سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ساخت اپلیکیشن از طریق کدنویسی

۳ بازديد
طریق‌های تشکیل داد اپ موبایل برای طراحی برنامه دو رویه پیش روی توسعه‌دهندگان وجود دارااست. برنامه نویسی به زبان اندروید یا iOS و یا استفاده از اپلیکیشن‌ها یا نرم افزار‌های تحت وب برنامه‌ ساز یا اپلیکیشن بیلدر (App builder). ساخت برنامه از طراحی اپلیکیشن در مشهد  طریق کدنویسی ساخت اپ از طریق کدنویسی در حالتی که که از دانش کافی برای اپ‌نویسی اندروید یا iOS برخوردار می باشید میتوانید برای ساخت برنامه با نرم افزار نویسی به یک کدام از سه شیوه ذیل بسازید: ۱-طریق مستقر یا نیتیو اپلیکیشن‌های مستقر (Native) به طور اختصاصی برای سیستم‌های دلیل اندروید یا iOS طراحی می گردند. برای برنامه‌نویسی iOS بهترین زبان‌های اپ‌نویسی، Swift و Objective-C می باشند. Objective-C زبان کارکشته‌تری است ولی یادگیری آن دشوارتر می باشد. Swift یک زبان جدید برای اپلیکیشن‌نویسی iOS هست البته روز آپدیت عظیم‌تر شده و محبوبیت بیشتری دستیابی می‌کند. یادگیری این زبان از Objective-C سهل وآسان‌تر می باشد. بهترین لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی اندروید برای ساخت یک اپ نیتیو، Kotlin یا Java هستند. Java قدیمی‌تر و محبوب‌تر می‌باشد اما Kotlin نیز خیلی با آن فاصله ندارد. مهم ترین مزیت ایجاد کرد برنامه به طریق نیتیو برای دستگاهی که روی آن نصب می‌شود این هست که امنیت دستگاه، سرعت و امکان‌های آن را تماما محافظت گردد. تجربه‌ی کاربری و سرعت برنامه‌های نیتیو نیز نسبت به دیگر برنامه‌ها خوب است. مهم ترین نقص‌ ساخت اپ به نحوه نیتیو آن می‌باشد که پیشرفت‌دهندگان باید برای هر سیستم عامل یک اپلیکیشن بسازند. ۲-روش هیبرید برای ساخت برنامه‌های هیبریدی از یک فناوری دارای یکسری پلتفرم مشتمل بر جاوااسکریپت، CSS، HTML5 یا هرسه مصرف شده و این نرم‌افزار‌ها، ضرورتا اپ‌هایی تحت وب در یک قالب نیتیو می باشند. مزیت اساسی برنامه‌های هیبریدی این می‌باشد که به جای ساخت چندین نرم‌افزار برای سیستم‌های ادله متعدد، تنها یک اپ اصلی می‌سازید که روی همه‌ی آن‌ها قابل اجرا می باشد. اصلی ترین نقص‌ ساخت نرم‌افزار به نحوه هیبریدی،‌ تلاش ضعیف این اپلیکیشن‌ها می‌باشد. ایجاد کرد اپ به طریق pwa ۳-ساخت اپلیکیشن به روش PWA از این روش برای ساخت برنامه‌های ذیل وب به کار گیری میشود. این اپلیکیشن‌ها همانند صفحه های بی آلایش وب می باشند اما قابلیت‌های مثل کارکردن به صورت آفلاین، پوش‌نوتیفیکیشن و دسترسی به سخت‌افزار دستگاه که تنها در نرم‌افزار‌های نیتیو مشاهده می گردند، دارند. اپلیکیشن‌های PWA هنوز جدید میباشند و حمایت چندانی ندارند.

تاریخچه سیستم عامل اندروید

۳ بازديد
ندرویدچیست ؟ این سیستم ادله یکی از محبوب‌ ترین و لبریز درآمد‌ترین شاخه‌های برنامه نویسی است این محبوبیت از دلایل مختلفی نشات می‌گیرد که درآمد بالا و گستره کبیر فعالیت، مثلا آن ها می باشند. سیستم ادله اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  که موقتی توسط کمپانی آلفابت یا همان گوگل پیشرفت داده می شود، یکسری سال هست که دوستداشتنی‌ترین سیستم استدلال برای دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود. فعلا اکثر زمان ها افراد تلفن‌های یاروهمدم دیرین را به دست فراموشی سپرده‌اند …اندروید (به انگلیسی Android : ) یک سیستم‌عامل همراه هست که گوگل برای تلفن‌های یاروهمدم و تبلت عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های بر طبق اندروید قرار میدهد. اندروید مبنی بر هسته لینوکس درست شده‌می باشد و فی مابین سیستم‌استدلال‌های هم پا بیشترین استفاده را داراست. تاریخچه سیستم استدلال اندروید سیستم‌عامل اندروید گوگل در این سال‌ها که از میلاد آن گذشته، مراحل رشد و دگردیسی متعددی را پشت راز نهاده استویژگی­ های اندروید اندروید از همگی تکنولوژی‌های اتصال (=Connectivity) مشمول GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای پشتیبانی می‌کند. اندروید از فرمت‌های گوناگون فولدر‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF پشتیبانی می‌کند. اندروید برای ارسال پیغام‌های متنی یا هماناس‌ام‌اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP جانبداری می‌کند. مرورگر موجود در اندروید بر طبق فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است. اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیر بانک‌های اطلاعاتی سبک از اپلیکیشن SQLite به کار گیری می‌کند. ابزارهای گوناگون اندروید برای بسط دهندگان به راحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل دفاع میگردند. این ابزارها مشمول کتابخانه‌ها، خطایاب، شبیه‌ساز تلفن همراه و یک پلاگین برای اکلیپس است. اندروید از سخت‌افزارهای متفاوت همچونجی پی اس و دوربین‌های متنوع سنسورهای اختصاصی همچون سنسور مجاورت و … هواخواهی می‌کند. تصاویر و فایل‌های گرافیکی بوسیله OpenGL پردازش میگردند که کیفیت بالاتری خواهند داشت. با به کارگیری از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز می‌اقتدار به توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی تحت این سیستم برهان پرداخت.یک‌سری دور و اطراف نرم افزار نویسی در android را بشناسید …! اندروید استودیو Android Studio بیسیک فور اندرویدB4A اکلیپس Eclipse پایتون Python فلاتر Flutter زامارین Xamarin یونیتی Unity

