سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

وردپرس چیست؟ معرفی وردپرس به زبان ساده

۱۸ بازديد
درصورتی که قصد فعال سازی یک اینترنت‌تارنما را داشته باشید احتمالاً اسم وردپرس به گوش شما رسیده میباشد. وردپرس سیستمی میباشد که به یاری آن می توانید سوای نیاز به علم نرم افزار‌نویسی یک اینترنت‌وبسایت فعال سازی فرمائید و آن را رئیس فرمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌این درس از عصر‌ی یادگرفتن وردپرس آغاز به پرسش وردپرس چیست؟ جواب میدهیم، آنگاه به سراغ مزایای این سیستم می رویم.
وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم رئیس محتوای متن گشوده (open source) و از کلیه اصلی خیس بدون پول میباشد.
خب درصورتی که به عنوان مثال بالا چیزی جز مجانی بودن وردپرس را متوجه نشدید نگران نباشید! تک تک رایا پارس این مفاهیم را به دنبال گستردن می دهیم. از‌آن‌جا‌که وردپرس دوستداشتنی‌ترین سیستم رئیس محتواست آغاز به سراغ معنا سیستم‌های مدیر محتوا می رویم.
سیستم مدیر محتوا چیست؟
برای اینکه متوجه شویم وردپرس چیست؟ آغاز بایستی به مضمون‌ سیستم رئیس محتوا پی ببریم. سیستم مدیر محتوا یا این که به انگلیسی Content Management System که به اختصار به آن CMS هم گویند، یک اپ پایین اینترنت میباشد که با استعمال از آن می‌قدرت بصورت گرافیکی کل محتوای تارنما را رئیس کرد مثلا: پست‌ها، شیت‌ها، تیم‌بندی، تصاویر، ویدئو و…
برای اگاهی از مضمون‌ ظریف سیستم مدیر محتوا از نوشته‌ی علمی‌ی سیستم مدیر محتوا چیست؟ یاری بگیرید.
طراحی سایت با به کارگیری از CMS‌ها بسیار بی آلایش میباشد. صرفا کافیست CMS مدنظر خویش را گزینش کرده و عمل با آن را فرا بگیرید.
در حالتی‌که شناخت با CMS های گوناگون ندارید می توانید به نوشته‌علمی “۵ CMS بلندتر سال ۲۰۱۹” رجوع‌کنید. از مشهورترین CMSهای جانور می‌اقتدار به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود.
وردپرس یکی این CMS هاست که طبق آمارهایی که به وسیله موسسه ها متعدد گردآوری گردیده حدود یک چهارم تا یک سوم وب سایت‌های جهان با استعمال از این سیستم درست شده‌اند.
این داده های عددی نسبت به تعداد CMS هایی که در بازار وجود دارا‌هستند، یک داده های عددی بسیار بالا برای وردپرس میباشد، که با استعمال از آن می‌قدرت محبوبیت آن را در میان یوزرها متوجه شد.

