سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1402

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن موبایل داشته باشید

۱۳ بازديد

به‌این تصور کنید که خویش شما روزمره چقدر مجال برای عمل کردن با نرم افزار های متعدد صرف می‌کنید ،‌ شاید بخش اعظمی از شما همین مقاله را هم از باطن تلفن همراه گوشی خویش تفحص می کنید. تلفن همراه های هوشمند سرتاسر جهان را گرفته میباشد و در کشوری مثل ایالات متحده ، عموم روزمره دست‌کم ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه از وقت طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را در موبایل های تلفن همراه خویش سپری میکنند.

خب چنانچه عالم بدین سمت جنبش نموده است چرا بیزنس شما به سمت آن تکان نکند و برای سرویس ها دهی بیشتر نرم افزار خویش را نسازید ؟ اکنون بخش اعظمی از موسسات ، اشخاص صاحب و مالک بیزنس ، سرویس ها متعدد و ... در بستر نرم افزار ها ارائه گردیده‌است زیرا دسترسی به آن‌ها برای یوزرها و مشتریان آخری خیلی ریلکس میباشد.

درین نوشته ی علمی یک‌سری استدلال را می خوانید تا شمارا متقاعد نماید نرم افزار بسازید.



1 − نرم افزار ها سبب بیشتر چشم شدن مارک شما میگردد.
یک کدام از مزیت های داشتن نرم افزار تلفن همراه ، گنجایش آن ها در ساخت درایت از اسم و مارک تجاری شما در کنار بقیه ابتکارات بازاریابی شماست. داشتن اپلیکیشن تلفن همراه قادر است در پرورش چشم شدن مارک شما یاری بکند.


زمانی یوزرها ، نرم افزار شما‌را را تلفن همراه بهتر نصب نمایند مطمئن گردید روزمره یک سری توشه لوگو و اسم مارک شمارا می‌بینند به خصوص در‌صورتی‌که تجهیزات و امکان هایی داخل اپلیکیشن طراحی نمایید که مخاطب را ترغیب نماید تا به نرم افزار راز بزند و از آن استعمال نماید.



2 - نرم افزار ها سبب ساز ساخت ارزشمندی فی مابین یوزرها می‌شود
دسترسی دیجیتالی یک کدام از مهم ترین مسائل در معاش امروزه ی بشر هاست و نرم افزار های تلفن همراه نقش مهم را بازی میکند.

مشتریان دوست ندارند برای توصیه دوباره یک متاع مجدد با شما تماس بگیرند آن‌ها ترجیح می دهند این فعالیت را با لمس شیت ی موبایل خویش اجرا دهند. مشتریان دوست ندارند هربار برای حل یک اختلال با حفاظت شما تماس بگیرند آنان ترجیح می دهند از روش بخش چت نرم افزار یا این که چت های دیگری که قرار دادید با مدد کلام نمایند.


در سالهای پیشین شایسته ترین و سریعترین راه و روش رابطه با مشتری این بود که به نشانی اینترنتی بزنید یا این که با وی تماس حاصل نمایید امروزه می توانید از روش نرم افزار های گوشی یک نوتیفیکیشن به تلفن همراه کاربرهایتان ارسال فرمایید که فورا از آن باخبر شوند.چیزهای بی آلایش ای که‌این فعالیت آماده میکند مثل عدم ورود به آدرس اینترنتی و ... به کاربرانتان لذت بیشتری می دهد.

در نرم افزار خویش می توانید نرم افزار هایی برای وفاداری مشتریان ، امکاناتی براساس ناحیه ی مکانی ، کدهای تخفیف و ... قرار دهید تا برای مشتریان خویش قیمت بیشتری قائل گردید و بنابراین نرم افزار های تلفن همراه به تجارت و مشتریان شما ارزشمندی بیشتری می دهد.



3 - نرم افزار ها سبب تعامل بیشتری با مشتری می شوند.
اکنون منش های تعاملی بیشتری برای مشتریان وجود داراست مثلا بازاریابی نشانی اینترنتی و شبکه‌های‌مردمی و ... که موثر می باشند اما هیچ کدام به اندازه ی پوش نوتیفیکیشن که در نرم افزار ها وجود دارااست اثرگذار ، سریع و بی واسطه وجود ندارد.

در هر هنگامی که تجارت شما توصیه ویژه ای برای مشتریان داراست که مطمئنید از آن لذت خواهند موفقیت می‌توانید یک push notification به موبایل آنان ارسال فرمائید تا درجا از آن با خبر شوند.

شیوه دیگری برای تعامل بیشتر این میباشد که از روش نرم افزار از یوزرها درخواست نمایید که ایده ها و امتیاز دهی برای سرویس ها یا این که محصولاتی که توصیه داده اند بدهند.

۶ مرحله برای ایجاد یک اپلیکیشن موفق

۱۸ بازديد
۶ مرحله برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار چیره
هم اکنون درین‌جا، شش مرحله از ساخت و ساز و ساخت یک برنامۀ موبایلی غالب را ذکر می کنیم. تعقیب کردن این شش مرحله، می تواند به شما در نتیجۀ عالی شغل، یاری دهد. بعداز ذکر راز تیتر این روند، به هر یک از آن ها می پردازیم. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



یک استراتژی تجاری ساخت و ساز فرمائید
پیشرفت‌دهندگان نرم افزار را استخدام فرمایید
دارایی و اپلیکیشن‌ریزی
بسط نرم افزار
بازاریابی
حفاظت و نگه‌داری


در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما روی نرم افزار‌های گوشی تمرکز داریم، و نگاه و دیدگاه‌هایی را برای نحوۀ ساخت و ساز یک نرم افزار برای استخراج‌وکار شما ارائه میدهیم. با این حالا، داده ها مفیدی را دربارۀ ساخت‌و‌ساز اپ‌های کاربردیِ اینترنت و دیگر گونه های محصول ها دیجیتالی، برایتان خوا‌هیم اعلام‌کرد، که با آنها می توانید دگرگونی دیجیتال را تقویت نمایید.


ساخت یک استراتژی تجاری
ساخت و ساز یک نرم افزار برنده، فارغ از استراتژی، مانند این میباشد که یک منزل سوای نقشه ساخته خواهد شد. ممکن میباشد بشود، ولی شما از نتیجۀ شغل راضی نخواهید بود. استراتژی، تحت عنوانِ اولی نکته از نکات پیاده سازی نرم افزار بیزینسی، می بایست نیازها، هدف ها و نحوه شما‌را برای ساخت نرم افزار معین نماید.



نیازهای تجاری خویش را تعریف‌و‌تمجید فرمایید
اینک، حدوداً پنج میلیون نرم افزار در مغازه اپل یعنی اپل استور، و گوگل پلی جان دار میباشد؛ به نحوی که نادر‌خیس از ۰.۰۱ درصد از نرم افزار‌ها، به وسیلۀ گسترش‌دهندگان آنها توفیق مالی محسوب میگردند. حتی ممکن میباشد احوال، بدتر از این هم باشد.

