سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روش های بازاریابی فروشگاه اینترنتی

۲۰ بازديد

در دنیای امروز افرادی که دارای حصول و کاری میباشند و جنس یا خدماتی را به مردم میدهند، برای آنکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و یا خدمات سریعتر و عظیم تری را عرضه کنند به تامل تشکیل داد فروشگاه اینترنتی افتاده اند. با تمرکز به شلوغی شهر ها و کلیه گیری بیماری، مردم در کشورهای گوناگون از این نوع فروش استقبال نموده اند و همان طور که قابل مشاهده می‌باشد، بیزنس ها و موسسه ها بسیاری متاع و یا خدمات خود را از این‌راه معرفی و در معرض روئت کرد قرار می‌دهند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


موادسازنده ایجاد کرد یک فروشگاه آنلاین مشتمل بر تشکیل یک طرح بیزنس، کشف کردن یک پلت فرم تجارت الکترونیک و پیاده سازی شیوه های دیجیتال مارکتینگ هست. یک فروشگاه آنلاین یک کاتالوگ دیجیتال می‌باشد که خریداران می توانند آن را مشاهده کنند. معمولاً یک سبد خرید یا لیستی برای سفارش وجود دارد. یک مراحل پرداخت هم در حیث گرفته شد‌ه‌می‌باشد که مشمول یک طرز پرداخت الکترونیکی مانند کارت اعتباری است.
ولی این فروش اینترنتی نیز با بحران های اکثری روبه رو میباشد و نحوه های متفاوتی برای بدست آوردن موقعیت و مقام مناسب در هر پلتفرم را میطلبد و باید ترفند های مناسب بسیاری را با دقت به خدمات و یا متاع های مختلف استفاده نمود.
استفاده از بهترین شیوه های فروش آنلاین عملی برای هدایت دوراندیشی از برند، ترافیک، فروش و تبدیل کاربران به مشتریان با مسئولیت به فروشگاه آنلاین شما هست. برای مثال، مغازه های فروش آنلاین می توانند کمپین های بازاریابی ایمیلی ساخت کنند، اظهار نظر مشتریان را عده کنند و سفارش های شخصی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ارائه دهند.
ایجاد کرد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موثر برای پرورش فروش آنلاین شما بسیار اصلی میباشد. برای تصمیم گیری صحیح درباره‌ی محصول ها و تعیین بهترین شیوه بازاریابی و فروش خود، می بایست مشتریان خود را فهم و شعور فرمائید. وقتی که یک فروشگاه فیزیکی دارید، میتوانید با مشتریان خود در همان جا گفتمان نمائید و ملاحظه کنید چه چیزی برای آنها دیدنی است. هنگامی مشتریان شما آنلاین هستند، باید به طور فعال اقداماتی را برای یادگیری در امر آنها جاری ساختن دهید. با به کارگیری از ابزارهای تجزیه و تفحص در فروشگاه آنلاین می‌توانید الگوها و ترجیحات خرید مشتریان خود را شناسایی نمایید. در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک مکالمه رو در رو گردد، شما هنوز زمان های زیادی دارید، برای مثال آدرس اینترنتی، چت آنلاین و تماس های تلفنی و… برای پرسیدن سوال های و اطلاعات در مورد مشتریان خود.

لیست مطالب
بازاریابی فروشگاه اینترنتی
راه‌های بازاریابی فروشگاه اینترنتی
چه طور یک فروشگاه اینترنتی بسازیم
بهبود سایت فروشگاه اینترنتی و تأثیر آن بر فروش
بازاریابی فروشگاه اینترنتی
شما میتوانید در باب بازاریابی تارنما فروشگاهی خود از حیث سه استفاده کننده اصلی فکر کنید.

– عده ای که تا قبل از اینً از شما خرید کرده اند یا حداقل از فروشگاه شما استحضار دارا‌هستند.

– افرادی که به‌دنبال نوع محصولی هستند که شما ارائه می دهید.

– افرادی که در صورت استحضار از محصولی که شما ارائه می دهید، آن را می خواهند.

این راه سه جانبه می تواند به شما کمک کند در زمینه ی کارهای بازاریابی گوناگون خود و شیوه تقسیم زمان و میزان دارایی خود تصمیم گیری کنید.

برای او‌لین مخاطب خود، افرادی که شما را می‌شناسند، باید یک خط مستقیم با آن‌ها داشته باشید. از طریق ارتباطات ایمیلی، بازاریابی محتوایی یا از طریق رسانه های اجتماعی. می توانید مستقیماً و اما بدون‌پول با آنان ارتباط برقرار نمائید.

برای مخاطب دوم خود، بایستی طریق هایی را پیدا نمایید تا آن ها بتوانند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده می کند، پیدا کنند. این فرایند می تواند مشمول بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو یا سئو (سئو)، ساخت محتوا و بازاریابی موتور جستجو باشد.

برای مخاطب سوم خود، می بایست از نظر درایت از برند فکر کنید. آیا برای مشکلی که هنوز از آن اطلاعی ندارند طرز حلی ارائه می دهید؟ یا استفاده کننده هدف شما از چاره رقیب استعمال می کند؟ پاسخ ها بر نحوه برخورد شما با بازاریابی تأثیر خواهند داشت. هنگامی که ساخت وب سایت فروشگاهی شما تکمیل شد، می توانید آغاز به تبلیغ سایت خود در پایگاه مشتریان فعلی خود نمایید.

در امر چگونگی یافتن تارنما خود برای مشتریان جدید عشق مند به محصول خود نیز استراتژی انتخاب نمایید و بودجه تبلیغاتی خود را عاقلانه خرج فرمائید تا پیام خود را در مقابل ترافیک با هدف قرار دهید.

راه‌های بازاریابی فروشگاه اینترنتی
در شرایطی که یک تجارت آفلاین پر رونق دارید، با بازاریابی بیگانه نیستید. با این در حال حاضر، استراتژی های هدایت ترافیک به آنلاین شاپ شما می تواند مجموعاًَ مقوله ای گوناگون باشد. با فروشگاه آنلاین خود، می‌توانید به مشتریان احتمالی بیشتری نسبت به قبلی دسترسی پیدا نمایید و در دست گرفتن کاملی بر تجارب خرید آن‌ها داشته باشید.

تهیه و تنظیم لیست ایمیل از مشتریان
از لیست آدرس اینترنتی خود به کارگیری نمائید و به تکمیل کردن آن ادامه دهید. حتی‌در یک دکان فیزیکی، داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی اصلی میباشد. تا جایی که میتوانید آدرس های ایمیل را گردآوری کنید. مشتریان فعلی، مشتریان احتمالی، افراد عشق مند به رویدادهای شما و غیره می توانند جزوی از این لیست باشند.

هنگامیکه طراحی وب فروشگاهیتان به اتمام رسید، می توانید یک آدرس اینترنتی برای همگی آن افراد ارسال کنید و به آن‌ها اطلاع دهید که می توانند به صورت آنلاین از فروشگاه شما بازدید و خرید کنند. این قضیه قادر است مجال نه برای ارائه یک تبلیغ برای عده ای که در لیست نشانی اینترنتی شما هستند، یا حتی یک تخفیف برای تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تارنما شما با دوستان و خانواده باشد.

آدرس اینترنتی همچنان یکی‌از موثرترین و بهترین طرق دیجیتال مارکتینگ است. براین اساس مطمئن شوید که آدرس های آدرس اینترنتی را در تارنما خود جمع می‌کنید. همچنین باید مطمئن شوید که یک جریان ارتباطی ثابت با لیست آدرس اینترنتی خود دارید. یک زمانبندی ارسال پست الکترونیک منظم تشکیل داد فرمایید که مشمول تبلیغات، محتوای نو، تولید ها جدید و سایر اخباری باشد که قادر است مشتریان را تشویق به بازدید از وبسایت شما کند.

حضور در شبکه‌های‌عمومی
با وجود بیزنس آنلاین خود، میخواهید از هر فرصتی برای تقویت تعامل دیجیتال خود به کارگیری فرمایید. یکی از ساده ترین و مؤثرترین منش ها این میباشد که یه خرده بیشتر به کانال های رسانه های اجتماعی خود بپردازید و مطمئن شوید که آن ها از تصاویر لبریز جنب و جوش و ویدیوهای جالب اشراف شده اند.

تمامی شبکه های اجتماعی برای همگی برندها و انواع تولید ها به یک اندازه موثر نخواهند بود. بعضی از آنها شاید در راه‌های بازاریابی در کشور ایران کاربردی نداشته باشند. استفاده از هر پلتفرم برای اهداف متعدد به عنوان بخشی از روش های بازاریابی شما قادر است تجربه خرید آنلاین استفاده کننده را تا حد زیادی بهبود بخشد.

مثلا، خدمات اینستاگرام برای افزودن ارزش و لینک و پیوند بی واسطه به یک جنس در عکس ها، ارقام فروش و بازدید را برای اکثری از فروشگاه های آنلاین بهبود می بخشد، زیرا مشتریان می توانند با‌گاز به فرایند پرداخت دسترسی پیدا کنند.

کمی زمان بیشتری را برای ساخت‌و‌ساز محتوای بصری غنی و ویدیوهای کوتاه و جالب صرف کنید. ارتقا تعامل با فالوورها، شانس آگاهی از برند را حتی با فالوورهای آنان ارتقاء میدهد. تشویق به اشتراک گذاری، و مخلوط محتوای تولید شده توسط مخاطب یک کدام از بهترین نتایجی میباشد که میتوانید دریافت فرمائید. در شرایطی که حضور شما در رسانه های اجتماعی نیاز به فعالیت می کند، موقتی مجال آن هست. ما یحتاج نیست همگی جا باشید. باور حاصل نمایید که در کانال هایی که برای مشتری هدف شما مناسب هست حضور داشته باشید و انرژی خود را در آنجا بگذارید.

بهبود سئو تارنما
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (seo) موردها زیادی را در بر می گیرد و عملکرد برای بهینه سازی می‌تواند شمارا به شدت سرگرم کند. البته نکات کلی وجود دارااست که در شرایطی‌که آنان‌را رعایت فرمایید میتوانید به بازدهی هر چه بیشتر آن امیدوار باشید.

خود را در ذهن کاربر خود قرار دهید. مخاطبان هدف شما به چه شکل در مورد تولید ها شما سخن می کنند و چه چیزی را می‌خواهند بدانند؟

به محتوای درون برگه تان تارنما توجه فرمائید. محتوای روی برگه به عنوان ها و توضیحات کالا، تصاویر، مقاله‌ها یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره داراست.

متا تگ ها نیز اصلی میباشند. برچسب های عنوان، که مانند سرفصل ها، یک موتور جستجو را هدایت می کند. آن ها به موتور جستجو کمک می کنند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست. هر کاغذ از تارنما شما باید برچسب عنوان مخصوص خود را داشته باشد. توضیحات متا خلاصه های کوتاهی از هر ورقه است. وقتی که تارنما شما در برگه حاصل موتور جستجو نمایش داده میشود، کاربران تگ عنوان و توضیحات متا شما‌را قبل از هر چیز دیگری می بینند.

