید تعیین کنید که چه مورد ها و قسمت‌هایی در یک اپلیکیشن برای شما اهمیت بیشتری دارد. بطور کلی اپلیکیشن نیتیو زمانی به کارگیری می‌شود که بخواهید اپلیکیشنی طراحی فرمائید که به طور کامل بر پایه ی با سیستم عاملی باشد که از آن برای اجرای برنامه استفاده میشود.



پس این نکته را هم بایستی در نظر داشته باشید که درین‌شرایط‌ شما برای هر پلتفرم باید کدنویسی مستقل برای اپ‌تان داشته باشید و طبیعتا این موضوع تأثیر مستقیمی بر روی هزینه طراحی برنامه خواهد داشت. اما در نهایت دستور تصمیم گیری نهایی بر عهده خود شما خواهد بود.

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید

۱۳ بازديد
از طرفی، با شیوع کوید 19، طراحی برنامه گوشی بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ زیرا بسیاری از مشاغل مجبور شدند با سرعت و به صورت کامل آنلاین شوند. از جمله، اپ ویدیو کنفرانس Teams شرکت مایکروسافت، شاهد افزایش 1000 درصدی به کارگیری از سوی کاربران در ماه مارس بود و به 2.7 میلیارد دقیقه در یک روز رسید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


همچنین، اپ های پزشکی، آموزش و تعداد زیادی از سایر مشاغل و صنایع برای تطبیق خود با شرایط نیاز به طراحی اپ پیدا کردند. برای طراحی اپ می ‌توان یک کدام از دو پلتفرم اساسی اندروید و ios را تعیین کرد. قبلا که در امر انتخاب آن‌ها تصمیم بگیریم بهتر است این دو مورد را کاملاً با هم مقایسه کنیم. به‌دنبال ما مزایا و معایب هر دو پلتفرم را مرور می‌ کنیم و تفاوت های مهم آنان را با دقت پژوهش می ‌کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای شرکت خود داشته باشید.
مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید
• انعطاف پذیری
به طور کلی اندروید برای طراحی اپلیکیشن نسبت به ios محیطی با محدودیت ‌های کمتر را ارائه می ‌دهد. این اپلیکیشن‌ ها نسبتاًً روی هر دستگاه اندرویدی اجرا می‌ شوند و قابلیت این که شما با نقص‌ سازگاری سخت افزار مواجه شوید بسیار کم است. همچنین مراحل طراحی نرم‌افزار اندروید بسیار انعطاف پذیر‌تر می‌باشد. این پلتفرم همچنین تجربه طراحی آسانتری را با تکیه بر جاوا آماده می‌ کند. جاوا لهجه برنامه نویسی بسیار تطبیق پذیرتری است و windows, Mac سیستم استدلال و Linux را پناه می‌کند و به گسترش‌دهندگان اجازه میدهد فارغ از توجه به سیستم دلیل دستگاه خود، به طراحی نرم‌افزار بپردازند.

• منابع آموزشی
گوگل یک پایگاه اطلاعات بزرگ، نمونه های مختلف و نرم‌افزار‌های آموزشی کاملی برای افراد مبتدی و تازه کار برای طراحی اپلیکیشن در سطح ها متعدد ارائه میدهد.

• تکثیر برنامه

از سال 2020، گوگل نسبت به تکثیر برنامه در Google Play برخورد ملایم ‌تری داراست. فرایند بازبینی که به صورت خودکار در طول 7 ساعت انجام می شد درحال حاضر ممکن است برای طراحان نو یک هفته طول بکشد. با این وجود، اکثر زمان ها نرم‌افزار ‌های اندرویدی که ضوابط را نقض نکنند، تایید و منتشر میشوند.

· تشکیل داد یک نرم افزار برای چند دستگاه
طراحی نرم‌افزار اندروید به معنای ایجاد کرد اپلیکیشن سازگار با همگی دستگاه ها است. به عنوان مثال شما میتوانید برنامه خود را برای هدست ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های واقعیت مجازی، تلویزیون و سایر پلتفرم ها گسترش دهید. این انعطاف‌پذیری می‌تواند ایده های زیادی برای طراحی نرم‌افزار ساخت کند.


معایب طراحی اپلیکیشن با اندروید
• تضمین کیفیت در ساخت اپ

شاید بنظر برسد که استفاده از کدهای اپلیکیشن اندروید برای چندین پلتفرم همزمان اثرگذار باشد؛ البته تست برنامه را پیچیده می کند.

• هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی نرم‌افزار اندروید نسبت به ios معمولاً نیاز به زمان بیشتری دارااست. در نتیجه هزینه آن نیز نسبت به بسط نرم‌افزار ios بیشتر است.

