پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟

۱۳ بازديد

تشکیل داد نرم افزار گوشی چقدر تایم میخواهد؟

زمان هنگامی که ارتفاع میکشد تا یک نرم افزار ساخته گردد به طیف وسیعی از فاکتورها بستگی دارااست. سه گزینه نامبرده در لیست تحت، از مهمترین المنت ها در تقریب تایم تیبل شما می‌باشند:

نوع نرم افزار‌ای که می‌سازید (type of app)
ابهام خصوصیت‌های آن (complexity of its features)
طرز پیشرفت (development method)
براین اساس بعضا از نرم افزار ها را می اقتدار در یکسری ماه ایجاد کرد، در حالی که بعضا دیگر ممکن میباشد سال ها ارتفاع بکشد. در شرایطی که بخواهیم بطور کلی بگوییم، بیشتر نرم افزار های گوشی را می قدرت نزدیک به 6 تا 12 ماه پیشرفت اعطا کرد.
 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


نرم افزار های تلفن همراه با تلاش بغرنج تایم بیشتری میخواهند و درصورتی که چیزی معمولی برای به کارگیری فردی می‌سازید، مانند flashlight app یا این که calculator app، تک تک فرایند می تواند در کمتر از یک هفته کامل شدن خواهد شد. ولی چنانچه می خواهید Facebook ،Uber یا این که Tinder آجل را بسازید، به طور طبیعی بایستی انتظار سال‌ها ارتفاع کشیدن را داشته باشید. همینطور در صورتی‌که مایل به تشکیل داد یک نرم افزار ساکن (native app) با رمز گذاری سطح ذیل می باشید، به طبع نسبت به هنگامی که از یک پلتفرم ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری می کنید، تایم بیشتری خواهد موفقیت.

شایسته ترین روال برای تشکیل داد نرم افزار گوشی چیست؟
بطور کلی هیچ طرز واحدی برای گسترش نرم افزار ها، که بتواند برای همگی شایسته ترین باشد نیست. می اقتدار اذعان کرد این فرمان به موردها ذیل بستگی داراست:

نیاز
میزان دارایی
نوع نرم افزار
صنعت
و فاکتورهای دیگر
برای بیشتر اشخاص به کارگیری از یک پلتفرم تشکیل داد نرم افزار، شایسته ترین منش برای پیاده سازی و طراحی نرم افزار میباشد. از جمله پلتفرم BuildFire به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که فارغ از تایپ کردن حتی یک خط کد، اپلیکیشنی برای iOS و Android هم زمان ساخت‌و‌ساز فرمائید. شاید بتوان اظهار‌کرد این پلتفرم به جهت مقرون به صرفه بودن و نیز داشتن امکان تهیه و تنظیم بسیار (customizable)، شیوه نیکی برای تشکیل داد نرم افزار میباشد.

هزینه تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه چقدر میباشد؟

همگی چیز با ایده نرم افزار شما آغاز میشود. ابهام نرم افزار، بیشترین اثر را روی هزینه خواهد داشت. به عنوان مثال، اپلیکیشنی که از GPS و رابطه real-time فی مابین یوزرها استعمال می‌نماید، گران خیس از یک نرم افزار با محتوای بی آلایش میباشد. اپلیکیشن‌ای که صرفا دسترسی به ebook یا این که flashcards را مهیا می‌نماید، ارزان خیس از نرم افزار هایی میباشد که پروفایل‌های کاربری کاستوم داراست.

نرم افزار هایی با تمامی این خصوصیت‌های مازاد، به فعالیت بیشتر برای development و عمل بیشتر در بخش back end نیاز دارا هستند، که لبریز بدیهی میباشد هر دو روی هزینه تثیر میگذارند. فرض فرمائید می‌خواهید یوزرها نرم افزار هر توشه که لاگین می نمایند، وارد یک پروفایل یونیک شوند. این شغل به سرورهای دیتابیس و سرورهای پذیرش نام و نشان یوزر نیاز داراست. همینطور برای حفظ از داده ها تمامی اشخاص، به خصوصیت های امنیتی توانا نیاز دارید. طبیعی میباشد که‌این مورد ها برای نرم افزار calculator مورد نیاز وجود ندارد. در صورتی‌که هم می خواهید اپلیکیشنی بسازید که Tinder آتی باشد، گران خیس از یک اپ بی آلایش برای یک کسب و کار خرد خواهد بود.

همینطور طریق توسعه و گسترش، بر هزینه تمام شما اثر خواهد گذاشت. یه خرده جلوتر درباره ی پنج مشی رایج برای تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه حرف می‌کنیم، که همگی آن‌ها با ارزش های متفاوتی عرضه می گردند:

low-level coding
hybrid apps
rapid app development
cookie-cutter apps
BuildFire
low-level coding مدام گران ترین خواهد بود، چون شما‌را مکلف به استخدام توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار می نماید. یک نرم افزار iOS لزوما بها یک نرم افزار Android را ندارد. hybrid apps نیز به توان فنی و تکنیکی نیاز دارا‌هستند که بر هزینه آن افزوده میشود. البته چنانچه از یک app builder جانور به کارگیری فرمایید، مقدار متعددی از پول شما سیو می گردد.