معرفی تکنولوژی‌های جدید در طراحی اپلیکیشن

۳ بازديد
جدیدترین تکنولوژی های طراحی نرم‌افزار بیان می‌کنیم: ۱–توجه ویژه به هوش مصنوعی دنیای امروز، دنیای علم و فناوری است و ربات ها و خودروها خیلی از کارهای روزمره ی افراد طراحی اپلیکیشن در مشهد  را جاری ساختن میدهند. طولی نخواهد کشید که شاهد افزایش خودروهای بدون سرنشین یا دستیاران صوتی شخصی مثل Siri و … خوا‌هیم بود؛ یکی تکنولوژی های تازه طراحی برنامه ها، دستیارهای صوتی می‌باشند که قابلیت و امکان تشخیص رخ و صدا دارا‌هستند و برای حل اختلال با آدم ارتباط برقرار می سازند. با ورود این دستیارهای صوتی، تحول زیادی در دستیابی و کارها ساخت شد. ۲–تمرکز بر تکنولوژی های ابری با نوآوری تکنولوژی ابری CBT (CBT Cloud Based Technology) مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در دستگاه های هوشمند، برطرف شد. به دلیل آنکه داده ها در یک فضای ابری ذخیره سازی می شوند و فضای خیال و خاطر ی تلفن همراه ها را چندان اشغال نمی کنند و محدودیتی برای ذخیره سازی اطلاعات کاربران وجود نخواهد داشت. با این فناوری به ویژه اپلیکیشن های سازمانی، توسعه بسیار زیادی کردند. حدس میشود ترافیک نرم‌افزار های ابری در آتی ارتقا بسیار زیادی را داشته باشد. ۳–توسعه نرم‌افزار های سازمانی و BYOD هر چه که فرصت می گذرد ما شاهد این هستیم که تعداد سازمان هایی که از نرم‌افزار های تجاری استعمال می کنند، بیشتر و بیشتر می شود؛ مفهوم BYOD یا Bring Your Own Device در آجل بین موسسات از عنایت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. تکنولوژی های تازه طراحی اپ ۴–توجه ویژه به مضمون‌ اینترنت شی ها (IoT) امروزه اصطلاح اینترنت اشیاء(IoT) در ارگان های تجاری نفوذ قابل توجهی داشته می باشد و علاوه بر این، این فناوری تحول بسیار زیادی را در کسب و کارهای خرده فروش، صنعت املاک به وجود آورده است و این به دلیل مضمون‌ شهر هوشمند هست. این تکنولوژی هم چنین در بخش های دیگری همچون خودرو، یادگرفتن، محافظت های بهداشتی و … نیز تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت و شرکت گوگل و اپل در سعی برای ساخت نرم‌افزار های مبتنی بر IOT می باشند. جالب می‌باشد بدانید که گوگل قصد دارد از معنی“اندروید چیزها” برای حفاظت از “اینترنت شی ها” رونمایی کند. انتظار می رود بازار IOT در سال ۲۰۲۱ رشد قابل توجهی را داشته باشد. بعضا نیز پیش بینی می کنند که این بازار از ۱۵۷ دلار سال ۲۰۱۶ به ۶۶۱ بیلیون خواهد رسید. ۵– سال ۲۰۱۸: سالِ پوشیدنی های هوشمند امروزه پوشیدنی های هوشمند نیز بسیار توسعه یافته اند و گوگل و اپل، ساعت های هوشمند عرضه کرده‌ اند و علاقه مندان آنها روز به روز در فعلا افزایش می‌باشد. فعلا، به دلیل اهمیت نگهداری‌ های بهداشتی و سلامت، پوشیدنی ‌های هوشمند صرفا سبک خاص نیستند بلکه یک بایستگی هستند. پوشیدنی‌ های هوشمند به حفظ تناسب اندام، عادات غذایی، ضربان قلب و … دقت ویژه دارا هستند.