تشکیل داد محتوای دیدنی و موثر
ساخت محتوای بهتر برای کسانی که در ادامه خرید فرآورده شما می باشند، راهی مطمئن برای هدایت ترافیک به تارنما شما و ارائه اطلاعات مفیدی است که برند شما ارائه می‌دهد. تصاویر، فیلم های آموزشی، مطالب قابل دانلود و بررسی ها از آیتم هایی می باشند که می‌توانید از آنان برای ایجاد کرد محتوا استعمال نمائید.

لغت ها کلیدی محدوده محصول خود و متداول ترین جستجوهای مشتریان مقصود خود را مطالعه نمائید. از آنها برای ایجاد کرد محتوای کیفیت خوب استعمال کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات صحیح به مخاطبان مناسب می رسد.

تبلیغات در پلتفرم های مختلف
راه‌های مختلفی برای تبلیغات در استراتژی دیجیتال مارکتینگ وجود دارااست. یکی از موثرترین نحوه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار، به کار گیری از تبلیغات گوگل است. به کارگیری از تبلیغات گوگل برای بازاریابی موتورهای جستجو به شما این مجال را می دهد که برای لغت ها کلیدی سفارش قیمت بدهید، به طوری که می توانید در صفحات حاصل موتورهای جستجو اولی لینک نمایش داده شوید.

بازاریابی موتورهای جستجو طرز دیگری برای تبلیغ وب سایت شماست زیرا نیازی به طراحی ندارد و قادر است در ساخت ترافیک تازه بسیار اثرگذار باشد. در زمان حقیقی به نتایجی دست خواهید یافت و می توانید استراتژی های کمپین تبلیغاتی خود را بر طبق همت و نتیجه ها آن تنظیم نمائید.

رسانه های اجتماعی مکان خوب دیگری برای تمرکز بر هزینه های تبلیغاتی می‌باشند، زیرا می دانید که مردم فرصت زیادی را در شبکه های مردمی سپری می کنند. در حالتی که قصد خرید بیلبورد را داشتید، کدام خیابان بهترین روش برای نصب آن خواهد بود؟ در باب تبلیغات رسانه های اجتماعی مانند این نیز فکر کنید.

در‌حالتی که مخاطبان شما زمان زیادی را در اینستاگرام میگذرانند اما در توییتر نه، بهتر هست هزینه های خود را روی اینستاگرام متمرکز کنید. می توانید از عکس ها و ویدیوها در تبلیغات خود به کارگیری فرمائید.. یک تبلیغ عکس می تواند راهی عالی برای ارائه جنس شما در مقابل افراد نو باشد. تصاویر ساده و جالب از مال خود را در موقتا استعمال آماده نمائید و تاکتیک های خود را بر طبق تلاش آن در چندین هفته اول تهیه فرمائید.

استعمال از اینفلوئنسرها
اینفلوئنسرها افرادی می‌باشند که مخاطبان آنلاین زیادی دارا‌هستند و توان تأثیرگذاری بر اخلاق و رفتار خرید مخاطبان را دارند. شغل با اینفلوئنسر مناسب می‌تواند محصول شما‌را در مقابل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهد و دور اندیشی از برند شما‌را ارتقاء دهد. برای به کارگیری باصرفه از اینفلوئنسر مارکتینگ، مطمئن شوید که فالوورهای اینفلوئنسر مقصود شما با مخاطبان غرض شما همسو هستند و قیمت های آنان با برند شما هم خوانی دارد. تاکتیک های رایج اینفلوئنسر مارکتینگ دربرگیرنده اینفلوئنسر نوشتن یک پست بلاگ در زمینه‌ی جنس شما، ارسال محتوای رسانه های اجتماعی برای تفحص یا نمایش جنس شما یا سخن درباره‌ی محصول شما در یک رخداد میباشد.

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت

۱۱ بازديد

امروزه استفاده از گوشی گوشی بیش تر از هر فرصت دیگری رایج گردیده است، به طوریکه اکثر زمان ها نیازهای افراد از طریق همین موبایل یار و همدم رفع می‌گردد. یکی‌از موضوعاتی که سبب دیدنی تر شدن گوشی شد‌ه‌است، وجود برنامه های مختلف بوده که هرکدام از آنان دارای کاربردها و سعی های مختص به خود می‌باشند. همانگونه که می‌دانید، برای حصول و کارهای کوچک جان دار در فضای مجازی نیز یک برنامه طراحی گردیده است. پس یک کدام از طرز های درآمدزایی با به کار گیری از به کاربردن انواع اپلیکیشن میباشد. چنانچه طراحی اپلیکیشن در مشهد شما نیز جزو عده ای می‌باشید که اقدام به فعال سازی تجارت خود کردید ولی فروش و منفعت قابل توجهی در این مورد استخراج نکردید، یا رضایت کافی از خدماتی که به افراد ارائه دادید به دست نیاوردید، سفارش می کنیم که مطالعه این نوشته‌علمی را از دست ندهید. ما درین محتوا همت داریم به مزایای به کار گیری از اپلیکیشن پرداخته و اطلاعاتی در این مورد ارائه دهیم. یاروهمدم ما باشید.

نرم افزار چیست؟

همانطور که همه کامپیوترها دارای نرم افزارهایی میباشند که هر مورد کاربردی دارند، تلفن های یاور و تبلت ها نیز مجهز به این نرم افزارها هستند. در واقع بدین نرم افزارها نرم افزار یا به اختصار اَپ گفته میگردد. به طور مثال، برای شما نیز پیش آمده است که برای پخش نوا گزینه علاقه تان، از یک نرم افزار استعمال کرده اید. یا برای نصب اپلیکیشن های جدید، اپ های ایرانی و خارجی را به عمل برده اید. یا حتی برای پیام دادن به دوستانتان نیز از آن استفاده نمودید. همه نرم افزار ها نام برده، نرم‌افزار های نصب شده در موبایلتان میباشد که به شما در رفع نیاز و منظور تان امداد می کنند.

تفاوت اپ با وب سایت

آزادی کار از مهم‌ترین تفاوت های در میان برنامه و وبسایت، محسوب می شود. استفاده کننده بدون اینکه آنلاین شود و در حالت آفلاین، می‌تواند از اپلیکیشن مورد نظر خود به کارگیری کند در حالیکه وب سایت ها فقط در پنجره مرورگر، قابلیت و امکان به کار گیری دارا هستند. در واقع با بستن مرورگر خود، دیگر کار کشته به مشاهده وبسایت و اطلاعات لازم خود نخواهید بود.

آیا نرم افزار برای انواع حصول و کارها خوب می‌باشد؟

از آنجایی که برنامه نوعی وسیله ارتباطی با استفاده کننده به شمار می رود، مزایای زیادی را به همراه دارااست. اما شاید یک اپ مطابق با نیازهای فروشنده و کاربران یک تجارت باشد، درحالیکه همان اَپ برای تجارت دیگر مناسب نباشد. به این ترتیب ما یحتاج است که استارت به تفحص تجارت و کاربر خود بپردازید و از مناسب بودن یا نبودن این کانال ارتباطی مطمئن شوید. اولی راهکار دانستن به این مسئله، استیناف خوی مشتری و چگونگی حضوری وی در اینترنت می باشد. به ذکر معمولی تر اینکه کاربر حصول و کارتان، با کدام کانال های ارتباطی وارفته بوده و استفاده بیشتری از آن داراست. برخی از مخاطبان با به کار گیری از کامپیوتر و مرورگرها به جست و جوی اطلاعات مد حیث خود میپردازند. در مقابل برخی دیگر نیز محتوای مورد نظر خود را به صورت یک نرم افزار و در دسترس خود دارند. البته در یک فایده گیری کلی، حدود ۸۶ درصد مجال کاربران در به کارگیری از اپ های متنوعی که در گوشی خود دارند، سپری شده و ۱۴ درصد از زمانشان را صرف تارنما ها می کنند.

مزایای به کار گیری از نرم‌افزار تلفن همراه چیست؟

همه افراد دارای کسب و کار، فروش بیشتر تولیدات و ارائه خدماتشان جزو تقدم هایشان به حساب میآید. صاحبان تجارت برای رسیدن به این هدف، از روش های مختلفی به کارگیری می کنند که یکی از مهمترین آنان تبلیغات است. البته جاری ساختن تبلیغات، به سرمایه زیادی نیاز دارد که بسیاری از افراد قادر به اعمال آن نیستند. به همین ادله، اکثر اوقات دارندگان بیزنس به استفاده از نرم‌افزار روی آورده اند و از این‌راه، منفعت و موفقیت های قابل توجهی را استحصال کرده اند. البته مزایای به کار گیری از نرم‌افزار برای یک کسب و کار چیست؟ پیرو به مهمترین مزایای آن می‌پردازیم.

ارتباط خوب با مشتریان

تلفن همراه موبایل یکی ابزارهایی هست که همواره در دسترس افراد، جای‌دارد. با طراحی یک نرم‌افزار نیز افراد می توانند به راحتی و با سرعت بیشتری، به خدمات و تولید ها مختلف دستیابی و کارتان دسترسی پیدا کنند. در یک برنامه، اطلاعات متنوعی درباره‌ی با محصول و خدمات وجود دارااست که افراد می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی یابند.

ارسال هشدار به مشتریان

با به کارگیری از نوتیفیکیشن یا ارسال هشدار به مشتریان، می توانید آن ها را با محصول ها نو خود مطلع نمایید. پس با به شغل بردن نوتیفیکیشن در کوتاه ترین زمان و با سرعت، میتوانید با کاربران خود تعامل و ارتباط برقرار کنید.

مشاهده اطلاعات جدید

یکی مزایای نرم افزار های متفاوت، ارائه اطلاعات تازه در کمترین زمان ممکن در مشت کاربران می باشد. به طور مثال، ارتقاء یا قیمت یک محصول، موجود شدن دوباره یک متاع پرطرفدار و… همگی مواردی هستند که مشتری می بایست از آن ها مطلع خواهد شد. به همین برهان با ارائه تغییرات ذکر شده در اپلیکیشن کسب و کارتان، به راحتی میتوانید به مشتری تغییرات انجام شده را اطلاع دهید.

دسترسی بسیار شل و ول

جستن آدرس وبسایت، تایپ کردن و… به عنوان مثال مواردی میباشد که سبب ساز خستگی و هدر رفتن مجال مشتری می‌شود. یکی از مزایای به کار گیری از برنامه راحتی آن است و مشتری می‌تواند با به کار گیری از آن، خدمات و کالا مورد نظر خود را سوای جاری ساختن دادن کارهای طاقت فرسا پیدا کند.

بهره گیری

موقتی، کسب و کارهای مختلف از مغازه ها تا بانک ها و کلینیک ها، نرم افزار مورد نظر را ساخته و به کاربران می‌دهند. امروزه محبوبیت اپ موبایل، روز آپ دیت افزایش مییابد. زیرا از مزایای بسیار زیادی منتفع بوده و از دید دیجیتال مارکتینگ نیز اهمیت بالایی دارد. همان گونه که در‌این نوشته‌ی علمی اشاره نمودیم، یک کدام از مهمترین مزایای اپلیکیشن، قابلیت و امکان ارتباط مستقیم با مشتری و بازاریابی هدفمند هست. بنابراین درصورتی که شما نیز جزء عده ای می‌باشید که از میزان فروش جنس و پیشرفت استحصال و کارتان رضایت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که یک اپلیکیشن مناسب با عمل خود طراحی نمائید. در اینصورت می توانید سود و موفقیت قابل توجهی را استخراج کنید.