بهینه‌سازی سیگنال‌های داخلی

۳۰ بازديد
افزودن NAP ظریف به سایت خویش
NAP مخفف اسم، نشانی و شماره تلفن میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد گوگل صحت اسم تجارت و داده ها تصویب گردیده بر روی تارنما را نظارت می‌نماید. توجه کافی را داشته باشید و نیز مطمئن گردید که اسم تجارت شما درست وارداتی باشد. لغات کلیدی یا این که صفات مازاد را در شرایطی‌که که مشتمل بر اسم حقیقی بیزنس شما وجود ندارد اضافه نکنید. از جمله اسم حصول و کاری «سرویس ها نظافتی اندیشان» میباشد، البته اسم وبسایتی که تصویب گردیده « کمپانی اندیشان-سرویس ها نظافتی» میباشد. این اسم قادر است اختلال ساخت نماید چرا‌که موتورهای کاوش میتوانند آن را دو بیزنس غیروابسته ببینند چرا که اسم‌ها باهم منطبق ندارند. بدین ترتیب میتواند بر روی جایگاه‌بندی شما اثرات منفی بگذارد. رایا پارس همینطور این دستور برای نشانی و تلفن شما درستی می‌نماید. مطمئن گردید که در تارنما نشانی و شماره تلفن حقیقی و واقعی خویش را به صحت تصویب کرده‌اید. NAP (شاملName، Address، Phone Number) مو جود بر روی سایت می بایست با NAP جانور بر روی شیت بیزنس شما در گوگل و دیگر لیست‌های بیزنس آنلاین مطابقت و همخوانی داشته باشد.
2- توضیحات متا و تگ‌های تیتر را با لغات کلیدی محلی مربوطه با صرفه فرمائید
هنگامی که برای مرتبه‌بندی عالی محلی کارایی می کنید، بایستی موتورهای کاوش تارنما شما‌را کراول نمایند و تجارت شما‌را با حالت جغرافیایی مقصود شما رابطه دهند. همینطور نیاز دارید جستجوکنندگان فورا اعتنا به رابطه تارنما شما به عبارت گزینه جستجوی‌شان بکنند. این بدان معناست که نیاز دارید مرتبط ترین لغات کلیدی با اسم‌های شرایط جغرافیایی ادغام خواهد شد. مثلا تحویل پیتزا را در طهران اعمال می‌دهید. کلمه ها کلیدی غرض شما بایستی مشتمل بر تحویل پیتزا و طهران باشد. همینطور کلمه ها کلیدی غرض بایستی در توضیحات متا و تگ‌های تیتر باشد در‌صورتی‌که در حاصل کاوش قابل مشاهده باشد. هر دو توضیحات متا و تگ‌های تیتر بایستی مشمول اسم محل مربوطه باشد (از کلمه ها کلیدی با تعداد دفعات زیاد یا این که تکراری متن و محتوای وب سایت را مالامال نکنید، موتورهای کاوش اینگونه کاری را دوست ندارند و تحت عنوان اسپم در لحاظ میگیرند).
به توضیحات متا و تگ‌های تیتر در نتیجه ها جستجوی ذیل برای عبارت سرویس ها تعمیر کامپیوتر در تگزاس اعتنا فرمائید. او‌لین فیض یک نشریه آنلاین میباشد که نشانه دهنده لیست سرویس ها تعمیر در تگزاس هست. دو‌مین فیض یک کمپانی خدماتی میباشد که دارنده تیتر و توضیحات متا با استعمال از کلمه ها کلیدی مربوطه «تعمیر کامپیوتر» و اسم جای « El Paso TX» هست.
3- تصاویر را با خصوصیت‌های ALT با صرفه فرمائید
سئوی داخلی (On-page سئو) مشتمل بر سایتی با قابلیت خزش بیشتر (more crawlable) برای موتورهای کاوش میباشد. شما ممکن میباشد قدرتمند به جاری ساختن سهل‌خیس این عمل با محتوای متن باشید البته با تصاویر قصه مختلف میباشد. موتورهای کاوش نمی‌توانند تصاویر را بخوانند و نمی‌توانند آنها‌را بفهمند. بدین ترتیب کارکشته نخواهند بود محتوای تصویر شما‌را کراول نمایند مگر اینکه مشمول خصوصیت‌های ALT باشد. Alt مخفف Alternative Text میباشد و اینها تگ‌های متن alt میباشند جاییکه شما تعریف میکنید آنچه که تصویر میباشد و مشتمل بر چه عبارات کلیدی مرتبط میباشد. به عبارت دیگر به خزنده‌ها یاری می‌نماید تا تصاویری که برای موتورهای کاوش نا مفهوم می‌باشند را بفهمند.
برای سئوی محلی می بایست مشمول شهر/محل/حیطه هدفی باشید که در طول خصوصیت‌های ALT تولید کرده‌اید. این دستور به موتورهای کاوش امداد خواهد کرد که تصویر را با جای جغرافیایی مربوطه رابطه دهند. نمونه تصویر ذیل مثال‌ای از تگ alt از سرویس ها استخر هست