تاثیر ساخت اپ فروشگاهی بررونق کسب و کار فروشگاهی چیست ؟

۵ بازديد
تاثیر طراحی نرم افزار فروشگاهی برای استخراج و کارهای نوپا بر هیچ کسی پوشیده نیست. موبایل های هوشمند نقش اصلی در زندگی ما بازی میکنند و اینترنت سبب مهم این تغییرات می‌باشد . امروزه بسیاری طراحی اپلیکیشن در مشهد  از دستیابی وکارهای کوچک و بزرگ ، ادارات ، شرکت ها ، کارخانجات و حتی بسیاری افراد اقدام به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی جهت معرفی تولید ها و همچنین ارائه خدمات خود کرده اند . اپلیکیشن راهی برای همگام شدن انسان با دنیای پرسرعت ما میباشد . شاید خیلی ها داشتن وب سایت را بسیار مهمتر از برنامه بدانند ولی ما قصد مقایسه نرم‌افزار و وب سایت را نداریم و هیچ موقع نمیتوان بیان کرد کدام یک از این پلتفرم ها مناسبتر هستند . کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نیز عقیده دارا هستند که هر کدام از این ابزارها مقام مناسبی نزد مشتری ها دارد و بهتر هست که به لحاظ مشتریان احترام بگزاریم و بستر مناسب انها را آماده نماییم . در‌این نوشته ی علمی به مطالعه جایگاه نرم‌افزار در دنیای دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که با حصول اطلاعات صحیح و مناسب بتوانید برای خرید برنامه اندروید و ای او اس حرفه‌ای و منحصر به فرد خود اقدام فرمایید . تاثیر ساخت نرم افزار فروشگاهی بررونق کسب و کار فروشگاهی چیست ؟ در دنیای تجارت امروز صرفا طراحی وب سایت فروشگاهی جوابگو نیست و به دلیل اینکه کاربران بسیاری اپ را به تارنما ترجیه میدهند باید به فکر فعال‌سازی و پیشنهاد نرم‌افزار فروشگاهی نیز باشیم . اپلیکیشن های فروشگاهی سبب رشد بیزنس و افزایش فروش خواهند شد و برای افرادی که تصمیم به رونق کسب و کار خود دارا‌هستند ، راهکاری دوستداشتنی هست . از نمونه اپلیکیشن های چیره در مسئله فروشگاه اینترنتی میتوان به طراحی اپ مشابه دیجیکالا اشاره نمود که سبب تحولی تعالی در دنیای فروش محصول ها اینترنتی شد‌ه‌است . ایجاد کرد اپلیکیشن فروشگاهی را میتوان برای آغاز آپ های مختلف نیز استفاده کرد . بعضی از مزیت های داشتن نرم‌افزار فروشگاهی را بازرسی میکنیم : به دست اوردن بازار هدف و مخاطبان خاص با تشکیل داد اپ فروشگاهی اختصاصی کاهش چشم گیر هزینه های تبلیغات قابل استفاده برای انواع استخراج و کارهای گرانقدر و کوچک در دسترس بودن خدمات و کالاهای شما 24 ساعت و 7 روزه ساخت کانال بازاریابی بدون واسطه با مشتریان خود مطرح کردن برند بیزنس افزایش و ساده کردن دسترسی به اطلاعات تولیدها و خدمات متمایز کردن خود نسبت به رقبا قابلیت و امکان ارائه خدمات به طیف بسیار بزرگ از کاربران ارسال نوتیفیکشن آگاه سازی از حراجی ها و فروش ویژه آمار استفاده از گوشی همدم در ایران به چه شکل است ؟ امارها علامت میدهد که هر ایرانی به صورت میانگین حداقل روزانه دو ساعت از وقت خود را با عمل کردن با گوشی موبایل سپری میکند که به صورت واقع بینانه سهم بزرگی از این مجال صرف شبکه های اجتماعی میشود ولی از طرف دیگر شاید روزانه بیشتراز 50 بار به طور عادت ما ورقه گوشی خود را باز میکنیم و کاغذ حاوی اشکال نرم‌افزار های نصب شده را مشاهده میکنیم . همین نگاه مختصر منجر هک شدن اسم برند و کسب و کار شما در ذهن مشتری خواهد شد و همین استدلال منجر ساخت‌و‌ساز برندسازی و تبلیغ مجانی برای شما خواهد بود . قطعا تکرار شدن مکرر اسم و برند منجر تدایی شدن اسم شما در طول هایی می‌باشد که نیازمند خدمات و تولیدها شما خوا هیم بود .

