سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:

۱۲ بازديد

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:
همان گونه که گفته شد، اندروید و ios دو غول در دنیای سیستم‌دلیل‌های موبایل می‌باشند که به طور تقریب باقی سیستم‌ادله‌ها را از جایگاه بیرون کرده‌اند. رقابت در میان این دو بسیار تنگاتنگ میباشد و در حالتی‌که چه که اندروید توانسته دقت اکثری از کمپانی‌های خالق موبایل را جلب کند و سهم بیشتری از بازار جهانی را در چنگ بگیرد، البته شرکت اپل نیز با معرفی تولیدات فوق‌ماهر و کیفیت خوب خویش هوا داران اکثری را به طراحی اپلیکیشن در مشهد  سوی خویش کشانده میباشد.

روند ایجاد کرد نرم‌افزار ios یا این که اندروید زیر اثر تفاوت‌های این دو سیستم‌استدلال مطرح قرار گرفته میباشد، که در‌این نصیب به آنان اشاره میکنیم:

رابط کاربری:
شرکت اپل همانگونه که از ظواهر محصولاتش هم پیداست، بر آسانی و کاربردی بودن تمرکز داراست. به همین انگیزه، رابط کاربری سیستم‌ادله ios نیز در عین کاربردی بودن، بسیار معمولی و جاری میباشد. به گونه ای که اشخاص با دستکم سن یا این که سطح سواد، بضاعت فعالیت با این تلفن‌های همپا را دارا‌هستند.

ولی در مقابل سیستم‌ادله اندروید سعی خویش را بر ساخت‌و‌ساز حداکثر انعطاف‌پذیری گذارده میباشد و کدهای سورس خویش را به طور گشوده در دسترس کمپانی‌های متعدد قرار میدهد تا آنان بسته به نیاز و ذوق وسلیقه خویش آن را فردی‌سازی کنند.

امنیت:
اپل برای محافظت حداکثری امنیت دستگاه‌های تولیدی خویش، قضیه اپل آیدی را مطرح نموده است. با استعمال از اپل آیدی شما تحت عنوان صاحب یکی دستگاه‌های این شرکت اذن به کارگیری از سرویس ها آن را خواهید داشت.

به همین برهان برای طی کردن پروسه ایجاد کرد نرم افزار ios بایستی در رتبه اولیه اپل آیدی را در لحاظ بگیرید چون برای دسترسی به داده ها یوزرها بای از آن یاری بگیرید. ولی سیستم‌دلیل اندروید مجموع داده ها را از روش خدمت جیمیل مراقبت می‌نماید که به طور طبیعی امنیت زیر‌تری خواهد داشت.

جابجایی داده:
محصول ها اپل برای جابجایی داده و فولدر‌ها میان دو تلفن‌ همدم و یا این که در بین تلفن‌هم پا و سیستم کامپیوتر فردی‌تان، محدودیت بالایی را در لحاظ گرفته میباشد که‌این آیتم برای اکثری از یوزرها حقیقتا غیر مطلوب و آزاردهنده میباشد
پروسه پیاده سازی نرم افزار
گام اولیه : گزینش مقصود
مشخص و معلوم کردن غرض از روند پیاده سازی نرم افزار و اینکه نرم افزار در معاش یوزرها چه تاثیری داراست و یا این که یوزرها نرم افزار شما‌را برای چه کاری میخواهند پیش از درگیرشدن با جزئیات مورد نیاز میباشد.

برای آنکه روند توسعه و گسترش سریع خیس صورت بپذیرد می بایست یک مقصود بدیهی برای هر نرم افزار گوشی تعریف‌و‌تمجید کرد.

گام دوم : کشیدن طرح نرم افزار گوشی
برای آنکه قابلیت و امکان های مهم اپ شما معین گردد می بایست طرح اول نرم افزار را خیر بصورت ماهر بکشید.اعتنا فرمائید که‌این طرح اول از آن جهت که برای اعضای دسته پیشرفت هم یک منبع بهتر و هم برای عالی درک کردن ساختار نرم افزار به فعالیت می رود سبب ساز عنایت این مرحله میشود.

