سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

لندینگ پیج یا صفحه فرود اپلیکیشنتان را بسازید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

لندینگ پیج یا صفحه فرود اپلیکیشنتان را بسازید

۱۸ بازديد
توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار اکثر اوقات از بازاریابی برای اپ شان دیده پوشی می نمایند. اینکه شما اپلکیشن فوق العاده ای بسازید بدین معنی وجود ندارد که عموم مطلقا آن را پیدا و از آن استعمال می نمایند. درحال حاضر شاید بپرسید سایر افراد چطور می بایست از وجود نرم افزار شما باخبر شوند و آن را کشف نمایند؟

در موقعیت ایده آل طراحی اپلیکیشن در مشهد و پیش از اینکه نرم افزار خودتان را بسازید دست کم می بایست یک شیت فرود ساخت و ساز فرمایید. به نمونه پایین نگاه نمائید:



این سایت وابسته به نرم افزار Crest اینجانب میباشد. در اینجا به صورت خلاصه توضیح داده که‌این نرم افزار چه کاری اعمال میدهد، آیتم به کار گیری چه افرادی قرار می‌گیرد و چرا اپ مفیدی میباشد. این ورقه همینطور مشتمل بر دکمه فراخوان (CTA) برای نام نویسی در لیست انتظار نرم افزار است.

این تارنما به شما قابلیت می‌دهد پیش از اینکه نرم افزار تان در نرم افزار استور قرار بگیرد با یوزرها بالقوه آن رابطه برقرار نمائید. یادتان باشد شما هنوز شیت فروشگاهی برای اپلیکیشنتان ندارید؛ به این ترتیب داشتن یک سایت کاغذ فرود بسیار اصلی میباشد.

شما تحت عنوان یک بسط دهنده اپ می بایست میان خودتان و مشتری های احتمالی تان پل ارتباطی ساخت و ساز نمایید. زمانی بتوانید به طریقی با مشتریان مکالمه نمایید، این گفت‌و‌گو قادر است باعث به تست نرم افزار شما بوسیله یوزرها یا این که مشتریان خواهد شد.

برگه نرم افزار شما به اجزای ذیل نیاز دارااست:

۱- یک تیتر بدیهی در بالای شیت

۲- یک جمله مقدماتی مختصر یا این که یک فیلم توضیح دهنده

۳- تصویر ورقه نرم افزار یا این که موکاپ آیفون

۴- آیتم فراخوان برای مبادرت، یعنی نام نویسی یا این که نصب اپ

۵- تفکیک مشخصات و مزایای نرم‌افزار

۶- داستانی درباره سازندگان نرم افزار یا این که بخشی با تیتر “درباره ما”

اما خودتان میتوانید ترتیب این ارکان را عوض نمائید؛ البته عالی میباشد تیتر و مورد فراخوان را بالای ورقه بگذارید. برای تولید رابطه تک به تک با اشخاص هم معمولا از بخشی با تیتر “درباره ما” در بالای کاغذ استعمال میشود.

برگه معرفی نرم افزار شما تحت عنوان راهی برای شناخت و ترغیب سایرافراد برای به کار گیری از نرم افزار شماست. زمانی هنوز نرم افزار تان به اپلیکیشن استور نرفته و در دسترس یوزرها قرار نگرفته می بایست از اینگونه کاغذ ای برای جذب مشتریان بالقوه به کار گیری فرمایید.

حتی در صورتیکه برای مثال در برنامه استور هم شیت داشته باشید، نمی توانید در آن کاغذ بلاگ نویسی نمائید، روزنامه ارسال نمائید یا این که از پذیرندگان نخستین درخواست ارسال برخورد داشته باشید. یک کاغذ معمولی تارنما به شما امداد می نماید تا با کاربرانی که در آجل قرار میباشد از نرم‌افزار شما به کار گیری نمایند رابطه پایداری داشته باشید. ایده درخواست آدرس اینترنتی از اشخاص در کاغذ وب سایت هم ایده داهیانه ایست. براین اساس می‌توانید با آنان از روش نشانی اینترنتی در تماس باشید.

ابزارهایی که در ساختن کاغذ اینترنت به صورت اثر گذار و قابل توجهی به شما یاری نمایند وردپرس (WordPress) و لید پیجز (Leadpages) میباشند. هیچ کدام از این ابزارها نیازی به علم HTML ندارند. با اینکه در سال ۲۰۲۰ هستیم؛ ولی هنوز خیلی از کسانی که در حوزه تشکیل داد نرم افزار فعالند هنوز شیت اپلیکیشن استور را صرفا شبکه بازاریابی نرم‌افزار های خویش میدانند. در هم اکنون که با این تصور سایر مجال های بازاریابی شان را از دست می‌دهند. در واقع شایسته ترین گزینه برای ترغیب مشتریان بالقوه تشکیل داد برگه فرود میباشد.

چقدر مجال می بایست صرف نمائید؟ موردنیاز وجود ندارد وقت متعددی صرف فرمائید و وسواس به خرج بدهید!
چقدر بایستی هزینه فرمایید؟ برای ایجاد کرد یک وب سایت عالی، در شرایطی که که خودتان توانگری این شغل را نداشته باشید بایستی یه خرده هزینه نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.