سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

پرکاربرد ترین اپلیکیشن ها و مزایای هرکدام

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

پرکاربرد ترین اپلیکیشن ها و مزایای هرکدام

۱۴ بازديد

پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای به کار گیری از آنها

تشکیل داد برنامه در دنیای امروز به خودی خویش می­تواند از درآمدزا ترین شغل‌ها محسوب خواهد شد. تلفن‌های یاروهمدم با دوربین‌های ماهر، باتری­هایی با ارتفاع قدمت وقت گیر، بضاعت و توان پردازش داده ها فوق هنگفت به یکی ابزارهای جداگانه نشدنی معاش بشر امروزی تبدیل گردیده­اند. ولی این موبایل‌های گوشی فارغ از نرم افزار‌هایی که بتوانند معاش ما را معمولی نمایند، بها و طراحی اپلیکیشن در مشهد  اهمیتی چندانی ندارند.

ایجاد کرد برنامه
در سال‌های اخیر توانسته‌­ایم به امداد نرم افزار­‌ها شایستگی خویش را شکوفا کنیم، مدل معاش خویش را بهبود ببخشیم، به تندرست خویش بیشتر اعتنا کنیم و حتی‌در استحصال وکار برنده شویم. اصلی‌خیس از تمامی این­ها این‌که نرم افزار­‌ها در زمانه قرنطینه ویروس کرونا توانستند رابطه دربین بشر­‌ها را همچنان برقرار نگه‌دارا هستند به گونه ای که پردانلودترین نرم افزار­های سال 2020 مرتبط با رابطه و پیامرسان­‌های صوتی و تصویری بود. کمپانی‌های بخش اعظمی برای ارتقا همت یا این که سرگرمی آدم‌­ها مبادرت به ایجاد کرد اپلیکیشن کرده‌اند، در‌پی نوشته‌علمی با پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای به کارگیری از آنان آشنا خوا هیم شد.

1- نرم افزار صفحه کلید Grammarly
در صورتی مجال تایپ به گویش انگلیسی، دیکته درست عبارات را فراموش می­فرمائید یا این که نگرانید فعل و انفعالات با هم انطباق نداشته باشند یا این که نمی­دانید فعل و فرصت به عمل برده درآن درست میباشد یا این که نه. در عین حالا از تصحیح اتومات صفحه کلید پیش فرض دستگاه خویش راضی نیستید. جایگزینی این نرم افزار، قادر است به شایسته ترین صورت قادر است به شما یاری دهد.

صفحه کلید Grammarly یک کدام از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای اندروید در حوزه معین کردن خطاها تایپی و توصیه صورت درست تایپ کردن به اکانت می­آید. گسترش دهنده Grammarly, Inc با مقصود خودداری مشکلات سهوی هنگام کتابت، ایجاد کرد این نرم افزار پرداخت. این نرم افزار همینطور ابزارهایی برای فردی سازی ظواهر صفحه کلید در اختیارتان قرار می­دهد مانند طول صفحه کلید، تم پر‌نور و بدون نور و مورد­های مرتبط با دستکاری مشتمل بر تصحیح اتوماتیک و تایپ کردن حروف تبارک.
2 – نرم افزار دستکاری عکس و ویدئو PicsArt
Picsart یکی قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای ادیت عکس و ویدئو در موبایل میباشد. با این نرم افزار که تاکنون بیش تر از یک میلیارد دانلود داشته میباشد می­توانید عکس و ویدئو دستکاری نمائید، کلاژ و استیکر بسازید و با ابزار نگارگری آن ابداع خویش را بهبود ببخشید. بعداز ایجاد کرد برنامه picsart هوا داران به‌این حوزه دیگر برای دستکاری­های معمولی نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارد، یوزرها عشق مند به بازنویسی محتوای تصویری می­توانند از نصیب­های جالب این اپلیکیشن مثل فیلترها، منزه کننده تصویر مسئله، امکان روتوش، افزودن متن و بخش اعظمی از ابزارهای کاربردی دیگر استعمال نمایند. همینطور تجهیزات پهناور­ای در نصیب بازنویسی ویدئو جان دار میباشد به عنوان مثال افزودن ترانه، کراپ ویدئو، پوسته­های دیدنی و بسیار تجهیزات دیگر. دانلود این نرم افزار بدون‌پول میباشد البته برای به کار گیری از بخشی از تجهیزات بایستی اشتراک طلایی خریداری نمایید.
2- نرم افزار بهبود خاطر Elevant
Elevant قابل انعطاف‌افزاری برای تقویت سعی مغز میباشد. این اپ یاری می‌نماید تا مغز در جهت بهبود مهارت­های گفتاری، مهارت­های ریاضی، سرعت پردازش و مفاد دیگری ورزیده خواهد شد. elevant برای هر شخصی نرم‌افزار آموزشی خاصی ارائه می­دهد که در زمان مجال برای بهبود عملکر مغز بسیار موءثر میباشد. پیشرفت دهنده Elevate Labs با تشکیل داد اپلیکیشن elevant همت کرده تا با زد خورد قسمت­های گوناگون مغز یوزرها را ناچار به به کار گیری بیشتر از ذهن خویش نمایند.

