چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

پنج روش که اپلیکیشن موبایل می‌تواند به رشد کسب‌و‌کار شما کمک کند

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

پنج روش که اپلیکیشن موبایل می‌تواند به رشد کسب‌و‌کار شما کمک کند

۱۵ بازديد

پنج طریق که نرم افزار تلفن همراه می تواند به پرورش استخراج‌و‌فعالیت شما یاری دهد
عالم در درحال حاضر تغییر تحول میباشد و امروزه برای هر حصول‌و‌عمل، سازش با واپسین بسط‌های تکنولوژیکی امری حیاتی میباشد. بطور قابل توجهی، نرم افزار‌های گوشی (آیفون، اندروید و بقیه پلتفرم‌ها) اکثری از یوزرها موبایل را مشغول خویش کرده‌اند و اکثر کارآفرینان هوشمند و آجل‌نگر، از این پدیده برای بهبود موقعیت استخراج‌و‌شغل خویش به کار گیری می‌نمایند. درین نوشته ی علمی، به پنج طریق که نرم افزار موبایل قادر است به پرورش استحصال‌و‌شغل شما یاری دهد، میپردازیم: 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


محتوا مخفی
1 1- تقویت برندینگ
2 2- بهبود تجربیات سرویس ها مشتری
3 3- کار تحت عنوان یک ابزار بازاریابی
4 4- مشتریان بیشتری بدست آورید
5 5- ارتقا درآمد
1- تقویت برندینگ
از آنجایی که لوگو یا این که شعار کمپانی شما بر روی کاغذ اکران گوشی مشتریان قابل مشاهده میباشد، عملا ناممکن میباشد که هر مجال که به محصول ها یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشند، شما‌را به حافظه نیاورند. همینطور تاکید بر مارک، یک مزیت قطعی در قبال رقبای شما که هنوز این استراتژی تجاری را اتخاذ نکرده‌اند، ارائه میدهد. در صورتیکه میخواهید سریعا مارک خویش را تقویت نمائید یا این که کاری فرمایید که از سوی مشتریان زودتر به رسمیت شناخته گردید، ساخت یک نرم افزار موبایل راهی بهتر برای یاری به بهبود مارک تجاری و آوازه کلی استخراج‌و‌عمل شما میباشد.





2- بهبود تجارب سرویس ها مشتری
مشتریان شما می توانند هر فرصت که میخواهند، به تولیدها و سرویس ها شما دسترسی داشته باشند. نرم افزار موبایل شما می تواند همه سرویس ها موردنیاز را به مشتریان ارائه دهد. نرم افزار شما می تواند دارنده خصوصیت‌هایی باشد که مشتریان را قوی می‌سازد در هر فرصت از شبانه روز، سوال ها خویش را مطرح کرده و داده ها ما یحتاج را پیدا نمایند.

3- فعالیت تحت عنوان یک ابزار بازاریابی
بیش تر از نرم افزار کاربردی، عنایت یک نرم افزار گوشی میتواند تحت عنوان یک ابزار بازاریابی پر ارزش دو چندان خواهد شد، ولی چه‌طور؟ می‌اقتدار آن را به راحتی با چهره‌بوک، توییتر و دیگر وب سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ترکیب کرد. این بدان معناست که با یک ضربه، مشتریان می توانند نرم افزار شما و یا این که تجربیات خویش را با کمپانی به اشتراک بگذارند، که همینطور میتواند باعث به تبلیغات بدون‌پول گردد. به علاوه، با به کارگیری از Push notification، می توانید با‌گاز تبلیغات یا این که رویدادهای ویژه را برای مشتریان خویش ارسال نمایید.

4- مشتریان بیشتری بدست آورید
به خیال داشته باشید که مصرف‌کنندگان مدرن دائما در هم اکنون جنبش و به دستگاه‌های گوشی خویش معتاد می‌باشند. با یقین، آن ها از یک نرم افزار گوشی موثر و دیدنی استعمال اکثری خواهند کرد. در شرایطی‌که نرم افزار شما به آنان یاری دهد که در حین خویش صرفه‌جویی نمایند، مطلقا شمارا به دوستان و خانواده خویش معرفی خواهند کرد.







5- ارتقا درآمد
یک نرم افزار گوشی با توانگری اجرا پیشنهاد، می تواند به راحتی شبکه درآمد دیگری را به غیر از اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه، ارائه دهد. از جمله، امکان رزرواسیون رستوران، رزرو بلیت کنسرت، خرید متاع، سرویس ها و غیره فقط با چندین کلیک معمولی قابلیت‌پذیر میباشد. البته شکیبایی فرمایید، چیزهای بیشتری وجود داراست! شما می توانید با شارژ کردن یوزرها نرم افزار هنگام ارتقا، یا این که با ارائه تبلیغات داخل اپلیکیشنی و غیره درآمدزایی فرمایید.

متاسفانه بخش اعظمی از صاحبان مشاغل هنوز مزایای بالقوه و کبیر نرم افزار‌های کاربردی گوشی را از لحاظ ارتقا سود‌وری، سعی، مزیت رقابتی و تجربیات کاربری ادراک نکرده‌اند. بدین پندار کرده‌اید که چه گونه می توانید دستیابی‌و‌عمل خویش را توسعه و گسترش دهید؟ نرم افزار گوشی ممکن میباشد صرفا چاره شما باشد. برای مشورت کردن و امداد به رویش استخراج‌و‌فعالیت خویش، می توانید با گروه دارای تخصص ما تماس حاصل نمایید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.