لزوم استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی

۲۰ بازديد

طی چندین سال اخیر COVID-19 معاش همگی عموم فقید را کلاً تغییر و تحول بخشید این بدین مضمون‌ می باشد که در صورتی‌که گشوده به زمان پیش از ویروس کرونا برگردیم اوضاع دیگر مثل آن روزها نخواهد شد. با آمدن بیماری کرونا دکان ها به طور آنلاین در فضای مجازی شغل می کردند و عموم نیز به طور غیر حضوری خرید می کردند. اما پرسنل هم به خیال در جانبداری ماندن از این بیماری به طور دورکاری کار خویش را پیش می بردند. درین در میان سازمان ها نیز بیش تر از قبل از تکنولوژی در پیش پیروزی کسب و کار خویش به کارگیری می نمایند. ولی یک کدام از تغییرات اساسی در سازمان ها در وضع کرونایی مرتبط با مدیر استخدام و منابع انسانی میباشد . ولی پیش از ویروس کرونا نیز سازمان ها از اپلیکیشن رئیس منابع انسانی استعمال می کردند البته در‌این اوضاع سازمان ها بیش تر از پیشین از این نرم‌افزار استفاده می نمایند به دلیل آنکه با به کارگیری از این نرم‌افزار فرآیندهای استخدام و رئیس منابع انسانی شل خیس اجرا می شود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


نرم‌افزار مدیر منابع انسانی
برنامه مدیر منابع انسانی در واقع سیستمی می باشد که می اقتدار با استفاده از آن در کمترین مجال فرآیندهای استخدام، رئیس نیروی کار و همینطور به حساب آوردن دستمزد را به راحتی اعمال بخشید. ولی این اپلیکیشن موجب افزایش حصول در آمد سازمان گردد و از طرفی می قدرت با بکارگیری آن ریلکس خیس به داده ها پرسنل دسترسی داشت. غرض از نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی در واقع مخلوط فرآیندهای نظیر منابع انسانی و مدیریتی در یک جای میباشد. ولی مدیریت این اختیارات را داراست که وظایف نیروی کار را تعیین نماید، کوشش آنان را گزینه رسیدگی قرار دهد و در غایت به نیروهایی که شایسته ترین کارایی را دارا‌هستند پاداش بدهد.

بایستگی استعمال از نرم افزار مدیریت منابع انسانی
اپ مدیر منابع انسانی در سازمان ها کارآیی بالایی در تجارت آن ها دارااست به علاوه به کارگیری از این اپ در سازمان ها با دلایل بیشماری همانند معمولی‌سازی فرآیندهای مدیریت نیروی انسانی، بهبود و توسعه و گسترش عادت‌های مدیریتی، قابلیت تحقیق ظریف عملکردها، بکارگیری عالی از تک تک استعدادها و پتانسیل‌های دسته، ساده سازی استخدام و شناخت کارفرماها در ماشین کرایه ای های استخدامی و آمادگی یابی برای فراهم نمودن نیروهای با استعداد یاور خواهد بود. با دقت بدین دلایل در بکارگیری اپلیکیشن مدیر منابع انسانی می قدرت ذکر کرد که‌این سیستم نقش بسزایی در ترازو کارآیی و حصول در آمد سازمان ها دارد.

مزایای به کارگیری از نرم افزار رئیس منابع انسانی
میزان مصرف کاغذ برای جاری ساختن فرآیندهای شرکتی کاهش مییابد.

خطاهای انسانی و محاسباتی با به کار گیری از این نرم افزار کاهش مییابد به این دلیل‌که این نرم افزار تحت عنوان یک سیستم حسابداری و محاسباتی میباشد.

سرویس ها آموزشی و رفاهی به پرسنل با تمرکز بیشتری جاری ساختن می‌گیرد.

این اپ با در دست داشتن داده ها همزمان در طول صرفه جویی خواهد کرد.

در یک سازمان، اوراق مرتبط با پرسنل به صورت منظم و ظریف در چنگ مدیران و مسئولان قرار خواهد گرفت.

با به کارگیری از این دستگاه می توان تردد نیروی کار و همینطور مرخصی کارکنان را مطالعه کرد و از طرفی میزان اضافه کاری آنان‌را نیز تفحص کرد.

مراحل استخدام با بکارگیری این اپ شل خیس و با تمرکز بیشتری جاری ساختن می گردد.



خصوصیت های شایسته ترین اپلیکیشن مدیر منابع انسانی
با دقت به دخیل بودن برنامه ریزی ها و نظارت های ظریف در استعمال از نرم افزار رئیس منابع انسانی می قدرت اظهار‌کرد که روند انتخاب شایسته ترین اپلیکیشن مدیریت منابع انسانی کار سادگی نخواهد بود. اما برای گزینش شایسته ترین برنامه مدیریت منابع انسانی شما در صدر می بایست نیازهای سازمان را گزینه پژوهش قرار بدهید و راه‌حل های استخراج به هر مورد از نیازها را از گذشته معین فرمایید. خصوصیت های شایسته ترین نرم‌افزار مدیر منابع انسانی مشمول به کارگیری شل، مخلوط های یک دست با دیگر ابزارها، دسترسی از یک سری شبکه گوناگون، سرعت در استقرار و طراحی، تهیه کردن پورتال های فردی برای پرسنل و سازگار شدن برنامه با پیشرفت و رویش تجارت است.

شایسته ترین نرم افزار رئیس منابع انسانی
نرم‌افزار مدیر منابع انسانی یک سیستم آپ تو دیت و توسعه یافته ای هست که در یک سازمان به عمل گرفته می‌شود. کارآیی این سیستم به مراتب بالا است و موجب درآمد بالای سازمان میگردد. اشکال متنوعی از قابل انعطاف افزارهای رئیس منابع انسانی موجود میباشد که می اقتدار شایسته ترین نرم افزار مدیر منابع انسانی را با دقت قابلیت و امکان های هر سیستم در تحویل دادن سرویس ها منابع انسانی انتخاب کرد. با مراجعه به وبسایت های مختص اپلیکیشن مدیر منابع انسانی می توان شایسته ترین نرم افزار را گزینش کرد.



نکات اساسی در حین خرید اپلیکیشن مدیر منابع انسانی
این روزها اپ مدیر منابع انسانی یاری شایانی به مدیران منابع انسانی در اجرا فرآیندها و فعالیت های سازمان می نماید. ولی مدیران با گستردگی سطح فعالیتها نمی توانند به طور دستی کارایی و فعالیتهای نیروی کار را ایفا بدهند و برای اعمال طیف وسیعی از امور مستلزم اپلیکیشن مدیریت منابع انسانی می‌باشند. در حین گزینش شایسته ترین اپ رئیس منابع انسانی مدیران بایستی به قابلیت و امکان های اپلیکیشن دقت داشته باشند. در واقعیت اپلیکیشن می بایست امکان یادآوری آدرس اینترنتی، آموزش و جانبداری، گزارش دهی بهتر، ردیابی توسعه نیروی کار، قابلیت و امکان های مجال بندی را داشته باشد و از طرفی انعطاف پذیری نیز یکی‌از امکان های اساسی نرم‌افزار رئیس منابع انسانی میباشد. البته گزینش نرم افزار کار راحتی وجود ندارد و بایستی قابلیت های اصلی آن با تمرکز به نیازهای اساسی سازمان در لحاظ گرفته خواهد شد.

سخن نهایی
اپلیکیشن رئیس منابع انسانی نقش بسزایی در اجرا فرآیندهای مدیر داراست در واقعیت رئیس با به کارگیری از این نرم افزار به راحتی بر حقوق،اضافه کاری، حضور و غیاب کارمندان، جذب نیرو و استخدام، مسائل فرهنگی، کارها رفاهی، رده یابی فرصت و بقیه موارد دیگر رسیدگی داراست. اما این ایام سازمان ها با بکارگیری اینگونه قابل انعطاف افزارهای توسعه یافته ای به راحتی میتوانند پرسنل را راضی نگه دارا هستند و هم در راستای توسعه و گسترش کاری قدم موثری بردارند. ولی با به کارگیری از این ابزارها جاری ساختن شغل های مدیران درباره‌ی استخدام و کوشش نیروی کار نیز بسیار شل شده است.

چرا برای تارنما خویش به نرم افزار نیاز داریم؟

۱۵ بازديد

چرا برای سایت خود به برنامه نیاز داریم؟
پیش از آن که بخواهیم به تفحص مزایای داشتن برنامه برای وب سایت بپردازیم، یک آمار اصلی را مطالعه میکنیم. شاید برایتان جذاب است که بدانید نسبتاًً یک سوم دستیابی و کارها از اپلیکیشن موبایل برای وب سایت خود به کارگیری می کنند. ولی چه دلیلی وجود دارد که از برنامه استعمال فرمایید؟ حتماً مزایای زیادی در طراحی نرم‌افزار برای سایت وجود دارد که استحصال و کارها ترجیح میدهند از آن به کارگیری کنند. ولی این مزایا چیست و چرا باید از آن به کار گیری نمایید؟ در این بخش از مقاله به استیناف 7 مورد از مهم‌ترین مزایای داشتن اپلیکیشن برای سایت می پردازیم تا شل و ول تر بتوانید تصمیم بگیرید:

راحت‌تر شدن دسترسی به وبسایت
اولی دلیلی که برای طراحی برنامه برای وبسایت وجود دارد، این هست که سبب ساز میگردد دسترسی شما به وب سایت راحت تر شود. در واقع هنگامی که کاربران نرم‌افزار سایت شما‌را بر روی گوشی خود نصب می کنند، در هر لحظه که گوشی دستشان باشد به راحتی می‌توانند وارد سایت شما شوند. تعامل با تجارت شما از طریق اپ بسیار راحت طراحی اپلیکیشن در مشهد تر از دسترسی به سایت از طریق مرورگر است. در واقع در چنین شرایطی کاربر صرفا به برنامه شما نیاز دارد و دیگر نیازی نیست که وب سایت شمارا بر روی مرورگر باز کند.

همه چیز درباره طراحی سایت شخصی
اکنون در حالتی که تارنما شما ریسپانسیو نباشد، دسترسی کاربر بسیار دشوار تر هست و باید از کامپیوتر خود استفاده کند. مطابق آمار، کاربران 83 درصد مجال خود را در برنامه ها و تنها 17 درصد از زمانشان را در مرورگر صرف می کنند. البته زمینه نصب کردن اپلیکیشن توسط کاربران هم وجود دارااست که بایستی جدا بررسی شود.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو
داشتن یک اپ موبایل به این مضمون‌ می باشد که مخاطب از تارنما شما هم بازدید می کند! در واقع استفاده کننده در حالا فراخوانی اطلاعات از روی تارنما در برنامه خود می‌باشد. این مورد باعث میشود تا گوگل اخلاق این کاربران را هم در لحاظ بگیرد! از طرف دیگر، کاربران مجال زیادی را در برنامه شما می گذرانند و این سیگنال برای گوگل فرستاده میشود که وب سایت شما تجربه کاربری خوبی دارد.

غرض گوگل هم این است که بهترین پاسخ ممکن را به کاربران ارائه کند و هنگامی که ببیند استفاده کننده خلق خیر در تارنما شما نشان می‌دهد، وب سایت شما را در بخش بهترین نتایج جستجو گوگل نمایش می دهد. بدین ترتیب داشتن اپلیکیشن برای تارنما به رویش شما در موتورهای جستجو هم امداد می کند.

