سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

آمار الهام‌بخش هوش مصنوعی

۱۹ بازديد

آمار الهام‌بخش هوش مصنوعی
تلاش برای ساخت و ساز یک مغز مصنوعی از فرایندهای طبیعی مغز آدم الهام گرفته است. به تدریج، این ایده به یک معنا علمی تبدیل شده و سبب ساز ایجاد فناوری‌های کاربردی هوشمند گردیده است. فعلا، توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی نتایج فوق‌العاده را بدست آورده‌اند. مثلا Alpha Go را در نظر بگیرید، یک اپلیکیشن کامپیوتری که با امداد هوش مصنوعی ماهر ترین بازی رومیزی یا Board Game را ارائه می‌کند. قدرت فناوری و هوش تصنعی و مصنوعی هنوز برای بسیاری قابل تصور نیست. امکانات بالقوه آن باعث میشود که شرکت‌ها هرچه بیشتر فناوری‌های شناختی را در فرایندهای خود پیاده کنند. پیش‌بینی کارشناسان راجع‌به توسعه بازار هوش مصنوعی تماما خوش‌بینانه است. IDC پیش‌بینی کرده است که هزینه‌های جهانی برای سیستم‌های هوش تصنعی تا سال 2022 به مبلغ 79.2 میلیارد دلار برسد، درحالی که طبق آمار Statistica، درآمد به طور فعال رشد کرده و تا سال 2025 به 59 میلیارد دلار میرسد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر فناوری، مطمئن می باشد که کشورهای پیشرو و توسعه و گسترش‌یافته اکنون با یکدیگر در حالا مسابقه هوش تصنعی می‌باشند و غالب‌ای که بر این فناوری تسلط داشته باشد، دانا را تحت کنترل خود خواهد داشت.



به کار گیری کاربردی هوش تصنعی و مصنوعی
هوش مصنوعی یک اصطلاح چتری می باشد که مشتمل بر رشته‌آوری‌های متعددی است، مانند یادگیری ماشینی و استدلالی، یادگیری عمیق، شبکه‌های عصبی، پردازش زبان طبیعی یا NLP، بیومتریک، چت‌بات‌ها، دیجیتال تویین، تصویر رایانه‌ای، تشخیص صدا، ساخت و ساز و غیره. این فناوری‌ها را می‌توان نسبتاً در آحاد صنایع، از فروش و حفظ‌های بهداشتی گرفته تا ساخت‌و‌ساز و هوافضا، با اعمال تغییرات قابل توجه و ایجاد کرد مدل‌های تجاری نو بهره مند شد. کاربرد عملی هوش مصنوعی در سازمان‌های مختلف را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد:

گروه وظایف و فواید مثال
خدمات و تولیدات فناوری‌های شناختی تعبیه شده در خدمات و تولیدات مشتری برای موثرتر ساختن آن ها خدمات رزرو
تشخیص پزشکی

خودروهای خود کار

فرایندها خودکارسازی خدمات رایانه فرایندها، اعمال کارهای دستی یا جایگزین فرایندها با آدم تعمیرات، نقاشی، سرهم کردن ربات‌ها در صنعت سنگین
ماشین‌های حفاری در صنعت نفت

ماشین‌های معدن بدون راننده در صنعت حفاری

بینش‌ها الگوریتم‌ها حجم زیادی از داده‌های سوای ساختار را تجزیه و نظارت کرده، بینش دقیقی تشکیل داد و گزارش را ارائه میدهد. در نهایت یاری به نتیجه‌گیری و پیش‌بینی تیم‌بندی مشتریان بر پایه ی نیازها و الگوهای خرید
جمع‌آوری و خلاصه کردن شاخص‌های دریافتی از هزاران دستگاه



لهجه‌های اپ‌نویسی هوش تصنعی
هوش تصنعی و مصنوعی یک حوزه علمی عظیم و رو به رشد می باشد. جنبه بسط راهکار‌های هوش تصنعی و مصنوعی نسبتا بغرنج هست و ممکن هست به ابزارها و گویش‌های مختلفی نیاز داشته باشد. تعیین بهترین زبان اپلیکیشن‌نویسی برای هوش تصنعی و مصنوعی واقعا طاقت فرسا هست، زیرا هر شرکتی نیازهای خاص خود را برای هر پروژه خاص دارااست. در میان طیف بزرگ‌ای از زبان‌های اپلیکیشن‌نویسی،هم زبان‌های تخصصی برای فناوری‌های خاص هوش تصنعی استفاده میشوند و هم گویش‌های عمومی برای گسترش رایج تر هوش مصنوعی. تعیین زبان نرم‌افزار‌نویسی بستگی به ملزومات عملکردی نرم افزار ما یحتاج هوش مصنوعی دارااست.

گویش‌های تخصصی
زبان پردازش اطلاعات یا IPL اولین زبان سطح بالا بود که برای اهداف هوش مصنوعی در سال 1956 تاسیس شده است. توسعه‌دهندگان مدرن از بعضی ویژگی‌های IPL مانند لیست‌ها، بازگشت، عملکردهای سکو بالا، نمادها و ژنراتورها استفاده می‌کنند.

زبان علامت‌گذاری هوش تصنعی یا AIML براساس XML تاسیس شده است و برای تشکیل داد عامل ها زبان طبیعی یا چت‌بات‌ها استعمال می‌گردد. این لهجه مشمول گروه‌هایی است که دربرگیرنده الگوهای ورودی کاربری و الگوهای پاسخ احتمالی به الگوها می باشند. مجموعه‌ها، واحد اساسی دانش این گویش را تشکیل میدهند.

اسمالتاک یا Smalltalk یک زبان نرم افزار‌نویسی شیء اساس بسیار معمولی می‌باشد که در دهه 1970 ساخت و ساز و برای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی استعمال می‌شود. امروزه، Smalltalk هنوز فی مابین توسعه‌دهندگان دوست داستنی است. اگرچه جامعه بسیار کوچکی دارد، اما مرتبا کتابخانه‌هایی را برای شبکه‌های عصبی، NLP، پردازش تصویر، الگوریتم‌های ژنتیکی و مورد ها دیگر منتشر می‌کند.

لهجه‌های عمومی
پایتون میان گویش‌های گسترش دهنده هوش تصنعی پیشتاز می‌باشد. پایتون دارای سینتکس syntax بی آلایش و کتابخانه‌های متنوع می باشد. پایتون از سبک‌های برنامه‌نویسی شیء اساس، کاربردی و روش‌ای تامین می‌کند. این اپ می‌تواند شبکه‌های عصبی و راهکار‌های یادگیری ماشینی را تماما تشکیل داد کرده و همچنین الگوریتم‌ها را آزمایش و مسائل NLP را حل کند.

C++ یکی از سریع‌ترین لهجه‌های برنامه‌نویسی است و میتواند با نرم افزار‌های هوش تصنعی با سرعت بالایی مطابقت و همخوانی کند. C++ براساس اصول شی‌ء گرایی عمل می‌کند و سطح بالایی از انتزاع و دسته‌ای از کتابخانه الگو‌های استاندارد را ارائه میدهد.

LISP دومین و دیرین‌ترین زبان برنامه‌نویسی سطح بالا می‌باشد. بدلیل ویژگی‌های منحصربفرد آن، هنوز به طور پهناور در پروژه‌های یادگیری ماشینی و منطق استقرایی آیتم به کارگیری قرار میگیرد:

امکان ساخت یک سطح انتزاعی خاص
سازگاری با ایرادات مشتری
قابلیت نمونه‌سازی سرعت
برنامه‌نویسی کارآمد
حمایت از لغات نمادین
محاسبه تعاملی اجزا و جمع‌آوری مجدد فایل‌ها در زمان اجرای اپلیکیشن
Prolog یک گویش نرم افزار‌نویسی اعلام‌کننده هست، بدین مفهوم که این برنامه با هر اپ دیگری به راحتی انطباق پیدا می‌کند. در مسئله هوش تصنعی، این نرم افزار می تواند سیستم‌های متخصص و نرم افزار‌های انطباقی را برای حل اشتباهات تشکیل داد کند. ویژگی‌های مهم عبارتند از تطبیق الگوها، ساختار داده‌های مبتنی بر درخت، نمونه‌سازی سریع و عقب راندن خود کار.



جاوا و هوش مصنوعی
هنوز یک لهجه واحد برای هوش مصنوعی نوآوری نشده است. با این وجود، توسعه و گسترش‌دهندگان با به کارگیری از ابزارهای جانور به نتیجه ها بهتر می‌رسند. در بسیاری از موردها، جاوا را می‌توان بهترین زبان برای پروژه‌های هوش تصنعی نامید. کلاً، جاوا یکی‌از محبوب‌ترین و رایج‌ترین زبان‌های اپلیکیشن‌نویسی است. از اپلیکیشن‌نویسی جاوا می‌اقتدار در ایجاد کرد راه‌حل‌های یادگیری ماشینی، شبکه‌های عصبی، الگوریتم‌های جستجو، نرم افزار‌نویسی ژنتیک و سیستم‌های یکسری رباته بهره برد. جاوا شیء اساس و مقیاس‌پذیر است که ویژگی‌های ضروری برای پروژه‌های هوش تصنعی و مصنوعی را ارائه می‌کند. فناوری ماشین مجازی، جاوا را قابل حمل، قابل حفظ و پر‌نور می‌کند. این قابلیت و امکان به شما قابلیت و امکان می دهد یک نسخه واحد برنامه ایجاد فرمایید که بر روی همه سیستم عامل‌های حفاظت شده از جاوا اجرا شود و به استحصال‌و‌فعالیت شما بها بخشد.

روش نرم افزار‌نویسی هوش تصنعی و مصنوعی در جاوا
برای استارت پیاده‌سازی هوش تصنعی و مصنوعی، باید دانش اولیه از الگوریتم‌ها و مفاهیم سنتی داشته باشید. آنان‌را از طریق مجال‌های آنلاین، کتاب‌های تخصصی و وب‌وبسایت‌ها بیاموزید. مورد نظری هوش مصنوعی برای استعمال از کتابخانه‌های هوش تصنعی و مصنوعی جاوا که برای گسترش دهندگان بسیار موءثر می‌باشد، ضروری خواهد بود.

لیست چهارچوب‌ها و پلتفرم‌های محبوب‌ترین مسئله‌ها
برای سیستم‌های تخصصی
Apache Jena چارچوبی برای تشکیل داد وب و برنامه‌های داده پیوندی
PowerLoom بستری برای ایجاد اپلیکیشن‌های کاربردی بر طبق دانش و سیستم‌های استدلالی
D3web یک موتور استدلالی با الگوریتم‌های متعدد برای حل مشکلات داده اساس
Eye موتور ادله برای انجام برهان نیمه عقب باقی مانده
Tweety مجموعه‌ای از چارچوب‌ها برای جنبه‌های منطقی هوش تصنعی و نمایش دانش
برای شبکه‌های عصبی
Neuroph یک چارچوب منبع باز برای تشکیل داد شبکه عصبی
Deeplearning4j یک کتابخانه یادگیری عمیق برای JVM که API را برای ساخت‌و‌ساز شبکه عصبی نیز ارائه می‌دهد.
برای پردازش لهجه طبیعی
Apache OpenNLP گروه‌ای برای پردازش متن گویش طبیعی
Stanford CoreNLP چارچوبی برای انجام وظایف NLP

دامنه تطبیق دقیق چیست؟

۱۱ بازديد

دامنه‌ تطبیق ظریف مدام استدلال مهم اختلافات در بین سئوکاران بود. برای بازه زمانی وقتگیر، EMD یک مزیت رقابتی در چنگ سئوکارانی که روش به کارگیری از آن را بلد بودند قرار داده میباشد. در روزهایی که موتور جستجوی گوگل اخیرا فعالیت خویش را آغاز کرده بود و وقتی که الگوریتم‌های مرتبط نسبتاً ضعیف بودند، اکثری از اشخاص از دامنه‌های «دو خط تیره» به کار گیری می‌کردند چون هم خرید آنان ارزانتر بود و هم سکو‌بندی آسانتری داشتند. علیرغم گفت و گو و سوء استعمال آشکار، EMD نشانه دهنده شایسته ترین کاری میباشد که سئوکاران اعمال میدهند. پس خوب میباشد هر فرصتی را غنیمت بشمارید! 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



به کار گیری از دامنه‌های تطبیق ظریف (EMD) در قبل رایج‌خیس بود، البته امروزه احوال پاره ای عوض شده میباشد. انطباق ظریف اسم دامنه یک غرض مخصوص داشت آن هم این بود که ترافیک بیشتری را به وبسایت با اسم دامنه‌ای که دقیقاً با جستجوهای یوزرها مطابقت و همخوانی داراست هدایت نماید. با تکنیک‌های سئوی بعدازظهر امروزی، نیاز بدین دامنه‌ها به واحد سنجش قابل توجهی کاهش پیدا کرد. با این درحال حاضر، EMD هنوز هم ممکن میباشد موءثر باشد و گزینه به کار گیری قرار بگیرد.