طراحی وب اپلیکیشن فروشگاهی

۳ بازديد
عدم نیاز به نصب مزیت اصلی وب برنامه عدم نیاز به نصب و دانلود اپلیکیشن از مارکت ها میباشد . آزادی در نوع سیستم ادله مزیت دیگر ساخت وب برنامه PWA عدم محدودیت به سیستم عامل اندروید ، ای او اس و .. است عدم طراحی اپلیکیشن در مشهد  نیاز به آپ دیت برخلاف اپلیکیشن ها که نیازمند به روز جهت به روز رسانی میباشند ، وب اپلیکیشن های فروشگاهی نیازی به آپ دیت شدن ندارد . هزینه کمتر با راه اندازی وب اپلیکیشن فروشگاهی دیگر نیازی به تهیه و تنظیم نسخه های منحصر اندروید و ios نخواهید داشت . عدم اشغال فضای تلفن همراه به دلیل عدم نیاز به نصب اپلیکیشن ، فضایی از موبایل کاربر گرفته نمی‌شود یک کدام از مزیت های ساخت وب اپ فروشگاهی، امکان دسترسی ریلکس و سریع به تولید ها و خدمات فروشگاه است. مشتری ها با نصب وب اپ فروشگاهی، توانمند خواهند بود به راحتی محصول ها مورد نیاز خود را بیابند و سفارش دهند. این امر به آنها اجازه میدهد تا زمان و هزینه های حمل و نقل را صرفه جویی کنند و به طور مداوم با دکان در خصوص باشند . وب اپ و برنامه هر دو نوعی از نرم افزارها می باشند که بر روی دستگاه‌های گوناگون قابل استفاده هستند. با این درحال حاضر، تفاوت‌هایی در بین آن‌ها وجود داراست. 1. پلتفرم: وب نرم‌افزار‌ها بر اساس تکنولوژی وب پیشرفت داده می‌شوند و از طریق مرورگر وب قابل دسترسی می باشند. در واقع وب برنامه وب سایتی هست که با قالب موبایلی نمایش داده گردد برخلاف برنامه ها که برای سیستم عامل های مختلف نیازمند کدنویسی هستند . از طرفی، نرم‌افزار‌ها برای سیستم‌دلیل‌های خاصی مانند iOS یا Android طراحی و پیشرفت میگردند و برای استفاده نیازمند نصب برنامه در این نوع موبایل ها میباشید . 2. نیاز به نصب: برای استفاده از یک وب اپلیکیشن، کاربران نیازی به نصب ندارند و می‌توانند به راحتی از طریق مرورگر وب خود به آن دسترسی پیدا کنند. اما برای به کار گیری از یک نرم‌افزار، کاربران می بایست آن را از مارکت ها دانلود و نصب نمایند . 3. دسترسی به طاقت فرسا‌افزار: اپ‌ها به طور مستقیم به دشوار‌افزار دستگاه دسترسی دارند و میتوانند از قابلیت‌های خاص دستگاه مانند دوربین، GPS، حسگرها و غیره استعمال کنند. در حالی که وب اپلیکیشن‌ها به طور مستقیم به سخت‌افزار دستگاه دسترسی ندارند و بعضا از امکان‌های طاقت فرسا‌افزاری محدودتر می‌باشند. 4. بروزرسانی: برای بروزرسانی یک وب اپ، کافی هست تغییرات را در سرور جاری ساختن فرمائید و کاربران فارغ از نیاز به دانلود و نصب مجدد، به آخرین نسخه دسترسی خواهند داشت. ولی برای بروزرسانی یک برنامه، کاربران می بایست نسخه تازه را دانلود و نصب کنند. 5. طراحی و رابط کاربری: مجموعاَ، وب اپلیکیشن‌ها بر طبق ساخت سایت ساخته می شوند و از طریق مرورگر قابل دسترسی هستند. نرم‌افزار‌ها به طور مستقل طراحی می گردند و از طریق آیکون‌ها و رابط کاربری خاص خود بر روی صفحه نمایش دستگاه‌ها نمایش داده می گردند.