رابط کاربری عکس العمل‌گرا و موبایل فرندلی
یکی مسائلی که سبب می گردد تا کاربران از یک کسب و کار رضایت کافی داشته باشند، این است که هنگام فعالیت با آن تجربه رضایت بخشی داشته باشند. به عنوان مثال در حالتی‌که کاربری وارد وبسایت شما شود و ببیند که سایت شما رابط کاربری مناسبی داراست، حس رضایت از شما خواهد داشت. هنگامی که شما یک اپ برای وبسایت خود طراحی می کنید، آن برنامه تماماً برای گوشی کاربران بهینه شده است و همین زمینه تجربه کاربری عالی ایجاد کرد می کند.

به همین ادله می باشد که طراحی برنامه برای سایت سبب می شود تا تجربیات کاربری حصول و کارتان برای کاربران موبایل خوب باشد و احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران
یکی‌از از سایر از قابلیت هایی که طراحی اپ برای وب سایت در مشت شما قرار میدهد، قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن است. تصور کنید یک خبر جدید برای کاربران دارید و می‌خواهید آن را به تعداد زیادی از کاربران سایت خود اعلام فرمائید. از طرف دیگر، تصور کنید که تعداد زیادی از کاربران کسب و کارتان از طریق نرم‌افزار شما را دنبال می کنند.

در اپلیکیشن با ارسال پوش نوتیفیکیشن به راحتی می توانید اکثر کاربران خود را آگاه فرمایید. از این قابلیت و امکان به راحتی میتوانید در نصیب بازاریابی خود هم به کارگیری فرمائید! پوش نوتیفیکیشن به اندازه ای قادر است در بازاریابی شما موثر باشد که بخواهید برای همیشه از آن استعمال نمائید. ولی می بایست اصول آن را خیال بگیرید تا کاربران را اذیت نکنید.



قابلیت استفاده از قابلیت‌های موبایل در برنامه
این گزینه تماماً هویدا است که قابلیت و امکان های نرم‌افزار موبایل نسبت به مرورگر بیشتر هستند! همین مورد باعث می شود تا شما با طراحی برنامه برای سایت به راحتی بتوانید از آحاد قابلیت و امکان های تلفن همراه استعمال نمایید. برای هر استخراج و کاری مهم می باشد که بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در دست کاربران قرار دهد. مثلا در صورتی‌که سایت شما در حوزه گردشگری فعالیت می کند و خدماتی را بر پایه ی لوکیشن کاربران ارائه میکنید، به راحتی می‌توانید با امکان GPS تلفن همراه لوکیشن مخاطب را به صورت اتوماتیک تشخیص دهید. این موردها، تجربه کاربری بسیار جالب و ارزشمندی برای کاربران ایجاد می کنند.

امکان به کار گیری از قابلیت یکسری لمسی
در باب ویژگی های تعدادی لمسی چیزی میدانید؟ چند لمسی به‌این مفهوم می‌باشد که کاربران به راحتی میتواند به صورت هم‌زمان یکسری لمس را هم‌زمان انجام کند. در مرورگر چنین قابلیتی وجود ندارد و کارهایی که در وب سایت ایفا می دهید، به صورت تک لمسی هست. در حالی که در اپلیکیشن موبایل شما به راحتی میتوانید قابلیت و امکان چند لمسی را در چنگ کاربران قرار دهید. این گزینه برای بهبود تعامل کاربران با حصول و کارتان بسیار عالی خواهد بود. مثلا شما میتوانید از گیمیفیکیشن در اپلیکیشن خود به کارگیری کنید که نیاز به قابلیت یک‌سری لمسی دارد! این قضیه هم تجارب کاربری بسیار جذابی برای کاربران ساخت و ساز می کند.

قابلیت و امکان دسترسی سوای نیاز به اینترنت
بعضی وقت ها کاربران ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند یا دسترسی آن ها ضعیف باشد. با وجود آن که یک سایت برای دسترسی کاربران همیشه به اینترنت نیاز دارااست، بعضی نرم‌افزار ها به صورت آفلاین هم در مشت کاربران هستند. بنابراین در‌حالتی که اپ شما به طوری می باشد که کاربران به صورت آفلاین هم می توانند از آن به کار گیری کنند، کاربر برای دسترسی به آن نیاز به دسترسی همیشگی به اینترنت ندارد. برای شعور عالی این آیتم، برنامه گوگل داک را در لحاظ بگیرید! در‌این برنامه کاربران پوشه های خود را ذخیره می کنند و سوای دسترسی به اینترنت، می‌توانند به آنان دسترسی داشته باشند.

دو برهان معمولی و مهم در طراحی وب
در اپلیکیشن شما هم می‌تواند چنین اتفاقی صورت بگیرد و کاربران فارغ از دسترسی به اینترنت، به محتوای شما دسترسی داشته باشند. اما بعضی اوقات هم اپ به طوری هست که بایستی قطعاً به اینترنت دسترسی داشته باشد تا بتواند خدمات خود را به کاربران ارائه نمایید.

در حال حاضر که با مهمترین مزایای داشتن اپ برای وب سایت خود آشنا شدید، تمایل به طراحی آن گرفته اید؟ به‌دنبال به تفحص طرق طراحی اپ برای تارنما و سوالاتی که پیش از اعمال هر کاری باید بدانید، پاسخ می دهیم.

مزایا و معایب تبلیغات دهن به دهن (WOM)

۱۵ بازديد

مزایای تبلیغات دهن به دهن (WOM)
اولی و مهم‌ترین مزیت این نوع تبلیغات بالا بردن اعتبار مارک شما به وسیله یوزرها حقیقی وواقعی‌ست. در واقع عموم شما‌را تبلیغ می‌نمایند. مزیت آتی هزینه‌ی نادر آن در مقابل دیگر طریق‌هاست و سومی مزیت ارتقاء نصب‌های ارگانیک میباشد یعنی ممکن میباشد یک استفاده کننده به محض شنیدن نام نرم افزار شما آن را نصب نکند البته اسم آن را به خیال می‌سپارد و هنگام مراجعه به نرم افزار استورها میان مورد‌ها اسم نرم افزار شمارا تعیین می‌نمایند و همین استدلال سبب بالا رفتن نصب و مرتبه شما در اپلیکیشن استورها می‌گردد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



معایب تبلیغات دهن به دهن (WOM)
از معایب این طریق غیر قابل در اختیار گرفتن و بررسی بودن آن میباشد. به عنوان مثال تعدادی پیام منفی از همت شما در کانال‌های اجتماعی پخش گردیده و شما حاذق به اجرا در دست گرفتن روی هیچکدام نیستید و فاجعه هنگامی صورت می دهد که قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری تجربیات نا مطلوب فی مابین یوزرها یک‌سری موازی بیشتر از اشتراک‌گذاری تجربیات‌ی خوش‌آیند میباشد. همینطور این تبلیغات غیرقابل محاسبه‌ست زیرا تبادل تجربیات‌ی به کار گیری از سرویس بین مکالمات روزانه حادثه میفتد و اندازه‌گیری آن شدنی وجود ندارد.

نشانی اینترنتی مارکتینگ در بازاریابی نرم افزار


نسبتاًً همگی برندها و حصول‌وکارها از استراتژی پست الکترونیک مارکتینگ به کار گیری می‌نمایند. اکثر زمان ها عموم، آدرس اینترنتی‌های خویش را از روش گوشی گشوده می‌نمایند. تکنیک‌های تقسیم‌بندی، فردی‌سازی و اتوماسیون، آدرس اینترنتی مارکتینگ را به یکی‌از ابزارهای قادر برای بازاریابی نرم افزار تبدیل نموده است. نشانی اینترنتی مارکتینگ قدرتمند به جواب‌گویی هدف ها متفاوت بازاریابی مثل ارسال محتوای اثر گذار، ارتقا یوزرها نو، برقراری تعامل با یوزرها فعلی و فعال کردن یوزرها کهن میباشد. این استراتژی به‌خصوص برای کاربرانی که قابلیت و امکان Push Notification نرم افزار را غیرفعال کرده‌اند، بسیار مؤثر میباشد.

کمپین‌های ایمیلی مورداستفاده برای نرم افزار مارکتینگ بایستی پیش از فعال‌ساز‌ی نرم افزار استارت خواهد شد و به‌شکل مداوم ادامه داشته باشد تا شایسته ترین فیض نتیجه ها گردد.

سه مرحله‌ی اساسی نشانی اینترنتی مارکتینگ برای ارتقاء نصب نرم افزار


قبل از فعال‌سازی نرم افزار (Pre-Launch)
برای سعی عالی در نشانی اینترنتی مارکتینگ بایستی پیش از نشر نرم افزار ، مطابق مخاطبان غرض، معیار میزان دارایی و هدف ها مارکتینگ، یکی‌از ابزارهای آدرس اینترنتی مارکتینگ را تعیین کرده، لیست subscriberهای خویش را ساخت نمایید. آن‌گاه، یک ورقه Pre-launch یار و همدم با هیبت تصویب‌اسم بسازید و عموم را به بازدید از آن کاغذ و تصویب‌اسم در هیبت متبوع تشویق نمایید و از این طرز، لیست آدرس اینترنتی‌های خویش را عده‌آوری فرمائید. در غایت، یک هیبت تصویب‌اسم پست الکترونیک برای نرم افزار بسازید. طرق مختلفی برای توده‌آوری پست الکترونیک وجود دارااست. به‌تیتر‌نمونه، از روش قرار دادن هیبت تصویب‌اسم در اینترنت‌تارنما‌ها، کانال‌های اجتماعی، رخدادهای اجتماعی، ارائه تخفیف‌ها و … می‌قدرت به توده‌آوری آدرس اینترنتی پرداخت.

ارسال پست الکترونیک در‌این مرحله سبب می شود مخاطبین درمورد محتوای نرم افزار شما کنجکاو شوند. به همین استدلال، برای پیاده سازی این آدرس اینترنتی‌ها و صفحه های pre-launch از ابتکار عمل متعددی به کار گیری نمائید. می توانید با تولید علت‌های متعدد مثل تخفیف برای او‌لین افرادی که در لیست ایمیلی نام نویسی نمایند، اشخاص را ترغیب نمایید.

هنگام فعال سازی نرم افزار (Launch)
یک هفته قبل از فعال‌سازی نرم افزار، مشترکین (Subscribers) را از مجاورت شدن تاریخ فعال سازی آگاه فرمائید. این آدرس اینترنتی می بایست مشتمل بر جملا‌ت مثبت و مهیج باشد تا مشترکین را برای به اشتراک‌‌گذاری نشانی اینترنتی ترغیب نماید. در روز فعال‌سازی نیز نشانی اینترنتی‌هایی را برای مشترکین ارسال کرده و آن‌ها‌را از روش یک CTA مطلوب به برگه دانلود نرم افزار در مارکت‌ها نظیر Google Play هدایت نمایید.