• کاربران درون اپلیکیشن کمتر هزینه می‌کنند

کاربران اندروید بیشتر مایلند از برنامه‌های بدون پول استفاده کنند. آنها نسبت به کاربران ios کمتر نرم‌افزار خریداری می‌کنند.

• ایرادات امنیتی
اندروید یک پلتفرم اپن سورس برای طراحی اپلیکیشن می باشد و احتمال اینکه قربانی حملات سایبری شود نسبت به همتای خود یعنی ios که سیستم بسته ای دارد؛ بیشتر است.

4 روش طراحی اپلیکیشن رایگان

۹ بازديد
در‌این نوشته‌علمی 2 رسالت داریم! در مرتبه اولیه میخواهیم به شما طرز پیاده سازی نرم افزار بدون پول، پیاده سازی نرم افزار با هزینه نادر و همچنین تشکیل داد برنامه حرفه ای را توضیح بدهیم. در نصیب دوم که نصیب اصلی‌خیس میباشد، توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که آیا ابدا نیازی میباشد که بخواهید یک نرم افزار برای استحصال و کارتان پیاده سازی فرمائید؟ و در صورتی طراحی اپلیکیشن در مشهد پاسخ مثبت میباشد، بایستی چطور آن را بازاریابی نمایید؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی طریق پیاده سازی نرم افزار بدون پول برویم مایلم گروه فراگیری پیشرفت نرم افزار گوشی را به شما معرفی کنم. برای اخذ این شرکت آموزشی در شکل میل می توانید روی پیوند تحت کلیک فرمایید.

تیم فراگیری توسعه و گسترش نرم افزار گوشی — کلیک نمایید
شیوه های پیاده سازی نرم افزار مجانی
خب، در‌پی به ترتیب به به کلیه شیوه های ایجاد کرد نرم افزار بدون‌پول یا این که نادر‌هزینه که در سطح اینترنت فارسی تلاش دارااست اشاره می کنیم.

۱. تشکیل داد برنامه با نرم افزار سازها
مشاهده کنید، در سطح اینترنت چند سیستم وجود دارا هستند که به شما اذن میدهند فقط با یک‌سری کلیک، مالک یک تارنما یا این که نرم افزار گردید! در واقع این سیستم‌ها به‌شکلی پیاده سازی گردیده‌اند که همه کدهای موردنیاز یک وبسایت یا این که نرم افزار از پیشین در آن ها قرار گرفته، آن‌گاه شما می توانید با گزینش ظواهر و پوسته دلخواه، نرم افزار یا این که وبسایت‌تان را کاملا تحویل بگیرید. ولی در‌پی هم با داشبوردهای معمولی‌ای که خویش این سیستم‌ها در اختیارتان قرار می دهند، می توانید چندین جزئیات مثل محتوا و تولیدات داخل وب سایت و اپلیکیشن را تغییر‌و تحول بدهید.

نکته قابل توجه اینجاست، اکثر زمان ها این سیستم‌ها اذن می دهند به‌صورت مجانی میان 7 الی 15 روز از سرویس ها‌شان استعمال کرده و به لهجه دیگر، کالا‌شان را آزمایش نمائید. البته در غایت برای استعمال دایم، مستلزم خرید پلن‌های‌شان میباشید. در هر درحال حاضر در شرایطی‌که عشق‌مند به شغل با این ابزارها میباشید، به‌دنبال اسم تعدادی تای‌شان را برای‌تان نوشته‌ایم:

AppBeSaz
اپلیکیشن ساز
اپتو
ایراکد
با جستجوی اسم هرمورد، می توانید به وبسایت آن رسیده و در غایت با مقایسه ارزش‌ها، تحقیق ایده ها و امکان‌ها، شایسته ترین را تعیین نمائید.

۲. تشکیل داد نرم افزار با پلاگین وردپرسی
مشاهده کنید، شما می توانید به 2 صورت یک نرم افزار برای خودتان بسازید. صورت اولیه، نرم افزار‌های غامض‌ای می‌باشند که به تنهایی تعداد متعددی جزئیات دارا هستند. به عنوان مثال نرم افزار اینستاگرام، دیجی متاع و… خودشان به صورت جدا تعداد متعددی خصوصیت خاص را دارا‌هستند. ولی در شیوه دوم، میتوانید اپلیکیشنی داشته باشید که خیلی جزئیات متعددی نداشته، حرفه ای وجود ندارد، البته برای یک بیزنس اینترنتی جدید‌فعالیت، کافی میباشد.

