شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

روش‌های طراحی اپلیکیشن موبایل

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روش‌های طراحی اپلیکیشن موبایل

۱۷ بازديد

انسان در دنیای امروز در طول‌های مختلف از اپلیکیشن‌های گوشی زیادی استعمال می کند. البته این نرم‌افزار های قابلیت‌های مختلفی دارا هستند تا ضمن سرعت بخشیدن به کارهای روزمزه، آن ها را شل و ساده کنند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


از اندروید گرفته تا آیفون، همه‌ی برند ها اپلیکیشن‌های تخصصی و مربوط به خود را دارا هستند که عمدتا بوسیله شرکت‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می شوند و می‌توانید از روش‌های مختلفی آن را دانلود و به کار گیری فرمائید.
یکی‌از طریق‌های کارآمد درآمدزایی و کسب سودهای عظیم برای استحصال و کارهای گوناگون استعمال از اپلیکیشن موبایل است. ادله این دستور هم سوای توجه به غرض مورد استفاده، راحتی و آسانی تعامل با مشتری‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل هست.



در عصر حاضر استفاده از گوشی موبایل دیگر مختص سن و سال خاصی نیست و از یک بچه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله تمامی از نرم افزار‌ها و برنامه‌های مختلفی به کار گیری می‌کنند، خصوصا از طریق تلفن‌های یار هوشمند، اقبال عمومی برای استعمال از نرم افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها با سرعت چشمگیر افزایش یافته هست. همین کافی است تا به این فکر باشید که از مزایای طراحی نرم‌افزار برای تجارت خود به کار گیری فرمائید.

پیشرفت روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه کسب و کار ها را به سمت طراحی اپ موبایل هدایت می‌کند. نکته حائز اهمیت این می باشد که طراحی، اصولی و از شالوده انجام شود که مستلزم آشنایی با انواع متفاوت طراحی اپ تلفن همراه میباشد.



سئو و بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی و seo تارنما
روش‌های طراحی برنامه تلفن همراه
برای طراحی برنامه موبایل می‌توان به یکی‌از سه شیوه زیر اقدام کرد:

نرم‌افزار بومی Native
اپلیکیشن وب Web app
نرم افزار ترکیبی Hybrid
در پی این مقاله، یک کدام از طریق‌ها یعنی طراحی اپلیکشین نیتیو را به طور بدون نقص توضیح خوا هیم داد.



تعریف‌و‌تمجید اپلیکیشن Native
همان گونه که از اسم آن معلوم می باشد، اپ‌های نیتیو به برنامه‌هایی گفته میگردد که از گویش‌های نرم افزار نویسی سیستم ادله استفاده می‌کنند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “بومی” هست. در واقعیت دستور برای ساخت اپلیکیشن‌های نیتیو وفاداری این نوع طراحی به گویش‌های اساس و ابتدایی سیستم برهان برقرار است.



درین نوع طراحی گویش نرم افزار نویسی برای سیستم برهان‌های متفاوت، گوناگون است. در‌حالتی که اپلیکیشن برای اندروید باشد معمولا این نرم‌افزار‌ها با زبان اپ نویسی JAVA طراحی اپ می شوند و در صورتیکه هم تشکیل داد اپ IOS باشد معمولا با زبان اپ نویسی objective-c اپلیکیشن طراحی می‌شود.

در چه مجال از اپلیکیشن‌های Native استفاده کنیم؟
نکته‌ای که باید در نظر گرفت، مشخص کردن واحد سنجش هزینه و میزان دارایی تان است. نکته آتی این می باشد که می‌خواهید برنامه‌تان را بر روی چه پلتفرم‌هایی تکثیر دهید.



و نکته آخرهم باید تعیین کنید که چه مورد ها و قسمت‌هایی در یک اپلیکیشن برای شما اهمیت بیشتری دارد. بطور کلی اپلیکیشن نیتیو زمانی به کارگیری می‌شود که بخواهید اپلیکیشنی طراحی فرمائید که به طور کامل بر پایه ی با سیستم عاملی باشد که از آن برای اجرای برنامه استفاده میشود.



پس این نکته را هم بایستی در نظر داشته باشید که درین‌شرایط‌ شما برای هر پلتفرم باید کدنویسی مستقل برای اپ‌تان داشته باشید و طبیعتا این موضوع تأثیر مستقیمی بر روی هزینه طراحی برنامه خواهد داشت. اما در نهایت دستور تصمیم گیری نهایی بر عهده خود شما خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.