ما در نوشته‌ی‌علمی‌های قبل راجع به «روش گزینش اسم دامنه و تأثیر آن بر seo» سخن کردیم. از آنجایی که یکی گرفتاری‌هایی که اشخاص در حین طراحی وب سایت دارا‌هستند، تعیین اسم دامنه میباشد و درباره ی تأثیر اسم دامنه بر seo سوالاتی در ذهنشان صورت میگیرد. درین نوشته‌ی‌علمی می خواهیم دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain و تأثیر آن بر بهینه سازی را گزینه پژوهش در اختیار بگذاریم. بیایید با هم یک نگاهی بیندازیم.



فهرست مطالب
دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain چیست؟
آیا دامنه تطبیق ظریف بر بهینه سازی تاثیرگذار میباشد؟
آیا گوگل دامنه های تطبیق ظریف را جریمه یا این که پنالتی می‌نماید؟
آیا از دامنه تطبیق ظریف برای سایت خویش استعمال کنم؟
دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain چیست؟
یک دامنه تطبیق ظریف (EMD) دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که به لحاظ میرسد. این به آسانی یک اسم دامنه میباشد که با عبارت جستجوی وارداتی در Google یکسان یا این که حدوداً یکسان میباشد. در حالی که EMD ها ذاتاً برای seo بد نیستند، در پیشین سازندگان وب سایت از EMD ها به کار گیری می‌کردند تا سوای همت برای ایجاد محتوا یا این که ساخت‌و‌ساز تارنما، در جایگاه بالایی در لیست حاصل گوگل قرار بگیرند. این تا وقتی میباشد که به‌روزرسانی Exact Match Domain منتشر شد و همگی وب سایت‌ها را در عوض آنچه ساخت می‌کردند، به عنوان مثال تارنما‌هایی که دارنده EMD بودند، مسئول ایجاد کرد.

دامنه انطباق ظریف (EMD) نشانی اینترنتی میباشد که از واژه کلیدی یا این که ترکیبی از واژه و کلمه کلیدی تشکیل‌شده میباشد و وبسایت متبوع قرار میباشد برای آن باصرفه گردد. به همین برهان به‌این نوع دامنه، دامنه کلمه و واژه کلیدی نیز گفته می‌گردد. برای برهه زمانی وقتگیر، دامنه‌های تطبیق ظریف ابزاری دوست داستنی در میان سئوکاران برای سکو‌بندی بهتر و سریع برای یک کلمه و واژه کلیدی خاص بودند. با این حالا، تأثیر اینگونه لغت ها کلیدی بر مرتبه بندی بعد از آپ دیت رسانی EMD (دامنه مطابقت و همخوانی ظریف) گوگل کاسته شده میباشد.

خوب میباشد تمجید این دامنه را با یک نمونه توضیح دهیم. فرض کنیم شما یک مغازه گیتار دارید، به طور طبیعی واژه کلیدی اساسی تارنما شما خرید گیتار میباشد. در شرایطی‌که شما اسم دامنه خویش را buyguitar.com گزینش نمائید. دامنه شما دامنه تطبیق ظریف یا این که به اختصار EMD خواهد بود.

آیا دامنه تطبیق ظریف بر seo تاثیرگذار میباشد؟
یکی‌از موردها اختلاف در میان بهینه سازی کاران دقیقاً همین گزینه میباشد و ما در حیث داریم در‌این نوشته‌ی‌علمی تماما این موضوع را حل کنیم. بهینه سازی کاران تیم نخستین معتقدند روزگار EMD به راز آمده میباشد. آن‌ها معتقدند با به روز Exact Match Domain گوگل در سال ۲۰۱۲ این ترفند کاملا از فی مابین رفته میباشد. آن ها با اشاره به توییت مت کاتس (سرپرست گذشته واحد اینترنت اسپم گوگل) که در ذیل آن را آوردیم. به شدت از EMD غربت می نمایند.

الگوریتم تازه Exact Match Domain فقط بر روی ۶ درصد از کوئری های جستجوی انگلیسی‌ گویش تأثیر خواهد گذاشت.

ما به شما میگوییم دامنه تطبیق ظریف بر seo یک تارنما تأثیر گذار میباشد! و دلایل آن را به‌دنبال نوشته‌ی‌علمی برایتان تفصیل خوا‌هیم بخشید. اولی نکته‌ای که مورد نیاز میباشد به آن اشاره کنیم، به عبارتی پاراگراف مت کاتس میباشد. لطفاً مجدد گزاره را بخوانید! کوئری های جستجوی انگلیسی‌ لهجه! آری انگلیسی گویش! نکته‌ای که بسیار اصلی میباشد که به آن اعتنا کنیم این مقاله میباشد که سئوی فارسی با سئوی انگلیسی متعدد میباشد و برهان آن هم ضعف بازار اینترنتی کشور‌ایران و عدم کامل شدن شدن گوگل در گویش فارسی میباشد.

4 طرز موءثر برای ارتقاء اعتبار دامنه تارنما یا این که Domain Authority
آیا گوگل دامنه های تطبیق ظریف را جریمه یا این که پنالتی می‌نماید؟
در پیشین اشخاص با به کارگیری از دامنه‌های EMD آغاز به ساخت‌و‌ساز وبسایت‌های اسپم در بستر وب می‌کردند. چون چنین وب سایت ها به راحتی به شیت اولیه گوگل می‌رسیدند. و گوگل با اپدیت EMD اینگونه سایت‌هایی را از پیشنهادهای خویش بیرون کرد. ولی در صورتی‌که شما یک سایت بهتر با ساخت و ساز محتوای خوب داشته باشید، داشتن دامنه EMD به ارتقا درجه وب سایت شما یاری می‌نماید. به این ترتیب داشتن دامنه EMD سبب نمی شود گوگل شما‌را جریمه یا این که پنالتی نماید.

آیا از دامنه تطبیق ظریف برای تارنما خویش استعمال کنم؟
جواب به‌این سؤال با یک معضل یاور میباشد. فکر کنید شما مانند نمونه بالا مغازه گیتار دارید. و دامنه تارنما شما buyguitar.com باشد. همان طور که گفتیم این دامنه در جهت بهبود بهینه سازی شما اثر گذار میباشد. ولی در تعیین این دامنه شما یک مضمون‌ را از دست می‌دهید. و آن اسم تجاری میباشد.

buyguitar به مشقت و در زمان مجال شاید بتواند به نام تجاری تبدیل خواهد شد. و تشکیل داد مارک از این نام همگانی به نسبت اختلال میباشد. ولی مثال‌های موفقی نیز دراین مورد وجود دارا هستند، به عنوان مثال تارنما اعمال میدم یکی‌از مثال‌های پیروز در این باره میباشد. ولی از دید اینجانب از بابت مارک تجاری با نمی‌تواند با سایتی مانند پونیشا که دارنده یک نام تجاری مخصوص میباشد رقابت نماید.

مزایای زبان برنامه‌نویسی جاوا

۱۵ بازديد

جاوا در مقابل Kotlin
جاوا بی‌شک یکی‌از دوستداشتنی‌ترین و کاربردی‌ترین گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی سراسر عالم می باشد. بخش اعظمی از توسعه‌دهندگان اپ در سراسر فقیه از کدنویسی در گوشه و کنار جاوا لذت میبرند، چون یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای پیشرفت شناخته گردیده نرم افزار‌های اندروید است. جاوا یک دور و بر شی‌ءگرا، بر اساس مجال اعمال میباشد که بسط‌دهندگان را کار کشته می‌سازد تا سوای نیاز به پیاده سازی دوباره و در همگی سیستم‌های استدلال دفاع کننده، به پیاده سازی نرم‌افزار بپردازند. درین نوشته‌علمی به طراحی اپلیکیشن در مشهد مقایسه کاتلین و جاوا برای برنامه ریزی اندروید پرداخته‌ایم.

کمپانی گوگل Kotlin را تحت عنوان یک گویش جانبداری گردیده امروزی و توسعه یافته برای توسعه نرم افزار‌های موبایل رسما معرفی نموده است. کاتلین (Kotlin) توسط JetBrains پیشرفته میباشد و برهه زمانی‌ها آن‌گاه، با استقبال و تحسین بخش اعظمی از توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید روبرو شد و تحت عنوان یک لهجه نرم افزار‌نویسی جدید برای بسط نرم افزار‌های اندروید دربین توسعه و گسترش‌دهندگان شناخته شد. در حالتی که در عرصه برنامه‌نویسی تماما نو و تازه‌شغل میباشید و می‌خواهید اندروید را خیال بگیرید، سفارش می شود تا جاوا را تحت عنوان لهجه نرم افزار‌نویسی گزینش فرمایید. ولی در شرایطی‌که توسعه و گسترش‌دهنده باتجربه‌ای در قضیه توسعه و گسترش اپلیکیشن میباشید و میخواهید به سمت یک لهجه اپ‌نویسی پرطرفدار دور از شوخی بروید، میتوانید Kotlin را برای توسعه و گسترش نرم افزار تعیین نمائید.
محتوا نهفته
1 براین اساس پرسش این میباشد که جاوا یا این که کاتلین، کدامیک برای بسط نرم افزار اندروید مطلوب خیس میباشد؟
1.1 کاتلین Kotlin
1.2 جاوا
2 مزایای گویش اپلیکیشن‌نویسی جاوا
3 نکات منفی JAVA
4 مزایای لهجه برنامه‌نویسی Kotlin
5 نکات منفی Kotlin
براین اساس پرسش این می باشد که جاوا یا این که کاتلین، کدامیک برای گسترش نرم افزار اندروید مطلوب خیس میباشد؟
واقعیت این می باشد که امروزه جاوا بر تک تک فقیه حکم دهنده میباشد، در حالی که کاتلین اخیرا تحت عنوان محبوب‌ترین زبان اپلیکیشن‌نویسی میان توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید ظواهر گردیده‌است. هر دو لهجه دارنده طرفداران جدا خویش می‌باشند. برداشت گسترش‌دهندگان از هر دو لهجه کاتلین و جاوا بسیار متفاوت می باشد، ولی در شرایطی که درباره‌ی اعداد و ارقام کلام کنیم، کاتلین گزینه دقت یوزرها بخش اعظمی قرار گرفته و همچنان از لحاظ پیشرفت نرم‌افزار‌های موبایل محبوبیت بسیار متعددی را از آن خویش نموده است.

کاتلین Kotlin
کاتلین، پلتفرم گسترش داده گردیده بوسیله JetBrains و جامعه منبع گشوده، تحت عنوان زبان اپلیکیشن‌نویسی منبع گشوده مبتنی بر ماشین مجازی جاوا در لحاظ گرفته گردیده است. گوگل این پلتفرم را تحت عنوان لهجه قانونی اندروید اعلام نموده است. می‌قدرت آن را با جاوا مقایسه و تفسیر کرد، چون به وسیله IDEهای مهم امان می‌گردد و با جاوا 6، 8 و فراتر سازگار می باشد.