اپلیکیشن کیبورد Grammarly

۲ بازديد
ایجاد کرد اپلیکیشن در دنیای امروز به خودی خود می­تواند از درآمدزا ترین عمل‌ها محسوب شود. تلفن‌های همدم با دوربین‌های حرفه ای، باتری­هایی با طول عمر وقتگیر، توانایی پردازش اطلاعات فوق سنگین طراحی اپلیکیشن در مشهد  به یک کدام از ابزارهای مستقل نشدنی زندگی آدم مدرن تبدیل شده­اند. البته این موبایل‌های تلفن همراه فارغ از نرم‌افزار‌هایی که بتوانند زندگی مارا ساده کنند، بها و اهمیتی چندانی ندارند. ساخت اپ در سال‌های اخیر توانسته‌­ایم به امداد اپلیکیشن­‌ها استعداد خود را شکوفا کنیم، سبک زندگی خود را بهبود ببخشیم، به سالم خود بیشتر توجه کنیم و حتی‌د‌ر استحصال وکار موفق شویم. مهم‌تر از همگی این­ها این‌که برنامه­‌ها در زمانه قرنطینه کووید 19 توانستند ارتباط دربین بشر­‌ها را همچنان برقرار نگه‌دارا‌هستند به نحوی که پردانلودترین برنامه­های سال 2020 مربوط به ارتباط و پیامرسان­‌های صوتی و تصویری بود. شرکت‌های اکثری برای ارتقاء کوشش یا سرگرمی انسان‌­ها اقدام به ایجاد کرد اپ کرده‌اند، در‌پی نوشته‌علمی با پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها و مزایای به کارگیری از آن‌ها آشنا خوا هیم شد. 1- برنامه کیبورد Grammarly اگر فرصت تایپ به زبان انگلیسی، دیکته صحیح کلمات را فراموش می­کنید یا نگرانید فعل و انفعالات با هم تطابق نداشته باشند یا نمی­دانید فعل و مجال به شغل برده درآن صحیح می باشد یا خیر. در عین درحال حاضر از تصحیح خود کار کیبورد پیش فرض دستگاه خود راضی نیستید. جایگزینی این اپلیکیشن، میتواند به بهترین شکل می تواند به شما کمک کند. کیبورد Grammarly یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید در حوزه مشخص کردن ایرادات تایپی و پیشنهاد شکل صحیح نوشتن به حساب می­آید. توسعه دهنده Grammarly, Inc با هدف خودداری خطاها سهوی هنگام نگارش، ساخت این برنامه پرداخت. این نرم‌افزار همچنین ابزارهایی برای شخصی سازی ظاهر کیبورد در اختیارتان قرار می­دهد مانند ارتفاع کیبورد، تم روشن و بدون‌نور و مورد­های مربوط به دستکاری شامل تصحیح اتوماتیک و نوشتن حروف تعالی. 2 – اپلیکیشن بازنویسی عکس و ویدیو PicsArt Picsart یک کدام از قدرتمندترین نرم افزارهای ادیت عکس و ویدیو در موبایل است. با این برنامه که تا به امروز بیش از یک میلیارد دانلود داشته هست می­توانید عکس و ویدیو ویرایش فرمایید، کلاژ و استیکر بسازید و با ابزار نقاشی آن اختراع خود را بهبود ببخشید. پس از ساخت نرم‌افزار picsart دوستداران به‌این حوزه دیگر برای ویرایش­های معمولی نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارد، کاربران علاقه مند به ویرایش محتوای تصویری می­توانند از بخش­های جذاب این اپ مثل فیلترها، پاک کننده تصویر موضوع، قابلیت و امکان روتوش، اضافه کردن متن و اکثری از ابزارهای کاربردی دیگر استعمال کنند. همچنین امکانات عظیم­ای در نصیب ویرایش ویدیو جان دار می‌باشد به عنوان مثال اضافه کردن آهنگ، کراپ کلیپ، قالب­های جذاب و بسیار امکانات دیگر. دانلود این اپ بدون‌پول می‌باشد ولی برای استفاده از بخشی از امکانات می بایست اشتراک طلایی خریداری فرمایید. 2- نرم‌افزار بهبود حافظه Elevant Elevant نرم‌افزاری برای تقویت عملکرد مغز می‌باشد. این نرم افزار کمک می‌کند تا مغز در جهت بهبود مهارت­های گفتاری، مهارت­های ریاضی، سرعت پردازش و موارد دیگری ورزیده گردد. elevant برای هر فردی برنامه آموزشی خاصی ارائه می­دهد که در زمان زمان برای بهبود عملکر مغز بسیار موثر می‌باشد. بسط دهنده Elevate Labs با ساخت نرم افزار elevant کارایی کرده تا با زد خورد قسمت­های مختلف مغز کاربران را مجبور به استفاده بیشتر از ذهن خود کنند. این نرم افزار دارای دو نسخه رایگان و پولی است و با بیش از 35 بازی و عمل مرتبط مهارت­های تمرکز، ریاضی، توجه و درک مطالب را بالا می­موفقیت. 3- اپلیکیشن آموزش مجانی کدنویسی SoloLearn همانطور که میدانیم ساخت نرم افزار نیاز به دانش برنامه نویسی دارد. این برنامه دسته­ای گرانقدر از محتوای رایگان فراگیری کد نویسی از مبتدی و تازه کار تا رشته­ای است که دارای زبان­های نرم افزار نویسی محبوبی همچون پایتون، جاوا، PHP، SQL، C++ و لهجه­های توسعه وب ازجمله HTML5, CSS3, JavaScript و مورد ها بسیار دیگری می باشد. به کمک این نرم‌افزار نه فقط می­توانید به دانش ساخت نرم افزار دست یابید بلکه می­توانید مهارت­های زبان نرم افزار نویسی پر کاربرد­هم تمرین فرمایید.

مزایای Laravel

۲ بازديد
لهجه PHP به دلیل سادگی، توانایی های بالا و کاربرپسندی خاصی که دارد، به‌سرعت به یکی زبان های محبوب برنامه نویسان back-end تبدیل شد و برنامه نویسان برای ساخت طراحی اپلیکیشن در مشهد وب سایت از آن استفاده می کنند. Laravel framework یکی‌از بهترین و دوستداشتنی ترین کادر ورک هایی میباشد که دارای مزایا و معایب ذیل هست. مزایای Laravel سرعت بالای compile کدها، و همچنین به دلیل طراحی ماژولار، فراخوانی بسیار شل و ول توابع و کلاس های مدنظر. امکان استفاده مجدد از کدها. ORM بسیار توانمند و با استعمال وارفته برای فعالیت با دیتابیس. قابلیت و امکان به کارگیری از CLI جهت استفاده از توابع و کلاس های کادر ورک های دیگر. امکان بروزرسانی بی دردسر و سهل و آسان framework از کدنویسی های تودرتو به کارگیری نشده است و این سبب ساز کاهش نادرست و رفع باگ سریع تر می شود. امکان ماژولار (Package و Composer) مبتنی بر معماری MVC (معماری سه لایه از سه قسمتModel ،View و Controller درست شده می‌باشد). امکان تست قسمت های مختلف اپ با اجرای اوامر معمولی معایب Laravel باتوجه به استفاده از ابزارهای مسیریابی معکوس، یادگیری آن برای برنامه نویسان مبتدی پاره ای پیچیده می‌باشد. جدید بودن لاراول سبب ساز حادثه باگ های غیرمنتظره می شود که برای بهبود این باگ ها بروزرسانی های گوناگون ساخت میشود. درهمه جای framewok، کدها و کلاس ها به عنوان اشیایی ماژولار دراختیار توسعه و گسترش دهندگان قرار نگرفته است. نگهبانی framework لاراول با گاز و اعتنا و سازمان یافتگی سایر frameworkهای جان دار نیست. لاراول از نگاه سرعت و کلاس بندی توابع ضعف هایی داراست که با آپ دیت های جدید آن در اکنون برطرف کردن آن است و این نقیصه با CLI و استفاده از کلاس ها و توابع سایر frameworkها تا حد زیادی قابل پوشش می باشد.