آموزش انتقال سایت به هاست اصلی به صورت دستی و با افزونه

۲۴ بازديد
بخش اعظمی از گویش های اپلیکیشن نویسی مانند php که جزو گویش های پایین سرور میباشند، طراحی اپلیکیشن در مشهد برای اعمال نیاز دارا هستند تا بوسیله یک اینترنت سرور مانند آپاچی تعبیر و تفسیر و انجام شوند. اکثر پروژه ها برای تست نیاز دارا‌هستند تا بر روی یک سیستم آزمایش و تست بشوند که پیش نیازهای آن عمداتا در دسترس وجود ندارد. از طرفی خرید فضای میزبانی و هاست جدای از هزینه هایی که دارااست، ممکن میباشد یک تارنما را در معرض ایندکس شدن به وسیله موتور کاوش نماید که‌این مساله برای وبسایت های آزمایشی زیاد مطلوب وجود ندارد. به همین برهان نیاز میباشد تا در حین مطلوب عملیات جابجایی تارنما به هاست مهم انجام شود.
بنابراین پرداخت هزینه برای زیرساخت و وسعت وب مسلما در قبال قوانینی که میتواند بسیار نادر هزینه خیس و بدون پول باشد به هیچ عنوان مقرون به صرفه وجود ندارد. مسلما می‌دانید که برای فعال سازی یک اینترنت‌تارنما، بعداز گزینش اسم دامنه، می بایست هاست تنظیم فرمایید. هاست به عبارتی فضایی میباشد که بر روی سرور جای دارد و از روش وب به شما خدمت می‌دهد. البته راهکاری وجود داراست که به شما اذن می‌دهد تا برای راه‌اندازی وبسایت و پروژه دیگر نیازی به صرف هزینه و میزبانی نداشته باشید. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شما‌را با لوکال هاست و طریق جابجایی تارنما به هاست مهم آشنا کنیم.
لوکال هاست چیست و چه کاربردی داراست؟
لوکال هاست (Localhost) فضایی از هارد شما بر روی سیستم دلیل تان است که میتوانید رایا پارس با استعمال از آن یک اینترنت‌تارنما را صحیح مانند هاست که از روش دامنه و وب در دسترس میباشد فعال‌سازی نمائید. لوکال هاست مخصوصا برای انجام و تست پروژه ها بسیار کاربرد داراست و به شما یاری می نماید تا پیش از فعال‌سازی بدون نقص بر روی وب، اینترنت سایتی بدون نقص و سوای ایراد داشته باشید.
بیشتر بخوانید: فراگیری نصب وردپرس روی لوکال هاست
لوکال هاست با قابل انعطاف افزارها و نرم‌افزار های آن ها انجام میشود، مخصوصا برای وب سایت ها و پروژه های دشوار خیس مانند PHP نیاز میباشد تا برنامه لوکال هاست، اپلیکیشن های مایحتاج برای ایفا را داشته باشد. مثلا قابل انعطاف افزارهای تولید لوکال هاست را می اقتدار Wamp، Xamp، Lamp، Mamp اسم پیروزی.
جابجایی تارنما از لوکال هاست به هاست اساسی به چندین شیوه اجرا میگردد؟
برای جابجایی وبسایت به هاست مهم، دو طرز وجود داراست:
جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم به طور دستی
جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم با پلاگین
جابجایی تارنما به هاست اساسی بصورت دستی
برای جابجایی وب سایت از لوکال هاست به وبسایت اساسی بصورت دستی، بایستی نکاتی را مد لحاظ داشته باشید. پس این پروسه را تحقیق و از درستی آن ها باور نتیجه ها نمایید.
یک سایت دارید که بر روی لوکال هاست قابل انجام میباشد و به آن دسترسی بدون نقص دارید. در واقع شما پروژه را ایفا و درحال حاضر قصد دارید به هاست منتقل فرمایید.
فضای میزبانی مطلوب یا این که هاست را تنظیم کرده و دامنه را نیز به آن متصل کرده باشید. پس هاست و دامین شما نیز تهیه و تنظیم گردیده و در دسترس میباشد.
دسترسی هاست و یا این که طرحی برای استعمال از FTP مهیا نمائید. در شرایطی که به هاست دسترسی دارید، نیازی به FTP نخواهید داشت.
فرایند جابجایی وب سایت از لوکال هاست به هاست اساسی به طور پایین میباشد:
1. برون بری مقر داده تارنما محلی از لوکال هاست به هاست مهم
برای جابجایی دیتابیس وب سایت تان از لوکال هاست به هاست مهم، از phpMyAdmin به کارگیری میکنیم.
برای این فعالیت به نشانی http://localhost/phpmyadmin رفته و با گزینش مقر داده، بر روی آیتم‌ی export کلیک نمایید.
پس از کلیک بر روی export پنجره ای گشوده گردد که در نصیب export method دو نحوه برای اینکار نشان داده میشود.
مورد Quick: قدرتمند خواهید بود با سرعت بیشتری داده ها مقر داده را ذخیره نمایید.
مورد Custom: این بخش هم تعیین های سفارشی برای انتخاب قسمت های مدنظر از دیتابیس را در اختیارتان میگذارد. پییشنهاد میگردد از طریق سریع منفعت ببرید. بعداز گزینش شیوه متبوع، تنها بر روی go کلیک نمایید تا دیتابیس برون بری گردد.
2. آپلود فولدر های سایت از لوکال هاست بر روی هاست
برای جابجایی پوشه های تارنما به هاست مهم، هم بصورت بی واسطه میتوانید به هاست دسترسی داشته باشید و یا این که از نرم افزار FTP استعمال فرمایید. یکی‌از شایسته ترین اپلیکیشن های FTP به کار گیری از FileZilla میباشد که بایستی برای فایده گیری از تجهیزات آن دسترسی بی نقص و حساب داشته باشید. حساب FTP مشمول نشانی و داده ها اسم کاربری و پسورد و همینطور پروت اتصال میباشد.
درصورتی که این شغل برای شما دشوار میباشد و یا این که برای جاری ساختن آن در گیر خلل میشوید، کافی میباشد فولدر های سایت را از لوکال هاست نسخه برداری کرده و در فایل public_html هاست اساسی تان جابجایی دهید. برای این مراد، پوشه های سایت جانور در لوکال هاست را در یک فولدر فشرده Zip قرار داده و آن گاه در هاست اساسی، بر روی upload کلیک کرده و فولدر فشرده را آپلود نمایید. بعداز اتمام آن، به مسیر مهم هاست برگشته و با راست کلیک بر روی پوشه فشرده، آن را extract فرمائید.
3. ایجاد کرد مقر داده MySQL در هاست مهم
دقیقا مانند هنگامی که قصد دارید یک وبسایت وردپرسی را راه‌اندازی فرمایید، می بایست یک مقر داده بسازید. برای این مراد وارد هاست گردیده و به MySQL Databases بروید.
در‌این کاغذ میخواهیم یک دیتابیس بسازیم، پس به New Database رفته و یک اسم برای مقر داده تان اسمی تعیین کرده، آن‌گاه بر روی Create Database کلیک نمایید.
در مرحله آن‌گاه مایحتاج میباشد یک اسم کاربری و پسورد برای مقر داده داشته باشیم. پس در نصیب MySQL Users به Add User To Database رفته و اسم مخاطب و واژه عبور را گزینش نمایید.
پیرو، آیتم all privileges را تعیین و پس از تیک دار شدن آحاد مورد ها، Make Changes نمائید.

