شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مقایسه اپلیکیشن تلفن همراه و وب موبایل

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مقایسه اپلیکیشن تلفن همراه و وب موبایل

۸ بازديد

مقایسه نرم افزار موبایل و اینترنت گوشی
سال‌هاست که شاهد پرورش تعداد یوزرها وب گوشی با سرعت بیشتری نسبت به یوزرها وب دسکتاپ بوده‌ایم. این پدیده به هیچ وجه تعجب‌آور وجود ندارد، چون این فرایند در سال 2008 به وسیله کارشناسان صنعت پیش‌بینی گردیده بود. درین نوشته‌ی‌علمی به مقایسه نرم افزار گوشی و اینترنت گوشی پرداخته و در زمینه ی خصوصیت‌های هریک حرف خوا‌هیم کرد.
محتوا نهفته
1 نرم افزار گوشی یا این که اینترنت گوشی؟
2 مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها در بالاترین حد خویش
3 چرا نرم افزار‌ موبایل آنقدر در دنیای مدرن برای یوزرها اساسی شد‌ه‌است؟
3.1 1. خصوصیت‌های بیشتر
3.2 2. سرعت بیشتر
3.3 3. کاربرپسند
3.4 4. راحتی
3.5 5. دور و اطراف خودکفا 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


3.6 6. حضور مارک
نرم افزار گوشی یا این که اینترنت تلفن همراه؟
در شرایطی که به واحد سنجش مجال صرف گردیده برای به کار گیری از نرم افزار‌های تلفن همراه و اینترنت گوشی اعتنا کنیم، نرم افزار‌های موبایل همواره غالب می‌باشند. استعمال از نرم افزار موبایل به صورت فزاینده‌ای از به کارگیری از مرورگر گوشی پیشی می گیرد. طبق گفته eMorketer، یوزرها موبایل‌های هوشمند در سال 2020 حدود 4 ساعت در روز را در وب سپری کرده‌اند و 88 درصد از این فرصت صرف به کار گیری از نرم افزار‌ها گردیده‌است.

مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها در بالاترین حد خویش
مجال صرف گردیده در نرم افزار‌ها از سوی یوزرها موبایل در سال 2021 مخصوصا سه ماهه سوم، به بالاترین حد خویش رسیده میباشد. براساس واپسین گزارش منتشر گردیده بوسیله App Annie، به صورت میانگین یوزرها اندروید در آمریکا فعلا 4.2 ساعت در روز را صرف به کار گیری از نرم افزار‌های گوشی می‌نمایند. مصرف کنندگان در کره جنوبی 5 ساعت در روز را صرف به کار گیری از نرم افزار‌های گوشی خویش می‌نمایند که در مقایسه با 4.8 در سه ماهه دوم سال 2021، ارتقا یافته میباشد.

به کارگیری روزافزون از نرم افزار‌های موبایل پیامدهای دورازشوخی برای برندهای دیجیتال دارااست. یوزرها به استحصال‌و‌امور می گویند که چه‌گونه میخواهند محتوای خویش را مصرف نمایند. دنیای آنلاین تخت‌گاز رو به جلو در درحال حاضر تکان میباشد و به صورت فزاینده‌ای مشخص و معلوم میشود که داشتن نرم افزار فردی برای مرتبط ماندن بسیار اصلی و کلیدی میباشد.







چرا نرم افزار‌ موبایل آنقدر در دنیای مدرن برای یوزرها اصلی گردیده‌است؟
1. خصوصیت‌های بیشتر
در حالی که نرم افزار‌های موبایل میتوانند از کلیه عملکردهای متعدد تلفن شما به کار گیری نمایند، یک اینترنت‌تارنما موبایل بسیار محدودتر شغل می‌نماید. این بدان معناست که یک نرم افزار گوشی می تواند سطحی از تعامل را بسیار بالاتر از توان‌های رقبای خویش ارائه دهد. GPS، دوربین و اعلان‌ها فقط برخی از عملکردهایی می باشند که نرم افزار‌های موبایل می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و با بسط فناوری موبایل، این لیست نیز به آن اضافه گردد. با اعتنا به استعمال بی نقص نرم افزار‌ها از اعلان‌ها، آیا تعجبی ندارد که یوزرها داده ها بیشتری را از روش نرم افزار‌ها اخذ نمایند؟ همگی کاربرانی که نرم افزار شمارا دانلود کرده‌اند، می توانند به راحتی اعلان‌ها را اخذ نمایند.