در بنا شده در این طرز، یک ورژن نرم افزار گوشی اندروید یا این که آیفون از تارنما شما ساخته میشود! بدین ترتیب عملا استفاده کننده پس از نصب اپلیکیشن روی تلفن همراهش، وارد وب سایت شما شود البته یک سری قابلیت و امکان ریز و جزئی بیشتر هم نسبت به خویش وب سایت در دسترسش قرار می گیرد. در صورتیکه قصدتان پیاده سازی نرم افزار بدون‌پول به نحوه دوم باشد و ولی چنانچه وب سایت حصول و کارتان را با وردپرس ساخته‌اید، کافی میباشد یک پلاگین روی آن نصب نمائید! پلاگین‌های متعددی برای این مراد تشکیل‌شده‌اند. به عنوان مثال پلاگین WordApp Mobile App Plugin که به کمکش میتوانید در خویش داشبورد وردپرس، تغییرات ما یحتاج را ساخت و ساز کرده و عملا انتخاب نمائید که نرم افزار تلفن همراه‌تان قرار میباشد چه جزئیات و خصوصیت‌هایی داشته باشد.

۳. ایجاد کرد نرم افزار با اپلیکیشن نویسی




اذن بدهید مقداری با شما راستگو باشم، هیچ دستیابی و کاری در منش رضای آفریدگار به شما یک نرم افزار بدون‌پول ماهر نمی‌دهد! به این ترتیب در شرایطی‌که حقیقتا قصدتان جستن مسیری میباشد که یک اپلیکیشن به طور کامل بدون پول در اختیارتان بگذارد، خوب میباشد این نوشته‌ی علمی را ببندید و ولی دنبال مقاله‌ها دیگر هم نروید.

ولی در عین حالا در شرایطی‌که میخواهید یک نرم افزار بدون‌پول داشته باشید و حاضرید در عوض این بدون پول بودن، از مجال‌تان خرج نمایید، خب این ایده به دردتان میخورد؛ ایده پیاده سازی نرم افزار بدون‌پول با یادگیری اصول نرم افزار نویسی! در‌این طرز می بایست یک عصر جامع فراگیری اپ نویسی نرم افزار کمپانی کرده و به گذر زمان چیزی که حافظه میگیرید را پیاده‌سازی فرمایید تا در غایت برنامه خودتان را بسازید.

۴. ایجاد کرد نرم افزار بدون‌پول با قابل انعطاف افزارها
خب، ایده آینده که راستش را بخواهید خیلی هم جالب و کاربردی وجود ندارد، پیاده سازی نرم افزار بدون پول به یاری قابل انعطاف افزارهاست! درین ایده، شما قرار میباشد به سراغ چندین اپلیکیشن و حتی نرم افزار تلفن همراه بروید. در‌پی این ابزارها قابلیت و امکان‌هایی را در اختیارتان می گذارند که بتوانید به یاری‌شان، گزینش نمایید دقیقا نرم افزار متبوع، چه جزئیاتی داشته باشد.

در غایت هم به شما اذن خروجی به چنگ آوردن تحت عنوان یک پوشه اندروید یا این که IOS داده گردد. همانگونه که احتمالا پیش گویی زدید، خب به طبع نرم افزار خروجی درین نحوه، خیلی چگونگی متعددی ندارد. در عین اکنون نکته آتی اینجاست که اکثری از این قابل انعطاف افزارها در غایت مبلغی می‌باشند و فقط چندین قابلیت و امکان خرد‌شان را به مجانی در چنگ شما می گذارند. در هر هم اکنون در‌پی به صورت خلاصه اسم یک‌سری تا از آنان‌را در اختیارتان قرار می دهیم:

وبسایت AppyPie
ابزار AppMakr
ابزار AppInstitute
ابزار GoodBarber
شایسته ترین طرز برای پیاده سازی نرم افزار بدون پول چیست؟
همانگونه که فراتر هم گفتیم، در بالا بایستی این تصور که میشود به صورت به طور کامل مجانی یک نرم افزار به درد بخور تشکیل داد را از رمز خارج فرمائید. در سکو دوم هم در شرایطی‌که حاضرید از مجال‌تان مایه بگذارید، خب مسلما شایسته ترین تعیین این میباشد که در یک زمان آموزشی کمپانی کرده و به یاری محتوایش، نرم افزار آیتم نظرتان را بسازید. در عین هم اکنون در صورتی‌که هم قصدتان تشکیل داد نرم افزار با هزینه و ارزش نسبتا اندک باشد، بعضا نرم افزار‌سازها امداد‌تان می‌نمایند. همچنین پلاگین‌های نرم افزار‌ساز که روی وردپرس نصب میگردند هم تعیین بدی نیستند.

