پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

یادگیری برنامه نویسی از طریق جستجو در اینترنت

۳۰ بازديد
به جرأت می‌اقتدار بیان کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد شیرین‌ترین رایا پارس طریق یادگیری نرم افزار نویسی به کارگیری از وب میباشد. اکثری از برنامه نویس ها کنونی از همین طرز توانسته‌اند درآمدزایی داشته باشند. در واقع وب یک منبع بی نیاز برای یادگیری میباشد و هر چه که فکرش را بکنید در آن یافت می‌گردد. ولی این شیوه در کنار نیکی‌های زیاد خویش یکسری ایرادها نیز داراست. فرض نمایید با یک جستجوی خرد هزاران منبع اطلاعاتی پیش روی شما قرار میگیرد که به هیچ وجهً نمی‌دانید کدام یک قادر است آیتم ی قابل قبولی محسوب خواهد شد. این زمینه بارها و بارها رسیدگی گردیده‌است و اینطور که به لحاظ میرسد برخی از منابع استحضار‌رسانی، دارای اعتبار نیستند و فعالیت را بیشتر وخیم می‌نمایند. براین اساس درصورتی‌که از این طریق یادگیری اپلیکیشن نویسی استعمال می کنید، خوب میباشد وب سایت‌های عالی را از بد تفکیک فرمائید.

JSX عناصر"elements" React

۳۰ بازديد
JSX عنصرها"elements" React را طراحی اپلیکیشن در مشهد ساخت رایا پارس میکند. در قسمت آتی رندر کردن آنان به DOM را فراگیری می دهیم. در ذیل، شما می توانید اصول اول JSX برای استارت فعالیت را ملاحظه کنید.
چرا JSX؟
React دربرگیرنده این واقعیت میباشد که منطق رندر به صورت ذاتی با بقیه منطق UI مرتبط میباشد (چه گونه حادثه ها کردار می‌نمایند، چه گونه state با سپری شد مجال تغییر تحول می‌نماید و چه‌گونه داده ها برای اکران فراهم میگردد.)
React جای این که فناوری‌‌ها را به طور تصنعی و با قرار دادن markup در فولدر‌های غیر وابسته جداسازی نماید، با واحدهایی که " components " اسم دارا‌هستند و هر دو آیتم را مشمول می شوند، نگرانی‌ها را از دربین می برد. در قسمت آینده به components می پردازیم و در‌صورتی‌که هنوز با markup (علامت گذاری) در JS ریلکس نیستید این قسمت قادر است شمارا متقاعد نماید.
React نیاز به به کار گیری از JSX ندارد، ولی بیشتر اشخاص در هنگام فعالیت با UI در درون کد جاوا اسکریپت آن را تحت عنوان یک ابزار یاری کننده بصری می بینند. همینطور به React اذن اکران خطاهای اثر گذار و پیام‌های هشدار دهنده را می دهد.
بیایید استارت کنیم
تعبیه کردن کلمه ها در JSX
در نمونه پایین، ما یک متغیر "name" را تمجید میکنیم و برای استعمال از آن در JSX ، آن را باطن براکت قرار می دهیم.
const name = 'Josh Perez';
const element =
Hello, {name}
;
ReactDOM.render(
element,
document.getElementById('root')
);

