چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تفاوت های وب اپلیکیشن با وب سایت در چه مواردی است؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت های وب اپلیکیشن با وب سایت در چه مواردی است؟

۱۲ بازديد
تفاوت های اینترنت نرم افزار با وب سایت
خب تا اینجا بابیان مزایای اینترنت نرم افزار تا حدودی به تفاوت این قابل انعطاف افزارها با نرم افزار های موبایل پی بردیم. اما سوالی که برای اکثر اوقات یوزرها هنوز پابرجاست این میباشد که چه تفاوتی در میان وبسایت ها با اینترنت نرم‌افزار ها وجود دارااست؟ قبلا هم بدین قضیه اشاره داشتیم که‌این دو مقوله در عین اینک که یکسری اشتراکات دارا هستند، قابلیت ها طراحی اپلیکیشن در مشهد و تجهیزات به طور کامل متفاوتی را در دست یوزرها خویش قرار میدهند. به دنبال به رسیدگی این تفاوت ها می پردازیم.

میزان تعامل یوزرها
یکی از مهمترین تفاوت های مو جود دربین وب سایت و اینترنت اپلیکیشن میزان تعامل یوزرها با آن هاست. در واقع می قدرت این مسئله را وجه تمایز بین اینترنت اپلیکیشن و تارنما به شمار آورد. اینک بیایید این مورد را مقداری بازتر کنیم. وب سایت ها می‌توانند انواعی از محتواهای صوتی، تصویری و متنی را به یوزرها خویش علامت دهند. یوزرها هم میتوانند از این محتواها به گونه های متعدد به کار گیری نمایند. البته توانمند به ساخت و ساز تغییر یا این که تاثیرگذاری روی این محتواها نیستند.

چنانچه که‌این آیتم برای اینترنت نرم‌افزار ها نیست. محتوا و داده هایی که در اینترنت نرم افزار ها ارائه میشوند، ضمن قابلیت و امکان دیدن و تلاوت، قابلیت و امکان مدیر از سوی یوزرها را نیز دارا هستند. یعنی یوزرها می‌توانند یک تعامل دوطرفه ساخت کرده و این کار را به صورت یک گفت‌و‌گو جاری ساختن دهند. از جمله، یوزرها روی یک دکمه خاص کلیک کرده یا این که فرمی را لبریز و ارسال می نمایند. در غایت نیز، ورقه موردنظر برای آن‌ها یک جواب مطلوب و اثرگذار ارسال می نماید.

جواب ارسال گردیده قادر است به اشکال مختلفی همانند پرداخت الکترونیکی، چت آنلاین، دانلود یک گواهی خاص و... باشد. در صورتی‌که بخواهیم یک تعریف پر‌نور خیس از ترازو تعامل یوزرها با اینترنت اپ بیاوریم می توانیم به شبکه های عمومی اشاره کنیم. شبکه‌های‌عمومی می توانند از روش بلاگ ها یا این که صفحه چت، یوزرها را به یکدیگر رابطه دهند. همینطور یوزرها میتوانند به طور نامحدود در این پلتفرم ها مبادرت به نشر محتوا نمایند. بنابراین می قدرت اذعان کرد از نگاه تعامل، اینترنت برنامه ها نسبت به سایت ها برتری دارا هستند.

یک پارچه سازی
خواسته از یکدست سازی بدین مضمون‌ می‌باشد که بتوان با مخلوط و مخلوط کردن قسمت های مختلف، یک کانال یا این که تیم گرانقدر خیس و کامل تر ساخت. هم تارنما ها و هم اینترنت اپ ها توانمند به ترکیب و یکپارچه سازی می‌باشند. ولی در‌صورتی‌که بخواهیم پاره ای جزئی خیس این مورد را گزینه پژوهش در اختیار بگذاریم، می توانیم بگوییم در این زمینه، اینترنت نرم افزار ها حالت بهتری دارا هستند.

از آن جایی که اینترنت اپ ها، نسبت به وب سایت ها عملکرد بغرنج تری دارا هستند، برای کارکرد صحیح، نیاز به تعامل و یا این که ادغام شدن با سیستم های مازاد دارا‌هستند. به همین جهت معمولا روند یکپارچه سازی در آن‌ها رایج خیس میباشد. مثلا، هم تارنما های تجاری و هم اینترنت اپ های تجاری قادرند با سیستم رابطه مشتری (CRM) ترکیب شوند. به‌این روش اطلاعات و داده ها مایحتاج یوزرها به شکلی به طور کامل فردی سازی گردیده در چنگ آنها قرار میگیرد. ولی این خصوصیت در سایت ها نسبت به اینترنت اپ ها کمتر قابل اجرلست.



احراز هویت
معمولا یوزرها برای به کار گیری از تجهیزات یک برگه خاص از سایت یا این که اینترنت نرم افزار ها نیاز به احراز نام‌و‌نشان دارا هستند که‌این شغل از روش وارد کردن اسم کاربری و رمز عبور جاری ساختن می گردد. از آن جایی که اینترنت نرم افزار ها نیاز به داده ها به طور کامل فردی از سوی یوزرها دارا هستند، احراز نام‌و‌نشان در آنان تماما موردنیاز و ضروری میباشد.

این گزینه باعث می‌گردد تا امنیت اکانت های کاربری تا حد متعددی ارتقاء پیدا نماید. یک کدام از دلایلی که اینترنت اپ ها نیازی مبرم به احراز نام‌و‌نشان دارا‌هستند این میباشد که در مقایسه با سایت ها تجهیزات و مورد های بیشتری در مشت یوزرها قرار می دهند. شبکه های عمومی همانند اینستاگرام یک نمونه اشکار و کاربردی دراین باره میباشد.

شما برای ورود به شیت موردنظر خویش در اینستاگرام بایستی اسم کاربری و راز عبور قادر داشته باشید. در شکل ضعیف بودن رمز عبور احتمالا قابلیت هک شدن پیج شما وجود دارااست. همینطور هرگونه خطایی در احراز نام و نشان، شما را از استفاده از تجهیزات شیت محروم می نماید. این در حالی میباشد که احراز نام و نشان در سایت ها چندان ضروری وجود ندارد.

بعضی اوقات شما احتیاجی به نام نویسی و وارد کردن داده ها خویش برای دسترسی به داده ها یک وب سایت ندارید و می توانید به راحتی فارغ از لاگین شدن از مقاله ها و اخبار مهم یک سایت برخوردار گردید. پس با اعتنا به این توضیحات می توان ذکر کرد هم اینترنت نرم افزار ها و هم سایت ها می‌توانند از احراز نام‌و‌نشان برای یوزرها به کارگیری نمایند البته این مورد برای اینترنت نرم افزار ها کاملا ضروری و اجباری است. چرا‌که سطح امنیت در آنان بسیار بالاست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.