آیا پیاده سازی نرم افزار برای هر حصول و کاری عالی میباشد؟
دقیقا همان گونه که 4 الی 5 سال پیش همگی حصول و امور به طراحان تارنما و کمپانی‌های اپلیکیشن نویسی هجوم برده و تقاضای طراحی وب سایت می‌کردند، امروز هم اکثری از صاحبان تجارت به شدت در تب پیاده سازی برنامه اندروید و IOS افتاده‌اند. اما تفاوت در اینجاست که سایت برای اکثر وقت ها استخراج و امور یک تعیین خوب به حساب می‌آید البته نرم افزار به درد کلیه دستیابی و کاری نمی خورد! یعنی چه؟

پیش از هر چیزی این پرسش را بپرسید




پیش از اینکه تصمیم‌تان برای تشکیل داد نرم افزار را دورازشوخی فرمایید، تحت عنوان یک مالک تجارت هوشمند بایستی این پرسش را از خودتان بپرسید:

چرا استفاده کننده بایستی نرم افزار مرا روی تلفن همراهش نصب نماید!

ملاحظه کنید، نرم افزار چیزی مثل وب سایت وجود ندارد که استفاده کننده هر موقع دلش خواست یک لحظه با نوشتن یک عبارت، واردش گردد. در بنا شده در دنیای پرهیاهوی امروز که هر حصول و کاری قصد داراست به روشی اعتنا استفاده کننده را به خودش جلب نماید، قانع کردن کاربر به نصب نرم افزار شما روی تلفن همراهش، شغل بسیار مشقت میباشد! اذن بدهید نمونه بزنیم:

مدتی پیش یک تجارت اینترنتی را مشاهده کردیم که در حوزه فروش MDF فعال بود. در نصیب پایینی وبسایت این بیزنس، یک اعلان گران قدر مشاهده می شد که در آن مخاطبان را به نصب نرم افزار دعوت می کرد. البته نکته اینجا بود؛ هیچ دلیلی برای نصب نرم‌افزار درین دعوت وجود نداشت! در بنا شده در اینگونه قوانینی استفاده کننده با خودش میپندارد که هنگامی می توانم به همگی سرویس ها موردنیاز از روش تارنما دسترسی داشته باشم، برای چه می بایست از فرصت و وسعت اینترنتم مایه نهاده و نرم افزار را روی تلفن همراهم نصب کنم؟ پس در صورتی‌که تصور کرده‌اید که فقط ایجاد کرد یک نرم افزار سبب ارتقا مخاطبان شما گردیده و درآمدتان را بالا می برد، اینطور وجود ندارد.

یادگرفتن تشکیل داد نرم افزار چت با کد گذاری سراسری — کلیک فرمایید
نظارت ۲ مثال نرم افزار تشکیل‌شده کیفیت عالی
اذن بدهید از 2 مثال بهتر حرف کنیم که به‌صورت منطقی مخاطبان را به نصب نرم افزار‌های‌شان دعوت کرده و علت‌های خیر و خوبی به آن‌ها میدهند.

۱. دیجی مال

احتمالا می دانید که دیجی محصول یک نرم افزار هم داراست و دیدنی اینجاست که تعداد متعددی از مخاطبان طی روز این نرم‌افزار را آیتم استعمال قرار می دهند. در صورتیکه بخواهیم یه خرده ظریف این آیتم را رسیدگی کنیم:

نخستین از کلیه اینکه مهمترین مزیت نرم افزار نسبت به تارنما، تجربیات کاربری خوب آن میباشد. این یعنی تحت عنوان یک مخاطب میتوانید شل‌خیس از روش نرم افزار، مبادرت به نظارت تولیدها و خرید فرمائید.

در رتبه دوم، مخاطبان یک عذروبهانه بهتر برای نصب نرم‌افزار دارا هستند؛ اینکه اکثر وقت ها اقلام مصرفی آیتم نیازشان در دیجی فرآورده پیدا میگردد. به این ترتیب برای هر خریدی به آن نیاز پیدا می‌نمایند و این منطقی میباشد که بخواهند اپلیکیشنش را داشته باشند تا شل‌خیس به آن دسترسی پیدا نمایند.

گزینه آجل هم اینکه دیجی جنس سرویس ها بسیار متعددی را برای یوزرها اپلیکیشنش در حیث گرفته. از جمله اینکه برخی مواقع کدهای تخفیف خاصی در حیث میگیرد که تنها برای یوزرها نرم افزار قابل به کار گیری میباشد. یااینکه به آنان گاها خدماتی مثل تخفیف بیشتر، ارسال بدون‌پول و… می دهد. همگی اینها با هم به علت‌هایی تبدیل گردیده‌اند که میتواند استفاده کننده را مجاب به نصب نرم‌افزار دیجی متاع نماید. حال شما پیش از پیاده سازی نرم افزار بدون پول، بپرسید آیا اینگونه علت‌هایی برای نرم‌افزار تجارت اینجانب هم وجود داراست؟ یا این که کاربر بعداز نصب کردنش به هیچ چیز جدیدی دست پیدا نمی‌نماید؟