جاوا
جاوا، که به وسیله Sun Microsystems در سال 1991 معرفی شد، یک لهجه نرم افزار‌نویسی شی‌ءگرا و بر پایه ی کلاس میباشد که بسیار مشابه به C++ میباشد. فعلا، جاوا وابسته به اوراکل می‌باشد و در بین بسط‌دهندگان سراسر عالم بسیار شناخته گردیده‌است. جاوا یکی‌از قدیمی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دانا میباشد که نسبتاً در هر پلتفرم و دستگاه‌های گوشی به کارگیری می‌شود.

مزایای زبان نرم افزار‌نویسی جاوا
یادگیری راحت
شایسته ترین مورد برای بسط برنامه‌های ساکن و یکسری پلتفرمی
اجرای وا رفته کد مندرج به وسیله جاوا در مرورگر یا این که ماشین مجازی
ابزارهای متن گشوده و کتابخانه‌های گسترده برای تایپ کردن کد با فرصت کمتر
سیستم برهان اندروید گوگل از بسته‌های API جاوا استعمال می‌نماید
این اپلیکیشن دارنده امان گسترده‌ای از طرف جامعه است که بطور منظم در زمینه‌ی ورژن تازه و خصوصیت‌های آن آپدیت رسانی می‌نماید
همت بالا و ایمن
اندروید استودیو که به زبان جاوا درج شده است، تایپ کردن کد را سهل و آسان می‌نماید.




نکات منفی JAVA
در جاوا، به کد بیشتری نیاز دارید که معمولا احتمال خطا یا این که گونه های را نیز به طور طبیعی ارتقاء می‌دهد.
فرصت زیاد برای اجرای اپ‌ها، بسیاری از پیشرفت‌دهندگان را از خویش ناامید می‌نماید.
جاوا در مقایسه با بقیه گویش‌ها به خاطر بیشتری نیاز دارااست و به این ترتیب کندتر عمل می‌نماید.
در جاوا، به جهت محدودیت‌های ذاتی، گسترش‌دهندگان در پیاده سازی API اندروید با نقص‌ روبرو می‌شوند.
مزایای لهجه اپلیکیشن‌نویسی Kotlin
تایید و راه اندازی کاتلین هیچ هزینه‌ای ندارد.
پیشرفت‌دهندگان شیفته تایپ کردن کد در کاتلین هستند، چون برای ساختن کد در‌این پلتفرم، فقط به چندین خط کد نیاز دارید.
تغییر و تحول جاوا به کاتلین سهل و آسان میباشد.
سود‌وری را افزایش می دهد.
به پیشرفت‌دهندگان در ساخت API ها امداد می‌نماید.
کاتلین با جاوا سازگار میباشد، به‌این مضمون‌ که می توانید از کل کتابخانه‌های جاوا، JVM و چارچوب‌های جان دار در فرایند کدنویسی به کارگیری نمائید.
گسترش‌دهندگانی که جاوا را میشناسند، میتوانند به راحتی کاتلین را خاطر بگیرند؛ چون هر دو گویش مبتنی بر مفاهیم و منطق یکسانی عمل می‌نمایند.
کاتلین از نظر خصوصیت‌های لهجه و انعطاف‌پذیری بسیار مشابه به گویش Swift اپل میباشد.
کتابخانه Anko نیز برای کاتلین جانور است.




نکات منفی Kotlin
در مقایسه با جاوا، سرعت تدوین کندتری را نماد میدهد.
منابع بسیار زیاد
منابع آموزشی محصور
کمپانی تکران ارئه دهنده سرویس ها پیاده سازی نرم افزار موبایل در سطحی دربین‌المللی است. برای مشاهده مثال شغل های ما به پیوند ذیل رجوع‌کنید:

تفاوت‌های بین اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت Responsive

۱۵ بازديد

تفاوت‌های در بین نرم افزار گوشی و اینترنت‌وب سایت Responsive
با اعتنا به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند به یکی ابزارهای ضروری معاش روزانه اکثری از اشخاص تبدیل شد‌ه‌است، دستیابی‌وکارها بایستی به سمت ارائه سرویس ها به طور گوشی جنبش نمایند. در شرایطی‌که هنوز این شغل را اجرا نداده‌اید، ممکن میباشد رقیبتان از این زمان به کارگیری نماید. در‌این نوشته‌ی علمی تفاوت‌های میان نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌وبسایت Responsive را رسیدگی میکنیم و به شما میگوییم کدامیک برای استخراج‌وکار گزینش بهتری میباشد.

یوزرها شما هم به اینترنت‌وب سایت‌های واکشگرا و هم نرم افزار‌های تلفن همراه دقت متعددی دارا‌هستند. شما بایستی از تشابه‌ها و تفاوت‌های دربین نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌تارنما Responsive دوراندیشی داشته باشید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



محتوا مخفی
1 همانندی‌ها
2 تفاوت‌های در میان نرم افزار گوشی و اینترنت‌تارنما واکنشگرا
3 نرم افزار‌های تلفن همراه
4 چرا و چه هنگامی به نرم افزار گوشی نیاز دارید؟
5 ارائه تجارب کاربری فراتر با نرم افزار‌های گوشی
6 شبکه ارتباطی بدون واسطه با مشتریان
7 اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه
8 چرا و چه هنگامی به اینترنت‌وبسایت گوشی نیاز دارید؟
9 کدامیک برای استخراج‌وکار عالی میباشد؟
همانندی‌ها
اذن دهید آغاز تشابه‌های در میان نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌تارنما Responsive را پژوهش کنیم:

پیاده سازی گردیده برای به کار گیری در یک دستگاه گوشی مانند موبایل هوشمند یا این که تبلت
دارنده خصوصیت‌های مختص تلفن همراه، مانند برقراری تماس یا این که شناسایی وضعیت مکانی مخاطب
المان‌های پیاده سازی با مقیاس و همت مطلوب در دستگاه‌های گوشی
اشتراک‌گذاری راحت در کانال‌های اجتماعی با دوستان و فالوورها
قابلیت و امکان پیاده سازی برای ای‌کامرس یا این که ام‌کامرس
سازش با بعضی طرز‌های مارکتینگ مختص تلفن همراه
تفاوت‌های فی مابین نرم افزار گوشی و اینترنت‌تارنما واکنشگرا
در اینجا می توانید تفاوت‌های دربین نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌وبسایت Responsive را مشاهده کنید:
یک نرم افزار تلفن همراه داخل دستگاه ذخیره می شود و بایستی از اپلیکیشن استور دانلود و نصب گردد.
معمولا بعضی خصوصیت‌ها و محتواهای آن سوای اتصال وب نیز در دسترس می‌باشند.
یک نرم افزار امکان هماهنگ شدن با خصوصیت‌های دستگاه تلفن همراه مانند دوربین، لیست مخاطبین، روز‌نگار و غیره را داراست.
یک شبکه ارتباطی بی‌اندیشه را در میان دستیابی‌وکار و استفاده کننده مهیا می‌نماید.
نکته کلیدی: یک اینترنت‌تارنما واکنشگرا بایستی او‌لین راه‌حل شما برای حضور در دستگاه‌های گوشی باشد. البته از سوی دیگر، نرم افزار تلفن همراه میتواند تجارب کاربری فوق‌العاده‌ای را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورد.

نرم افزار‌های تلفن همراه
یک نرم افزار تلفن همراه در واقع یک نرم افزار قابل انعطاف‌افزاری میباشد که به صورت ویژه برای به کار گیری در تلفن همراه‌های هوشمند و بقیه دستگاه‌های بی‌سیم مانند تبلت‌ها یا این که ساعت‌های هوشمند پیاده سازی می شود. این نرم افزار‌ها تماما غیروابسته از اینترنت‌وب سایت شما پیاده سازی می گردند.

برنامه‌ها معمولا برای ارائه تجربیات‌ای شبیه یا این که عالی از یک اینترنت‌وب سایت دسکتاپ پیاده سازی میگردند. نرم افزار‌ها عموما قابل انعطاف‌افزارهای فوق‌العاده تخصصی میباشند که جزئی از استراتژی تلفن همراه یک کمپانی به اکانت می آیند.





چرا و چه وقتی به نرم افزار گوشی نیاز دارید؟
از جمله در صورتی صاحب و مالک یک نانوایی یا این که مغازه عرضه نان می باشید، میتوانید با به کار گیری از یک نرم افزار، تولیدات خویش را برای قسمت خاصی از بازار مانند ما‌درها منزل‌دار یا این که کیترینگ‌های غذای خانگی بازاریابی فرمایید. هنگام پیاده سازی نرم افزار میتوانید به موردها مختلفی مانند المان‌های پیاده سازی، پیام و بقیه اجزای برندینگ اعتنا داشته باشید.

ارائه تجارب کاربری فراتر با نرم افزار‌های تلفن همراه
نرم افزار‌ها کارکشته به اجرای وظایف مختلفی میباشند و می توانند داده ها همگانی مانند بها‌ها و حادثه ها و قابلیت رزرو سرویس ها و کاوش را به سادگی در دسترس یوزرها قرار دهند. نرم افزار‌ها می توانند تحت عنوان یک پلتفرم سرویس ها‌دهی فردی‌سازی گردیده در حیث گرفته شوند، پیام‌رسان داخلی و صدها قابلیت و امکان منحصر به فرد دیگر داشته باشند.

شاید محسوس‌ترین مزیت داشتن یک نرم افزار تلفن همراه این میباشد که میتوانید باطن نرم افزار تجربیات جامعی را برای مخاطب آماده فرمائید.

شبکه ارتباطی بدون واسطه با مشتریان
نرم افزار گوشی شبکه ارتباطی فعلی را تقویت می‌نماید و یا این که یک شبکه ارتباطی بی واسطه را در دسترس یوزرها قرار میدهد. با به کار گیری از یک نرم افزار می توانید یک المان تازه را به استراتژی برندینگ خویش اضافه نمائید و تولیدها و خدماتتان را در دسترس دسته خاصی از بازار غرض قرار دهید.



اینترنت‌وبسایت‌های تلفن همراه
یک اینترنت‌تارنما گوشی در واقع ورژن مختصر و اثر گذار از اینترنت‌وبسایت دسکتاپ میباشد. تفاوت مهم فی مابین دو ورژن این میباشد که اینترنت‌وبسایت تلفن همراه فقط برای استعمال در دستگاه‌های گوشی پیاده سازی شد‌ه‌است. اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه معمولا محتوا و تعداد صفحه ها کمتری دارا هستند. هریک از صفحه های برای ارائه شایسته ترین تجربیات در دستگاه‌های گوشی، با صرفه گردیده‌اند.

چرا و چه وقتی به اینترنت‌تارنما تلفن همراه نیاز دارید؟
اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه این قابلیت و امکان را تولید می‌نمایند تا مشتریانتان از روش یک دستگاه گوشی به کمپانی شما دسترسی داشته باشند. از آنجایی که مجموع تلفن همراه‌های هوشمند دارنده یک مرورگر اینترنت می باشند، کمپانی شما در هر ساعتی از شبانه‌روز در دسترس صدها میلیون استفاده کننده قراردارد.

هیچ نیازی به دانلود وجود ندارد و یوزرها تنها با یک مرورگر اینترنت می توانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.

اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه رده شما در نتیجه ها کاوش را بهبود میدهند. موتورهای جستجویی مانند بینگ و گوگل به ارائه تجربیات رضایت‌قسمت در دستگاه‌های تلفن همراه اعتنا ویژه‌ای دارا‌هستند. در‌حالتی که این مراد را هواخواهی فرمائید شاهد بهبود رنکینگ خویش در برگه کاوش خواهید بود.