این اپ دارنده دو ورژن مجانی و مبلغی میباشد و با بیشتراز 35 بازی و کار مرتبط مهارت­های تمرکز، ریاضی، توجه و ادراک مطالب را بالا می­پیروزی.
ایجاد کرد اپلیکیشن در دنیای امروز به خودی خویش می­تواند از درآمدزا ترین شغل‌ها محسوب خواهد شد. تلفن‌های یار با دوربین‌های ماهر، باتری­هایی با ارتفاع قدمت زمانبر، بضاعت و توان پردازش داده ها فوق هنگفت به یکی‌از ابزارهای مستقل نشدنی معاش بشر امروزی تبدیل گردیده­اند. البته این موبایل‌های گوشی فارغ از نرم افزار‌هایی که بتوانند معاش ما را بی آلایش نمایند، قیمت و اهمیتی چندانی ندارند.

ایجاد کرد برنامه
در سال‌های اخیر توانسته‌­ایم به امداد نرم افزار­‌ها شایستگی خویش را شکوفا کنیم، مدل معاش خویش را بهبود ببخشیم، به سالم خویش بیشتر دقت کنیم و حتی‌در استحصال وکار چیره شویم. اساسی‌خیس از همگی این­ها این‌که نرم افزار­‌ها در زمانه قرنطینه COVID-19 توانستند رابطه در بین بشر­‌ها را همچنان برقرار نگه‌دارا هستند به نحوی که پردانلودترین نرم افزار­های سال 2020 مرتبط با رابطه و پیامرسان­‌های صوتی و تصویری بود. کمپانی‌های اکثری برای ارتقاء تلاش یا این که سرگرمی بشر‌­ها مبادرت به ایجاد کرد نرم افزار کرده‌اند، پیرو نوشته‌ی علمی با پرکاربردترین نرم افزار‌ها و مزایای استعمال از آنان آشنا خوا‌هیم شد.

1- نرم افزار صفحه کلید Grammarly
درصورتی که مجال تایپ به لهجه انگلیسی، دیکته درست لغت ها را فراموش می­نمایید یا این که نگرانید فعل و انفعالات با هم انطباق نداشته باشند یا این که نمی­دانید فعل و فرصت به فعالیت برده درآن درست میباشد یا این که نه. در عین حالا از تصحیح اتوماتیک صفحه کلید پیش فرض دستگاه خویش راضی نیستید. جایگزینی این نرم افزار، می تواند به شایسته ترین صورت قادر است به شما یاری دهد.

صفحه کلید Grammarly یک کدام از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای اندروید در حوزه معین کردن مشکلات تایپی و توصیه صورت درست تایپ کردن به اکانت می­آید. گسترش دهنده Grammarly, Inc با غرض دوری مشکلات سهوی هنگام کتابت، تشکیل داد این نرم افزار پرداخت. این نرم افزار همینطور ابزارهایی برای فردی سازی ظواهر صفحه کلید در اختیارتان قرار می­دهد مانند طول صفحه کلید، تم پر‌نور و بدون‌نور و مورد­های مرتبط با دستکاری مشتمل بر تصحیح اتوماتیک و تایپ کردن حروف بلندمرتبه.