از نمونه‌های غالب در این باره، اسنپ میباشد که پیش از‌ فعال‌ساز‌ی نرم افزار نو خویش با تیتر اسنپ‌فود، تبلیغات وسیعی به مراد مشتاق کردن اشخاص جاری ساختن اعطا کرد که بخشی از آن از روش آدرس اینترنتی مارکتینگ اعمال شد. محتوای این پست الکترونیک‌ها، توضیح کاربرد نرم افزار بود و با استعمال از deep linking افرادی را که نرم افزار اسنپ‌فود را نداشتند به برگه دانلود این نرم افزار و اشخاصی که تا قبل از اینً نرم افزار نصب کرده بودند را به باطن آن می‌ارسال کرد تا توصیه طعام را استارت نمایند.

بعداز فعال سازی نرم افزار (Post-Launch)


یک هفته بعد از راه اندازی، از مشترکین برای نصب سپاس کرده و آن ها را به دادن نظرها و بازخوردها درباره نرم افزار تشویق فرمایید. همینطور، بعداز هر به روز، خلاصه‌ای از خصوصیت‌های تازه و بهبودیافته ورژن تازه را در پوسته آدرس اینترنتی برای آن‌ها ارسال نمائید و آنها را به نشر این خبر برای سایرین تشویق نمائید.

خبر نامه‌های مرتبط و کمپین‌های ایمیلی با غرض با خبر ساختن یوزرها از تخفیف‌های ویژه سبب ساز میگردد رابطه شما با مخاطبین جدا نشود. یکی مثال‌های چیره این قضیه بامیلو میباشد. بامیلو علاوه به کارگیری از طریق‌های دیگر، از کمپین‌های ایمیلی برای آگاه کردن عموم از حراجمعه بهره مند شد. شرط به کارگیری از تخفیف‌های ویژه، خرید با استعمال از نرم افزار بود. این کمپین خیر‌صرفا باعث به ارتقاء فروش، بلکه سبب ساز ارتقا نصب نرم افزار بامیلو شد. همینطور چیلیوری، دلیون، دیجی‌محصول و… هم با ارسال تر و تمیز نشانی اینترنتی‌هایی دربردارنده تخفیف‌های ویژه subscriberها، آنها‌را به مراجعه دوباره تشویق می‌نمایند.

این دو طریق جزء ارزان‌ترین طریق‌های بازاریابی به اکانت میایند، البته تاثیرگذاری بالایی خواهند داشت. به همین استدلال پیشنهاد میشود که همواره بخشی از میزان دارایی مارکتینگ خویش را بدین دو نحوه تخصیص دهید.

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه برای تجارت و مزایا و معایب آن

۱۷ بازديد


طراحی اپ گوشی برای حصول و کارهای امروزی، برای داشتن تلاش بهتر و بازدهی بالانر امری ضروری و اساسی هست.
طبق تحقیقات انجام یافته در این باره انتظار می ‌رود بازار اپ تلفن همراه تا سال ۲۰۲۰ پرورش قابل توجهی داشته باشد.
با دقت با آمارهای گرفته شده می اقتدار بیان نمود که در سال ۲۰۱۶ به ‌طور معدل یازده اپ‌ تلفن همراه بوسیله هر دستیابی ‌و ‌کار توسعه داده گردیده است که این آمار نسبت به قبلی، رشد ۱۲۶ درصدی داشته می باشد.
امروزه طراحی نرم‌افزار‌ گوشی برای دستیابی‌ طراحی اپلیکیشن در مشهد و‌ فعالیت ها، رویش چشمگیری داشته می باشد و توجه افراد را به خود جلب نموده است.
طرح ریزی گوشی هم همانند کلیه کسب و کارها دارای معایب و مزایایی است. طبق آمار بدست آمده بیست و سه درصد از نرم افزار ها فقط یک بار استعمال میشوند. به طور تقریب سی و نه درصد اپلیکیشن ها ۱۱ بار و بیشتر گزینه استعمال قرار کاربران میگیرند.

معمولا فرصت‌ و وضعیت جانور معلوم می نمایند که نرم افزار شما در کدام مجموعه میتواند قرار بگیرد. در ادامه میخواهیم به تفصیل مزایا و معایب طراحی برنامه گوشی برای تجارت بپردازیم.

مزایای طراحی برنامه تلفن همراه برای استخراج و کارها


۱- رفع خطاها استخراج‌ و‌ کار ( باصرفه‌سازی آن)
کلاً می توان این گونه بیان نمود همه اپ های بیزنس سوای هیچ گونه دلیلی طراحی و ایجاد کرد نمی شوند، بلکه آنها برای seo یک فرآیند تشکیل داد می‌شوند.

در صورتیکه شما هم قصد دارید او‌لین اپلیکیشن شرکت خود را طراحی و توسعه دهید، نباید از آغاز به قابلیت ‌ها و امکانات آن بیش تر از اندازه فکر کنید، زیرا لازم نیست، اپلیکیشنی که طراحی مینمایید تمامی کارها را بتواند اعمال دهد و عمر وقتگیر و ابدی داشته باشد.

بهترین کار این است که شما برای آن اهدافی کوتاه بازه و بلند فرصت در لحاظ بگیرد و انتخاب کنید چه گونه می‌قدرت بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید.

در ادامه مثال هایی از برطرف شدن اشتباهات استحصال‌ و‌ فعالیت بوسیله اپلیکیشن‌ نقل گردیده است.

نقص‌ اول: پرورش شرکت با سرعت زیادی رو به رو میباشد و می‌خواهید کارمند ها با شما در ارتباط باشند.

راه‌حل: می‌توانید یک نرم‌افزار راهنما با قابلیت پیام رسانی برای کارمندانتان طراحی فرمایید.

نقص‌ دوم : روزنامه ‌هایی که با پست الکترونیک برای کاربران ارسال می ‌شوند، بوسیله آنها خوانده نمی‌ شوند.

راهکار: با طراحی یک اپ که بتواند تیترهای مرتبط با محتوای مورد نظر کاربر را به ‌صورت نوتیفیکیشن به او اطلاع ‌دهد.

نقص‌ سوم : انتظار ابداع بیشتر مشتری ‌ها از شرکت

راه‌حل: با طراحی اپلیکیشنی برای دفاع از مشتری ‌ها و همچنین به وسیله این برنامه بتوانند اطلاعاتی که ما یحتاج می‌باشد را تحقیق نمایند و در صورت نیاز با شرکت بتوانند ارتباط برقرار نمایند.

۲- عشق و علاقه‌مند بودن کاربران به استفاده از نرم‌افزار‌
بهتر می‌باشد قبل از آن که نرم‌افزار خود را گسترش دهید، رسیدگی کنید و ملاحظه کنید که آیا مشتری ‌های شما دارای ویژگی ‌های همچون داشتن ادراک بهتر از تکنولوژی، آنالیز کردن موبایل به‌ صورت مداوم، رضایت از محتوای شما و درخواست برای ارتقا حجم آن‌، علاقه ‌مند بودن به سفارش های فصلی که از طرف شرکت شما ارائه می ‌خواهد شد یا شرکت کردن در همایش‌ های شما، درخواست ارائه خدمات ویژه برای مشتری ‌ها، استفاده کردن از اپلیکیشن‌ رقبا را دارا‌هستند یا خیر؟

بدین ترتیب درصورتی که مشتری‌های شما دارای ویژگی ‌های بالا می باشند، پس فعلا می‌توانید برای کسب‌ و‌ فعالیت خود یک نرم‌افزار طراحی و پیشرفت دهید.

۳- داشتن ایده‌ی دیدنی برای به کارگیری مشتری‌ها از اپلیکیشن
برای طراحی برنامه موبایل برای کسب و کار خود بهتر میباشد ایده های دیدنی داشته باشید که بتوانید کاربران را به سمت آن جذب فرمایید. با اعمال این عمل شما نیم بیشتر راه و روش را رفته اید و موردنیاز می باشد هرچه سریع تر اقدام به اجرای نرم افزار کنید.

براین اساس اگر ایده های جالبی ندارید بایستی ببسیار اعتنا فرمایید و محتاطانه اقدام فرمائید، زیرا نرم افزار هر چقدر هم کاربردی باشد البته نتواند کاربران را به اندازه کافی جذب و سرگرم کند مطلقا با ناکامی مواجه خواهید شد.

چه عواملی سبب می شود که اپ طراحی شده شمارا از دیگر برنامه ها متمایز نماید و کاربران را به استعمال مجدد از آن تشویق کند؟

برای مثال یک شرکت تبارک، با پیشرفت یک نرم افزار برای ارتباطات داخلی پرسنل خود که بوسیله این اپلیکیشن اخبار، اعلان‌ ها و منوی غذایی شرکت، برای کاربران ارسال می‌شد، طراحی و ایجاد کرد نمود.

پس مدتی آن‌ ها متوجه شدند که تنها چیزی که سبب میگردد نیروی کار به طور تر و تمیز بدین برنامه سر بزنند، منوی غذای شرکت بوده می‌باشد.

شرکت بعد از مطالعه های اعمال داده به این ایده رسید که میتواند از این فرصت به کار گیری نماید و خبر‌ها داخلی شرکت را در بخش پایینی منوی طعام قرار دهد. با انجام همین فعالیت منجر شد که واحد سنجش تضارب و استفاده کاربران از نرم‌افزار را ارتقا یابد.

۴- خلاق و مبتکر آرم دادن شما
به طور کلی استفاده از نرم‌افزار در تجارت‌ نماد دهنده این میباشد که کسب ‌و‌عمل شما علاقمند به نوآوری و مدرن بودن دارد. برای مثال چنانچه در ملاقات ها از تبلت استفاده فرمائید، مشتری ها ذیل ‌تأثیر این آیتم قرار خواهند گرفت.

امروزه استعمال از پاورپوینت و همچنین اطلاعات چاپ ‌شده یک مورد تماما جا افتاده هست، ولی از این نکته غافل نشوید که به کار گیری از امکانات جدید و مدرن تأثیر بسیار خیر بر مشتری ‌ها میگذارد.

جالب میباشد بدانید اکثر شرکت ‌ها دلایل چندان عالی و موثری برای به کار گیری از را نرم‌افزار ندارند، بلکه آن‌ها تنها به‌ ادله ذیل تأثیر قرار دادن سایرافراد از آن‌ استفاده می‌ کنند. البته نا گفته نماند که اجرا این فعالیت هیچ ایرادی ندارد.

بنابراین می اقتدار بیان نود که هیچ شرکتی در دانا نمی‌تواند یک فناوری و یا تکنولوژی را از بیرون وارد سیستم خود نماید و برای به کار گیری از آن به طور حرفه‌ای عمل نماید.

فقط با گذشت زمان و کار کردن با آن تکنولوژی می تواند سبب ساز توسعه شود. در واقع امروزه هیچ چیزی بیشتر از وسیع ساختن اپ تلفن همراه در استخراج‌ و‌ کار ها آرم ‌دهنده به ‌روز بودن آن نیست.

۵- موفق شدن در رقابت با شرکت‌های دیگر
امروزه طراحی اپ‌ موبایل مانند مجال های قبل سخت و مجال ‌بر نیست. در شرایطی که رقبای شرکتتان از اپلیکیشن گوشی برای استخراج و کارشان به کار گیری می نمایند، شما هم می ‌توانید از پلتفرم ‌هایی که نیاز کمتری به کدنویسی دارا‌هستند به کارگیری فرمائید.