۲. کافه بازار

گزینه و مثال آینده، کافه بازار میباشد! راستش را بخواهید کافه بازار یک مثال مستبد میباشد که خلاف دیجی محصول، مخاطبان را تحمیل به نصب اپلیکیشنش می‌نماید! در صورتی‌که تا الان همت کرده باشید از وبسایت بازار اپ‌ای را دانلود نمایید، متوجه گردیده‌اید که‌این تارنما برای دانلود کردن اپلیکیشن‌های دیگر، شما‌را بدون چاره به دانلود نرم افزار کافه بازار می‌نماید.

البته این استراتژی زوری برای بیزنس ما هم جوابگو میباشد؟! خیر! نکته قابل توجه اینجاست که در واقع کافه بازار الان چیزی مثل ایرانخودرو و سایپا میباشد! همانگونه که می دانید، ما اکنون در کشور‌ایران مورد بهتری به جز خرید خودروهای داخلی، حتی‌د‌ر عین بها بالا و چگونگی ذیل نداریم. در زمینه ی کافه بازار هم به همین صورت میباشد، چراکه ما اکنون آیتم بهتری از بازار نداریم و به همین ادله، بازار می تواند به راحتی فارغ از اینکه نگران حیف کردن مخاطبانش باشد، آن‌ها‌را به نصب اپلیکیشنش تحمیل نماید.

تعریف اپلیکیشن Native

۸ بازديد
انسان در دنیای امروز در حین‌های متفاوت از برنامه‌های موبایل متعددی به کار گیری می نماید. البته این اپ های قابلیت‌های مختلفی دارا‌هستند تا ضمن سرعت بخشیدن به شغل های روزمزه، آن‌ها‌را وارفته و بی آلایش نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


از اندروید گرفته تا آیفون، همه‌ی مارک ها نرم‌افزار‌های تخصصی و مرتبط با خویش را دارند که عمدتا به وسیله کمپانی‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می‌شوند و می‌توانید از طریق‌های مختلفی آن را دانلود و به کار گیری کنید.
یکی از‌از طریق‌های کارآمد کسب درآمد و حصول سودهای کلان برای استخراج و شغل های متعدد استعمال از نرم افزار گوشی می باشد. دلیل این دستور هم بدون دقت به مقصود آیتم استفاده، راحتی و سادگی تعامل با مشتری‌ها از روش نرم افزار گوشی میباشد.
در بعد از ظهر حاضر استفاده از موبایل گوشی دیگر مختص سن و سال خاصی وجود ندارد و از یک طفل دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله کلیه از نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده می‌نمایند، خصوصا از روش تلفن‌های همراه هوشمند، اقبال همگانی برای استعمال از نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌ها با سرعت چشمگیر ارتقا یافته میباشد. همین کافی است تا بدین درنگ باشید که از مزایای پیاده سازی اپلیکیشن برای بیزنس خویش استعمال نمائید.
پیشرفت روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه تجارت ها را به سمت پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه هدایت می‌نماید. نکته دارای اهمیت این میباشد که پیاده سازی، اصولی و از مبنا صورت بپذیرد که نیازمند شناخت با اشکال مختلف پیاده سازی نرم افزار گوشی می باشد.
بهینه سازی و سئو وبسایت
سئو و seo وب سایت
شیوه‌های پیاده سازی برنامه تلفن همراه
برای پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه می‌توان به یک کدام از سه طرز پایین مبادرت کرد:

اپلیکیشن مستقر Native
نرم‌افزار اینترنت Web app
نرم افزار ترکیبی Hybrid
در پی این نوشته‌ی علمی، یکی‌از‌از روش‌ها یعنی پیاده سازی اپلیکشین نیتیو را به صورت کامل توضیح خواهیم بخشید.



تعریف و تمجید برنامه Native
همانطور که از نام آن معلوم میباشد، نرم افزار‌های نیتیو به نرم افزار‌هایی گفته می شود که از گویش‌های اپلیکیشن نویسی سیستم ادله به کارگیری می‌نمایند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “بومی” میباشد. در حقیقت فرمان برای ایجاد کرد برنامه‌های نیتیو وفاداری این نوع پیاده سازی به گویش‌های پایه و ابتدایی سیستم ادله برقرار است.



درین نوع پیاده سازی گویش برنامه نویسی برای سیستم برهان‌های متفاوت، مختلف میباشد. در شرایطی‌که اپ برای اندروید باشد معمولا این اپلیکیشن‌ها با گویش نرم‌افزار نویسی JAVA پیاده سازی نرم افزار می شوند و در‌حالتی که هم تشکیل داد اپ IOS باشد معمولا با زبان اپلیکیشن نویسی objective-c اپلیکیشن پیاده سازی میگردد.

