سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

صاحب یک برنامه اپلیکیشن حرفه ای شوید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

صاحب یک برنامه اپلیکیشن حرفه ای شوید

۲۹ بازديد

امروزه صنعت گوشی جزو سودآورترین حصول و کارها گردیده است، به طوریکه خیلی از مدیران و صاحبان حصول و کارها به‌دنبال تشکیل داد اپ هستند. هرچند که طراحی سایت یک ابزار خوب برای تبلیغات به شما می آیند ولی امروزه اکثر افراد از گوشی های گوشی به کارگیری می کنند. در صورتی‌که که شما اپ نداشته باشید طیف وسیعی از مشتریان خود را از دست خواهید اعطا کرد و رقبا در این باره از شما گوی سبقت را می گیرند. البته خوب میباشد تا دیر نشده میباشد با طریق هایی که پیرو ذکر می‌کنیم، نسبت به ایجاد کرد نرم افزار اقدام فرمایید.

شما هم با طرق ساده و مطمئن که پیرو حرف می‌کنیم، می توانید صاحب یک برنامه حرفه ای شوید. با یار و همدم باشید.

1.یادگیری نرم افزار نویسی 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



در صورتیکه تمایل دارید که برای ساخت نرم افزار خود هزینه نکنید و به گروه طراحی اپلیکیشن شغل را نسپارید، بهتر است که دست به فعالیت شوید و کدنویسی را خیال بگیرید. نرم‌افزار نویسی نیز مانند هر زبان دیگری نیاز به فراگیری و کارایی و پشتکار دارد. می بایست برای یادگیری آن بایستی مجال صرف فرمایید و در اموزشگاه های حضوری یا آنلاین به فراگیری خود بپردازید. این نوع یادگیری بهترین نوع سرمایه گذاری هست و می‌توانید در بلندمدت درآمد زیادی را از آن برداشت نمائید.

یادگیری کدنویسی و مهارت در ایفا آن قادر است نقش بسزایی در ساخت اپ مدنظر آماده آورد. درین شیوه باید صبر و صبر بالایی داشته باشید.

نقاط مثبت

از نظر مالی به طور کامل به صرفه هست.
بر مهارت و دانش تخصصی خود افزوده می‌کنید.
در حالتی‌که اهل چالش و تضارب با مسائل باشید، حتما از کدنویسی لذت خواهید توفیق.
نقاط منفی

زمان زیادی را باید صرف آموزش و یادگیری نمائید که منجر می‌گردد عمل شما دیرتر توسعه و گسترش کند. مخصوصا در حالتی که به کدنویسی عشق و علاقه نداشته باشید این گزینه عمل را برای شما وقت گیر تر خواهد کرد.
2.استعمال از شرکت های برنامه نویسی

درصورتی که وقت کافی برای یادگیری ندارید، می توانید از یک مجموعه ساخت اپلیکیشن استعمال نمایید. ولی این طریق سرمایه زیادی از شما می گیرد و یا در گیر بدقولی هایی می شوید که حین شغل پیش می آید. ولی در هر صورت این روش یکی از طرز های خوب و مطمئن میباشد که می‌توانید با خیال وارفته از آتی برنامه خود مطمئن باشید. قبل از آغاز کار با هر تیم و گروهی مطمئن شوید که آن ها تجارب شغل کافی در این زمینه را داشته باشند.

با به کارگیری از این شیوه به راحتی میتوانید با کمک تجربه آن‌ها سهل وآسان خیال و خاطر باشید و به موفقیت برسید. فارغ از به کار گیری از این تجربیات ادامه مسیر بسیار دشوار خواهد شد و شما به آنان نیاز دارید تا تیم را رئیس کنند و توسعه و گسترش ببخشند.

پیشنهاد می کنم برای استحصال اطلاعات بیشتر نوشته‌ی علمی نقش دسته نرم افزار نویس در موفقیت یا شکست یک اپلیکیشن را بازرسی نمایید.



نقاط مثبت

این راه ریسک پایینی دارد زیرا متخصصین در شرکت حضور دارند و می‌توانند کار را به راحتی پیش ببرند و این افراد معمولا نسبت به اجرا فعالیت بسیار دارای تعهد می‌باشند .
مدیریت پروژه به راحتی جاری ساختن می‌شود و خیالتان بابت این موضوع بی نقص شل و ول است به این دلیل که معمولا موسسات یک رئیس پروژه دارا‌هستند .
نقاط منفی

این شیوه بالاترین هزینه را برای تشکیل داد نرم افزار دارااست زیرا موسسات تعدادی دارای تخصص اپ نویسی استخدام می کنند و بایستی هزینه ای که دریافت می کنند برای آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد و جوابگوی پرداخت حقوق و دستمزد آن ها باشد.
وقتی که برای عقد قرارداد و ارتباطات حضوری به مراد تعریف و تمجید پروژه می‌گذارید وقت شما‌را می گیرد. و شما برای رفت و آمد و حضور در این جلسات بدون چاره به هزینه های جانبی هم خواهید شد.
3.استعمال از ابزارهای تشکیل داد اپلیکیشن

درصورتی که تصمیم به یادگیری کدنویسی ندارید و یا سرمایه کافی برای استخدام یک مجموعه دارای تخصص را ندارید، می توانید از برنامه سازها به کار گیری نمایید. خبر بهتر این هست که این ابزارها به سادگی با به کار گیری از قابلیت کشیدن و آزاد کردن برای شما یک نرم افزار طراحی می کنند. درین شیوه دیگر نه نیاز به تخصص خاصی دارید و نه نیاز دارید تا سرمایه هنگفتی هنگام استارت عمل صرف نمایید.