برای این‌که اپ‌های تلفن همراه شما، شانس توفیق را تجارب نماید، می بایست مشکلی را حل نماید یا این که بها ویژه‌ و اختصاصی به شخصی را به یوزرها خویش ارائه دهد. نرم افزار‌های تلفن همراه، با مفاهیم اساسی، شانس توفیق بش‌تری را نسبت به تکرار اپ‌های مو جود دارا‌هستند.

نرم افزار‌هایی که ارزشی میلیاردی دارا هستند، به توفیق خویش درین مسیر دست مییابند؛ زیرا اشتباهات بزرگی را حل می‌نمایند که همین، اشخاص اکثری را پایین اثر قرار می دهد. ارگ در درحال حاضر تشکیل داد و ساخت و ساز یک نرم افزار سازمانی و تجاری برای کارکنان و مشتریان خویش می‌باشید، می بایست نیازهای تجاری حقیقی وواقعی داشته باشید. از خودتان بپرسید مقصود نرم افزار اینجانب چیست؟ و چه کاری میخواهد اجرا دهد؟ با این اوصاف، شما به یک کدام از مهمترین نکات پیاده سازی نرم افزار بیزینسی پاسخ خواهید بخشید.



ایفا پژوهش ها بازار
اپلیکیشن استورهای اندروید و آیفون، بیشتراز یک ده سال میباشد که وجود دارا هستند. نرم افزار‌های بخش اعظمی آمده‌اند و رفته‌اند؛ زیرا ایدۀ آنها منحصر نبوده و یا این که هیچ پیشرفتی نسبت به اپلیکیشن‌های غالب ارائه نداده‌اند. ولی از روش پژوهش ها، ممکن میباشد ایده‌های نرم افزار مشابهی را برای حل اختلال شبیه، کشف نمایید. صرفا به دلیل آنکه یک اپلیکیشن شبیه وجود دارااست به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما می بایست تسلیم گردید.

چنانچه زاویه یا این که طریق بهتری برای امداد به یوزرها، برای ایفا کاری دارید، نرم افزار شما می تواند رهبر فعلی بازار را از میان پیروزشود.



بازاریابی، پیش از ساخت‌و‌ساز
ممکن میباشد نرم افزار شما، گسترش پیدا نکرده باشد، ولی فعلا، کار‌های بازاریابیِ خاصی وجود دارااست که شما می بایست اعمال دهید. یکی آنها این میباشد که در پروسه اول، یک اسم دامنه برای اینترنت‌وب سایت خویش تصویب نمایید، که ابعاد می توانید از آن برای تبلیغ برنامه خویش به کار گیری فرمائید. خلال این که میخواهید پذیرش نمایید که هیچ برنامۀ زندۀ دیگری، اسم شمارا در مغازه‌های اندروید و اپل به اشتراک نمی‌گذارد.

در شرایطی که حصول‌وکار شما تازه میباشد، توصیۀ ما این میباشد که قبل از فعال سازی برنامۀ خویش، آن استخراج‌وکار را تصویب نمایید. نرم‌افزار استورها از شما میخواهند که نرم افزار خویش را با استعمال از اسم تجاری تصویب فرمایید.

بازاریابی اپلیکیشن موبایل چگونه است؟

۱۶ بازديد

بازاریابی برنامه های موبایل، یکی کارهای اصلی و اساسی، بعد از فعال سازی و اجرای نرم افزار می‌باشد. با تعداد برنامه‌های مو جود برای دانلود از مغازه‌های نرم‌افزارِ پیشروِ جهان، که جمعاًًً بیشتراز چهار میلیون است، شرکت‌ها به نه می‌دانند که استراتژی بازاریابیِ دقیق، تنها شیوه پر رنگ شدن در بازار برنامه‌های امروزی می‌باشد.

با تمرکز به اینکه مصرف کنندگان در سراسر فقید ۷ ساعت 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در روز را در اینترنت میگذرانند و بازاریابان، از تعداد روزافزونی از کانال‌های بازاریابی به کار گیری می‌کنند، تعیین دقیق نحوۀ دسترسی موثر به مخاطبان، در بالا میتواند بسیار دشوار باشد. بدین ترتیب، چه طور یک برنامۀ بازاریابی موءثر برای برنامه خود ساخت و ساز می‌کنید؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی، قرار است با هم راه های ارتقاء دانلود اپ گوشی را مطالعه کنیم. و هشت استراتژی ضروریِ بازاریابی برنامه های موبایل را که می بایست در سال ۲۰۲۳ بدانید و اینکه به چه شکل می‌توان از آنها برای دست‌یابی به مهمترین و جاه‌طلبانه‌ترین اهداف خود در همکاری استفاده کرد، مرور می‌کنیم.



بازاریابی برنامه گوشی
این نوع بازاریابی به فرایند تبلیغ اپلیکیشن موبایل برای استحصال به مخاطبان بیشتر و ارتقاء دانلود اشاره دارد. این فرآیند، از طریق کانال‌های مختلفی مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه‌سازی دکان اپ، بازاریابی اینفلوئنسر، بازاریابی ایمیلی و غیره اجرا می‌گردد.

بنابراین، بازاریابی اپ های موبایل، با غرض افزایش دید و جذب کاربران برای دانلود و تعامل با نرم‌افزار‌های گوناگون انجام می‌شود.

این یک جنبۀ حیاتی از توسعۀ نرم‌افزار هست و مشتمل بر ترویج یک برنامۀ گوشی برای دست‌یابی به مخاطبان عظیم‌تر و افزایش دانلود می‌شود. مقصود نهایی این تمرین، افزایش روئت کرد، جذب کاربر و تعامل و افزایش درآمدزایی می‌باشد.

چرا برای وب سایت خود به برنامه نیاز داریم؟

۱۶ بازديد


پیش از آن که بخواهیم به پژوهش مزایای داشتن اپلیکیشن برای سایت بپردازیم، یک آمار اساسی را بازرسی میکنیم. شاید برایتان جذاب می باشد که بدانید حدوداً یک سوم دستیابی و کارها از اپ موبایل برای وبسایت خود به کار گیری می کنند. اما چه دلیلی وجود دارد که از اپلیکیشن استعمال نمایید؟ مسلماً مزایای زیادی در طراحی اپلیکیشن برای وبسایت طراحی اپلیکیشن در مشهد وجود داراست که استخراج و کارها ترجیح می‌دهند از آن به کار گیری کنند. ولی این مزایا چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟ در این قسمت از مقاله به بازرسی 7 آیتم از مهم ترین مزایای داشتن اپ برای تارنما میپردازیم تا وا رفته تر بتوانید تصمیم بگیرید:

راحت‌تر شدن دسترسی به سایت
اولی دلیلی که برای طراحی اپلیکیشن برای سایت وجود دارد، این هست که باعث می‌شود دسترسی شما به وب سایت راحت تر شود. در واقع هنگامی که کاربران نرم‌افزار وبسایت شما را بر روی موبایل خود نصب می کنند، در هر لحظه که موبایل دستشان باشد به راحتی می توانند وارد وب سایت شما شوند. تعامل با کسب و کار شما از طریق اپلیکیشن بسیار راحت تر از دسترسی به وب سایت از طریق مرورگر می باشد. در واقع در چنین شرایطی استفاده کننده فقط به اپ شما نیاز دارد و دیگر نیازی نیست که سایت شما‌را بر روی مرورگر باز کند.