مراحل ساخت اپلیکیشن

۱۰ بازديد

امروزه بیشتر استخراج و کارهای درکنار سایت رسمی خود، یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز دارند تا مخاطبانشان آن‌ها‌را همه جا همراه خود داشته باشند. اپلیکیشن‌ها سوای درنظر به چنگ آوردن ناحیهی کسب و کار می‌توانند روش ارتباطی بسیار مناسبی برای ارتباط آن‌ها با مخاطبانشان باشند. از آنجایی که تعامل با برنامه‌ها راحت می‌باشد، می‌توانند به واحد سنجش چشمگیری فروش شمارا ارتقاء دهند. در صورتی‌که شما نیز به کارگیری از برنامه‌ها را برای هدف و پیشرفت تجارت خود لازم می‌دانید و قصد فعال‌ساز‌ی اپ مناسب خود را دارید، درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم برایتان توضیح دهیم که چگونه اپلیکیشن بسازیم و فرایند تشکیل داد نرم‌افزار حرفه ای چه طور می باشد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ساخت اپ

فرآیند تشکیل داد اپ
برای ساخت برنامه لازم خود، ما یحتاج می باشد روند بسیار معمولی‌ای را طی فرمایید. در ابتدا بهتر هست تصمیم بگیرید که این اپ قرار است چه کاری انجام دهد و برای چه هدفی طراحی می شود و چه افرادی باید با آن‌ درباره ی باشند. برای این خواسته لازم است مطالعاتی داشته و درمورد اپ موردنیاز خود تفحص نمایید.

به رقبا سر بزنید، استراتژی‌های رقابتی و بازار خود را مرور نمائید، نقاط ضعف و قوت رقبای خود را بیابید و خطاها آن‌ها را پیدا فرمایید. درک کردن این موضوع به شما یاری می‌کند تا نرم‌افزار بی نقصی آماده نمایید. مخاطبین خود را مشخص و معلوم نمائید و تفحص فرمایید که خوب می‌باشد این اپ توسط چه مجموعه‌هایی مورد به کار گیری قرار گیرد؛ آقایان، خانم‌ها، کودکان، ورزشکاران، علاقمندان به هنر همه می توانند دسته‌های هدف شما باشند.

پلتفورم مورد نظر خود را گزینش نموده و گزینش کنید این اپلیکین قرار است چه کمبودی را جبران کند و چه ویژگی این اپ می‌تواند کاربر را به استعمال از آن ترغیب کند و چه مزایایی برای کاربران خواهد داشت. در نهایت می بایست میزان بودجه‌ای که می‌خواهید برای روند ساخت برنامه حرفه‌ای خود هزینه کنید را تعیین نمائید. معیار هزینه‌ی شما، می تواند ترازو ویژگی‌ها و امکاناتی که میخواهید برای برنامه خود داشته باشید را گزینش کند. بعداز پندار کردن، جستجو و مشاجره و تبادل در ارتباط این مسائل، می توانید ساختار کلی برنامه خود را طراحی کرده و برای ساخت آن این پروسه را طی نمائید.

اکنون برمی گردیم به سوال اول یعنی چه طور اپ بسازیم؟

می‌توانید برای یاری به کسب ایده درباره‌ی ایجاد کرد برنامه از نوشته‌ی‌علمی : ایده طراحی اپلیکیشن های نوآور و نو استفاده فرمایید. قطعا موءثر خواهد بود.

نام برنامه خود را انتخاب نمایید:
نام اپلیکیشن بسیار اساسی می باشد. چنانچه در حال حاضر کسب و کار مشخصی دارید، عالی هست برنامه مربوط به آن را نیز هم نام با بیزنس خود اننتخاب فرمائید. نام اپلیکیشن بایستی طوری تعیین شود تا کاربران به راحتی با آن آشنا شوند. نام برنامه باید منعکس کننده‌ی برند شما باشد و تصویر روشنی از آن را در ذهن مخاطب شکل دهد. این نام باید منحصر به فرد بوده، به راحتی تلفظ شود و مخاطب آن را به راحتی به یادآورد. مسائل قانونی ازجمله حق کپی برداری و مسائل خاص حوزه‌ و میهن خود را در انتخاب نام در لحاظ بگیرید. ممکن می باشد لباس‌ی هدف کاربران شما حوزه‌‌ی محدودی باشد، اما در انتخاب نام عملکرد فرمایید عبارتی را انتخاب نمایید که استقبال جهانی داشته باشد.