این روش ریلکس میباشد و با‌گاز می توانید اپلیکیشن را در مارکت ها منتشر نمایید و باتوجه به انتخاب نوع سیستم امکانات متفاوتی برای شما آماده می‌گردد. با تمرکز بدین که راه‌های تشکیل داد اپلیکیش امکان های متعددی را میدهند البته نمی‌شود به عنوان یک طرح ایده آل برای عده ای باشد که دنبال تشکیل داد نرم افزار های مشخص شده می باشند.

بعضا از بهترین ابزارهای آنلاین عبارتند از AppyPie, Kinetixe و Nativ که طرح‎های گوناگونی را باارزش‎های گوناگون ارائه می‎ دهند تا شما به راحتی مبتنی بر نیاز خود بهترین گزینه را گزینش نمایید و کار را پیش ببرید.

نقاط مثبت

کلیه میتوانند از این‌شیوه با کمک گرفتن ار امکانات تارنما اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازنند.
کاملا مقرون به صرفه است و شما هم‌زمان می توانید پلتفرم اندروید و ios را هزینه اش را پرداخت کنید و اپلیکشن خود را بسازید.
سرعت بالایی دارد و در کمتر از یک ساعت به هدف خود خواهید رسید و دست شما را در طول بسیار باز میگذارد.
میتوانید محتوای پویا داشته باشید و از طریق پنل زیر وب اطلاعات را بروزرسانی نمایید.
نقاط منفی

در برخی امکانات محدودیت خواهید داشت. به طور مثال درصورتی که در نرم‌افزار نیاز به استفاده از سنسورها در موبایل داشته باشید با سیستم‌های آنلاین نمی توانید این عمل را اعمال دهید اما امکانات اساس‌ای در اپلیکیشن را کاملا مدد می‌کنند.
این سرویس ها نیاز به تمدید هزینه دارند و فرصت مجال تمدید هریک مختلف می باشد.
4.فریلنسرکارها

فریلنسر کسی میباشد که برای خودش به صورت پروژه شالوده و آزاد فعالیت می کند. برای اینکه بتوانید یک فریلنسر را استخدام کنید، باید فرآیند پایین را طی نمایید:

۱-در ابتدا می بایست نیازهای خود را تمجید نمایید.

۲-به سایت های مورد نظر که در این زمینه فعالیت می کنند مثل پونیشا آگهی را ارسال نمائید.

۳- با فریلنسرهای درخواست کننده گفتمان فرمایید و نتیجه ها مذاکرات خود را یادداشت کنید.

۴- بهترین فریلنسر را انتخاب و تایید آخری فرمایید.

ولی تعیین فرد مورد نظر نو اولیهِ شغل هست. فعلا باید براساس نیاز خود، خواسته های خود را به طور پر‌نور و دقیق برای فریلنسر بیان نمائید و ارتباط خیر داشته باشید. فریلنسرها هم بایستی توان مدیر پروژه را داشته باشند و هم اینکه انتظارات شما‌را به نه پاسخ دهند. کوشش نمائید در مذاکرات اول، به نحوه برخورد و پاسخگویی فریلنسر توجه نمایید تا در آجل مشکلی پیش نیاید و تمامی چیز طبق مشی ساده پیش برود.

البته در مورد گزینش فریلنسر این گزینه را در لحاظ داشته باشید که معمولا فریلنسرها بر روی یک آیتم مهارت و تخصص دارند. به طور مثال در صورتی شما ساخت وب سایت را به آن‌ها بسپارید ناچار خواهید شد که برای طراحی گرافیک فریلنسر دیگری را به کار بگیرید.

نقاط مثبت

خواسته های خود را به سادگی سفارشی سازی نمایید و انتظارات خود را برای فریلنسر مطرح نمائید تا یک پروژه دقیقا بر اساس گرایش و منظور خود داشته باشید.
با هزینه زیر یک متخصص را به استخدام خود در می‌آورید و از توانمندی های او برای پروژه خود یاری می گیرید.
نقاط منفی

امکان داراست که فریلنسر بر سر قول خود وفادار نباشد و پروژه را در طول تعیین شده تحویل ندهد و نتواند به خیر پروژه را رئیس کند.
اما این‌شیوه ریسک بالایی هم داراست چون شما نسبت به فریلنسر شناخت کافی را ندارید و معلوم نیست که بتواند پروژه را به صدق پیش ببرید یا نه. اما این نقص‌ در اولی برخورد پیش می آید و در مراحل آینده که بخواهید با فرد مورد نظر همکاری داشته باشید دیگر خیالتان وارفته خواهد بود.
5.خرید برنامه فراهم

شما ضمن ایجاد کرد اپ و درسرهای پیرامون آن، می‌توانید از همان آغاز به سراغ نرم‌افزار های مهیا بروید و آن‌ها‌را خریداری و به کارگیری کنید.

نقاط مثبت

اپلیکیشن تا قبل از این بدون نقص تست و مستعمل میباشد و دیگر در بعدی به باگ یا مشکلی عکس العمل نخواهید کرد.
با‌گاز می توانید از امکانات نرم‌افزار خود به کارگیری نمایید و زمان را برای خود ذخیره فرمائید.
نقاط منفی

قابلیت دارااست نرم افزار مورد نظر تک تک امکاناتی که مدنظر شماست را نداشته باشد و با مراد های شما گوناگون باشد.
از دید هزینه هم معمولا هزینه بالایی تری داراست اما به نسبت ساخت اپلیکیشن هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.
ساخت یک برنامه مناسب نیازمند تمهیدات ما یحتاج برای مثال سود گیری از یک تیم کارشناس و همچنین استفاده از ابزارهای مو جود با چاشنی مهارت لازم می تواند به شما در تشکیل داد یک نرم افزار مناسب بخصوص راجع‌به موبایل کمک بسزایی کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.