آموزش DISAVOW کردن بک لینک های اسپم و مخرب در سرچ کنسول

۲۴ بازديد
بعداز توضیحاتی که دادیم درین نصیب میخواهیم در باب فراگیری Disavow کردن بک لینک و پیوند های اسپم و مخرب در سرچ کنسول گوگل سخن کنیم و قدم به قدم شیوه اجرای آن را به شما علامت دهیم.
مرحله نخستین - تهیه و تنظیم لیست لینک و پیوند های اسپم (شناسایی لینک و پیوند های اسپم)
در او‌لین گام می بایست پیوند‌های مخرب و بی‌چگونگی که به سمت وبسایت شما میایند شناسایی نمائید. طراحی اپلیکیشن در مشهد معمولا پیوند‌های تحت جزو این مفاد میباشند:
لینک و پیوند‌های انبوهی که از وبسایت‌های غیرمرتبط و دارنده محتوای بی‌بها به سمت شما می آیند.
بک‌لینک و پیوند‌های به طور انبوه و مبلغی خریداری گردیده‌اند.
قرارگرفتن پیوند تارنما شما در وب سایت‌های اسپمر
تبادل زیاد غیرطبیعی لینک و پیوند با سایرافراد
ساخت و ساز PBN و اخذ انبوه لینک و پیوند
چنانچه در تشخیص بک‌پیوند‌ها در گیر نقص‌ شدید می توانید به سرچ کنسول گوگل بروید و روی Search Traffic بزنید. بعد از آن Links to Your site را گزینش نمایید. پیرو از نصیب Who links the most می بایست روی Download more sample links و download latest links کلیک فرمائید.
مرحله دوم - تنظیم پوشه متنی به اسم DISAVOW.TXT مبتنی بر با استاندارد گوگل
پس از شناسایی پیوند‌های مخرب و اسپم می بایست یک پوشه متنی به طور disavow.txt (لزوما اسم فولدر نیازی وجود ندارد disavowباشد، البته پسوند آن بایستی Txt باشد) دربردارنده این لینک و پیوند‌ها تنظیم فرمائید و آن را برای گوگل بفرستید. برای تنظیم این پوشه می بایست استانداردهای گوگل را رعایت فرمائید. هر سطر می بایست دربرگیرنده یک URL باشد و هر لینک و پیوند در یک خط باشد. در صورتیکه نیاز به توضیحات داشتید بایستی از هشتگ به کارگیری نمایید.
# Two pages to disavow
http://spam.example.com/stuff/comments.html
http://spam.example.com/stuff/paid-links.html
# One domain to disavow
domain:shadyseo.com
در غایت پوشه متبوع می بایست با پسوند txt و با یونیکد UTF-8 ذخیره خواهد شد.
مرحله سوم - آپلود فولدر در سرچ کنسول
در‌این مرحله می بایست فولدر پایانی را در سرچ کنسول گوگل بار گذاری فرمائید، رایا پارس البته ممکن میباشد یک‌سری هفته فرصت چیره شود تا نتیجه ها متبوع مشخص و معلوم گردد. برای این عمل به طور ذیل شغل فرمایید:
از روش این پیوند وارد شیت disavow links گردید.
آن گاه وب سایت موردنظرتان را تعیین کرده و روی Disavow Links کلیک نمایید.
در برگه نو روی Disavow Links بزنید.
درین مرحله روی Choose File بزنید و فولدر گزینه نظرتان را گزینش نمائید.
آن‌گاه روی Submit بزنید.
بعداز پایانی شدن اقدامات از سوی گوگل آدرس اینترنتی دربردارنده جزئیات برایتان ارسال میشود.
مرحله چهارم - فرآیند پذیرش به وسیله گوگل
در شرایطی‌که همگی امور را صحیح ایفا داده باشید انتظار می‌رود در یک دوران یک تا چهار ماهه پیوند‌های مخرب حذف گردیده و وب سایت شما از پنالتی بیرون خواهد شد. در شکل پذیرش و آخری شدن فعالیت، ایمیلی از سوی گوگل برای شما ارسال می‌گردد. ولی حواستان می بایست به عبارتی‌طور که اشاره کردیم Disavow کردن خیلی حساس میباشد و در صورتی‌که به نادرست این فعالیت را جاری ساختن دهید ممکن میباشد جایگاه شما بدتر از گذشته گردد.