تمامی چیز درباره طراحی سایت شخصی
هم اکنون در‌حالتی که وبسایت شما ریسپانسیو نباشد، دسترسی مخاطب بسیار دشوار تر هست و باید از کامپیوتر خود استفاده کند. بر اساس آمار، کاربران 83 درصد مجال خود را در برنامه ها و تنها 17 درصد از زمانشان را در مرورگر صرف می کنند. البته مسئله نصب کردن برنامه به وسیله کاربران هم وجود داراست که بایستی جداگانه بررسی شود.

بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو
داشتن یک نرم‌افزار گوشی به این معنی است که کاربر از وبسایت شما هم بازدید می کند! در واقع مخاطب در حال فراخوانی اطلاعات از روی تارنما در نرم‌افزار خود است. این مورد سبب میگردد تا گوگل خلق این کاربران را هم در لحاظ بگیرد! از طرف دیگر، کاربران مجال زیادی را در برنامه شما می‌گذرانند و این سیگنال برای گوگل ارسال می‌شود که سایت شما تجربه کاربری خیر دارد.

غرض گوگل هم این هست که بهترین پاسخ ممکن را به کاربران ارائه کند و زمانی که ببیند مخاطب خوی نه در سایت شما نشانه می‌دهد، سایت شما را در نصیب بهترین حاصل جستجو گوگل نمایش می دهد. بنابراین داشتن برنامه برای سایت به پرورش شما در موتورهای جستجو هم یاری می کند.

رابط کاربری واکنش‌گرا و موبایل فرندلی
یکی از مسائلی که سبب ساز میشود تا کاربران از یک کسب و کار رضایت کافی داشته باشند، این می باشد که هنگام کار با آن تجربه رضایت بخشی داشته باشند. به عنوان مثال در صورتیکه کاربری وارد وبسایت شما خواهد شد و ببیند که وبسایت شما رابط کاربری مناسبی دارد، حس رضایت از شما خواهد داشت. زمانی که شما یک اپلیکیشن برای سایت خود طراحی می‌کنید، آن نرم‌افزار کاملاً برای موبایل کاربران با صرفه شد‌ه‌است و همین مسئله تجربیات کاربری عالی ساخت‌و‌ساز می کند.

به همین عامل می‌باشد که طراحی برنامه برای وب سایت منجر میشود تا تجربه کاربری استحصال و کارتان برای کاربران موبایل خوب باشد و حس رضایت بیشتری داشته باشند.

قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران
یکی از دیگر از قابلیت هایی که طراحی اپلیکیشن برای سایت در دست شما قرار می‌دهد، امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌باشد. تصور کنید یک خبر جدید برای کاربران دارید و می خواهید آن را به تعداد زیادی از کاربران تارنما خود اعلام کنید. از طرف دیگر، تصور کنید که تعداد زیادی از کاربران استخراج و کارتان از طریق برنامه شما را دنبال می کنند.

در نرم‌افزار با ارسال پوش نوتیفیکیشن به راحتی می‌توانید اکثر کاربران خود را آگاه نمائید. از این قابلیت و امکان به راحتی می توانید در قسمت بازاریابی خود هم به کار گیری کنید! پوش نوتیفیکیشن به اندازه ای می تواند در بازاریابی شما اثرگذار باشد که بخواهید برای همیشه از آن به کار گیری فرمائید. البته باید اصول آن را خاطر بگیرید تا کاربران را اذیت نکنید.



امکان به کار گیری از قابلیت‌های گوشی در اپ
این زمینه تماماً واضح هست که قابلیت و امکان های اپ تلفن همراه نسبت به مرورگر بیشتر هستند! همین آیتم سبب ساز میشود تا شما با طراحی نرم‌افزار برای سایت به راحتی بتوانید از آحاد قابلیت های موبایل به کارگیری نمائید. برای هر کسب و کاری مهم هست که بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در چنگ کاربران قرار دهد. برای مثال در صورتی‌که تارنما شما در حوزه گردشگری فعالیت می کند و خدماتی را بر پایه ی لوکیشن کاربران ارائه می کنید، به راحتی می توانید با امکان GPS تلفن همراه لوکیشن مخاطب را به صورت خودکار تشخیص دهید. این مفاد، تجربیات کاربری بسیار جذاب و ارزشمندی برای کاربران ساخت‌و‌ساز می کنند.

قابلیت استعمال از امکان چند لمسی
درخصوص ویژگی های چند لمسی چیزی میدانید؟ چندین لمسی به‌این معنی است که کاربران به راحتی می‌تواند هم زمان یک‌سری لمس را به صورت همزمان جاری ساختن کند. در مرورگر چنین قابلیتی وجود ندارد و کارهایی که در سایت اعمال می دهید، به صورت تک لمسی است. در حالی که در اپ تلفن همراه شما به راحتی می‌توانید قابلیت یکسری لمسی را در مشت کاربران قرار دهید. این گزینه برای بهبود تعامل کاربران با استحصال و کارتان بسیار بهتر خواهد بود. از جمله شما می توانید از گیمیفیکیشن در اپ خود استفاده فرمائید که نیاز به قابلیت یکسری لمسی دارد! این مسئله هم تجربه کاربری بسیار جذابی برای کاربران تشکیل داد می کند.

قابلیت و امکان دسترسی فارغ از نیاز به اینترنت
بعضی وقتها کاربران ممکن می باشد به اینترنت دسترسی نداشته باشند یا دسترسی آنها ضعیف باشد. با وجود آن که یک وب سایت برای دسترسی کاربران همیشه به اینترنت نیاز دارد، بعضا نرم‌افزار ها به صورت آفلاین هم در اختیار کاربران میباشند. براین اساس در‌حالتی که اپ شما به گونه ای هست که کاربران به صورت آفلاین هم میتوانند از آن استفاده کنند، کاربر برای دسترسی به آن نیاز به دسترسی همیشگی به اینترنت ندارد. برای فهم و شعور عالی این مورد، اپ گوگل داک را در نظر بگیرید! درین اپ کاربران پوشه های خود را ذخیره می کنند و فارغ از دسترسی به اینترنت، می توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

