چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

4 روش طراحی اپلیکیشن رایگان

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

4 روش طراحی اپلیکیشن رایگان

۱۰ بازديد
در‌این نوشته‌علمی 2 رسالت داریم! در مرتبه اولیه میخواهیم به شما طرز پیاده سازی نرم افزار بدون پول، پیاده سازی نرم افزار با هزینه نادر و همچنین تشکیل داد برنامه حرفه ای را توضیح بدهیم. در نصیب دوم که نصیب اصلی‌خیس میباشد، توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که آیا ابدا نیازی میباشد که بخواهید یک نرم افزار برای استحصال و کارتان پیاده سازی فرمائید؟ و در صورتی طراحی اپلیکیشن در مشهد پاسخ مثبت میباشد، بایستی چطور آن را بازاریابی نمایید؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی طریق پیاده سازی نرم افزار بدون پول برویم مایلم گروه فراگیری پیشرفت نرم افزار گوشی را به شما معرفی کنم. برای اخذ این شرکت آموزشی در شکل میل می توانید روی پیوند تحت کلیک فرمایید.

تیم فراگیری توسعه و گسترش نرم افزار گوشی — کلیک نمایید
شیوه های پیاده سازی نرم افزار مجانی
خب، در‌پی به ترتیب به به کلیه شیوه های ایجاد کرد نرم افزار بدون‌پول یا این که نادر‌هزینه که در سطح اینترنت فارسی تلاش دارااست اشاره می کنیم.

۱. تشکیل داد برنامه با نرم افزار سازها
مشاهده کنید، در سطح اینترنت چند سیستم وجود دارا هستند که به شما اذن میدهند فقط با یک‌سری کلیک، مالک یک تارنما یا این که نرم افزار گردید! در واقع این سیستم‌ها به‌شکلی پیاده سازی گردیده‌اند که همه کدهای موردنیاز یک وبسایت یا این که نرم افزار از پیشین در آن ها قرار گرفته، آن‌گاه شما می توانید با گزینش ظواهر و پوسته دلخواه، نرم افزار یا این که وبسایت‌تان را کاملا تحویل بگیرید. ولی در‌پی هم با داشبوردهای معمولی‌ای که خویش این سیستم‌ها در اختیارتان قرار می دهند، می توانید چندین جزئیات مثل محتوا و تولیدات داخل وب سایت و اپلیکیشن را تغییر‌و تحول بدهید.

نکته قابل توجه اینجاست، اکثر زمان ها این سیستم‌ها اذن می دهند به‌صورت مجانی میان 7 الی 15 روز از سرویس ها‌شان استعمال کرده و به لهجه دیگر، کالا‌شان را آزمایش نمائید. البته در غایت برای استعمال دایم، مستلزم خرید پلن‌های‌شان میباشید. در هر درحال حاضر در شرایطی‌که عشق‌مند به شغل با این ابزارها میباشید، به‌دنبال اسم تعدادی تای‌شان را برای‌تان نوشته‌ایم:

AppBeSaz
اپلیکیشن ساز
اپتو
ایراکد
با جستجوی اسم هرمورد، می توانید به وبسایت آن رسیده و در غایت با مقایسه ارزش‌ها، تحقیق ایده ها و امکان‌ها، شایسته ترین را تعیین نمائید.

۲. تشکیل داد نرم افزار با پلاگین وردپرسی
مشاهده کنید، شما می توانید به 2 صورت یک نرم افزار برای خودتان بسازید. صورت اولیه، نرم افزار‌های غامض‌ای می‌باشند که به تنهایی تعداد متعددی جزئیات دارا هستند. به عنوان مثال نرم افزار اینستاگرام، دیجی متاع و… خودشان به صورت جدا تعداد متعددی خصوصیت خاص را دارا‌هستند. ولی در شیوه دوم، میتوانید اپلیکیشنی داشته باشید که خیلی جزئیات متعددی نداشته، حرفه ای وجود ندارد، البته برای یک بیزنس اینترنتی جدید‌فعالیت، کافی میباشد.

در بنا شده در این طرز، یک ورژن نرم افزار گوشی اندروید یا این که آیفون از تارنما شما ساخته میشود! بدین ترتیب عملا استفاده کننده پس از نصب اپلیکیشن روی تلفن همراهش، وارد وب سایت شما شود البته یک سری قابلیت و امکان ریز و جزئی بیشتر هم نسبت به خویش وب سایت در دسترسش قرار می گیرد. در صورتیکه قصدتان پیاده سازی نرم افزار بدون‌پول به نحوه دوم باشد و ولی چنانچه وب سایت حصول و کارتان را با وردپرس ساخته‌اید، کافی میباشد یک پلاگین روی آن نصب نمائید! پلاگین‌های متعددی برای این مراد تشکیل‌شده‌اند. به عنوان مثال پلاگین WordApp Mobile App Plugin که به کمکش میتوانید در خویش داشبورد وردپرس، تغییرات ما یحتاج را ساخت و ساز کرده و عملا انتخاب نمائید که نرم افزار تلفن همراه‌تان قرار میباشد چه جزئیات و خصوصیت‌هایی داشته باشد.

