سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بازاریابی اپلیکیشن موبایل چگونه است؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

بازاریابی اپلیکیشن موبایل چگونه است؟

۱۷ بازديد

بازاریابی برنامه های موبایل، یکی کارهای اصلی و اساسی، بعد از فعال سازی و اجرای نرم افزار می‌باشد. با تعداد برنامه‌های مو جود برای دانلود از مغازه‌های نرم‌افزارِ پیشروِ جهان، که جمعاًًً بیشتراز چهار میلیون است، شرکت‌ها به نه می‌دانند که استراتژی بازاریابیِ دقیق، تنها شیوه پر رنگ شدن در بازار برنامه‌های امروزی می‌باشد.

با تمرکز به اینکه مصرف کنندگان در سراسر فقید ۷ ساعت 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در روز را در اینترنت میگذرانند و بازاریابان، از تعداد روزافزونی از کانال‌های بازاریابی به کار گیری می‌کنند، تعیین دقیق نحوۀ دسترسی موثر به مخاطبان، در بالا میتواند بسیار دشوار باشد. بدین ترتیب، چه طور یک برنامۀ بازاریابی موءثر برای برنامه خود ساخت و ساز می‌کنید؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی، قرار است با هم راه های ارتقاء دانلود اپ گوشی را مطالعه کنیم. و هشت استراتژی ضروریِ بازاریابی برنامه های موبایل را که می بایست در سال ۲۰۲۳ بدانید و اینکه به چه شکل می‌توان از آنها برای دست‌یابی به مهمترین و جاه‌طلبانه‌ترین اهداف خود در همکاری استفاده کرد، مرور می‌کنیم.



بازاریابی برنامه گوشی
این نوع بازاریابی به فرایند تبلیغ اپلیکیشن موبایل برای استحصال به مخاطبان بیشتر و ارتقاء دانلود اشاره دارد. این فرآیند، از طریق کانال‌های مختلفی مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه‌سازی دکان اپ، بازاریابی اینفلوئنسر، بازاریابی ایمیلی و غیره اجرا می‌گردد.

بنابراین، بازاریابی اپ های موبایل، با غرض افزایش دید و جذب کاربران برای دانلود و تعامل با نرم‌افزار‌های گوناگون انجام می‌شود.

این یک جنبۀ حیاتی از توسعۀ نرم‌افزار هست و مشتمل بر ترویج یک برنامۀ گوشی برای دست‌یابی به مخاطبان عظیم‌تر و افزایش دانلود می‌شود. مقصود نهایی این تمرین، افزایش روئت کرد، جذب کاربر و تعامل و افزایش درآمدزایی می‌باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.