چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

زبان برنامه نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی وب اپلیکیشن ها

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

زبان برنامه نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی وب اپلیکیشن ها

۱۷ بازديد
هر سال زبان های نرم‌افزار نویسی جدیدتری به بازار طراحی نرم‌افزار موبایل معرفی می گردند، با‌گاز جای روش های گذشته را گرفته و تبدیل به دوست داستنی ترین ترندهای دنیای نرم افزار نویسی می گردند. استفاده از تکنولوژی روز فقید و گویش های نو نرم افزار نویسی یکی از چالش های جدی برنامه نویسان و موسسه ها رفیعتر طراحی برنامه در دهه های اخیر هست.
در این نوشته‌علمی به سه زبان نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد پرطرفدار ساخت نرم افزار که در چندین سال اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند، می پردازیم.
زبان برنامه نویسی PHP و محبوبیت آن در ساخت وب سایت برنامه ها
شاید یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش های اپلیکیشن نویسی دربین توسعه دهندگان، لهجه PHP باشد. با تمرکز به مزایا و ویژگی های PHP در بازار طراحی وب سایت اپ ها تقاضای بالایی برای برنامه نویسان مسلط به‌این گویش وجود دارد.
از مزایای این لهجه اپلیکیشن نویسی می توان به کدنویسی آسان و سریع، وجود کادر ورک های کاربردی و متنوعی اشاره کرد که بسیاری از آنها open source بوده و بدون پرداخت هزینه ای برای لایسنس قابل استفاده می باشند.
JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای طراحی نرم‌افزار گوشی
در سال 2018 جاوا اسکریپت از پرطرفدارین گویش های نرم افزار نویسی مجموعاَ عالم شناخته شد و موقتی بیشتر از نصفی از برنامه نویسان در سراسر فقید از این زبان برای ساخت نرم‌افزار و توسعه نرم افزار های هوشمند استفاده می کنند.
مزایای طراحی برنامه با JavaScript
سرعت بالا، همت مناسب، رابط کاربری قوی، سازگاری بالا، ارائه طیف وسیعی از امکانات کاربردی و جذاب و همچنین قابلیت به کار گیری برای گسترش front-end و back-end هم‌زمان، تنها نمونه ای از جذابیت های زبان اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت برای توسعه دهندگان به شمار می رود.
از دیگر مزایای جاوا اسکریپت امکان طراحی سایت های تعاملی با جلوه های بصری جالب می‌باشد که تاثیر زیادی در جذب کاربر و بازار هدف و ارتقاء نرخ جستجو در وبسایت ها دارد. گوگل، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب از معروفترین وبسایت هایی می‌باشند که برای بسط آنها از جاوا اسکریپت مستعمل می‌باشد.

با این تکنولوژی گسترش دهندگان کار کشته به طراحی وب برنامه یا وب ویو، سرورهای backend و طراحی نرم‌افزار گوشی هستند. می قدرت بیان کرد این لهجه به تنهایی توان جاری ساختن یک سری کار متعدد را امکان پذیر می کند و همین زمینه سند بر اقتدار و اقتدار جاوا اسکریپت میان دیگر زبان های اپلیکیشن نویسی می‌باشد.
جاوا یکی‌از منعطف ترین گویش های نرم افزار نویسی برای طراحی اپ گوشی
جاوا به عنوان یک کدام از قدیمی ترین زبان های نرم‌افزار نویسی در دانا توانسته می باشد با بروزرسانی مدوام و اضافه کردن ویژگی های تازه در بازار طراحی نرم‌افزار گوشی جای خود را در میان دیگر رقبا مراقبت کند.
مزایای طراحی نرم افزار موبایل با زبان نرم افزار نویسی جاوا
با نوشتن یک نرم افزار به زبان جاوا می توان از آن در اشکال پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS استفاده کرد که این انعطاف پذیری از مهم ترین خصوصیات و مزایای ساخت نرم افزار موبایل با لهجه جاوا به حساب میآید.
شاید دلیل اینکه بسیاری از شرکت ها تعالی فی مابین المللی از جاوا به عنوان لهجه اساسی اپ نویسی استعمال می کنند این باشد که با کمک این لهجه می توان به راحتی پوشه های سیستمی، گرافیک یا صدا را بر روی هر سیستم عاملی کنترل و بازبینی نمود.
برای مثال شرکت گوگل برای بسط نرم افزار نویسی اندروید اقدام به ساخت قاب ورک اندروید استودیو کرده که تماما بر اساس زبان جاوا میباشد.



کدام زبان برای طراحی برنامه گوشی حرفه‌ای تر می باشد؟
بایستی به‌این نکته دقت کرد که هر زبان نرم افزار نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارای معایب و نقاط ضعفی نیز میباشد. این زمینه نشان می دهد برای آغاز مراحل طراحی و بسط یک اپ، اول باید احتساب و تحقیقات عظیم ای در مسئله تکنولوژی های تازه و هوشمند ایفا بخشید زیرا تصمیم نهایی درباره چگونگی پیشرفت و ساخت اپ، آینده پروژه را تضمین می کند. برای رسیدن به یک ایده درست و تعیین گویش نرم افزار نویسی مناسب بهتر هست از فرایند پایین پیروی فرمائید تا بدون‌شک قدم در مرحله آن‌گاه بگذارید.
1- شناسایی توان های فنی تیم پیشرفت دهنده، گزینش بهترین برنامه نویس ها و طراحی نرم افزار موبایل متناسب با مهارت های شناسایی شده
2- بررسی مشقت و عدم وضوح پروژه و انتخاب زبان اپلیکیشن نویسی مناسب
3- مشاوره با صاحبکار و صاحبان پروژه درباره زبان نرم افزار نویسی مورد نظر و رسیدگی جوانب فعالیت برای رسیدن به یک راهکار جامع و بی نقص
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.