سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

روش‌های ساخت اپلیکیشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روش‌های ساخت اپلیکیشن

۲۰ بازديد
اشکال برنامه
نرم افزار‌های HTML5 :
بر طبق تکنولوژی‌های شناخته گردیده‌ی اینترنت نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS می‌باشند و برای ساخت و ساز تغییرات خرد، قابل تبدیل به پلتفرم‌های دیگر می‌باشند که نرم افزار‌های قابل پیشنهاد‌ای نیستند.
اپ‌های محلی (native) :
پیاده سازی نرم افزار اندروید و IOS بر اساس طراحی اپلیکیشن در مشهد یک پلتفرم خاص اجرا می شود. به عنوان مثال جاوا و اندروید استدیو مختص اندروید میباشند و همین‌طور Xcode و Objective-C مختص IOS.

برنامه‌های ترکیبی:

ترکیبی از دو سبک فوق می‌باشند.

نوشته ی علمی‌ی “کلیه چیز درباره پیاده سازی و ساخت نرم‌افزار” داده ها خیر را در این‌باره در اختیارتان می گذارد.

یک نرم افزار بهتر و حرفه‌ای چه خصوصیت‌هایی دارد؟
1/ تجربیات کاربری شادی بخش: یوزرها بتوانند به وا رفته‌ترین صورت ممکن و با رضایت بدون نقص از نرم افزار استعمال نمایند که‌این حادثه وقتی متفحص میگردد که نیاز مخاطب به خوبه شناخته گردد. این خصوصیت شامل سرعت مطلوب اپلیکیشن و هم‌اینگونه ارائه نرم افزار در دو ورژن‌ی اندروید و IOS هم می شود.

2/ پیاده سازی قشنگ: برای اپ شما پوسته منحصر پیاده سازی گردیده باشد و از یک پیاده سازی خوشگل، جذاب و کاربرپسند منتفع باشد.

3/ آپ دیت رسانی به موقع: اگر توجه کرده باشید اپ‌های توانا در طی‌های متناوب آپ دیت رسانی می شوند. این به روز رسانی یا این که به جهت اضافه کردن تجهیزات تازه و یا این که به جهت رفع باگ‌ها و ایرادات اپ شکل میگیرد.

4/ امنیت بالا: رعایت نکات امنیتی در اپ‌نویسی نرم افزار و پیاده‌سازی استانداردهای مطلوب تا حدودی امنیت را ضمانت می‌نماید. نرم افزار‌های نیتیو نسب به اپلیکیشن‌های هیبریدی امنیت بالاتری دارا‌هستند.

5/ کدنویسی کار کشته: با کدنویسی کارکشته، نرم افزار شما دارنده یک هسته‌ی کار کشته و با ثبات خواهد بود.

6/ زیرساخت مطلوب: اپلیکیشنی که دائما مطالب، تصاویر، تولیدات و تجهیزات آن آپ تو دیت می گردد، در واقعیت تک تک این موردها را از یک زیرساخت قابل انعطاف‌افزاری ذیل اینترنت فراخوانی می‌نماید. هرچه زیرساخت ذیل اینترنت نرم افزار توانا‌خیس باشد، اپلیکیشن به تعداد بیشتری از درخواست‌ها جواب میدهد.

شیوه‌های ایجاد کرد نرم افزار
شیوه‌های متعددی برای پیاده سازی و تشکیل داد نرم‌افزار وجود داراست:

1/ هم‌کاری با یک دولوپر

2/ هم‌کاری با کمپانی‌های طراح برنامه

3/ به کار گیری از اپلیکیشن‌ساز‌ها

4/ تبدیل تارنما به اپلیکیشن موبایلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.