زبان برنامه‌نویسی Ruby

۲۱ بازديد
لهجه نرم افزار‌نویسی پایتون
به عنوان یک زبان متن باز (Open Source) بهترین زبان اپ‌نویسی برای طراحی سایت می‌باشد! که در سال 1991 به منظور بی آلایش‌تر کردن روند نرم افزار‌نویسی به وجود آمده و هوا داران بی‌شماری دارد. زبان پایتون یک زبان چندمنظوره و شیء‌گرا به حساب می آید که برای پیشرفت وب سایت، احتساب داده‌ها، نوشتن برنامه‌های دسکتاپ و مورد یادگیری ماشینی و علم آیتم استفاده قرار می‌گیرد. یادگیری لهجه پایتون بسیار ساده بوده و منابع بسیار زیادی برای یادگیری آن در دسترس جای‌دارد. یکی‌از ویژگی‌های مهم طراحی اپلیکیشن در مشهد این زبان‌ نرم افزار‌نویسی دارا بودن کتابخانه‌های زیاد می‌باشد که این قابلیت را فراهم مب‌کند تا بتوانید اکثری از امکانات مورد نظر را با تعداد خطوط کمتری نوشته و پیاده‌سازی نمائید. از این زبان برای پایگاه‌های داده بلندمرتبه استعمال می گردد به طوری که در نرم‌افزار‌نویسی موتور جستجوی گوگل نیز از این زبان بهره برده‌اند.
البته نکته منفی که در خصوص این زبان اپلیکیشن‌نویسی وجود داراست این می‌باشد که سرعت اجرای کدها در‌این زبان نسبت به سایر گویش‌ها کندتر می باشد. مفسری بودن و همچنین پویایی ذاتی که در زبان پایتون وجود دارااست علت مهم این کندی به حساب می آید. لهجه پایتون در میان بهترین زبان‌های نرم افزار‌نویسی برای ساخت سایت در عالم جزو 10 گویش برتر بوده و در ایران نیز گرایش زیادی به استعمال از آن برای نرم افزار‌نویسی طراحی وب سایت وجود دارااست.



لهجه نرم افزار‌نویسی Ruby
روبی یک لهجه نرم افزار‌نویسی برای طراحی وب سایت می‌باشد که متن باز بوده و تمرکز بر سادگی دارد. این زبان نرم‌افزار‌نویسی شیء‌گرا و پویا که در سال 1990 در ژاپن ساخته شده است، در بسط وب بیشترین کاربرد را دارد. زبان روبی یک لهجه قابل حمل می باشد که در سیستم برهان لینوکس توسعه یافته می باشد با این هم اکنون در اکثر پلتفرم‌ها عمل می‌کند. چیزی که باعث شده است امروزه روبی دربین بهترین لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی سمت سرور قرار بگیرد، فریم‌ورک منبع‌ باز Ruby on Rails می باشد. شبکه اجتماعی دوستداشتنی توئیتر نمونه‌ای از مهم‌ترین تارنما‌هایی می‌باشد که با گویش روبی توسعه و گسترش داده گردیده است. از معایب این زبان می‌قدرت به دشواری زیاد آن برای یادگیری و در دسترس نبودن منابع متعدد برای یادگیری آن اشاره کرد که همین دستور باعث شده تقاضای پاره ای برای به کارگیری از آن وجود داشته باشد.



لهجه اپلیکیشن‌نویسی php
بخش اعظمی از افراد این زبان نرم افزار‌نویسی را به عنوان بهترین لهجه نرم افزار‌نویسی ساخت سایت میشناسند که یک زبان اسکریپتی و متن باز به حساب می‌آید. این لهجه که ساختاری شبیه به زبان C دارااست در سال 1994 ساخت و ساز شد که مقصود از ایجاد کرد آن طرح ریزی‌های پایین وب عنوان شد. به همین عامل این لهجه یک کدام از دوست داستنی‌ترین گویش‌های اپ‌نویسی در دنیا است. یک کدام از ویژگی‌های مهم این زبان این می باشد که بر روی کلیه پلتفرم‌ها و سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابلیت اجرا دارد. سرعت اجرای کدها در این زبان بالا بوده و یادگیری ریلکس آن، رایگان بودن ابزار شغل با آن و در دسترس بودن منابع آموزشی فراوان از مزیت‌هایی هستند که سبب محبوبیت بیش از پیش php گردیده‌است. بر طبق گزارش‌های جانور در طراحی بیش تر از 78 درصد وب‌تارنما‌های فعال در فقیه از زبان php استفاده شده می‌باشد که می‌توان به چهره‌بوک و ویکی‌پدیا اشاره کرد.



زبان برنامه‌نویسی جاوا (Java)
در بین بهترین زبان‌های نرم‌افزار‌نویسی برای ساخت وب سایت با‌یقین می‌توان لقب دوست داستنی‌ترین زبان را به جاوا اهدا کرد. در سال 1991 با شعار یک بار بنویس و همه‌جا انجام کن، لهجه برنامه‌نویسی جاوا متولد شد. این شعار نشان می دهد که جاوا یک زبان اپلیکیشن‌نویسی قابل حمل می باشد به‌این مضمون‌ که نرم‌افزار‌ای که با جاوا نوشته و کامپایل شده باشد به راحتی بر روی کامپیوترهای متفاوت با طاقت فرسا‌افزارهای گوناگون قابل اجرا خواهد بود. جاوا نیز یک گویش شیء‌گرا است که از این نظر مشابهت زیادی به گویش C++ دارد. برنامه‌های پایین وب، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، برنامه‌های دسکتاپ، سیستم‌های تعبیه، نرم افزار‌نویسی ربات و … به عنوان مثال مواردی می باشند که می‌توان از جاوا برای ایجاد کرد آن استفاد کرد.



زبان برنامه‌نویسیسی شارپ (C#)
یک زبان برنامه‌نویسی برای طراحی سایت می باشد که به وسیله شرکت مایکروسافت ساخت شده و شالوده آن زبان C می باشد. سی‌شارپ سک گویش همگی‌مراد و شیء‌گرا می باشد که همانند جاوا یکی‌از بهترین گزینش‌ها برای پروژه‌های تعالی و اقتصادی به حساب میآید. یکی‌از مهم ترین امکان‌های این لهجه این می باشد که می‌اقتدار با استفاده از آن برای اکثر پلتفرم‌ها مانند ویندوز، لینوکس، اندروید، iOS، وب و … برنامه‌نویسی اعمال داد. مهم‌ترین کاربرد این زبان در اپلیکیشن‌نویسی ذیل ویندوز هست. در صورتی‌که بخواهیم برای اپ‌نویسی ذیل وب نیز از این گویش سود ببریم بایستی با تکنولوژی به نام asp.net آشنایی داشته باشیم و پایین زبان C# از آن به کار گیری کنیم. وب سایت MSN، مایکروسافت، دیجی‌محصول و ورزش 3 از جمله وب سایت‌های مطرح و شناخته شده در دانا و کشور‌ایران می‌باشند که از لهجه سی‌شارپ و فناوری asp.net بهره برده‌اند.