چند کتابخانه جالب JavaScript و CSS در سپتامبر 2018

۳۰ بازديد
همان طور که می‌دانید JavaScript دارنده طراحی اپلیکیشن در مشهد کتابخانه های رایا پارس بخش اعظمی میباشد. به همین عامل میباشد که هر ماه یک گروه دستاورد از شایسته ترین ها را که بر آن احاطه داریم و آیتم اعتنا شما قرار گرفته میباشد، منتشر می‌کنیم.
در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم 10 تا از جذاب ترین کتابخانه های JavaScript و CSS را به شما معرفی کنیم. .
Code Surfer
این یک کامپوننتReactاست که شما می‌توانید از آن برای جلب دقت خواننده به مهم‌ترین قسمت های کد خویش به کار گیری فرمائید. و به شما اذن میدهد که لغات، یک خط خاص یا این که حتی تعدادی خط را پر رنگ نمائید ، و با اسکرول به بالا و زیر و یا این که زوم کردن روی کد خویش نگاه ظریف تری بر روی آن بیندازید.
React Spring
این موسسه ای معمولی ازspring-physicsکه براساس کارتن ها و transition ها میباشد ، و به شما یاری می نماید طرح های زیبایی ساخت فرمایید.این یکJavaScript APIقدرتمندی دارااست که ابزارهای زیادی برای تشکیل داد برنامه کودک های غامض را آماده می نماید که با transition های ساده CSS به تنهایی قابلیت پذیر وجود ندارد.
Terminalizer
Terminalizer اذن می‌دهد تا terminal خویش را ضبط کرده وGIFهای متحرک تولید فرمائید.
این امکان تهیه بالایی داراست و به شما اذن تغییر‌و تحول فونت، رنگ دور‌نما، طول خط، مسافت حروف، و تغییرات بیشتر میدهد حتی دارنده امان داخلی برای افزودن آرم ها به GIF بدون نقص شما میباشد.
Nano ID
این یک کتابخانه JavaScript خرد و امن برای ساخت‌و‌ساز شناسه های تصادفی و منحصربه‌فرد میباشد. این الگوریتم های حاذق برای ساخت و ساز شناسه ها از الگوریتم های کد گذاری استعمال می نمایند و احتمال تولید مقدار تکراری را بسیار معدود می نمایند.این کتابخانه نیازمند هیچ تعلق وجود ندارد و صرفا 145 بایت کوچکتر و zip گردیده است.

تکنیک سئو برای ترافیک ارگانیک

۲۶ بازديد
شاید در بالا پرسش شما این باشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که رایا پارس ترافیک ارگانیک چیست و چه سود ای دارااست. در واقع به ترافیکی که صرفا از سمت موتورهای کاوش آماده میگردد ترافیک ارگانیک گفته میشود.
برای اینکه به ترافیک ارگانیک برسید بایستی همت های پشت سر هم داشته باشید در مجموع ترافیک ارگانیک یکی مطرح ترین موادسازنده تکنیک seo به حساب آورده می شود.
در واقع ما می‌دانیم که seo از تیم کار های فارغ از پرداخت به حساب آورده می شود بدین مضمون‌ که ما برای درجه بندی وبسایت به گوگل هزینه ای پرداخت نمیکنیم. به صورت کلی این قسمت نیز به نصیب قبل بسیار متعلق میباشد.
درین مسیر نیاز میباشد که مقدار بازدید کنندگانی که در حین یک ماه قبلی به دست آمده میباشد نیز بوسیله قابل انعطاف افزارهای خاص گزینه رسیدگی قرار بگیرد. در حیث داشته باشید ک بایستی چگونگی ترافیک نیز گزینه تحقیق قرار بگیرد و از مهمترین اصول تکنیک seo به حساب آورده می شود.

جاوا اسکریپت رتبه سوم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا

۴۶ بازديد
قطعاً شنیده اید که جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن در مشهد بابا تبارک رایا پارس گویش های اپلیکیشن نویسی به حساب آورده می شود. این لهجه تحت عنوان یک محور ی اثبات برای شرکت ها تبارک میباشد. این لهجه در بیش تر از 95 درصد از سایت های دنیا برای پویاسازی استعمال می‌شود. قاب ورک های Front-end که بر اساس جاوا اسکریپت میباشند، هرمورد دارنده پتانسیل بالایی برای کسب درآمد در بعدی به حساب آورده می شود.
سی پلاس پلاس جایگاه چهارم لیست لهجه اپ نویسی درآمدزا
از اولِ سال 2017 تا به الان c++ بسیار دوست داستنی میباشد، این گویش برای نرم‌افزار های کاربردی بسیار موثر میباشد و در اکثری از مدرسه ها و کالج ها نیز از این گویش برای فراگیری های مقدماتی به کار گیری میگردد. این لهجه از عنایت بالایی شامل است چون بخش اعظمی از گویش های دیگر از حیث syntax بسیار مشابه بدین گویش می باشند و به نوعی یک پیش نیاز به حساب آورده می شود.