رنگ موضوع‌ای اپلیکیشن خود را گزینش کنید:
از آنجاکه اولی درگیری مخاطب با اپ شما، چشمان اوست، گزینش رنگ عمومی و مورد‌ای اپلیکیشن، بسیار حائز اهمیت هست. تعیین این رنگ به دست اندرکاران متعددی وابسته می باشد. مهم‌ترین موضوع برندینگ به حساب می‌آید؛ برخی برندها و استحصال و کارها رنگ گزینه‌ای خاصی برای خود گزینش کرده‌اند و رنگ موضوع‌ی اپلیکیشن نیز می بایست با آن هماهنگی داشته باشد. محصول ها و مشتریان نیز درین انتخاب مؤثر خواهند بود.

طرح نرم‌افزار خود را فراهم فرمایید:
سومی مرحله از فرآیند ایجاد کرد اپ حرفه‌ای، تهیه‌ی طرح عمومی برنامه می‌باشد. خلال رنگ، طرح عمومی برنامه نیز دارای اهمیت ویژه می‌باشد. طرح صحیح و برنامه ریزی شده میتواند قابلیت ارتباط بهتر مخاطب با اپلیکین را فراهم کند. در‌این بخش می بایست درمورد گزینه‌های متفاوتی چون آیکن آپلیکیشن، بگراند، صفحه معرفی، چیدمان نرم‌افزار، فونت‌ها و رنگ‌ها حائز اهمیت می باشند. هدف و مزیت مهم داشتن یک اپلیکیشن این می‌باشد که بوسیله آن می‌توانید بیزنس خود را در ورقه نمایش گوشی استفاده کننده قرار دهید.

چرا طراحی اپلیکیشن مهم است؟

۲۲ بازديد

به چه شکل یک برنامه منحصر به فرد طراحی کنیم؟ در دنیای فناوری و اینترنت، که مالامال هست از رقابت بر سر دیده شدن، چطور با یک نرم افزار خاص و منحصر به فرد، مخاطب جذب کنیم؟ این‌ها سوال‌هایی می باشد که بر راز طریقِ صاحبان استخراج‌وکار و نیز طراحان اپ هست. طراحی برنامه، یک کدام از طرق اصلی میباشد که مردم گزینش می‌کنند از کدام نرم افزار‌ها به طور منظم به کارگیری کنند و از کدام اپلیکیشن‌های موبایل و وب، دیگر به کارگیری نکنند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


ما نسبتاًً در هر جنبه‌ای از زندگی روزانه، از نرم افزار‌های موبایلی و وب به کار گیری می‌کنیم. اپلیکیشن‌ها برای سرگرمی، یافتن طعام و سایر خدمات، ارتباط با شرکای بالقوه، دوست‌یابی و موردها دیگر استعمال می‌شوند. استحصال‌وکارها، از نرم افزار‌ها برای ارتباط با مشتریان، تولید شهرت برند و فروش کالاها یا خدمات خود به کار گیری می‌کنند.

خب، اینک برای این‌که ببینیم چه طور یک نرم افزار منحصر به فرد طراحی کنیم، ادامۀ این نوشته‌ی علمی را با هم جلو میرویم.



طراحی نرم‌افزار؟
برای متمایز شدن در نرم‌افزار‌استور و فروشگاه گوگل‌پلی، طراحی عالی، خاص و رابط کاربریِ منحصر ضروری می باشد. البته فعال سازی اپلیکیشنی که ظاهر شگفت‌انگیزی داشته باشد، کار آسانی نیست. ما در خصوص نحوۀ به کار گیری از رنگ‌ها، فونت‌ها، دکمه‌ها، تایپوگرافی، میکروکپی، الگوهای پیمایش و آنچه که یک تجربۀ کاربری خوب را ساخت می‌کند، کلام میکنیم. بنابراین، وقتی بدانیم چگونه یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی کنیم، کاربران ما‌را خسته یا حیران نمی‌کند.

پیشنهاد رسیدگی: آخرین تکنولوژی های طراحی نرم افزار تلفن همراه ۲۰۲۳
سفارش رسیدگی: آخرین تکنولوژی های طراحی نرم‌افزار گوشی ۲۰۲۳
طراحی نرم‌افزار چیست؟
طراحی برنامه، مستلزم ساخت و ساز جلوۀ بصری یک نرم‌افزار برای انتقال ویژگی‌ها و امکان‌های آن به کاربران می باشد. این برنامه، معمولاً دارای رابط کاربری میباشد که بر ظاهر و احساس برنامه تمرکز داراست. در حالتی که سوال این است که چه‌گونه یک نرم‌افزار اختصاصی طراحی کنیم، عناصری میباشد که باید به آن دقت کنیم، به عنوان مثال رنگ، سبک و فونت آن. و تجربۀ کاربری آن، که بر شیوه عملکرد و به کار گیری از برنامۀ موبایلی تمرکز دارد.