بازاریابی اپلیکیشن چیست؟

۵ بازديد
اپ مارکتینگ یا بازاریابی اپلیکیشن، به فرآیندی گفته می شود که طی آن یک برنامه، افراد را به سمت خود جذب کرده و در راستای اهداف خود نگاه می‌دارد. طبق این روش، مشتریان از نرم افزار‌های کاربردی متفاوت طراحی اپلیکیشن در مشهد  به کارگیری کرده و درپی داشتن دنیایی نو در مسئله تکنولوژی، به به کار گیری از اپلیکیشن ادامه می‌دهند. به عنوان مثال در صورتیکه شما نیاز به یک نرم‌افزار نرم افزار‌ریزی دارید، باید بدانید که در چه تارنما‌هایی در پی آن گشته و از طریق چه درگاه‌هایی آن را برای خود پیدا نمایید. این موضوع از سمت دیگر، سبب میگردد تا شرکت‌های تبلیغاتی و افراد فعال در حوزه اپ مارکتینگ، بدانند که بهترین گزینه برای کار آن‌ها کدام هست و روش‌ را برای کشف نرم‌افزار برای سایرافراد باز کند. سایت‌های معتبر و مغازه‌های اینترنتی مشخصی برای دانلود کردن نرم‌افزار‌های مختلف وجود دارد. بهترین راه و روش برای تبلیغ یک برنامه و جاری ساختن بازاریابی آن، این هست که برنامه تا حد ممکن در کلیه این دکان‌ها قابل دسترس باشد. وقتی که مشتریان و متقاضی ها، متوجه شوند که برای دانلود نرم افزار شما نیاز است تا از فروشگاهی به سایتی دیگر بروند، احتمال پشیمان شدن آنان نیز بسیار زیاد خواهد بود. رابط کاربری مناسب تاثیر بسیار زیادی را در جذب مخاطب خواهد داشت. بسیاری از تبلیغات برنامه‌های مختلف، در لا به لای حرف‌های خود به این مورد اشاره می‌کنند که اپلیکیشن‌ آنها از رابط کاربری بسیار نه بهره‌مند بوده و همگی افراد، می‌توانند به راحتی از آن استعمال کنند. اهمیتی ندارد که اپلیکیشنی کاملا اختصاصی و پیشرفته را برای خود در لحاظ گرفته‌اید یا خیر، در هر حالتی عالی هست تا یک رابط کاربری سهل وآسان برای برنامه خود انتخاب فرمائید. اکثری از مشتریان و اشخاصی که به نصب یک نرم‌افزار می‌پردازند، با گذشت زمان از برنامه خسته شده و همت می‌کنند تا نیازهای خود را در فضاهای دیگری برآورده سازند. درین مواقع، امکانات اپلیکیشن، ساده بودن دور و اطراف کاربری، زیبایی و جذابیت بصری و بسیاری از کارداران دیگر، می‌توانند به ما در نگه داشتن مخاطبین امداد کرده و از ریزش تعداد استعمال‌کننده‌ها، پرهیز کند. خوشبختانه بلندمرتبه بودن دنیای اینترنت باعث شده تا ما طرق مختلفی را برای تبلیغ کردن اپ خود داشته باشیم. این موضوع به نوعی می‌تواند به ما ایده‌های خلاقانه زیادی در قضیه تبلیغات الهام کند. یک کدام از بهترین روش‌های تبلیغ اپ، داشتن یک شیت یا وبلاگ رسمی و معتبر خواهد بود. یکی از مهم ترین اصول بازاریابی در هریک‌ای، مربوط به استفاده کننده غرض خواهد بود. در حالتی که شما به عنوان یک فرد مسئول در مسئله اپلیکیشن مارکتینگ، شناخت درستی از کاربر هدف خود نداشته باشید، نمی‌توانید تبلیغ درستی را اعمال داده و دراین مورد، موفقیت خاصی استخراج نمائید. بخش اعظمی از عده ای که در مورد مارکتینگ اپ شغل می‌کنند، علاقه‌ای به پژوهش و تحقیق کردن دیگر برنامه‌های مشابه ندارند و به همین ادله، ضربه‌های اکثری را به طور ناخواسته به کار خود وارد می‌کنند. شما می‌توانید با بازدید و تحقیق دیگر اپلیکیشن‌های مشابه و رقبای بعدی خود، از مشکلات و معدود کاری‌های آنها درس گرفته و به‌این شکل، برنامه خود را قدم به قدم به ایده آل ذهنی خود نزدیک نمائید. طراحی لندینگ پیج برگه لندنیگ، به بخش اول و ویترین هر وب سایت گفته می شود. این ورقه اولی چیزی هست که مخاطب با آن مواجه می شود و بدین شکل، از اهمیت بخش اعظمی بالایی شامل است. شما میتوانید با طراحی یک لندینگ مناسب، مشتریان را در نگاه اول عاشق تارنما و نرم‌افزار خود فرمائید. قرار دادن اپ در بازار، گوگل پلی و … همانگونه که در بخش‌های قبلی به‌این مورد اشاره شد، عالی می‌باشد تا اپ خود را در همه وبسایت‌ها و دکان‌های معتبر قرار دهید. اینگونه مشتریان می‌توانند به وارفته‌ترین شکل ممکن به نرم‌افزار شما دسترسی داشته و آن را دانلود نمایند. تبلیغ نرم‌افزار در شبکه های عمومی شبکه‌های اجتماعی یک کدام از بهترین قضیه‌های تبلیغاتی در عصر جدید محسوب می گردند و شما میتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن با به کارگیری از آنها، نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های خود را تبلیغ کرده و مشتریان زیادی را بدین وسیله به سمت خود جذب فرمایید. اعتنا نمائید که دانستن اصول تبلیغ در اینستاگرام، کمک زیادی به ما در جذب مشتری خواهد کرد. به چه شکل همت بازاریابی اپلیکیشن را اندازه‌گیری کنیم؟ معیارهای متفاوتی برای اندازه‌گیری و احتساب همت یک برنامه وجود داراست که شما می‌توانید به کمک آنها، واحد سنجش موفقیت اپلیکیشن‌های تبلیغاتی خود را اندازه‌گیری کرده و راجع‌به بسط آن، کارایی فرمایید. در واقع شما باید از شاخص‌های کلیدی کارایی (KPI) به کارگیری نمایید و با شاخص‌های معلوم شده معیار رسیدن به هدف را در بعدازظهر‌های زمانی مشخص و معلوم اندازه گیری و با بعدازظهر گذشته نیز مقایسه نمائید. از جمله در حالتی که برنامه مارکتینگ را در فروردین ماه آغاز کرده‌اید و قصد دارید تا نقطه پایان اردیبهشت ادامه دهید، بایستی میزان تحقق مقصود که در واقع تعداد جذب مشتری هست را در‌این دو ماه با دو ماه قبل از آن مقایسه نمایید تا کوشش بازاریابی برنامه خود را بسنجید.