درواقع تنها ادله موثر برای استفاده موسسه ها از نرم افزار در استخراج و کارهایشان میتواند رقابت آن‌ها با سایر رقبایشان باشد.

همچنین با ظهور اپ موبایل رقابت در بین آن ها بیشتر شده است. بدین ترتیب می اقتدار نتیجه گرفت که با بسط تکنولوژی واحد سنجش درخواست ها نیز بیشتر می‌گردد.

۶- به کار گیری از ایده‌ی سایر افراد و توسعه آن
با دقت به نکات اورده شده در مورد پیشین، درصورتی که رقبای شما از تکنولوژی تازه به کارگیری می نمانید، این میتواند صرفا یک برهان برای آن باشد که شما هم به اندیشه پیشرفت نرم‌افزار تلفن همراه برای استحصال کارتان باشید. به این ترتیب اگر موقتی ایده جدیدی برای پیشرفت و گسترش دادن اظهار نظر‌ی رقیبان خود دارید، سریع اقدام فرمائید. با ایفا این امر می‌ توانید زودتر از آنچه را که فکرش را می کردید، به موفقیت دست یابید.

معایب طرح ریزی موبایل برای دستیابی‌ و‌ کار


شروع هر کاری هم مزایایی را به یار دارد و هم معایبی که در پی میخواهیم به معایب طراحی نرم‌افزار موبایل برای کسب و کار اشاره نماییم.

۱- مشقت بار و مجال‌ بر بودن به ‌روز رسانی اپلیکیشن‌
پس از پیشرفت اپلیکیشن وظیفه دارید به طور مرتب آن را آپدیت رسانی نمائید. با استفاده از پلتفرم‌ های گسترش نرم افزار، بازنویسی و به‌ روز رسانی را به راحتی میتوانید انجام دهید.

ولی در‌حالتی که می خواهید تهیه و تنظیم نرم افزار خود را به موسسه ها ساخت‌و‌ساز برنامه و یا برنامه نویسان بسپارید، همان استارت در زمینه‌ی هزینه های هر دفعه بروز رسانی و اضافه شدن امکانات جدید به نرم افزار صحبت کنید و تا بتوانید قبل از پیشنهاد آن‌ها را برسی نمائید و با خیالی آسوده توصیه دهید.

۲- داشتن انتظار بیش‌ از اندازه از یک نرم افزار
طراحی نرم افزار گوشی برای حصول ‌و‌ شغل خیلی موثر میباشد و قادر است همت بسیار موثری داشته باشد.

اما می بایست به این نکته اعتنا نمود که در شرایطی که اپ را برای انجام همگی کارها در حیث بگیرید، واحد سنجش توقع شمارا بالا می‌برد. نرم افزار ‌ها هنگامی مفید و کاربردی می‌باشند که روی یک کدام از جنبه های کسب‌ و‌ شغل شما تمرکز داشته باشد.

بهتر است فقط از ۱ یا ۲ ویژگی کلیدی به ‌طور هم ‌زمان استعمال کنید. به همین خاطر شرکت‌ های والا از یکسری نرم افزار متفاوت برای شرکت به کارگیری می نمایند.

در صورتیکه شما اهداف استحصال‌ و عمل خود را به گونه ای تهیه و تنظیم و رئیس کنید که بتوانید برای جنبه ‌های گوناگون آن از برنامه‌ های مختلف به کارگیری فرمائید تاثیر چشمگیر آن را خواهید رویت کرد.

۳- نداشتن منابع کافی برای حمایت از اپلیکیشن
در صورتیکه منابع و امکانات لازم را برای حفاظت و حمایت از نرم افزار را درون سازمان خود ندارید، یه طور قطعی ایده‌ی گسترش برنامه شما تا قبل از این که به‌طور بی نقص اجرا گردد، با شکست روبه‌رو خواهد شد.

برای ساخت اپ موبایل خود در همگی سازمان باید به نکات زیر اعتنا نمایید:

یافتن حامیان استفاده از تکنولوژی های جدید
در نظر گرفتن امکان تجمیع با سیستم جان دار
تحقیق میزان اختراع و ابتکار عمل نرم‌افزار
ساخت و ساز محتوای نرم‌افزار

تفاوت های اپلیکیشن موبایل و وب سایت ریسپانسیو

۱۷ بازديد
این که استحصال و امور سعی می نمایند تا تولیدها خویش را از روش دستگاه های موبایل در دسترس بگذارند بر کسی پوشیده وجود ندارد. شما می توانید از روش داشتن یک وبسایت موبایلی یا این که اپلیکیشن گوشی، میران فروش دستیابی و کارخود را ارتقاء و وفاداری مشتریانشان را مراقبت نمائید از طرفی مدام در دسترس انها باشید. هم اکنون سوال این میباشد، کدام نوع (وبسایت موبایلی یا این که نرم افزار گوشی) برای کسب و کار شما بهترمی باشد ؟ یا این که شاید عالی است که هر دوی آنان را داشته باشید؟
هم وبسایت های موبایلی و هم نرم افزار های موبایلی طراحی اپلیکیشن در مشهد به مشتریان اذن میدهند تا از روش دستگاه هایی که آنها بیشترین به کار گیری را دارا هستند(گوشی) شما را پیدا نمایند و به بیزنس شما دسترسی داشته باشند. اما وب سایت موبایلی و اپ تلفن همراه مشابه یکدیگر نیستند. برای کمک به تصمیم گیری شما، ما تفاوت های این دو و این که چه طور این ها می‌توانند بیزنس شمارا رونق ببخشند، تفصیل می دهیم:
سایت ریسپانسیو (اینترنت تلفن همراه) چیست؟
ورژن ای از تارنما که در دستگاه های تبلت و تلفن همراه نمایش داده میشود و به طور مخصوص برای صفحه ها خرد و لمسی پیاده سازی میگردد و یوزرها با وارد کردن نشانی وبسایت مورد نظرشان درتبلت و موبایل شان به وبسایت دسترسی مییابند.
نرم افزار گوشی چیست؟
اپلیکیشن‌ موبایل عبارتست از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم ادله گوشی یاروهمدم دارند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را ایفا میدهند. بر خلاف اینترنت تلفن همراه، یک نرم افزار موبایلی باید معمولا از یک بازارگاه مانند اپل استور برای سیستم عامل ios و گوگل پلی و بازار برای سیستم دلیل آندروید، دانلود و نصب خواهد شد.
مزایای اینترنت موبایل:
مزیت اساسی اینترنت گوشی در دسترس خیس بودن وبسایت به طور منظم توسط مخاطب موبایلی میباشد. اینترنت تلفن همراه می‌تواند همه عناصر ورژن اساسی اینترنت وبسایت را (مانند ظواهر و گرافیک، پوسته صفحه ها، عکس ها و سایر محتوا) اکران دهد؛ ولی خصوصیت یک واسط کاربری متناسب با تلفن همراه های گوشی این میباشد که بتواند خوانایی و کوشش بهتری در حالت اکران در گوشی های موبایل و تبلت داشته باشد. با داشتن یک اینترنت موبایل مشتریان می‌توانند با هر دستگاهی در هر لحظه و هر مکانی به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و از این تجارب لذت ببرند.

مزایای نرم افزار گوشی:
اگرچه کارکرد برنامه گوشی بسیار مشابه به اینترنت تلفن همراه میباشد، البته به استحصال و امور این برتری و مزیت را میدهد که بر روی دستگاه مشتری شعبه ای از خویش داشته باشند. ازآنجاکه یوزرها بایستی نرم افزار را دانلود و نصب کنند استخراج و امور در دست گرفتن بیشتری روی حضورشان روی دستگاه یوزرها تا اینترنت گوشی ها دارند. برای مثال یک برنامه تلفن همراه قادر است بسته یا این که غیرفعال شود ولی هنوز در دورنما درگیر ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) و گردآوری داده ها درباره‌ی رفتار و ذوق های مشتری می باشد. ضمن این، برنامه های گوشی شغل را برای جلب وفاداری مشتری و پرداخت موبایلی بر روی یک پلت هیبت واحد شل می نمایند. همینطور نرم‌افزار گوشی دسترسی پذیری راحت تری دارد. تمام کاری که برای باز کردن یک برنامه بایستی جاری ساختن دهید یک لمس و تاچ کردن میباشد؛ در مقابل برای گشودن سایت با موبایل شما باید مرورگر خویش را گشوده کرده و نشانی تارنما را در آن تایپ کنید.







خصوصیت های اینترنت گوشی و اپلیکیشن تلفن همراه:

اگرچه برنامه موبایل و اینترنت گوشی مشابه به یکدیگر نیستند اما رسالت هر دوی آنان بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه است که میتواند به رونق بخشیدن به تجارت شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مختصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با استفاده از GPS گوشی شان و نقشه به راحتی میتوانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی: این قابلیت و امکان یوزرها را قادر می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارند.
فروشگاه موبایلی: مغازه موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل را میسر سازد. به این ترتیب مغازه موبایلی شما خلال معرفی بیزنس شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم‌افزار و اینترنت موبایل ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا‌هستند. بخصوص در برنامه های تلفن همراه شما می‌توانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبرها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی میتوانید مطمئن باشید که در میان انبوهی از پیامک ها و پست الکترونیک های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمی‌شود.

عوامل موثر بر قیمت گذاری ساخت اپلیکیشن

۱۴ بازديد

گوشی های هوشمند کلاً از دوسیستم استدلال تقلید می نمایند. اندورید یکی دوسیستم دلیل موبایل های هوشمند می‌باشد که توسط کمپانی گوگل پیاده سازی شد‌ه‌است. با اعتنا به اینکه در سرزمین ما میزان کاربرانی که از سیستم ادله اندروید به کار گیری می نمایند بیشتر از عده ای می باشد که از سیستم عامل استعمال می نمایند پیاده سازی و ساخت نرم‌افزار اندروید بازاری لبریز رونق دارد. تلفن همراه های هوشمند با سیستم استدلال اندروید به انگیزه تنوع و بها مطلوب خیس و همینطور تجهیزات فردی سازی گردیده نسبت به تلفن همراه های هوشمند با سیستم ادله توانسته اند سهم بزرگی در بازار کشور را به خویش تخصیص دهند. از همین رو ساخت گونه های برنامه گیم و بازی های اندرویدی و اپلیکیشن های اداری و شرکتی عنایت چند برابری پیدا نموده است.

به طورکلی با تمرکز به طراحی اپلیکیشن در مشهد پیشرفت روز افزون استعمال از تلفن همراه های هوشمند در مرز و بوم، ساخت برنامه میتواند سپرده گذاری به طور کامل مدبرانه ای باشد. می بایست به این نکته اعتنا داشته باشید شما زمانی نیاز به نرم افزار گوشی دارید که قبل از آن مبادرت به ساخت سایت فروشگاه آنلاین خویش کرده باشید. در حالتی‌که تاکنون مبادرت به طراحی سایت فروشگاه آنلاین خویش نکرده اید می توانید با مشاوران و متخصصان ما در شرکتهمرا باشید.

نرخ‌گذاری روی تشکیل داد یک نرم افزار فروشگاهی براساس قابلیت و امکان ها و تجهیزات هر اپ مختلف میباشد. جاری ساختن پروژه های پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار نسبت به طراحی وب سایت پیچیده خیس و هزینه بر خیس میباشند.