کنترل ایندکس صفحات سایت

۱۹ بازديد
معمولی ترین منش برای خودداری از ایندکس محتوا این میباشد  طراحی اپلیکیشن در مشهد که در‌صورتی‌که حقیقتا بها نمایه سازی ندارد، آن را حذف فرمایید. البته وبسایت های بخش اعظمی می باشند که مطالبی دارا‌هستند و تنها این داده ها به منزله نمایه شدن وجود ندارد. دسترسی به محتوا را محصور فرمائید: نگهداری از مطالب و محتوا توسط راز عبور یا این که احراز نام‌و‌نشان بازدارنده از چشم شدن می گردد. همینطور تگ noindex به موتورهای کاوش می‌گوید که کاغذ شما‌را ایندکس نکند. در کنسول کاوش نیز ا به کار گیری از ابزار حذف ارتباطات توانا می باشید از خزش دوباره و ایندکس آپ تو دیت نیز خودداری فرمائید.
بات های گوگل حقیقی وواقعی یا این که مخرب
اکثری از ابزارهای مرتبط با سئو بهینه سازی و بعضا ربات های مخرب وانمود می نمایند که Googlebot میباشند. این موقعیت ممکن میباشد به آنان قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت هایی را بدهد که در فیض به بسته شدن شان بیانجامد. در پیشین، برای تأیید بات های اساسی نیاز به جستجوی بر پایه ی DNS داشتید البته گوگل این فعالیت را سهل و آسان‌ خیس و فهرستی از IP های همگانی را ارایه کرده که میتوانید از آن ها برای پذیرش اینکه درخواست‌ها از طرف Google میباشند یا این که نه به کار گیری نمائید. رایا پارس این داده ها با گزارش مو جود در سرور تان قابل تصدیق میباشد.
همینطور در قسمت گزارش داده های عددی خزش – Crawl Stats کنسول جستجوی گوگل نیز داده ها متعددی درباره طرز خزیدن گوگل در وبسایت شما وجود دارااست و به این ترتیب می‌توانید مشاهده کنید کدام کراولرها از طرف گوگل بوده و در اکنون خزش چه پوشه هایی در چه فرصت هایی می باشند.
لیست IP های مرتبط با بات های گوگل
ساخت سایت و ساخت و ساز محتوا برای گوگل یا این که برای استفاده کننده؟
شیت ای که به استفاده کننده در نادر ترین فرصت، شایسته ترین داده ها را سوای مزاحمت المان های اضافه ارایه نماید و تجربیات کاربری خیر و خوبی را در برای اش به ارمغان بیاورد، میتواند دربردارنده محتوای بی نیاز باشد. این کاغذ ارتباط مستقیمی با ابزار Page Experience دارااست چون غیر وابسته از اطلاعاتی که مخاطبین سراغ اش را می گیرند، آن‌ها می بایست بتوانند با تلفن همراه شان کاغذ را بازرسی نمایند، نشانی ها امن باشند و سرعت بارگزاری داده ها نیز سبب انصراف شان نگردد.
هرچند درین نوشته‌ی‌علمی در درحال حاضر پژوهش بات های گوگل هستیم ولی نباید فقط بدین پندار کنیم که صرفا بابیان یک تفصیل در امر قضیه یا این که پیشگفتار چینی های وقتگیر می قدرت دِلِ موتورِ کاوش را بدست آورد، بلکه استفاده کننده و استفاده کننده جایگاهی فراتر و پر ارزش خیس دارا‌هستند. تامل کردن به اینکه چه چیزی یک شخص را به فیض دلخواه اش میرساند، هرچند به تنهایی نیازمند طرز های سئو میباشد البته، سبب ساز می‌گردد بتوانیم طبیعی خیس بیاندیشیم و کردار کنیم تا محتوایی ارگانیک برای افراد ساخت و ساز نماییم.
ساخت علت برای استفاده کننده، با زورِ مطالب به وی فرق دارااست و همچنین بستر ساز کسب به شاخصِ بها آفرینی و محبوبیتِ گوگل برای مخاطبین اش میباشد.
مختصات تیتر و متای مندرج برای موتور کاوش، خیر برای استفاده کننده
استفاده کننده با شک وتردید به شیت مراجعه می نماید
بر روی کاغذ پیمایش نا منظم داراست
اکثر اوقات با پژوهش بخشی از محتوا، تصمیم می‌گیرد از برگه بیرون خواهد شد
در نصیب ایده ها تعاملی ندارند و فیدبکی از آن‌ها اخذ نمی‌شود
نظرها و کامنت ها تمامی به وسیله اینترنت مستر درج شده، خیر بقیه یوزرها
برخی جمله ها و کلمه ها مفهوم ها خاصی ندارند
تیتر و گستردن متا با محتوای باطن ورقه رابطه بدون واسطه ندارد
استفاده کننده حس می نماید که محتوای پیش رو برای فردی ثالث میباشد
مختصات تیتر و متای مندرج برای مخاطب انسانی، خیر موتور کاوش
تلاوت تیتر برای استفاده کننده شل و سرازیر میباشد
بر روی ورقه با علت و شم ماجراجویی پیمایش می نماید
با تحقیق بخشی از محتوا، برای ادامه آن گشوده مراجه می نماید
در قسمت ایده ها می‌خواهد با سایرین تعامل داشته باشد و سوالهای اش را بپرسد
تیتر و تفصیل متای ورقه با محتوای باطن شیت رابطه بی نقص داراست
استفاده کننده با رسیدگی محتوا عشق و علاقه مند می‌شود بیشتر بداند
گستردن متا بصورت خلاصه و مخصوص بفرد بوده، اکثر زمان ها نیازی به به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی نمی‌باشد
درصورتی که محتوا در سطحی گسترده دارنده کلمه ها کلیدی اساسی و یا این که واژه و کلمه های مرتبط با آن میباشد، برای تیتر و متای توضیحات بایستی از کلمه و واژه های مترادف و هم معنی و مترادفی استعمال نمائید که استفاده کننده با مشاهده آن بتواند پی به ماهیت مقاله پیروزشود. استفاده کننده با قرار تصاحب کردن در قبال وسعت وسیعی از لغات مهم که روی آن ها بارها تاکید گردیده، متوجه میشود که تالیف کننده، می مراد به هر شکلی با آن‌ها در حاصل گوگل رویش داشته باشد. این یک اندیشه استراتژیک خطا میباشد چون خواننده ی نوشته‌ی علمی شما نیازی به‌این ندارد که کلمه ای را بارها بخواند و خویش را در یک چرخه ی فلوچارتی تصور کند. پس در شرایطی‌که در تیتر و گستردن متا از لغات کلیدی مهم فایده می‌برید، سعی نمائید در اولِ نوشته‌ی علمی تان، کلمه و واژه های هم معنی و لغت ها مترادف را بکار بگیرید تا ذهن خواننده را اشباع ننمایید.

