سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چرا برای وب سایت خود به برنامه نیاز داریم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چرا برای وب سایت خود به برنامه نیاز داریم؟

۱۷ بازديد


پیش از آن که بخواهیم به پژوهش مزایای داشتن اپلیکیشن برای سایت بپردازیم، یک آمار اساسی را بازرسی میکنیم. شاید برایتان جذاب می باشد که بدانید حدوداً یک سوم دستیابی و کارها از اپ موبایل برای وبسایت خود به کار گیری می کنند. اما چه دلیلی وجود دارد که از اپلیکیشن استعمال نمایید؟ مسلماً مزایای زیادی در طراحی اپلیکیشن برای وبسایت طراحی اپلیکیشن در مشهد وجود داراست که استخراج و کارها ترجیح می‌دهند از آن به کار گیری کنند. ولی این مزایا چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟ در این قسمت از مقاله به بازرسی 7 آیتم از مهم ترین مزایای داشتن اپ برای تارنما میپردازیم تا وا رفته تر بتوانید تصمیم بگیرید:

راحت‌تر شدن دسترسی به سایت
اولی دلیلی که برای طراحی اپلیکیشن برای سایت وجود دارد، این هست که باعث می‌شود دسترسی شما به وب سایت راحت تر شود. در واقع هنگامی که کاربران نرم‌افزار وبسایت شما را بر روی موبایل خود نصب می کنند، در هر لحظه که موبایل دستشان باشد به راحتی می توانند وارد وب سایت شما شوند. تعامل با کسب و کار شما از طریق اپلیکیشن بسیار راحت تر از دسترسی به وب سایت از طریق مرورگر می باشد. در واقع در چنین شرایطی استفاده کننده فقط به اپ شما نیاز دارد و دیگر نیازی نیست که سایت شما‌را بر روی مرورگر باز کند.

تمامی چیز درباره طراحی سایت شخصی
هم اکنون در‌حالتی که وبسایت شما ریسپانسیو نباشد، دسترسی مخاطب بسیار دشوار تر هست و باید از کامپیوتر خود استفاده کند. بر اساس آمار، کاربران 83 درصد مجال خود را در برنامه ها و تنها 17 درصد از زمانشان را در مرورگر صرف می کنند. البته مسئله نصب کردن برنامه به وسیله کاربران هم وجود داراست که بایستی جداگانه بررسی شود.

بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو
داشتن یک نرم‌افزار گوشی به این معنی است که کاربر از وبسایت شما هم بازدید می کند! در واقع مخاطب در حال فراخوانی اطلاعات از روی تارنما در نرم‌افزار خود است. این مورد سبب میگردد تا گوگل خلق این کاربران را هم در لحاظ بگیرد! از طرف دیگر، کاربران مجال زیادی را در برنامه شما می‌گذرانند و این سیگنال برای گوگل ارسال می‌شود که سایت شما تجربه کاربری خیر دارد.

غرض گوگل هم این هست که بهترین پاسخ ممکن را به کاربران ارائه کند و زمانی که ببیند مخاطب خوی نه در سایت شما نشانه می‌دهد، سایت شما را در نصیب بهترین حاصل جستجو گوگل نمایش می دهد. بنابراین داشتن برنامه برای سایت به پرورش شما در موتورهای جستجو هم یاری می کند.

رابط کاربری واکنش‌گرا و موبایل فرندلی
یکی از مسائلی که سبب ساز میشود تا کاربران از یک کسب و کار رضایت کافی داشته باشند، این می باشد که هنگام کار با آن تجربه رضایت بخشی داشته باشند. به عنوان مثال در صورتیکه کاربری وارد وبسایت شما خواهد شد و ببیند که وبسایت شما رابط کاربری مناسبی دارد، حس رضایت از شما خواهد داشت. زمانی که شما یک اپلیکیشن برای سایت خود طراحی می‌کنید، آن نرم‌افزار کاملاً برای موبایل کاربران با صرفه شد‌ه‌است و همین مسئله تجربیات کاربری عالی ساخت‌و‌ساز می کند.

