چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید

۱۴ بازديد
از طرفی، با شیوع کوید 19، طراحی برنامه گوشی بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ زیرا بسیاری از مشاغل مجبور شدند با سرعت و به صورت کامل آنلاین شوند. از جمله، اپ ویدیو کنفرانس Teams شرکت مایکروسافت، شاهد افزایش 1000 درصدی به کارگیری از سوی کاربران در ماه مارس بود و به 2.7 میلیارد دقیقه در یک روز رسید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


همچنین، اپ های پزشکی، آموزش و تعداد زیادی از سایر مشاغل و صنایع برای تطبیق خود با شرایط نیاز به طراحی اپ پیدا کردند. برای طراحی اپ می ‌توان یک کدام از دو پلتفرم اساسی اندروید و ios را تعیین کرد. قبلا که در امر انتخاب آن‌ها تصمیم بگیریم بهتر است این دو مورد را کاملاً با هم مقایسه کنیم. به‌دنبال ما مزایا و معایب هر دو پلتفرم را مرور می‌ کنیم و تفاوت های مهم آنان را با دقت پژوهش می ‌کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای شرکت خود داشته باشید.
مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید
• انعطاف پذیری
به طور کلی اندروید برای طراحی اپلیکیشن نسبت به ios محیطی با محدودیت ‌های کمتر را ارائه می ‌دهد. این اپلیکیشن‌ ها نسبتاًً روی هر دستگاه اندرویدی اجرا می‌ شوند و قابلیت این که شما با نقص‌ سازگاری سخت افزار مواجه شوید بسیار کم است. همچنین مراحل طراحی نرم‌افزار اندروید بسیار انعطاف پذیر‌تر می‌باشد. این پلتفرم همچنین تجربه طراحی آسانتری را با تکیه بر جاوا آماده می‌ کند. جاوا لهجه برنامه نویسی بسیار تطبیق پذیرتری است و windows, Mac سیستم استدلال و Linux را پناه می‌کند و به گسترش‌دهندگان اجازه میدهد فارغ از توجه به سیستم دلیل دستگاه خود، به طراحی نرم‌افزار بپردازند.

• منابع آموزشی
گوگل یک پایگاه اطلاعات بزرگ، نمونه های مختلف و نرم‌افزار‌های آموزشی کاملی برای افراد مبتدی و تازه کار برای طراحی اپلیکیشن در سطح ها متعدد ارائه میدهد.

• تکثیر برنامه

از سال 2020، گوگل نسبت به تکثیر برنامه در Google Play برخورد ملایم ‌تری داراست. فرایند بازبینی که به صورت خودکار در طول 7 ساعت انجام می شد درحال حاضر ممکن است برای طراحان نو یک هفته طول بکشد. با این وجود، اکثر زمان ها نرم‌افزار ‌های اندرویدی که ضوابط را نقض نکنند، تایید و منتشر میشوند.

· تشکیل داد یک نرم افزار برای چند دستگاه
طراحی نرم‌افزار اندروید به معنای ایجاد کرد اپلیکیشن سازگار با همگی دستگاه ها است. به عنوان مثال شما میتوانید برنامه خود را برای هدست ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های واقعیت مجازی، تلویزیون و سایر پلتفرم ها گسترش دهید. این انعطاف‌پذیری می‌تواند ایده های زیادی برای طراحی نرم‌افزار ساخت کند.


معایب طراحی اپلیکیشن با اندروید
• تضمین کیفیت در ساخت اپ

شاید بنظر برسد که استفاده از کدهای اپلیکیشن اندروید برای چندین پلتفرم همزمان اثرگذار باشد؛ البته تست برنامه را پیچیده می کند.

• هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی نرم‌افزار اندروید نسبت به ios معمولاً نیاز به زمان بیشتری دارااست. در نتیجه هزینه آن نیز نسبت به بسط نرم‌افزار ios بیشتر است.

• کاربران درون اپلیکیشن کمتر هزینه می‌کنند

کاربران اندروید بیشتر مایلند از برنامه‌های بدون پول استفاده کنند. آنها نسبت به کاربران ios کمتر نرم‌افزار خریداری می‌کنند.

• ایرادات امنیتی
اندروید یک پلتفرم اپن سورس برای طراحی اپلیکیشن می باشد و احتمال اینکه قربانی حملات سایبری شود نسبت به همتای خود یعنی ios که سیستم بسته ای دارد؛ بیشتر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.