گام سوم : در زمینه‌ی طرح خویش بازرسی فرمایید
بعداز معین شدن غرض نرم افزار و طرح اول، پژوهش ها خویش را در ۴ نصیب پایین استارت نمائید :

نرم افزار گوشی دیگری که در مسئله طرح شما فعالیت دارد پیدا فرمایید.
تاکنون میلیون ها نرم افزار پیاده سازی گردیده است و ممکن میباشد اپلیکیشنی که در مسئله طرح شما فعالیت دارد وجود داشته باشد.ولی نباید ناامید گردید و بر روی طرح خویش تمرکز نمائید و با حدس خطاها رقیبان، آنان را در طرح خویش اصلاح نمایید و یک نرم افزار مخصوص پیاده سازی نمائید.

یک طرح سرمشق برای فرآیند پیاده سازی نرم افزار گوشی خویش پیدا نمائید.
وب سایت های متعددی در این مورد وجود داراست که میتوانید از آن ها برای پیداکردن یک طرح سر مشق به کار گیری نمائید.

در باب موقعیت فنی نرم افزار تلفن همراه خویش رسیدگی نمایید.
برای آنکه یک ایده را عملی نمائید شیوه های مختلفی وجود داراست که بایستی کوشش نمائید شایسته ترین راه و روش را گزینش فرمائید.همینطور بایستی مقررات بیزنس را پژوهش و مجوزهای لازم را تهیه و تنظیم نمائید.

استراتژی های درآمدزایی از نرم افزار خویش را تحقیق فرمائید.
راه و روش های متعددی دراین باره وجود دارااست و شما بایستی انتخاب نمائید برای اینکه مشتریان خویش را جذب نمائید از چه راهی به کار گیری خواهید کرد.این نحوه روی فرآیند گسترش نرم افزار شما اثر می‌گذارد.

گام چهارم : یک Wireframe برای نرم افزار تلفن همراه خویش پیاده سازی نمایید
به یاری ابزارهای آنلاینی مانند Moqups ، Balsamiq ، Mockingbot و HotGloo ، می‌توانید یک Wireframe از نرم افزار تلفن همراه خویش پیاده سازی فرمایید.

گام پنجم : برای نرم افزار تلفن همراه زیرساخت تمجید فرمایید
درین مرحله بایستی سرور، اینترنت خدمات و API ها و برنامه ای از مقر داده نرم افزار تلفن همراه را انتخاب فرمایید.با احتکار کردن این مفاد در روند آینده توسعه و گسترش پروژه می‌توانید به آن ها مراجعه‌نمایید.

گام ششم : مبادرت به تست مثال اول نرم افزار گوشی فرمایید
تست به‌این شکل میباشد که wireframe را در دست تنی چند از دور و بری ها خویش قرار دهید و حیث آن‌ها را بعداز عمل با نرم افزار بخواهید و در شکل وجود خطاها، لیستی از آن ها تنظیم نمایید و برای رفع ایرادات مو جود کوشش نمایید.

گام هفتم : اپلیکیشن نویسی پروژه را آغاز فرمائید
در‌این مرحله اعضای مجموعه بسط بایستی اپ نویسی را شروع و طرح های نقل شده در مرحله پنجم را فعال سازی نمایند.

گام هشتم : گرافیک نرم افزار گوشی را پیاده سازی فرمائید
درین بخش طراحان آغاز به پیاده سازی قالب نرم افزار می نمایند و وظیفه آن ها پیاده سازی قالب به امداد wireframe با با کیفیت است.

گام نهم: نرم افزار را در پلتفرمهای دارای اعتبار منتشر فرمایید
بعد از طی کردن کل فرآیند ایجاد کرد برنامه ios و آزمایش و آنالیز آخری، بایستی متاع خروجی را در پلتفرم‌های دارای اعتبار منتشر فرمائید تا شناخته خواهد شد و به سودآوری مجاورت گردید. تکثیر نرم افزار روزنه‌ای میباشد که اسم تجاری شما‌را در معرض رویت کرد میلیون‌ها استفاده کننده قرار داده و مشتریان بخش اعظمی را مجذوب تجارت شما می‌نماید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.