چند دلیل برای استفاده از تصاویر در طراحی رابط کاربری

۱۷ بازديد

یکسری برهان برای استفاده از تصاویر در طراحی رابط کاربری
چهار عامل برای استفاده از تصاویر در طراحی رابط کاربری وجود دارد که به‌دنبال برای شما مطرح می‌کنیم.
اتکا سازی
همانطور که قبلا بیان کردیم دلایل طراحی اپلیکیشن در مشهد زیادی برای به کار گیری از تصاویر در طراحی برنامه وجود دارد البته در صورتی‌که بخواهیم مهم ترین دلیلش را برایتان بازگو کنیم خواهیم توانست به دعوا اعتماد سازی بپردازیم. اکنون سوال این است که چه طور تصویر سازی باعث اتکا میگردد؟ زمانی می‌توانید با مخاطب ارتباطتان را توانمند تر نمائید که لحن شما شخصی تر باشد، تصاویر می توانند شم راحتی و دسترسی به برند شمارا در مخاطب ایجاد کرد نمایند. در نظر داشته باشید تصاویری که به تیم رابط کاربریتان اضافه میگردد می بایست همسو با طراحی سازمان باشد و در عین فعلا تمرکز را بر کاربران نگهداری کند.

معمولی سازی ادراک و ارتباط
طراحی اپلیکیشن به یاور یک UX مناسب زمانی آغاز می شود که بتوانید نقاط ضعف، الگوهای رفتاری کاربر و انتظاراتی که استفاده کننده از تعامل با شما دارااست را پوشش دهد. مقصود اساسی تصویر ها کمک رساندن به استفاده کننده هست که بفهمد در مرحله آینده چه کاری می خواهد انجام شود.

نام‌و‌نشان نام تجاری
شما میتوانید روی تصاویر به عنوان پشتیبان حساب نمایید، به‌این صورت که در شناسایی طراحی رابط کاربری یا برند تجاری به یاری شما بیایند و تاثیر گذاریتان را تعدادی برابر کنند. در حقیقت عکس ها میتوانند فضای تخیلی را در طرف مقابل ایجاد نمایند تا ارتباط از آنچه هست نزدیک تر و قادر تر بشود.

افزایش و بهبود محتوا
برای اینکه به روایت شم پویایی بدهید باید از تصاویر به کار گیری فرمایید. با در نظر گرفتن اینکه مورد از چه حس هایی درست شده می باشد می‌توانید عکس مناسب با آن را قرار دهید و با اینکار به محتوای آن روح تزریق نمائید.

اصول اساسی طراحی UI در طراحی اپلیکیشن
اصول اصلی طراحی UI از یک سری بخش اساسی درست شده هست که با رعایت آن ها می توانید با کاربران تعامل ایجاد کرد نمایید :







تضاد یا کنتراست (Contrast)
تمجید کلی از کنتراست، به تفاوت و تضادومغایرت ساخت شده در تصاویر علی الخصوص موادتشکیل دهنده کنار هم در یک طرح گفته می گردد. مثلا در نظر بگیرید صفحه آبی پیش روی شماست و دکمه طراحی شده در آن نارنجی می‌باشد این تصویر از کنتراست نه برخوردار است و سبب ساز بیشتر نگاه مخاطب را جلب کند. مزیت دیگر کنتراست را میتوان برای افراد معدود بینا در نظر گرفت، زمانی که تصویر کنتراست نداشته باشد این افراد برای تلاوت متن مبتلا نقص‌ می‌شوند.

تعادل (Balance)
از مهم‌ترین اصول در طراحی رابط کاربری تعادل است. هر عنصری که در تصویر قرار میگیرد وزن بصری خاص خودش را دارااست، برای اینکه بفهمیم یک تصویر تعادل داراست باید عناصر سنگین و سبک را جدا کنید. طریق قرارگیری این ها کنار هم سبب ساز تشکیل داد احساس تعادل می‌شوند. تعادل دو نوع اصلی متقارن و نامتقارن دارد.

تاکید (Emphasis)
وقتی که طراح میخواهد یک طرح برجسته تر بنظر برسد در حقیقت از عنصر تاکید در طراحی نرم‌افزار استفاده میکند. مجموعاَ از این گزینه برای انتقال اطلاعات اصلی استفاده میگردد. زمانی تاثیر بعضا اطلاعات کم باشد برای جبرانش می‌توانید از تاکید استعمال فرمایید تا اثر گذار تر واقع شود.

تناسب (Proportion)
تناسب یکی اصول طراحی UI ( رابط کاربری ) می باشد، شعور این بخش بسیار ساده و سهل و آسان می باشد. به اندازه موادتشکیل دهنده در امر با یک دیگر اساسا تناسب گفته میگردد. با تناسب می شود فهمید کدام عنصر التفات کمتر و کدام یک از اهمیت بیشتری برخوردار‌است. مثلا برای ساخت تناسب می‌توانید از متن ریز برای تصاویر تعالی به کار گیری نمایید تا بیشتر این گزینه قابل ادراک باشد.

سلسله مراتب (Hierarchy)
یکی‌از از سایر از اصول طراحی رابط کاربری را میتوان سلسله مراتب خواند با به کار گیری از این آیتم می توانید چگونگی پردازش محتوا به وسیله افراد مخاطب از سایت در نظر گرفت. برای نمایش سلسله مراتب فعالیت سختی نمیخواهد انجام بخشید تنها می بایست ترتیب عناوین و عناوین را رعایت کرد.عنا وین هر صفحه بایستی از بیشترین مداقه بهره مند باشد و سریعا به عنوان مهم ترین عنصری که مخاطب مشاهده میکند قابل شناسایی باشد.

تکرار (Repetition)
از مهمترین اصل هایی که میشود به آن اشاره داشت، تکرار است. در صورتی‌که می‌خواهید اصول یکپارچکی را رعایت فرمایید باید از روش تکرار به کارگیری فرمائید. تکرار مدل های مختلفی دارد: تکرار رنگ ها، فونت و نوشته ها، تصاویر، آیکون ها، کارت ها یا سایر موادسازنده جان دار در یک طرح. هنگامی از این مدل به کارگیری می کنید در حقیقت به استفاده کننده میفهمانید که همه عنصرها به عمل رفته در طراحی از قیمت یکسانی برخوردارد هستند و به هم مرتبط اند.

ریتم (Rhythm)
تصور کنید در هم اکنون گوش دادن موزیکی می‌باشید که دربین نت های آن فضای خالی و خموشی وجود دارد این حالت یک نوع ریتم به حساب میآید. همین مدل درصورتی که روی تصاویر اجرا شود، به فاصله ی فی مابین عناصری که مدام در حال تکرار می باشند گفته می شود. ریتم پنج نوع متعدد دارااست: تصادفی ( Random )، منظم (Regular)، متناوب (Alternating)، موجی (Flowing) وپیش رونده (Progressive).









الگو (Pattern)
در اصول طراحی تکرار چند عنصر مو جود که در در حال حاضر فعالیت بایک دیگر می‌باشند را سرمشق می گویند. در حالتی‌که در این مورد مثالی حقیقی بخواهیم بگوییم که اکثرا آن را دیده اید می‌گردد به الگوهای والپیپر (Wallpaper) جان دار در ویندوز اشاره کرد.

فضای سفید (Whitespace-Negativespace)
یکی از مهم ترین اصول طراحی UI به کارگیری مناسب از فضای منفی که ساخته شده است. فضای سفید یا "فضای منفی"، مناطقی از صفحه هستند که هیچ گونه عنصری در آن وجود ندارد. در واقع خالی ترین فضایی که در تصویر وجود دارد را فضای منفی یا سفید میگویند.