معرفی 4 درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

۲۸ بازديد
همانگونه که گفته شد تعداد بسیار متعددی درگه پرداخت برای مغازه‌های اینترنتی در کشور‌ایران وجود داراست که میتوانیم از آن ها استعمال کنیم. درپی به معرفی 4 مور از این درگاه‌های می پردازیم پس با ما یاروهمدم باشید.
1.nextpay
نکست پی یکی‌از نو‌ترین درگاه‌های پرداخت مو جود برای استخراج‌وکارهای گوناگون میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این درگاه پرداخت به طور کامل امن میباشد و می‌اقتدار به راحتی از آن برای اعمال تبادلات مالی در استحصال‌وکار بهره مند شد. ساخت این درگاه پرداخت به حدی معمولی میباشد که میتوانید در پهنا پنج دقیقه مبادرت به ساخت و ساز یک درگاه برای خودتان نمائید. این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد و نیاز به علم فنی چندانی ندارد. همینطور نکست پی برای 45 روز نخستین هیچ کارمزدی از شما اخذ نمی‌نماید که به خودی خویش یک تکان بسیار گرانقدر میباشد.
2.bitpay
این درگاه پرداخت بسیار سریع میباشد و پناه 24 ساعته دارااست. حتی‌د‌ر روز ها تعطیل هم در شکل بروز هر سیرتکامل نقص‌ میتوانید با این درگاه پرداخت تماس حاصل نمایید. همینطور این درگاه نسبت به هر تراکنشی کارمزد منحصر خویش را اخذ می‌نماید.
پیشنهادی: طرز اتصال فروشگاه آنلاین به وبسایت ترب
3. idpay
یکی مشهور‌ترین درگاه‌های پرداخت در کشور‌ایران آیدی پی میباشد. رایا پارس این درگاه تماما ماهر می باشد و میتوانید به راحتی در آن تصویب‌اسم نمایید. آیدی پی در واقعیت با به کار گیری از شماره اکانت و شماره شبا شما یک آیدی خرد ساخت‌و‌ساز می‌نماید که با استعمال از آن می توانید مبادرت به اعمال تراکنش‌های متفاوت خودتان فرمائید.
4.زرین پال
زرین پال در واقعیت شایسته ترین درگاه پرداخت برای دکان‌های اینستاگرامی و وبسایت‌های فروشگاهی میباشد. از این درگاه به راحتی می‌قدرت برای حصول‌وکارهای گوناگون به کار گرفت. کمپانی 10 سال سوابق شغل داراست. از اولی روزی که درگاه را اخذ میکنید تا یک ماه می توانید به طور بدون‌پول از آن به کارگیری فرمایید. معمولا کارمزد این درگاه از سایر درگاه‌های پرداخت شبیه عالی میباشد. معمولا 1 درصد بابت تراکنش‌ها اخذ می‌نماید که مبلغ قابل قبولی به حساب میآید.

بهره‌وری بالای توسعه‌دهندگان در اپلیکیشن

۲۷ بازديد
تنظیمات راحت؛ از قواعد تنظیمات طراحی اپلیکیشن در مشهد مثال‌های رایا پارس پیاده سازی اپ به کار گیری می‌نماید
اتصالات سوای موقعیت (stateless) 100%، فارغ از سشن‌های Java E
آزمایش واحد (unit testing) سهل، با Junit و Selenium در کادر‌ورک ساخته میشود.
منحنی یادگیری هموار
معایب:
انعطاف‌پذیری زیر (این هزینه تنظیمات سهل و آسان میباشد)
بعضی سردرگمی‌ها در باب ورژن‌بندی (Play 1.x و Play 2.x سازگار نیستند)
5. Google Web Toolkit (GWT)
Google Web Toolkit (GWT) یک کادر‌ورک اینترنت جاوا میباشد که بوسیله گوگل پیشرفته که از آن در تولیدها خویش مثل Google Adwords و Google Walletاستفاده می‌نماید. با GWT، میتوانید نرم‌افزار‌های جاوااسکریپت سمت کلاینت را در جاوا بسازید. شما بایستی کد خویش را در جاوا بنویسید، بعد از آن آن را تحت عنوان جاوااسکریپت توسعه دهید. همچون JavaServer Faces، Google Web Toolkit بر ساخت‌و‌ساز اینترفیبس‌های مخاطب از اجزای قابل استعمال دوباره تمرکز می‌نماید.
نرم‌افزار‌های اینترنت ساخت گردیده با GWT قابلیت و امکان سازش cross-browser (امکان دفاع از کلیه مرورگرها) را دارا هستند. این کادر‌ورک قابلیت و امکان‌هایی را برای وظایف معمول پیشرفت اینترنت مانند مدیر تاریخچه مرورگر، نماد‌گذاری (bookmarking)، انتزاع UI، فراخوانی روندهای شیوه بدور و اکثری مفاد دیگر مهیا می‌نماید. همینطور میتوانید با به کارگیری از کلاس‌های از پیش پیاده سازی گردیده GWT برای تشکیل داد رفتارهای پویا مثل UIهای drag-and-drop، در طی صرفه‌جویی فرمائید.
مزایا:
چگونگی بالای آن به وسیله گوگل ضمانت گردیده است
اپ‌ها در کل مرورگرها برای مثال مرورگرهای گوشی برای اندروید و آیفون اعمال می گردند
دارنده ویجت‌ها و پنل‌های از پیش ‌پیاده سازی‌گردیده و تیم‌ای از ابزارهای خط امر (command-line) میباشد
مدد داخلی برای در بین‌المللی‌سازی، محلی‌سازی و آزمایش واحد
منحنی یادگیری هموار (می توانید با یادگرفتن‌های GWT در منزل برای تشکیل داد یک اپلیکیشن بی آلایش استارت نمایید)
یادگرفتن‌ها و مستندات بزرگ، که بخش اعظمی از آنان بوسیله گوگل تشکیل‌شده‌اند.
معایب:
فرصت کامپایل جاوا به جاوااسکریپت نماید میباشد
نمی‌توانید جاوااسکریپت front-end خویش را در دست گرفتن نمایید