به کار گیری تعالی یوزرها وب از اپلیکشین ها :
بر اساس داده های عددی های به دست آمده 87 درصد از یوزرها وب از اپ ها جهت رفع نیازهای خویش استعمال می نمایند و تنها 13 درصد از وب سایت ها بهره میبرند. و این به این مضمون‌ است که اعتنا به پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی برای استحصال و امور به موقعیت خوب در بازار فروش امداد می نماید.

چه گونه اپلیکیشن می تواند به رونق کسب و کار شما یاری دهد؟
پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار به دنبال برنامه ریزی یک استراتژی منظم و قوی و متناسب با دستیابی وکار شماست. قبل از ایجاد کرد نرم‌افزار اندروید شما باید چیز هایی که دستیابی وکار شما می‌خواهد به آن رسد را تعیین نمائید و با تحقیق نقاط قوت و ضعف دستیابی شغل خویش مبادرت به طرح ریزی کیفیت ایجاد کرد یک برنامه تلفن همراه چیره و متناسب با نوع غرض و استحصال فعالیت خویش نمائید تا بتواند باعث به تاثیر گذاری مثبت در پروسه بازاریابی شما شود.

دقت به نگهداری نام و نشان یک مارک نصیب مهمی از یک تجارت می باشد، متخصصین در کارایی اند تا با مراقبت هویت مارک شما فرایند پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار اندروید را به شایسته ترین صورت رقم بزنند. از رنگ و گویش تا تصاویر گزینه استعمال در نرم افزار تمامی براساس مقصود و نوع کسب و کار شما انتخاب می‌گردد تا بتواند هرچه بیشتر موجب توسعه و گسترش تجارت شما خواهد شد.

دست اندرکاران اثر گذار بر نرخ‌گذاری ساخت نرم افزار :
سیستم برهان متبوع اندروید یا این که ios
نوع تجارت
نوع پلتفرم و به کارگیری از پوسته های فراهم و یا این که پیاده سازی منحصر به فرد
تکنولوژی به شغل رفته در آن مانند Native و Multiplatform
ظواهر نرم افزار و کارتون های به عمل رفته در آن
درخواست های مبنی بر سفارشی سازی بیشتر مانند سوژه UI و UX
خصوصیت های شاخص و منحصربه‌فرد سفرش صاحب کار
زمان اعمال پروژه




کیفیت سفارش پیاده سازی نرم افزار :
مشتریان عزیز علاوه بر تماس با شماره 09154854253 و تصاحب کردن تایم مشورت کردن میتوانید با کامل شدن فولدر داکیومنت یا این که پروپوزال و برگزاری جلسات فنی با کمپانی قابل انعطاف افزاری و همینطور استیناف پایین ایجاد کرد های مورد نیاز مبادرت به پیشنهاد برنامه ریزی موبایلی خویش نمایند. تا پس از پیاده سازی اول و انتخاب هزینه و فرصت اجرا پروژه به تحقیق ظریف آیتم تفاهم نامه و مورد ها آن بپردازیم.

بایدها و نباید های به کارگیری از نرم افزار سازهای مهیا :
به طورکلی پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار به دو صورت جاری ساختن می‌گردد. یکی استفاده از یرنامه های اندروید ساز که نیاز به نرم‌افزار نویسی و کد نویسی متعددی نیست و به طور گرافیکی اجرا می گردد. عیب گرانقدر استفاده از این‌شیوه این میباشد که سعی و پرفورمنس این نرم‌افزار ها بسیار ضعیف میباشد. همینطور سرعت این نرم‌افزار ها از نرم افزار ها native بسیار تحت خیس هست. با به کارگیری از پوسته های فراهم نمی اقتدار از گرافیک منحصر به فرد بهره مند شد. به کار گیری از برنامه سازها صرفا برای سیستم دلیل اندروید گزینه استفاده قرار میگیرد و برای سیستم برهان ios تلاش ندارد.

دقت :

در شکل به کار گیری از نرم افزار های نرم‌افزار ساز می بایست توجه نمائید که استعمال نرم‌افزار های از قبل پیاده سازی گردیده قادر است نیازهای شمارا برآورده سازد؟

حمایت این نرم افزار ها چه‌طور شکل می گیرد؟

و اینکه آیا امکان ارتقا و بسط نرم افزار وجود دارااست؟

در پیاده سازی و تشکیل داد اپلیکیشن به چه نکاتی دقت می‌شود ؟
کمپانی قابل انعطاف افزاری در طرح ریزی از استانداردهای ذیل به کارگیری می نماید :

سرعت بارگذاری اپلیکیشن شمارا ارتقاء میدهد چون سرعت بار گذاری نرم‌افزار برای یوزرها از عنایت بالایی برخوردار است.
از سرور کار کشته به کارگیری می نماید چون به کار گیری از یک سرور قدرتمند سبب ساز میگردد سرعت گشوده شدن نرم افزار بالا برود.
از سایز و فونت مطلوب به کار گیری می نماید چون استعمال از فونت نامناسب موجب شکاف مخاطب از نرم افزار شما می شود.
به خواسته حس رضایت یوزرها و سهولت استعمال مخاطب از رابط کاربری سهل و آسان و حرفه‌ای به کارگیری می نماید.
به کارگیری مطلوب و باصرفه از تصاویر

تسلط بر مهارت های برنامه نویسی موبایل

۲۶ بازديد

صنعت قابل انعطاف افزاری گوشی ، بسیار بزرگ می باشد و انتظار میرود در سال آتی ( 2020) هم رویش اکثری داشته باشد، این پرورش به قدری است که هر اپلیکیشن نویس را مجذوب میکند تا یک نرم‌افزار نویس گوشی شود، ما شیوه شغل های عالی در این نوشته‌ی علمی نوشته ایم که صد در صد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای تلفن همراه ها نرم‌افزار ساخت و ساز فرمائید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



در واقع پژوهش ها نشان میدهد بها صنعت قابل انعطاف افزاری گوشی در سال 2020 به مقدار 188.9 بیلیون دلار خواهد رسید.اما این داده های عددی در طول تایپ کردن نوشته‌علمی در سال ۲۰۱۸ بود و فعلا که سال ۲۰۲۰ هم آحاد شد‌ه‌است اتفاق شگفت انگیزی صورت داده، این مبلغ خیر صرفا حقیقت عدم وجود بلکه بجای 188.9 بیلیون دلار به 581.9 بیلیون دلار رسیده میباشد یعنی تقریبا چهار موازی چیزی که حدس گردیده بود.

با این رشد مطمئنا بازار عمل اپلیکیشن نویسی گوشی بسیار پرسود خواهد بود . در این مورد می‌توانید در شرکت های اپ نویسی گوشی استخدام گردید یا این که اپلیکیشن های فردی خویش را ایجاد کرد کنید .

برای استارت اپلیکیشن نویسی موبایل نیاز وجود ندارد مطلقا دانشکده یا این که مکان خاصی برای فراگیری نام نویسی فرمائید و مدرک خاصی اخذ نمایید ، اما این فعالیت را می توانید ایفا دهید ولی هزینه و فرصت مازاد از شما میگیرد .به همین دلایل می‌باشد که ما را فعال‌سازی کردیم تا از هر مکانی بتوانید به راحتی از فراگیری های آنلاین لذت ببرید و با استعمال از فراگیری های اپلیکیشن نویسی گوشی بتوانید اپلیکیشن نویسی گوشی را خاطر بگیرید .

اگر حوصله ی تحقیق ی ظریف نوشته‌ی علمی ی ذیل را ندارید ما یک پادکست صوتی ساخت کرده ایم که می توانید بجای قرائت نوشته‌ی علمی آنرا از همین تحت گوش بدهید:

پادکست صوتی در امر اینکه چه طور یک نرم افزار نویس گوشی گردید





چطور یک نرم افزار نویس گوشی گردید ؟‌
در این نوشته‌ی‌علمی ی آموزشی ما پنج گام برای شما آماده کرده ایم که با خواندن و فعالیت کردن به آن ها شما می توانید یک اپلیکیشن نویس گوشی گردید . پس بیایید آغاز کنیم.


راه کارهایی که در ذیل ارائه گردیده است نتیجه ها سالها پژوهش ها و تجربیات مهندس نیکزاد میباشد که با همیاری گروه آموزشی ساخت شده است و این شیوه شغل ها به وسیله هزاران نفر مصرف شده و توفیق آمیز بوده می باشد.



برای آغاز برنامه نویسی موبایل یکی پلتفرم های گوشی را انتخاب فرمایید .
اولین گام برای یادگیری نرم‌افزار نویسی تلفن همراه این میباشد که شما آغاز پلتفرم خویش را مشخص و معلوم فرمایید . پلتفرم های متعددی همانند Android , iOS , windows , blackberry و symbian و ... می‌توانید برای گوشی ها پیدا نمائید اما چیزی که مشخص میباشد این است که Android و iOS می باشد که به بازار گوشی های هوشمند اشراف دارا‌هستند .

ممکن هست نرم افزار نویسی برای windows هم دیدنی باشد ولی سودمند نخواهد بود بدین ترتیب در‌صورتی‌که به اندیشه درآمدزایی بهتر از این راه می‌باشید طرز عاقلانه این هست که از در بین Android یا این که iOS یک کدام از را انتخاب نمایید ولی میتوانید هر دو را هم تعیین نمایید !

در حالتی که بخواهید در هر مورد از این پلتفرم ها اپ ساخت کنید مباحث مختلف میباشد و هرکدام تخصص طلاق مستلزم است .

برای شروع سفارش نمی شود که سراغ تسلط بر نرم افزار نویسی هر دو پلتفرم یعنی android و iOS بروید عالی هست شروع یکی از آن ها را تعیین نمائید پس از اشراف بر یک کدام از آن ها میتوانید به راحتی به پلتفرم دیگر هم کوچ فرمایید .

شما می‌توانید از ویدیو تحت که به عبارتی ویدئو پادکست صوتی این نوشته‌علمی میباشد به کار گیری نمایید تا در صورتی‌که صبر ی پژوهش ی با تمرکز مقاله را ندارید از آن به کارگیری فرمائید :‌




برای آغاز نرم افزار نویسی موبایل ،‌ مهارت های اساس ای بگراند را خاطر بگیرید
برای اینکه به یک نرم افزار نویس تلفن همراه تبدیل گردید ، بایستی مهارت ها و علم ما یحتاج برای پیشرفت ی اپلیکیشن را خیال و خاطر بگیرید . البته پیش از شیرجه زدن به دنیای برنامه نویسی عالی است به پرسش پایین جواب بدید .

شما دقیقا از کجا دارید استارت می کنید ؟



سه نوع نمایش برای جواب به‌این پرسش قادر است وجود داشته باشد .

شما اپلیکیشن نویس اینترنت می باشید و الان دوست دارید اپلیکیشن نویسی تلفن همراه را خیال بگیرید ، در‌این‌وضعیت‌‌ ما پلتفرم های خیر را برای استارت کردن برنامه نویسی اندروید به شما معرفی خوا‌هیم کرد مثل Appcelerator Titanium .
شما هیچ تجربه ای در خصوص کدنویسی ندارید اما بصورت مقدماتی می دانید که شی گرایی چیست و چطور کار میکند ؟ در این‌شرایط‌ فهم و شعور و یادگیری طریق ی پیشرفت ی یک نرم‌افزار تلفن همراه برای شما معمولی خیس خواهد بود .
شما قطعا هیچ دانشی دراین مورد ها ندارد و از صفره صفر میخواهید آغاز فرمایید ؟ در‌این حالت‌‌ سفارش می کنیم دست‌کم یک بعد از ظهر ی آموزشی مبانی نرم افزار نویسی و کامپیوتر را سپری فرمایید آنگاه وارد مباحث اپ نویسی گردید .
خب موقتی که با دقت به موردها بالا متوجه شدید در چه مکانی میباشید بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید .

