چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

کدام دسته از اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی مناسب‌تر هستند؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کدام دسته از اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی مناسب‌تر هستند؟

۹ بازديد
کدام مجموعه از نرم افزار‌ها برای کسب درآمد مطلوب‌خیس می‌باشند؟
احتمالاً برای شما هم سؤال باشد که کدام تیم از نرم‌افزار‌های موبایلی برای درآمدزایی مطلوب‌خیس میباشند و یا این که چه دسته از نرم افزار‌ها درآمد بیشتری دارا‌هستند. نرم افزار‌ها و طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه‌های موبایلی را می‌اقتدار در گروه بندی‌های مختلفی قرار اعطا کرد. در‌حالتی که از حیث موضوعی بخواهیم آنان را تیم بندی کنیم پژوهش ها و آمارها نماد میدهد که معمولاً نرم افزار‌هایی که در حوزه بازی و سرگرمی قرار دارا هستند نسبت به بقیه اپلیکیشن‌ها درآمد بیشتری برای پیشرفت دهندگان خویش به ارمغان می آورند. همینطور طبق همین داده های عددی نصیب متعددی از نرم افزار‌های موبایلی را بازی‌ها تشکیل میدهند و در تیم پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها قرار میگیرند.

این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید: پی پال چیست؟ یادگرفتن بدون نقص تشکیل داد اکانت پی پال
یکی دلایلی که شما در‌این حوزه قابلیت و امکان درآمدزایی بیشتری نیز دارید همین میباشد. هر چه واحد سنجش بازدید و دانلود و نصب در نرم افزار شما بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر می شود. حالا فرق نمی کند که‌این درآمد از روش خرید اشتراک و پرداخت داخل نرم افزار‌ای باشد و یا این که از روش نشر تبلیغات. در هر شکل وجود استفاده کننده زیاد در نرم افزار شما موازی میباشد با درآمد بالا از آن نرم افزار. اکنون چنانچه بخواهیم برخی از ناحیههای پرطرفدار در پیاده سازی برنامه را اسم ببریم قادر خواهیم بود به ترتیب به منطقههای بازی و سرگرمی، پزشکی و تندرست، کانال‌های اجتماعی، ورزشی و خبرها اشاره کنیم.

هم اکنون در‌پی نوشته‌ی‌علمی به صورت مختصر به نظارت بعضا از حیطههای پیاده سازی نرم افزار می پردازیم.

بازی و سرگرمی
یکی اساسی‌ترین منطقههای پیاده سازی برنامه‌های موبایلی حوزه بازی و سرگرمی میباشد. امروزه که قسمت وسیع‌ای از جامعه به موبایل هوشمند دسترسی دارا هستند و بخش اعظمی از زمان ها خویش را در گوشی خویش میگذرانند اپلیکیشن‌های بازی میتواند بسیار پرطرفدار باشند. در صورتی‌که حتی نگاهی بی آلایش به دور‌وبری ها خویش بیندازید و آمارهای ظریف را نادیده بگیرید متوجه خواهید شد که داده های عددی بالایی از اشخاص در گوشی خویش دست‌کم یک یا این که دو نرم‌افزار بازی سرگرمی دارا هستند.

از همین رو بازی‌ها یکی منابع اساسی برای درآمدزایی از روش نرم افزار‌ها میباشند. این روز ها بازی‌های دارای اسم و رسم متعددی در سطح کشور‌ایران و دنیا وجود دارا هستند که توانسته‌اند از روش تبلیغات و یا این که پرداخت‌های باطن اپ‌ای به درآمد بالایی دست پیدا نمایند.

اما فراموش نکنید که در پیاده سازی یک بازی چیره اختراع و گرافیک ماهر صحبت نخستین را می‌زند و شما می بایست بتوانید در دنیای کلان و نامحدود بازی‌های موبایلی رده خویش را در میان رقبا بیابید.