حرکت (Movement)
به مسیر جابجایی چشم در یک طرح حرکت گفته می شود. وقتی کاری را طراحی می کنید می بایست عنصری که مهمترین بخش تصویر می باشد چشم کاربر را به سمت عنصر بعدی هدایت کند و همین مشی دائم ادامه پیدا کند.

تنوع (variety)
هنگامی سخن از تنوع میشود باید بدانید که دعوا جاذبه کار دربین می‌باشد، بدون اینکه از این آیتم استعمال کنید نمیشود طراحی را از یکنواخت شدن نجات دهید و کاربری که در اکنون دنبال کردن کار شماست به مرور عشق و علاقه خود را از دست می دهد. برای ساخت‌و‌ساز تنوع باید از عنصر های رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، انواع و ... به کار گرفت.

روش‌های ساخت اپلیکیشن

۱۹ بازديد
اشکال برنامه
نرم افزار‌های HTML5 :
بر طبق تکنولوژی‌های شناخته گردیده‌ی اینترنت نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS می‌باشند و برای ساخت و ساز تغییرات خرد، قابل تبدیل به پلتفرم‌های دیگر می‌باشند که نرم افزار‌های قابل پیشنهاد‌ای نیستند.
اپ‌های محلی (native) :
پیاده سازی نرم افزار اندروید و IOS بر اساس طراحی اپلیکیشن در مشهد یک پلتفرم خاص اجرا می شود. به عنوان مثال جاوا و اندروید استدیو مختص اندروید میباشند و همین‌طور Xcode و Objective-C مختص IOS.

برنامه‌های ترکیبی:

ترکیبی از دو سبک فوق می‌باشند.

نوشته ی علمی‌ی “کلیه چیز درباره پیاده سازی و ساخت نرم‌افزار” داده ها خیر را در این‌باره در اختیارتان می گذارد.

یک نرم افزار بهتر و حرفه‌ای چه خصوصیت‌هایی دارد؟
1/ تجربیات کاربری شادی بخش: یوزرها بتوانند به وا رفته‌ترین صورت ممکن و با رضایت بدون نقص از نرم افزار استعمال نمایند که‌این حادثه وقتی متفحص میگردد که نیاز مخاطب به خوبه شناخته گردد. این خصوصیت شامل سرعت مطلوب اپلیکیشن و هم‌اینگونه ارائه نرم افزار در دو ورژن‌ی اندروید و IOS هم می شود.

2/ پیاده سازی قشنگ: برای اپ شما پوسته منحصر پیاده سازی گردیده باشد و از یک پیاده سازی خوشگل، جذاب و کاربرپسند منتفع باشد.

3/ آپ دیت رسانی به موقع: اگر توجه کرده باشید اپ‌های توانا در طی‌های متناوب آپ دیت رسانی می شوند. این به روز رسانی یا این که به جهت اضافه کردن تجهیزات تازه و یا این که به جهت رفع باگ‌ها و ایرادات اپ شکل میگیرد.

4/ امنیت بالا: رعایت نکات امنیتی در اپ‌نویسی نرم افزار و پیاده‌سازی استانداردهای مطلوب تا حدودی امنیت را ضمانت می‌نماید. نرم افزار‌های نیتیو نسب به اپلیکیشن‌های هیبریدی امنیت بالاتری دارا‌هستند.

5/ کدنویسی کار کشته: با کدنویسی کارکشته، نرم افزار شما دارنده یک هسته‌ی کار کشته و با ثبات خواهد بود.

6/ زیرساخت مطلوب: اپلیکیشنی که دائما مطالب، تصاویر، تولیدات و تجهیزات آن آپ تو دیت می گردد، در واقعیت تک تک این موردها را از یک زیرساخت قابل انعطاف‌افزاری ذیل اینترنت فراخوانی می‌نماید. هرچه زیرساخت ذیل اینترنت نرم افزار توانا‌خیس باشد، اپلیکیشن به تعداد بیشتری از درخواست‌ها جواب میدهد.

شیوه‌های ایجاد کرد نرم افزار
شیوه‌های متعددی برای پیاده سازی و تشکیل داد نرم‌افزار وجود داراست:

1/ هم‌کاری با یک دولوپر

2/ هم‌کاری با کمپانی‌های طراح برنامه

3/ به کار گیری از اپلیکیشن‌ساز‌ها

4/ تبدیل تارنما به اپلیکیشن موبایلی

نکات مهم در طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

۲۰ بازديد
ویژگی های رابط کاربری
رابط کاربری، یکسری امکانات و خدمات را در مشت شما و کاربران قرار میدهد. از مهمترین ویژگی های رابط کاربری برنامه می توانیم به موردها ذیل اشاره کنیم:
طراحی اپلیکیشن در مشهد

با طراحی رابط کاربری استاندارد برای برنامه می توانید به راحتی اخلاق کاربران را بررسی و رسیدگی نمائید.
رابط کاربری این قابلیت و امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به بخشها و محصول ها مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
رابط کاربری به شما این قابلیت را می‌دهد تا از نیازها و مراد های مشتریان خود با خبر شده و تصمیم گیری های خود را بر اساس همین نیازها اتخاذ کنید.
یک رابط کاربری استاندارد و جذاب، تجارب لذت بخشی را از فعالیت با اپلیکیشن برای کاربران تشکیل داد می کند. بدین ترتیب احتمال اینکه کاربران به مشتریان دائمی و دارای تعهد شما تبدیل شوند بسیار زیاد هست.
نکات اساسی در طراحی رابط کاربری نرم‌افزار
در شرایطی‌که میخواهید رابط کاربری برنامه شما دقیقاً همان چیزی باشد که انتظارش را دارید. مایحتاج هست در طراحی آن نکات و اصولی را در نظر داشته باشید. درین بخش با چندین اصل اصلی در خصوص طراحی رابط کاربری آشنا می شویم.

دقت به زیبایی بصری اولین نکته ای که می بایست آن را مد نظر داشته باشید. همانطور که تا قبل از این اشاره کردیم مخاطبان استارت جذب زیبایی و جلوه های بصری برنامه شما می گردند و بعد اقدام به بازرسی متون یا مشاهده مجموعه بندی محصولاتتان می کنند.
در تعیین نوع رنگ بندی، حساسیت زیادی به خرج دهید و یه خرده خلاقانه عمل کنید. کوشش کنید مطالعاتی در امر رنگ های مختلف و مکمل هر یک از آنان حصول کرده و مبتنی بر این اطلاعات بهترین نوع رنگ بندی را متناسب با گزینه کاری خود برای اپلیکیشن تعیین کنید.
به سادگی رابط کاربری توجه داشته باشید. با به هم ریخته کردن بخش های مختلف نرم‌افزار، شغل با آن برای کاربران دشوار و غامض می شود. مخاطبان نباید در هنگام عمل با برنامه با چالش خاصی روبرو شوند. خدمات و محصولات شما می بایست به سادگی در دسترس آن‌ها قرار بگیرد. دسترس پذیری و سادگی دو نکته قابل توجه و اساسی در طراحی رابط کاربری اپلیکیشن می‌باشند که می بایست به آن ها اعتنا داشته باشید.
رابط کاربری بایستی به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی خواهد شد. دراین مورد طراحان حرفه ای میتوانند به یاری مجموعه کدهای تخصصی، رابط کاربری برنامه شما‌را به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی کنند. به این شکل برنامه شما متناسب با نمایشگرهای مختلف به ایفا درمی آید و کاربران با تلفن همراه های موبایل متفاوت هیچ گونه مشکلی برای کار با آن نخواهند داشت.