شما میتوانید یک اپلیکیشن با 2000 دلار، 20000 دلار، 200000 دلار یا این که بیشتر از 2 میلیون دلار بسازید. بدیهی میباشد که هزینه ساخت یک نرم افزار تلفن همراه به فاکتورهای زیادی بستگی داراست. همان طور که پیش خیس هم اشاره کردیم، عواملی مانند نوع اپلیکیشن‌ای که می‌سازید، خصوصیت‌هایی که پیاده‌سازی میکنید و طرز گسترش، بیشترین اثر را روی بها خواهند داشت.

گسترش دهندگان پیش کسوت در ایالات متحده ممکن میباشد 150 دلار در ساعت شارژ اخذ نمایند، در قبال بسط دهنده ای که برای نخسین بار دراین باره شغل می نماید ممکن میباشد 30 دلار در ساعت هزینه داشته باشد. همینطور با ادامه فرآیند اضافه کردن خصوصیت‌ها، کوشش و عدم وضوح به نرم افزار، به طور طبیعی هزینه ارتقا مییابد.

آیا میتوانم به تنهایی یک نرم افزار تلفن همراه بسازم؟

اینطور مرسوم میباشد که پیشرفت تلفن همراه به یک دسته بدون نقص از بسط دهندگان نرم افزار نیاز داراست. ولی در بعدازظهر امروزی، می اقتدار خاطرنشان کرد که دیگر نیازی به بسط دهندگان نرم افزار وجود ندارد. هر کسی قادر است سوای کدنویسی یا این که یادگیری گویش اپلیکیشن نویسی، نرم افزار‌های خویش را ساخت کند.

پلتفرم‌های گسترش فارغ از کد، از آغاز و به سادگی ساختن یک نرم افزار را برای یوزرها غیر فنی سهل وآسان می‌نمایند. صرفا مسئله تعیین یک تمپلیت، اضافه کردن افزونه ها و کاستوم کردن مشخصات برای پاسخگویی به نیازهای شماست. این نوع پلتفرم ها را می شود به شایسته ترین صورت با سازندگان سایت مانند Wix یا این که Squarespace مقایسه نمود. در واقع در حالتی‌که تا قبل از این یک تارنما برای کسب و کار خویش ساخته باشید، ممکن میباشد با این ابزارها آشنا باشید.

این بی آلایش‌ترین روش برای تبدیل ایده یک نرم افزار، به حقیقت میباشد. با استعمال از پلتفرم DIY مانند BuildFire می توانید به مکان یک‌سری ماه یا این که حتی یکسری سال، یک نرم افزار را در برهه زمانی یک‌سری هفته‌ بسازید. این خیر صرفا بی آلایش ترین و سریع ترین راه و روش برای ایجاد کرد نرم افزار میباشد، بلکه مقرون به صرفه‌ترین خط مش نیز است.

از طرفی، استخدام تیمی از گسترش دهندگان نرم افزار، حقیقتا هزینه بردار میباشد. چون شما بدون چاره می باشید برای تحقیق باگ ها و عده‌آوری فیدبک های یوزرها، به یک گسترش‌دهنده iOS، توسعه و گسترش‌دهنده Android، پیشرفت‌دهنده Web، رئیس پروژه و حتی نماینده ضمانت چگونگی، پول پرداخت فرمائید. خیر فقط بایستی برای ایجاد کرد یک نرم افزار به‌این اشخاص پول پرداخت نمایید، بلکه می بایست بعداز فعال سازی اپلیکیشن، برای محافظت و ساپورت آن نیز به آنان پول پرداخت فرمائید.

درعوض، ساختن یک نرم افزار به تنهایی و با به کارگیری از قابل انعطاف افزاری که دارنده زیرساخت های از پیش مو جود میباشد، راحت خیس میباشد. براین اساس تمامی سرورهای احراز نام و نشان، سرورهای بک آپ، دیتا بیس ها، سرورهای تحلیل و مورد ها دیگر در دسترس شما می‌باشند. در واقع موردنیاز وجود ندارد نگران هیچ یک از این جنبه های تکنیکی باشید. بدین ترتیب صرفا روی طراحی صفحه نرم افزار، خصوصیات و جذب یوزر فوکوس نمایید. این پلتفرم ها مورد ها دیگر را در بخش back-end برای شما هندل می نمایند.

آیا روند تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه طاقت فرسا میباشد؟
در حالتی که از یک نرم افزار ساز سوای کد به کار گیری میکنید، به طور طبیعی پیشرفت نرم افزار آسوده میباشد. در غیر این شکل به مهارت های تکنیکی شما، که به عبارتی علم گویش های اپ نویسی میباشد، بستگی دارااست. در شرایطی که اهل تکنولوژی نیستید و نمی دانید چه‌گونه کدنویسی نمایید، تمامی چیز بر عهده گروه، دارایی و مشی پیشرفت شما خواهد بود.

ما فرض می‌کنیم شما می‌خواهید نرم افزار را خودتان از آغاز کدنویسی نمائید. در‌این نمایش، فعالیت بدین راحتی نخواهد بود. برای تایپ کردن کد می بایست گویش های نرم افزار نویسی تازه را خاطر گرفته و امتحان و خطای متعددی را پشت راز بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.