سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

استفاده از ابزارهای ساخت اپلیکیشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

استفاده از ابزارهای ساخت اپلیکیشن

۱۱ بازديد

در شرایطی که تصمیم به یادگیری کدنویسی ندارید و یا این که سرمایه کافی برای استخدام یک تیم کارشناس را ندارید، می‌توانید از نرم افزار سازها به کار گیری نمائید. خبر عالی این میباشد که‌این ابزارها به آسانی با به کار گیری از قابلیت و امکان کشیدن و آزادکردن برای شما یک نرم افزار پیاده سازی می نمایند. در‌این طرز دیگر خیر نیاز به تخصص خاصی دارید و خیر نیاز دارید تا سرمایه هنگفتی هنگام آغاز فعالیت صرف فرمایید.

این طریق آسوده میباشد و با‌گاز می‌توانید نرم افزار را در مارکت ها منتشر طراحی اپلیکیشن در مشهد نمایید و باتوجه به گزینش نوع سیستم تجهیزات متفاوتی برای شما مهیا میگردد. با دقت به‌این که طریق های ایجاد کرد اپلیکیش قابلیت و امکان های زیادی را عرضه میکنند البته نمیشود تحت عنوان یک طرح ایده آل برای عده ای باشد که دنبال ایجاد کرد نرم افزار های معلوم گردیده می‌باشند.

بعضی از شایسته ترین ابزارهای آنلاین عبارتند از AppyPie, Kinetixe و Nativ که طرح‎های گوناگونی را با بها‎های متعدد ارائه می‎ دهند تا شما به راحتی مبتنی بر نیاز خویش شایسته ترین آیتم را تعیین نمایید و عمل را پیش ببرید.

نقاط مثبت

تمامی می‌توانند از این شیوه با امداد به دست آوردن ار تجهیزات وب سایت نرم افزار متبوع خویش را بسازنند.
به طور کامل مقرون به صرفه میباشد و شما هم زمان میتوانید پلتفرم اندروید و ios را هزینه اش را پرداخت نمائید و اپلیکشن خویش را بسازید.
سرعت بالایی داراست و در کمتر از یک ساعت به غرض خویش خواهید رسید و دست شما‌را در طول بسیار گشوده می‌گذارد.
می‌توانید محتوای پویا داشته باشید و از روش پنل پایین اینترنت داده ها را بروزرسانی فرمایید.
نقاط منفی

در بعضی تجهیزات محدودیت خواهید داشت. به صورت نمونه چنانچه در نرم افزار نیاز به به کار گیری از سنسورها در تلفن همراه داشته باشید با سیستم‌های آنلاین نمی توانید این شغل را اجرا دهید اما تجهیزات محور‌ای در نرم افزار را تماما نگهبانی می‌نمایند.
این خدمات نیاز به تمدید هزینه دارا‌هستند و زمان فرصت تمدید هرمورد مختلف میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.