در شرایطی که وبسایت شما به وسیله وردپرس یا این که جوملا میزبانی می شود و به دلایلی مانند هزینه و فرصت نمیخواهید یک وب سایت گوشی مستقل داشته باشید، قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز یک ورژن تلفن همراه فرندلی از اینترنت‌وب سایت فعلیتان وجود دارااست. به این مراد کافیست یک کامپوننت ریسپانسیو را به اینترنت‌تارنما خویش اضافه فرمایید.

تکنولوژی‌های مورد استفاده برای ساخت اپلیکیشن‌های مکان‌محور

۱۴ بازديد

هر آنچه می بایست در باب پیشرفت برنامه‌های مکان ‌محور بدانید
صنعت پیشرفت برنامه گوشی در عالم برای پاسخگویی به نیازهای جدید کاربران، تخت‌گاز در موقتی بسط می‌باشد. در چنین شرایطی استحصال‌وکارها برای زنده ماندن و بسط در‌این دنیای دیجیتال، باید با ترندهای جدید همسو شوند. در این نوشته‌ی‌علمی قرار می‌باشد شما را با روش توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های مکان ‌پایه آشنا کنیم. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


اپلیکیشن‌هایی مانند واتساپ، اوبر، پوکمون گو و سایر نمونه‌ها یک نکته مشترک دارا هستند. کل این نرم افزار‌ها تغییرات انقلابی را در نصیب‌های شبکه‌ اجتماعی، حمل‌ونقل و بازی ساخت‌و‌ساز کردند. ولی این تکنولوژی سرویس‌های مطابق موقعیت مکانی یا LBS بود که سبب موفقیت این برنامه‌ها شد.
شاید تعجب کنید که 90 درصد از نرم افزار‌هایی که فعلا در تلفن همراه هوشمندتان نصب گردیده‌است از تکنولوژی شرایط مکانی فایده می‌برند! این تکنولوژی به نرم‌افزار‌های موبایل اجازه می‌دهد پیشنهادات شخصی‌سازی شده را در دسترس کاربران قرار دهند. در سود این برنامه‌ها نفیس‌آفرینی سریع و بهینه، فروش بسیار بالایی را برای دستیابی‌وکارهای مختلف به ارمغان میاورند.
امروزه نرم افزار‌های مکان ‌اساس کاربردهای متعددی پیدا کرده‌اند. به نظر میرسد این تکنولوژی یکی‌از ترندهای پیشتاز در سال‌های آینده باشد. در صورتیکه هنوز از این تکنولوژی سود نبرده‌اید، عالی میباشد عجله نمایید! در‌این نوشته‌علمی می توانید تمام نکات اساسی برای بسط اپلیکیشن مکان ‌اساس را ملاحظه کنید.
محتوا نهفته
1 نرم افزار مکان ‌شالوده چطور کار می‌کند؟
2 مزایای نرم افزار‌های مکان ‌اساس برای استخراج‌وکار
3 تکنولوژی‌های آیتم استفاده برای ایجاد کرد نرم افزار‌های مکان ‌شالوده
4 تکنولوژی‌های مکان ‌یابی داخلی
5 تکنولوژی‌های مکان ‌یابی خارجی
6 به کار گیری از اپ‌های مکان ‌مبنا در صنایع مختلف
6.1 1) خدمات گردشگری
6.2 2) خرده‌فروشی
6.3 3) خودرو
6.4 4) شبکه اجتماعی و دوست‌یابی
6.5 5) نرم افزار‌های ردیابی سالم و تناسب اندام
7 ویژگی‌های ضروری در نرم افزار‌های مکان ‌شالوده
8 چطور یک اپ مکان ‌اساس بسازیم؟
8.1 گام اول: تحقیق بازار
8.2 گام دوم: گزینش یک بسط‌دهنده معتبر
8.3 گام سوم: ویژگی‌ها و قابلیت‌ها
8.4 گام چهارم: یقین از امنیت اطلاعات
8.5 گام پنجم: طراحی و گسترش
8.6 گام ششم: تست و تکثیر برنامه
8.7 هزینه پیشرفت برنامه مکان ‌شالوده چقدر است؟
نرم‌افزار مکان ‌محور چطور فعالیت می‌کند؟
این اپلیکیشن‌ها به استخراج‌وکارها اجازه میدهند با استعمال از تکنولوژی‌های مکان ‌یابی و اطلاعات دریافتی از دکل‌های مخابراتی، ارتباط وای‌فای یا سلولار و سیگنال‌های GPS، بسته به شرایط مکانی مخاطب خدمات متناسبی را ارائه دهند.

مزایای اپ‌های مکان ‌شالوده برای حصول‌وکار
با استعمال از تکنولوژی تعیین شرایط مکانی در برنامه‌های گوشی می‌توانید به بینش‌های بیشتری در امر کاربران، ترندها و سایر موردها دسترسی پیدا نمایید. این نگرش‌های تازه سبب بهبود عملکرد کلی حصول‌وکار می گردد. همچنین حصول‌وکارها می‌توانند با تمرکز به تقاضا و نیازهای کاربران، پیشنهادات بهتری را ارائه دهند.

سرویس‌های دقیق و سریع: سازمان‌ها می‌توانند بر اساس اطلاعات مکانی راهکارهایی که دقیقا ما یحتاج کاربران است را ارائه دهند. این تکنولوژی به وفاداری مشتریان کمک می‌کند. به عنوان مثال، برندی مانند اوبر از مزایای متعدد تکنولوژی GPS فایده میبرد و با استعمال از آن وضعیت مکانی دقیق مسافری که درخواست ماشین کرایه ای داراست را شناسایی می‌کند.
تجارب شخصی‌سازی شده: احتمالا شما هم موافق تجربه‌های شخصی‌سازی شده میباشید. در واقع 80 درصد از مصرف‌کنندگان برندی را برای خرید گزینش می‌کنند که چنین تجربه‌ای را ارائه دهد. نرم افزار‌های بر اساس موقعیت مکانی با غرض‌گیری کاربران امکان ارائه تخفیف‌ها و پروموشن‌های جالب برای ارتقاء محبوبیت برند را میسر می‌کنند.
اطلاعات و آپ تو دیت‌های بی‌درنگ: با ارسال بی‌تامل هشدارهای مربوط به رویدادهای گوناگون به مشتریانی که در مجاورت یک حوزه‌ مشخص حضور دارا‌هستند، به کاربران و حصول‌وکارها کمک می‌کنند در سریع‌ترین مجال از اطلاعات تازه مطلع شوند.
پیشنهادات و جستجوی آسوده: با در دسترس قرار داشتن اطلاعات مکانی، دستیابی‌وکارها می‌توانند اقدامات استفاده کننده را تفحص کنند و نکات خرید جالب به همپا تخفیفات و پروموشن‌های اثرگذار را به مشتری ارائه دهند.






تکنولوژی‌های گزینه به کارگیری برای ایجاد کرد نرم‌افزار‌های مکان ‌اساس
کلاً دو نوع سرویس مکان ‌اساس شامل فضای داخلی و فضای خارجی وجود داراست. این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارا هستند؟

تکنولوژی‌های مکان ‌یابی داخلی
1) ژئوفنسینگ: ژئوفنسینگ اولیه تکنولوژی داخلی تشکیل شده مبتنی بر داده‌های GPS، سلولار و وای‌فای بود. این تکنولوژی یک مرز جغرافیایی مجازی را ایجاد کرد می‌کند. هنگامی که یک تلفن همراه هوشمند به نقطه مکانی خاصی وارد یا از آن خارج می شود، نرم‌افزار می تواند یک‌سری امر‌های از قبلی نرم افزار‌ریزی شده را ایفا کند.

ژئوفنسینگ اکثر اوقات در حوزه تبلیغات و بازاریابی و برای ارائه متناسب‌ترین تبلیغات و پیشنهادات به مشتریان بالقوه به شغل گرفته می شود. این تکنولوژی از سه پاداش استفاده می‌کند:

استاتیک: وقتی یک کاربر گوشی از حوزه‌ خاصی بازدید می‌کند.
داینامیک: وضعیت مکانی مخاطب ردیابی و نوتیفیکیشن‌های لحظه‌ای مبنی بر جریان اطلاعات متغیر به موبایل کاربر فرستاده می شود.
همتا به همتا: به کاربران تلفن همراه تذکر می‌کند که کاربران دیگری نیز در درحال حاضر بازدید از یک ناحیه مشخص و معلوم میباشند.
2) Eddystone و iBeacon :iBeacon یک پروتکل نرم‌افزاری توسعه یافته توسط اپل و Eddystone یک توصیه دهنده سرویس توسعه یافته توسط گوگل هست. هر دو تکنولوژی برای انتخاب وضعیت مکانی داخلی از سیگنال‌های BLE (سینال‌های بلوتوث با انرژی زیر) سود میبرند.

BLE سیگنال‌های شناسایی‌کننده را ارسال می‌کند. با دریافت این سیگنال‌ها در موبایل هوشمند ویژه‌ای که برای iBeacon و Eddystone طراحی گردیده‌است، فرمان‌های مناسب انجام می‌شود. برای مثال، در صورتی‌که یک نرم‌افزار خاص در گوشی هوشمندتان نصب باشد و از یک منظره یا مکان دیدنی بازدید کنیم، گوشی به طور پیوسته جزئیاتی را در مورد این مکان دیدنی ارائه می دهد.

تکنولوژی‌های مکان ‌یابی خارجی
سیستم مکان ‌یابی جهانی (GPS): آحاد موبایل‌های هوشمند از یک ماژول جی‌پی‌اس داخلی فایده می‌برند. این ماژول با دریافت سیگنال‌های مورد نیاز از یکسری ماهواره، شرایط مکانی یک کاربر را با دقت حدودا 4 متری تخمین میزند.
وای‌فای: این تکنولوژی عملکردی مشابه با GPS دارااست. وای‌فای یک تکنولوژی مقرون‌به‌صرفه می‌باشد که نسبت به جی‌پی‌اس اقتدار پوشش محدوده کوچکتری را دارد. البته وای‌فای با نشانگر اقتدار سیگنال دریافتی (RSSI) و سرویس Google Maps سازگاری بالایی داراست. در شیوه RSSI با استعمال از نقاط اتصال وای‌فای، وضعیت مکانی یک کاربر تخمین زده می‌شود.
آی‌دی مخابراتی: با استفاده از ایستگاه‌های GSM می‌توان موقعیت جغرافیایی یک کاربر را شناسایی کرد. تلفن همراه‌های تلفن همراه قابلیت تشخیص دکل مخابراتی که به آن متصل شده‌اند را دارا‌هستند. با جستن مختصات دکل مخابراتی می‌توان حالت مکانی کاربر بر روی نقشه را هم مشخص کرد.

پنج روش که اپلیکیشن موبایل می‌تواند به رشد کسب‌و‌کار شما کمک کند

۱۴ بازديد

پنج طریق که نرم افزار تلفن همراه می تواند به پرورش استخراج‌و‌فعالیت شما یاری دهد
عالم در درحال حاضر تغییر تحول میباشد و امروزه برای هر حصول‌و‌عمل، سازش با واپسین بسط‌های تکنولوژیکی امری حیاتی میباشد. بطور قابل توجهی، نرم افزار‌های گوشی (آیفون، اندروید و بقیه پلتفرم‌ها) اکثری از یوزرها موبایل را مشغول خویش کرده‌اند و اکثر کارآفرینان هوشمند و آجل‌نگر، از این پدیده برای بهبود موقعیت استخراج‌و‌شغل خویش به کار گیری می‌نمایند. درین نوشته ی علمی، به پنج طریق که نرم افزار موبایل قادر است به پرورش استحصال‌و‌شغل شما یاری دهد، میپردازیم: 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


محتوا مخفی
1 1- تقویت برندینگ
2 2- بهبود تجربیات سرویس ها مشتری
3 3- کار تحت عنوان یک ابزار بازاریابی
4 4- مشتریان بیشتری بدست آورید
5 5- ارتقا درآمد
1- تقویت برندینگ
از آنجایی که لوگو یا این که شعار کمپانی شما بر روی کاغذ اکران گوشی مشتریان قابل مشاهده میباشد، عملا ناممکن میباشد که هر مجال که به محصول ها یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشند، شما‌را به حافظه نیاورند. همینطور تاکید بر مارک، یک مزیت قطعی در قبال رقبای شما که هنوز این استراتژی تجاری را اتخاذ نکرده‌اند، ارائه میدهد. در صورتیکه میخواهید سریعا مارک خویش را تقویت نمائید یا این که کاری فرمایید که از سوی مشتریان زودتر به رسمیت شناخته گردید، ساخت یک نرم افزار موبایل راهی بهتر برای یاری به بهبود مارک تجاری و آوازه کلی استخراج‌و‌عمل شما میباشد.