PWA چیست ؟

۴ بازديد
چند سال از آغاز عصر سیطره تلفن های هوشمند می گذرد.هم پا با گسترش روز افزون به کارگیری از گوشی های هوشمند نرم افزار ها و برنامه های مختلف نیز توسعه و گسترش چشم گیری داشته اند. به طراحی اپلیکیشن در مشهد  کار گیری از اپ های موبایل هر روز نقش مالامال رنگی را در زندگی روزانه انسانها بازی می کند به همین خیال و خاطر بسیاری از صاحبان مشاغل از خود میپرسند آیا مایحتاج هست ما هم برنامه داشته باشیم ؟ معمولی ترین پاسخ بدین سوال این هست : بستگی داراست! طراحی و نگهداری یک نرم‌افزار موبایل در اکثر وقت ها مواقع بسیار پر هزینه و زمان بر است همچنین در بخش اعظمی از مواقع صرف این هزینه های هنگفت تاثیر ملموسی بر ترازو فروش یا بسط کسب و کار نداشته اند.حال اگر بخواهیم با صرف هزینه به مراتب کمتر اپلیکیشنی داشته باشیم که امکانات فوق العاده ای در اختیارمان قرار می‌دهد چه؟ خوشتبخانه یک راه بسیار مدرن و پیشرفته برای این کار وجود دارد.این راه جدید لذت به کار گیری از اپلیکشن های داخلی موبایل را با تکنولوژی های گزینه به کار گیری در صفحه ها وب ترکیب کرده است.نام این شیوه، طراحی وب اپ های پیش رونده - progressive web app یا به اختصار PWA می‌باشد. PWA چیست ؟ PWA از حروف ابتدایی Progressive Web App درست شده که به معنای وب برنامه های پیش رونده می باشد.این اپلیکش ها بر شالوده تکنولوژی های دوست داشتنی و نام آشنای صفحات وب یعنی HTML ، CSS و JavaScript ساخته و پرداخته می گردند در عین حالا عملکردی همانند یه برنامه بومی نصب شده در سیستم های عامل اندروید و IOS دارا هستند.به یاری این تکنولوژی نسبتاً می توان هر وب سایتی را در مدت مجال یه خرده تبدیل به یک اپ پیش رونده نمود.علاوه بر این میتوان آحاد امکانات یک اپلیکیشن معمولی مانند تابلوی اعلانات یا حتی تامین از شرایط آفلاین را نیز به آن اضافه نمود. بخش اعظمی از وبسایت های معتبر و اصلی همین الان نیز در هم اکنون استفاده از تکنولوژی PWA هستند. برای مثال وبسایت توییتر را باز نمایید ، دکمه Add to home Screen یا Install App را در نوار منوی Browser خود انتخاب فرمایید و آن‌گاه در برگه اساسی تلفن همراه موبایل خود اپلیکیشن PWA نصب شده را پیدا و باز کنید.خواهید دید هیچ خبری از پنجره Browser نیست و این اپلیکشن درست مانند یک اپ ساکن نصب شده بر روی گوشی آیفون یا اندروید کار خواهد کرد. اپلیکشن های پیش پروسه روز آپدیت در درحال حاضر محبوب تر شدن می‌باشند فعلا سایت های بزرگی مانند : Starbucks.com, Pinterest.com, Washingtonpost.com , Uber.com و ... امکان نصب روی Home screen گوشی شما دارا هستند و قابلیت های ویژه ای را در نسخه های PWA در اختیار کاربران خود قرار میدهند.