به همین عامل می‌باشد که طراحی برنامه برای وب سایت منجر میشود تا تجربه کاربری استحصال و کارتان برای کاربران موبایل خوب باشد و حس رضایت بیشتری داشته باشند.

قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران
یکی از دیگر از قابلیت هایی که طراحی اپلیکیشن برای سایت در دست شما قرار می‌دهد، امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌باشد. تصور کنید یک خبر جدید برای کاربران دارید و می خواهید آن را به تعداد زیادی از کاربران تارنما خود اعلام کنید. از طرف دیگر، تصور کنید که تعداد زیادی از کاربران استخراج و کارتان از طریق برنامه شما را دنبال می کنند.

در نرم‌افزار با ارسال پوش نوتیفیکیشن به راحتی می‌توانید اکثر کاربران خود را آگاه نمائید. از این قابلیت و امکان به راحتی می توانید در قسمت بازاریابی خود هم به کار گیری کنید! پوش نوتیفیکیشن به اندازه ای می تواند در بازاریابی شما اثرگذار باشد که بخواهید برای همیشه از آن به کار گیری فرمائید. البته باید اصول آن را خاطر بگیرید تا کاربران را اذیت نکنید.



امکان به کار گیری از قابلیت‌های گوشی در اپ
این زمینه تماماً واضح هست که قابلیت و امکان های اپ تلفن همراه نسبت به مرورگر بیشتر هستند! همین آیتم سبب ساز میشود تا شما با طراحی نرم‌افزار برای سایت به راحتی بتوانید از آحاد قابلیت های موبایل به کارگیری نمائید. برای هر کسب و کاری مهم هست که بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در چنگ کاربران قرار دهد. برای مثال در صورتی‌که تارنما شما در حوزه گردشگری فعالیت می کند و خدماتی را بر پایه ی لوکیشن کاربران ارائه می کنید، به راحتی می توانید با امکان GPS تلفن همراه لوکیشن مخاطب را به صورت خودکار تشخیص دهید. این مفاد، تجربیات کاربری بسیار جذاب و ارزشمندی برای کاربران ساخت‌و‌ساز می کنند.

قابلیت استعمال از امکان چند لمسی
درخصوص ویژگی های چند لمسی چیزی میدانید؟ چندین لمسی به‌این معنی است که کاربران به راحتی می‌تواند هم زمان یک‌سری لمس را به صورت همزمان جاری ساختن کند. در مرورگر چنین قابلیتی وجود ندارد و کارهایی که در سایت اعمال می دهید، به صورت تک لمسی است. در حالی که در اپ تلفن همراه شما به راحتی می‌توانید قابلیت یکسری لمسی را در مشت کاربران قرار دهید. این گزینه برای بهبود تعامل کاربران با استحصال و کارتان بسیار بهتر خواهد بود. از جمله شما می توانید از گیمیفیکیشن در اپ خود استفاده فرمائید که نیاز به قابلیت یکسری لمسی دارد! این مسئله هم تجربه کاربری بسیار جذابی برای کاربران تشکیل داد می کند.

قابلیت و امکان دسترسی فارغ از نیاز به اینترنت
بعضی وقتها کاربران ممکن می باشد به اینترنت دسترسی نداشته باشند یا دسترسی آنها ضعیف باشد. با وجود آن که یک وب سایت برای دسترسی کاربران همیشه به اینترنت نیاز دارد، بعضا نرم‌افزار ها به صورت آفلاین هم در اختیار کاربران میباشند. براین اساس در‌حالتی که اپ شما به گونه ای هست که کاربران به صورت آفلاین هم میتوانند از آن استفاده کنند، کاربر برای دسترسی به آن نیاز به دسترسی همیشگی به اینترنت ندارد. برای فهم و شعور عالی این مورد، اپ گوگل داک را در نظر بگیرید! درین اپ کاربران پوشه های خود را ذخیره می کنند و فارغ از دسترسی به اینترنت، می توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.