2. سرعت بیشتر
از آنجایی که نرم افزار‌های موبایل در دستگاه شما دانلود و نصب میگردند، یوزرها میتوانند سریع‌خیس از نرم افزار‌ها به کار گیری نمایند. به مکان نیاز به بارگیری تمامی تصاویر و عملکردهای متعدد، نرم افزار به آسانی کلیه چیز را از پوشه‌هایی که از قبلی در دستگاه وجود داشت، توده‌آوری می‌نماید. با کاهش فرصت بار گذاری، یوزرها مجال بیشتری برای نشستن و لذت بردن از نرم افزار به روشی که در حیث گرفته گردیده است، دارا هستند.

3. کاربرپسند
بعضا از اینترنت‌وب سایت‌های موبایل می توانند نسبتا سرگردان‌کننده باشند. درصورتی که سایتی برای دستگاه شما باصرفه‌سازی نشده باشد، ممکن میباشد به حیث رسد که در اکنون جنبش در یک میدان مین می باشید. مجموعاَ، نرم افزار‌های گوشی استفاده کننده پسند می‌باشند، چون رابط کاربری به صورت خاص با پیش گویی یوزرها موبایل پیاده سازی گردیده است. نرم افزار‌های موبایل یک طرح‌بندی معمولی، تصاویر بدیهی و حتی فراگیری‌هایی را برای کاربرانی که برای نخسین بار استعمال می‌نمایند، ارائه می‌نمایند.

4. راحتی
با اپلیکیشنی که جزئیات، سوابق به کار گیری و پیکربندی شما‌را صرفا در پشت یک دکمه خرد شل در شیت اساسی ذخیره می‌نماید، نرم افزار‌ها همواره شل‌ترین آیتم برای یوزرها خواهند بود. با نرم افزار‌های موبایل، یوزرها هر فرصت که میخواهند از نرم افزار‌های گزینه عشق و علاقه خویش به کارگیری می‌نمایند. اینترنت گوشی‌ها اکثر اوقات این سطح از آسانی تجارب کاربری را ارائه نمی کنند.

5. دور و بر خودکفا
در مقایسه نرم افزار گوشی و اینترنت گوشی، اینترنت گوشی، شما فقط در اختیار گرفتن محتوای تارنما خویش را دارید. لحظه‌ای که به مکان دیگری لینک و پیوند می‌دهید، این در دست گرفتن از میان خواهد رفت. با به کارگیری از یک نرم افزار تلفن همراه، توسعه و گسترش‌دهنده قادر است مطمئن گردد که هر چیزی که استفاده کننده احتمالا به آن نیاز داراست، در محدوده نرم افزار جای‌دارد.







6. حضور مارک
زمانی فردی مرورگر اینترنت گوشی خویش را می‌بندد، تارنما شما از دستگاه موبایل وی حذف می‌گردد. هنگامی مخاطب نرم افزار موبایل شما‌را می‌بندد، مارک شما در شیت مهم دستگاه وی باقی می ماند. این بدان مضمون‌ میباشد که بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت شما می توانند اسم تجاری شما‌را بیشتر از آنچه تا قبل از این اعمال می‌دادند، یاد آوری نمایند. با قرار دادن بیشتر مارک در مقابل روئت کرد بازدیدکنندگان یا این که مشتریان اینترنت‌وب سایت خویش، احتمال بیشتری داراست که نرم افزار شمارا بگشایند.

محبوبیت نرم افزار‌های گوشی در اکنون ارتقاء میباشد و به شما قابلیت دسترسی به خصوصیت‌های تازه و دوراندیشی از مارک را می دهد که به آسانی با به کار گیری از اینترنت‌ گوشی قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. مهمتر از سایر، یوزرها به کار گیری از اپلییکشن‌های موبایل را به اینترنت تلفن همراه ترجیح می دهند. در صورتی اسم تجاری شما میخواهد از وسعت عظیمی از دستگاه‌های گوشی به کار گیری نماید؛ منطقی میباشد که به‌این تصور کنید که دقیقا چه‌گونه می‌اقتدار حضور گوشی مارک را باصرفه‌سازی کرد.

کمپانی تکران ارئه دهنده سرویس ها پیاده سازی‌ نرم افزار در سطحی دربین‌المللی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.