شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کلون کردن نرم‌افزار‌ها در اندروید با نرم افزار جانبی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کلون کردن نرم‌افزار‌ها در اندروید با نرم افزار جانبی

۳ بازديد


کلون کردن نرم‌افزار‌ها در اندروید با نرم افزار جانبی
درصورتی که که موبایل هوشمندتان قابلیتی برای نصب دو نرم‌افزار یکسان را نداشته باشد، برای اعمال نیاز میباشد تا به سراغ نرم افزار‌هایی بیایید که قابلیت کلون کردن نرم افزار در یک تلفن همراه اندروید را مهیا می‌نماید. در همین راستا بخواهیم شمارا با نرم افزار‌های منحصر به فرد نصب دو اپ شبیه در موبایل آشنا کنیم، می‌قدرت به مفاد پایین اشاره طراحی اپلیکیشن در مشهد  نمود:

نرم افزار Parallel Space – Multiple accounts & Two face
نصب دو نسخه از یک اپ در اندروید

یکی‌از اپ‌هایی که با به کارگیری از آن می توانید مبادرت به کلون سازی از یک نرم افزار فرمائید، Parallel Space – Multiple accounts & Two face میباشد. این نرم افزار دیدنی به طوری میباشد که به شما اذن می دهد تا بتوانید ورژن دو‌مین از کانال‌های اجتماعی و پیام رسان‌هایی نظیر فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام را در موبایل خویش به وجود آمده و از آن به کارگیری نمائید.

نرم افزار Super Clone – App Cloner for Multiple Accounts
کلون کردن نرم‌افزار در یک تلفن همراه اندروید

از سایر اپ‌هایی که برای نصب دو ورژن از یک نرم‌افزار در اندروید می توانید از آن استعمال فرمایید، Super Clone – App Cloner for Multiple Accounts میباشد. در‌حالتی که که تلفن همراه شما از امکان نصب دو اپ شبیه در تلفن همراه حمایت نمی‌نماید، میتوانید با یاری این نرم‌افزار، مبادرت به ایجاد کرد ورژن دوم کانال‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها بر روی تلفن همراه خویش نمائید. یک کدام از خصوصیت‌های مهمی که‌این برنامه دارااست آن میباشد که شما می توانید آیکون برنامه کلون سازی گردیده را فردی سازی فرمائید تا بتوانید با‌گاز این نرم افزار را شناسایی نمائید.

نرم افزار Lucky Patcher
Lucky Patcher یکی اپلیکیشن‌هایی میباشد که از آن می توانید برای بدور زدن محدودیت‌های متفاوت نرم افزار‌ها به کارگیری نمایید. Lucky Patcher به شما قابلیت مود کردن بازی‌ها و نرم افزار‌ها را میدهد. همینطور قابل ذکر میباشد که‌این نرم افزار قابلیت نصب دو ورژن از یک نرم‌افزار در اندروید را به شما ارائه می دهد. اما نکته‌ای که برای استعمال از این نرم افزار می بایست به آن اعتنا فرمایید این میباشد که Lucky Patcher از برخی از نرم افزار‌ها برای کلون سازی پناه نمی‌نماید. به همین برهان در حالتی که قصد نصب دو نرم‌افزار شبیه در تلفن همراه را دارید، می بایست شانس خویش را آزمون فرمائید.

نصب دو ورژن از یک نرم‌افزار در سامسونگ

برای به کارگیری از این نرم افزار فقط می بایست نرم افزار را گشوده و از میان لیست بدون نقص نرم افزار‌های درون تلفن همراه خویش که در درون Lucky Patcher به شما اکران داده می شود، نیاز میباشد تا اپ‌ای که قصد دارید تا از آن کلون سازی فرمائید را تعیین کرده و بعد از آن در منو ظواهر گردیده آیتم Clone Application را تعیین نمایید. با ایفا این فعالیت یک نسخه برداری از اپ متبوع شما در باطن کارت SD دستگاه به وجود میاید و میتوانید از آن به کار گیری نمائید.

نصب دو نرم‌افزار در یک تلفن همراه آیفون
چنانچه که از تولیدات اپل و تلفن همراه‌های آیفون به کار گیری می کنید، می بایست به‌این قضیه دقت فرمائید که به طور بدون واسطه از باطن سیستم استدلال iOS قابلیت و امکان نصب یکسری ورژن از یک اپلیکیشن در ایفون نیست. در‌این دربین یک کدام از سوال ها مهمی که یوزرها موبایل‌های آیفون مطرح می‌نمایند این میباشد که چه گونه از یک اپلیکیشن دو عدد داشته باشیم؟ در جواب به‌این پرسش بایستی اظهار‌کرد که امروزه نرم افزار‌های مختلفی وجود دارا‌هستند که از روش آنان می توانید مبادرت به نصب دو نرم افزار شبیه در موبایل آیفون نمائید. در حالتی که بخواهیم شمارا با این نرم افزار‌ها آشنا کنیم، می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره نمود:

نرم افزار PARALLEL SPACE
شایسته ترین نرم افزار کلون اپلیکیشن iOS

نرم افزار PARALLEL SPACE یکی شناخته گردیده ترین اپلیکیشن‌های تشکیل داد کلون میباشد که با به کار گیری از آن می توانید هم در موبایل‌های اندرویدی و آیفون‌های مبادرت به ساخت و ساز کلون از اپلیکیشن متبوع خویش فرمائید. بعداز نصب این نرم افزار، شما می توانید مبادرت به گزینش نرم افزار متبوع خویش کرده و مراحل کلون سازی از این نرم‌افزار‌ها را جاری ساختن دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.