پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نرم‌افزار Speech To Text Notepad

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نرم‌افزار Speech To Text Notepad

۳ بازديد

نرم‌افزار Speech To Text Notepad
قابل انعطاف افزارهای تبدیل صدا به متن در اندروید

از سایر برنامه های مفیدی که برای تبدیل صدا به متن برای اندروید آیتم استعمال قرار میگیرد، اپلیکیشن Speech To Text Notepad میباشد. این قابل انعطاف ‌افزار دارنده خصوصیت ‌های کاربردی بخش اعظمی میباشد که می ‌اقتدار به تایپ با سرعت بالا برای تبدیل صوت به نوشته و قابلیت و امکان به اشتراک گذاری آن در شبکه‌های‌اجتماعی متفاوت اشاره نمود. این اپلیکیشن امکان پناه از ۷۰ لهجه گوناگون را دارد و از فونت های مختلفی طراحی اپلیکیشن در مشهد  نیز مدد می نماید.

نرم افزار SpeechTexter
اپ های تبدیل صدا به متن در اندروید

برای مثال قابل انعطاف‌ افزار های مفیدی که برای تبدیل صدا به متن به کار گیری میگردد، نرم افزار SpeechTexter میباشد که آن را می‌توانید هم به طور آفلاین و هم به طور آنلاین آیتم به کارگیری قرار دهید. این اپلیکیشن برای تبدیل صدا به متن اعتنا بالایی دارااست و خروجی آن از چگونگی بالایی برخوردار‌است. این نرم‌افزار کاربردی قابلیت و امکان مدد از ۶۰ گویش متفاوت را دارد و شما با استعمال از آن میتوانید کارها متفاوت تایپی خویش را در زمان فرصت کوتاهی ایفا دهید و به این ترتیب در طی خویش صرفه جویی فرمایید. خلال این در حالتی‌که از نرم افزار SpeechTexter برای تبدیل صدا به متن انگلیسی به کارگیری نمائید، قابلیت تصویب علائم نگارشی را نیز برای شما وجود دارااست و به راحتی میتوانید این علائم را در متن متبوع خویش طراحی فرمایید.

طراحان این قابل انعطاف ‌افزار رابط کاربری معمولی ای برای آن پیاده سازی کرده اند و برای فعالیت با آن نیاز به دیدن یادگرفتن خاصی ندارید. صرفا کافیست بعد از گزینش گویش متبوع خویش، برای تایپ روی آیکون میکروفون کلیک فرمایید تا اپ استارت به تبدیل صدای شما به متن نماید. مثلا مزایای ویژه این نرم‌افزار این میباشد که خلال اینکه میتوانید متن های کوتاه خویش را با استعمال از آن تایپ فرمایید، قابلیت و امکان تایپ مقاله‌ها بلند بوسیله این برنامه را نیز دارا خواهید بود. نرم افزار SpeechTexter به جهت سرعت بالا در تبدیل صوت به متن، میان یوزرها دوستداران بخش اعظمی پیدا نموده است.

اپلیکیشن بگو فارسی مینویسه
اپ های تبدیل صوت به متن در اندروید

یکی جالب ترین اپلیکیشن های تبدیل گفتار به نوشتار که توسط ایران پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز گردیده است، نرم افزار بگو فارسی مینویسه میباشد.. این نرم افزار میتواند تبدیل فولدر صوتی به متن فارسی را با تمرکز بسیار بالایی به طور بدون پول اعمال دهد. به این دلیل که رابط کاربری این نرم افزار بسیار بی آلایش میباشد، یوزرها به راحتی میتوانند با آن فعالیت نمایند و از آن برای جاری ساختن شغل های تایپی خویش استعمال کنند.

برای عمل با این اپ فقط کافیست بر روی دکمه ضبط، کلیک نمایید و آنگاه استارت به حرف کردن فرمایید. این نرم‌افزار فیض را به طور یک پوشه در چنگ شما قرار می‌دهد. اپ بگو فارسی مینویسه، با تلفن همراه های سامسونگ سازش بیشتری داراست و در صورتیکه این قابل انعطاف ‌افزار را بر روی این تلفن همراه ها گزینه استعمال قرار دهید، در کمترین فرصت ممکن میتواند صدای شما‌را تبدیل به متن کرده و آن را در اختیارتان قرار دهد.

به عنوان مثال مزایای ویژه این اپلیکیشن، قابلیت به کار گیری آفلاین از آن و درصد خطای بسیار تحت آن میباشد. ضمن این، شما به راحتی می‌توانید بعد از اینکه اپ بگو فارسی مینویسه مبادرت به تایپ صدای شما کرد، آن را اسکن کرده و در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار های تبدیل صدا به متن برای آیفون
در‌این نصیب قصد داریم تا نرم‌افزار هایی که برای تبدیل صدا به متن در آیفون گزینه استعمال قرار میگیرند را به شما معرفی کنیم:

نرم‌افزار تبدیل صدا به متن Speech to Text : Voice to Text
اپ کاربردی برای تبدیل صدا به متن

به عنوان مثال قابل انعطاف‌ افزارهای کاربردی که یوزرها تلفن همراه های آیفون میتوانند از آن برای تبدیل گفتار به نوشتار به کار گیری نمایند، نرم افزار Speech to Text : Voice to Text میباشد که یوزرها فعال متعددی داراست. به عنوان مثال خصوصیت های این اپ سرعت بالای آن برای تبدیل صدا به متن و قابلیت و امکان ذخیره سازی آن میباشد.

خلال این، نرم‌افزار Speech to Text : Voice to Text می ‌تواند این شغل را با تمرکز بسیار بالایی اعمال دهد و قابلیت نادرست در آن بسیار تحت میباشد. این اپ برای تبدیل صدا به متن نیازی به وب ندارد و به این دلیل که رابط کاربری آن بی آلایش میباشد، یوزرها مبتدی و تازه کار نیز به راحتی میتوانند از آن به کار گیری کنند. این اپلیکیشن یک برنامه یک سری زبانه بوده و قابلیت اشتراک گذاری آن به وسیله پست الکترونیک نیز مهیا میباشد.

اپلیکیشن Rev Voice Recorder
این نرم افزار دارنده یک خدمت ضبط صداست که شما با به کار گیری از آن می ‌توانید مبادرت به ضبط و تولید پوشه های صوتی خویش بوسیله موبایل آیفون به طور مجانی نمایید. آن‌گاه شما میتوانید فولدر های صوتی که ضبط نموده اید را مستقیما از اپ ضبط صدا به Rev ارسال فرمایید. بعد از آن نرم افزار Rev Voice Recorder مبادرت به تایپ فولدر گزینش گردیده بوسیله شما می نماید و آن را به طور متنی درمی آورد.

متنی که به وسیله این اپ تایپ می گردد، بسیار سریع و ظریف میباشد و توجه این اپ برای تایپ متن ها هم بسیار بالاست که همین گزینه اعتنا یوزرها متعددی را به خویش جلب نموده است. به گونه ای که کارشناسان توجه آن را نزدیک به ۹۹ درصد تقریب زده اند. در فیض اشخاصی که گرایش دارا‌هستند تا از یک نرم افزار تایپ صوتی حرفه‌ای برای اعمال شغل های تایپی خویش به کار گیری نمایند، نرم افزار Rev Voice Recorder قادر است مورد نیکی برای آنها باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.