مزایای استفاده از پیش پردازنده PostCSS

۲۹ بازديد
قابلیت و امکان مدولار بودن این طراحی اپلیکیشن در مشهد پیش رایا پارس پردازنده منجر گردیده تا فردی سازی افزونه ها نسبت به دیگر پیش پردازنده های CSS تا حد بالایی ارتقاء یابد.
این پیش پردازنده به طور بدون نقص در CSS مندرج و یوزرها دیگر نیازی به یادگیری سنتکس های نو ندارند.
حتی با به کارگیری از یک‌سری افزونه این پیش پردازنده سرعت بالایی داراست و می اقتدار آن را سریع ترین پیش پردازنده دانست.
معایب به کارگیری از پیش پردازنده PostCSS
در‌صورتی‌که قصد دارید تعداد افزونه ها را بالا ببرید مایحتاج میباشد بدانید پیش پردازنده PostCSS این قابلیت و امکان را ندارد و با این عمل سرعت و عملکرد شما ذیل خواهد آمد.
با دقت به اینکه برای فعال‌ساز‌ی این پیش پردازنده مایحتاج میباشد افزونه های متفاوت و مختلفی نصب گردد، به این ترتیب می قدرت اذعان کرد مجال نصب و طراحی آن بیشتر از سایر پیش پردازنده های CSS خواهد بود.

رنک برین / ویژگی‌های شخصیتی : عاقل / بالغ / حساس به قضاوت دیگران / اهل تغییر و پیشرفت

۲۵ بازديد
شاید جالب‌ترین الگوریتم گوگل، طراحی اپلیکیشن در مشهد الگوریتم رنک برین (Rank Brain) باشد. الگوریتمی که تا حدی رفتاری شبیه با الگوریتم مرغ مگس‌خوار داراست و هر توشه که شما عبارتی را سرچ می کنید، مانند مرغ‌ مگس‌خوار به‌دنبال مضمون‌ پشت عبارت می‌شود ولی به صورت عظیم‌خیس و بی نقص‌خیس! الگوریتم رنک برین مثل یک بشر اخلاق می‌نماید و از تجارب قبلی برای پرورش به کارگیری می‌نماید و می‌قدرت اذعان کرد از آن دست بشر‌هایی‌ست که خیلی به خلق و خوی و قضاوت بقیه بشر‌ها مداقه می دهد و همیشه در اکنون بررسی رفتارهای یوزرها میباشد تا خودش را بر پایه ی آن تغییر تحول دهد.
رنک‌ برین به چه شکل رفتارها و قضاوت‌های یوزرها را نظارت می‌نماید؟
آلرژی رنک‌ برین به نرخ کلیک (CTR)
چنانچه به ازای سرچ کردن عبارتی خاص، تعداد متعددی از کاربرها روی توصیه پنجم ورقه‌ی نتیجه ها کلیک نمایند و از پیشنهادهای اولیه تا چهارم بگذرند، رنک‌برین گوگل با سپری شد فرصت متوجه میگردد که درجه‌ی این وبسایت می بایست فراتر باشد. براین اساس بالا بودن نرخ کلیک یک کدام از فاکتورهای اساسی در ارتقاء مرتبه‌ی تارنما شما در برگه‌ی نتیجه ها جست و جوست.
آلرژی رنک‌ برین به نرخ پریدن Bounce rate
در شرایطی‌که استفاده کننده بعداز ورود به تارنما و یک نگاه سرسری متوجه گردد، وب سایت شما چیزی که می خواهد وجود ندارد، فوری وب سایت را می‌بندد و منجر بالا رفتن نرخ پریدن می شود. نرخ پریدن به طور درصد ذکر می‌گردد و بالا بودنش به هیچ عنوان به عایدی تارنما شما وجود ندارد.
آلرژی رنک‌ برین به بازه زمانی مجال ماندگاری استفاده کننده روی تارنما (Dwell time)
این فاکتور به بازه زمانی هنگامی که یک مخاطب در وبسایت شما وقت میگذراند اشاره داراست و هر چه شما بتوانید استفاده کننده را بازه زمانی مجال بیشتری روی وب سایت نگه دارید به گوگل این پیام را می‌دهید که دارنده محتوای با کیفیتی میباشید و لایق‌اید که درجه‌تان در برگه حاصل بالا بیاید.