۳. ایجاد کرد نرم افزار با اپلیکیشن نویسی




اذن بدهید مقداری با شما راستگو باشم، هیچ دستیابی و کاری در منش رضای آفریدگار به شما یک نرم افزار بدون‌پول ماهر نمی‌دهد! به این ترتیب در شرایطی‌که حقیقتا قصدتان جستن مسیری میباشد که یک اپلیکیشن به طور کامل بدون پول در اختیارتان بگذارد، خوب میباشد این نوشته‌ی علمی را ببندید و ولی دنبال مقاله‌ها دیگر هم نروید.

ولی در عین حالا در شرایطی‌که میخواهید یک نرم افزار بدون‌پول داشته باشید و حاضرید در عوض این بدون پول بودن، از مجال‌تان خرج نمایید، خب این ایده به دردتان میخورد؛ ایده پیاده سازی نرم افزار بدون‌پول با یادگیری اصول نرم افزار نویسی! در‌این طرز می بایست یک عصر جامع فراگیری اپ نویسی نرم افزار کمپانی کرده و به گذر زمان چیزی که حافظه میگیرید را پیاده‌سازی فرمایید تا در غایت برنامه خودتان را بسازید.

۴. ایجاد کرد نرم افزار بدون‌پول با قابل انعطاف افزارها
خب، ایده آینده که راستش را بخواهید خیلی هم جالب و کاربردی وجود ندارد، پیاده سازی نرم افزار بدون پول به یاری قابل انعطاف افزارهاست! درین ایده، شما قرار میباشد به سراغ چندین اپلیکیشن و حتی نرم افزار تلفن همراه بروید. در‌پی این ابزارها قابلیت و امکان‌هایی را در اختیارتان می گذارند که بتوانید به یاری‌شان، گزینش نمایید دقیقا نرم افزار متبوع، چه جزئیاتی داشته باشد.

در غایت هم به شما اذن خروجی به چنگ آوردن تحت عنوان یک پوشه اندروید یا این که IOS داده گردد. همانگونه که احتمالا پیش گویی زدید، خب به طبع نرم افزار خروجی درین نحوه، خیلی چگونگی متعددی ندارد. در عین اکنون نکته آتی اینجاست که اکثری از این قابل انعطاف افزارها در غایت مبلغی می‌باشند و فقط چندین قابلیت و امکان خرد‌شان را به مجانی در چنگ شما می گذارند. در هر هم اکنون در‌پی به صورت خلاصه اسم یک‌سری تا از آنان‌را در اختیارتان قرار می دهیم:

وبسایت AppyPie
ابزار AppMakr
ابزار AppInstitute
ابزار GoodBarber
شایسته ترین طرز برای پیاده سازی نرم افزار بدون پول چیست؟
همانگونه که فراتر هم گفتیم، در بالا بایستی این تصور که میشود به صورت به طور کامل مجانی یک نرم افزار به درد بخور تشکیل داد را از رمز خارج فرمائید. در سکو دوم هم در شرایطی‌که حاضرید از مجال‌تان مایه بگذارید، خب مسلما شایسته ترین تعیین این میباشد که در یک زمان آموزشی کمپانی کرده و به یاری محتوایش، نرم افزار آیتم نظرتان را بسازید. در عین هم اکنون در صورتی‌که هم قصدتان تشکیل داد نرم افزار با هزینه و ارزش نسبتا اندک باشد، بعضا نرم افزار‌سازها امداد‌تان می‌نمایند. همچنین پلاگین‌های نرم افزار‌ساز که روی وردپرس نصب میگردند هم تعیین بدی نیستند.

آیا پیاده سازی نرم افزار برای هر حصول و کاری عالی میباشد؟
دقیقا همان گونه که 4 الی 5 سال پیش همگی حصول و امور به طراحان تارنما و کمپانی‌های اپلیکیشن نویسی هجوم برده و تقاضای طراحی وب سایت می‌کردند، امروز هم اکثری از صاحبان تجارت به شدت در تب پیاده سازی برنامه اندروید و IOS افتاده‌اند. اما تفاوت در اینجاست که سایت برای اکثر وقت ها استخراج و امور یک تعیین خوب به حساب می‌آید البته نرم افزار به درد کلیه دستیابی و کاری نمی خورد! یعنی چه؟

پیش از هر چیزی این پرسش را بپرسید




پیش از اینکه تصمیم‌تان برای تشکیل داد نرم افزار را دورازشوخی فرمایید، تحت عنوان یک مالک تجارت هوشمند بایستی این پرسش را از خودتان بپرسید:

چرا استفاده کننده بایستی نرم افزار مرا روی تلفن همراهش نصب نماید!