تفاوت های وب اپلیکیشن با وب سایت در چه مواردی است؟

۱۱ بازديد
تفاوت های اینترنت نرم افزار با وب سایت
خب تا اینجا بابیان مزایای اینترنت نرم افزار تا حدودی به تفاوت این قابل انعطاف افزارها با نرم افزار های موبایل پی بردیم. اما سوالی که برای اکثر اوقات یوزرها هنوز پابرجاست این میباشد که چه تفاوتی در میان وبسایت ها با اینترنت نرم‌افزار ها وجود دارااست؟ قبلا هم بدین قضیه اشاره داشتیم که‌این دو مقوله در عین اینک که یکسری اشتراکات دارا هستند، قابلیت ها طراحی اپلیکیشن در مشهد و تجهیزات به طور کامل متفاوتی را در دست یوزرها خویش قرار میدهند. به دنبال به رسیدگی این تفاوت ها می پردازیم.

میزان تعامل یوزرها
یکی از مهمترین تفاوت های مو جود دربین وب سایت و اینترنت اپلیکیشن میزان تعامل یوزرها با آن هاست. در واقع می قدرت این مسئله را وجه تمایز بین اینترنت اپلیکیشن و تارنما به شمار آورد. اینک بیایید این مورد را مقداری بازتر کنیم. وب سایت ها می‌توانند انواعی از محتواهای صوتی، تصویری و متنی را به یوزرها خویش علامت دهند. یوزرها هم میتوانند از این محتواها به گونه های متعدد به کار گیری نمایند. البته توانمند به ساخت و ساز تغییر یا این که تاثیرگذاری روی این محتواها نیستند.

چنانچه که‌این آیتم برای اینترنت نرم‌افزار ها نیست. محتوا و داده هایی که در اینترنت نرم افزار ها ارائه میشوند، ضمن قابلیت و امکان دیدن و تلاوت، قابلیت و امکان مدیر از سوی یوزرها را نیز دارا هستند. یعنی یوزرها می‌توانند یک تعامل دوطرفه ساخت کرده و این کار را به صورت یک گفت‌و‌گو جاری ساختن دهند. از جمله، یوزرها روی یک دکمه خاص کلیک کرده یا این که فرمی را لبریز و ارسال می نمایند. در غایت نیز، ورقه موردنظر برای آن‌ها یک جواب مطلوب و اثرگذار ارسال می نماید.

جواب ارسال گردیده قادر است به اشکال مختلفی همانند پرداخت الکترونیکی، چت آنلاین، دانلود یک گواهی خاص و... باشد. در صورتی‌که بخواهیم یک تعریف پر‌نور خیس از ترازو تعامل یوزرها با اینترنت اپ بیاوریم می توانیم به شبکه های عمومی اشاره کنیم. شبکه‌های‌عمومی می توانند از روش بلاگ ها یا این که صفحه چت، یوزرها را به یکدیگر رابطه دهند. همینطور یوزرها میتوانند به طور نامحدود در این پلتفرم ها مبادرت به نشر محتوا نمایند. بنابراین می قدرت اذعان کرد از نگاه تعامل، اینترنت برنامه ها نسبت به سایت ها برتری دارا هستند.

یک پارچه سازی
خواسته از یکدست سازی بدین مضمون‌ می‌باشد که بتوان با مخلوط و مخلوط کردن قسمت های مختلف، یک کانال یا این که تیم گرانقدر خیس و کامل تر ساخت. هم تارنما ها و هم اینترنت اپ ها توانمند به ترکیب و یکپارچه سازی می‌باشند. ولی در‌صورتی‌که بخواهیم پاره ای جزئی خیس این مورد را گزینه پژوهش در اختیار بگذاریم، می توانیم بگوییم در این زمینه، اینترنت نرم افزار ها حالت بهتری دارا هستند.

از آن جایی که اینترنت اپ ها، نسبت به وب سایت ها عملکرد بغرنج تری دارا هستند، برای کارکرد صحیح، نیاز به تعامل و یا این که ادغام شدن با سیستم های مازاد دارا‌هستند. به همین جهت معمولا روند یکپارچه سازی در آن‌ها رایج خیس میباشد. مثلا، هم تارنما های تجاری و هم اینترنت اپ های تجاری قادرند با سیستم رابطه مشتری (CRM) ترکیب شوند. به‌این روش اطلاعات و داده ها مایحتاج یوزرها به شکلی به طور کامل فردی سازی گردیده در چنگ آنها قرار میگیرد. ولی این خصوصیت در سایت ها نسبت به اینترنت اپ ها کمتر قابل اجرلست.



احراز هویت
معمولا یوزرها برای به کار گیری از تجهیزات یک برگه خاص از سایت یا این که اینترنت نرم افزار ها نیاز به احراز نام‌و‌نشان دارا هستند که‌این شغل از روش وارد کردن اسم کاربری و رمز عبور جاری ساختن می گردد. از آن جایی که اینترنت نرم افزار ها نیاز به داده ها به طور کامل فردی از سوی یوزرها دارا هستند، احراز نام‌و‌نشان در آنان تماما موردنیاز و ضروری میباشد.

این گزینه باعث می‌گردد تا امنیت اکانت های کاربری تا حد متعددی ارتقاء پیدا نماید. یک کدام از دلایلی که اینترنت اپ ها نیازی مبرم به احراز نام‌و‌نشان دارا‌هستند این میباشد که در مقایسه با سایت ها تجهیزات و مورد های بیشتری در مشت یوزرها قرار می دهند. شبکه های عمومی همانند اینستاگرام یک نمونه اشکار و کاربردی دراین باره میباشد.

شما برای ورود به شیت موردنظر خویش در اینستاگرام بایستی اسم کاربری و راز عبور قادر داشته باشید. در شکل ضعیف بودن رمز عبور احتمالا قابلیت هک شدن پیج شما وجود دارااست. همینطور هرگونه خطایی در احراز نام و نشان، شما را از استفاده از تجهیزات شیت محروم می نماید. این در حالی میباشد که احراز نام و نشان در سایت ها چندان ضروری وجود ندارد.

