چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تفاوت‌های بین اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت Responsive

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت‌های بین اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت Responsive

۱۶ بازديد

تفاوت‌های در بین نرم افزار گوشی و اینترنت‌وب سایت Responsive
با اعتنا به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند به یکی ابزارهای ضروری معاش روزانه اکثری از اشخاص تبدیل شد‌ه‌است، دستیابی‌وکارها بایستی به سمت ارائه سرویس ها به طور گوشی جنبش نمایند. در شرایطی‌که هنوز این شغل را اجرا نداده‌اید، ممکن میباشد رقیبتان از این زمان به کارگیری نماید. در‌این نوشته‌ی علمی تفاوت‌های میان نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌وبسایت Responsive را رسیدگی میکنیم و به شما میگوییم کدامیک برای استخراج‌وکار گزینش بهتری میباشد.

یوزرها شما هم به اینترنت‌وب سایت‌های واکشگرا و هم نرم افزار‌های تلفن همراه دقت متعددی دارا‌هستند. شما بایستی از تشابه‌ها و تفاوت‌های دربین نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌تارنما Responsive دوراندیشی داشته باشید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



محتوا مخفی
1 همانندی‌ها
2 تفاوت‌های در میان نرم افزار گوشی و اینترنت‌تارنما واکنشگرا
3 نرم افزار‌های تلفن همراه
4 چرا و چه هنگامی به نرم افزار گوشی نیاز دارید؟
5 ارائه تجارب کاربری فراتر با نرم افزار‌های گوشی
6 شبکه ارتباطی بدون واسطه با مشتریان
7 اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه
8 چرا و چه هنگامی به اینترنت‌وبسایت گوشی نیاز دارید؟
9 کدامیک برای استخراج‌وکار عالی میباشد؟
همانندی‌ها
اذن دهید آغاز تشابه‌های در میان نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌تارنما Responsive را پژوهش کنیم:

پیاده سازی گردیده برای به کار گیری در یک دستگاه گوشی مانند موبایل هوشمند یا این که تبلت
دارنده خصوصیت‌های مختص تلفن همراه، مانند برقراری تماس یا این که شناسایی وضعیت مکانی مخاطب
المان‌های پیاده سازی با مقیاس و همت مطلوب در دستگاه‌های گوشی
اشتراک‌گذاری راحت در کانال‌های اجتماعی با دوستان و فالوورها
قابلیت و امکان پیاده سازی برای ای‌کامرس یا این که ام‌کامرس
سازش با بعضی طرز‌های مارکتینگ مختص تلفن همراه
تفاوت‌های فی مابین نرم افزار گوشی و اینترنت‌تارنما واکنشگرا
در اینجا می توانید تفاوت‌های دربین نرم افزار تلفن همراه و اینترنت‌وبسایت Responsive را مشاهده کنید:
یک نرم افزار تلفن همراه داخل دستگاه ذخیره می شود و بایستی از اپلیکیشن استور دانلود و نصب گردد.
معمولا بعضی خصوصیت‌ها و محتواهای آن سوای اتصال وب نیز در دسترس می‌باشند.
یک نرم افزار امکان هماهنگ شدن با خصوصیت‌های دستگاه تلفن همراه مانند دوربین، لیست مخاطبین، روز‌نگار و غیره را داراست.
یک شبکه ارتباطی بی‌اندیشه را در میان دستیابی‌وکار و استفاده کننده مهیا می‌نماید.
نکته کلیدی: یک اینترنت‌تارنما واکنشگرا بایستی او‌لین راه‌حل شما برای حضور در دستگاه‌های گوشی باشد. البته از سوی دیگر، نرم افزار تلفن همراه میتواند تجارب کاربری فوق‌العاده‌ای را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورد.

نرم افزار‌های تلفن همراه
یک نرم افزار تلفن همراه در واقع یک نرم افزار قابل انعطاف‌افزاری میباشد که به صورت ویژه برای به کار گیری در تلفن همراه‌های هوشمند و بقیه دستگاه‌های بی‌سیم مانند تبلت‌ها یا این که ساعت‌های هوشمند پیاده سازی می شود. این نرم افزار‌ها تماما غیروابسته از اینترنت‌وب سایت شما پیاده سازی می گردند.

