شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

جزئیات فنی را یاد بگیرید به خصوص برای کار با داده ها، یادگیری ماشین و devops

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

جزئیات فنی را یاد بگیرید به خصوص برای کار با داده ها، یادگیری ماشین و devops

۲۲ بازديد
به دنبال اشخاص مدبر باشید که در‌پی راه حل مسائل باشند
در رهبری گروه های توسعه نرم‌افزار مدیران بایستی به دسته های توسعه و گسترش دهنده نرم افزار تذکر نمایند که نیازی به اختراع دوباره راهکار هایی که تا قبل از این ایجاد گردیده اند ندارند. انبوهی از قابل انعطاف افزارهایی که تحت عنوان خدمت در دست شما قرار گرفته اند، کدهای متن گشوده، منابع ابری و ... میتوانند این راهکارها را به شایسته ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد صورت ممکن به شما ارائه دهند.
Marcus Merrell نائب رئیس استراتژیک تکنولوژی در کمپانی Sauce Labs بر التفات شناسایی جویندگان راه‌حل های مطلوب در طول مدیر و رهبری دسته های پیشرفت نرم افزار تاکید دارد. وی می گوید مواردی وجود دارد که تیزهوش ترین شخص با شایسته ترین الگوریتم کسی میباشد که شما به آن نیاز دارید. با این موقتی بیشتر زمان ها شما به کسی نیاز دارید که جواب مورد نیاز شمارا در کتابخانه یا این که ابزاری بیابد.


در رهبری مجموعه های بسط اپ انتظار نداشته باشید که مهارت های کدنویسی فارغ از مربیگری بهبود پیدا نماید
هنگامی که وهله به کدنویسی میرسد مدیران مجموعه های پیشرفت برنامه نقش بسیار مهمی در بازرسی عملکرد توسعه دهندگان، رعایت کردن استانداردها توسط آن ها و همچنین مسیر ارتقای مهارت های آن ها دارا هستند. Ravi Duddukuru مدیریت ارشد فرآورده در کمپانی DevGraph میگوید: کوچینگ و مربیگری برای تیم های گسترش دهنده نرم افزار از مداقه بسیار متعددی برخوردار است. کوچینگ خیر صرفا می‌تواند مهارت های اعضای دسته را افزایش دهد بلکه منجر صرفه جویی در زمان و هزینه این تیم ها نیز خواهد شد.

وی همینطور ادامه میدهد: مدیریت توسعه و گسترش در زمان رهبری تیم های گسترش نرم افزار باید کدها را تجزیه و بررسی نماید تا خطاهای خاصی که به وجود می آیند را شناسایی کرده و با گسترش دهندگان همیاری نماید تا الگوهای کدنویسی خویش را تغییر و تحول دهند تا از خطاها پرهزینه هجران شود. این چنین خیر فقط گسترش دهندگان مهارت های جدیدی را به دست میاورند بلکه مخارج مرتبط با آزمایش کد و خطاها فنی کدها نیز کاهش پیدا می نماید.


جزئیات فنی را خیال و خاطر بگیرید به خصوص برای عمل با اطلاعات، یادگیری ماشین و devops
بسط برنامه فقط مرتبط با کدنویسی وجود ندارد و مدیرانی که قصد رهبری تیم های پیشرفت نرم افزار را دارا هستند می بایست درباره جزئیات فنی مشتمل بر معماری های ابری، اتوماسیون استقرار، عملیات روی اطلاعات، رئیس چرخه بسط سبک های یادگیری ماشین و ... با خبر باشید. Michael Berthold مدیر عامل KNIME میگوید: مدیران باید تفاوت های ظریفی که میان MLops، modelops، dataops، devops و Xops را بدانند.

شناخت با dataops و همچنین سبک های یادگیری ماشین از عنایت بسیار متعددی برای رهبری تیم های توسعه و گسترش نرم‌افزار شامل است. وی همینطور ادامه میدهد: گسترش دهندگان اپ میتوانند دو ادله بسیار کلیدی و مهم را نادیده بگیرند: پیش پردازش اطلاعات بخشی از فرآیند ساخت است و استیناف بر سبک در دور و اطراف ساخت و ساز اکثر وقت ها ایستا و غیر واکنشی است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.