شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن موبایل داشته باشید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن موبایل داشته باشید

۱۳ بازديد

به‌این تصور کنید که خویش شما روزمره چقدر مجال برای عمل کردن با نرم افزار های متعدد صرف می‌کنید ،‌ شاید بخش اعظمی از شما همین مقاله را هم از باطن تلفن همراه گوشی خویش تفحص می کنید. تلفن همراه های هوشمند سرتاسر جهان را گرفته میباشد و در کشوری مثل ایالات متحده ، عموم روزمره دست‌کم ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه از وقت طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را در موبایل های تلفن همراه خویش سپری میکنند.

خب چنانچه عالم بدین سمت جنبش نموده است چرا بیزنس شما به سمت آن تکان نکند و برای سرویس ها دهی بیشتر نرم افزار خویش را نسازید ؟ اکنون بخش اعظمی از موسسات ، اشخاص صاحب و مالک بیزنس ، سرویس ها متعدد و ... در بستر نرم افزار ها ارائه گردیده‌است زیرا دسترسی به آن‌ها برای یوزرها و مشتریان آخری خیلی ریلکس میباشد.

درین نوشته ی علمی یک‌سری استدلال را می خوانید تا شمارا متقاعد نماید نرم افزار بسازید.



1 − نرم افزار ها سبب بیشتر چشم شدن مارک شما میگردد.
یک کدام از مزیت های داشتن نرم افزار تلفن همراه ، گنجایش آن ها در ساخت درایت از اسم و مارک تجاری شما در کنار بقیه ابتکارات بازاریابی شماست. داشتن اپلیکیشن تلفن همراه قادر است در پرورش چشم شدن مارک شما یاری بکند.


زمانی یوزرها ، نرم افزار شما‌را را تلفن همراه بهتر نصب نمایند مطمئن گردید روزمره یک سری توشه لوگو و اسم مارک شمارا می‌بینند به خصوص در‌صورتی‌که تجهیزات و امکان هایی داخل اپلیکیشن طراحی نمایید که مخاطب را ترغیب نماید تا به نرم افزار راز بزند و از آن استعمال نماید.



2 - نرم افزار ها سبب ساز ساخت ارزشمندی فی مابین یوزرها می‌شود
دسترسی دیجیتالی یک کدام از مهم ترین مسائل در معاش امروزه ی بشر هاست و نرم افزار های تلفن همراه نقش مهم را بازی میکند.

مشتریان دوست ندارند برای توصیه دوباره یک متاع مجدد با شما تماس بگیرند آن‌ها ترجیح می دهند این فعالیت را با لمس شیت ی موبایل خویش اجرا دهند. مشتریان دوست ندارند هربار برای حل یک اختلال با حفاظت شما تماس بگیرند آنان ترجیح می دهند از روش بخش چت نرم افزار یا این که چت های دیگری که قرار دادید با مدد کلام نمایند.


در سالهای پیشین شایسته ترین و سریعترین راه و روش رابطه با مشتری این بود که به نشانی اینترنتی بزنید یا این که با وی تماس حاصل نمایید امروزه می توانید از روش نرم افزار های گوشی یک نوتیفیکیشن به تلفن همراه کاربرهایتان ارسال فرمایید که فورا از آن باخبر شوند.چیزهای بی آلایش ای که‌این فعالیت آماده میکند مثل عدم ورود به آدرس اینترنتی و ... به کاربرانتان لذت بیشتری می دهد.

در نرم افزار خویش می توانید نرم افزار هایی برای وفاداری مشتریان ، امکاناتی براساس ناحیه ی مکانی ، کدهای تخفیف و ... قرار دهید تا برای مشتریان خویش قیمت بیشتری قائل گردید و بنابراین نرم افزار های تلفن همراه به تجارت و مشتریان شما ارزشمندی بیشتری می دهد.



3 - نرم افزار ها سبب تعامل بیشتری با مشتری می شوند.
اکنون منش های تعاملی بیشتری برای مشتریان وجود داراست مثلا بازاریابی نشانی اینترنتی و شبکه‌های‌مردمی و ... که موثر می باشند اما هیچ کدام به اندازه ی پوش نوتیفیکیشن که در نرم افزار ها وجود دارااست اثرگذار ، سریع و بی واسطه وجود ندارد.

در هر هنگامی که تجارت شما توصیه ویژه ای برای مشتریان داراست که مطمئنید از آن لذت خواهند موفقیت می‌توانید یک push notification به موبایل آنان ارسال فرمائید تا درجا از آن با خبر شوند.

شیوه دیگری برای تعامل بیشتر این میباشد که از روش نرم افزار از یوزرها درخواست نمایید که ایده ها و امتیاز دهی برای سرویس ها یا این که محصولاتی که توصیه داده اند بدهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.