چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

اهمیت تست اپلیکیشن موبایل برای ارائه یک تجربه کاربری عالی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اهمیت تست اپلیکیشن موبایل برای ارائه یک تجربه کاربری عالی

۱۲ بازديد

یقین از کارکرد درست
آزمایش نرم افزار تلفن همراه به شما امداد می‌نماید تا از کارکرد درست نرم افزار خویش اعتقاد نتیجه ها نمایید. با ایفا آزمایش‌های کافی، میتوانید اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که نرم افزار شما به صحت فعالیت می‌نماید و هیچ مشکلی طراحی اپلیکیشن در مشهد در آن نیست.

بهبود تجارب کاربری
با آزمایش نرم افزار گوشی، می توانید به یافتن اشتباهات و اشتباهات خرد در نرم افزار خویش بپردازید و آنان را برطرف فرمایید. این به شما امداد می‌نماید تا تجربیات کاربری بهتری را برای یوزرها خویش ارائه دهید.

ارتقا متکی بودن یوزرها
با آزمایش نرم افزار تلفن همراه، می توانید به یوزرها خویش یقین نتایج نمایید که نرم افزار شما به صحت شغل می‌نماید و هیچ مشکلی در آن نیست. این منجر ارتقا اتکا یوزرها به نرم افزار شما و در فیض ارتقا تعداد یوزرها و سعی آن می شود.

کاهش هزینه‌ها
با ایفا آزمایش‌های کافی، می توانید از هزینه‌های ناشی از اشتباهات و خطاهای جان دار در نرم افزار خویش کاسته و هزینه‌های بیشتری که برای رفع آن ها می بایست صرف گردد، را کاهش دهید.

رقابت‌پذیری بیشتر
با ارائه یک تجربیات کاربری بهتر، میتوانید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در بازار رقابتی، رده بهتری را برای خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید.


آیا آزمایش نرم افزار گوشی می بایست در هر مرحله از مراحل پیشرفت صورت پذیرد؟
آزمایش نرم افزار گوشی می بایست در هر مرحله از روند گسترش صورت پذیرد. در واقع، آزمایش نرم افزار تلفن همراه یک کدام از نصیب‌های حیاتی مراحل گسترش نرم افزار میباشد که بایستی در هر مرحله از آن صورت پذیرد. این مشتمل بر پروسه اپلیکیشن‌نویسی، پیاده سازی و پیشرفت، آزمایش و آنالیز، به روزرسانی و محافظت میباشد.

در مرحله اپلیکیشن‌نویسی، آزمایش‌های واحد برای آزمایش کارکرد هر بخش از کد مندرج ایفا میشود. در مرحله پیاده سازی و گسترش، آزمایش‌های کارکردی و کاربردی برای آزمایش نرم افزار در واکنش با وضعیت‌های متعدد و متنوع ایفا میگردد. در مرحله آزمایش و نظارت، آزمایش‌های کارکردی و کاربردی برای آزمایش همگی نصیب‌های نرم افزار و نظارت چگونگی و سعی آن اعمال می گردد. در مرحله به روزرسانی و محافظت، آزمایش‌های واحد و کارکردی برای آزمایش هر تغییری که در نرم افزار ساخت و ساز میگردد اعمال میشود.

اجرای آزمایش‌ها در هر مرحله از فرایند گسترش نرم افزار، به شما امداد می‌نماید که از کارکرد درست و همت با صرفه نرم افزار خویش اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید. همینطور به شما یاری می‌نماید تا ایرادات زودتر شناسایی و برطرف شوند و تجارب کاربری بهتری برای یوزرها خویش ارائه دهید. براین اساس، آزمایش نرم افزار تلفن همراه در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم افزار بسیار اصلی میباشد و نباید از آن غافل شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.