چرا طراحی نرم افزار اصلی میباشد؟
صنعت برنامه، سالانه میلیاردها دلار درآمد دارد. در صورتی‌که به چندین و چونِ برنامه ریزی‌ها باخبر باشیم و این‌که بدانیم چه گونه یک نرم افزار منحصربه‌فرد طراحی کنیم، بسیار اساسی می باشد که طراحی خود را به صدق انجام دهیم و محصولی غالب بسازیم. و مطمئن بشویم که کاربرانِ نرم افزارِ ما، خود را درگیر نرم‌افزار می‌کنند و این، یعنی پول، که به حساب ما واریز میشود.

طراحی بهتر برنامه گوشی، برای تعامل موفقیت‌آمیز فی مابین کاربر و نرم افزار تلفن همراه ما، و هم‌چنین، فی مابین نرم افزار تلفن همراه و حضور وب گوشی ما بسیار اصلی می باشد. در‌حالتی که وب‌تارنما ما قسمت مهمی از پازل بازاریابی ما باشد، نکته مهمی در پیشرفت استخراج‌وکار ماست. فارغ از طراحی نرم‌افزار خاص و برجسته، کاربران برای استعمال از اپلیکیشن ما در گیر نقص‌ خواهند داشت و آن را رها می‌کنند.



اندیشه طراحی و پیشرفت اپ
مهم نیست که ما و شما در جایگاهِ طراح، مدیریت متاع، مالک متاع یا شخص دیگری هستیم، در شرایطی که که می خواهید چیزی نو و نوآورانه خلق و خوی کنیم، باید درباره ی فکرِ طراحی بدانیم.

تفکر طراحی، روشی هست که مقصود آن کمک به حل خلاقانۀ اشتباهات می باشد. مغایرِ تکنیک‌های دیگر و رویکردهای حل گزینه، اندیشه طراحی، به‌طور خاص بر روی جنبۀ انسانیِ حل خلاقانۀ زمینه تمرکز دارد. یعنی این خط مش به ما یاری می‌کند تا راه حل‌های جدید و تازه‌ای را بر پایه ی مراد‌ها و نیازهای کاربران خود ارائه دهیم.

متدولوژی نگاه و درنگ طراحی، این که چگونه یک اپ مخصوص طراحی کنیم، مشمول پنج مرحلۀ مهم می باشد که طی آنان، UI/UX فرآورده خود را بهبود میبخشیم:

همدلی کنیم. عده ای را که میخواهیم برایشان برنامه طراحی کنیم، شعور کنیم.
تعریف‌و‌تمجید کردن. اطلاعاتی را که در مرحلۀ اولیه گردآوری‌آوری کرده‌ایم، تجزیه کنیم و آنها‌را به محاسبه‌های اثر گذار تبدیل کنیم. (نیازها، مشکلات، معضل‌های کاربران را تعریف‌و‌تمجید کنیم).
ایده‌پردازی کردن. باید کارایی کنیم راه حل‌ها یا ایده‌هایی ارائه کنیم که با تحقیق‌هایی که در فرآیند هم‌دلی و تمجید پیدا کردیم، هم خوانی داشته باشد.
نمونه نخستین. همۀ ایده‌های مرحلۀ گذشته را تجزیه‌وتحلیل کنیم، چندین مورد را که به نظرمان میاید ارزش انجام دارند، انتخاب کرده و آن‌ها‌را به نمونه‌های اولیۀ معمولی و قابل آزمایش تبدیل کنیم.
تست. نمونه‌های اولیۀ خود را برداریم و آنان‌را به کاربران حقیقی و واقعی نشانه بدهیم، تا بازخوردهای آنان‌را ببینیم. آن گاه، از این مرحله، احتساب کنیم و بینشی عالی بگیریم و به مرحلۀ تعریف و تمجید و آنگاه، به مرحلۀ ایده‌پردازی و غیره برگردیم.
هر بار که به ایدۀ جدیدی می‌رسیم، یا ایدۀ گذشته را به‌روز می کنیم، بارها و بارها به نمونۀ اول و فرایند آزمایش برمی‌گردیم. به این ترتیب، راه حل خود را برای اینکه چه‌طور یک نرم‌افزار منحصربه‌فرد طراحی کنیم، بهبود می‌بخشیم.

از حیث ما، این پنج مرحلۀ پندار طراحی، نقشۀ اصلی برای طراحی گونه های نرم افزار تلفن همراه میباشد. با به‌کارگیری این‌ها می‌توانیم پروسه طراحی برنامه خود را به نه و درستی پیش ببریم. و مشتری هم از فعالیت راضی باشد.