سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

۶ مرحله برای ایجاد یک اپلیکیشن موفق

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

۶ مرحله برای ایجاد یک اپلیکیشن موفق

۱۹ بازديد
۶ مرحله برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار چیره
هم اکنون درین‌جا، شش مرحله از ساخت و ساز و ساخت یک برنامۀ موبایلی غالب را ذکر می کنیم. تعقیب کردن این شش مرحله، می تواند به شما در نتیجۀ عالی شغل، یاری دهد. بعداز ذکر راز تیتر این روند، به هر یک از آن ها می پردازیم. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



یک استراتژی تجاری ساخت و ساز فرمائید
پیشرفت‌دهندگان نرم افزار را استخدام فرمایید
دارایی و اپلیکیشن‌ریزی
بسط نرم افزار
بازاریابی
حفاظت و نگه‌داری


در‌این نوشته‌ی‌علمی، ما روی نرم افزار‌های گوشی تمرکز داریم، و نگاه و دیدگاه‌هایی را برای نحوۀ ساخت و ساز یک نرم افزار برای استخراج‌وکار شما ارائه میدهیم. با این حالا، داده ها مفیدی را دربارۀ ساخت‌و‌ساز اپ‌های کاربردیِ اینترنت و دیگر گونه های محصول ها دیجیتالی، برایتان خوا‌هیم اعلام‌کرد، که با آنها می توانید دگرگونی دیجیتال را تقویت نمایید.


ساخت یک استراتژی تجاری
ساخت و ساز یک نرم افزار برنده، فارغ از استراتژی، مانند این میباشد که یک منزل سوای نقشه ساخته خواهد شد. ممکن میباشد بشود، ولی شما از نتیجۀ شغل راضی نخواهید بود. استراتژی، تحت عنوانِ اولی نکته از نکات پیاده سازی نرم افزار بیزینسی، می بایست نیازها، هدف ها و نحوه شما‌را برای ساخت نرم افزار معین نماید.



نیازهای تجاری خویش را تعریف‌و‌تمجید فرمایید
اینک، حدوداً پنج میلیون نرم افزار در مغازه اپل یعنی اپل استور، و گوگل پلی جان دار میباشد؛ به نحوی که نادر‌خیس از ۰.۰۱ درصد از نرم افزار‌ها، به وسیلۀ گسترش‌دهندگان آنها توفیق مالی محسوب میگردند. حتی ممکن میباشد احوال، بدتر از این هم باشد.

برای این‌که اپ‌های تلفن همراه شما، شانس توفیق را تجارب نماید، می بایست مشکلی را حل نماید یا این که بها ویژه‌ و اختصاصی به شخصی را به یوزرها خویش ارائه دهد. نرم افزار‌های تلفن همراه، با مفاهیم اساسی، شانس توفیق بش‌تری را نسبت به تکرار اپ‌های مو جود دارا‌هستند.

نرم افزار‌هایی که ارزشی میلیاردی دارا هستند، به توفیق خویش درین مسیر دست مییابند؛ زیرا اشتباهات بزرگی را حل می‌نمایند که همین، اشخاص اکثری را پایین اثر قرار می دهد. ارگ در درحال حاضر تشکیل داد و ساخت و ساز یک نرم افزار سازمانی و تجاری برای کارکنان و مشتریان خویش می‌باشید، می بایست نیازهای تجاری حقیقی وواقعی داشته باشید. از خودتان بپرسید مقصود نرم افزار اینجانب چیست؟ و چه کاری میخواهد اجرا دهد؟ با این اوصاف، شما به یک کدام از مهمترین نکات پیاده سازی نرم افزار بیزینسی پاسخ خواهید بخشید.



ایفا پژوهش ها بازار
اپلیکیشن استورهای اندروید و آیفون، بیشتراز یک ده سال میباشد که وجود دارا هستند. نرم افزار‌های بخش اعظمی آمده‌اند و رفته‌اند؛ زیرا ایدۀ آنها منحصر نبوده و یا این که هیچ پیشرفتی نسبت به اپلیکیشن‌های غالب ارائه نداده‌اند. ولی از روش پژوهش ها، ممکن میباشد ایده‌های نرم افزار مشابهی را برای حل اختلال شبیه، کشف نمایید. صرفا به دلیل آنکه یک اپلیکیشن شبیه وجود دارااست به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما می بایست تسلیم گردید.

چنانچه زاویه یا این که طریق بهتری برای امداد به یوزرها، برای ایفا کاری دارید، نرم افزار شما می تواند رهبر فعلی بازار را از میان پیروزشود.



بازاریابی، پیش از ساخت‌و‌ساز
ممکن میباشد نرم افزار شما، گسترش پیدا نکرده باشد، ولی فعلا، کار‌های بازاریابیِ خاصی وجود دارااست که شما می بایست اعمال دهید. یکی آنها این میباشد که در پروسه اول، یک اسم دامنه برای اینترنت‌وب سایت خویش تصویب نمایید، که ابعاد می توانید از آن برای تبلیغ برنامه خویش به کار گیری فرمائید. خلال این که میخواهید پذیرش نمایید که هیچ برنامۀ زندۀ دیگری، اسم شمارا در مغازه‌های اندروید و اپل به اشتراک نمی‌گذارد.

در شرایطی که حصول‌وکار شما تازه میباشد، توصیۀ ما این میباشد که قبل از فعال سازی برنامۀ خویش، آن استخراج‌وکار را تصویب نمایید. نرم‌افزار استورها از شما میخواهند که نرم افزار خویش را با استعمال از اسم تجاری تصویب فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.