مرحله ی بعدی مشمول مفاد تحت خواهد بود

اشراف بر مهارت های نرم افزار نویسی گوشی
بعد از اینکه پلتفرم تلفن همراه مد لحاظ خویش را مشخص کردید مثلا Android یا این که iOS شما می بایست مفاهیم اصلی نرم‌افزار نویسی و زبان مایحتاج آنرا برای ساخت اپلیکیشن ها خیال و خاطر بگیرید .

استارت تشکیل داد اپلیکیشن برای iOS





شما بایستی گویش های نرم افزار نویسی Objective-C و Swift را خیال و خاطر بگیرید . ولی دقیقا کدام یک را بایستی گزینش فرمایید ؟ جواب بدین پرسش به این گزینه بستگی داره که شما چرا نرم افزار نویسی iOS را می‌خواهید آغاز کنید .

چنانچه قصد شما از یادگیری برنامه نویسی iOS این است که محصول فردی خویش را تشکیل داد نمائید swift گزینه ی بهتری خواهد بود . swift در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان تا کنون برخورد های مثبتی اخذ نموده است .

اما در حالتی که قصد دارید نرم‌افزار نویسی iOS را با هدف استخدام شدن در شرکت ها نرم افزار نویسی خیال بگیرید آیتم ی Objective-C گزینه ی بهتری خواهد بود .

هزاران نرم افزار iOS وجود داراست که با Objective-C تاسیس شده است برای بروزرسانی و مدیریت آنها نیاز به نرم افزار نویس Objective-C میباشد .

کمپانی اپل کتابخانه ی پیشرفت دهندگان iOS را فراهم نموده است که مستندات بسیار نه برای برنامه نویس ها تلفن همراه میباشد .

شما می‌توانید فراگیری ها و ویدیوهای اکثری را پیدا کنید که به شما در اپ نویسی iOS کمک خواهند کرد .

با به کار گیری از این مستندات ابهام یادگیری توسعه ی اپلیکیشن های iOS به قسمت های خرد تقسیم می‌گردد و شما به راحتی میتوانید انها را حافظه بگیرید . در واقعیت بخش توسعه و گسترش دهندگان iOS وب لاگ های آموزشی متعددی میباشد .
 

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

۲۴ بازديد

ما در نسلی زندگی میکنیم که مردم به تلفن های هوشمند خود متصل میباشند و برای کارهای روزمره خود از تلفن های هوشمند به کار گیری می کنند.
بر پایه ی تحقیقات انجام یافته در سال 2022 بیشتراز 258.2 اپ تلفن همراه دانلود خواهد شد.
از میانگین مجال روزانه استعمال از تلفن های هم پا، مقدار زیادی متعلق به شغل کردن با اپ های موبایل هست.
هر روز بر کسب و کارهای پیشرویی که به لزوم به کار گیری از نرم‌افزار گوشی پی می برند افزوده گردد.
بر خلاف فرضیه ای که اکثر صاحبین کسب و کار طراحی اپلیکیشن در مشهد دارا‌هستند این می باشد که داشتن اپ برای تجارت، از امور گران قیمت می باشد. این قضیه را مد حیث داشته باشید که با با هر بودجه ای می توانید یک نرم‌افزار گوشی داشته باشید.
هزینه تشکیل داد اپ موبایل
در صورتی این نوشته‌علمی را به این مراد می خوانید که یک قیمت مشخص و معلوم برای طراحی اپلیکیشن موبایل دریافت کنید، قطعا ناامید خواهید شد. زیرا طراحی نرم‌افزار موبایل بها استاندارد و ثابتی ندارد.
قیمت یک اپلیکیشن به یکسری فاکتور بستگی دارد مثل انتخاب پلتفرم نرم‌افزار، تکنولوژی ساخت اپلیکیشن، مدل کسب و کار برنامه و همچنین به نوع توسعه دهندگانی که اپ را تولید می کنند.
به دنبال به پژوهش فاکتورهای موثر بر روی قیمت اپ های موبایل می پردازیم.
مدل بیزنس اپلیکیشن
چنانچه شما یک استحصال و کاری دارید و قصد دارید تا هزینه طراحی اپلیکیشنی را تخمین بزنید، استارت باید مدل بیزنس اپلیکیشن مورد نظر را معلوم نمائید. مشخص نمائید که هدف شما از طراحی این اپلیکیشن چیست؟ روش های درآمد زایی اپلیکیشن چه چیزهایی خواهد بود؟ چه هنگامی و از چه طریقی به نقطه سر به سر خواهید رسید؟

مشاهده تعداد از برنامه های مشابه کمک میکند تا بتوانید مدل کسب و کار اپلیکیشن خود را معین نمایید و بتوانید ارزش افزوده ای ضمن برنامه های موجود به مخاطبان خود بدهید.

طراحی مدل کسب و کار به شما کمک می کند تا نوع نرم‌افزار مورد نظر و دامنه امکانات نرم‌افزار معلوم شود. بعد از مشخص و معلوم شدن مدل بیزنس شما می‌توانید پارامترهای دیگری که بر روی قیمت اپلیکیشن موءثر می باشند را مشخص کنید.

نوع تکنولوژی ساخت برنامه
تکنولوژی ساخت برنامه یک کدام از پارامترهای بسیار مهم در تعیین قیمت اپلیکیشن هست. درپی به بازرسی تکنولوژی های تشکیل داد نرم‌افزار موبایل می‌پردازیم:

اپلیکیشن های Native
این اپ ها با زبان های منحصربه‌فرد سیستم کارداران نوشته می شوند و از کارایی و تلاش بالایی بهره مند میباشند. لهجه های native سیستم دلیل ios، زبان Swift یا Objective C میباشد و برای سیستم استدلال اندروید زبان های java یا Kotlin میباشد.

وسیع ترین مزیت بسط نرم‌افزار ها به این طریق کوشش (performance) بالای نرم افزار می‌باشد، وقتی که شما اپلیکیشن خود را بصورت Native می‌نویسید کدهای شما به زبان ماشین کامپایل خواهند شد که همین زمینه سبب ساز می‌گردد شما حداکثر بازدهی ممکن از نرم افزار را داشته باشید.

دیگر مزیت این اپ ها این هست که توسعه دهنده به همگی امکاناتی که سیستم عامل به اپلیکیشن نویس می دهد دسترسی دارد و هر امکانی قابل پیاده سازی میباشد.

اپلیکیشن های Hybric
به زبان ساده نرم‌افزار های hybrid در واقع همان وبسایت میباشند ولی با این تفاوت که در قالب نرم‌افزار به کاربر نمایش داده می‌شوند و کاربر نیازی نداری که مرورگر خود را باز کند.

برنامه های Hybrid توسط HTML و CSS و JavaScript بسط داده می شوند و سپس بوسیله نرم‌افزارهای مانند Cordova به برنامه Native تبدیل میگردند.

از مزایای این برنامه ها این است که برای هر دو پلتفرم اندروید و ios یک بار توسعه و گسترش داده می‌شوند. البته عملکرد نرم‌افزار به نسبت native زیر تر خواهد بود.

در مجموع برای برنامه هایی که قرار می‌باشد یک تجارت دور از شوخی باشند و امکانات جدیدی به آنان اضافه خواهد شد، سفارش می شود که از گویش های native استفاده شود.

گزینش سیستم دلیل
دو سیستم برهان محبوب برای ساخت اپ های موبایل اندروید و ios هستند. هر دو این دو سیستم استدلال برای توسعه نرم افزار پیشنهاد میشود.

بهترین حالت سرمایه گذاری این می‌باشد که اپلیکیشن برای هر دو سیستم استدلال توسعه و گسترش داده شود. در حالتی‌که که هزینه هر دو اپلیکیشن در بالا بالا باشد، می توانید با یکی از سیستم عامل ها کار را استارت فرمائید، آن‌گاه سراغ سیستم عامل آتی بروید.



بی شک اندروید دارای کاربران بیشتری میباشد زیرا سیستم عامل اندروید بر روی برندهای مختلفی از تلفن های هوشمند سوار شد‌ه‌است اما تنها کاربران تلفن های هوشمند اپل از سیستم برهان ios استفاده می کنند.

از این رو در‌صورتی‌که فقط می خواهید بر روی یک سیستم دلیل، نرم‌افزار را بسط دهید عالی هست شروع طراحی نرم‌افزار اندروید را در دستور کار خود قرار دهید.

امکانات نرم‌افزار
اگرکه امکانات غامض ای برای برنامه گزینش کنید، هزینه توسعه و گسترش آن ارتقا می یابد.

به عنوان مثال اپلیکیشنی که برای ورود کاربران از یک سیستم ساده شماره تلفن همراه و واژه و کلمه عبور استعمال می کند در عوض اپلیکیشنی که همانند شبکه های مردمی این قابلیت را به استفاده کننده بدهد که از سیستم احراز هویت دو مرحله ای ( Two factor authentication) استفاده کند، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

امکاناتی همانند پرداخت، جستجو، خرید، نمایش کاربران دیگر در نقشه، ارسال نوتیفیکیشن، امکان چت مسلما باید هنگام برآورد بها ذکر شود زیرا مواردی میباشند که تاثیر زیادی بر روی قیمت اپ دارا هستند.

طراحی واسط کاربری اپلیکیشن
طراحی اپ یک کدام از ویژگی های حیاتی برنامه است. در برنامه های تعاملی با استفاده کننده معیار مراقبت استفاده کننده در اپ یکی از پارامترهایی میباشد که می بایست در طراحی رعایت خواهد شد.

یک طراحی خوب می بایست امکانات اپ را با المان های ظاهری به گونه ای ترکیب کند تا معیار حظور کاربر در اپ را افزایش دهد.

در حین ساخت وب سایت و برنامه، رقم زدن یک احساس بهتر برای کاربر هنگام به کارگیری از برنامه یکی پارامترهایی هست که قادر است موفقیت برنامه شما را تضمین کند.

سود گیری
اگر پیرو گسترش یک برنامه موبایل برای بیزنس خود می‌باشید، ارزان ترین طرز این می‌باشد که با سرویس های برنامه ساز خودتان اقدام به ساخت و ساز نرم‌افزار فرمائید. یا در‌حالتی که در‌پی راه‌های ارزان دیگر هستید می‌توانید در سایت هایی که مربوط به فریلنسر ها است ( مثل پونیشا) پروژه خود را تعریف فرمایید و با قیمتی خیلی پایین اپلیکیشن خود را طراحی نمایید.

اما اگر میخواهید یک کسب و کار دورازشوخی و بر روی بستر تلفن های هوشمند آغاز نمایید بهتر می‌باشد که با یک شرکت قوی که به صورت تخصصی، شغل توسعه اپ گوشی اعمال میدهد، کار را آغاز کنید.