تله 2. ارائه معماری برای آینده در طراحی اپلیکیشن

۳۳ بازديد
پیاده سازی معماری یک طراحی اپلیکیشن در مشهد سیستم قابل انعطاف‌افزاری یک عملکرد مجال‌بر میباشد. صحیح مانند اپلیکیشن‌نویسی، ممکن میباشد هنگامی با معماری روبه‌رو می شوید فرصت متعددی را صرف نمائید.
درنگ کردن در خصوص گسترش‌پذیری و مراقبت معماری بخشی از شغل میباشد. ما می توانیم مجال متعددی را برای ایجاد کرد معماری که به صورت بدیهی همگانی باشد، با آرزو به ارائه آن در آتی، صرف کنیم.
زمانی در یک تیم بر روی مفاهیم شغل میکنیم، یک خط مش سهل و آسان برای کشف ارائه غیرضروی آجل گوش کردن به مکالمات مداوم میباشد. عباراتی مثل "چه‌طور چنانچه ما بخواهیم..." یا این که "اینجانب فرض می کنم که رئیس کالا بعدا میخواهد..." نماد‌های خیر و خوبی میباشند که بعضا تمایلات ارائه اپ برای آجل را نشانه میدهند.
ما به آسانی نمی‌توانیم بعدی را ببینیم. ملزومات آجل میتواند تحت عنوان فیض‌ای از برخورد بازار یا این که تغییر و تحول در استراتژی رئیس فرآورده تغییر و تحول نماید.
چاره:
هنگام پیاده سازی معماری بر برآورده ساختن لازمات فعلی تمرکز فرمایید و خیر بر لازمات احتمالی بعدی.
ما نمی‌گوییم که کورکورانه بر شغل فعلی تمرکز کرده و بعدی را نادیده بگیرید. شما بایستی با رئیس کالا چهت نیل به طریقه کلی مسیر فرآورده گفتمان فرمایید. حتی در صورتیکه داده ها هنوز اصولی نشده‌اند، این دستور از پیش‌فرض‌های بی‌مبنا خیلی عالی میباشد.
ما می بایست تمایز روشنی فی مابین مدیر موردها مرزی و مورد ها آینده برقرار کنیم. اکثر زمان ها این دو با یکدیگر غلط گرفته می گردند. این فرمان یک رویکرد بهتر برای مجددا محاسبه کردن لازمات خاص میباشد.
گزینه مرزی یک احتمال حقیقی و واقعی میباشد که می تواند در پارامترهای لازم فعلی فیس دهد. گزینه آجل فرضیه‌ای میباشد که ممکن میباشد صورت دهد.