ملاحظه کنید، نرم افزار چیزی مثل وب سایت وجود ندارد که استفاده کننده هر موقع دلش خواست یک لحظه با نوشتن یک عبارت، واردش گردد. در بنا شده در دنیای پرهیاهوی امروز که هر حصول و کاری قصد داراست به روشی اعتنا استفاده کننده را به خودش جلب نماید، قانع کردن کاربر به نصب نرم افزار شما روی تلفن همراهش، شغل بسیار مشقت میباشد! اذن بدهید نمونه بزنیم:

مدتی پیش یک تجارت اینترنتی را مشاهده کردیم که در حوزه فروش MDF فعال بود. در نصیب پایینی وبسایت این بیزنس، یک اعلان گران قدر مشاهده می شد که در آن مخاطبان را به نصب نرم افزار دعوت می کرد. البته نکته اینجا بود؛ هیچ دلیلی برای نصب نرم‌افزار درین دعوت وجود نداشت! در بنا شده در اینگونه قوانینی استفاده کننده با خودش میپندارد که هنگامی می توانم به همگی سرویس ها موردنیاز از روش تارنما دسترسی داشته باشم، برای چه می بایست از فرصت و وسعت اینترنتم مایه نهاده و نرم افزار را روی تلفن همراهم نصب کنم؟ پس در صورتی‌که تصور کرده‌اید که فقط ایجاد کرد یک نرم افزار سبب ارتقا مخاطبان شما گردیده و درآمدتان را بالا می برد، اینطور وجود ندارد.

یادگرفتن تشکیل داد نرم افزار چت با کد گذاری سراسری — کلیک فرمایید
نظارت ۲ مثال نرم افزار تشکیل‌شده کیفیت عالی
اذن بدهید از 2 مثال بهتر حرف کنیم که به‌صورت منطقی مخاطبان را به نصب نرم افزار‌های‌شان دعوت کرده و علت‌های خیر و خوبی به آن‌ها میدهند.

۱. دیجی مال

احتمالا می دانید که دیجی محصول یک نرم افزار هم داراست و دیدنی اینجاست که تعداد متعددی از مخاطبان طی روز این نرم‌افزار را آیتم استعمال قرار می دهند. در صورتیکه بخواهیم یه خرده ظریف این آیتم را رسیدگی کنیم:

نخستین از کلیه اینکه مهمترین مزیت نرم افزار نسبت به تارنما، تجربیات کاربری خوب آن میباشد. این یعنی تحت عنوان یک مخاطب میتوانید شل‌خیس از روش نرم افزار، مبادرت به نظارت تولیدها و خرید فرمائید.

در رتبه دوم، مخاطبان یک عذروبهانه بهتر برای نصب نرم‌افزار دارا هستند؛ اینکه اکثر وقت ها اقلام مصرفی آیتم نیازشان در دیجی فرآورده پیدا میگردد. به این ترتیب برای هر خریدی به آن نیاز پیدا می‌نمایند و این منطقی میباشد که بخواهند اپلیکیشنش را داشته باشند تا شل‌خیس به آن دسترسی پیدا نمایند.

گزینه آجل هم اینکه دیجی جنس سرویس ها بسیار متعددی را برای یوزرها اپلیکیشنش در حیث گرفته. از جمله اینکه برخی مواقع کدهای تخفیف خاصی در حیث میگیرد که تنها برای یوزرها نرم افزار قابل به کار گیری میباشد. یااینکه به آنان گاها خدماتی مثل تخفیف بیشتر، ارسال بدون‌پول و… می دهد. همگی اینها با هم به علت‌هایی تبدیل گردیده‌اند که میتواند استفاده کننده را مجاب به نصب نرم‌افزار دیجی متاع نماید. حال شما پیش از پیاده سازی نرم افزار بدون پول، بپرسید آیا اینگونه علت‌هایی برای نرم‌افزار تجارت اینجانب هم وجود داراست؟ یا این که کاربر بعداز نصب کردنش به هیچ چیز جدیدی دست پیدا نمی‌نماید؟

۲. کافه بازار

گزینه و مثال آینده، کافه بازار میباشد! راستش را بخواهید کافه بازار یک مثال مستبد میباشد که خلاف دیجی محصول، مخاطبان را تحمیل به نصب اپلیکیشنش می‌نماید! در صورتی‌که تا الان همت کرده باشید از وبسایت بازار اپ‌ای را دانلود نمایید، متوجه گردیده‌اید که‌این تارنما برای دانلود کردن اپلیکیشن‌های دیگر، شما‌را بدون چاره به دانلود نرم افزار کافه بازار می‌نماید.

البته این استراتژی زوری برای بیزنس ما هم جوابگو میباشد؟! خیر! نکته قابل توجه اینجاست که در واقع کافه بازار الان چیزی مثل ایرانخودرو و سایپا میباشد! همانگونه که می دانید، ما اکنون در کشور‌ایران مورد بهتری به جز خرید خودروهای داخلی، حتی‌د‌ر عین بها بالا و چگونگی ذیل نداریم. در زمینه ی کافه بازار هم به همین صورت میباشد، چراکه ما اکنون آیتم بهتری از بازار نداریم و به همین ادله، بازار می تواند به راحتی فارغ از اینکه نگران حیف کردن مخاطبانش باشد، آن‌ها‌را به نصب اپلیکیشنش تحمیل نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.