2- بهبود تجارب سرویس ها مشتری
مشتریان شما می توانند هر فرصت که میخواهند، به تولیدها و سرویس ها شما دسترسی داشته باشند. نرم افزار موبایل شما می تواند همه سرویس ها موردنیاز را به مشتریان ارائه دهد. نرم افزار شما می تواند دارنده خصوصیت‌هایی باشد که مشتریان را قوی می‌سازد در هر فرصت از شبانه روز، سوال ها خویش را مطرح کرده و داده ها ما یحتاج را پیدا نمایند.

3- فعالیت تحت عنوان یک ابزار بازاریابی
بیش تر از نرم افزار کاربردی، عنایت یک نرم افزار گوشی میتواند تحت عنوان یک ابزار بازاریابی پر ارزش دو چندان خواهد شد، ولی چه‌طور؟ می‌اقتدار آن را به راحتی با چهره‌بوک، توییتر و دیگر وب سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ترکیب کرد. این بدان معناست که با یک ضربه، مشتریان می توانند نرم افزار شما و یا این که تجربیات خویش را با کمپانی به اشتراک بگذارند، که همینطور میتواند باعث به تبلیغات بدون‌پول گردد. به علاوه، با به کارگیری از Push notification، می توانید با‌گاز تبلیغات یا این که رویدادهای ویژه را برای مشتریان خویش ارسال نمایید.

4- مشتریان بیشتری بدست آورید
به خیال داشته باشید که مصرف‌کنندگان مدرن دائما در هم اکنون جنبش و به دستگاه‌های گوشی خویش معتاد می‌باشند. با یقین، آن ها از یک نرم افزار گوشی موثر و دیدنی استعمال اکثری خواهند کرد. در شرایطی‌که نرم افزار شما به آنان یاری دهد که در حین خویش صرفه‌جویی نمایند، مطلقا شمارا به دوستان و خانواده خویش معرفی خواهند کرد.







5- ارتقا درآمد
یک نرم افزار گوشی با توانگری اجرا پیشنهاد، می تواند به راحتی شبکه درآمد دیگری را به غیر از اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه، ارائه دهد. از جمله، امکان رزرواسیون رستوران، رزرو بلیت کنسرت، خرید متاع، سرویس ها و غیره فقط با چندین کلیک معمولی قابلیت‌پذیر میباشد. البته شکیبایی فرمایید، چیزهای بیشتری وجود داراست! شما می توانید با شارژ کردن یوزرها نرم افزار هنگام ارتقا، یا این که با ارائه تبلیغات داخل اپلیکیشنی و غیره درآمدزایی فرمایید.

متاسفانه بخش اعظمی از صاحبان مشاغل هنوز مزایای بالقوه و کبیر نرم افزار‌های کاربردی گوشی را از لحاظ ارتقا سود‌وری، سعی، مزیت رقابتی و تجربیات کاربری ادراک نکرده‌اند. بدین پندار کرده‌اید که چه گونه می توانید دستیابی‌و‌عمل خویش را توسعه و گسترش دهید؟ نرم افزار گوشی ممکن میباشد صرفا چاره شما باشد. برای مشورت کردن و امداد به رویش استخراج‌و‌فعالیت خویش، می توانید با گروه دارای تخصص ما تماس حاصل نمایید!

مقایسه اپلیکیشن تلفن همراه و وب موبایل

۷ بازديد

مقایسه نرم افزار موبایل و اینترنت گوشی
سال‌هاست که شاهد پرورش تعداد یوزرها وب گوشی با سرعت بیشتری نسبت به یوزرها وب دسکتاپ بوده‌ایم. این پدیده به هیچ وجه تعجب‌آور وجود ندارد، چون این فرایند در سال 2008 به وسیله کارشناسان صنعت پیش‌بینی گردیده بود. درین نوشته‌ی‌علمی به مقایسه نرم افزار گوشی و اینترنت گوشی پرداخته و در زمینه ی خصوصیت‌های هریک حرف خوا‌هیم کرد.
محتوا نهفته
1 نرم افزار گوشی یا این که اینترنت گوشی؟
2 مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها در بالاترین حد خویش
3 چرا نرم افزار‌ موبایل آنقدر در دنیای مدرن برای یوزرها اساسی شد‌ه‌است؟
3.1 1. خصوصیت‌های بیشتر
3.2 2. سرعت بیشتر
3.3 3. کاربرپسند
3.4 4. راحتی
3.5 5. دور و اطراف خودکفا 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


3.6 6. حضور مارک
نرم افزار گوشی یا این که اینترنت تلفن همراه؟
در شرایطی که به واحد سنجش مجال صرف گردیده برای به کار گیری از نرم افزار‌های تلفن همراه و اینترنت گوشی اعتنا کنیم، نرم افزار‌های موبایل همواره غالب می‌باشند. استعمال از نرم افزار موبایل به صورت فزاینده‌ای از به کارگیری از مرورگر گوشی پیشی می گیرد. طبق گفته eMorketer، یوزرها موبایل‌های هوشمند در سال 2020 حدود 4 ساعت در روز را در وب سپری کرده‌اند و 88 درصد از این فرصت صرف به کار گیری از نرم افزار‌ها گردیده‌است.

مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها در بالاترین حد خویش
مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها از سوی یوزرها موبایل در سال 2021 مخصوصا سه ماهه سوم، به بالاترین حد خویش رسیده میباشد. براساس واپسین گزارش منتشر گردیده بوسیله App Annie، به صورت میانگین یوزرها اندروید در آمریکا فعلا 4.2 ساعت در روز را صرف به کار گیری از نرم افزار‌های گوشی می‌نمایند. مصرف کنندگان در کره جنوبی 5 ساعت در روز را صرف به کار گیری از نرم افزار‌های گوشی خویش می‌نمایند که در مقایسه با 4.8 در سه ماهه دوم سال 2021، ارتقا یافته میباشد.

به کارگیری روزافزون از نرم افزار‌های موبایل پیامدهای دورازشوخی برای برندهای دیجیتال دارااست. یوزرها به استحصال‌و‌امور می گویند که چه‌گونه میخواهند محتوای خویش را مصرف نمایند. دنیای آنلاین تخت‌گاز رو به جلو در درحال حاضر تکان میباشد و به صورت فزاینده‌ای مشخص و معلوم میشود که داشتن نرم افزار فردی برای مرتبط ماندن بسیار اصلی و کلیدی میباشد.







چرا نرم افزار‌ موبایل آنقدر در دنیای مدرن برای یوزرها اصلی گردیده‌است؟
1. خصوصیت‌های بیشتر
در حالی که نرم افزار‌های موبایل میتوانند از کلیه عملکردهای متعدد تلفن شما به کار گیری نمایند، یک اینترنت‌تارنما موبایل بسیار محدودتر شغل می‌نماید. این بدان معناست که یک نرم افزار گوشی می تواند سطحی از تعامل را بسیار بالاتر از توان‌های رقبای خویش ارائه دهد. GPS، دوربین و اعلان‌ها فقط برخی از عملکردهایی می باشند که نرم افزار‌های موبایل می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و با بسط فناوری موبایل، این لیست نیز به آن اضافه گردد. با اعتنا به استعمال بی نقص نرم افزار‌ها از اعلان‌ها، آیا تعجبی ندارد که یوزرها داده ها بیشتری را از روش نرم افزار‌ها اخذ نمایند؟ همگی کاربرانی که نرم افزار شمارا دانلود کرده‌اند، می توانند به راحتی اعلان‌ها را اخذ نمایند.

2. سرعت بیشتر
از آنجایی که نرم افزار‌های موبایل در دستگاه شما دانلود و نصب میگردند، یوزرها میتوانند سریع‌خیس از نرم افزار‌ها به کار گیری نمایند. به مکان نیاز به بارگیری تمامی تصاویر و عملکردهای متعدد، نرم افزار به آسانی کلیه چیز را از پوشه‌هایی که از قبلی در دستگاه وجود داشت، توده‌آوری می‌نماید. با کاهش فرصت بار گذاری، یوزرها مجال بیشتری برای نشستن و لذت بردن از نرم افزار به روشی که در حیث گرفته گردیده است، دارا هستند.

3. کاربرپسند
بعضا از اینترنت‌وب سایت‌های موبایل می توانند نسبتا سرگردان‌کننده باشند. درصورتی که سایتی برای دستگاه شما باصرفه‌سازی نشده باشد، ممکن میباشد به حیث رسد که در اکنون جنبش در یک میدان مین می باشید. مجموعاَ، نرم افزار‌های گوشی استفاده کننده پسند می‌باشند، چون رابط کاربری به صورت خاص با پیش گویی یوزرها موبایل پیاده سازی گردیده است. نرم افزار‌های موبایل یک طرح‌بندی معمولی، تصاویر بدیهی و حتی فراگیری‌هایی را برای کاربرانی که برای نخسین بار استعمال می‌نمایند، ارائه می‌نمایند.

4. راحتی
با اپلیکیشنی که جزئیات، سوابق به کار گیری و پیکربندی شما‌را صرفا در پشت یک دکمه خرد شل در شیت اساسی ذخیره می‌نماید، نرم افزار‌ها همواره شل‌ترین آیتم برای یوزرها خواهند بود. با نرم افزار‌های موبایل، یوزرها هر فرصت که میخواهند از نرم افزار‌های گزینه عشق و علاقه خویش به کارگیری می‌نمایند. اینترنت گوشی‌ها اکثر اوقات این سطح از آسانی تجارب کاربری را ارائه نمی کنند.

5. دور و بر خودکفا
در مقایسه نرم افزار گوشی و اینترنت گوشی، اینترنت گوشی، شما فقط در اختیار گرفتن محتوای تارنما خویش را دارید. لحظه‌ای که به مکان دیگری لینک و پیوند می‌دهید، این در دست گرفتن از میان خواهد رفت. با به کارگیری از یک نرم افزار تلفن همراه، توسعه و گسترش‌دهنده قادر است مطمئن گردد که هر چیزی که استفاده کننده احتمالا به آن نیاز داراست، در محدوده نرم افزار جای‌دارد.







6. حضور مارک
زمانی فردی مرورگر اینترنت گوشی خویش را می‌بندد، تارنما شما از دستگاه موبایل وی حذف می‌گردد. هنگامی مخاطب نرم افزار موبایل شما‌را می‌بندد، مارک شما در شیت مهم دستگاه وی باقی می ماند. این بدان مضمون‌ میباشد که بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت شما می توانند اسم تجاری شما‌را بیشتر از آنچه تا قبل از این اعمال می‌دادند، یاد آوری نمایند. با قرار دادن بیشتر مارک در مقابل روئت کرد بازدیدکنندگان یا این که مشتریان اینترنت‌وب سایت خویش، احتمال بیشتری داراست که نرم افزار شمارا بگشایند.

محبوبیت نرم افزار‌های گوشی در اکنون ارتقاء میباشد و به شما قابلیت دسترسی به خصوصیت‌های تازه و دوراندیشی از مارک را می دهد که به آسانی با به کار گیری از اینترنت‌ گوشی قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. مهمتر از سایر، یوزرها به کار گیری از اپلییکشن‌های موبایل را به اینترنت تلفن همراه ترجیح می دهند. در صورتی اسم تجاری شما میخواهد از وسعت عظیمی از دستگاه‌های گوشی به کار گیری نماید؛ منطقی میباشد که به‌این تصور کنید که دقیقا چه‌گونه می‌اقتدار حضور گوشی مارک را باصرفه‌سازی کرد.