آموزشی
این ایام یک کدام از ناحیههای پرطرفدار در قضیه نرم افزار‌ها ناحیههای آموزشی میباشند. این برنامه‌ها معمولاً درخواست کنندگان اکثری دارا هستند و درصورتی که شما بتوانید یک نرم‌افزار کیفیت خوب با نوآوری و جذابیت را وارد مارکت نمائید مطلقا میتوانید به درآمد بالایی از این روش برسید. یکی‌از نمونه‌ها برای این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی نرم افزار‌های یادگرفتن لهجه میباشد. در سال‌های اخیر و با توسعه بیماری کرونا بخش اعظمی از اشخاص به سمت یادگرفتن مجازی و آنلاین رفتند. با تعطیلی کلاس‌های یادگرفتن گویش و آنلاین شدن آنان بخش اعظمی از اشخاص به اندیشه خودخوانی و به کارگیری از یک اپلیکیشن اثرگذار برای یادگیری گویش افتادند.

البته به خیال و خاطر داشته باشید که حتی بعداز نقطه پایان پاندمی این وضعیت همچنان پا برجاست و اکثری از اشخاص مدل معاش آموزشی خویش را با همین نرم افزار‌ها و به طور آنلاین ادامه خواهند بخشید. به نحوی که می‌قدرت اذعان کرد این پاندمی سبب به ساخت‌و‌ساز جهشی در صنعت یادگرفتن‌های مجازی و آنلاین شد. پس در حالتی‌که میخواهید به یک درآمد تضمینی و عالی از روش تبلیغات در برنامه‌ها و یا این که خرید داخل اپ‌ای که در نرم افزار‌های آموزشی هم رایج میباشد برسید بدین حوزه به صورت دورازشوخی تصور کنید!

ورزشی و تناسب اندام
احتمالاً شما هم اپلیکیشن‌های ورزشی را آزمون کرده‌اید. به عبارتی‌طور که در نصیب پیشین گفتیم پاندمی ویروس کرونا در سال‌های اخیر باعث به ساخت تحولی والا در مدل معاش اشخاص شد. بخش اعظمی از اشخاص دیگر برای ورزش‌هایی از قبیل تن سازی به باشگاه‌های حضوری مراجعه نمیکنند. آنان ترجیح می دهند تا در خانه خویش کارها ورزشی را دنبال نمایند و صرفا نیاز به یک نرم افزار روزمره معین و تذکر دارا‌هستند.

ولی چه ملازمت خوب از یک نرم‌افزار موبایلی ورزشی که بتواند به اشخاص نرم افزار ظریف بدهد، به فراگیری حرکات بپردازد و ساعت ها ورزش را به آنها تذکر نماید؟ این روز ها به کارگیری از این نرم افزار‌ها بسیار بسط پیدا نموده است. تعداد متعددی از اپلیکیشن‌های ورزشی را میتوانید در مارکت‌ها بیابید.

در هر هم اکنون این حوزه به عنوان مثال منطقههای قابل مانور برای درآمدزایی از روش نرم افزار‌هاست. کافی میباشد یه خرده اختراع به خرج دهید و بتوانید با تبلیغات کبیر اپلیکیشن خویش را به یوزرها معرفی نمائید.

کانال‌های اجتماعی
یک کدام از غول‌های صنعت نرم افزار‌ها در سال‌های اخیر کانال‌های اجتماعی یا این که سوشال مدیا بوده‌اند. شاید ورود بدین عرصه برای هر کسی ممکن نباشد به دلیل آنکه بزرگان تکنولوژی عالم این حوزه از نرم افزار‌ها را در چنگ دارا هستند و رقابت با آن ها شغل چندان معمولی‌ای وجود ندارد. خوب میباشد بدانید که‌این روز ها کانال‌های اجتماعی و اپ‌های ارتباطی توانسته‌اند رده ویژه‌ای فی مابین اشخاص پیدا نمایند و این منزلت سال‌هاست که ثبت شد‌ه‌است.

در همین سال‌ها دیگر کمتر کسی را می بینید که از نرم‌افزار‌های کانال اجتماعی متفاوت به کار گیری نکند. اپ‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس اپلیکیشن، توییتر و بخش اعظمی دیگر که توانسته‌اند توسعه و گسترش دهندگان و مالکان خویش را به درآمدهای اعتقاد نکردنی برسانند. در هر شکل رقابت با این نرم افزار‌ها بسیار سخت میباشد؛ البته این حوزه از اپلیکیشن‌های موبایلی یک کدام از اساسی‌ترین ناحیههای درآمدزایی میباشند. تحت عنوان مثالی بدیهی درین تیم میتوان به یک کدام از کارآفرینان این حوزه یعنی برند زاکربرگ اشاره نمود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.