بهترین زبان برنامه نویسی برای اندروید از نظر شغل

۲۹ بازديد
واپسین اخباری که در وبسایت های طراحی اپلیکیشن در مشهد اطلاع رسانی دهنده رایا پارس استخدامی مشاهده می شود هنوز هم بیشترین سهم استخدام برای برنامه نویس ها java میباشد. بدین ترتیب به آسانی میتوانید در وقتی نادر استخدام گردید. بعد از یادگیری java در مسافت هنگامی معدود میتوانید طرحی برای ویندوز بسازید براین اساس به طبع مورد ای که‌این روز ها پیش روی شما قراردارد java میباشد و عالی میباشد که همین حال شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای اندروید را گزینش نمائید.
در عده بندی این نوشته‌علمی معین شد که شایسته ترین لهجه اپ نویسی برای اندروید از هر لحاظ java میباشد و در واپسین پژوهش های مو جود نیز این دستور گزینه پذیرش قرار گرفته میباشد براین اساس دیگر هیچ سیرتکامل شکی دراین مورد وجود نخواهد داشت و به آسانی میتوانید استارت به یادگیری فرمائید.
در‌حالتی که که فکر‌می‌کنید‌ یادگیری لهجه اپلیکیشن نویسی java برای شما سخت میباشد می‌توانید در بالا از کتابخانه های مهیا آن به کارگیری فرمائید و بعد از آن با مجدد نویسی نرم افزار های بدون پول و حاضر تمرین و اشراف خویش در این باره را ارتقاء دهید. حیث داشته باشید که بیسیک شاید بی آلایش خیس باشد البته تعیین مستمر محسوب نمی‌شود.

