چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مزایا ئ معایب کار فریلنسری

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایا ئ معایب کار فریلنسری

۱۸ بازديد

کسب درآمد از نرم افزار نویسی اندروید با فریلنسری و انجام پروژه
یکی از طرق ایجاد درآمد برای نرم افزار نویس اندروید، کارکردن به صورت پروژه ای برای دیگران هست. درین روش پروژه‌ها به صورت آزادکاری و یا دورکاری ایفا می گردند. معمولا اکثر کسانی که به کار شرکتی علاقه ندارند، به این طریق از کسب درآمد روی می آورند. این شیوه به صورت تک نفره و یا گروهی اعمال می گردد. در شرایطی که پروژه بزرگ باشد و مهارت‌های بیشتری نیاز داشته باشد، تعدادی برنامه نویس بدور هم گردآوری می‌شوند و کار را اعمال میدهند. ولی پروژه‌های کوچک را یک نرم افزار نویس به تنهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد هم می‌تواند ایفا دهد. در این باره درآمد برنامه نویس اندروید به وسیله خود وی گزینش می شود.

در حالتی‌که که در اپلیکیشن نویسی اندروید به اندازه کافی فراگیری دیدید و چند پروژه تستی پیاده سازی کردید، می‌توانید به به دست آوردن پروژه‌های نرم افزار نویسی آزاد بپردازید. به‌این شغل فریلنسری یا دورکاری میگویند. طریق‌های زیادی برای فریلنسری وجود دارااست. مثلا معمولی‌ترین طریق جهت دریافت پروژه‌های فریلنسری، به کار گیری از روابطتان هست.

طریق دیگر مراجعه به وب سایت‌های فریلنسری و همان ارائه دهنده خدمات فریلنسری می باشد. با این نحوه حتی می‌توانید از طریق دریافت و انجام پروژه‌های خارجی به حصول درآمد دلاری از طریق اپ نویسی اندروید بپردازید! در کشور‌ایران سایت‌های فریلنسری زیادی مثل پونیشا، ایفا میدم و… فعالیت می‌کنند. شما به سادگی می‌توانید در این وب سایت‌ها ثبت نام کرده و رزومه بسازید. سپس کافی می باشد برای اجرا پروژه‌های مختلفی که دیگر افراد در وبسایت قرار می‌دهند اعلام استعداد کنید.

مزایای فعالیت فریلنسری
میزان درآمد اپلیکیشن نویسی در نقطه پایان هر ماه کاملا بستگی به خود نرم افزار نویس داراست. زیرا او می‌توانید در یک ماه با جاری ساختن پروژه‌های زیاد چندین برابر درآمد نرم‌افزار نویس اندروید در یک شرکت را دستیابی کند.
زمان ایفا اپلیکیشن نویسی دست خود نرم افزار نویس هست و می‌تواند هر زمانی که خواست استراحت کند و با اپلیکیشن نویسی کند.
نرم افزار نویس قادر است هنگامی را به یادگیری و بسط مهارت‌های نرم‌افزار نویسی خودش اختصاص دهد.
معایب عمل فریلنسری
در کار فریلنسری مانند کار شرکتی درآمد ثابتی برای اپلیکیشن نویس وجود ندارد، پس چنانچه چیره به یافتن پروژه نشد درآمدی نخواهد داشت.
در‌این نحوه خبری از قوانین شغل و بیمه نیست و اپلیکیشن نویس ذیل پناه هیچ سازمانی نیست.
ارتباط کمتری با برنامه نویسان دیگر خواهد داشت.
مسائل مالی در بین اپ نویس و کارفرما به عهده خود اپ نویس می باشد.
وظیفه جستن پروژه برای فعالیت به عهده برنامه نویس است.
کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید با استخدام به عنوان یک نرم افزار نویس اندروید


یکی از طرق زود بازده برای کسب درآمد از اپ نویسی اندروید استخدام در شرکت‌های برنامه نویسی هست. چه تازه کار باشید و چه کهنه کار، معمولا شرکت‌های زیادی می‌باشند که شما را استخدام کنند و یا به عنوان کارآموز بپذیرند. پس رزومه خود را به حد قابل قبولی برسانید و آن را در یک کدام از وب سایت‌های کاریابی مانند جابینجا، کشور‌ایران استخدام و… آپلود نمایید. بعد از آن آگهی‌های استخدام نرم افزار نویس اندروید را دنبال نمائید و رزومه خود را برای مواردی که به نظرتان با شرایطتان سازگارتر می باشد، ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید :
چگونه در شرکت‌های برنامه نویسی استخدام شویم؟
همچنین می‌توانید به شرکت‌های گزینه علاقه خود که در مسئله نرم افزار نویسی برنامه اندروید عمل دارند رزومه ارسال کنید. استارت آپ‌ها هم همیشه با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد. نخست آپ‌ها می‌توانید به گنج تجربیاتتان اضافه کنید و با غنی کردن رزومه کاری خود، به تدریج حقوق دریافتی خود را افزایش دهید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.