چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

رتبه بندی محتوا را انجام دهید.

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

رتبه بندی محتوا را انجام دهید.

۱۴ بازديد

4. مرتبه‌بندی محتوا را اعمال دهید:
برای این‌که اپلیکیشن شما جز برنامه‌های Unrated قرار نگیرد (که ممکن میباشد به حذف اپ بیانجامد)، می بایست یک پرسشنامه لبریز فرمائید و معلوم فرمائید که محتویات این اپلیکیشن برای چه کاربرانی تنظیم گردیده و آیا به عنوان مثال محدودیت سنی وجود دارااست یا این که خیر. این مرتبه‌بندی معمولا مطابق تعدادی ادله مانند محتواهای دربردارنده خشونت، مواد مخدر، قمار و ... جاری ساختن می‌گردد. در داشبورد Content Rating را بزنید و بعداز احتکار کردن آن، روی Submit کلیک نمائید تا درجه نرم افزار شما در گوگل طراحی اپلیکیشن در مشهد  پلی رقم بخورد.

5. نصیب ارزش‌گذاری و توزیع را کامل شدن فرمائید:
به نصیب Pricing and distribution رفته و داده ها تحت را راجع‌به نرم افزار وارد نمایید:

مبلغی یا این که مجانی میباشد؟

در چه کشورهایی در دسترس یوزرها خواهد بود؟

آیا محتوای حساس داراست و برای اشخاص پایین 13 سال مطلوب میباشد؟

آیا اپلیکیشن تبلیغات داراست؟

آیا صرفا برای دستگاه‌های خاص فعال میباشد؟

دقت فرمائید که نرم افزار مبلغی را می‌اقتدار بدون‌پول کرد؛ ولی برعکس آن ممکن وجود ندارد. پس در گزینش این آیتم توجه داشته باشید.
نرم افزار را آپلود فرمائید:
به مهم ترین مرحله نشر نرم افزار در گوگل پلی رسیدیم که می بایست فولدر APK اپلیکیشن یا این که App bundle را در کنسول وارد فرمایید تا گوگل آن را پژوهش و در شکل پذیرش منتشر نماید. ولی پیش از آپلود، بایستی نوع نشر نرم افزار (app release) را Release management معین فرمائید:

internal test: نرم‌افزار برای حداکثر 100 فرد تست‌کننده که تعیین می کنید، در دسترس خواهد بود.

close test: فعال تنها برای یکسری خاص

open test: فعال برای کلیه آزمایشگرها و کاربرانی که بخواهند ورژن آزمایشی را تحقیق نمایند.

production release: نرم افزار برای تمامی یوزرها گوگل پلی استور در کشورهای منتخب در دسترس خواهد بود.

سه ورژن نخستین، این قابلیت را به شما میدهد که بتوانید نرم‌افزار را روی تعداد محدودی از مخاطبان تست فرمائید و به همین خیال و خاطر آیتم‌های بهتری می‌باشند؛ چراکه میتوانید پیش از نشر برای همگی یوزرها، حاصل این تست را نظارت کرده و در شکل نیاز نرم افزار را اصلاح فرمایید. بعد از این‌که مورد موردنظر را تعیین کردید، به داشبورد رفته و روی Create a new release کلیک فرمایید. آن گاه فولدر نرم‌افزار را آپلود کرده و جزئییات مربوطه را کامل شدن نمایید.

7. نرم افزار را منتشر فرمایید:
آغاز همگی داده ها واردشده را بازبینی نمایید و از صدق آنان مطمئن گردید. بعد در پنل سمت چپ به نصیب App Releases رفته، تغییرات را با کلیک روی مورد Review پذیرش فرمایید و با گزینش Start rollout to production نرم افزار را برای پژوهش به گوگل بفرستید. نگران نباشید گوگل دستور کار‌ها و نکات موردنیاز را به شما علامت می دهد و در‌حالتی که گزینه مهمی فراموش گردیده باشد، قابلیت پست کردن نرم‌افزار برای پژوهش نیست. برای اولی ورژن از اپلیکیشن، قابلیت و امکان تهیه و تنظیم فرصت و نرم‌افزار‌ریزی برای تکثیر نیست و اپلیکیشن فورا بعد از گذراندن مرحله پژوهش (که معمولا در میان 2 تا 7 روز ارتفاع میکشد) منتشر گردد و در دسترس یوزرها قرار خواهد گرفت.
طرز نشر نرم افزار در گوگل پلی برای ایرانیان
به عبارتی‌طور که در متن اشاره شد، متاسفانه به جهت تحریم‌های متفاوت روند نشر نرم افزار برای اهل ایران‌ها، معضل‌های متعددی دارااست و می بایست مواقعی مانند شماره تلفن و مدارک شناسایی غیر اهل ایران، آی پی اثبات آن سوی مرز و راهی برای پرداخت ارزی را مهیا کرد. همین قضیه سبب می گردد که نرم افزار‌نویسان و صاحبان بیزنس اهل ایران، بعد از صرف مجال و هزینه‌ برای گسترش نرم افزار نتوانند اپلیکیشن خویش را به‌سادگی در گوگل پلی قرار دهند و از مزایای آن مانند ارتقاء استفاده کننده و درآمد منفعت ببرند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.