کمپانی تکران ارئه دهنده سرویس ها پیاده سازی‌ نرم افزار در سطحی دربین‌المللی میباشد.

صاحب یک برنامه اپلیکیشن حرفه ای شوید

۲۸ بازديد

امروزه صنعت گوشی جزو سودآورترین حصول و کارها گردیده است، به طوریکه خیلی از مدیران و صاحبان حصول و کارها به‌دنبال تشکیل داد اپ هستند. هرچند که طراحی سایت یک ابزار خوب برای تبلیغات به شما می آیند ولی امروزه اکثر افراد از گوشی های گوشی به کارگیری می کنند. در صورتی‌که که شما اپ نداشته باشید طیف وسیعی از مشتریان خود را از دست خواهید اعطا کرد و رقبا در این باره از شما گوی سبقت را می گیرند. البته خوب میباشد تا دیر نشده میباشد با طریق هایی که پیرو ذکر می‌کنیم، نسبت به ایجاد کرد نرم افزار اقدام فرمایید.

شما هم با طرق ساده و مطمئن که پیرو حرف می‌کنیم، می توانید صاحب یک برنامه حرفه ای شوید. با یار و همدم باشید.

1.یادگیری نرم افزار نویسی 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



در صورتیکه تمایل دارید که برای ساخت نرم افزار خود هزینه نکنید و به گروه طراحی اپلیکیشن شغل را نسپارید، بهتر است که دست به فعالیت شوید و کدنویسی را خیال بگیرید. نرم‌افزار نویسی نیز مانند هر زبان دیگری نیاز به فراگیری و کارایی و پشتکار دارد. می بایست برای یادگیری آن بایستی مجال صرف فرمایید و در اموزشگاه های حضوری یا آنلاین به فراگیری خود بپردازید. این نوع یادگیری بهترین نوع سرمایه گذاری هست و می‌توانید در بلندمدت درآمد زیادی را از آن برداشت نمائید.

یادگیری کدنویسی و مهارت در ایفا آن قادر است نقش بسزایی در ساخت اپ مدنظر آماده آورد. درین شیوه باید صبر و صبر بالایی داشته باشید.

نقاط مثبت

از نظر مالی به طور کامل به صرفه هست.
بر مهارت و دانش تخصصی خود افزوده می‌کنید.
در حالتی‌که اهل چالش و تضارب با مسائل باشید، حتما از کدنویسی لذت خواهید توفیق.
نقاط منفی

زمان زیادی را باید صرف آموزش و یادگیری نمائید که منجر می‌گردد عمل شما دیرتر توسعه و گسترش کند. مخصوصا در حالتی که به کدنویسی عشق و علاقه نداشته باشید این گزینه عمل را برای شما وقت گیر تر خواهد کرد.
2.استعمال از شرکت های برنامه نویسی

درصورتی که وقت کافی برای یادگیری ندارید، می توانید از یک مجموعه ساخت اپلیکیشن استعمال نمایید. ولی این طریق سرمایه زیادی از شما می گیرد و یا در گیر بدقولی هایی می شوید که حین شغل پیش می آید. ولی در هر صورت این روش یکی از طرز های خوب و مطمئن میباشد که می‌توانید با خیال وارفته از آتی برنامه خود مطمئن باشید. قبل از آغاز کار با هر تیم و گروهی مطمئن شوید که آن ها تجارب شغل کافی در این زمینه را داشته باشند.

با به کارگیری از این شیوه به راحتی میتوانید با کمک تجربه آن‌ها سهل وآسان خیال و خاطر باشید و به موفقیت برسید. فارغ از به کار گیری از این تجربیات ادامه مسیر بسیار دشوار خواهد شد و شما به آنان نیاز دارید تا تیم را رئیس کنند و توسعه و گسترش ببخشند.

پیشنهاد می کنم برای استحصال اطلاعات بیشتر نوشته‌ی علمی نقش دسته نرم افزار نویس در موفقیت یا شکست یک اپلیکیشن را بازرسی نمایید.



نقاط مثبت

این راه ریسک پایینی دارد زیرا متخصصین در شرکت حضور دارند و می‌توانند کار را به راحتی پیش ببرند و این افراد معمولا نسبت به اجرا فعالیت بسیار دارای تعهد می‌باشند .
مدیریت پروژه به راحتی جاری ساختن می‌شود و خیالتان بابت این موضوع بی نقص شل و ول است به این دلیل که معمولا موسسات یک رئیس پروژه دارا‌هستند .
نقاط منفی

این شیوه بالاترین هزینه را برای تشکیل داد نرم افزار دارااست زیرا موسسات تعدادی دارای تخصص اپ نویسی استخدام می کنند و بایستی هزینه ای که دریافت می کنند برای آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد و جوابگوی پرداخت حقوق و دستمزد آن ها باشد.
وقتی که برای عقد قرارداد و ارتباطات حضوری به مراد تعریف و تمجید پروژه می‌گذارید وقت شما‌را می گیرد. و شما برای رفت و آمد و حضور در این جلسات بدون چاره به هزینه های جانبی هم خواهید شد.
3.استعمال از ابزارهای تشکیل داد اپلیکیشن

درصورتی که تصمیم به یادگیری کدنویسی ندارید و یا سرمایه کافی برای استخدام یک مجموعه دارای تخصص را ندارید، می توانید از برنامه سازها به کار گیری نمایید. خبر بهتر این هست که این ابزارها به سادگی با به کار گیری از قابلیت کشیدن و آزاد کردن برای شما یک نرم افزار طراحی می کنند. درین شیوه دیگر نه نیاز به تخصص خاصی دارید و نه نیاز دارید تا سرمایه هنگفتی هنگام استارت عمل صرف نمایید.

این روش ریلکس میباشد و با‌گاز می توانید اپلیکیشن را در مارکت ها منتشر نمایید و باتوجه به انتخاب نوع سیستم امکانات متفاوتی برای شما آماده می‌گردد. با تمرکز بدین که راه‌های تشکیل داد اپلیکیش امکان های متعددی را میدهند البته نمی‌شود به عنوان یک طرح ایده آل برای عده ای باشد که دنبال تشکیل داد نرم افزار های مشخص شده می باشند.

بعضا از بهترین ابزارهای آنلاین عبارتند از AppyPie, Kinetixe و Nativ که طرح‎های گوناگونی را باارزش‎های گوناگون ارائه می‎ دهند تا شما به راحتی مبتنی بر نیاز خود بهترین گزینه را گزینش نمایید و کار را پیش ببرید.

نقاط مثبت

کلیه میتوانند از این‌شیوه با کمک گرفتن ار امکانات تارنما اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازنند.
کاملا مقرون به صرفه است و شما هم‌زمان می توانید پلتفرم اندروید و ios را هزینه اش را پرداخت کنید و اپلیکشن خود را بسازید.
سرعت بالایی دارد و در کمتر از یک ساعت به هدف خود خواهید رسید و دست شما را در طول بسیار باز میگذارد.
میتوانید محتوای پویا داشته باشید و از طریق پنل زیر وب اطلاعات را بروزرسانی نمایید.
نقاط منفی

در برخی امکانات محدودیت خواهید داشت. به طور مثال درصورتی که در نرم‌افزار نیاز به استفاده از سنسورها در موبایل داشته باشید با سیستم‌های آنلاین نمی توانید این عمل را اعمال دهید اما امکانات اساس‌ای در اپلیکیشن را کاملا مدد می‌کنند.
این سرویس ها نیاز به تمدید هزینه دارند و فرصت مجال تمدید هریک مختلف می باشد.
4.فریلنسرکارها

فریلنسر کسی میباشد که برای خودش به صورت پروژه شالوده و آزاد فعالیت می کند. برای اینکه بتوانید یک فریلنسر را استخدام کنید، باید فرآیند پایین را طی نمایید:

۱-در ابتدا می بایست نیازهای خود را تمجید نمایید.

۲-به سایت های مورد نظر که در این زمینه فعالیت می کنند مثل پونیشا آگهی را ارسال نمائید.

۳- با فریلنسرهای درخواست کننده گفتمان فرمایید و نتیجه ها مذاکرات خود را یادداشت کنید.

۴- بهترین فریلنسر را انتخاب و تایید آخری فرمایید.

ولی تعیین فرد مورد نظر نو اولیهِ شغل هست. فعلا باید براساس نیاز خود، خواسته های خود را به طور پر‌نور و دقیق برای فریلنسر بیان نمائید و ارتباط خیر داشته باشید. فریلنسرها هم بایستی توان مدیر پروژه را داشته باشند و هم اینکه انتظارات شما‌را به نه پاسخ دهند. کوشش نمائید در مذاکرات اول، به نحوه برخورد و پاسخگویی فریلنسر توجه نمایید تا در آجل مشکلی پیش نیاید و تمامی چیز طبق مشی ساده پیش برود.

البته در مورد گزینش فریلنسر این گزینه را در لحاظ داشته باشید که معمولا فریلنسرها بر روی یک آیتم مهارت و تخصص دارند. به طور مثال در صورتی شما ساخت وب سایت را به آن‌ها بسپارید ناچار خواهید شد که برای طراحی گرافیک فریلنسر دیگری را به کار بگیرید.

نقاط مثبت

خواسته های خود را به سادگی سفارشی سازی نمایید و انتظارات خود را برای فریلنسر مطرح نمائید تا یک پروژه دقیقا بر اساس گرایش و منظور خود داشته باشید.
با هزینه زیر یک متخصص را به استخدام خود در می‌آورید و از توانمندی های او برای پروژه خود یاری می گیرید.
نقاط منفی

امکان داراست که فریلنسر بر سر قول خود وفادار نباشد و پروژه را در طول تعیین شده تحویل ندهد و نتواند به خیر پروژه را رئیس کند.
اما این‌شیوه ریسک بالایی هم داراست چون شما نسبت به فریلنسر شناخت کافی را ندارید و معلوم نیست که بتواند پروژه را به صدق پیش ببرید یا نه. اما این نقص‌ در اولی برخورد پیش می آید و در مراحل آینده که بخواهید با فرد مورد نظر همکاری داشته باشید دیگر خیالتان وارفته خواهد بود.
5.خرید برنامه فراهم

شما ضمن ایجاد کرد اپ و درسرهای پیرامون آن، می‌توانید از همان آغاز به سراغ نرم‌افزار های مهیا بروید و آن‌ها‌را خریداری و به کارگیری کنید.

نقاط مثبت

اپلیکیشن تا قبل از این بدون نقص تست و مستعمل میباشد و دیگر در بعدی به باگ یا مشکلی عکس العمل نخواهید کرد.
با‌گاز می توانید از امکانات نرم‌افزار خود به کارگیری نمایید و زمان را برای خود ذخیره فرمائید.
نقاط منفی

قابلیت دارااست نرم افزار مورد نظر تک تک امکاناتی که مدنظر شماست را نداشته باشد و با مراد های شما گوناگون باشد.
از دید هزینه هم معمولا هزینه بالایی تری داراست اما به نسبت ساخت اپلیکیشن هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.
ساخت یک برنامه مناسب نیازمند تمهیدات ما یحتاج برای مثال سود گیری از یک تیم کارشناس و همچنین استفاده از ابزارهای مو جود با چاشنی مهارت لازم می تواند به شما در تشکیل داد یک نرم افزار مناسب بخصوص راجع‌به موبایل کمک بسزایی کند.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟

۱۳ بازديد

تشکیل داد نرم افزار گوشی چقدر تایم میخواهد؟

زمان هنگامی که ارتفاع میکشد تا یک نرم افزار ساخته گردد به طیف وسیعی از فاکتورها بستگی دارااست. سه گزینه نامبرده در لیست تحت، از مهمترین المنت ها در تقریب تایم تیبل شما می‌باشند:

نوع نرم افزار‌ای که می‌سازید (type of app)
ابهام خصوصیت‌های آن (complexity of its features)
طرز پیشرفت (development method)
براین اساس بعضا از نرم افزار ها را می اقتدار در یکسری ماه ایجاد کرد، در حالی که بعضا دیگر ممکن میباشد سال ها ارتفاع بکشد. در شرایطی که بخواهیم بطور کلی بگوییم، بیشتر نرم افزار های گوشی را می قدرت نزدیک به 6 تا 12 ماه پیشرفت اعطا کرد.
 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


نرم افزار های تلفن همراه با تلاش بغرنج تایم بیشتری میخواهند و درصورتی که چیزی معمولی برای به کارگیری فردی می‌سازید، مانند flashlight app یا این که calculator app، تک تک فرایند می تواند در کمتر از یک هفته کامل شدن خواهد شد. ولی چنانچه می خواهید Facebook ،Uber یا این که Tinder آجل را بسازید، به طور طبیعی بایستی انتظار سال‌ها ارتفاع کشیدن را داشته باشید. همینطور در صورتی‌که مایل به تشکیل داد یک نرم افزار ساکن (native app) با رمز گذاری سطح ذیل می باشید، به طبع نسبت به هنگامی که از یک پلتفرم ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری می کنید، تایم بیشتری خواهد موفقیت.