2 – نرم افزار بازنویسی عکس و ویدئو PicsArt
Picsart یکی‌از قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای ادیت عکس و ویدئو در گوشی میباشد. با این نرم افزار که تاکنون بیشتراز یک میلیارد دانلود داشته میباشد می­توانید عکس و کلیپ دستکاری فرمائید، کلاژ و استیکر بسازید و با ابزار نگارگری آن ابتکار عمل خویش را بهبود ببخشید. بعداز ایجاد کرد اپلیکیشن picsart هوا داران به‌این حوزه دیگر برای دستکاری­های بی آلایش نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارد، یوزرها عشق و علاقه مند به بازنویسی محتوای تصویری می­توانند از نصیب­های جالب این نرم‌افزار مثل فیلترها، منزه کننده تصویر موضوع، قابلیت و امکان روتوش، افزودن متن و بخش اعظمی از ابزارهای کاربردی دیگر به کارگیری نمایند. همینطور تجهیزات بزرگ­ای در نصیب بازنویسی ویدئو جانور میباشد به عنوان مثال افزودن نوا، کراپ کلیپ، پوسته­های دیدنی و بسیار تجهیزات دیگر. دانلود این نرم افزار بدون‌پول میباشد ولی برای به کارگیری از بخشی از تجهیزات می بایست اشتراک طلایی خریداری نمائید.

2- نرم افزار بهبود خاطر Elevant
Elevant قابل انعطاف‌افزاری برای تقویت کارایی مغز میباشد. این اپ امداد می‌نماید تا مغز در جهت بهبود مهارت­های گفتاری، مهارت­های ریاضی، سرعت پردازش و مورد ها دیگری ورزیده خواهد شد. elevant برای هر شخصی نرم‌افزار آموزشی خاصی ارائه می­دهد که در طی مجال برای بهبود عملکر مغز بسیار موءثر میباشد. پیشرفت دهنده Elevate Labs با تشکیل داد نرم‌افزار elevant همت کرده تا با زد خورد نصیب­های متعدد مغز یوزرها را بدون چاره به به کارگیری بیشتر از ذهن خویش نمایند.

این اپ دارنده دو ورژن بدون پول و مبلغی میباشد و با بیشتراز 35 بازی و کار مرتبط مهارت­های تمرکز، ریاضی، اعتنا و فهم و شعور مطالب را بالا می­موفقیت.

3- نرم افزار فراگیری مجانی کدنویسی SoloLearn
همانگونه که می دانیم ایجاد کرد نرم‌افزار نیاز به علم نرم افزار نویسی دارااست. این اپلیکیشن دسته­ای گرانقدر از محتوای بدون‌پول یادگرفتن کد نویسی از تازه کار تا رشته­ای میباشد که دارنده گویش­های اپ نویسی محبوبی همانند پایتون، جاوا، PHP، SQL، C++ و گویش­های بسط اینترنت ازجمله HTML5, CSS3, JavaScript و موردها بسیار دیگری میباشد.

به امداد این نرم افزار خیر فقط می­توانید به علم تشکیل داد نرم افزار دست یابید بلکه می­توانید مهارت­های لهجه اپ نویسی پر استفاده­هم تمرین نمائید.

4- نرم افزار صدای طبیعت برای خواب Sleep Sound
در صورتی شما هم جزو اشخاصی میباشید که از بی­خوابی مشقت می­برید یا این که برهه زمانی متعددی ارتفاع می­کشد تا به خواب بروید کمپانی Craftsman Spirit با تشکیل داد نرم‌افزار Sleep Sound به امداد شما فراهم میباشد. این نرم افزار خیل عظیم و متنوعی از صداهای طبیعت مانند صدای باران، نویز سپید، صداهای منحصر به فرد خواب و مورد ها دیگری در دسترسی شما قرار می­دهد و این قابلیت و امکان را دارااست تا صداهای گزینه عشق و علاقه­تان را باهم میکس نمایید. از این برنامه میتوانید برای مدیتیشن هم به کارگیری نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.