بعضی اوقات شما احتیاجی به نام نویسی و وارد کردن داده ها خویش برای دسترسی به داده ها یک وب سایت ندارید و می توانید به راحتی فارغ از لاگین شدن از مقاله ها و اخبار مهم یک سایت برخوردار گردید. پس با اعتنا به این توضیحات می توان ذکر کرد هم اینترنت نرم افزار ها و هم سایت ها می‌توانند از احراز نام‌و‌نشان برای یوزرها به کارگیری نمایند البته این مورد برای اینترنت نرم افزار ها کاملا ضروری و اجباری است. چرا‌که سطح امنیت در آنان بسیار بالاست.

کامل ترین راهنما برای آموزش تولید محتوا

۱۶ بازديد

امروز وب بیش تر از هر فرصت دیگری در معاش های ما حضور دارااست و نقش پررنگی را در آن در دست گرفته میباشد. در وب چیزی که بسیار مداقه دارااست محتوا میباشد. به نوعی محتوا به عبارتی طعام یوزرها میباشد و بایستی از چگونگی بسیار بالایی منتفع باشد. به همین انگیزه برای ساخت و ساز محتوا به اشخاص متخصصی که دراین مورد داده ها و علم مایحتاج را دارا هستند مستلزم هستیم. این اشخاص فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا چشم اند و در این مورد به تمامی ی مهارت های مورد نیاز دست پیدا کرده اند طراحی اپلیکیشن در مشهد و لذا توانا می باشند تا برای وب سایت ها، شبکه‌های‌عمومی و … محتوای کیفیت بالا و بهتر ساخت نمایند. در حالتی که شما هم مایل میباشید تا درین فیلد کاری که جذابیت های خاص خویش را داشته و مزیت های اکثری هم داراست سرگرم به عمل گردید بایستی مطلقا یادگرفتن ایجاد محتوا مشاهده کنید. در شرایطی‌که دوست دارید در زمینه‌ی این زمینه بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله در ارتباط فراگیری ایجاد محتوا را پژوهش نمائید تا در غایت بتوانید تصمیم خویش را به شایسته ترین نحو ممکن بگیرید.
التفات یادگرفتن ایجاد محتوا در چیست؟
احتمالا در به عبارتی اولِ عمل که بخواهید این فعالیت و آموزش مهارت های در حوزه ی آن را استارت نمائید این سوال برایتان مطرح می‌شود که ابدا فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا چه اهمیتی دارااست و چرا می بایست ان را در اپلیکیشن های فراگیری خویش در اختیار بگذاریم؟ در استخراج و شغل های جدیدی که امروزه مبنا گذاری گردیده اند و عمدتا اینترنتی و دیجیتالی می‌باشند یکی مهم ترین مواقعی که وجود داراست همین محتوایی میباشد که به استفاده کننده ارائه میدهند. آنان باید محتوایی برای خویش ساخت‌و‌ساز کرده و در چنگ داشته باشند که به شدت اثربخش بوده و بتواند مشتری را جذب نماید. صد اما که ساخت محتوا موضوعی به طور کامل مختلف با بازاریابی محتوا میباشد و این دو معنا نباید با هم خطا گرفته گردد. التفات فراگیری ساخت محتوا آنجایی خویش را علامت میدهد که اشخاص در ازای مراجعه به کتابخانه ها و کتب جهت کسب اطلاعات ما یحتاج خویش اولیه آیتم شان تارنما و تلفن همراه ها وتبلت ها و کامپیوتر هایشان میباشد. لذا در‌این موقعیت میباشد که ساخت محتوای عالی و با سطح کیفی بالا میتواند برای آن وبسایت تعداد بازدیدکننده های بالایی را به ارمغان بیاورد و درامدهای ان را ارتقاء داده و باعث گسترش و توسعه آن ها خواهد شد. مهم‌ترین موردی که در ارتباط این زمینه مطرح میشود هم چگونگی محتوای ایجاد گردیده است. یک محتوای با کیفیت میتواند به نیکی سبب ساز برقراری تعامل با استفاده کننده گردیده و او را به تجارت ما جذب نماید.
فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا و کار مرتبط با آن چیست و چه مشخصه هایی دارااست؟
ساخت و ساز محتوا صرفا مخصوص به وب و فضای آن نمیشود و این عمل از پیشین تاکنون وجود داشته و سختی کلان ای از کار ها را در بر می گرفته میباشد. از فردی که در سال ها و یا این که حتی قرون پیش به کتابت یک کتاب درگیر بوده تا عده ای که امروزه در اینستاگرام بلاگری می نمایند همگی و تمامی سرگرم به ساخت محتوا می باشند. البته موضوعی که اساسی میباشد این میباشد که‌این ساخت محتوا امروزه بیشتر با مضمون‌ الکترونیکی آن شناخته می‌شود و هنگامی که در خصوص ساخت‌و‌ساز محتوا و نیز یادگرفتن ایجاد محتوا کلام می‌کنیم بیشتر منظورمان همین مورد ها الکترونیکی برای این معنی میباشد. مواقعی نظیر ساخت محتوا در پوسته های متعدد برای مثال ساخت محتوای متنی ، ایجاد محتوای ویدیویی و ساخت و ساز محتوای صوتی و … . حتی این عمل امروزه به قدری پیشرفت پیدا نموده است که موسسات و ماشین کرایه ای های مختلفی به همین انگیزه فعال‌سازی گردیده اند و اشخاص یا این که ارگان ها و تیم ها و … میتوانند پروژه های ساخت محتوای خویش از هر نوعی را به این موسسه ها بسپارند تا آن ها این فعالیت را به شایسته ترین نحو ممکن اعمال دهند. گاها این مجموعه ها صرفا در یک حوزه ی خاص از فراگیری ساخت و ساز محتوا و ساخت‌و‌ساز محتوا عمل می نمایند برای مثال ایجاد محتوای متنی یا این که ساخت و ساز محتوای ویدیویی و … و بعضی اوقات هم این موسسه ها با اعتنا به کلیه گیر شدن شغل شبکه های مردمی فقط در حوزه ی ایجاد محتوا برای آن ها سرگرم به اعمال کار میباشند و چنانچه آن کمپانی بسیار عظیم باشد می‌تواند تمامی ی این سرویس ها را در بر بگیرد و تمامی ی خدماتی از این دست را به مشتری های خویش ارائه دهد. سوال ها مهمی که درخصوص یادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا مطرح میگردند کدام میباشد؟ هم اکنون که در زمینه‌ی عمل ساخت محتوا و همینطور یادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا اطلاعاتی به دست آوردیم می‌خواهیم ببینیم به هیچ وجه هدف از یادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا چیست؟ این سوال را به امداد دو سوال دیگر جواب خوا‌هیم بخشید تا ببینیم در کل چطور میتوانید به فراگیری ایجاد محتوا سرگرم گردیده و شغل نیکی دراین مورد داشته باشید.
ایده های ساخت و ساز محتوا را از کجا در مشت داشته باشیم؟
در یادگرفتن ساخت و ساز محتوا و درآمدزایی از آن چه موضوعاتی مطرح میگردد؟
ساخت محتوای متنی قدم در آغاز از ساخت محتوا