زمان Boot-up جاوا اسکریپت را بهینه سازی کنید

۳۳ بازديد
این مورد بایستی برای شما بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد اصلی باشد که سایت و نرم افزار ذیل اینترنت شما بر روی تلفن های یاور هوشمند عمل نماید و تمرکز اساسی شما نیز بایستی بر روی این زمینه باشد به دلیل آنکه امروز تعداد عده ای که از تلفن‌ های یاور هوشمند به مکان لپ تاپ برای کامپیوترهای فردی به کارگیری می نمایند بسیار زیاد گردیده است و یوزرها این تلفن همراه ها نیز نسبت به بقیه ابزار هایی که میتوان با آنان از وبسایت ها و نرم افزار های پایین اینترنت بازدید کرد بسیار بیشتر میباشد به این ترتیب شما نیاز دارید که بتوانید به خیر و خوبی با یوزرها این تلفن همراه های موبایل هوشمند تعامل داشته باشید.
اینکه بتوانید به خیر و خوبی فرایند تعامل با تلفن همراه های هوشمند را seo نمایید می ‌توانید از یک کدام از تکنیک های بسیار دوست داستنی که با اسم Code-Splitting شناخته می‌ گردد به کار گیری نمائید. روش به کارگیری از این تکنیک بسیار شل و قابل فهم و شعور است و این چنین میباشد که در جاوا اسکریپت هر قطعه از کد دقیقاً در محل ریشه آن ایفا و لود می‌ گردد. شما می‌توانید کد خویش را از روش کامپوننت ها و یا این که روت کد خویش تقسیم بندی نمائید که‌این فعالیت یک شغل بسیار موءثر است و شما با به کار گیری از این نحوه میتوانید به مکان دادن تک تک یک باندل به اپلیکیشن صرفا بخش های اساسی کد خویش را مهیا کرده و آن را در دست مخاطب قرار دهید تا براین اساس سبب ساز افزایش عملکرد وب سایت خویش گردید.

نکاتی دیگر برای اضافه کردن ویژگی های جدید به api

۳۱ بازديد
این مورد که یک اتفاق افتاد از نصف شب آغاز خواهد طراحی اپلیکیشن در مشهد شد میتواند برای شعبده بازان ضرر و زیان داشته باشد، یک نرم افزار نویس ظریف که اطلاعاتی درباره این زمینه داراست میتواند این شغل را به شایسته ترین صورت ممکن اعمال دهد.
def create_event(day,
start_time=None,
end_time=None):
if end_time is not None and start_time is None:
raise ValueError
("فرصت نقطه پایان تابع را نمی تواند سوای فهمیدن مجال استارت ارسال نماید")
ولی این نازکی میتواند نگران کننده باشد، در‌حالتی که خالق یک کتابخانه بخواهد که یک api ساخت نماید که یوزرها را گزینه حمله قرار می‌دهد یک متغیر بولین نصف شب قادر است برای این شغل بسیار اثرگذار باشد.
با این وجود غرض پایانی یک آفریننده کتابخانه و یا این که api این میباشد که بتواند کتابخانه ای شل برای به کار گیری شما ساخت‌و‌ساز نماید.
این خصوصیت بوسیله Tim Peters هنگامی که او‌لین ماژول datetime را در سال 2002 ساخت مندرج میباشد، حتی برنامه نویس ها پایتون مانند Tim نیز اشتباهاتی را ایفا میدهند، حالات تکراری حذف شد و الان کلیه متغیرهای مجال true می باشند.
Python 3.5 and later.
bool(datetime.time(9, 30)) == True
bool(datetime.time(0, 0)) == True
اپ نویسانی که درباره تعجب آور و غریب بودن نصف شب نمی دانند از اشتباهاتی که ممکن میباشد دراین باره شکل گیرد مصون میباشند، ولی تامل کردن درباره کدهایی که صرفا بر محور بعضا از خصوصیت های کهن درج شده اند و در آن ها توجهی به تغییرات به وجود آمده نشده میباشد مرا نگران می نماید. با این وجود به لحاظ اینجانب خوب میباشد یک خصوصیت بد ابدا جاری ساختن نشود و به عبارتی خصوصیت های دیرین باقی بمانند. این زمینه مارا به وعده اولیه نگهدارنده api ها و کتابخانه ها می‌رساند.