برنامه‌ها معمولا برای ارائه تجربیات‌ای شبیه یا این که عالی از یک اینترنت‌وب سایت دسکتاپ پیاده سازی میگردند. نرم افزار‌ها عموما قابل انعطاف‌افزارهای فوق‌العاده تخصصی میباشند که جزئی از استراتژی تلفن همراه یک کمپانی به اکانت می آیند.





چرا و چه وقتی به نرم افزار گوشی نیاز دارید؟
از جمله در صورتی صاحب و مالک یک نانوایی یا این که مغازه عرضه نان می باشید، میتوانید با به کار گیری از یک نرم افزار، تولیدات خویش را برای قسمت خاصی از بازار مانند ما‌درها منزل‌دار یا این که کیترینگ‌های غذای خانگی بازاریابی فرمایید. هنگام پیاده سازی نرم افزار میتوانید به موردها مختلفی مانند المان‌های پیاده سازی، پیام و بقیه اجزای برندینگ اعتنا داشته باشید.

ارائه تجارب کاربری فراتر با نرم افزار‌های تلفن همراه
نرم افزار‌ها کارکشته به اجرای وظایف مختلفی میباشند و می توانند داده ها همگانی مانند بها‌ها و حادثه ها و قابلیت رزرو سرویس ها و کاوش را به سادگی در دسترس یوزرها قرار دهند. نرم افزار‌ها می توانند تحت عنوان یک پلتفرم سرویس ها‌دهی فردی‌سازی گردیده در حیث گرفته شوند، پیام‌رسان داخلی و صدها قابلیت و امکان منحصر به فرد دیگر داشته باشند.

شاید محسوس‌ترین مزیت داشتن یک نرم افزار تلفن همراه این میباشد که میتوانید باطن نرم افزار تجربیات جامعی را برای مخاطب آماده فرمائید.

شبکه ارتباطی بدون واسطه با مشتریان
نرم افزار گوشی شبکه ارتباطی فعلی را تقویت می‌نماید و یا این که یک شبکه ارتباطی بی واسطه را در دسترس یوزرها قرار میدهد. با به کار گیری از یک نرم افزار می توانید یک المان تازه را به استراتژی برندینگ خویش اضافه نمائید و تولیدها و خدماتتان را در دسترس دسته خاصی از بازار غرض قرار دهید.



اینترنت‌وبسایت‌های تلفن همراه
یک اینترنت‌تارنما گوشی در واقع ورژن مختصر و اثر گذار از اینترنت‌وبسایت دسکتاپ میباشد. تفاوت مهم فی مابین دو ورژن این میباشد که اینترنت‌وبسایت تلفن همراه فقط برای استعمال در دستگاه‌های گوشی پیاده سازی شد‌ه‌است. اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه معمولا محتوا و تعداد صفحه ها کمتری دارا هستند. هریک از صفحه های برای ارائه شایسته ترین تجربیات در دستگاه‌های گوشی، با صرفه گردیده‌اند.

چرا و چه وقتی به اینترنت‌تارنما تلفن همراه نیاز دارید؟
اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه این قابلیت و امکان را تولید می‌نمایند تا مشتریانتان از روش یک دستگاه گوشی به کمپانی شما دسترسی داشته باشند. از آنجایی که مجموع تلفن همراه‌های هوشمند دارنده یک مرورگر اینترنت می باشند، کمپانی شما در هر ساعتی از شبانه‌روز در دسترس صدها میلیون استفاده کننده قراردارد.

هیچ نیازی به دانلود وجود ندارد و یوزرها تنها با یک مرورگر اینترنت می توانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.

اینترنت‌تارنما‌های تلفن همراه رده شما در نتیجه ها کاوش را بهبود میدهند. موتورهای جستجویی مانند بینگ و گوگل به ارائه تجربیات رضایت‌قسمت در دستگاه‌های تلفن همراه اعتنا ویژه‌ای دارا‌هستند. در‌حالتی که این مراد را هواخواهی فرمائید شاهد بهبود رنکینگ خویش در برگه کاوش خواهید بود.

در شرایطی که وبسایت شما به وسیله وردپرس یا این که جوملا میزبانی می شود و به دلایلی مانند هزینه و فرصت نمیخواهید یک وب سایت گوشی مستقل داشته باشید، قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز یک ورژن تلفن همراه فرندلی از اینترنت‌وب سایت فعلیتان وجود دارااست. به این مراد کافیست یک کامپوننت ریسپانسیو را به اینترنت‌تارنما خویش اضافه فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.