ایجاد کوئری های پارامتربندی شده درADO.NET

۳۰ بازديد
در شرایطی که AgeField.Text خالی باشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد یا رایا پارس این که دربردارنده مقدار غیرعددی باشد، فیلد Age مقر داده به صدق تهیه نخواهد شد، و کوئری باخت میخورد.
در صورتی یک هکر "0AND Password = ' abc123'" را در فیلد ورودی AgeField بنویسد، غرض کوئری را تغییر تحول خواهد بخشید و مقر داده را برای سوءاستفاده گشوده می نماید. این حمله "SQL Injection Attack" میباشد که شما در باب آن زیاد شنیده اید.
بالاتر از این مسائل داده ای، کوئری مفاد مرتبط با عملکرد را نیز مشتمل بر میشود، به خصوص در سطح مقر داده. برخی از مقر اطلاعات مثل SQL Server، کوئری های وارداتی را از روش فرایند کامپایل ارسال می نمایند. مقر داده هر کوئری را ذخیره می نماید و ورژن کامپایل گردیده را وقتی که درخواستی برای به عبارتی کوئری ارسال میگردد، مجدد به کارگیری می نماید. با جاسازی متن ارائه گردیده به وسیله مخاطب در بدنه کوئری، احتمال پاره ای وجود داراست یا این که ابدا احتمال ندارد که کوئری گذشته مجدد استعمال شود، و نیاز به تجزیه کوئری و کامپایل شدن ارتقاء یابد.
واضح میباشد که شیوه حلی برای این خلل وجود دارااست: کوئری های پارامتربندی گردیده (parameterized queries). اینگونه کوئری هایی بدنه کوئری را از مقادیر داده های مدیر گردیده به وسیله آن کوئری غیروابسته می نماید، و انتظارات نوع داده را بر روی آن مقادیر ایفا می نماید. این مراحل با جایگزینی مقادیر hardcoded در متن کوئری placeholderها شروع میشود، هرکدام با نشان "@" استارت می گردند:
string sqlText = @"UPDATE Customer
SET Name = @NewName, Age = @NewAge
WHERE ID = @RecordID";
SqlCommand dbCommand = new SqlCommand(sqlText, existingSqlConnection);
فورا همگی چیز بی آلایش خیس می گردد. قدم بعدی یک قسمت نو میباشد، به کار گیری از پارامترها برای ارائه منبع مقادیر اطلاعات که عاقبت موتور مقر داده در جای های placeholder قرار میدهد. هر پارامتر به شیء امر ADO.NET از روش تیم Parameters اضافه می گردد. بی آلایش ترین رویه برای اضافه کردن یک مقدار به این موسسه از روش روال AddWithValue میباشد:
dbCommand.Parameters.AddWithValue("@RecordID", CustomerID);
یک فرمت مصرح خیس، مثال new SqlParameter را به طور دستی درج می نماید، و بعداز آنکه اعضای آن به صدق تهیه و تنظیم شدند آن را به تیم اضافه می نماید:
dbCommand.Parameters.Add(new SqlParameter("@RecordID", CustomerID));
پارامترها راه‌های بخش اعظمی را به شما ارائه می‌دهند تا اطلاعات را پیش از ارسال به مقر داده دست کاری نمائید. در اینجا کدهایی که فیلدهای nullable را مبنی بر نوع ورودی استفاده کننده رئیس می‌نماید مو جود میباشد:
SqlParameter oneParam = new SqlParameter("@NewAge", SqlDbType.Int);
if (int.TryParse(AgeField.Text, out int age) == true)
oneParam.Value = age;
else
oneParam.Value = System.DBNull.Value;
dbCommand.Parameters.Add(oneParam);
کوئری های پارامتربندی گردیده نیز می‌توانند با stored procedureها در سطح مقر داده گزینه به کارگیری قرار گیرند، هر یک‌سری قبل از آن بایستی کوئری را آگاه سازید.
// ----- Placeholders are not required, just the procedure name.
dbCommand.CommandType = CommandType.StoredProcedure;
dbCommand.CommandText = "ProcedureNameGoesHere";
در شرایطی‌که پارامتر stored procedure تنها بخواهد اطلاعات را گشوده گرداند، خصوصیت Direction شیء پارامتر، هدایت مسیر را مهیا می نماید.
oneParam.Direction = ParameterDirection.Output;
// ----- Then, when running the query:
dbCommand.ExecuteReader();
long newID = Convert.ToInt64(dbCommand.Parameters["@OutputID"].Value);
ADO.NET متن کوئری و گروه پارامترها را به مقر داده به طور اجزای مستقل‌ای از درخواست پردازش کلی ارسال می نماید، و با شایسته ترین نحوه برای ترکیب آن‌ها جهت ایمنی و سعی، آنها‌را به مقر داده ارسال می نماید. و شما‌را از نگرانی در زمینه‌ی سرگردانی اطلاعات و ایمنی در قبال هکرها رها می سازد.

بهترین پلاگین های چت jQuery برای توسعه دهندگان

۳۳ بازديد
درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم افزونه های گفتگوی jQuery اکثری طراحی اپلیکیشن در مشهد را که رایا پارس به یوزرها قابلیت و امکان مشاجره با اپراتور تارنما یا این که نرم افزار را می‌دهد نظارت کنیم همینطور خواهیم توانست از این تکنیک برای تشکیل داد یک سیستم رای زنی به کارگیری کنیم گزینش شایسته ترین گزینه از مورد ها مو جود فعالیت دشواری میباشد ولی خواهیم توانست به آسانی و بطور اثرگذار و کارآمد از آنان به کار گیری کنیم.
تحت عنوان صاحب و مالک یک وب سایت دریافت کردن برخورد از بینندگان و در تماس بودن با آن‌ها فعالیت دشواری میباشد. منش های مختلفی برای مواجهه با این خلل وجود داراست و گزینش شایسته ترین گزینه نیز طاقت فرسا میباشد. کاری که افزونه های چت jQuery اجرا میدهند این میباشد که به آسانی با یاری کد های jQuery یک box مصاحبه میسازند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند سوال های مرتبط خویش را از مالک وب سایت به طور زنده بپرسند یعنی این شغل به طور بلادرنگ اعمال میشود.
حالا می‌خواهیم در مورد افزونه های چت jQuery که به وسیله گسترش دهندگان به کارگیری میشود، حرف کنیم. هنگامی که بسط دهندگان درحال پیشرفت ی وب سایت خویش یا این که بقیه نرم افزار ها می باشند نیاز دارا هستند که با مشتری ها یا این که بازدیدکنندگان خویش بطور منظم حرف نمایند. به این ترتیب بسط دهندگان برای رابطه راحت از افزونه های چت به کارگیری می نمایند.
شایسته ترین افزونه های چت jQuery برای توسعه و گسترش دهندگان
در بالا نمونه سایت مریضخانه را رسیدگی میکنیم که بازدیدکنندگان سوال ها متعددی را از اپراتور میپرسند. اپراتور به سوال ها در اسرع وقت ، با گاز ، با طاقت و طاقت و مودبانه جواب میدهد در اینجا box مذاکره شایسته ترین نرم افزار میباشد. علاوه براین نرم افزار های مختلفی درحوزه ی افزونه های چت وجود داراست. ما بعضی از افزونه های دردسترس برای پیشرفت دهندگان را تحقیق می‌کنیم.