شایسته ترین روال برای تشکیل داد نرم افزار گوشی چیست؟
بطور کلی هیچ طرز واحدی برای گسترش نرم افزار ها، که بتواند برای همگی شایسته ترین باشد نیست. می اقتدار اذعان کرد این فرمان به موردها ذیل بستگی داراست:

نیاز
میزان دارایی
نوع نرم افزار
صنعت
و فاکتورهای دیگر
برای بیشتر اشخاص به کارگیری از یک پلتفرم تشکیل داد نرم افزار، شایسته ترین منش برای پیاده سازی و طراحی نرم افزار میباشد. از جمله پلتفرم BuildFire به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که فارغ از تایپ کردن حتی یک خط کد، اپلیکیشنی برای iOS و Android هم زمان ساخت‌و‌ساز فرمائید. شاید بتوان اظهار‌کرد این پلتفرم به جهت مقرون به صرفه بودن و نیز داشتن امکان تهیه و تنظیم بسیار (customizable)، شیوه نیکی برای تشکیل داد نرم افزار میباشد.

هزینه تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه چقدر میباشد؟

همگی چیز با ایده نرم افزار شما آغاز میشود. ابهام نرم افزار، بیشترین اثر را روی هزینه خواهد داشت. به عنوان مثال، اپلیکیشنی که از GPS و رابطه real-time فی مابین یوزرها استعمال می‌نماید، گران خیس از یک نرم افزار با محتوای بی آلایش میباشد. اپلیکیشن‌ای که صرفا دسترسی به ebook یا این که flashcards را مهیا می‌نماید، ارزان خیس از نرم افزار هایی میباشد که پروفایل‌های کاربری کاستوم داراست.

نرم افزار هایی با تمامی این خصوصیت‌های مازاد، به فعالیت بیشتر برای development و عمل بیشتر در بخش back end نیاز دارا هستند، که لبریز بدیهی میباشد هر دو روی هزینه تثیر میگذارند. فرض فرمائید می‌خواهید یوزرها نرم افزار هر توشه که لاگین می نمایند، وارد یک پروفایل یونیک شوند. این شغل به سرورهای دیتابیس و سرورهای پذیرش نام و نشان یوزر نیاز داراست. همینطور برای حفظ از داده ها تمامی اشخاص، به خصوصیت های امنیتی توانا نیاز دارید. طبیعی میباشد که‌این مورد ها برای نرم افزار calculator مورد نیاز وجود ندارد. در صورتی‌که هم می خواهید اپلیکیشنی بسازید که Tinder آتی باشد، گران خیس از یک اپ بی آلایش برای یک کسب و کار خرد خواهد بود.

همینطور طریق توسعه و گسترش، بر هزینه تمام شما اثر خواهد گذاشت. یه خرده جلوتر درباره ی پنج مشی رایج برای تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه حرف می‌کنیم، که همگی آن‌ها با ارزش های متفاوتی عرضه می گردند:

low-level coding
hybrid apps
rapid app development
cookie-cutter apps
BuildFire
low-level coding مدام گران ترین خواهد بود، چون شما‌را مکلف به استخدام توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار می نماید. یک نرم افزار iOS لزوما بها یک نرم افزار Android را ندارد. hybrid apps نیز به توان فنی و تکنیکی نیاز دارا‌هستند که بر هزینه آن افزوده میشود. البته چنانچه از یک app builder جانور به کارگیری فرمایید، مقدار متعددی از پول شما سیو می گردد.

شما میتوانید یک اپلیکیشن با 2000 دلار، 20000 دلار، 200000 دلار یا این که بیشتر از 2 میلیون دلار بسازید. بدیهی میباشد که هزینه ساخت یک نرم افزار تلفن همراه به فاکتورهای زیادی بستگی داراست. همان طور که پیش خیس هم اشاره کردیم، عواملی مانند نوع اپلیکیشن‌ای که می‌سازید، خصوصیت‌هایی که پیاده‌سازی میکنید و طرز گسترش، بیشترین اثر را روی بها خواهند داشت.

گسترش دهندگان پیش کسوت در ایالات متحده ممکن میباشد 150 دلار در ساعت شارژ اخذ نمایند، در قبال بسط دهنده ای که برای نخسین بار دراین باره شغل می نماید ممکن میباشد 30 دلار در ساعت هزینه داشته باشد. همینطور با ادامه فرآیند اضافه کردن خصوصیت‌ها، کوشش و عدم وضوح به نرم افزار، به طور طبیعی هزینه ارتقا مییابد.

آیا میتوانم به تنهایی یک نرم افزار تلفن همراه بسازم؟

اینطور مرسوم میباشد که پیشرفت تلفن همراه به یک دسته بدون نقص از بسط دهندگان نرم افزار نیاز داراست. ولی در بعدازظهر امروزی، می اقتدار خاطرنشان کرد که دیگر نیازی به بسط دهندگان نرم افزار وجود ندارد. هر کسی قادر است سوای کدنویسی یا این که یادگیری گویش اپلیکیشن نویسی، نرم افزار‌های خویش را ساخت کند.

پلتفرم‌های گسترش فارغ از کد، از آغاز و به سادگی ساختن یک نرم افزار را برای یوزرها غیر فنی سهل وآسان می‌نمایند. صرفا مسئله تعیین یک تمپلیت، اضافه کردن افزونه ها و کاستوم کردن مشخصات برای پاسخگویی به نیازهای شماست. این نوع پلتفرم ها را می شود به شایسته ترین صورت با سازندگان سایت مانند Wix یا این که Squarespace مقایسه نمود. در واقع در حالتی‌که تا قبل از این یک تارنما برای کسب و کار خویش ساخته باشید، ممکن میباشد با این ابزارها آشنا باشید.

این بی آلایش‌ترین روش برای تبدیل ایده یک نرم افزار، به حقیقت میباشد. با استعمال از پلتفرم DIY مانند BuildFire می توانید به مکان یک‌سری ماه یا این که حتی یکسری سال، یک نرم افزار را در برهه زمانی یک‌سری هفته‌ بسازید. این خیر صرفا بی آلایش ترین و سریع ترین راه و روش برای ایجاد کرد نرم افزار میباشد، بلکه مقرون به صرفه‌ترین خط مش نیز است.

از طرفی، استخدام تیمی از گسترش دهندگان نرم افزار، حقیقتا هزینه بردار میباشد. چون شما بدون چاره می باشید برای تحقیق باگ ها و عده‌آوری فیدبک های یوزرها، به یک گسترش‌دهنده iOS، توسعه و گسترش‌دهنده Android، پیشرفت‌دهنده Web، رئیس پروژه و حتی نماینده ضمانت چگونگی، پول پرداخت فرمائید. خیر فقط بایستی برای ایجاد کرد یک نرم افزار به‌این اشخاص پول پرداخت نمایید، بلکه می بایست بعداز فعال سازی اپلیکیشن، برای محافظت و ساپورت آن نیز به آنان پول پرداخت فرمائید.

درعوض، ساختن یک نرم افزار به تنهایی و با به کارگیری از قابل انعطاف افزاری که دارنده زیرساخت های از پیش مو جود میباشد، راحت خیس میباشد. براین اساس تمامی سرورهای احراز نام و نشان، سرورهای بک آپ، دیتا بیس ها، سرورهای تحلیل و مورد ها دیگر در دسترس شما می‌باشند. در واقع موردنیاز وجود ندارد نگران هیچ یک از این جنبه های تکنیکی باشید. بدین ترتیب صرفا روی طراحی صفحه نرم افزار، خصوصیات و جذب یوزر فوکوس نمایید. این پلتفرم ها مورد ها دیگر را در بخش back-end برای شما هندل می نمایند.

آیا روند تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه طاقت فرسا میباشد؟
در حالتی که از یک نرم افزار ساز سوای کد به کار گیری میکنید، به طور طبیعی پیشرفت نرم افزار آسوده میباشد. در غیر این شکل به مهارت های تکنیکی شما، که به عبارتی علم گویش های اپ نویسی میباشد، بستگی دارااست. در شرایطی که اهل تکنولوژی نیستید و نمی دانید چه‌گونه کدنویسی نمایید، تمامی چیز بر عهده گروه، دارایی و مشی پیشرفت شما خواهد بود.

ما فرض می‌کنیم شما می‌خواهید نرم افزار را خودتان از آغاز کدنویسی نمائید. در‌این نمایش، فعالیت بدین راحتی نخواهد بود. برای تایپ کردن کد می بایست گویش های نرم افزار نویسی تازه را خاطر گرفته و امتحان و خطای متعددی را پشت راز بگذارید.

مزایایی طراحی وب اپلیکیشن برای کاربران

۲۱ بازديد

افزایش استفاده از وب در بین عموم و شرکتهای بر روش اداره مشاغل نیز اثر نهاده است. این دستور سبب به تغییر زیرساخت فناوری داده ها شرکت ها از سبک های سنتی به سبک های مطابق ابر و کانال و تایید عظیم اینترنت نرم‌افزار ها شد‌ه‌است. نرم‌افزار های مبنی بر اینترنت به دستیابی و امور قابلیت و امکان بی آلایش سازی عملیات، افزایش کوشش و کاهش هزینه ها را میدهد. علاوه بر این، ایجاد کرد اینترنت نرم افزار مزایای دیگری نیز دارد، برای مثال اینکه در پلتفرم های مختلف انجام می گردند، دامنه دسترسی پهناور تری دارا هستند و از هر کجا به راحتی قابل استعمال می‌باشند. از این رو، در پی قصد داریم به معرفی اینترنت اپلیکیشن، کاربرد و مزایای آن بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



مقصود از ساخت اینترنت نرم افزار چیست؟
اینترنت نرم افزار یا این که نرم افزار کاربردی اینترنت (Web application)، طرحی رایانه ای می‌باشد که با به کار گیری از مرورگرهای اینترنت و فناوری اینترنت، وظایف خویش را از روش وب اجرا می‌دهد.

امروزه کسب و شغل های متعددی از وب تحت عنوان یک شبکه ارتباطی مقرون به صرفه استعمال می نمایند. وب به آنان اذن می‌دهد تا با بازار غرض خویش تبادل داده ها کرده و معاملات سریع و مطمئن انجام دهند. با این فعلا، تعامل موثر تنها در‌حالتی که قابلیت پذیر می باشد که بتوان تک تک داده های موردنیاز را ضبط و ذخیره کرد و ابزاری برای پردازش این داده ها و ارائه نتیجه ها به استفاده کننده وجود داشته باشد.

