چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تعریف اپلیکیشن Native

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تعریف اپلیکیشن Native

۹ بازديد
انسان در دنیای امروز در حین‌های متفاوت از برنامه‌های موبایل متعددی به کار گیری می نماید. البته این اپ های قابلیت‌های مختلفی دارا‌هستند تا ضمن سرعت بخشیدن به شغل های روزمزه، آن‌ها‌را وارفته و بی آلایش نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


از اندروید گرفته تا آیفون، همه‌ی مارک ها نرم‌افزار‌های تخصصی و مرتبط با خویش را دارند که عمدتا به وسیله کمپانی‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می‌شوند و می‌توانید از طریق‌های مختلفی آن را دانلود و به کار گیری کنید.
یکی از‌از طریق‌های کارآمد کسب درآمد و حصول سودهای کلان برای استخراج و شغل های متعدد استعمال از نرم افزار گوشی می باشد. دلیل این دستور هم بدون دقت به مقصود آیتم استفاده، راحتی و سادگی تعامل با مشتری‌ها از روش نرم افزار گوشی میباشد.
در بعد از ظهر حاضر استفاده از موبایل گوشی دیگر مختص سن و سال خاصی وجود ندارد و از یک طفل دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله کلیه از نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده می‌نمایند، خصوصا از روش تلفن‌های همراه هوشمند، اقبال همگانی برای استعمال از نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌ها با سرعت چشمگیر ارتقا یافته میباشد. همین کافی است تا بدین درنگ باشید که از مزایای پیاده سازی اپلیکیشن برای بیزنس خویش استعمال نمائید.
پیشرفت روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه تجارت ها را به سمت پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه هدایت می‌نماید. نکته دارای اهمیت این میباشد که پیاده سازی، اصولی و از مبنا صورت بپذیرد که نیازمند شناخت با اشکال مختلف پیاده سازی نرم افزار گوشی می باشد.
بهینه سازی و سئو وبسایت
سئو و seo وب سایت
شیوه‌های پیاده سازی برنامه تلفن همراه
برای پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه می‌توان به یک کدام از سه طرز پایین مبادرت کرد:

اپلیکیشن مستقر Native
نرم‌افزار اینترنت Web app
نرم افزار ترکیبی Hybrid
در پی این نوشته‌ی علمی، یکی‌از‌از روش‌ها یعنی پیاده سازی اپلیکشین نیتیو را به صورت کامل توضیح خواهیم بخشید.



تعریف و تمجید برنامه Native
همانطور که از نام آن معلوم میباشد، نرم افزار‌های نیتیو به نرم افزار‌هایی گفته می شود که از گویش‌های اپلیکیشن نویسی سیستم ادله به کارگیری می‌نمایند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “بومی” میباشد. در حقیقت فرمان برای ایجاد کرد برنامه‌های نیتیو وفاداری این نوع پیاده سازی به گویش‌های پایه و ابتدایی سیستم ادله برقرار است.



درین نوع پیاده سازی گویش برنامه نویسی برای سیستم برهان‌های متفاوت، مختلف میباشد. در شرایطی‌که اپ برای اندروید باشد معمولا این اپلیکیشن‌ها با گویش نرم‌افزار نویسی JAVA پیاده سازی نرم افزار می شوند و در‌حالتی که هم تشکیل داد اپ IOS باشد معمولا با زبان اپلیکیشن نویسی objective-c اپلیکیشن پیاده سازی میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.