چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مراحل ساخت اپلیکیشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مراحل ساخت اپلیکیشن

۱۱ بازديد

امروزه بیشتر استخراج و کارهای درکنار سایت رسمی خود، یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز دارند تا مخاطبانشان آن‌ها‌را همه جا همراه خود داشته باشند. اپلیکیشن‌ها سوای درنظر به چنگ آوردن ناحیهی کسب و کار می‌توانند روش ارتباطی بسیار مناسبی برای ارتباط آن‌ها با مخاطبانشان باشند. از آنجایی که تعامل با برنامه‌ها راحت می‌باشد، می‌توانند به واحد سنجش چشمگیری فروش شمارا ارتقاء دهند. در صورتی‌که شما نیز به کارگیری از برنامه‌ها را برای هدف و پیشرفت تجارت خود لازم می‌دانید و قصد فعال‌ساز‌ی اپ مناسب خود را دارید، درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم برایتان توضیح دهیم که چگونه اپلیکیشن بسازیم و فرایند تشکیل داد نرم‌افزار حرفه ای چه طور می باشد. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ساخت اپ

فرآیند تشکیل داد اپ
برای ساخت برنامه لازم خود، ما یحتاج می باشد روند بسیار معمولی‌ای را طی فرمایید. در ابتدا بهتر هست تصمیم بگیرید که این اپ قرار است چه کاری انجام دهد و برای چه هدفی طراحی می شود و چه افرادی باید با آن‌ درباره ی باشند. برای این خواسته لازم است مطالعاتی داشته و درمورد اپ موردنیاز خود تفحص نمایید.

به رقبا سر بزنید، استراتژی‌های رقابتی و بازار خود را مرور نمائید، نقاط ضعف و قوت رقبای خود را بیابید و خطاها آن‌ها را پیدا فرمایید. درک کردن این موضوع به شما یاری می‌کند تا نرم‌افزار بی نقصی آماده نمایید. مخاطبین خود را مشخص و معلوم نمائید و تفحص فرمایید که خوب می‌باشد این اپ توسط چه مجموعه‌هایی مورد به کار گیری قرار گیرد؛ آقایان، خانم‌ها، کودکان، ورزشکاران، علاقمندان به هنر همه می توانند دسته‌های هدف شما باشند.

پلتفورم مورد نظر خود را گزینش نموده و گزینش کنید این اپلیکین قرار است چه کمبودی را جبران کند و چه ویژگی این اپ می‌تواند کاربر را به استعمال از آن ترغیب کند و چه مزایایی برای کاربران خواهد داشت. در نهایت می بایست میزان بودجه‌ای که می‌خواهید برای روند ساخت برنامه حرفه‌ای خود هزینه کنید را تعیین نمائید. معیار هزینه‌ی شما، می تواند ترازو ویژگی‌ها و امکاناتی که میخواهید برای برنامه خود داشته باشید را گزینش کند. بعداز پندار کردن، جستجو و مشاجره و تبادل در ارتباط این مسائل، می توانید ساختار کلی برنامه خود را طراحی کرده و برای ساخت آن این پروسه را طی نمائید.

اکنون برمی گردیم به سوال اول یعنی چه طور اپ بسازیم؟

می‌توانید برای یاری به کسب ایده درباره‌ی ایجاد کرد برنامه از نوشته‌ی‌علمی : ایده طراحی اپلیکیشن های نوآور و نو استفاده فرمایید. قطعا موءثر خواهد بود.

نام برنامه خود را انتخاب نمایید:
نام اپلیکیشن بسیار اساسی می باشد. چنانچه در حال حاضر کسب و کار مشخصی دارید، عالی هست برنامه مربوط به آن را نیز هم نام با بیزنس خود اننتخاب فرمائید. نام اپلیکیشن بایستی طوری تعیین شود تا کاربران به راحتی با آن آشنا شوند. نام برنامه باید منعکس کننده‌ی برند شما باشد و تصویر روشنی از آن را در ذهن مخاطب شکل دهد. این نام باید منحصر به فرد بوده، به راحتی تلفظ شود و مخاطب آن را به راحتی به یادآورد. مسائل قانونی ازجمله حق کپی برداری و مسائل خاص حوزه‌ و میهن خود را در انتخاب نام در لحاظ بگیرید. ممکن می باشد لباس‌ی هدف کاربران شما حوزه‌‌ی محدودی باشد، اما در انتخاب نام عملکرد فرمایید عبارتی را انتخاب نمایید که استقبال جهانی داشته باشد.

رنگ موضوع‌ای اپلیکیشن خود را گزینش کنید:
از آنجاکه اولی درگیری مخاطب با اپ شما، چشمان اوست، گزینش رنگ عمومی و مورد‌ای اپلیکیشن، بسیار حائز اهمیت هست. تعیین این رنگ به دست اندرکاران متعددی وابسته می باشد. مهم‌ترین موضوع برندینگ به حساب می‌آید؛ برخی برندها و استحصال و کارها رنگ گزینه‌ای خاصی برای خود گزینش کرده‌اند و رنگ موضوع‌ی اپلیکیشن نیز می بایست با آن هماهنگی داشته باشد. محصول ها و مشتریان نیز درین انتخاب مؤثر خواهند بود.

طرح نرم‌افزار خود را فراهم فرمایید:
سومی مرحله از فرآیند ایجاد کرد اپ حرفه‌ای، تهیه‌ی طرح عمومی برنامه می‌باشد. خلال رنگ، طرح عمومی برنامه نیز دارای اهمیت ویژه می‌باشد. طرح صحیح و برنامه ریزی شده میتواند قابلیت ارتباط بهتر مخاطب با اپلیکین را فراهم کند. در‌این بخش می بایست درمورد گزینه‌های متفاوتی چون آیکن آپلیکیشن، بگراند، صفحه معرفی، چیدمان نرم‌افزار، فونت‌ها و رنگ‌ها حائز اهمیت می باشند. هدف و مزیت مهم داشتن یک اپلیکیشن این می‌باشد که بوسیله آن می‌توانید بیزنس خود را در ورقه نمایش گوشی استفاده کننده قرار دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.