اینترنت اپلیکیشن به یوزرها قابلیت میدهد با استعمال از هیبت های آنلاین، سیستم های رئیس محتوا، سبد خرید و مورد ها دیگر با کمپانی شما تعامل داشته باشند. خلال این، اینترنت اپلیکیشنها به نیروی کار اذن میدهند تا سند تشکیل داد نمایند، داده ها را به اشتراک بگذارند، در اعمال پروژه ها همیاری نمایند و بر روی ورقه ها مشترک صرف حیث از جای و نوع دستگاه خود کار نمایند.

در دنیای امروز٬ برنامه های پایین اینترنت به ابزاری مهم برای کسب و کار تبدیل گردیده اند. معمول ترین کاربرد آن‌ها برقراری رابطه با مشتریان، همیاری با نیروی کار، ذخیره امن اطلاعات و ارائه داده ها به مدیران جهت مدیریت بهتر کسب و کار هست. به همین دلیل بسیاری از اشخاص مبادرت به ایجاد کرد اینترنت برنامه برای بیزنس خویش کرده اند.

چه‌گونه اینترنت نرم‌افزار پیاده سازی و ساخته میگردد؟
اپلیکیشن تحت اینترنت یک اپلیکیشن خدمت گیرنده- خدمت دهنده (Client–server) است. بدین مضمون‌ که یک طرف خدمت گیرنده و از طرف دیگر خدمت دهنده یا این که سرور جای دارد. خدمت گیرنده یا این که کلاینت به طرحی گفته می‌شود که شخص برای اجرای اپ استعمال می نماید که معمولا یک مرورگر اینترنت مانند گوگل کروم یا این که فایرفاکس می باشد. به عنوان مثال، در مقر داده، کلاینت طرحی هست که کاربر از روش آن اطلاعات را وارد می نماید و سرور طرحی می باشد که داده ها را ذخیره می نماید.

این نوشته‌ی علمی رو مطلقا ببینید:
رابط کاربری UI چیست؟ بازرسی تفاوت UI و UX، یکبار برای مدام!
همینطور از ترکیبی از اسکریپت های سمت سرور (PHP و ASP) برای مدیریت ذخیره سازی و بازیابی داده ها و اسکریپت های سمت کلاینت (JavaScript و HTML) جهت ارائه داده ها به یوزرها به کارگیری می نماید.

برای تشکیل داد اینترنت نرم‌افزار معمولا از گویش هایی مانند JavaScript و HTML استعمال می‌شود که بوسیله مرورگرها حفاظت می‌شوند. این زبان ها برای اجرای اپ به مرورگر متکی میباشند. بعضی از برنامه های زیر اینترنت پویا بوده و به پردازش سمت سرور نیاز دارا هستند. بعضی دیگر کاملا ایستا بوده و مورد نیاز وجود ندارد هیچ سیرتکامل پردازشی در سرور صورت بپذیرد.

اینترنت اپ به یک اینترنت سرور (Web server) برای مدیر درخواست های یوزرها، یک اپ سرور (Application server) جهت ایفا شغل های درخواستی و معمولا به یک مقر داده برای ذخیره داده ها نیاز داراست. برای تشکیل داد نرم افزار سرور از فناوری هایی مانند ASP.NET،PHP و دیگر موردها به کارگیری میشود.

مزایای پیاده سازی نرم افزار ذیل اینترنت برای استخراج و امور
برخی از مهمترین مزایای ایجاد کرد اینترنت نرم افزار برای دستیابی و امور به تفصیل زیر میباشد:

بهبود عملکرد
داشتن یک سری ورژن از یک مدرک یا این که به کارگیری از طریق های سنتی مبتنی بر ورقه خیر صرفا زمان بر هست، بلکه می‌تواند بیزنس شما را در معرض خطاهای انسانی قرار دهد که به راحتی قابل شناسایی نیستند. خلال این، سوای یک دست سازی منابع داده متعدد سازمان، مجبور می‌شوید اطلاعات را در بخش های مختلف تکرار نمایید که کاری وقت گیر و پرزحمت هست. طراحی وب نرم افزار به شما کمک می نماید تا فرآیندهای کسب و کار خویش را معمولی فرمائید و بتوانید شغل های بیشتری را در زمان کمتر و با تمرکز بیشتر اعمال دهید. همینطور، یکپارچه سازی اطلاعات در یک محل به شما کمک می نماید یک نمای کلی از کوشش بیزنس خویش داشته باشید و گزارش هایی که با داده ها بی اندیشه (Real-time) به روز می گردند، تهیه و تنظیم فرمائید.



دسترسی ۲۴/۷
به شرط داشتن وب می توانید در تمامی روزهای هفته و به طور شبانه روزی به اینترنت نرم افزار دسترسی داشته باشید. خلال این، این نوع نرم افزار ها کاملا انعطاف پذیر بوده و نسبتاً از هر دستگاه یا این که مرورگری قابلیت دسترسی به آنان وجود دارااست.

زمانی که قابل انعطاف افزارهای بر پایه ی دسکتاپ نیاز به به روزرسانی دارا‌هستند، هر دستگاهی که نرم افزار در آن نصب شد‌ه‌است به طور غیروابسته به روز می‌شود. این وظیفه معمولا به عهده پرسنل هست که ممکن می باشد فراموش نمایند و منجر گردد بیزنس شما در معرض نقض امنیتی قرار بگیرد. ولی در نرم‌افزار های ذیل اینترنت این عمل به طور متمرکز انجام میگردد و یوزرها هموراه به ورژن آپدیت گردیده اپلیکیشن دسترسی دارند.

این نوشته‌ی‌علمی رو حتما مشاهده کنید:
utm چیست، چه کاربردهایی دارد و چه‌طور لینک utm بسازیم؟
امنیت بیشتر
اینترنت اپلیکیشن ها امنیت بیشتری دارند. اگر که از یک نرم‌افزار مبتنی بر دسکتاپ استعمال کنید، در حالتی که لپ تاپ یا این که دیگر دستگاه های شما به سرقت برود یا این که زخم ببیند، می بایست فرصت و هزینه متعددی صرف نصب و فعال سازی دوباره قابل انعطاف افزارها فرمائید. ضمن این، داده های شما نیز در معرض خطر قرار دارند. با تشکیل داد اینترنت نرم افزار و ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری، در‌حالتی که امکانات رایانه ای شما آسیب ببیند یا این که به سرقت برود، خیالتان وا رفته می باشد؛ چرا که نرم‌افزار های زیر اینترنت داده ها را روی خدمت از طریق دور ذخیره می نمایند. بنابراین تاوقتی‌که نشانی اینترنت، اسم کاربری و سر عبور خویش را به خیال داشته باشید، میتوانید به صورت امن در هر رایانه یا این که دستگاه تلفن همراه متصل به وب، به اپ خویش وارد گردید و وقفه ای در کار های کسب و کار شما تشکیل داد نمی‌شود. همینطور، در شکل از دست رفتن اطلاعات به جهت خطای انسانی یا این که فنی، میتوانید داده های خویش را از ابر بازیابی فرمایید.

مقیاس پذیری و سفارشی سازی آسوده
علاوه بر اینکه ایجاد کرد اینترنت برنامه به صورت خاص مبنی بر نیازهای شغلی کنونی شما انجام می گردد، تماما انعطاف پذیر و مقیاس پذیر بوده و می‌تواند با دقت به پرورش بیزنس و تقاضاهای تازه تغییر نماید. همینطور، شما می توانید برنامه های پایین اینترنت را با دقت به حالت بیزنس خویش سفارشی سازی فرمایید و برای هر استفاده کننده سطح دسترسی و مجوزهای متبوع خویش را تعریف‌و‌تمجید نمایید.

نصب و نگهداری شل
اپ های ذیل اینترنت مخارج بیزنس را کاهش داده و هزینه نگهداری و پشتیبانی مقداری دارا هستند. همینطور ساخت اینترنت اپ به رفع مشکلاتی زیرا پر شدن خاطر و عدم سازش دستگاه های قدیمی با فناوری های قابل انعطاف افزاری تازه کمک می نماید. از‌آنجا‌که هر رایانه دارنده یک مرورگر هست فرصت شیوه اندزی بسیار سریع میشود و در دورنما قابل اجرا میباشد، در حالی که پرسنل به ایفا شغل های دیگر خویش ادامه میدهند. نیازهای تعمیر و حفظ جمعاًًَ بسیار کمتر میباشد و به روزرسانی از روش بدور اجرا می‌گردد.

این نوشته‌ی علمی رو قطعا ببینید:
روند طراحی وب اپلیکیشن و پژوهش تک تک پروسه آن
مزایایی ساخت وب سایت نرم افزار برای یوزرها
برخی از مهم‌ترین مزایای ایجاد کرد اینترنت نرم‌افزار برای یوزرها به گستردن ذیل می باشد:

تمامی اعضای گروه می توانند به صورت هم‌زمان به یک ورژن از یک سند دسترسی داشته باشند.
اینترنت اپلیکیشن در پلتفرم های متعدد صرف لحاظ از نوع سیستم استدلال یا این که دستگاه قابل اجراست، تنها شرط ما یحتاج این می‌باشد که دستگاه شما دارنده یک مرورگر سازگار با نرم افزار باشند.
در هر نقطه ای می‌توانید به اینترنت اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.
اینترنت اپلیکیشن ها مدام به روز می باشند چون به روزرسانی ها به طور متمرکز اعمال میگردند.
همگی یوزرها به یک ورژن دسترسی دارند و در سود خطاها مرتبط با سازش رفع می گردد.
اینترنت نرم‌افزار بر روی هارد دیسک دستگاه کاربر نصب نمیشود، بدین ترتیب محدودیت فضای ذخیره سازی نیست.
قابلیت و امکان برقراری رابطه بهتر فی مابین بیزنس و مشتریان را مهیا می نمایند.
در طرح ریزی نکاتی ریز و درشتی وجود داراست که می‌توانید درباره آن بدون نقص در نوشته ی علمی نکات برنامه ریزی پژوهش نمائید. همینطور در‌صورتی‌که قصد پیاده سازی نرم‌افزار تحت اینترنت ماهر و کارآمد را دارید می توانید در قسمت خدمت های ما درباره آن بیشتر تفحص کنید و یا این که با متخصصان چترنیلی برای مشورت کردن تماس نتایج فرمایید.

سوالات متداول
برنامه مستقر (Native) چیست و چه تفاوتی با اینترنت نرم افزار دارد؟

نرم‌افزار بومی (Native) به نرم افزار هایی گفته می‌گردد که برای یک سیستم برهان یا این که دستگاه خاص ایجاد کرد گردیده اند و نیاز به نصب بر روی یک دستگاه دارا‌هستند. ولی اینترنت اپلیکیشن برای یک سیستم برهان یا این که دستگاه خاص پیاده سازی نشده و نیازی به نصب روی دستگاه مخاطب ندارد.

نرم افزار هیبرید (Hybrid) چیست و چه تفاوتی با اینترنت نرم افزار دارااست؟

اپلیکیشن های هیبرید خصوصیت های نرم‌افزار مستقر و اینترنت اپ را با هم ترکیب می نمایند. اپلیکیشن هیبرید مانند اینترنت برنامه عمل می نمایند ولی شما آن را مانند نرم‌افزار ساکن در دستگاه خویش نصب می‌کنید. همینطور، نرم افزار های ترکیبی میتوانند از منابع دستگاه استفاده نمایند. اپ های مستقر برخی اوقات می‌توانند بدون اتصال به وب فعالیت نمایند ولی برنامه های اینترنت و هیبرید نمی توانند.

تفاوت اینترنت اپلیکیشن و تارنما در چیست؟

مقصود از ساخت اینترنت نرم افزار تعامل با یوزرها پایانی میباشد البته تارنما اصولا دربردارنده محتوای استاتیک است. استفاده کننده اینترنت اپ می‌تواند محتوای نرم افزار را بخواند و همینطور اطلاعات را ویرایش نماید. مخاطب سایت صرفا می تواند محتوای وب سایت را بخواند ولی بازنویسی نمی نماید.