اپلیکیشن تلفن همراه چه امکانات و قابلیت هایی باید داشته باشد؟

۳ بازديد
با تمرکز به رشد روز افزون به کار گیری از موبایل و بالا رفتن تعداد کاربران گوشی یار هوشمند و تبلت ها عبارت اپلیکیشن و یا نرم افزار نیز رواج کبیر ای یافته می‌باشد. طبق آمار بدست آمده از هر طراحی اپلیکیشن در مشهد دو نفر ایرانی ، یک کدام از دارای گوشی هوشمند می باشد. با ما یاروهمدم باشید تا در‌پی نوشته‌ی‌علمی طراحی نرم‌افزار و به خصوص طراحی اپ گوشی که به وسیله ی آن کاربران میتوانند به تولیدات و خدمات شما دسترسی یابند را توضیح بدهیم. برنامه تلفن همراه چه امکانات و امکان هایی باید داشته باشد؟ امکان نصب و استعمال بدون اینترنت و با استعمال از اینترنت را داشته باشد. ( آنلاین و آفلاین بودن) دور و بر کاربری خوشگل با توانایی برقراری ارتباط با کاربران درگاه پرداخت آنلاین و آفلاین برای داد و ستد تولیدات و محصولات توان قرار دادن اطلاعیه های متعدد در برنامه. امکان اختصاص بخشی از اپ به گالری کالاها. امکان به کارگیری از صدا، متن ، تصاویر برای انتقال مفاهیم اپلیکیشن به استفاده کننده. و خیلی دیگر از قابلیت هایی که می‌توانید برای طراحی اپ به کارگیری نمایید. مطالب نام برده در ابتدا اندکی از امکانات طراحی اپلیکیشن می‌باشد. موقتی به‌این مسئله میرسیم که طراحی نرم‌افزار گوشی چه‌گونه باید باشد؟ طراحی نرم‌افزار موبایل به دلیل کاربرد به کارگیری ی بالای تلفن همراه بوسیله کاربران از عنایت بالایی برخوردار است و بایستی به صورتی مخاطب پسند و کاربرد بالا طراحی خواهد شد. همچنین اطراف نرم‌افزار باید بی آلایش و در عین در حال حاضر زیبا و از نگاه سرعت بالا باشد. طراحی اپلیکیشن تلفن همراه طراحی برنامه تلفن همراه روند طراحی نرم‌افزار موبایل : در نوبت ی اول برای طراحی اپلیکیشن ایده ی مورد نظر می بایست بررسی شود و غرض ساخت اپلیکیشن گوشی و منابع موردنیاز برای ساخت آن رسیدگی شوند. سپس میان هدف و منابع تناسب برقرار خواهد شد و مشخص گردد چه کاربرانی از اپلیکیشن مورد نظر به کار گیری می کنند. در مرحله ی دوم نقشه ی طراحی نرم افزار و روش ی تعامل با کاربر مشخص شود و رابط کاربری طراحی خواهد شد. آن‌گاه طرح مورد نظر آخری شود. مرحله ی سوم رمان پیاده سازی و توسعه و گسترش ی اپلیکیشن است. به این صورت که با فراهم آوردن منابع موردنیاز و ساخت‌و‌ساز بستر مایحتاج ، گسترش ی اپ آغاز خواهد شد و آن‌گاه نسخه ی آزمایشی نرم‌افزار تحویل شده و نظرات مشتری دریافت شود. در مرحله ی چهارم برنامه از حیث سعی آزموده می‌شود و نسخه ی نهایی مورد تست قرار می گیرد و به مشتری تحویل میگردد. همچنین بستر لازم برای انتشار اپ با همراهی مشتری فراهم می‌شود. مرحله ی نهایی مختص حفاظت برنامه و رفع اشتباهات محتمل بر اپلیکیشن بعد از انتشار است. همچنین با تمرکز به واکنش و نیاز کاربران تغییرات مناسب پس از نشر داده می‌گردد. سفارش ما این است که طراحی اپلیکیشن را به سایت معتبر با نمونه عمل مناسب بسپارید تا نرم افزار دلخواه و مناسبی را برای شما تشکیل داد کند. سایت وب افرا در مورد ساخت و طراحی اپ موبایل و طراحی برنامه فروشگاهی تجارب و امتیازات بالایی دارااست که می توانید با ارتباط با کارشناسان وب افرا اطلاعات کافی بدست آورید و بعد نسبت به ثبت سفارش طراحی نرم‌افزار اقدام فرمایید.